חלום הקיץ שלי (24) – מילווקי / גילעד זריצקי

הבאקס סיימו את העונה הרגילה עם מאזן של  56 ניצחונות ו-17 הפסדים, הטוב בליגה, בעיקר בזכות (עוד) עונת משוגעת של יאניס אנטטוקומפו, שגם זכה בתואר ה-MVP וגם בשחקן ההגנה של העונה. בפלייאוף, הבאקס נצחו בקלות (4-1) את המג'יק. מול מיאמי, הבאקס הפסידו את שלושת המשחקים הראשונים, נצחו (בהארכה) את המשחק הרביעי, ללא יאניס שנפצע בקרסול, אבל הפסידו את המשחק הבא וחזרו הביתה מבואסים.

הקבוצה בנויה סביב כוכב העל יאניס אנטטוקומפו והסייד קיק שלו, כריס מידלטון. יאניס, ה-MVP (הראוי), שחקן כמעט מושלם. החור היחיד במשחק שלו היא הקליעה החלשה, ואפילו היא השתפרה מהעונה הקודמת (מ-26% ב-3 ניסיונות משלוש ל-30% ב-5 נסיונות). בגיל 25 יאניס מחזק שני תארי MVP, ירוויח 28 מיליון לעונה האחרונה בחוזהו. כמובן שנשמח להציע לו את הסופרמקס שמגיע לו בתקווה (גדולה) שימשיך בקבוצה. מידלטון, סקורר (21 נקודות למשחק) מאוד יעיל (חסר לו 0.3 אחוז מהשדה כדי להגיע לעונה של 50-40-90) ושחקן הגנה מצוין, ירוויח חוזה מקסימום של 37 מיליון בממוצע לארבעת העונות הקרובות.

אריק בלדסו, ברוק לופז וווסלי מת'יוס סוגרים את החמישיה הפותחת. אריק בלדסו, הרכז הוותיק, הוא שחקן הגנה וחודר מצוין לסל, אבל החולשה בקליעה (34% ב-4 ניסיונות למשחק משלוש) גורמת לו להיעלם בהתקפה בפלייאוף. בלדסו ירוויח 18 מיליון בממוצע לשלושת העונות הבאות. ברוק לופז מגן טבעת (נבחר לקבוצת ההגנה השניה) עם קליעה משלוש (31% ב-5 ניסיונות, במגמת ירידה מעונה קודמת), ירוויח 13 מיליון בממוצע לשלוש עונות נוספות. מת'יוס הוא שחקן 3&D ותיק (36% משלוש ב-4 ניסיונות למשחק), עם אופציית שחקן עבור 3 מיליון לעונה הבאה. אם מתיוס לא ייקח את האופציה, אציע לו חוזה של 5 מיליון לשתי עונות.

הספסל כולל את ג'ורג' היל, מרווין וויליאמס, רובין לופז, דונטה דיוינצ'נזו וקייל קורבר. היל הוא רכז ותיק שנתן עונה מצוינת (46% ב-3 ניסיונות למשחק לשלוש, האחוז הטוב בליגה!), ירוויח 10 מיליון לעונה לשנתיים נוספות. וויליאמס, הפורוורד הותיק שהצטרף באמצע העונה, הוסיף קליעה (36% ב-3 ניסיונות משלוש העונה) והגנה מהספסל, מסיים חוזה ואציע לו וטרן מינימום לעונה נוספת. רובין לופז משלים את אח שלו מהספסל עם ריבאונדים והגנת טבעת, וכנראה שיקח את האופציה של 5 מיליון לעונה נוספת. דיוינצ'נזו (בן 23) גארד 3&D מהספסל (34% ב-4 ניסיונות למשחק משלוש), על חוזה רוקי לעוד שנתיים. קורבר הצלף (42% ב-4 ניסיונות משלוש למשחק) הותיק (יהיה בן 40 עונה הבאה) כנראה בדרך לפרישה. אם יחליט על עונה נוספת אשמח להציע לו את המינימום לותיק.

אחרי מספר עונות באטלנטה ובעונתו השניה במילווקי, מייק בודנהולצר הוכיח שוב שבפלייאוף הוא לא מסוגל לבצע התאמות לקבוצה היריבה ולשנות את תכנית המשחק כשצריך. למרות זאת בזכות ההצלחה של הקבוצה בעונה הרגילה, ומכיוון שאין מאמנים יותר מתאימים ממנו שזמינים כרגע, לדעתי צריך להשאיר אותו בקבוצה.

