אירועי דיומא – 13.10.2020

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

ליגת האומות / תומר שנאן

21:45 גרמניה – שוויץ (שידור בספורט 1)

לאחר שהנבחרת הגרמנית השיגה את ניצחון הבכורה שלה מול אוקראינה בשבת בעוד ששוויץ הפסידה לספרד 1:0 שתי הנבחרות ייפגשו הלילה למחזור הרביעי של ליגת האומות. המשחק הראשון בין השתיים נגמר בתוצאה 1:1 משערים של גנדוגאן בצד הגרמני וסילבן וידמר בצד השוויצרי. הגרמנים צפויים לפתוח עם הרכב חזק מאוד הכולל את ורנר, האברץ, קרוס וקימיך כשאצל שוויץ ספרוביץ' ושאקירי צפויים להיות אלו שינסו להוות איום על נויר וההגנה שלו.

21:45 אוקראינה – ספרד (שידור בספורט 5)

הנבחרת הספרדית בלתי מנוצחת עד כה בטורניר, והיא תרצה לשמור על הרקורד כשתפגוש את הנבחרת האוקראינית שפתחה עם ניצחון על השוויצרים ומאז מאבדת גובה עם שני הפסדים. בספרד לא צפויים יותר מדי שינויים בהשוואה למשחק מול שוויץ וגם באוקראינה סביר להניח שלא נראה שינויים קריטיים בבחירת ההרכב.

יתר המשחקים:

לטביה – מלטה (19:00), אזרבייג'ן – קפריסין (19:00), מונטנגרו – לוקסמבורג (21:45), ליכטנשטיין – סן מרינו (21:45), איי פארו – אנדורה (21:45)

יורוליג / חיים:

20:00 הכוכב האדום (1-1) – ז'לגיריס (2- 0):

שתי הקבוצות מגיעות אחרי ניצחון מרשים, והכוכב האדום יחפשו לשמור על מאזן ביתי מושלם, לעומת ז'לגיריס שינסו לשמור על המאזן המושלם הכללי. ג'ורדן לויד, מצטיין המחזור הקודם צפוי להמשיך בכושר הנפלא שלו, ולדעתי הוא יצליח להנחיל לליטאים את הפסד הבכורה העונה.

21:00 אלבה ברלין (0- 2) – אנאדולו אפס (0- 2):

שתי קבוצות שעדיין אין להן ניצחון העונה, במה שיועד להיות קרב קצוות, אבל בינתיים גם האורחים מאיסטנגול מתקשים ומפסידים. קרוניסלב סימון היה נפלא בהפסד לפנרבחצ'ה, והפעם הוא צפוי לקבל יותר עזרה, ככה שההימור הוא על ניצחון בכורה של האורחים.

21:45 וילרבאן (0- 2) – פנאתנייקוס (1-1): המשחק בוטל בגלל מקרי הידבקות רבים אצל הצרפתים.

במשחקה האחרון של וילרבאן עלה בחמישיה נוריס קול, אקס מכבי ואלוף NBA בעבר, והוריד במהירות אחרי 40 שניות בהן התברר שגם הוא נכלל במניין הנדבקים. בבכורה הביתית של הצרפתים, הם יקוו להשיג ניצחון בכורה נגד היוונים שמגיעים אחרי הפסד בדרבי. פערי הרמות הם די ברורים ופנאתנייקוס צפויים לנצח. היוונים הספיקו בינתיים לשחרר את אקס מכבי, הרכז פייר ג'קסון.

22:00 ולנסיה (2- 0) – ברצלונה (1-1):

ולנסיה ניצחו בקושי את וילרבאן במחזור הפתיחה, אבל שיחקו נהדר נגד ריאל והשיגו ניצחון חוץ מרשים, בעוד ברצלונה הפסידו לזניט. הסגל של ברצלונה נראה איכותי יותר, אבל השילוב בין קלאת'ס לאחרים עוד לא עובד ב-100%, כמו גם הדיבורים על הצטרפות של האחים גאסול, או לפחות אחד מהם, כך שאני אהמר על ניצחון של ולנסיה.

באסקוניה – זניט: המשחק לא יתקיים מכיוון שנותרו לזניט רק 6 שחקנים בריאים בסגל. מחכים להחלטה לגבי דחייה אפשרית או הפסד טכני, כפי שנקבע בתקנון היורוליג העונה.

ליגה בלקנית – ישראלית / שחר צ'קוטאי

ארבעה משחקים יש לנו הערב בליגה הבלקנים כאשר 12 קבוצות מליגת העל נרשמו לליגה ושובצו לארבעה בתים של שלוש קבוצות כל אחד. אחרי שישה מחזורים (כלומר ארבעה משחקים לכל קבוצה) הממוקמת ראשונה בכל בית תעפיל לשלב הבא. בנוסף לישראליות במפעל ישנם גם שש קבוצות נוספות מרחבי המדינות הבלקניות. שם המפעל קצת שונה כאשר הקבוצות ישחקו עשרה מחזורים (כלומר שני סיבובים) ארבע הקבוצות הראשונות יעלו לשלב הבתים השני שם יצטרפו שתי העולות הישראליות.

הבתים מחולקים כך:
בית א': הפועל תל אביב, בני הרצליה והפועל חיפה.
בית ב': גלבוע גליל, מכבי חיפה ועירוני נהריה.
בית ג': הפועל חולון, הפועל אילת ונס ציונה.
בית ד': הפועל ירושלים הפועל באר שבע ומכבי ראשון לציון.

נס ציונה – הפועל חולון: 19:30

נס ציונה תארח אצל בלב המושבה את המשחק ותנסה לנצח אחרי ההפסד בגביע ווינר ו"לכפר" על ההפסד ולהיות עם ניצחון ראשון בבית. הפועל חולון מגיעה למשחק עם שני שחקני רכש חדשים – ווילי וורקמן ועודד ברנדווין. בתוספת הזרים שכבר נמצאים.

גלבוע/גליל – מכבי חיפה: 19:35

בדו קרב הצפוני בשחזור של המאבק על ראשות הבית התחתון בעונה הקודמת יפגשו השתיים בגן נר. גלבוע גליל כבר שיחקה במפעל ואף זכתה בשנים 12-13. גלבוע ללא הרכש החדש ובהיעדר פטריק יאנג ששוחרר לרצונו, תצטרך להסתמך על הישראלים הצעירים שבקבוצה, חנוכי סרור וארצי. חיפה תרצה לפתוח את המפעל עם ניצחון אחרי ההפסד הכואב למכבי ראשון.

הפועל חיפה – בני הרצליה: 19:40

במשחק הראשון בין העולות החדשות יתמודדו השתיים כבר במחזור הפתיחה. נקודת המאצ-אפ המעניינת ביותר הוא בין הגארדים סיגרס מחיפה אל מול גיינס מבני הרצליה. כרם משעור ינסה לעשות את ההבדל אל מול האקסית. מנגד אייזנדורף יפגוש גם הוא את האקסית הראשונה בישראל.

ראשון לציון – הפועל י-ם: 19:45

עונה שעברה המשחק ביניהם בחצי גמר הפיינל-פור נגמר בשלשה אדירה של אדם אריאל שמאז חזר לקבוצתו האדומה וינסה גם היום לתפוס יום קליעה. ירושלים ללא בראון הפצוע ואחרי הדחה כואבת מול בורגוס בליגת האלופות. ראשון בראשון אביבי דברת וגוט ינסו להמשיך את המומנטום מהגביע ולנצח בעוד משחק ולקחת את היתרון בקרב על ראשות הבית.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הג'ירו ד'איטליה – קטע 10:

קטע 9 שלפני יום המנוחה כלל את הטיפוס עם הסיום הקשה לרוקארסו. הקטע היה בשליטת קבוצת הבריחה, שלרגע לא אותגרה ע"י הדבוקה. הקבוצה, שכללה במקור שבעה רוכבים, הגיעה לטיפוס המסיים, שם תקף השען הספרדי יונתן קסטרובייחו, ואליו הצטרף מייד הפורטוגלי רובן גררו. השניים התרחקו משאר חבריהם לבריחה, וכאשר התקרבו לסיום קסטרובייחו ניסה להכתיב קצב נג"ש חזק, כשגררו על גבו. אך הדבר לא עשה רושם על הפורטוגלי, שבמטרים האחרונים ברח לספרדי וזכה בקטע. לגררו זהו הניצחון הראשון ברמת הוורלד טור, בעוד שלקבוצת EF1 שלו זהו כבר הקטע השני במירוץ, הישג נאה עבור הקבוצה שהגיעה למירוץ במטרה לצוד נצחונות בקטעים. אשר לדבוקת ה-GC, זו רכבה ביחד עד לקילומטר האחרון והקשה, שם כמה מהפייבוריטים כפוגלסאנג, קלדרמן ומייקה הצליחו לפתוח פער קטן של עד 20 שניות מניבאלי, קרוייזויק ואלמיידה. זה עדיין לא הספיק להוריד את החולצה הוורודה מעל גבו של האחרון, ולפיכך הוא מוביל במירוץ לפני קלדרמן (30+), בילבאו (39+), פוצוביבו (53+), ניבאלי (57+), פוגלסאנג (1:01+), ונהוקה (1:02+), קונרד (1:11+), הינדלי (1:15+) ומייקה (1:17+).

קטע 10 מחזיר אותנו לדרכים המישוריות שעל החוף האדריאטי, עם הסיום בעיירת הנופש טורטורטו. הסיום במישור יופרע ע"י מספר טיפוסים קצרים וחדים לפניו, מה שאמור להעדיף מאיצים שיודעים לטפס כסאגאן, מתיוס, אוליסי, וכמובן הכוכב של המירוץ עד כה – ארנו דמאר. שידור ביורוספורט 2 ב-13:25.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. פאקו, אני לא מבין בדיוק מה זה 'ממונה על אזור 51' בהופס. כל מה שאני יודע הוא שאתה מחזיק הרבה מהופס על כתפיך, ואין לך מושג כמה אני מעריך את תרומתך. חבל רק שאופניים זה לא ספורט שאני עוקב אחריו כי אחרת הייתי משתתף הרבה יותר ומגיב הרבה יותר לפוסטים שלך.

  2. חייב להצטרף גם לדברי השבח והתודה לפאקו, אתה עושה עבודה מדהימה ואני בעיקר בזכותך עוקב אחרי מירוצי האופניים.
    אתמול התחילה אליפות אנגליה בסנוקר, אני מניח שתתחיל לסקר אותה כשנסיים את השלב-שניים הראשונים.
    תודה פאקו !

    1. אני מסכים (ובלי קשר, חיים העלה את הפריוויו ליורוליג). רואים את זה בעוד מקומות, למשל ה-NFL שממש בסכנה. גם בסנוקר, אגב, הטורניר הקודם התחיל עם חמישה שחקנים בחוץ (שניים מאומתים, שלושה שבאו איתם במגע).

  3. תודה פאקו. בדרכ עוקב אחרי האופניים… הטור דה פראנס קצת אכזב אותי השנה והג׳ירו משום מה בכלל לא מעורר בי עניין. אני חושב שהקורונה עשתה שירות רע מאוד לענף שנאלץ לדחוף את שני הגראנד-טורים במרחק ככ קצר

    1. איך אפשר להתאכזב מטור מרתק ודרמטי שכזה?
      הקורונה ללא ספק פגעה בהרבה מירוצים אבל כל ספורט מתנהל תחת האילוצים שנוצרו.

  4. אתם נהדרים חבר'ה. תודה

    1. ווילי וורקמן שחקן נהדר לטעמי. נקווה שיהיה יציב השנה בחולון.
    2. נועם דברת הוא העתיד של הכדורסל הישראלי (יחד עם אבדיה ומדר).
    שימו עליו עין הערב, הוא משחק עם נסיון של בן 30. יגיע רחוק

  5. ושוב נבחרת ישראל כדורגל מוכיחה שהלוזריות בגנים כבר בנבחרות הצעירות
    הנבחרת הייתה חייבת ניצחון במקודניה בכדי לחזור למקום השני שבקונסטלציה מסוימת היה מא]שר לעלות לפליאוף
    הנבחרת הוליכה 1-0 שלטה באופן מוחלט בחצי השני פספסה גם פנדל ובדקה 90+3 עשתה עבירה לא מחייבת מחוץ לרחבה וספגה שוויון הזוי
    עד מתי ???????????????????????????????????????

כתיבת תגובה

סגירת תפריט