תעיות ותהיות ליום שבת/ רותם אלרן

לאן הפליקנס הולכים?

העונה אחת מהקבוצות הצעירות והמבטיחות בליגה הייתה ניו אורלינס, כשמספר שחקנים פרחו והראו שיפור גדול, ובראשם פליטי הלייקרס, לונזו בול וברנדון אינגרם, שהראו שיפור עצום ביחס לתקופתם בלוס אנג'לס. לצידם היו שני ווטרנים מוכחים, דריק פייבורס וג'יי ג'יי רדיק, שהביאו לא מעט ערך מוסף לקבוצה, ועוד מספר שחקנים צעירים עם פוטנציאל הביאו כישורים שונים לשולחן – ג'וש הארט, ג'קסון הייז וניקיל אלכסנדר ווקר נראו טוב כשקיבלו את הצ'אנס. מעל כל השחקנים האלו, הכוכב הענק של הקבוצה שלקח את המקום כשחקן המוביל הוא הבחירה הראשונה אשתקד, זאיון וויליאמסון. הקבוצה הייתה מצוינת לפני הפסקת הליגה עקב הקורונה, אך הבועה גרמה למספר סימני שאלה באשר להמשך.

עד כה לא נערכו הרבה שינויים בקבוצה, מלבד שינוי בעמדת המאמן, כשאלווין ג'נטרי, מאמן הקבוצה בחמש השנים האחרונות, פוטר מיד לאחר סיום הבועה והאכזבה הקולוסאלית בה – הפליקנס, שהייתה אחת הקבוצות עם לוח המשחקים הקל ביותר שהיה אמור לעבוד לטובתה, הפסידה 6 מתוך 8 משחקי הבועה שלה ולא התקרבה למקום בפלייאוף, ובסופו של דבר צנחה למקום 13 במערב. במקום ג'נטרי מינו מאמן וותיק אחר, אך עם רקורד מוצלח בהרבה – סטן ואן גנדי.

אני מאוד אוהב את המינוי של ואן גנדי שם וחושב שהוא יכול מאוד להתאים להם, למרות ביקורת עליו בשנים האחרונות – ואן גנדי מאמן שיודע לעבוד עם צעירים, והוא אחד מהמאמנים הראשונים שנקטו גישה שמתבססת על הרבה שלשות, קלעים ושחקני כנף מגוונים, כשעוד ב-2009 הוביל את אורלנדו לגמר עם קלעים טובים מאוד, כשרשארד לואיס זרק 7 שלשות למשחק בשנה הזו (הוביל את הליגה), ובכל עונה מ-2007/08 ועד 2011/12, העונות שבהן ואן גנדי אימן את הקבוצה, אורלנדו לא ירדה מממוצע של 25 זריקות משלוש למשחק במהלך העונה הסדירה (הרבה יחסית לתקופה, בעוד שהיום הקבוצה המובילה בכמות השלשות היא מילווקי, עם לא פחות מ-39 שלשות בממוצע למשחק), ועקב כך הייתה בכל עונה בטופ 2 בכמות השלשות שזרקו. ואן גנדי אמנם מאמן ותיק, אבל הוא מאוד לא מקובע, ומסוגל להתאים את עצמו לאן שהליגה הולכת, בניגוד למספר מאמנים שהיו מקובעים מדי והפכו ללא רלוונטיים בחלוף השנים.

מלבד גיוון והסתגלות לתנאים, עוד יתרון גדול של ואן גנדי טמון בהגנה – לאורך כל קריירת האימון שלו ואן גנדי היה מאמן הגנה מצוין, כשאם ניקח את אורלנדו כדוגמה, ב-3 מ-4 העונות שלו שם הקבוצה הייתה בטופ 10 ברייטינג ההגנתי. מה שהוא יכול להוסיף לניו אורלינס כמאמן הגנה הוא עצום, במיוחד בהתחשב בשיטה שלהם בעונה האחרונה, שהתבססה על המון ראן אנד גאן, ומעט מאוד הגנה. לקבוצה יש פוטנציאל גבוה הגנתית כשבול מגן מצוין כבר עכשיו, אינגרם כרגע מגן ממוצע אך יש לו פוטנציאל להשתפר תחת ואן גנדי, כשהמאמנים הקודמים שלו לא הצליחו להציב קבוצות הגנה טובות ולגרום לו להשתפר בצד זה. זאיון היה רע הגנתית, אבל ואן גנדי יוכל לעזור למקסם אותו בצד זה, או לפחות להסתיר אותו כך שלא יהווה חולשה גדולה, כי מה שהם מרוויחים ממנו התקפית גדול מדי מכדי לא לשחק איתו דקות משמעותיות לאורך המשחק.

לפליקנס יש לא מעט כסף פנוי תחת תקרת השכר לקיץ הזה, כשנכון לעכשיו הם משלמים 83 מליון דולר בעונה הבאה, מה שמשאיר להם הרבה מקום וגמישות הקיץ. המהלך הראשון שיעשו והצפוי ביותר יהיה להחתים מחדש את ברנדון אינגרם שמסיים חוזה, וככל הנראה ירצה מקס או קרוב לכך. גם אחרי ההחתמה של אינגרם, יישאר להם מקום להחתים עוד שחקן או שניים שיוכלו לתרום, ואופציה עבורם היא להחתים גבוה שמסוגל לעשות הגנה טובה לצד זאיון ולרווח. הגנה חשובה לצד זאיון בקו הקדמי, וראינו את זה במהלך העונה – ב-368 דקות משותפות של זאיון עם דריק פייבורס הרייטינג ההגנתי היה 100.4, ואם יוסיפו שחקן כמו ארון ביינס שמסוגל לקלוע מעמדת הסנטר הם ירוויחו מאוד. גם כריסטיאן ווד יכול להיות אופציה, אבל בעדיפות נמוכה יותר, בעיקר בגלל שראינו אותו משחק ברמה גבוהה לאורך חלק קטן מאוד של העונה ובקבוצה שהיה בה ואקום לייצור נקודות עקב הטרייד של דראמונד לקליבלנד והפציעה של בלייק גריפין.

עוד אופציות עבורם באוף סיזן הן להעביר את ג'רו הולידיי שיסיים חוזה גדול מאוד בתום עונת 2020/21, וטרייד שלו לקונטנדרית יכול להרוויח עבורם נכסים או שחקנים צעירים, בעדיפות גבוהה שחקן צעיר שיכול לעשות הגנה בפרימטר בקו האחורי במקום ג'רו, וגם ג'יי ג'יי רדיק יכול להיות נכס כחוזה נגמר למתמודדות על התואר שצריכות קליעה, ויש לא מעט כאלו.

אני מאמין שהעתיד שלהם ורוד, במיוחד בגלל שיש להם הרבה מאוד נכסים מהטרייד על דיוויס בשנה שעברה, יחד עם שחקנים צעירים ומאוד מוכשרים, והם ללא ספק קבוצה מרתקת לקראת העתיד.

הסיטואציה הנזילה בפרי אייג'נסי

בזמן הקרוב, יגיע אלינו מחזור הפרי אייג'נסי הנוכחי והשחקנים יבחרו את הקבוצות לפי רצונם וישנו את מאזן הכוחות בליגה, אך ביחס לשנים קודמות, ובמיוחד לכיתות השחקנים החופשיים של 2019 ושל 2021, מחזור הפרי אייג'נסי השנה הוא חלש מאוד ושחון, כשאין בו כוכבי על וגם הכוכבים שיש בו הם ברובם שחקנים חופשיים מוגבלים (ברנדון אינגרם) או כאלו המחזיקים באופציית שחקן גדולה שלא יסרבו לה (דוגמאות לשחקנים עם אופציות כאלו הם דרוזן, היווארד, דראמונד, אוטו פורטר וטים הרדוואי ג'וניור).

למרות הסיטואציה שלא מעוררת סקרנות רבה או מתח לקראת המהלכים בפרי אייג'נסי, השנה יש מספר שחקנים שנותנים ייצוג מאוד מעניין לתופעה שראינו הרבה בקיץ 2016, כאשר שחקנים שנחשבו בינוניים פורחים לתקופות זמן קצרות ועקב כך צפויים לקבל חוזה שמן – כריסטיאן ווד נתן 22 משחקים טובים לאורך תקופה מצוינת עבורו שהעלתה את המניה שלו, כשהוא קלע במשחקים אלו 19.7 נקודות עם 8.1 ריבאונדים, אך כפי שציינתי עוד קודם, הוא עשה זאת בקבוצה מאוד בינונית ובמצב של ואקום התקפי מוחלט, כשאנו עוד לא יודעים את הרמה ההגנתית שלו. גם המצב של מאליק ביזלי מעניין מאוד, כאשר הוא היה נחשב לשחקן משלים טוב עם פוטנציאל שמסוגל לקלוע ולהגן, אך לא אחד שיקבל חוזה גדול, וכעת לאחר תקופה קצרצרה שהביא בה תרומה התקפית מרשימה (ב-14 משחקים במדי מינסוטה הוא קלע 20.7 נקודות למשחק ב-33 דקות למשחק, לעומת 41 משחקים בדנבר העונה, בהם קלע 7.9 נקודות למשחק עם 2 ריבאונדים ב-18.2 דקות) הוא צפוי לקבל חוזה גדול. ארון ביינס נחשב רק כסנטר הגנתי נחמד לחזק את הספסל בקיץ הקודם, אך לאחר עונת קליעה טובה ולא מצופה שלו בגיל 33 הוא שחקן מבוקש ולא מופרך שיקבל חוזה של 10 מליון דולר או יותר, שלא היה מקבל על סמך העונות הקודמות.

בקיץ 2016 ראינו תופעה דומה, אם כי תחת תנאים אחרים, כשבעקבות זינוק תקרת השכר הרבה קבוצות החתימו שחקנים שנתנו תקופות קצרות עם תרומה טובה על חוזי עתק למספר שנים, והתוצאות פגעו בהן לאחר מכן. ביזלי הוא שחקן צעיר שיכול לתת תפוקה טובה בהינתן דקות, אך השאלה היא אם שווה למינסוטה להציע לו חוזה בסדר גודל של 15-20 מליון, כאשר יש להם את הבחירה הראשונה, שאם יבחרו בה יקבלו שחקן לא מנוסה שירוויח לא מעט כסף (ייתכן מאוד ששחקן זה יהיה אנתוני אדוארדס שיושב על הספוט של ביזלי), ובנוסף אליה יש להם שני כוכבים צעירים על חוזי מקסימום לתקופה ארוכה. ביזלי הוא כנראה לא השחקן ההתקפי שראינו בתקופה הקצרה הזו, והימור עליו יכול להיות הצלחה כבירה או נפילה גדולה, וכנראה שהוא איפשהו במרכז בין מה שהיה בדנבר – שחקן משלים חביב עם קליעה, לבין מה שהיה במינסוטה – סטאר התקפי ביעילות גבוהה.

אותי אישית מרתק לראות מה יהיו המהלכים בקיץ הקרוב, למרות מחזור חלש יחסית שלא יכלול הרבה מאוד שמות גדולים.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. לא מחזיק מסטן ואן גאנדי. נקודה.

    אל תצפה יותר מדי משוק השחקנים החופשיים. קודם כול צריך לראות מה כול קבוצה תבחר בדראפט ואז לעשות השלמות.

  2. סתיו מעניין צפוי לנו (מוזר לכתוב את זה ככה, אבל זו המציאות כיום),
    לא רק בשוק השחקנים החופשיים (שהוא דליל למדי),
    אלא בשוק הטריידים.
    יש כמה וכמה קבוצות שמרגישות שהן מרחק שחקן אחד מאליפות.
    יש כמה וכמה קבוצות שיודעות שכישלון העונה יכול להבריח את השחקנים שכבר חתומים בקבוצה (מוזר לכתוב את זה ככה, אבל זו המציאות כיום..),
    .
    לדוגמה, הקליפרס.
    נכון, העונה שעברה הסתיימה בקרטוע לא ברור,
    אבל אסור לשכוח שהם הובילו 3 – 1 בחצי גמר המערב, וכבר היו בדרכם למאבק מול הלייקרס.
    אסור גם לשכוח שזו הייתה העונה ה-1 של סגל שחקנים חדש לגמרי יחדיו. קושי התאקלמות הוא ברור ומובן בסיטואציה שכזו,
    על אחת כמה וכמה לאור המחסור במנהל משחק מנוסה שיעזור למקסם את היתרון של קבוצה בשורתייה משחקים קאוויי וג'ורג'.
    יכול להיות שהם מרחק רונדו אחד + עונה נוספת של התגבשות מלהפוך לקונטנדרים המובילים.
    .
    דוגמה לקבוצה במצב שונה לגמרי, אבל עם לא פחות לחץ –
    הסאנס.
    כן, הכוכב המוביל חתום שנים קדימה, אבל מבול השמועות האחרון רק מלמד עד כמה בעידן הנוכחי הכל נזיל.
    אז לטעמי, הם בהחלט עלולים להיגרר אחרי המחשבה של "איך מתחזקים עכשיו ומהר", ומשלמים יותר מדי בטרייד עבור שחקן כמו ג'רו הולידיי.
    גם מילווקי ודאלאס ברשימת הקבוצות שעלולות להיכנס להרפתקאות בשוק הטריידים.
    .
    כיף לרגע לפגוש פוסט שהוא נטו NBA.
    תודה, רותם.

    1. +1000 על המשפט האחרון
      מה שכתבת על קבוצות במרחק החתמה טובה מריצת פלייאוף עמוקה נכון אפילו יותר במזרח שמאז לברון פתוח לגמרי. הלו"ז להחתמות/טריידים/דראפט גם יהיה הזוי, מעניין איך ישפיע
      – לגבי הקליפרס, אמנם יש יתרון בעונה שנייה, אבל לעונה הקודמת הם הגיעו עם מומנטום של קיץ היסטורי ופחות לחץ מהלייקרס, והעונה הם לא.

    2. תודה גיא, מאמין שגם בפרי אייג'נסי מצב הסיין אנד טרייד יהיה יותר פעיל מבשנים האחרונות, יכול מאוד להיות שמיד אחרי שדרוזן ינצל את אופציית השחקן הוא יעבור לקבוצה אחרת (אישית הייתי מאוד רוצה לראות אותו בקליפרס, אבל יכול להיות שזו סתם תקווה לא מובנת. אוהב אותו שם בגלל שהוא מביא ערך מוסף כסקורר ופליימייקר משני).
      גם לשחקן כמו דראמונד יכול להיות ערך כריבאונדר טוב וחוזה נגמר, במיוחד לקבוצות עם חוזים מיותרים וגדולים מדי.

      1. אני חושב שממש להיפך. כששחקן יוצא מהחוזה שלו הוא לוקח סיכון שממש לא סביר שישתלם לו בשוק הנוכחי כשקבוצות יודעות שהמצב הכלכלי בעייתי. זה נכון עוד יותר כשאין ממש הרבה קבוצות עם מקום פנוי מתחת לתקרה וזה אלמנט די הכרחי בשביל סיין אנד טרייד (חוץ ממקרים יוצאי דופן כמו דוראנט מול דאנג'לו ראסל). בקיצור אני לא רואה אף אחד שיש לו אופציית חוזה עם 20 מיליון על הכף או יותר יוצא ממנו.

            1. לא בדיוק סיין אנד טרייד, התכוונתי לניצול של האופציה וטרייד לאחר מכן

            2. הבנתי, תודה.

  3. הפליקנס פתוחים להצעות על ג'רו, מעניין מה בדיוק התכנית, נראה שיש איזה שחקן בבחירה גבוהה בדרפט שמעניין את הקבוצה.
    האופציות עבור ג' רו כרגע זה מינסוטה אטלנטה ברוקלין דנבר מיאמי ודאלאס.
    ברוקלין נראים הכי רציניים, נכס העיקרי בטרייד איתן לאברט, יכול להכנס מצויין לעמדה 2 במקום ג'רו עם חוזה נוח.

    1. לווארט בעד ג'רו? לא יודע אם זה עובר כי יש הפרש גדול בחוזים. אם נעזוב את החוזים אז זה יכול להיות רעיון לא רע לשתי הקבוצות.

      1. זה לא עובר וצריך יהיה לזרוק עוד שחקנים פנימה. ובכל מקרה הנטס מעל תקרת המס אז לא ממש נראה שירצו להגדיל את הפיירול.

        1. אמרתי שלאברט הנכס העיקרי מדברים על דיל שכולל את ג'רט וספנסר/ פרינס,
          התאמה של חוזים לא תיהיה בעיה.
          הקבוצה שהכי כדאי לה ללכת על ג' רו זה דנבר.
          יכולה להיות להם חמישייה של
          מארי ג'רו פורטר גרנט ויוריץ.
          לא רואה נכנס מעניין שם חוץ מפורטר, אולי בול בול מונטה מוריס ובחירות סיבוב ראשון של השנה ועוד שנה, הבעיה שחייב לספוג את החוזה של האריס שזה שלעצמו מוריד את כל השווי של ההצעה של דנבר.
          אם הפליקנס באמת מאמינים בשחקן כל שהוא מהטןפ 5 בדרפט אפשר לעשות עסקה עם מינסוטה על בחירה 1 וגם לספוג את החוזה של גונסון שהוא וטרן לא רע וחוזה רק לשנה.
          להביא רוקי שיתפוס עמדה עם החוזה רוקי ל 4 שנים יכול לאזן את הקבוצה כלכלית, הכוונה לשחקן שמאמינים שיכול לשחקן ישר כשוטינג גארד או סנטר.
          אדוארד/ ויסמן /אונקיו
          דווקא שמעתי שמועות שיש עניין לגבי הייז הצרפתי

  4. טקסט טוב רותם. ואן גנדי מינוי טוב, אבל אני חושב שהשאלה היא איך הם יצליחו להשלים את זאיון בהגנה כי הוא לא יכול להיות מרכז הגנה כמו הווארד או אפילו כמו דראמונד בדטרויט. מסכים גם עם גיא מעליי בקשר לטריידים.

    1. מודה שלא עקבתי המון אחרי נ"א, אבל ממה שכן ג'נטרי לא שכנע אותי שהוא יודע ללמד כדורסל, בטח לא חכם. אם ואן-גנדי יצליח ללמד את ג'קסון הייז (2.24 כנפיים) הגנה הוא יכול להיות מושלם ליד זיון

  5. תודה רבה רותם
    אחרי 200 שנה בליגה, היתרונות והחסרונות של סטן ואן-גנדי די ברורים וידועים. נותן לגריפין קרדיט שהוא יודע מה הוא עושה, אבל בהנחה שואן-גנדי הוא לא בהכרח הבחירה של חבורת סלבס בני 20, זה לגמרי בניגוד למגמה הכללית בליגה של "לזרום" עם השחקנים

    1. כנראה יקבל.
      אחרי עונה מעולה שלו ומאוד יעילה, יש לו פוטנציאל עצום וגם הוא די מקיים, יש לו עוד לאן להתקדם הגנתית ועם ואן גנדי הוא יוכל לעשות את הצעד הזה לדעתי. התקפית יש לו את הכלים להיות שחקן שני מצוין

      1. כנראה יקבל. יצדיק את זה? שאלה גדולה. שוב, אני כנראה הייתי נותן לו את החוזה הגדול כי זה מה שצריך לעשות עם שחקנים בגיל הזה עם הרקורד שלו. הספקות אבל, בגדול שם.

    1. העתיד שלהם באמת כזה מבטיח? לא יודע. האם לונזו או אינגרם באמת נמצאים רחוק מהתקרה שלהם? האם זאיון יוכל להשאר בריא ולתרום באופן עקבי? שאלת השאלות.

      1. לאינגרם יש תקרה גבוהה ועוד המון מקומות ללטש או לשפר, ומאמין שהוא יכול לעשות את זה בשנים הקרובות.
        לונזו אמנם היה זוועה בבועה, אבל גם הייתה לו תקופת קליעה מאוד טובה לפני וסך הכל הייתה לו עונה ממש סבבה, הוא יכול להביא לשם תרומה הגנתית וניהול משחק מהעילית של הליגה, שחקן ששווה לשמור.

        1. איכשהו אני יודע, די בוודאות, שלוקה ובוקר יהיו שניהם שחקני טופ 5/10 בליגה הזאת ואייטון יהיה סנטר מחליף באולסטאר.
          לונזו? העתיד שלו נא איפשהו בין רכז של 15 10 ו7, לגרסא פחות כייפית של ריקי רוביו. אנגראם?גם כאן יש לי הרגשה שמגוון האפשרויות עצום, איפהשהו בין קלוריה ריקה לפרנצ'ייז. ומעל כולם יושבת האי בהירות המוחלטת לגבי היכולת של זאיון להשאר בריא לאורך קריירה.

      2. העתיד שלהם זה בעיקר השיפור של ציון שאמור להיות דרמטי, בלי זה הם קבוצה חביבה שהיתה עושה פלייאוף במזרח עם אנגרם והצוות, בסגנון ברוקלין של לפני שנה שנתיים. אם ציון יתפתח לשחקן טופ 20 תוך כמה שנים, אז יש להם קבוצה חזקה

        1. מהמעט שראינו מזאיון הוא יתפתח לשחקן טופ 10, אבל זה הכל תלוי בבריאות שלו. האמפקט שלו העונה היה עצום – הם פשוט התחילו לנצח כשהוא חזר.

            1. הילד בן 20 שיחק פחות או יותר 30 משחקים וקלעה יותר משאק בעונת הרוקי שלו.
              יש לו המון לאיפה להתפתח
              נקודת ההתחלה שלו אומרת שכנראה הוא שייך לגדולים ביותר.
              מוראנט וטיטום נראה לי קצת אוברייטד, רכזים יש בשפע, אין לו איזה יכולת מסוימת שהופכת אותו ליונק כמו רוז קארי פול, טוב בהכול סטייל ג'ון וול.
              טיטום נותן תרומה אבל עדיין לא סוחב קבוצה אחרי שנתנו לו את המושכות.

  6. שיבטיחו לכריס פול הרים וגבעות. שיעשו קולות של שטיח רק שיסכים לבוא. פרסטי ישדוד אותם אבל הכל שווה. הם חייבים רכז מהשורה הראשונה כדי שיחנך ויחנוך את השמנמן. דרו בחור טוב אבל לא מתאים לתפקיד הזה

  7. פוסט טוב. בקשר לואן-גנדי, אין שאלה לגבי הידע שלו. הבעייה היא יחס עם שחקנים. יש לו פיוז קצר והוא ידוע כשומר טינה, וכאחד שעושה חשבוניות. הוא מאמן הדור הישן. ה-NBA התחילה עם דור צעיר של מאמנים מצויינים, המעורבים בסושיאל מדיה, מכירים את לב השחקנים, ומכירים את כל הראפרס ה]פופולריים. אני מקווה מאד שיצליח, אבל אני הייתי הולך על אחד מעוזרי המאמנים הצעירים שהתבלטו בידע שלהם, ביחסם עם השחקנים, והם או שחורים או מאמנים לבנים עם עבר עשיר עם שחקנים שחורים (אפילו כחברי קבוצה) בתיכונים ובמכללה. סטיב ואן-גנדי נראה לי ']פאסה'.

    1. מנחם, אתה כבר עושה חימום ומתיחות לקראת 5 בינואר? יש לכם סיבוב שני על 2 סנאטורים! קריטי לשליטה בסנאט

    2. תודה דוק.
      מאמין שכרגע ואן גנדי הוא התאמה טובה, יכניס קצת משמעת ומוסר עבודה, יש שם שחקנים צעירים ומוכשרים שעובדים קשה, אין סיבה שמאמן קשוח לא יתאים שם.
      הוא מאמן מאוד שונה מרוב הדור הישן, אמנם הוא מעט זועף בגישה שלו, אבל הוא מתאים את עצמו למשחק העכשווי ולא רק נשען על הנוסטלגיה ועל כמה פעם היה יותר טוב. מאמנים כמו ת'יבודו או בוילן לא רק שלא ממש מתקשרים עם השחקנים ולא מתחברים אליהם, הם גם לא מתעדכנים ונשארים בשיטות שהיו רלוונטיות לפני עשור.

  8. הפליקנס אחרי שעשו את כל הטעויות האפשריות עם דיוויס, מקבלים הזדמנות שניה עם ציון. לתת מקס לאינגרם ולמנות מאמן מיושן מרגיש לי תפל.

  9. מרגיש כאילו מה שלא יעשו בפליקנס יגידו שהם טועים, ואן גאנדי מאמן שיודע לנצח לעשות הגנה ולפתח צעירים זה כל מה שהקבוצה צריכה כרגע וזה שיפור מטורף לעומת ג'נטרי ולא שהשוק היה במאמנים טובים. גריפין העדיף מישהו עם ניסיון שידע לנווט את הספינה.
    לגבי אינגרם, עם הנתונים שלו מגיע לו מקס, שחקן עם סט כישורים התקפיים מצויינים וגם עושה הגנה לא רע.
    הוא לא דוראנט או לברון שזה מקס ברור אבל גם ל סימונס בוקר מארי לא היה כזה בטוח שמגיע להם ולפי דעתי הוא אף יותר כישרוני מכל השלושה.
    3 שנים ראשונות בלייקרס לא היו משהו ונראה כי הסיבה הייתה בעיקר של הניהול מסביב כי שום דבר לא נראה טוב באותה תקופה כמו לונזו רנדל וראסל.
    הנהלה השתנתה לצוות מאוד איכותי, קצת זמן לבנות, כמו גולדן פילי דנבר, יש בסיס טוב, צריך זמן לחבר.
    הולך עם השלישיה לונזו אינגרם וזאיון עד הסוף.
    צריך שחקנים משלימים ווטרנים והעתיד יהיה מצויין

    1. מסכים איתך כמעט לגבי הכל, מלבד לגבי הכישרון של אינגרם.
      לדעתי בוקר והשחקנים שציינת הם יותר מוכשרים ועם תקרה יותר גבוהה, אבל זה נטו עניין של דעה אישית.

      1. בוקר הוא קלעי סטייל קלי תומסון /רי אלן / מייקל רד בגלל זה עוד שהוא חתם על החוזה אמרתי שלא שווה מקס אבל בגלל הסיטואציה של פיניקס אז אין בכלל ספק לתת לו.
        סימונס כישרון מטורף אבל בלי קליעה המקס שלו טופ25 ומארי מצויין אבל עדיין עדיף את אינגרם.

        1. אני לא ממש מעריך את גריפין, לא נראה לי שהניהול בקליבלנד היה טוב, ראה ערך חוזים לטריסטן גי אר ושות. הוויתור על דיוויס בתמורה לשאריות לייקרס גם לא נראה לי מהלך מבריק. אז להגיד שיש שם הנהלה חדשה וטובה זה טיפה מוגזם. צריך להמתין ולראות אבל ההרגשה היא שכל הטעויות שעשו על כריס פול ועל דיוויס ועל באדי הילד הן לא חד פעמיות.

          1. לא חושב שאלו היו טעויות במקרים רבים – אמנם הטרייד על פול לא היה מדהים, אבל זה היה בעיקר באשמת הווטו שהליגה הטילה עליו מלכתחילה.
            גם הטרייד על דיוויס הניב שחקנים צעירים ומוכשרים מאוד בנוסף לאינסוף בחירות דראפט, גריפין אחלה GM לדעתי, החוזים לג'יי אר ולתומפסון היו מוגזמים בעיקר בשל החברות עם לברון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט