חלום הקיץ שלי (25) – לוס אנג'לס קליפרס / גילעד זריצקי

בעונת 2018-19 הקליפרס, ללא אף כוכב, אבל עם קבוצה של לוחמים, הגיעו למקום השמיני במערב החזק. בפלייאוף התעלו עם שני נצחונות על הווריורס החזקים שהגיעו בהרכב מלא, אבל זה לא היה נקודת השיא של הקיץ. קוואי לאונרד, ובעקבותיו פול ג'ורג', השתכנעו מתצוגת התכלית של הקבוצה והסכימו להצטרף לקבוצה כדי להפוך את הקליפרס לקונטנדרים מיידיים. במהלך העונה הקליפרס לקחו ברצינות את הרעיון של ניהול עומסים, עד כדי כך שלא היה אפילו משחק אחד שכלל את כל שחקני הרוטציה המשמעותיים. למרות זאת, הקבוצה סיימה את העונה במקום השני במערב עם מאזן של 49 ניצחונות ו-23 הפסדים. בסיבוב הראשון נאבקו (תרתי משמע, בעיקר מרכוס מוריס) עם המאבריקס הצעירים, סדרה שבסופה נצחו אחרי שישה משחקים גם בזכות פציעה של פורזינגיס. בסיבוב השני, אחרי שכבר הובילו 3-1, התפרקו, הפסידו את הסדרה וטסו לקנקון. דוק ריברס המנג'ר-מאמן פוטר ע"י בעל הקבוצה. 

קוואי לאונרד ופול ג'ורג' הם שני האולסטארים שמובילים את הקבוצה. קוואי, שחקן טופ 5 בליגה, הוא "החבילה השלמה", מצטיין בהגנה וגם בהתקפה (27 נקודות למשחק), ירוויח 34 מיליון לעונה הקרובה ומחזיק אופציית שחקן לעונה נוספת עבור 36 מליון. ג'ורג', גם מצטיין בשני צידי המגרש (22 נקודות למשחק), אבל איכזב מאוד בפלייאוף, נמצא על חוזה דומה לשל קוואי.

מרכוס מוריס, פטריק בברלי, לו וויליאמס ומונטרז הארל משלימים את השחקנים המרכזיים באחת מהקבוצות העמוקות בליגה. לקראת העונה הקרובה נצטרך לוותר על הארל או מוריס שמסיימים חוזה, בגלל מגבלת תקרת המשכורות. נוותר על מוריס, פורוורד מוכשר בהגנה ובקליעה (40% אחוז העונה ב-6 ניסיונות למשחק), שידוע במשחקו המלוכלך. מוריס הוא נכס לכל קבוצה, אבל תג המחיר שלו יהיה גבוה מדי. פטריק בברלי, הוא רכז אנרגיה ומגן מצוין שמאוד מוגבל בהתקפה, ירוויח 14 מיליון לעונה בשנתיים הקרובות. וויליאמס, גארד-סקורר מצוין מהספסל (18 נקודות למשחק), ישאר במחיר מבצע של 8 מיליון לעונה אחרונה בחוזה. הארל, הוא סנטר אנרגטי מהספסל שזכה בתואר השחקן השישי של העונה, מסיים חוזה. את הארל נחזיר בחוזה ארוך טווח בסביבות ה-18 מיליון לעונה. 

איביצ'ה זובץ', ג'מייקל גרין, לאנדרי שאמט, ורג'י ג'קסון משלימים את הרוטציה. זובץ', סנטר פותח סולידי וצעיר (בן 23), הוא ריבאונדר (8 ריבאונדים למשחק) ומתגלגל טוב לסל, על חוזה של 7 מיליון לשלושת השנים הקרובות. גרין, גבוה קולע (39% משלוש ב-4 ניסיונות למשחק), כנראה שייקח את אופציית השחקן על 5 מיליון (ואם לא, נציע לו חוזה דומה קצת יותר ארוך). שאמט, גארד צעיר (בן 23) 3&D (עם 38% ב-6 ניסיונות למשחק), על חוזה רוקי לשנתיים הקרובות. ג'קסון הגיעה לקליפרס אחרי ששוחרר מדטרויט, פליימייקר מהספסל, מסיים חוזה וישאר בקבוצה רק אם יהיה מוכן לקבל חוזה מינימום לוותיקים (לא סביר).

המשימה הראשונה תהיה למצוא מאמן חדש שאוהב לשחק מהר. עם קוואי וגורג' מגינים בפרימטר יהיו הרבה הזדמנויות לרוץ. אני חושב שקני אטקינסון הוא המאמן הכי מתאים מבין המאמנים המנוסים המנוסים הפנויים. החיסרון הגדול של הקבוצה הוא החוסר במנהל משחק שיוצר הזדמנויות לחבריו לקבוצה. בפלייאוף זה התרגם להמון זריקות קשות, שלדעתי הובילו להתפרקות של הקבוצה. אנסה להחתים בסיין אנד טרייד את גוראן דראגיץ' ממיאמי או את פרד ואן וליט מטורונטו, על 15 מיליון לעונה לשנתיים, עבור מונטרז הארל. הארכת החוזה תהיה דו-כיוונית מכיוון שדראגיץ'\ואן וליט מסיימים חוזה בקבוצותיהם. את החור בעמדת הסנטר המחליף שנוצרה עם עזיבתו של הארל, נמלא בעזרת ה-MLE (שישה מיליון) עם מייסון פלאמלי מדנבר שגם יעזור בניהול המשחק מהפוסט. אין לקבוצה בחירת דראפט משמעותית הקיץ. 

נפתח את עונה הבאה עם דראגיץ'/ואן וליט, בברלי, ג'ורג', קוואי, זובץ' וספסל של לו וויליאמס, שאמט, רודני מקגרודר, גרין, ופלאמלי. הקבוצה שוב תהיה אחת הפייבוריטיות, אבל אם לא נזכה באליפות יהיה קשה לשכנע את קוואי וג'ורג' להישאר (לשניהם אופציית שחקן) מה שיוביל את הקבוצה בחזרה למרתפי הליגה ואפילו בלי הנחמה של בחירות הדראפט שנתנו כדי לבנות קונטנדרית.

לפוסט הזה יש 93 תגובות

  1. תודה רבה.
    מנג'ר שמחליף את ואן ליכט/ דראגיץ' בהראל, צריך לעוף איתו.
    בכללי הבעיה שלהם זה שהם אולי לא כאלה טובים כמו שעשו מהם.
    פול ג'ורג' בפליאוף יורד במספרים, הראל לא פגע, ווילאמס גם לא סיפק תסחורה.
    עוד עונה שהקבוצה תרוץ אולי תעשה את העבודה, אני דווקא חושב ששנה הבאה הם יהיו פחות טובים.
    מעניין באמת מה יהיה איתם.

    1. אילו הטריידים הכי מציאותיים שהצלחתי לתכנן עבור רכז פותח. אבל בתכלס אתה צודק, מי שיעביר את ואן וליט/דראגיץ' עבור הארל הוא פראייר. אם יש לך רעיונות אחרים אשמח לשמוע. אני מסכים שהקליפרס יהיו פחות טובים כי לא כל השחקנים המשמעותיים ימשיכו בקבוצה.

  2. תודה גילעד. איזה סיבה יש לראפטורס לתת את ואן ליט
    (די העתיד שלהם עם סיאקם) תמורת הראל? יוג'ירי צריך להיות תחת השפעת סמי הזייה קשים בשביל לעשות זאת.
    וגם להיט בטח אחרי הפלייאוף האחרון אין סיבה לתת את דראגיץ' תמורתו. אין הרבה גמישות , ירוצו על אותו בסיס עוד עונה , הלוואי בשבילם שיהמרו על אטקינסון כמאמן ראשי.

    1. המחשבה שלי היתה שלטורונטו יש מספיק גארדים (לאורי, פאול, דיוויס, תומס) ושהארל יכול למלא את החור בעמדת הסנטר. יש שמועה שגאסול מתכנן לחתום בברצלונה, איבקה מזדקן ואני לא מאמין גדול בבוצ'ה. אבל אני מסכים שזה טרייד שכנראה לא יקרה כי ואן וליט שווה יותר…

  3. מסכים עם חלק מהדיאגנוזה, לא מסכים עם הפרוגנוזה:
    .
    א תסבוכת הראל – מצד אחד אתה מחזיר אותו ולא את מוריס, מצד שני אתה עושה זאת מתוך הנחה שתוכל להטריד אותו. זה מסובך מדי ואתה עלול להיתקע איתו או להצטרך לשלם אקסטרה כדי לא להיתקע איתו. עדיף לוותר עליו ולהחזיר את מוריס שהוא שחקן מגוון יותר מהראל.
    .
    ב. קוואי/פול ג'ורג' – קוואי נשאר, זה ברור, בנוגע לפול ג'ורג' זה לדעתי בעיקר תלוי בקוואי. אם קוואי רוצה לנסות שוב, ולדעתי הוא רוצה, פול ג'ורג' צריך להישאר, אם לא – הוא מהווה נכס מרכזי לטריידים ופותח הרבה אפשרויות.
    .
    ג. פוינט גארד – אם אתה מצליח להביא את ואן וליט אחלה, אבל אין סיבה להניח שזה יקרה ואי אפשר לבנות על זה. דראגיץ' מלך, אבל זקן, פציע ובעייתי בהגנה, אז גם הוא לא פתרון טוב. צריך למצוא מישהו אחר. דוגמאות – ברוגדון, אולדיפו, קונלי, על חשבון הסגל הקיים. אם רונדו לא ממשיך הלייקרס צריך להביא אותו לספסל יעלה כמה שיעלה, ג'קסון לא ברמה הזו.

      1. אם אכן כך הוא לא יכול להתייחס לחוזה עצמו (שכר ומשך) מאחר והפועל הם יצטרכו להיקבע עם הקבוצה השניה, ואני לא בטוח שקבוצה שרוצה את הראל תעדיף אותו בסיין אנד טרייד ולא כשחקן חופשי, ואלו שכן לא בטוח שיוכלו להציע שחקנים מתאימים.
        Too many ifs

        1. מסכים.
          אתה צריך לזכור אבל שהקליפרס יכולים להשוות כל הצעה עליו. אז כשחקן חופשי יש לקבוצות אחרות מגבלה.

    1. היתרון של סיין-אנד-טרייד הוא ששתי הקבוצות יכולות לחרוג מעבר לתקרת המשכורות. אפילו אם הטרייד לא יסתדר, הארל שחקן יותר טוב ממוריס, צעיר יותר ופחות דורש נגיעות בכדור ממוריס (מה יכול להיות בעיה ליד קוואי וג'ורג').

      ברוגדון יהיה חלום אבל אני לא חושב שיש לנו את הנכסים שישכנעו את אינדיאנה לוותר עליו. אני חושב שלהביא את קונלי זה רעיון טוב, אבל בעיני החסרונות שלו דומים לדראגיץ', מזדקן, בעייתי בהגנה ועם היסטוריית פציעות.

  4. מה?!!??
    .

    -פרד ואן וליט לא יחתום בפחות מ 20 מיליון דולר בעונה באף קבוצה
    -אם כן יהיה סיין אנד טרייד זה בטח לא עבור שחקן מוגבל כמו הראל
    -בתור העלק השחקן השישי של העונה הראל ידרוש משהו כמו 18 מיליון ויקבל גם מקבוצה אחרת
    -בשביל להביא מישהו משמעותי אם יצטרכו לוותר על לו וויליאמס

    1. לא חושב שהראל יקבל סכומים שמתקרבים למה שכתבת. בטח לא ליותר משנה אחת. הוא במקרה הטוב (כשיש גארד שמפעיל אותו) שחקן שישי. על אילו קבוצות אתה חושב כשאתה מדבר על 18 מיליון? אפילו הניקס ימנעו מצד כזה.

    1. לדעתי, מנהל משחק ישדרג אותם. צודק שגם בלי שינויים בשחקנים, עם שנה נוספת ביחד ועם מאמן נורמלי הם קונטנדרים.

  5. תודה על הטור.
    גם על התמונה של קוואי מחייך. סידרו לו את זה עם פוטושופ?
    *
    לא יודע אם הם צריכים או יכולים לשנות המון, עד כמה הם יכולים להביא טריידים משמעותיים לשחקנים שאינם קוואי אחרי תצוגת הנפל בפלייאוף?

  6. שמע אין שום הגיון עבור הצד השני בעסקאות שאתה מציע. מה גם שון פליט ימשוך הצעות גבוהות יותר.
    אטקינסון מאמן שמאמין בעבודה מאד קשה באימונים – איך זה יסתדר עם קאווי וג'ורג' אני לא רואה.

    1. אתה צודק. היה לי קשה למצוא טרייד עבור רכז פותח, ולכן הוא יצא חד-צדדי.

      גם למאמן וגם לשחקנים יש מטרה משותפת. מאמן טוב (כמו אטקינסון) ושחקנים מנוסים כמו ג'ורג' ולנארד ידעו להתאים את עצמם כדי להגיע למטרה.

  7. אפשר לתת להארל ללכת בחינם אם זה מאפשר להחזיר את מוריס, ואז את ה-MLE אני מוציא על רכז, עם עדיפות לג'ף טיג, שיכול להיות התאמה מצוינת, בזמן שזובאץ' יקבל יותר דקות, ואפשר למצוא סנטר מחליף מינימלי במינימום.

    1. לפי דעתי הארל יותר טוב ויותר מתאים לקבוצה ממוריס. הארל צעיר יותר וצריך פחות נגיעות בכדור כדי להיות אפקטיבי ליד גורג' וקוואי.

  8. לקבוצה הזו אין מנהיג ברמה של אול סטאר. בלי אחד כזה היא לא תצליח. מבחינת חומר השחקנים הקליפרס לא נפלו מהליקרס השנה אבל היה להם מאמן שאנן (או עצלן , תבחרו) ולא היה להם מנהיג – בוורלי לא ברמה מספקיד גבוהה בשביל להיות מנהיג של קבוצת נבא. קוואי הוא הכל, רק לא מנהיג. שימו את דיווס בקליפרס במקום גורג – הוא לא מצליח יותר. שימו את לברון במקום קוואי ויש לכם אלופה.

    1. אני מסכים. כריס פול יכול להיות מצוין בתפקיד הזה. אבל זה לא מסתדר מבחינת הכסף, אלא אם יוותרו על ג'ורג', אבל זה לא סביר שיוותרו על ג'ורג' תמורת פול.

  9. הסגל הזה יכול וצריך לרוץ עוד עונה ביחד.
    הראל הולך לקבל כסף גדול (שהוא לא ממש שווה – ע"ע קנת' פאריד). בקליפרס כנראה הוא לא יהיה שנה הבאה. לו וויליאמס השאיר יותר סימני שאלה אחרי הפלייאוף הזה ואולי כדאי לנסות להטריד אותו תמורת מנהל משחק (כי בברלי זה נחמד בתור מגן אבל לא בתור רכז אמיתי).
    הם יצטרכו לחפש אחר "מציאות" בשוק הוותיקים שרודפים אחרי טבעת כי אין להם ממש גמישות (אלא אם יעשו מהלך מפתיע על ג'ורג' וקשה לי לראות את זה קורה).
    דראגיץ' הוא אופציה הרבה יותר הגיונית מאשר ואנפליט שהולך לקבל 20+ שנה הבאה (ניקס?)

  10. להגיע לעונה הבאה במערב שיש בו לייקרס ענקית (וכנראה אלופה) ודנבר עם הסנטר מס' 1 בליגה, כשאצלך עמדת הסנטר מורכבת מזובאץ' ופלאמלי (שאחרי הפלייאוף האחרון מגיע לו לחתום בניקס)… שיהיה בהצלחה

    1. הלייקרס מזדקנים ויחלשו בעונה הבאה ולפי דעתי, מבחינת כישרון הקליפרס עולים על הנאגטס. במשחק המודרני עמדת הסנטר פחות משמעותית ולקליפרס יש כלים הגנתיים לא רעים להתמודד עם דיוויס או יוקיץ.

    1. כמה שאני רוצה לראות את דוראנט סוחף את הנטס לגמר, הכל שם זועק "התרסקות", בעיקר קיירי היצור אך גם דוראנט לא שה תמים (כמו שנאמר, אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה)

  11. הבית בוער. קוואי וג'ורג' יכולים לסיים חוזה בשנה הבאה ואם הם לא יתנו ריצה של גמר מערב ומעלה אני יכול לראות את קוואי עוזב אחרי שנתיים למקום אחר. לכן לדעתי ילכו על מאמן מנוסה יותר מאטקינסון – לו או ד'אנטוני. לא חושב שיקחו אליפות בשנה הבאה בלי רכז משמעותי ופחות סביר שואן וליט או דראגיץ' יעזבו את הקבוצות שלהם.

  12. אין שום בעיה עקרונית לשמור גם את הארל וגם את מוריס.
    .

    ואת הארל מאד מאד קשה להעביר בסיין אנד טרייד בגלל דבר שנקרא base year compensation ואין לי כח להיכנס להסבר המדוייק שלו.
    בכל מקרה אם רוצים להיות ריאלים, אי אפשר לבנות על סיין אנד טרייד של שחקן במצב הזה.
    לא בלתי אפשרי אבל מאד מסבך את העניין ומצמצם את האופציות.
    .

    יש סיכוי גבוה שאם הארל יקבל הצעה גבוהה מקבוצה אחרת פשוט יתנו לו ללכת (לא שזה תלוי בהם, אבל הכוונה שלא ינסו להציע לו יותר).
    .

    את מוריס חייבים להחתים מחדש או לעשות איתו סיין אנד טרייד (כשרק העונה הראשונה מובטחת), והדבר החיובי היחיד בעובדה שהקליפרס שילמו מחיר גבוה עבורו (לעומת הלייקרס שלקחו את אחיו בחינם), זה שעכשיו יהיה להם מאד קל לעשות את זה מבחינת חוקי שכר.
    .

    לטורונטו אין שום סיבה לעשות סיין אנד טרייד לואן וליט, בטח עבור שום דבר שהקליפרס יכולים להציע.
    כנל לגבי דראגיץ שכנראה יקבל חוזה גדול לשנה אחת במיאמי או ילך לשחק עם לוקה בדאלאס.
    .

    בקיצור, לא…
    .

    הבעיה הגדולה בסגל של הקליפרס היא מנהיגות.
    כלומר אין מנהיגות.
    בדרך כלל רוצים לתקן את זה דרך עמדת הרכז אבל לא בטוח שזה משהו שהם יכולים לעשות באופסיזן הזה.
    אני מניח שהמטרה העיקרית תהיה דינווידי (שרוצה לייקרס), אבל לא בטוח שיש להם מספיק עבורו (אולי בברלי ושאמט זו ההצעה הכי טובה שלהם).
    .
    החלפת המאמן כנראה מרמזת שאין להם כוונה להטריד את ג׳ורג׳, אבל כשמסתכלים על האפשרויות שלהם לשדרוג הסגל, אולי הם יגיעו למסקנה שאין ברירה.

    1. זה לא אפשרי להחזיר את הארל ומוריס על חוזים בשווי השוק שלהם (יביא לסך חוזים של 149 מיליון לעונה הבאה כשההארד קפ הוא כרגע על 139).

      חשבתי על טרייד לדינווידי אבל לא כללתי אותו בטור אבל בדיעבד אני חושב שאתה צודק.

      הייתי עושה טרייד על ג'ורג' רק אם נקבל עבורו כוכב שני שיכול להוביל לאליפות, אין לי רעיון מתאים לטרייד כזה.

      1. זה כן אפשרי להחזיר את הארל ומוריס על חוזים בשווי השוק שלהם או הרבה למעלה מזה.
        עד מקסימום להארל
        עד 18 מיליון למוריס.
        .
        ההארד קאפ לא רלוונטי.
        אתה טועה במשמעות של המושג הזה.

  13. אני חושב שאולי אופציה אפשרית לקליפרס היא סיין אנד טרייד עם מוריס (18 מיליון, מובטח רק לעונה אחת, עונות 2, 3- אופציית קבוצה) + מקרודר תמורת הורפורד שהוא משקולת שכר ענקית ומיותרת לסיקסרס, ונכון לעכשיו אף קבוצה לא רוצה לגעת בו אבל הקליפרס במצב שהם חייבים להמר.

          1. לא מסכים איתך שמדובר בכלום.
            לדעתי למוריס יש סיכוי לקבל יותר דקות ברוטציה מאשר להורפורד שמעבר ליכולת רעה באופן כללי, היה ממש רע כששיחק עם אמביד.
            השילוב הזה פשוט לא עובד, אז כמה דקות כבר הוא יכול לקבל ?
            .
            ואז אפשר גם לדבר על גמישות חדשה לטריידים – או באופן מיידי עם 18 מיליון שנה אחת של מוריס כנכס, או בעוד כמה חודשים בשילוב של כמה שחקנים.
            .
            מבחינתי זה מהלך כפול – גם ניעור הסגל והרוטציה, וגם יצירת גמישות לטריידים – מעבר להיבט הכלכלי הברור.

            1. הבעיה של קליפרס היא גארדים. בברלי ווויליאמס לא עונים על הצורך באיכות וגם לא בנהיגות. שווה להם להמר על אולדיפו אבל לא חושב שיש להם את מי להציע תמורתו

            2. מה אולדיפו מביא לקליפרס שאין להם? מנהל משחק הוא לא.

            3. אולדיפו מיותר בקליפרס. אני לא הייתי עושה שום שינוי אפילו לא טיפה. אמביד לא עומד אצלי בתור אז דיוויס יחגוג על כל סנטר אחר כמו שיחגוג על הארל. צריך לארגן אנקונדה מה שריברס הדביל לא הצליח בהגנה. אין מה להביא איסה אדביו או קאפלה הם כמו הארל וישמשו מטלית לדיוויס.
              סוויט לו רכז מצויין הוא פשוט לא היה עם הראש בבועה וגם הוא צריך פסיכולוג במקום להתלונן שגורגי לא מתאמץ באימונים שיתרכז בעצמו.
              רגי גקסון גם בסדר גמור בהתקפה. הפחון האמיתי שם זה שאמט גי ליג. הם צריכים להחליף אותו ברדיק.
              בברלי גם פחון גמור להעיף אפילו בחינם אפשר להביא איזה קראודר להגדיל יותר את האנקונדה.
              לא הייתי מביא שום רכז.

            4. ניסוי כדורסלני חדש, כי לא רק ליוסטון מותר: קבוצה שלמה שמשחקת כביכול ביחד אבל כל אחד לגמרי לבד. מקסימום הירו בול.
              אפילו לא צריך להחתים מאמן.

            5. נרשם כבר על שם הנטס

          2. כל הרעיון של הורפורד לסיקסרס זה גיבוי (סופר יקר!) לבריאות (הלא ממש בריאה) של אמביד.
            אמביד כשיר בערך ל2/3 עונה והורפורד שם כדי להחליף אותו ולתת לו מכסת דקות נורמלית לפני הפלייאוף. יצא שהם לא קיבלו את זה ולא את זה, אלא רק חור בארנק…

    1. רעיון ממש מעניין.
      לא רואה את הורופורד תורם משהו(יהיה כמו חברו מילסאפ בדנבר), מצב שני חבאחמר לא חסר כסף, אז אולי הוא יכול להמר על החוזה הגרוע הזה.

    2. אני מאמין שמוריס יוכל למצוא קבוצה שתציע לו חוזה ארוך יותר גם אם במחיר נמוך מעט (נגיד 14*3) בטח כשהשוק השנה כל כך יבש

        1. אני בקלות רואה את ההוקס, שרלוט או דטרויט מנסות להנחית אותו.
          אתה מבין בענייני חוזים הרבה יותר ממני אבל אני מניח שגם הווריורס היו רוצים מאוד להנחית אותו בחוזה כזה אם איכשהו יתאפשר להם עם תקרת השכר שלהם.

            1. מה מהם?

            2. הווריורס בעיקר.

            3. ראה תשובתי למטה

          1. טוב, אז בוא נגיד שאנחנו לא מסכימים לגבי ההתאמה שלו בחוזה ארוך טווח למעט הקבוצות הצעירות בבנייה שתהיה להם אפשרות להציע חוזה בגובה כזה.
            הווריורס מכוונים הרבה יותר גבוה, אבל בכל מקרה לא יכולים להציע לו כזה חוזה כשחקן חופשי.

            1. כשחקן חופשי לא, אבל כסיין&טרייד+ שחקן נוסף (נגיד שאמט) על הבחירה שלהם השנה הם יכולים להנחית אותו (זה עובר מבחינת חוקי שכר?) עם זה נגיד הקליפרס כבר יכולים לעבוד (הם יכולים לקחת את טייריס הליברטון להיות רכז פותח. לדעתי שחקן בסגנון שלו זה בול מה שהם צריכים כמובן שלך תדע מה קורה עם רוקי ולאן הוא יתפתח)

            2. זה לא אפשרי כי צריך להתאים משכורות.

    3. אסור לקליפרס לגעת בהורפורד. זה התאבדות לא הימור. מה כולם פה לחוצים כאילו הקליפרס גמרו וזקניםמצחיק אותי. יש שם סגל לאליפות קל. לא צריך כלום להוסיף רק פסיכולוג לגורגי ומאמן.
      אין גם שום בעיית מנהיגות זה סתם המצאות המדדה יודע להנהיג יפה מאד.
      קאווי לא ילך לשום מקום ושום בית לא בוער, הוא רוצה בלי קשר להישאר באל איי אם יעצבנו אותו הוא יתחיל לעשות משחקי שיקצה לבאלמר להביא חיזוקים ולא יותר מזה.
      לא חסר שם גם שום ניהול משחק. הם הפסידו על ההגנה הנוראית שלהם מול דנבר כל 3 מסירות דנבר היו מגיעים לליאפים.
      הארל גם ישאר שם ובחוזה יפה מאד אל תדאגו לו.

      1. מסכים! חוץ מהחוזה המופרז ביחס לתוצרת, לזובץ' הוא תחליף סביר, צעיר הרבה יותר זול, וכבר נמצא על חוזה בקבוצה.

    4. תכלס, כל הדברים האלה רק אפשריים אחרי שתתברר סוגיית דרו הולידיי שגם הסיקסרס, גם הקליפרס, וגם עוד הרבה קבוצות ינסו להנחית אותו כאופציה ראשונה באופסיזן הזה.
      אחרי שיתברר אם ניו אורלינס מטרידים אותו בכלל ולאן – כל שאר הקבוצות יתחילו להזיז עניינים ל plan b שלהם.

  14. הקליפרס חייבים השנה אליפות או מינימום גמר, כדי שההרכב יחזיק מעמד לעוד שנה.
    צריך רכז מנהיג, הכי טוב רונדו או לאורי אבל אין מצב שיגיעו. לחילופין מאמן שיהיה אוטוריטה, השאלה את מי יש.
    האפשרות האחרונה היא לקוות שקוואי יסכים לטרייד על גורג ולהביא מישהו בקליבר של אולדיפו עם טרנר מאינדי

    1. באמת תציע אותו לאינדי ??
      מסכים עם שמעון. תביא מאמן טוב, הסגל סבבה.
      לו והארל לא באו לבועה טוב, הם הגיעו מאוחר, עם כל הבעיות האישיות שלהם והיו מבודדים עם הדכאון שלהם ולא יצאו מזה.

  15. אני אוהב את הרעיון לחפש פוינט גארד, אבל אני חושב שצריך פוינט גארד מנהל משחק יותר טוב מוואן וליט, למרות שהוא מעולה. אם יגיע מאמן שיצליח לפתח התקפה טובה בלי מנהל משחק איכותי מאוד על המגרש, אז ואן וליט הוא מעולה כי הוא קלעי ושומר מעולה. דראגיץ' זאת גם בחירה מעולה, אבל הפציעה עכשיו והגיל המופלג שלו טיפה מדאיג – בנוסף אני לא מדמיין את מיאמי רוצים את הארל בשביל לוותר על אחד הכוכבים שלו (דראגיץ' תורם לכל קבוצה הרבה יותר ממה שהארל מסוגל). הבעיה המרכזית של הקליפרס בהתקפה ובהגנה הייתה הסידור שלהם על המגרש, ההגנה הקבוצתית לא הייתה טובה מספיק למרות ארבעה שחקנים על הנייר ברמה גבוהה מאוד, וההתקפה לא זרמה מספיק.
    *
    עוד דגש שאני שמתי לב כשראיתי את שתי הסדרות של הקליפרס, שהיו המהנות ביותר בסיבוב שלהן, שמוריס וג'ורג' לא היו מספיק טובים בהגנה כמו שהמוניטין שלהם טוען – גם בברלי אבל הוא יצא מהקצב עקב פציעה אז אני מוותר לו קצת. דונצ'יץ' חגג על מוריס ועל ג'ורג' בעיקר ועשה עליהם את רוב הנקודות (וגם קצת על ג'קסון שזה בכל מקרה לא באותה רמה) וקוואי הצליח לעשות עליו הגנה מדהימה והוא דרש חילופים ממנו. סימן שאלה לעתיד? לדעתי כן.

    1. ממה שראיתי מוריס שמר את לוקה מספיק טוב (אי אפשר לשתק אותו לגמרי) וקלע שלשות חשובות בצד השני. שחקן שאסור לוותר עליו

    2. בהנחה שאיכשהו הם ישימו יד על ואן-פליט (וזה באמת סיכוי קלוש) אילו PG זמינים הם יוכלו להשיג? זה לא שעומד על המדף איזה כריס פול של גיל 28. תחשוב שבפרי אייג'נט הקרוב פורנייה הוא פויינט-גארד די בכיר. ואף אחד לא יטריד להם PG, למעט אולי אולי אולי סימונס (וגם זה מאוד קשה לי לראות). רק שמה בדיוק הם יתנו עליו?

    1. בדיוק בגלל זה אני חושב שצריך רכז. מנהל משחק טוב יכול לייצר קליעות פנויות, מה שעשוי מאוד לעזור כאשר ההתקפה תקועה. כמובן החלפת המאמן תעזור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט