אירועי דיומא – 16.10.2020

יורוליג / חיים:

20:00 צסק"א מוסקבה (2- 1) – אלבה ברלין (0- 3):

הרוסים מגיעים אחרי 2 ניצחונות צמודים על מכבי ובהארכה על פנרבחצ'ה, ואילו הגרמנים הובסו על ידי באיירן ואנאדולו אחרי הפסד צמוד ביד-אליהו. קרב קצוות די מובהק, ועם הכושר המצוין של וויל קלייבורן צסק"א לא אמורים להתקשות.

20:45 פנרבחצ'ה (2- 1) – באיירן מינכן (2- 1):

פנרבחצ'ה אמנם הפסידו בהארכה לצסק"א, אבל נראים בכושר טוב כשדה-קולו נראה כמו הכוכב שהיה עד העונה שעברה. באיירן במאזן זהה, בעיקר בזכות ההתקפה שקלע 79 בהפסד בהארכה למילאנו, אבל אז השתפרה ל-90 בברלין ו-85 בתל-אביב. ההגנה הטורקית צפויה להיות טובה יותר, וזו של באיירן לא יותר מסבירה, כך שגם כאן ההימור הוא ניצחון בית.

21:45 מילאנו (2- 1) – ריאל מדריד (1- 2):

מילאנו פתחו את העונה טוב עם 15 ניצחונות רצופים, כולל משחקי ידידות, סופרקאפ וליגה איטלקית, אבל שלשום הם ספגו את ההפסד הראשון העונה בפיראוס, אחרי מחצית שנייה רעה. הערב יש להם מבחן נגד ריאל שלא התחילו טוב את העונה, אבל הצליחו לנצח השבוע את היריבה בהזמנה חימקי עם סגל של 8 שחקנים כשירים בלבד. לדעתי צפוי קרב צמוד מאוד שייגמר בניצחון דווקא של ריאל שזקוקים לו יותר בשלב הזה.

22:00 באסקוניה (1-1) – חימקי מוסקבה (0- 3):

באסקוניה הרוויחו חופש בגלל ההידבקות אצל זניט, ויקבלו עוד יריבה שסובלת מהמצב בדמות חימקי שמגיעה שוב עם סגל מאוד חסר. הרוסים מצליחים להיות יריבים ראויים, אבל עדיין מחכים לניצחון הראשון העונה, בעוד הבאסקים פתחו את העונה עם ניצחון מרשים על ריאל. יהיה יחסית צמוד לדעתי, אבל באסקוניה ינצחו.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות אנגליה הפתוחה – רבע הגמר:

14:00: מארק סלבי-ז'או יואלונג (יורוספורט 2)
16:00: ג'ון היגינס-ג'ק ג'ונס (יורוספורט 2)
21:00: רובי וויליאמס-ניל רוברטסון
21:00: ג'אד טראמפ-קיירן ווילסון (יורוספורט)

יום אתמול, שכלל את הסיבובים השלישי והרביעי של האליפות, היה מרובה הפתעות. כך ראינו את אלוף העולם, רוני אוסליבן, מודח ע"י מתיו סטיבנס הוותיק, רק כדי שסטיבנס יודח בהמשך ע"י ג'ק ג'ונס האלמוני. עוד שחקן אלמוני למדי, שעשה אתמול חיל, היה רובי וויליאמס, שהצליח ביום אחד לגבור על קורט מאפלין ועל אנתוני מקגיל, מכוכבי אליפות העולם. פייבוריטים אחרים, כסלבי, טראמפ, ווילסון והיגינס, הצליחו להעפיל לרבע הגמר, גם אם כמה מהם הזיעו קשות בדרך (כמו סלבי, שנאבק קשות מול האיראני חוסיין וואפאי).
היום נוכל לראות את משחקי רבע הגמר. בשלושה מהם יש לנו פייבוריטים ברורים – אלופי העולם ג'ון היגינס וניל רוברטסון אמורים להיות עדיפים על ג'ק ג'ונס ורובי וויליאמס המפתיעים. עוד אלוף עולם, מארק סלבי, אמור להיות פייבוריט מול ז'או יואלונג הצעיר, למרות שהאחרון הוא כבר כישרון מוכח. במשחק המרכזי והיותר שקול של היום צפויים להתמודד ג'אד טראמפ וקיירן ווילסון, שניים מהשחקנים האיכותיים של הענף, שגם לא ממש מתים זה על זה ברמה האישית.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הג'ירו ד'איטליה – קטע 13:

קטע 12 של אתמול היה קטע מעבר מרובה טיפוסים מהדרגה הבינונית, עם מזג אוויר קר וגשום במיוחד שהיכה היטב ברוכבים. כפי שהיה צפוי, תוואי הקטע הביא ליצירת קבוצת בריחה גדולה מאד, שהיה ברור שהמנצח יגיע מתוכה. הבריחה הלכה והצטמצמה עד לכ-40 ק"מ לסיום, שם נותרו בה שני רוכבים – מארק פאדון האוקראיני ויונתן נרוואז האקוודורי. השניים שיתפו פעולה על מנת לברוח משאר הבריחה, אלא שכפי שקרה ללא מעט רוכבים בקטע, עקב התנאים הקשים, פאדון ספג תקר בגלגל, מה שהותיר את נרוואז לבד מלפנים. האקוודורי ברח קדימה, כשהאוקראיני, לאחר החלפת האופניים, נאלץ לסגור פער של כחצי דקה. זה כמעט צלח לו, כשהיה נדמה שהוא תופס את היריב מלפנים, אך זה הספיק רק עד מרחק של 9 שניות, שם נראה שנגמר לו הדלק. נרוואז המשיך בבריחה העקבית, עד לניצחון. לאקוודורי הצעיר זהו הניצחון הראשון בדרג הוורלד טור, כשלקבוצת אינאוס שלו זהו כבר הקטע השלישי בו היא זוכה (אחרי השניים של גאנה). בקבוצת ה-GC מאחור, קבוצת NTT של פוצוביבו לקחה את העניינים לידיים, במטרה להכין את האיטלקי לתקיפה אפשרית, מה שהוביל לדילול מסיבי של הדבוקה. אלא שהתקיפה לא הגיעה, כנראה גם בגלל התנאים הקשים, וכל החברים לצמרת הגיעו יחדיו. לפיכך ז'ואאו אלמיידה עדיין מוביל במירוץ לפני קלדרמן (34+), בילבאו (43+), פוצוביבו (57+), ניבאלי (1:01+), קונרד (1:15+), הינדלי (1:19+) מייקה (1:21+), מסנאדה (1:36+) ופוגלסאנג (2:20+).

קטע 13 הוא קטע שטוח לחלוטין, עם שני טיפוסים קצרים ותלולים לפני סופו. היות והטיפוסים מרוחקים מספיק מהסיום, סביר מאד שנקבל סיום במיאוץ המוני. ואם מדברים על סבירות, הרי שלפי מה שקרה עד כה במירוץ, התסריט של עוד קטע לארנו דמאר בהחלט נראה כמו התרחיש הסביר ביותר. שידור ביורוספורט ב-13:25.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. תודה לכולם.
    1. בעיניי סנוקר בלי אוס'אליבן זה כמו טניס בלי פדרר נדאל ודג'וקוביץ יחד – לא שווה לראות..
    2. מכבי ת"א צריכה להיזהר היום לא להיות מושפלת ב25 הפרש. הפסד בית בלי הכנה מוקדמת של העונה לגרמנים יכול להתקבל איכשהו, אבל תבוסה הערב יכולה להוביל לכדור שלג שיסתיים ביוני עם פיטורי היווני לאחר אי העפלה להצלבה, אובדן האליפות והגביע הישראלי

    3.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט