אירועי דיומא – 04.10.2020: טוטנהאם נגד מנצ'סטר יונייטד, מרתון לונדון, שני מירוצי אופניים גדולים ומעט טניס.

כדורגל:

פרמייר ליג – מחזור 4 / רועי ויינברג

14:00-לסטר סיטי-ווסטהאם (ספורט 1). לסטר עם פתיחה מושלמת לעונה ותנסה לעשות 4 מ-4 נגד ווסטהאם שהפתיעה את וולבס בשבת שעברה במשחק שיכול להיות יותר מסובך ממה שנראה.

14:00-סאות'המפטון-ווסט ברומיץ' (ספורט 2). משחק בין 2 קבוצות שלא הרשימו עד כה העונה, כשההגנה החלשה של ווסט ברומיץ' יכולה להוביל לשער או שניים של דני אינגס והקדושים מסאות'המפטון.

16:00-ארסנל-שפילד יונייטד (ספורט 1). התותחנים משחקים לא רע העונה, למרות ההפסד האחרון בליגה לליברפול, ולא אמורים להתקשות נגד שפילד יונייטד. שפילד הייתה אחת מהפתעות העונה שעברה אבל עדיין ללא נקודות או שערים בליגה כשהעזיבה של דין הנדרסון פגעה בהם אנושות. מחכים לה כמה משחקים קשים (פוגשת החודש גם את ליברפול, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי) וכל נקודה בשלב הזה קריטית לקבוצה של כריס ווילדר בניסיון להשאר בפרמייר-ליג.

16:00-וולבס-פולהאם (ספורט 2). פולהאם ספגה 10 שערים ב-3 משחקים. זה רע. הם עדיין בלי נקודות ומגיעים למשחק לא קל נגד וולבס שניצחה רק אחד משלושת המשחקים שלה. גם כאן יכול להיות משחק התקפי מאוד, אבל וולבס הפייבוריטית.

18:30-המלצת צפייה: מנצ'סטר יונייטד-טוטנהאם (ספורט 1). 2 הקבוצות עדיין לא הרשימו העונה: יונייטד ניצחה את ברייטון ביום רע שלה והפסידה לקריסטל פאלאס, טוטנהאם עם תיקו נגד ניוקאסל והפסד נגד אברטון. כל אחת מהן צריכה כאן ניצחון והעייפות המצטברת של טוטנהאם הופכת את יונייטד של סולשיאר לפייבוריטית.

21:15-אסטון וילה-ליברפול (ספורט 1). עד כה בליגה וילה ניצחה את שני המשחקים שלה, אמנם נגד שפילד ופולהאם החלשות. ליברפול תהיה אתגר אחר לגמרי.

בונדסליגה – מחזור 3

16:30-וולפסבורג-אאוגסבורג (ספורט 3). אאוגסבורג ניצחה את שני המשחקים הראשונים שלה העונה ותנסה לעשות 3 מ-3 נגד וולפסבורג שעשתה 2 תוצאות תיקו.

19:00-באיירן מינכן-הרטה ברלין (ספורט 3). מינכן הופתעה נגד הופנהיים אבל קשה לראות אותה מאבדת עוד נקודות ליגה במשחק הקרוב – יותר סביר כאן 0-7 שלהם מ-4-1 של הרטה שספגה 4 שערים (וכבשה 5) בשני המחזורים הראשונים.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

מרתון לונדון

המרתון האחרון מקטגוריית "תג הזהב" שהתקיים השנה נערך לפני שבעה חודשים בטוקיו. כבר אז מגפת הקורונה גרמה לחששות ולשיבוש השגרה, והמירוץ נערך במתכונת מצומצמת לרצי העילית בלבד. הבשורה הגדולה שיצאה מאותה התחרות היא התוצאה הנפלאה של לונה סלפטר, שניצחה במירוץ הנשים עם 2:17:45.
הבוקר (9:15 לנשים ו-12:15 לגברים, שעון ישראל) יוזנק מרתון לונדון, שיערך אף הוא שלא כרגיל, הן מבחינת מספר המשתתפים, הן מבחינת מועדו (שהיה אמור להיות באפריל) והן מבחינת המסלול. היום, במהדורתו הארבעים של המירוץ בבירת הממלכה הבריטית, רק רצי העילית יוכלו לקחת בו חלק (בעוד שבימים כתיקונם, הוא כולל רבבות משתתפים). נוסף על כך, מסלול המירוץ לא יעבור, כבדרך כלל, ברחובות רבים של לונדון אלא יכלול 19 הקפות של כ-2.2 ק"מ בפארק סנט ג'יימס. קהל הצופים לא יוכל לפקוד את האירוע המסקרן.
מעניין יהיה לראות כיצד אופי המסלול השונה מהרגיל, יחד עם הנסיבות המיוחדות שאפיינו את תקופת ההכנה (חלק מהרצים, כולל קיפצ'וגה, נדרשו להתאמן לבדם במשך זמן מה, שלא כבשגרה, אז הם מתאמנים עם קבוצות גדולות). מזג האוויר צפוי להיות מעונן וקריר עם סיכוי סביר לגשם.

גברים
ציפיות רבות התמקדו במאבק הצפוי בין אליהוד קיפצ'וגה הקנייתי – שיאן העולם במקצוע (2:01:37), אלוף אולימפי, אלוף עולם לשעבר ומגדולי הרצים במרחק זה בכל הזמנים – לבין קנניסה בקלה האתיופי, בעל התוצאה השנייה בטיבה בהיסטוריה במרתון (2:01:37), שיאן העולם ב-10,000 (ועד לא מכבר בחצי המרחק), שלוש פעמים אלוף אולימפי במרחקי מסלול הארוכים ובקיצור – מטובי הרצים אי פעם בריצות המסלול הארוכות ובריצות השדה.
כל זאת עד שלשום אחר הצהריים, אז הודיע הפנומן בן ה-38 מאתיופיה על כך שלא יטול חלק במירוץ, לאכזבתו, בעקבות פציעה בשרירי התאומים של רגלו השמאלית שממנה הוא סובל.
כך או אחרת, כל שלושת הרצים שעמדו על הפודיום בלונדון לפני שנה וחצי, יגיעו היום אל קו הזינוק. קיפצ'וגה ניצח בשנה שעברה עם שיא מסלול נהדר של 2:02:37. אחריו הגיע מוסינט גירמה מאתיופיה ב-2:02:55 ומולה ווסיהון, אף הוא מאתיופיה, סיים שלישי עם 2:03:16. שלושה מועמדים נוספים הם טמירת טולה האתיופי (שיאי אישי של 2:04:06), מריוס קיפסרם הקנייתי (2:04:11) ושורה קיטאטה האתיופי (2:04:49).

נשים

בריג'יד קוסגיי הקנייתית בת ה-26, שיאנית העולם (2:14:04, לפני שנה בשיקגו) והמנצחת בלונדון בשנה שעברה (2:18:20), היא המועמדת הבכירה לניצחון הבוקר. סגניתה בשנה שעברה בלונדון (2:20:14, כששנה קודם קבעה שם את שיאה האישי, 2:18:31), ויויאן צ'רויוט בת ארצה שחגגה לא מזמן 37, היא גם האלופה האולימפית מריו ב-5,000 מטר ומטובות הרצות למרחקים בכל הזמנים. רות צ'פגנטיש הקנייתית זכתה לפני שנה בדוחא באליפות העולם במרתון, במירוץ שנערך בתנאים קשים ביותר. שיאה האישי המצוין עומד על 2:17:08.
אתלטית נוספת ששיאה האישי מהיר מ-2:20 היא ולרי ג'מילי מקניה (2:19:10).
כנראה שהיא לא תנצח הבוקר בלונדון, אך שינייד דיבר האוסטרלית, ילידת אירלנד, קבעה בשנה שעברה, בגיל 41, את שיאה האישי במרתון לונדון כשרצה בתוצאה נהדרת של 2:24:11. יהיה מעניין לראות אותה גם היום.

טניס / אלכס דוקורסקי

הרולאן גארוס – שמינית הגמר

שידורים חיים ביורוספורט מ-12 בצהריים.

גברים

רפאל נדאל (ספרד)-סבסטיאן קורדה (ארה"ב) – בנו בן ה-20 של הזוכה באליפות אוסטרליה ב-1998, פטר קורדה (ייצג את צ'כיה), עושה חיל במייג'ור השני שבו הוא משתתף בסה"כ והוא הנציג האחרון של ארצו בטורניר. היום הוא יפגוש במשוכה הגבוהה ביותר שהוא יוכל לקבל בטורניר זה.
דומיניק תים (אוסטריה)-הוגו גסטון (צרפת) – הצרפתי השמאלי בן ה-20, שנמוך משמעותית מרוב שחקני הסבב (1.73), משחק נהדר בטורניר והפתיע בסיבוב הקודם את סטניסלאב וואוורינקה בחמש מערכות. בדומה לסבסטיאן קורדה, גם הוא יפגוש יריב איכותי ביותר, סגן אלוף הטורניר בשנתיים האחרון והזוכה הטרי באליפות ארה"ב.
אלכסנדר זברב (גרמניה)-יאניק סינר (איטליה) – האיטלקי בן ה-19 הוא שחקן נהדר בעל חבטות חזקות ביותר, שישחק לראשונה בשלב 16 האחרונים של טורניר גרנד סלאם. יריבו בן ה-23, שהשתפר משמעותית העונה בהופעותיו במייג'ורס, מדורג הרבה מעל האיטלקי (6 לעומת 75), אך לא בטוח שפערי המיקום יבואו לידי ביטוי במשחק עצמו.
דייגו שוורצמן (ארגנטינה)-לורנצו סונגו (איטליה) – הארגנטיני-יהודי, 1.70 בלבד, הוא שחקן יוצא מן הכלל על החימר (ולא רק). יריבו יופיע לראשונה, אף הוא, בשלב שמינית הגמר של טורניר מסדר גודל זה.

נשים

סימונה האלפ (רומניה)-איגה סוויונטק (פולין) – אלופת הטורניר לפני שנתיים משחקת נהדר על החימר. יריבתה, שטרם מלאו לה עשרים, היא אחת השחקניות המבטיחות בסבב.
אלינה סביטולינה (אוקראינה)-קארולין גארסיה (צרפת)
קיקי ברטנס (הולנד)-מרטינה טרוויזיאן (איטליה)
נאדיה פורורוסקה (ארגנטינה)-ברבורה קרייצ'יקובה (צ'כיה)
– הופעה ראשונה לשתי הטניסאיות במעמד זה בגרנד סלאמים.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הג'ירו ד'איטליה – קטע 2:

הקטע הפותח של הטור היה קטע הנג"ש הראשון בסיציליה. הרוחות שנשבו לאורך הקטע הביאו לכך ששענים טובים ומכובדים כרוהאן דניס ו-ויקטור קמפנארטס לא מיצו את יכולותיהם בתחום. אלא שעל בחור אחד זה לא ממש עשה רושם – אלוף העולם הטרי בנג"ש, פיליפו גאנה. האיטלקי הגדול (תרתי משמע) המשיך לשרוף את מסלול הנג"ש כפי שהוא עושה פחות או יותר בכל פעם בעונה הנוכחית, בלי להותיר סיכוי למתחרים. הפורטוגלי ז'ואאו אלמיידה והדני מייקל ביירג השלימו את הפודיום, 22 שניות מאחורי גאנה. אשר ל-GC, הרי שגראן תומאס כצפוי הוכיח שהוא החזק מכולם בדיסצפלינה, כשהגיע רביעי, קרוב מאד לפודיום. בכל הקשור למתחריו, סיימון ייטס הגיע כחצי דקה אחריו, ניבאלי וקלדרמן כדקה, וקרויזוויק, מייקה ופוגלסאנג ייאלצו לפתוח את המירוץ כבר עם חוב של דקה וחצי להחזיר. פוגלסאנג חטף אתמול עוד מכה קשה, כשמי שהיה אמור להיות אחד הסייענים הראשיים שלו במירוץ, "סופרמן" מיגל אנחל לופז, התרסק במהלך המסלול בעקבות איבוד שליטה, וסיים את המירוץ. והייתה אתמול גם שמחה לקבוצת ISN: המאיץ ריק זאבל הגיע בזמן המהיר ביותר לפסגה בדרגה 4 בתחילת הקטע (כשהוא מקדים את פטר סאגאן בחצי שנייה), והוא יזכה ללבוש היום את חולצת מלך ההרים הכחולה. זוהי הפעם הראשונה שבה הקבוצה המייצגת את ארצנו זוכה ללבוש את אחת מחולצות הגראנד טורים.

קטע 2 של היום, השני מתוך הארבעה בסיציליה, הוא קטע גבעי עם סיום בטיפוס קצר בסיומו. קטע שמיועד בעיקר עבור אול אראונדרים מהסוג של ארנו דמאר, פטר סאגאן ומייקל מתיוס. ייתכן גם בהחלט שכמה מהמטפסים שצברו פיגור בקטע אתמול ינסו להחזיר מעט מהחוב עם ניצחון ושניות בונוס. שידור ביורוספורט 2 ב-14:00.

מירוץ ליאז'-באסטון-ליאז':

*המלצת צפייה* מירוץ ליאז'-באסטון-ליאז' הוא אחד מחמשת המונומנטים של לוח השנה של הרכיבה, והעתיק מכולם, מה שהקנה לו את הכינוי "הגברת הזקנה". המירוץ הוא אחת משלוש הקלאסיקות של הארדנים בבלגיה והולנד, ואחד שבד"כ נועל את עונת קלאסיקות האביב. עכשיו אמנם כבר לא אביב, מירוץ אמסטל גולד, הצלע ההולנדית של שלישיית הארדנים, בוטל עקב מגבלות של ממשלת הולנד, ואנו צפויים לראות עוד כמה קלאסיקות "אביב" לאחר המירוץ, ועדיין זה לא מירוץ שכדאי להחמיץ: מדובר באחד מהמירוצים הקשים ביותר שיש – ארוך מאד (257 ק"מ) ובעל אינספור טיפוסים קצרים ותלולים, כמיטב המסורת של המירוצים בארצות השפלה. התוואי של המירוץ די מזכיר את זה של אליפות העולם לפני שבוע, ולפיכך נקבל גם מתאם די גדול בכל הקשור לפייבוריטים של המירוץ, גם אם הפעם מדובר בקבוצות המוכרות ולא בנבחרות הלאומיות. ראש וראשון לאלה הוא אלוף העולם הטרי, ז'וליאן אלאפיליפ, שהמסלול נראה תפור למידותיו, ולפיכך גם ויתר על מירוץ פלש וואלון ביום רביעי האחרון. אחד שלא ויתר על פלש וואלון, וגם זכה בו, הוא הכוכב החדש של עולם הרכיבה, מארק הירשי השוויצרי, שינסה להשלים חודש חלומי מאז הטור. עוד זוכה בקטע בטור, שהיה קרוב לזכייה גם באליפות העולם, הוא מיכל קביאטקובסקי, שיביא איתו בקבוצה אורח מוכר – כריס פרום. שני השחקנים הראשיים בטור האחרון, טאדיי פוגאצ'אר ופרימוז רוגליץ' (כשהאחרון ייעזר בטום דומולאן), ישתתפו גם כאן, אם כי לא ברור כמה אנרגיות יישארו להם ברגליים עבור הישג כאן. הכוכב מתיו ואן דר פול ינסה לעשות את הלא ייאמן לאחר שהוא מגיע יום לאחר הזכייה במירוץ בינקבנק. קבוצת EF1 תגיע לכאן שוב בהרכב חזק עם אורן ומרטינז, ככל הנראה על מנת לתמוך במייקל וודס. כנ"ל קבוצת בחריין-מקלארן שתגיע עם ארבעה מועמדים פוטנציאליים כלאנדה, טיונס, מוהוריץ' ופולס. ואן אוורמאט, בנוט, פורט, שכמן, אדם ייטס, וולנס, מרטאן וקוסנפרואה ישלימו שדה פסיכי של מתחרים. קבוצת ISN תגיע לכאן עם המוביל דן מרטין, וגם עם עומר גולדשטיין שלנו. שידור בלינק הזה ב-14:30.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. וואווווו איזה יום עם 4 משחקים.
    יונייטד, באיירן, ריאל (אם יתקיים), מילאן (אם זלעטן משחק) ואפילו איינדהובן (אם זהבי משחק).
    למה הכל על יום אחד? למה????
    מ 5 עד 9….. אני פה עם לינקים למי שמעוניין.

  2. תודה לכולם
    אלכס נשמח לעדכון על המרתון
    עוד היום ליגה ספרדית מחזור 5
    5 משחקים כל אחד בשעה אחרת
    ב 17.00 ריאל מדריד אלא מרשימה אך היעילה תצא ללאבנטה.

    במוקד ב 22.00 ראקיטיץ חוזר לברצלונה עם סביליה .
    ברצלונה בהחלט מרשימה ואני זורק כאן חתיכת הימור מטורף אבל בהחלט מאמין בו שברצלונה תיקח את ליגת האלופות בעונת 2020-2021 קרי העונה ובלבד שהטורניר אכן יתקיים .

    איטליה מחזור 3
    במוקד
    הייתה אמורה יובנטוס לפגוש את נאפולי …אך יש סאגה סביב המשחק הזה בתחילה נאסר על נאפולי לצאת לטורינו מכיוון שיש לה כמה חייבים לנגיף

    מבחינת ההתאחדות אנו מדווחים שהמשחק כרגיל וייתכן שנאפולי אף תספיד טכנית אם לא תגיע .
    נראה הזוי

    עוד לפני כן ב 16.00 משחק מרתק בין לאציו לאינטר אם תרצו בין זוכה נעל הזהב האירופאית אימבוולה לבין מצטיין הליגה האירופאית לוקקו .

    אהובתי אטאלנטה תארח ב 13.30 את קליארי
    .
    ובשעה 19.00 תארח מילאן את ספציה העולה החדשה .
    ואם הזכרנו את מילאן חייבים לספר את סיפור משחקה האחרון בפליאוף הליגה האירופאית בפורטוגל מול ריו אבה המקומית .

    משחק לפנתאון כזכור המנצחת בשלב הבתים הפסידה עפה.

    מילאן ללא זלאטן הנדבק בקורונה .
    מילאן הוליכה אבה השוותה 90 דק הסתיימו ב 1-1

    הארכה .
    כבר בדקה הראשונה אבה עולה ל 1-2 ומכאן ואילך מילאן רודפת כל הארכה על אבה
    120 דק עוברות והשופט מוסיף 2 דק תוספת ואז מילאן מקבלת פנדל אותו כובש צ'להאנולו הטורקי

    2-2 פנדלים כבתוך כך מורחק שחקן אבה.

    כללי הפנדלים אומרים שכל קבוצה תחזיק באותו מס סגל בועטים ומכיוון שלאבה 10 שחקנים אז גם מילאן כללו 10 שחקנים בלבד ….עוד מעט תבינו מדוע אני טרחן כל כך .

    בקיצור מילאן בועטת ראשונה.
    הכלל הראשוני 5 בעיטות
    כולם בפנים 5-5
    עכשיו ברגע שקבוצה כובשת והשנייה מחטיאה נגמר הסיפור
    בעיטה 6 ו 7 הולכת פנימה אנו כבר ב 7-7
    הבועט השמיני של מילאן קולומבו מחטיא ואבה עם פנדל עלייה אבל מונטה מחטיא .
    עדיין 7 -7
    בעיטה 9 הולכת פנימה ואנו ב 8-8
    בעיטה 10 ואחרונה בסבב הקבוצות נאלצות לתת לשוערים לבעוט ראשון דונארומה של מילאן שמחטיא אבל גם הפורטוגלי לא עומד בלחץ עדיין 8-8 .

    בעיטה 11 הבועטים הראשונים חוזרים לסבב נוסף .
    בן נאסר שדייק בראשונה יכול להכריע אבל מחטיא ואבה מקבלת צ'אנס שלישי לסגור את הסיפור הפעם עם זארלדש שכבש בסבב הראשון אך הוא החטיא הפעם .

    בעיטה 12.
    קייאר כובש כמו גדול בעוד סנטוס שכבש סבב ראשון מחטיא ומילאן מנצחת 8-9 קייאר הופך לראשון שאני זוכר במסגרת אירופאית לפחות שכובש 2/2 בדו קרב נקודה באותו משחק ומילאן תשחק בבתים .

    עוד נציין היום
    מחזור 6 צרפת במוקד
    22.00 ליון – מארסיי

    הולנד מחזור 4 צפויה הופעת בכורה של זהבי בליגה מול פורטונה סיטארד

    בלגיה 14.30
    הקלאסיקו המעניין קלאב ברוז -אנדרלכט
    ישחקו גם בטורקיה פורטוגל רוסיה פולין קפריסין שוויץ וליגות המשנה השונות

    לסיום כדורסל גמר ליגת האלופות בין מארחת טורניר הגמר א.אק עם רייס ולנגפורד מול בורגוס החזקה .

    בורגוס הביסה כזכור את ירושלים ברבע הגמר 67-92 וגמר על דיזון בחצי 67-81
    מול אאק מארחת הפיינל איט שגברה 82-94 על נימבורק ברבע והביסה את סארגוסה בחצי 75-99

    מאזן עונתי של אאק 5-13 של בורגוס 6-12
    שתיהן היו בבית המוקדם עם ירושלים שסיימה אז ראשונה אאק הייתה שנייה בורגוס שלישית בלבד.

    הגמר ייערך בשעה 20.00
    כאשר ב 17.00 המשחק על מקום 3 דיזון סארגוסה .

  3. בריג'יד קוסגיי ניצחה עם 2:18:58. שרה הול, האמריקאית בת ה-37 (נשואה לראיין הול, רץ עבר מצטיין), רצה נהדר, עברה במאה מטרים האחרונים את רות צ'פנגטיש בדרך לשיא אישי של 2:22:00. אלופת העולם הקנייתית סיימה שלישית עם 2:22:05.

    תנאי מזג האוויר היו לא פשוטים. קר למדי, גשום ונשבו גם רוחות.
    בעוד כחצי שעה יתחיל מירוץ הגברים.

  4. הדבוקה המובילה, שכוללת את קיפצ'וגה, יתר הרצים הבכירים ומכתיבי הקצב, עברה את החצי הראשון ב-1:02:54. קצב "שמרני" למדי (באופן מאוד יחסי, כמובן), שכנראה נבחר בעקבות תנאי מזג האוויר הלא אופטימליים.
    לא מן הנמנע כי הקצב ילך ויתגבר בחצי השני ונראה "נגטיב ספליט" (כלומר חצי שני מהיר מהראשון) מצד הרצים המובילים.

  5. גם סר מוחמד פארה משמש כמושך בלונדון, כשמטרתו היא לעזור לרצים בני ארצו לקבוע את הקריטריון הנדרש למרתון האולימפי בטוקיו 21 (שיתקיים בעיר סאפורו, עקב שיקולי מזג אוויר).

  6. ובינתיים, שלב שמינית הגמר נפתח עם שתי תוצאות מעט בלתי צפויות (עד כמה שהדבר ייתכן בסבב הנשים). איגה סוויונטק, הפולניה בת ה-19, איבדה שלושה משחקונים בלבד לאלופת הטורניר לפני שנתיים ואלופת ווימבדלון המכהנת, סימונה האלפ מרומניה (האלפ גברה על סוויונטק די בקלות בשמינית גמר הרולאן גארוס ב-2019).
    שחקנית נוספת שתופיע לראשונה ברבע גמר מייג'ור תהיה מרטינה טרוויזיאן האיטלקייה, שגברה בשתי מערכות על קיקי ברטנס ההולנדית, שהגיעה לחצי הגמר בפאריז ב-2016.

  7. טוב, זה היה פחות צפוי, אבל גם קיפצ'וגה הוא בשר ודם, אחרי הכול, ומעריך שיוכל בעתיד לשחזר את הישגיו היפים.
    מי שלא נוצח מאז 2013, התקשה להישאר עם הדבוקה המובילה, שברחה לו כשישה ק"מ לסיום. בקילומטר האחרון נותרו שלושה רצים ובספרינט דרמטי במאתיים המטרים האחרונים ניצח שורה קיטאטה האתיופי עם 2:05:41. שנייה אחת אחריו הגיע וינסנט קיפצ'ומבה מקניה. במקום השלישי סיים סיסאי למה האתיופי ב-2:05:45.
    קיפצ'וגה, שנחלש, כאמור, לקראת הסוף, הגיע במקום השמיני בתוצאה של 2:06:49.

  8. קיפצ'וגה התראיין לאתר Runner's world ואמר כי הרגיש כאבים באוזנו הימנית במהלך הריצה, שגרמו לסתימתה. הדבר פגע בריצה שלו. הוא התייחס לכל העניין בצורה די פילוסופית. "לפעמים אתה למעלה בספורט ולפעמים גם למטה". הוא אמר גם כי ישמח לרוץ בלונדון בעתיד וכמובן שגם במשחקים האולימפיים.
    https://www.runnersworld.com/news/a34261449/eliud-kipchoge-london-marathon-2020-results/

            1. אני לא דואג לילדים…
              הם עוד יעשו את שלהם

    1. לונה תרוץ באליפות העולם בחצי מרתון בגדיניה שבפולין. התחרות תתקיים ב-17/10. נציגה נוספת מישראל תהיה מאור טיורי.
      הגברים ייוצגו על ידי חמישה רצים: גשאו איילה, גירמה אמרה, שמואל אבוהאיי, מארו טפרי וטדסה גטהון.

      לונה נטלה חלק בשתי תחרויות מאז חזרת התחרויות. היא רצה בתחילת מרץ במסגרת ליגת היהלום בבריסל מקצוע לא שגרתי של ריצת שעה ועברה בו 18,570 מטר. ערב ראש השנה היא נטלה חלק בריצת מבחן ל-15 ק"מ בפארק הירקון, שנועדה לקביעת סגל הרצים לאליפות העולם בחצי המרתון וקבעה שם 49:21.

  9. יונייטד בדרך לתבוסה מטוטנהם בקנה מידה של מכבי חיפה. הניסוי של התינוק בעל פני התינוק מיצה את עצמו. המאמן הבא בבקשה. שיטת משחק חדשה, כול שוער אחר חוץ מדה חרטה ובלם חדש מינימום.

    1. דה חרטא היה צריך ללכת מזמן ביחד עם פוגבה לריאל.
      חוץ מעונה אחת באמת טובה וחודש וחצי בהתאמה הם לא ממש היו שווים מקום בקבוצה הזו.
      גם השופט שהוציא את האדום למרסיאל אשם בתבוסה הזו שלא הלך לוואר לבדוק. למרסיאל וודאי הגיע האדום אבל גם לשחקן שעשה עליו פרובוקציה ונתן לו מכה בפנים הגיע אדום. אם היה הולך לוואר היה מעיף את שניהם.
      איך שחקן הגנה מצוין כמו הארי מגוואייר הידרדר ככה ביונייטד? רק לאולה פתרונים….

      1. הבעיה עם דה חרטא, שריאל קלטו מיהו אחרי כמה בירטוזים, והפסיקו להביע עניין.
        מגוואיר באמת היה טוב בלסטר, ולראיה, גם פפ רצה להביא אותו לסיטי.

  10. יום כדורגל אירופאי מטורף ובלתי נתפס
    טוטנהאם מגיעה ליונייטד חוטפת כבר בדקה 2 אך מחזירה שישייה 6-1 בסיום
    וזו לא הייתה התוצאה המדהימה בליגה היום שכן
    א. וילה קרקסה 2-7 את האלופה ליברפול ( מעניין מתי אלופה מכהנת חטפה רביעייה?)

    לסטר שהביסה במחזור הקודם 5-2 את הסיטי בחוץ מובסת בבית 3-0 בידי ווסטהאם .
    הטבלה שם ממש מוזרה כאשר אברטון אולי אכזבת העונה הקודמת מוליכה עם 12/12 לפני וילה ששרדה כזכור רק במחזור הסיום אשתקד לאחר שהייתה כבר עם רגל וחצי בליגת המשנה ועכשיו היא 9/9
    ליברפול רק 5 עם יחס 11/11 שביעית צלסי כאשר סיטי רק 14….ועדיין לפני היריבה העירונית יונייטד המדורגת 16 .

    באיטליה נאפולי מחליטה לא להגיע למפגש מול יובה ומפסידה טכנית בסאגה משוגעת עליה כתבתי קודם לכן .
    אטאלנטה קורעת 2-5 את קליארי והיא ראשונה עם 9/9 ויחס של 5-13 .

    מילאן הביסה 0-3 את ספציה והיא גם עם 9/9 אחריה .
    לאציו ואינטר נפרדו ב 1-1

    בגרמניה רביעייה ללבנדובסקי בניצחון הדרמטי של מינכן על הרטה 3-4 הרטה חזרה מ 2-0 ל 2-2.חטפה דקה 85 השוותה 88 אך ביצעה פנדל בתוספת הזמן אותו בעט לבנדובסקי כמובן .

    עוד היום בספרד 1-1 בין ברצלונה לסביליה
    ריאל מנצחת 2-0 ללאבנטה

    בהולנד זהבי בהופעת בכורה בישל ואינדוהבן ניצחה 0-2 את סיטארד
    איאקס הפסידה במפתיע לכרונינגן 1-0
    בעוד ס.רוטרדם סיימה ב 4-4 ביתי עם אלקמאר.
    בבלגיה ברוז מביסה את אנדרלכט 0-3

    בסל בורגוס זכתה בליגת האלופות לאחר ניצחון בגמר על המארחת אא.ק אתונה 74-85

    עכשיו מתאים שהערב המטורף הזה יסתיים בניצחון מיאמי על ל.א

    1. הליגה האנגלית זה הדבר הכי טוב בעולם היום. כל משחק עם פצועים והרוגים – אנשים שם מתאבדים. קרב מר בכל שנה על 4 הכרטיסים הראשונים, וכל שנה שנתיים גם על האליפות. פנטסטי

      1. טוב קצת נסחפתי עם הטרמינולוגיה המלחמתית, לוקח בחזרה. קרבות ספורטיביים אדירים בכל משחק. זאת המסורת שם.

        1. צודק
          מאז שפרגי פרש מאימון אין בעל בית (בוס) אמיתי בפריימרליג ולכן זה נראה כמו שדה קרב.
          נראה שכל ה"גדולות" עדיין לא התאפסו על עצמן….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט