אירועי דיומא – 24.10.2020

כדורגל / רועי ויינברג:

פרמייר ליג – מחזור 6:

14:30-מנצ'סטר סיטי-ווסטהאם (ספורט 1). משחק לא פשוט בכלל לסיטי נגד ווסטהאם שהוציאה תיקו מטוטנהאם וניצחה את לסטר ואת וולבס. סיטי פייבוריטית גם בלי קווין דה בריינה ועם רוטציה צפויה של פפ גורדיולה, אבל מול האופי שווסטהאם הראתה בחזרה מ-3:0 ל-3:3 והיכולת שלה לנצל הזדמנויות כשהיריבה לוחצת גבוה זה יכול להתברר כמוקש.

17:00-פולהאם-קריסטל פאלאס (ספורט 1). משחק אמצע טבלה שמשודר במקביל לקלאסיקו. הזדמנות לנקודות ל-2 הקבוצות, כשפולהאם צריכה כאלה במיוחד.

19:30-מנצ'סטר יונייטד-צ'לסי (ספורט 1). משחק מרתק. יונייטד נראתה טוב מאוד נגד פריז סן ז'רמן ובסוף המשחק נגד ניוקאסל כשמרקוס ראשפורד וברונו פרננדס בכושר טוב, נוסף לחלק משחקני המשנה – אלכס טואנזבה וחואן מאטה הרשימו לטובה ואלכס טלס נתן בכורה אדירה. צ'לסי יכולה להיות אופטימית בקשר להגנה שלה כשבשני משחקים עם מנדי בשער וטיאגו סילבה במרכז ההגנה הם לא ספגו שער אחד. אחת המגמות האלה תשתנה הערב.

22:00-ליברפול-שפילד יונייטד (ספורט 1). שפילד פתחה רע את העונה בלי דין הנדרסון בשער ועם פציעות של ג'ון פלק וג'ק אוקונל. ליברפול סובלת מפציעות משלה ומכושר רע של השלישייה הגדולה – בפרט רוברטו פירמינו – אבל כל דבר זולת ניצחון באנפילד יהיה שוק.

לה ליגה – מחזור 6:

17:00-ברצלונה-ריאל מדריד (ONE). שתי הקבוצות מאכזבות בליגה, בארסה במקום העשירי (עם שני משחקים חסרים) וריאל בשלישי. מדריד אמנם הפסידה לנוער של שחטאר דונייצק, אבל הכושר החלש של מסי והמשמעת הטקטית של הקבוצה של זידאן הופכת אותה לפייבוריטית כאן. הרבה יקום ויפול על הכשירות של סרחיו ראמוס במידה וזה ישחק.

פורמולה 1 / דוד "פאקו" סעדה:

הגראנד פרי הפורטוגלי -מקצה הדירוג:

מקצה הדירוג למירוץ שייערך מחר במסלול באלגארבה. שידור בספורט 5 לייב ב-15:55.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הג'ירו ד'איטליה – קטע 20:

הדברים המעניינים אתמול קרו יותר לפני קטע 19 מאשר במהלכו. הקטע היה אמור להיות הארוך במירוץ, באורך של 258 ק"מ. אלא שמרד (אין מילה אחרת לתאר זאת) של הרוכבים בערב שלפני המירוץ, בטענה שמדובר בקטע ארוך וקשה מדי בשלב זה של המירוץ, הביא לכך שהקטע קוצץ לכחצי מאורכו המקורי, והרוכבים הוקפצו לנקודת הפתיחה החדשה בכלי רכב (מה שהביא לאיחור בלו"ז). הקטע עצמו היה הרבה פחות מעניין. למרות שהיה מדובר בקטע שטוח, מהר מאד הבנו שמיאוץ סיום המוני לא יהיה לנו כאן, והבריחה קיבלה חבל ארוך מאד לניצחון. הבריחה כללה כמה שמות מוכרים כויקטור קמפנארטס, סנדר ארמה וסיימון קלארק (וגם את אלכס דאוסט מ-ISN רוב הזמן). אלא ששם פחות מוכר, יוזף צ'רני הצ'כי, החליט לברוח לחבריו לבריחה כ-20 ק"מ לסיום. הצ'כי, המצוייד בכישורי נג"ש מצויינים, הצליח לשרוד את המרדף של חמשת הרוכבים שמאחוריו, וזכה בקטע הוורלד טור הראשון בקריירה. הניצחון מסמן גם היסטוריה קטנה לקבוצת CCC הפולנית, שהשתלטה על מה שנשאר מ-BMC הגדולה, כשהוא מהווה את ניצחון הגראנד טור הראשון בשנתיים שבה היא נמצאת בדרג הוורלד טור. בהחלט ייתכן שהוא גם יהיה האחרון, כיוון שהקבוצה עומדת להיבלע ע"י קבוצת סירקוס-וואנטי גרופ הבלגית בסיום העונה. את חבורת ה-GC כל זה כאמור לא עניין, והיא הגיעה כ-12 דקות לאחר הזוכה. לפיכך וילקו קלדרמן ממשיך להוביל במירוץ, כשאחריו הינדלי (12+), הארט (15+), בילבאו (1:19+), אלמיידה (2:16+), פוגלסאנג (3:59+), קונרד (5:40+), ניבאלי (5:47+), מסנאדה (6:47+) ומייקה (7:28+).

*המלצת צפייה* קטע 20 הוא קטע הטיפוס האחרון של המירוץ. המלצת הצפייה ניתנת כאן ברגשות מעורבים, היות והקטע במקור היה אמור להיות הרבה יותר מרתק, עם הטיפוסים המיתיים לקולה דל אניילו ולאיזואר, משהו שהיה יכול להיות מקביל למה שראינו על הסטלביו לפני מספר ימים. אלא שנגיף הקורונה, שוב הוא, ובפרט ההתפרצות שלו בצרפת, הביאו לכך שהמדינה השכנה סגרה את מעברי הגבול, מה שלא איפשר את ההגעה לשתי הפסגות הנ"ל. במקומם, אנו מקבלים את הסיום המקורי על הססטריירה, כשהוא משוכפל שלוש פעמים. העלייה הראשונה לשם אמנם ארוכה מאד, אך בשיפוע קל יחסית של 4%. שתי החזרות הבאות מהצד השני כבר ראויות יותר עם שבעה ק"מ של 7.2% כ"א, אך עדיין הן לא מתקרבות למה שהיה אמור להיות. ככה זה. לשינוי הנ"ל תהיה השפעה מכרעת על מה שיקרה ב-GC היום, בהתחשב בעובדה שהקטע הנועל מחר הוא קטע הנג"ש במילאנו. שני המובילים מטעם סאנווב, וילקו קלדרמן וג'אי הינדלי, הם שענים לא רעים (בפרט קלדרמן), לעומת טאו גגן הארט שמאחוריהם שהוא שען פחות טוב. לפיכך ברור שהשניים יעדיפו לשחק היום משחק הגנתי. הארט כמובן ינסה לתקוף יותר, אך המצע שלו לתקיפה מוגבל הרבה יותר יחסית לסטלביו לפני יומיים או למה שהיה אמור להיות היום. לבריטי יש גם אינטרס לפתוח פער על אלה שמאחוריו, אחרת גם הפודיום שלו במירוץ עשוי להיות בסכנה. לפיכך די בטוח שנראה היום נסיונות של אינאוס להפוך את השולחן. אם זה באמת יקרה, נראה בסוף הקטע. שידור (משולב עם הוואלטה) ביורוספורט ב-13:25.

הוואלטה א אספניה – קטע 5:

קטע 4 היה קטע שטוח ללא אירועים מיוחדים. כפי שהיה צפוי, הוא הסתיים במיאוץ סיום, שם ראינו מחזה מוכר מהטור – את סם בנט חוגג את הניצחון. בנט הגיע מאחורי יאספר פיליפסן, שיצא מוקדם למיאוץ, ועקף אותו בסיומת עוצמתית במיוחד. יאקוב מארצ'קו השלים את הפודיום. האירי המצויין מקוויק סטפ ממשיך לחגוג בגראנד טורים (היו לו כבר קודם נצחונות בכל השלושה), והתוצאה אתמול מובילה אותו למקום מוכר נוסף מהטור, זה של לובש החולצה הירוקה. בתמונת ההובלה הכללית לא היה שינוי, ופרימוז רוגליץ' ממשיך להוביל במירוץ, לפני מרטין (5+), קאראפאז (13+), מאס (32+), קארתי (38+), קוס (44+), גרוסשארטנר (1:17+), צ'אבז (1:29+), סולר (1:55+) ובנט (1:57+).

קטע 5 מחזיר אותנו לגבול הצפוני של ספרד. זהו קטע מעבר עם מספר טיפוסים בינוניים לקראת סופו, וסיום בשיפוע קל. יכול להתאים אולי לחברי ה-GC, אך נראה הרבה יותר מתאים עבור קבוצת בריחה, גם בגלל קטע הטיפוס הקשה שצפוי מחר. שידור (משולב עם הג'ירו) ביורוספורט ב-13:25.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 66 תגובות

      1. עשה אחד ברגל ועכשיו אחד בראש. מי יעצור את באיירן?
        מייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי?????????????????

            1. אבל כרגיל בג'ירו עושים דברים אחרת…

  1. הפולני של באיירן עם השלישי, שוב ברגל. השחקן הכי טוב כיום בעולם זה רוברט לובנדובסקי והוא של באיירן. אם לא ייפצע הוא ישבור את שיא השערים לעונה בבונדסליגה ושוב ייבחר כנראה לשחקן הטוב בעולם….

    1. לירוי סנה נכנס וכבש, באיירן שוב עם קונצרט. הפעם החמישית של בטהובן?
      נחייה ונראה, יש עוד 12 דקות, אולי זה 4 עונות?

            1. רלוונטי לקטעים שטוחים. השאלה אם יחשיבו את זה ככזה.

            2. אם יעשו את זה, ידפקו את רוגליץ׳. הגיוני שיתנו את הזמן הזהה לכל הדבוקה שהגיעה אחר כך

  2. והנה מוסי-אללה עם החמישית של בטהובן ממש בדקה התשעים….
    באיירן פנטסטית כולל הצלה מחשמלת של נוייר, ממש מהקו.
    גאווה אמיתית להיות אוהד של קבוצה כזו.

  3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    וארן עוד לא הכניס גול עצמי היום, אולי ברסה מחכים? זה היה קרוב…………..

  4. פפפפפפפפפפפפפפפפפאאאאאאאאאאאאאאאאקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
    טוני קרוס כמעת הכניס שלישי עכשיו פעמיים….

  5. בארסה עשתה טעות שהשאירה את מסי בכוח.
    בעונה ללא קהל זה היה מושלם להעביר אותו לקבוצה אחרת ולקבל כסף ושחקנים.
    במקום זה יישארו בלי תארים בלי מסי ובלי עתיד.

  6. המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי היה עלוב ביותר וחיזק את התחושה שמדובר בשתי קבוצות בינוניות ביום טוב, ושהעפלה של אחת מהן לליגת האלופות בסיום העונה תהיה כמעט בגדר סנסציה.
    שני מאמנים מקובעים, שמרנים ופחדנים.
    ליברפול, לעומת זאת, חיה על הקצה – נצחון או הפסד אפשריים, אבל היא תשחק פתוח, מהנה ועל כל הקופה. בשביל זה קיים הכדורגל, וככה משחקות רוב הקבוצות הגרמניות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט