אירועי דיומא – 05.10.2020

היום – הג'ירו מגיע לאתנה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הג'ירו ד'איטליה – קטע 3:

קטע 2 של אתמול עם הסיום בטיפוס הקל, היה דל יחסית באירועים, מלבד מה שמסתמן כטור טראגי למדי עבור קבוצת אסטנה: לאחר הנטישה של מיגל אנחל לופז בקטע הנג"ש הראשון, נטש אתמול גם הרוסי אלכסנדר ולאסוב את המירוץ, עקב בעיות קיבה. שני הנוטשים היו אמורים להיות שני הסייענים הראשיים של יאקוב פוגלסאנג, שגם כך נאלץ להתמודד עם פיגור של דקה וחצי ב-GC. בכל הקשור לקטע, ראינו קבוצת בריחה שהייתה בחזית עד כ-8 ק"מ לסיום, שם נתפסה ע"י הדבוקה. בסיום בעלייה, הדני מיקל הונורה מקוויק סטפ ניסה לפרוץ ראשון אל הקו, כשמאחוריו היו פטר סאגאן ודייגו אוליסי. השניים עקפו את הדני, כשאוליסי מלפנים, וסאגאן בעמדת עקיפה, אך זו מעולם לא הגיעה, והאיטלקי חגג את הזכייה בקטע, השביעי שלו במירוצי הג'ירו. בגזרת ה-GC ראינו שינויים קלים, אך פיליפו גאנה ממשיך להוביל, ואחריו אלמידה (22+), תומאס (23+), פוס (31+), צ'רני (36+), סובררו (40+), טרטניק (42+), ייטס וקנגרט (49+) ואוליסי (54+).

*המלצת צפייה* קטע 3 של היום מביא לנו את אחד השיאים המוקדמים של המירוץ – הטיפוס לאתנה. סיום של כ-19 ק"מ בשיפוע של 6.7%, כשהקילומטרים האחרונים הם הקשים ביותר. הטיפוס ללוע הר הגעש הזה מוכר מאד לחובבי הג'ירו, כשהביא לנו בעבר מראות בלתי נשכחים כמו זה של קונטאדור מפרק את כל יריביו בג'ירו של 2011. לפני שנתיים מי שחגג בקטע היה סיימון ייטס, שעלה אז לחולצה הוורודה במה שנראתה אז כמו הדרך לניצחון בטוח במירוץ (עד לאותו הקטע בפינסטרה). ייטס יהיה כאן גם היום, ונראה אולי כאיום הגדול ביותר על התרחיש שבו פיליפו גאנה מעביר את החולצה הוורודה לחבר קבוצתו, גראן תומאס. כדי שזה יקרה, ייטס יצטרך לפתוח פער של כחצי דקה על תומאס, משהו שהוא עשה כבר בטיפוס מעט קל יותר במירוץ הטירנו-אדריאטיקו לפני מספר שבועות. ייטס לא יהיה היחיד שינסה לתקוף כאן את תומאס היום, האיש שבינתיים נראה כאיש שיצטרכו לעבור כדי לנצח. פוגלסאנג, ניבאלי, קרויזוויק, מייקה וקלדרמן סובלים מפיגורים יותר גדולים בעקבות הנג"ש הראשון, מה שצפוי להחמיר בקטעי הנג"ש הבאים, כך שהם לא צפויים להמתין עד שהמירוץ יתחמם – מבחינתם זה כבר קורה היום. שידור ביורוספורט 2 ב-13:25.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. תודה רבה .
    נציין שאתמול היה יום ספורט משוגע לחלוטין בייחוד בליגה האנגלית שם וילה שבקושי נשארה במחזור האחרון אשתקד רמסה את ליברפול האלופה 2-7 כאשר קודם לכן טוטנהאם מחקה פיגור לניצחון 6-1 אצל מ.יונייטד כאשר לסטר המוליכה סתם הובסה
    3-0 בידי לווסטהאם .

    אך לא רק אנגליה באיטליה נאפולי לא התייצבה וחטפה הפסד טכני ליובה 0-3 אטאלנטה המשיכה להפציץ עם 2-5 על קליארי
    לאציו ואינטר סיימו ב 1-1 מילאן המשיכה לנצח

    בגרמניה לבנדובסקי הרשית רביעייה כולל פנדל דקה 90+2 בשביל לנצח את הרטה 3-4 במשחק מטורף בו האורחת חזרה ל 2-2 מ 2-0 תוצאה שנשמרה עד דקה 85 אז לבנדובסקי כבש בשלישית לפני שוויון דקה 88 .

    הטירוף המשיך בהולנד שם אלקמאר הוליכה 4-0 אצל ספרטה רוטרדם לאחר קצת יותר מחצי שעה אח"כ קיבלה גם פנדל אותו פספסה בדקה 40 ולבסוף נגמר 4-4 .
    בסל בורגוס לקחה את ליגת האלופות והיו עוד מוקדים כולל הרולן גרוס .

    ולקינוח הניצחון של מיאמי .

    אשר להיום
    יום רגוע .
    בכל זאת 2 מוקדים היום

    על המגרש ברולאן גרוס המשך משחקי שמינית גמר גברים ונשים אחר כך תושלם תמונת רבע גמר

    מחוץ למגרש סגירת חלון העברות האירופאי

    במוקד
    ניסיון להעביר את ממפיס דפאי לברצלונה מילאן
    דמבלה בדרכו ליונייטד מברצלונה
    קבאני כנראה יחתום בברצלונה
    אולי אולי גם סאנצו יפתיע ועוד ועוד .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט