אירועי דיומא – 15.10.2020

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות אנגליה הפתוחה – סיבובים 3,4:

אליפות אנגליה הפתוחה היא האליפות הראשונה בסדרת ה-Home Nations, הסדרה הכוללת את ארבעת הטורנירים של האומות המרכיבות את הממלכה המאוחדת. הטורניר נערך, כמו כל קודמיו בערך, בעיירה מילטון קיינס באנגליה, ומביא לכאן את כל השחקנים הבכירים בענף, שפחות רגילים לקצב הנמוך של הטורנירים בתקופה זו של השנה (כיוון שכל הטורנירים בסין בוטלו).
אנו מצטרפים לאליפות בסיבוב השלישי (הטוב מ-32). כפי שקורה תמיד, מספר הפריימים הקטן בכל משחק מביא לכך שאנו רואים הדחות מפתיעות בסיבובים הראשונים, כשכאן קיבלנו מנה נכבדה מאלו עם ההדחות של מגווייר, אלן, גולד, גילברט, בינגהאם, מרפי, ליסובסקי ויאן בינגטאו (ופרישה של וויליאמס). עם כל אלה, נקבל עדיין כמה מפגשים מעניינים היום. בסשן המוקדם נוכל לראות את המפגש בין מארק סלבי לליאנג וונבו. סשן אחה"צ יפגיש בין השאר את את ג'אד טראמפ עם מייקל הולט, את ניל רוברטסון מול מארק דייויס הוותיק, ומפגש ותיקים נוסף בין אלוף העולם, רוני אוסליבן למתיו סטיבנס. סשן הערב כבר יביא לנו את של שמינית הגמר, כששני הסיבובים נערכים בפורמט הטוב מ-7. שידורים ביורוספורט 2 וביורוספורט החל מ-13:30.

יורוליג/ שחר צ'קוטאי

20:00 ז'לגריס קובנה (0-3) – אנדולו אפס (2-1):

בפתיחתו של המחזור הרביעי אנו מקבלים משחק בין הפייבוריטית לזכייה אנדולו לבין הקבוצה שעדיין לא הפסידה העונה. המשחק אמור להיות צמוד ומותח ומעניין מאוד. כדאי לראות.

22:00 ברצלונה(1-2) – פנאתנייקוס (1-1):

במשחק השני הערב אנחנו נזכה לראות התמודדות קלאסית בין שתי קבוצות עם מורשת ענפה ויכולות טובות. בארסה תגיע כמובן ללא מירוטיץ החולה אך עדיין היא הפייבוריטית לניצחון.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הג'ירו ד'איטליה – קטע 12:

קטע 11 של אתמול היה קטע שטוח יחסית. קבוצת בריחה של חמישה רוכבים נשלחה קדימה למשימה הסיזיפית של נסיון זכייה בקטע מסוג זה. הבריחה התמידה במשימתה, כשהדבוקה באיזשהו שלב איבדה את הקצב לאחר התנגשות של אופנוע צוות במאיץ אליה ויוויאני. ויוויאני הצליח לחזור לדבוקה בעזרת חברי קבוצתו, אך הדבוקה נכנסה ללחץ כתוצאה מכך שלבריחה, שכעת הפכה לבריחת סולו של הבלגי סאנדר ארמה, היה סיכוי ממשי לזכות. קבוצות המובילים נערמו בחזית הדבוקה על מנת לסייע, מה ששבר את ליבו של הבלגי כשישה ק"מ לסיום. זה הביא למיאוץ סיום, שבסיומו ראינו את המראה המוכר והצפוי ביותר בקטעים השטוחים במירוץ הזה – של ארנו דמאר חוגג את הניצחון בקטע. לצרפתי הלוהט זהו הניצחון הרביעי במירוץ, וקשה להמר נגדו גם בקטעים השטוחים הבאים שנותרו. בקבוצת ה-GC לא נרשמו שינויים, וז'ואאו אלמיידה עדיין מוביל במירוץ לפני קלדרמן (34+), בילבאו (43+), פוצוביבו (57+), ניבאלי (1:01+), קונרד (1:15+), הינדלי (1:19+) מייקה (1:21+), מסנאדה (1:26+) ופרנשטיינר (1:52+).

קטע 12, המתחיל ומסתיים בעיירה צ'סנאטיקו, אמור להיות סיפור שונה מזה של אתמול. הקטע כולל מספר רב של טיפוסים ברמה בינונית, אך פחות באיזור הסיום. נראה כמו קטע מושלם לקבוצת בריחה, אולי עם נסיונות עקיצה מתוך קבוצת ה-GC, כפי שראינו את בילבאו מנסה לעשות לפני יומיים. שידור ביורוספורט ב-13:25.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

    1. הקורונה…
      ממש קשה לדעת כי באמת אין דומיננטיות ברורה. אלמיידה נראה חזק אבל הוא צעיר ומספיק שיישבר על הסטלביו כדי לגמור את הסיפור. מצד שני יש עוד שני קטעי נג"ש מה שדי הורג את הסיכויים של מטפסים קלאסיים כמו פוזוביבו. מה שפותח את הדלת לשועל זקן אך ערמומי כמו ניבאלי.
      זה מסוג הטורים האלה שמנצח לך מישהו שממש לא היית חושב עליו כפוטנציאל לגרנד טור כמו המקרים של הורנר או היישדל.

        1. קלדרמן הוא בדיוק הטייפ של היישדל או הורנר (ואפילו טוב יותר) לכן הסיכויים שלו מצויינים.בילבאו גם נראה חזק אבל איך שהוא אני לא רואה אותו זוכה. פוגלסנג עוד לא גמר אבל הוא יצטרך וואחד הופעה כדי להפוך את התמונה. למייקה לא הייתי נותן סיכוי עם יכולות הנג"ש שלו.

          1. כל מה שאמרת, ומעבר לזה פוגלסאנג גם צריך להתאפס על עצמו בנג"ש. הוא היה גרוע מאד בקטע הראשון. גם קלדרמן לא הבריק, והוא דווקא נחשב עד כה לשען לא רע.

            1. ואגב, לדעתי אלמיידה יתפרק כבר בטיפוס הקשה של יום ראשון. כולם יתנו שם את המכסימום, כי זה לפני יום המנוחה השני (שיש גם סיכוי שהמירוץ לא יתחדש אחריו).

      1. גול ראשון צ'ופו מואוטינג שחתם השבוע ומחליף היום את רוברט שנח וישחק כנראה בראשון בבונדסליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט