העונה הסלטיקס התקדמו עוד צעד קדימה בעקבות קפיצה של הצעירים ג'ייסון טייטום (קבוצת אול נבא השלישית) וג'יילן בראון שכמעט נבחר לאולסטאר. יחד עם קמבה ווקר, הכוכב השלישי, שפתח באולסטאר האחרון, הם התחרו על ראשות המזרח וסיימו במקום השלישי עם מאזן של 48 ניצחונות ו-24 הפסדים. בסיבוב הראשון, טיטאו את הסיקסרס (ללא בן סימונס הפצוע), בסיבוב השני ניצחו את טורונטו בשבעה משחקים, אך בגמר המזרח הפסידו למיאמי בשישה משחקים צמודים.
טייטום ובראון (בן 22 ו-23 בהתאמה) הם סקוררים ומגנים מצוינים (23, ו-20 נקודות למשחק בהתאמה). טייטום בעונה אחרונה על חוזה רוקי, ובראון על חוזה של 26 מיליון לעונה לארבעת העונות הבאות. ווקר הוותיק (בן 30), הוא רכז סקורר (20 נקודות למשחק) אבל מגן חלש (בגלל הגובה והמשקל הנמוכים), ירוויח 36 מיליון לעונה לשלושת העונות הבאות.
גורדון הייוורד, מרכוס סמארט ודניאל תייס משלימים את השישיה המובילה. הייוורד פליימייקר וסקורר (17 נקודות למשחק) היה אולסטאר ביוטה, אבל פציעות דרדרו אותו לסטטוס של שחקן פותח סביר שמרוויח הרבה יותר מדי (34 מיליון לעונה אחרונה). סמארט, הלב של הקבוצה, הוא גארד הגנתי מצוין (קבוצת ההגנה הראשונה בנבא), אבל לא עקבי בהתקפה, ירוויח 14 מיליון לעונה לשנתיים נוספות. תייס, סנטר הגנתי עם התקפה מוגבלת שממש הפריעה בפלייאוף נגד ההגנה האזורית של מיאמי, ירוויח 5 מיליון לעונה נוספת.
אנס קאנטר, רומיו לנגפורד, גראנט וויליאמס, רוברט וויליאמס וברד וונמייקר משלימים ספסל חלש ביותר לקבוצה מובילה. קאנטר סנטר פוסט-אפ וריבאונדר מצוין אבל חלש מאוד בהגנה, ירוויח 5 מיליון באופציית שחקן שכנראה יממש. לנגפורד, הבחירה ה-14 בדראפט האחרון, הפסיד חצי מהמשחקים העונה עקב פציעות ואכזב בגדול כשהוא שיחק. גראנט וויליאמס גבוה סמול-בול צעיר (בן 21), שחקן הגנה מצוין ללא משחק התקפה, ירוויח חוזה רוקי לעוד שלוש עונות. רוברט וויליאמס, הטיימלורד, סנטר מגן טבעת צעיר (בן 23), ירוויח חוזה רוקי לשנתיים הבאות. וונאמייקר, רכז ותיק מהספסל, מסיים חוזה ואחזיר אותו על המינימום.
לקראת העונה הבאה אשפר את עמדת הסנטר החלשה ואוסיף עומק. אני לא חושב שתייס, קנטר והוויליאמסים יכולים למלא את עמדת הסנטר לקונטנדרית. אנסה להביא בטרייד את מיילס טרנר עבור הייוורד והבחירה ה-26 בדראפט. אנחנו נקבל את אחד ממגני טבעת הטובים בליגה, עם קליעה טובה ומתאים לטיימליין של הקבוצה, הפייסרס מקבלים את הייוורד שישלים מצוין את החמישיה (ברוגדון-אולדיפו-היווארד-וורן-סבוניס) ובחירת סיבוב ראשון נמוכה (אם לא תהיה ברירה אשקול להוסיף את הטיימלורד\קנטר). בטרייד נוסף עם ההורנטס נחליף את מליק מונק עבור רוברט וויליאמס והבחירה ה-30. מונק עשוי סוף סוף לפרוץ בסביבה הבריאה של הסלטיקס ולתת עוד כח אש מהספסל. ההורנטס יקבלו סנטר עם פוטנציאל ובחירה. עם בחירת הדראפט הנותרת בסיום הלוטרי (14) אבחר בסדיק בייי, הסופומור מוילנובה, שחקן 3&D קלאסי שיכול לתרום מייד.
את עונה הבאה נפתח עם ווקר, סמארט, בראון, טייטום, וטרנר עם ספסל הכולל את וונמייקר, מונק, ביי, גראנט ותייס. הקבוצה תמשיך במסלול עליה עם הצעירים, תאבק על ראשות המזרח. עם טייטום, בראון ושאר הצעירים, העתיד נראה מצוין.
רועי ויינברג
25 אוק 2020 09:43:39תודה גילעד. היווארד הרבה יותר טוב מטרנר, יש שחקנים חופשיים שעושים מה שהוא עושה בלי הפרש גדול מדי כמו ארון ביינס. הייתי משאיר את גורדון בשביל לתת להם עוד יוצר, גם אם הוא עולה מהספסל בשנה הבאה ולא סמארט. מאמין שיחתימו את ביינס או טריסטן תומפסון ויעשו גמר
עידו גילרי
25 אוק 2020 10:41:42למה נראה לך שביינס אחרי עונת קריירה יסכים לחוזה של 6 מיליון? האם משתלם לבוסטון לשלם כל כך הרבה מעבר עבור שחקן כזה? המצב של הסלטיקס בעיייתי.
gilad zaritsky
25 אוק 2020 11:21:03כרגע הייוורד יותר טוב מטרנר מבחינת רמת משחק אבל טרנר צעיר יותר ומתאים יותר לטיימליין של הצעירים של הסלטיקס על חוזה ארוך טווח. בניגוד להייוורד המבוגר, הפציעה ומסיים חוזה.
אני מסכים עם עידו בקשר לביינס.
עידו גילרי
25 אוק 2020 10:28:04איך הייורד מול טרנר עובר? הסלטיקס יכולים בקלות לקבל גם את ג'רמי לאמב בטרייד כזה.
מונק על וויליאמס זו הצעה שלא תקרה פשוט.
gilad zaritsky
25 אוק 2020 11:34:25לדעתי לקבל את לאמב אולי זה יותר מידי אבל אם נתן גם את הבחירה השלושים או את רוברט וויליאמס זה טרייד שווה לשני הצדדים.
טרייד על מונק לא יקרה אבל בתור הסלטיקס הייתי מנסה את זה.
עידו גילרי
25 אוק 2020 11:38:01אבל טרייד אחד על אחד פשוט לא עובר.
gilad zaritsky
25 אוק 2020 12:46:25למה לא?
https://tradenba.com/trades/wLKhldRzn
דדי
25 אוק 2020 12:50:45כי אינדיאנה יכולה לקבל חזרה רק 5 מיליון יותר ממה שטרנר מרוויח.
עידו גילרי
25 אוק 2020 12:53:52באופן כללי גלעד מכונות טריידיים הם משחק נחמד אבל לא כזה שתמיד מתוכנת כמו שצריך. בטח לא בתקופות ביניים כמו זאת שעכשיו שהיא איזור דמדומים שבין סוף עונה לפרי אייג'נסי. ממליץ תמיד לבדוק יותר בקפדנות את מה ה-CBA מאפשר.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוק 2020 15:00:23עצה נכונה ביסודה, אבל אני לא יודע עד כמה היא מעשית. נראה לי שרובנו נצטרך להשלים עם "בלוקים" של דדי, גיא ושלך. נראית לי פשרה סבירה בהחלט.
עידו גילרי
25 אוק 2020 15:08:20נכון. אבל בסדרה כזו זה מתבקש.
שחר אלוני
25 אוק 2020 10:50:44תודה גלעד
יש שמועות שדראמונד יוצא מהחוזה ומתעניין בבוסטון.
טרייד של צעירים או בחירות תמורת שחקני רוטציה הוא טוב. יש לבוסטון הרבה שחקנים לפתח כרגע
עידו גילרי
25 אוק 2020 10:59:32תמורת מי? כי האופציה היחידה (שהסלטיקס יסכימו אליה) שאני רואה זה סיין אנד טרייד על הייוורד (אלא אם אתה מאמין שהוא אשכרה יחתום ב-20 מיליון פחות מהחוזה שהוא יצא ממנו).
gilad zaritsky
25 אוק 2020 11:35:04+
שחר אלוני
25 אוק 2020 12:57:42זה רלוונטי רק אם הוא מאלה שכבר הרוויחו מספיק בקריירה ורוצה לבוא על חוזה נמוך, הם לא יוותרו על שחקן מרכזי תמורתו
עידו גילרי
25 אוק 2020 12:59:09נראה לך שהוא יסכים לחוזה של 6 מיליון?
השמועות מדברות בטוח על חתימה מחדש וטרייד. אין מצב למשהו אחר.
שחר אלוני
25 אוק 2020 13:06:06תלוי כמה נמוך הוא ילך בסיין אנד טרייד
זה יצטרך להיות תמורת צירוף של קאנטר, אולי רוברט וויליאמס, עוד צעיר או שניים , בחירות דראפט ואולי כסף להשלמה
עידו גילרי
25 אוק 2020 13:09:07לא. זה לא יוכל לקרות בגלל המרחק של הסלטיקס מעל תקרת המס.
הדרך היחידה שזה יתאפשר זה בסיין אנד טרייד מול היוורד.
דדי
25 אוק 2020 13:15:51יצטרכו לעשות עוד המון צעדים כדי שסיין אנד טרייד עבור דראמונד יהיה ריאלי.
הייתי קורא לאופציה הזאת תיאורטית בקושי.
עידו גילרי
25 אוק 2020 13:21:55זה תלוי במה יהיה החוזה של דראמונד.
דדי
25 אוק 2020 18:25:38לא ממש.
גם אם אתה חושב שהוא ילך ממש נמוך, נגיד 18, קליבלנד צריכים לשלוח לבוסטון כמעט 28 מיליון שכבר מביא אותם ממש על הסינר, ואז גם צריך למצוא פיתרון ל 3 בחירות סיבוב ראשון שעוד לא נמצאות בחישובים המפורסמים על בוסטון ובטח תופסות איזה 6 מיליון, ועדיין לא החליפו את הייוורד על הפארקט.
.
תכלס הכל פתיר אם רוצים, אבל השמיניות באויר צריך לעשות כאן + הציפיה שדראמונד יצא מאופציה של 28 מיליון תמורת משהו שבוסטון יוכלו לחיות איתו בעתיד יחד עם המקס של טייטום ?
.
קרא לי סקפטי.
מאד.
עידו גילרי
25 אוק 2020 18:26:54למה קליבלנד צריכה לשלוח 28 מליון כשיש להם קאפ רום לספוג את היוורד?
עידו גילרי
25 אוק 2020 18:37:12🤦 כי אין להם…
עידו גילרי
25 אוק 2020 18:37:57איכשהו שכחתי את קווין לאב.
אז כן זה בגזרת האגדות.
דדי
25 אוק 2020 18:54:40יש להם אפשרות ליצור קצת אני חושב, אבל נשמע כמו המון חלקים נעים כמו שאומרים.
יאללה שיממש את האופציה ויעשה לכולם חיים קלים…
עידו גילרי
25 אוק 2020 19:00:02סביר שכן אבל בראש שלי זה היה יאללה אנחנו נספוג אותו כי יש לנו מקום כבר.
דוקטור רזי הופמן
25 אוק 2020 11:11:56כן ראיתי את זה.
את דארמונד רציתי לפני שנתיים שלוש כשהיה בדטרוייט.
דדי
25 אוק 2020 13:04:15אז השמועות לא נכונות.
הדרך היחידה שדראמונד מגיע לבוסטון זה מימוש האופציה וטרייד שיכלול את הייוורד.
asaf
25 אוק 2020 11:35:53תודה גילעד. ניתוח טוב. מסכים עם גילרי שכתב מעלה שהם במצב בעייתי מבחינת אופציות התמרון. החוזה של היווארד בעקבות הפציעות שלו הפך כרגע לבעייתי מאוד.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוק 2020 12:32:51אסור לוותר על הייווארד. כולם יודעים שהוא מרוויח יותר מדי כסף, כולל הוא עצמו, ולכן לדעתי ימשיך הסלטיקס בחוזה נמוך יותר. אם בכל זאת מוותרים עליו, מסכים שטרנר הוא אופציה טובה, אבל יתכנו גם אחרות (גובר? אדאמס? ביינס בסיין אנד טרייד?).
.
נדמה לי שגרנט וויליאמס הוא גארד שמנמן ולא סנטר.
.
לא חושב ששרלוט יוותרו על מונק עבור רוברט וויליאמס או כל דבר אחר שהסלטיקס יהיו מוכנים לתת.
.
הבעיה, לדעתי, היא הגודל של קמבה, וקשה לי לראות מי מוציא אותם מהחוזה שלו.
.
מניח שאיינג' מעלה עכשיו רעיונות לאיזה בלוקבסטר טרייד שיפתיע אותנו (ברדלי ביל עבור נכסים ומיליון בחירות?), אבל הסבירות לכך שמשהו יתממש לפני שתתחיל העונה נראית לי נמוכה. אולי בחלון של אמצע העונה.
.
תודה רבה גלעד
gilad zaritsky
25 אוק 2020 13:02:54גובר ואדמס הם רעיונות מצוינים אבל בעיה אחת שיש לי איתם זה שהם מסיימים חוזים אחרי העונה ונצתרך לשלם הרבה בשביל להשאיר אותם, בניגוד לטרנר שעל חוזה ארוך טווח על סכומים סבירים.
גראנט וויליאמס ממש מזכיר לי את פי ג'יי טאקר בלי הקליעה מהפינה וטאקר משחק 4-5.
מסכים שווקר הוא בעיה, אם איינג' יצליח להעביר אותו עבור חתיכות משמעותיות זה יהיה מצוין בשבילם.
אור
25 אוק 2020 13:51:13אני הייתי הולך על גובר, מקסימום יעזוב בקיץ הבא ואז הסלטיקס יתכננו מחדש, אבל מה ייצא מזה ליוטה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוק 2020 15:05:21את הייווארד. עם קונלי, אינגלס ומיטשל זו תהיה קבוצת התקפה חכמה ומגוונת.
אור
25 אוק 2020 16:42:54זה נשאר חוזה משקולת גם אם מעבירים אותו למקום אחר, צריך הרבה ממתיקים אפילו שגובר הוא rental
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוק 2020 17:37:41החוזים של שניהם מסתיימים בסוף העונה, יש הפרש של כמה מיליונים, אבל לא משהו שאי אפשר לסגור. ליוטה זו נשמעת לי עסקה טובה בבסיסה.
אור
25 אוק 2020 20:30:25וואלה, חשבתי להיוורד נשאר יותר (מודה, עברתי על הפוסט ברפרוף)
דדי
25 אוק 2020 18:28:45כולם מודעים לזה שהייוורד עזב את יוטה כשחקן חופשי ?
ושליוטה יש לפחות 2 פורוורדים שהופכים אותו למיותר ?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוק 2020 22:27:26עזב — נכון, ואני לא בטוח שלא נשארו משקעים, אבל גם ההפך לא בטוח – בהחלט יכול להיות שאפשר לסדר את זה בין השחקן למועדון. אם לא אז לא, אבל לא הייתי פוסל מראש.
.
בנוגע לפורוורדים – ע"ע קליפרס ובוסטון – מה שיותר, יותר טוב, בעיקר אם אחד מהם הוא הייווארד. לכן, לדעתי, בוסטון לא צריכה בכלל לוותר עליו.
שחר אלוני
25 אוק 2020 12:58:38מתי מותר לעשות טריידים? יש סיבה שלא מתחילים בכך עכשיו? מחכים לדראפט?
עידו גילרי
25 אוק 2020 12:59:59כן. אנחנו בהקפאה עד שיגיעו להסכמה על התנעה מחדש.
עקרונית זה יהיה כנראה אחרי הדראפט.
שחר אלוני
25 אוק 2020 13:06:55תודה
golan
25 אוק 2020 13:00:54תודה רבה גלעד.
אם אתה מביא סנטר רציני, בעיקר בהגנה, במקום כל אוסף השחקנים שמאייש היום את העמדה(טייס/קנטר/ויליאמס) סגרת להם את הפינה.
אבל אם אתה מחליף את הייווארד בסנטר אתה יוצר חור בעמדה שלו מהספסל (בהנחה שמשחקים עם 2 מתוך הייווארד/ בראון / טייטום)
עדיף להשאיר אותו ולתת לו להוביל את החמישייה השנייה, ולהביא סנטר מחליף הגנתי (אולי בטרייד על קנטר + בחירות )
אתה גם צריך גיבוי לגארדים שלך למקרה שקמבה שוב לא יתעורר בבוקר. (ע"ע הפלייאוף האחרון)
gilad zaritsky
25 אוק 2020 16:46:54חור בספסל אפשר למלא בבחירות נמוכות ושחקני MLE בעתיד אבל סנטר פותח רציני חייבים להביא בטרייד ולדעתי עדיף כמה שיותר מוקדם.
שחר אלוני
25 אוק 2020 13:08:16אפשרות נוספת היא להביא את דראמונד ועוד רכז מחליף, תמורת הייווארד(ומשלימים, או בחירות) ואז לשחק עם טייס בעמדה 4
gilad zaritsky
25 אוק 2020 16:41:11תייס ב-4 זה רעיון רע בנבא המודרני, אם מה שאמרת יתממש הייתי פותח עם סמארט במקום עם תייס.
ירון, החלום
25 אוק 2020 13:41:46בסד
הבעיה זו לא רק החוזה של הייווארד, אלא גם של קמבה.
הדבר יוצר להם סך משכורות גבוה מדי לחמישייה, שלא משאיר מספיק מקום מתחת לתקרה עבור הספסל.
הייוארד שחקן כישרוני מאד, אבל פציע מדי, ואולי תמורת השכר שלו להביא 2 שחקנים טובים ובריאים,
יכול לעזור.
gilad zaritsky
25 אוק 2020 16:43:49בכללי מסכים אבל לדעתי עמדת הסנטר היא חור יותר גדול מהספסל בגלל שאת הספסל אפשר למלא עם שחקנים צעירים מהבחירות שיש להם ועם הMLE.
Avri
25 אוק 2020 17:17:04שנה הבאה, הינה רעיון, הסלטיקס לא עושים כלום, בטח לא בשביל דראמונד שדי לא מתאים לכדורסל מודרני ובטח לא לכדורסל של בוסטון. פשוט אין טריידים שישפרו אותנו משמעותית (או בכלל) והגרעין, כמו שאני טוען למטה, יביא את השיפור מתוכו.
–
שנה הבאה, הסלטיקס ישתפרו. יש גרעין חזק כבר עכשיו – גרעין שעדיין לא הגיע לתקרה שלו. לדעתי נראה עוד קפיצה של טייטום (לרמת סופר-סטאר) ג'יילן (לרמת אול-סטאר) והצעירים (גרנט, טיים-לורד ו רומיאו). בנוסף, יש בחירות 14 26 ו30 שיחזקו את הספסל בזול.
–
שנה הבאה לא יגיע סנטר חדש. בכלל, תפסיקו לקדוח על עמדת הסנטר. דניאל טייס נתן יופי של עונה. ועשה בדיוק מה שהסלטיקס צריכים מעמדת הסנטר – הגנה, ריבאונד, מלחמה ושלשה פה ושם. בשיטת משחק של בוסטון אין ממש טעם לשלם משכורת גבוהה לשחקנים אחרים. הטיים לורד יעשה עוד קפיצה לשחקן של 9 ו7(נראה לא רע כששיחק העונה) וישלים אותו מהספסל. קיצר, תפסיקו להדביק לנו את דראמונד, בשביל מה זה טוב.
–
שנה הבאה הייוורד נשאר. הוא היה נהדר העונה (פחות טוב בפלייאוף, יש מצב שהטיולים הביתה והלחץ מהמצב שלו השפיעו עליו). הוא הבין מעולה איך להשלים את ג'יילן קמבה וטייטום, ובהרבה משחקים ידע לעשות את הפעולה הנכונה בזמן הנכון. הוא בהחלט עולה המון אבל שלמו לו כבר די הרבה זמן בשביל כלום וסוף סוף הוא מתחיל עונה בריא ועם מומנטום טוב.
וניל טרופי
26 אוק 2020 02:27:29בכללי מסכים. עדיין חייבים להשתפר, אולי במקום להביא שלושה צעירים מהדראפט להחליף בשחקנים מנוסים, אייברי בראדלי וכאלה. צריך לזכור שהיוורד טיים לורד ורומאו נוטים להפצע, טייס עובר ניתוח קמבה לא ממש החלים מהפציעה וקיבלנו נקודת תורפה רצינית.
דוקטור רזי הופמן
26 אוק 2020 07:10:46איך ידעתי שתכניס את ה III?
איך אתה נשאר אופטימי לגביו?
יש לו רק מוב אחד אתלטי בפיקאנד רול וחסימה וזהו.
לא פיתח שום דבר אחר במהלך השנים. אין לו קליעה בשיט ובטח שלא בלחץ, שלא לדבר על שלשות. בנוסף לזה סנטר מסיבי עושה עליו סל בהטבעה דיי בקלות.
עובדה שוויליאמס השמנמוך קיבל יותר דקות ממנו השנה והוא רוקי….
Jonathan
26 אוק 2020 09:02:02אני משער שהם יעשו דברים… אבל… אני מסכים איתך לגבי עניין הסנטר הדומיננטי. הם לא מתאימים לכל קבוצה ולפעמים כדאי לשמור ברזרבה סנטרים כבדים למקרה שגבוה של קבוצה אחרת תופס יום שאקיל אוניל (ולסלטיקס יש סנטרים גדולים על הספסל).
א.ב
26 אוק 2020 15:11:50לא מסכים לגבי תיוס. הוא אחלה יחסית לציפיות אבל בוסטון רכה מתחת לסל.
עוד עניין – אין מספיק מקומות ברוסטר או רצון להשקיע 3 מקומות ברוקיז, בוסטון צריכים לגלגל את הבחירות או להטריד' אותן.
יכול להיות שאפשר למצוא דרך לחבר את 3 הבחירות + היוורד או נכס אחר (סמארט בחמישיה בשיקאגו או מינסוטה?) ולהביא בחירת דראפט מספיק גבוהה לוייזמן, זה יכול לפגוע בעונה הקרובה (במידה מוגבלת) אבל מייצר שלישיה צעירה מעניינת להרבה שנים ואולי עד הפלייאוף וייזמן יוכל לתרום.
etayle
25 אוק 2020 17:22:39תודה רבה,
אני אישית חושב שהם חכולים להוציא על בראון דברים יפים. משום שהוא שחקן טוב, אבל אני לא חושב שהוא מה שמשלים בצורה טובה את קמבה וג'ייסון.
הייתי גם בודק את האופציה בלהביא את חסן וויטסייד לחוזה סביר לשנה.
וויטסייד שחקן רע, עצלן, שודד בטרנינג אבל אולי אפשר להוציא ממנו משהו בשנה(למשל כמו דוויט העונה).
Avri
25 אוק 2020 17:42:07ג'יילן לא משלים טוב את טייטום וקמבה? כנראה שלא ראינו את אותם משחקים בשנה שעברה. את ווייטסייד, תודה רבה, תשמור אצלך (אלא אם כן הוא בא על חוזה ממש נמוך, מה שאין מצב שיקרה).
דוקטור רזי הופמן
26 אוק 2020 07:01:08+100
בראון טייטום זה הקור של הסלטיקס.
אף-חד מהם לא עוזב וגם סמארט כנראה שם. כל השאר? תשאל את איינג'
לא רוצים את וויטסייד. שחקן מאד לא יציב. נותן משחק אחד מעולה ואז 3 משחקי נפל.
מנחם לס
26 אוק 2020 06:12:45וואו גילעד. 51 תגובות. האם זה שיא? עוד שניים וסיימת פרוייקט שלא האמנתי שתסיים. כח\ל הכבוד לך (ולאביך!)