התוכנית שלי די צפויה. ננסה לבנות קבוצה כמה שיותר חזקה סביב יאניס כדי לנצח בעונה הבאה ולשכנע אותו לחתום בקיץ 2021. הקיץ לא תהיה לנו גמישות בשוק השחקנים החופשיים כדי לבצע מהלך גדול ולכן נחפש הזדמנויות בטריידים. כפי שהצעתי בטור על אוקלהומה, אנסה לעשות טרייד כדי להביא את כריס פול עבור אריק בלדסו, ג'ורג' היל, ארסן איליאסובה (לטובת השוואת משכורות), די ג'יי ווילסון (שחקן צעיר) ובחירת סיבוב ראשון (של אינדיאנה). בטרייד נאבד את העומק בעמדת הרכז ולכן אנסה להחתים את ג'ף טיג או את די ג'יי אוגוסטין בשוק החופשי עבור חוזה קצר של כ-5 מיליון לעונה. 

נפתח את העונה הבאה עם חמישיה חזקה שכוללת את פול, דיוינצ'נזו, מידלטון, יאניס, וברוק לופז ועם ספסל הבנוי מאוגוסטין/טיג, מת'יוס, קורבר/פט קונאטון, וויליאמס, ורובין לופז. הקבוצה תשתפר ותהיה יותר תחרותית בפלייאוף עם הניסיון והוויינריות של פול עם סיכוי טוב לנצח את המזרח ולהגיע לגמר, מה שלפי דעתי יבטיח את חזרתו של יאניס ועתיד מבטיח לקבוצה. אם שוב יכשלו בפלייאוף הסיכוי שיאניס ישאר קטן. אם יעזוב הקבוצה תתפרק ותבלה במרתפי הליגה לשנים רבות.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. תודה, כן זו שנת ההחלטה של יאניס
    גמר מזרח לא בטוח ישאיר אותו, גמר כללי כנראה שכן. המזרח פחות חזק מהמערב אבל יהיה במגמת עליה השנה עם התחזקות של ברוקלין ועוד קבוצה או שתים

  2. מסכים עם הקו הכללי – לעשות כל מה שצריך כדי לגרום ליאניס להישאר.
    .
    הטרייד על כריס פול נראה לי לא רע בכלל, אבל אם יש אפשרות להביא כוכב אחר, צעיר יותר, בטרייד, בנוסף או במקום פול, עוד יותר טוב, כי פול זה פתרון לטווח קצר ויאניס עלול לדרוש טרייד גם אם יאריך חוזה. דוגמאות – ברדלי ביל, טוביאס האריס, אולי אפילו הילד מסקרמנטו – שיאניס ירגיש שהוא לא צריך לעבור לסופרטים אלא הסופרטים באה אליו.
    .
    תודה רבה גלעד, ממש סדרה כיפית.

    1. מסכים. אין לבאקס את הנכסים כדי להביא את ביל בטרייד. אני חושב שפול משמעותית עדיף על הילד והאריס בעונה הקרובה. מסכים שבעוד שנה-שנתיים זה כבר לא יהיה המצב אבל לקבוצה אין את הפריבילגיה לחשוב רחוק יותר מהעונה הקרובה.

      אם מחפשים שחקים יותר צעירים הייתי מנסה את אולדיפו. יהיה אפשר להשיג אותו בטרייד במחיר סביר מכיוון שהחוזה שלו הוא רק לעונה אחת, ובגלל חוסר הוודאות לגבי איך יחזור מהפציעה.

  3. מעניין מאוד, תודה.
    אני נוטה להסכים עם מאנו שצריך שחקנים צעירים יותר, ולכן אני אנסה כמה טריידים פוטנציאליים אחרים.
    1. טוביאס על בלדסו, אילייסובה ודי ג'יי ווילסון – נותן לפילי רכז וקליעה ונותן לבאקס את טוביאס שגם ככה לא מסתדר בפילי.
    2. בראדלי ביל על בלדסו, אילייסובה ובחירת סיבוב ראשון ב-2024 – וושינגטון מקבלים בחירת סיבוב ראשון ואת בלדסו שיכול להיסחר בעתיד.
    3. וויגינס ו-2 בחירות סיבוב שני ב-2021 (אחת של דנבר ואחת של מינסוטה) על ברוק לופז והיל. נותן לווריורס סנטר אידיאלי עבורם ורכז מחליף שגם יכול להשתלב בהרכב יחד עם סטף ונותן לבאקס שחקן שיכול להשתלב טוב בהרכבים של יאניס כסנטר.

    1. זה יפה שעד לא מזמן כולם היו ב"יאניס יבוא לשחק עם ויגינס" ועכשיו עברנו ל"ויגינס יבוא ליאניס". אני יכול לחיות עם זה.
      🙂

      1. אני תמיד הייתי בעד הישארות של יאניס במילווקי.
        וויגינס הוא שחקן כנף שיכול לפרוח בתפקיד משני, הן בגולדן סטייט והן במילווקי, והוא בדיוק מה שיאפשר לבאקס הרכב סמול בול שהוכח כקריטי בפלייאוף האחרון.

        1. מסכים עם הכל. גם אני חושב שוויגינס יכול לפרוח בתפקיד משני בשתי הקבוצות, למרות שבין יאניס למידלטון אני לא חושב שעוד שחקן כנף זה מה שדחוף להם. הם צריכים רכז שיתחיל את ההתקפות. כרגע הם משחקים ב"יאניס מקבל את הכדור לחדירה מהאמצע וכולם זזים הצידה" יש לי הרגשה שמיאמי פיצחה את הדרך לחסל את השיטה הזו בשביל רוב הקבוצות…

      1. בתור גולדן סטייט אני לוקח בלי לחשוב. בתור מילווקי זה כבר בסימן שאלה.
        זה נותן לך גם סנטר עם קליעה מבחוץ והגנה בצבע ום גארד מחליף. סמול פורוורד אני לוקח עם ה-MLE

        1. יותר מכל ג"ס צריכה שחקני כנף במקום דוראנט, איגואדלה וליוינגסון. את מציעה שהיא תותר על שחקן הכנף היחיד שיש לה שראוי לשמו ועוד שתי בחירות גבוהות עבור סנטר שבקושי יכול להשאר על המגרש מול הרכב נמוך וגארד מהדרגה החמישית?

    2. טוביאס על בלדסו, אילייסובה ודי ג'יי ווילסון הוא היחיד שנראה לי הגיוני.

      וושינגטון לא יסכימו לקבל את בלדסו, אילייסובה ובחירת סיבוב ראשון עבור בראדלי ביל. יהיו קבוצות שיתנו הרבה יותר עבורו.

      לגבי הטרייד של וויגינס + 2 בחירות סיבוב שני על ברוק לופז והיל. וויגינס במקום לופז והיל זה לא שדרוג גדול, אם בכלל.

    3. הטריידים לא בכיוון. בלאדסו והקליעה המפוקפקת שלו זה לא מה שפילי צריכה והגופות של אליאסובה ו-ווילסון גם לא תורמות. וושינגטון כנל, בטח כשג׳ון וול עוד שם. לבאקס למעשה אין כמעט נכסים לטריידים. אני דווקא הייתי מחפש קלעים שיעזרו לריווח מסביב ליאניס ויפנו את הצבע. מתיוס היה חלש העונה והוא בטח לא צריך להיות שחקן חמישיה. בכלל, הסגל של הבאקס בינוני מה שרק ממחיש את העונה הסדירה המצויינת שלהם.

  4. תודה על הטור.
    יש מאיפה לקחת שחקנים משלימים. בכלל יהיה שמח בליגה כי נראה לי שכולם מחכים למועד שאפשר יהיה להתחיל לעשות העברות (כבר דיברו על הארדן לפילדלפיה תמורת אמביד, אבל זה פחות רלוונטי לענייננו).
    *
    מסכים שהם צריכים מישהו קצת צעיר יותר… וכדאי שזה יהיה גארד. בדיוק כתבו שויקטור אולדיפו רוצה לעזוב את אינדיאנה. ניו אורלינס רוצים להטריד את לונזו בול כך שאולי אפשר להשיג אותו מהם במחיר נמוך יחסית.

    1. להביא את אולדיפו זה רעיון מצוין. אולי אינדיאנה יסכימו לקבל עבורו את בלדסו, איליאסובה ובחירת סיבוב ראשון של 2024 שיכולה להיות מאוד גבוהה אם יאניס יעזוב.

  5. אם יאניס היה שחקן מושלם מילווקי הייתה זוכה פעמיים ברצף בתואר! יש לו הרבה חורים במשחק, והוא בשנתיים תקוע בno man's land (חלום של כל שחקן בליגה להיות תקוע שם איתו, אבל עדיין). אי אפשר להעמיד אותו בטופ אוף דה קי כי הוא לא קלע מספיק אמין ואפשר להציב מולו חומה שתגביל אותו, והוא לא מספיק מיומן בפוסט ושומרים גדולים מסוגלים להתמודד איתו (ואם ברוק לופז לא מעניש מרחוק אז אין טעם בזה באמת) – אז הוא מחויב להיות מחוץ לצבע מה שמחזיר אותנו לבעיה הקודמת. ואני לא משוכנע לגמרי מה עליו לעשות בשביל ממש להפוך אותו ל"שחקן המושלם". אני חושב שהצבה שלו בסנטר עם ארבעה קלעים יכול ליצור הרבה בעיות לקבוצה השנייה וליצור מערך חזק הגנתית ועושה בעיות מאצ' אפ התקפית.

    אם פול יגיע חמישייה של פול, היל, דיווינצ'נזו, מידלטון ואנטטקומפו מרכיבה ארבעה קלעים מעולים וחמישייה שחקני הגנה מצוינים, ולא הרבה קבוצות מסוגלות להתמודד עם חמישייה כזאת.

    דבר נוסף שפול יוסיף לקבוצה זה להוריד את התלות ביאניס, כי בפלייאוף ניכר שכאשר הוא מוגבל (גם אם זה דורש המון מהקבוצה היריבה), שאר השחקנים מרגישים לא בנוח וההתקפה נתקעת.

    1. אוהב את הרעיון של להעביר את יאניס לסנטר. אבל אני לא בטוח כמה הוא יאהב לשחק בעמדה חמש, וכדי שישאר צריך לשמור עליו שמח.

  6. התוכנית שלך נכונה. הבית של מילווקי בוער – אם הם לא עושים גמר בשנה הבאה אני לא חושב שיאניס ישאר. ההימור על כריס פול נכון כי הוא שחקן שיכול לנהל את ההתקפה במקום יאניס (ומתפקד בפלייאוף, מה שקשה להגיד על בלדסו). יאניס יכול להיות הרבה יותר מסוכן גם בלי קליעה, אם יהיה מישהו שידע להפעיל אותו בלי הכדור ולא רק כשהוא חודר לצבע שמצטופף מולו. אני חושב שמרווין וויליאמס פרש, אבל גם בשנה הבאה מילווקי תוכל להיות יעד טוב לשחקנים שיוצאים מחוזים בקבוצות רעות באמצע העונה – אולי אפילו ג'יי ג'יי רדיק יהיה כזה.

    1. לראדיק יש חוזה לעוד עונה עם הפליקנס של כ 13.5 מיליון , לא מאמין שיוותרו עליו , סיכוי גבוה יותר שג'רו ילך .
      מילווקי צריכה שדרוג בעמדת הפוינט גארד , הייתי הולך גם עם הימור על קאזינס שיהיה זול .
      צריכים ללכת על כוכבים יחסית זולים כמו הולדי לווין אולדיפו הילד
      סטופרים הגנתיים כמו ניליקינה דאן ורוברטסון

  7. מדברים על פול כאילו הוא השחקן שיביא את יאניס לארץ המובטחת – גמר הפלייאוף.
    לפול כבר את את הרגליים לריצה כזאת וכבר ב2018 הוא לא שרד את ריצת הפלייאוף של יוסטון.
    הייתי מנסה להביא את ביל או אולדיפו. הבעיה היא שלבאקס אין שחקנים מעניינים עבורם מעבר למידלטון או ללופז, וזה כבר יפגע בחמישייה הפותחת שלהם.
    אולי עם תוספת של כמה בחירות דראפט אחת מהן תסכים

    1. סוף סוף משהו לעניין!
      כולם פה שוכחים שפול פציע וזקן אז גם לעונה הזאת זה לא אידאלי ואפילו אם זה ילך ויעשו גמר שנה הבאה הוא עדיין עם מקס והוא יהיה עוד יותר זקן ועוד יותר פציע והם לא יעברו סיבוב שני עוד פעם????

    2. פול יצטרך לסחוב הרבה פחות במילווקי מאשר ביוסטון ואוקלהומה כי יש יותר אופציות התקפיות וכן בהגנה יש כמה מגני טבעת מצוינים. בנוסף כנראה שהעונה הרגילה תהיה קצרה יותר בשנה הקרובה.

  8. כדי להשיג יותר מילוואקי חייבת שני דברים: מאמן עם יכולת לבצע התאמות לאתגרים שהיריב מציב – זה לא בודנהולצר קשה העורף וגארד ברמה של אול סטאר. הטוב ביותר שזמין בשוק הוא כריס פול – אבל הוא כבר לא צעיר וגם כשהיה צעיר יותר הגוף שלו לא החזיק עונה שלמה + פלייאוף. הארדן הוא אופציה ב אבל הוא לא אחד שנוטה להתחלק בכדור ולהשתתף במשחק זורם. אם הוא מעביר את הכדור הוא נוטה ללכת הצידה ולהסתכל. אני חושב שבשני המקרים המחיר יהיה מידלטון. דילמה קשה.
    .
    אני לא יודע לומר מה הלך המחשבה של יאניס. אי אפשר לדעת עד כמה הוא מעריך שמעבר לג"ס עדיף על אופציות אחרות. הבעיה העקרית שלו ביחס לג"ס שהאופציה למעבר אליה קיימת רק השנה. אם יאריך את החוזה השנה במילווקי הוא יתקשה לכפות עליהם עסקת חליפין בשנה הבאה, אם לא יאריך הוא לא יוכל לחתום בג"ס בקיץ הבא – כי הם מעבר לתקרת השכר ולאפשרות ראלית לפנות מקום. גם עסקת החתם והחלף לא אפשרית בגלל תקרת השכר הקשיחה שהיא מחייבת.
    .
    האופציה למעבר לג"ס קיימת ליאניס רק השנה. אם הוא הולך עליה אין להנהלת מילווקי הרבה מה לעשות למעט התעקשות על קלי ו / או גרין. לא בטוח שההימור – הולינגר קרה לחוזה שלו הכי גרוע בליגה, אני חלוק עליו – על קלי הוא המהלך שמנהלי מילווקי ירצו לעשות. גם החוזה של גרין בעיתי מבחינתם – אולי ינסו להעביר אותו לקבוצה שלישית.
    .
    מאידך, אם יאניס לא מסכים להאריך את החוזה השנה המצב של מילווקי נעשה הרבה יותר מסוכן. בקיץ הוא יכול לקום וללכת ללא תמורה למיאמי, לטורונטו או לסאן אנטוניו שתוכל להכניס שני שחקני מקס תחת כנפיה.

    1. לא חושב שקלי הולך לשום מקום, כי גולדן לא יוותרו עליו, ובצדק לדעתי. גרין הוא התחליף ההגיוני מבחינת גולדן, והוא יכול לעזור גם למילווקי, אבל ברור שזה לא תחליף מלא. הבחירה מס 2 תצטרף לחבילה, ואני מניח שגם בחירות נוספות ולא מעט כאלה כי חוץ מגרים אני לא רואה מה עוד גולדן יכולה להציע.

      1. לא נכנסתי לענין הבחירות כי הוא מובן מאליו. הנקודה הארכימדית מבחינת ג"ס הוא קלי. אוהדי ג"ס מתים עליו ובתשובה ראשונה ושני ושלישית יאמרו לך שאין עסקה, אבל בסופו של דבר גם האוהדים המושבעים מודים שאם זה מה שיעמוד בדרך תהיה עסקה . אבל, כפי שכתבתי, אני לא בטוח שמילווקי תרצה אותו. קלי הוא כמו קוואי. הוא מצויין והכל אבל הוא לא מנהיג. קרי וגרין הם המנהיגים.
        .
        בסופו של דבר יאניס הוא זה שיחליט ואין לו הרבה זמן, לכל היותר עד אמצע השנה.

        1. אני מוכן להתערב שקליי לא מוטרד מגולדן סטייט.
          אין לי כח להחליף את הכינוי, ולך תדע מתי יהיה מפגש הופס בירה הקרוב, אז מוכן להתערב על "צדק", כולל ביחס של 1:10, שקליי תומפסון לא מוטרד מגולדן סטייט, שלא מרצונו, במהלך החוזה הנוכחי. יו אר אול וויטנסס.

          1. השחקן היחיד שקלי עשוי להיות מוחלף בגינו הוא יאניס. אני מעריך שהסיכוי לעסקה נמוך, אבל אם תהיה עסקת העברה של יאניס לג"ס וקלי לא יהיה מעורב אני אחליף את הכינוי, לחודשיים , ל"רן שלא מבין כלום". זה יהיה מחיר זעום תמורת ההשארות של קלי.

            1. אני ממש מבקש למנוע קטסטרופה כזאת (קלי עוזב את גולדן זה קטסטרופה? אתה רוצה עוד סופרטים? – לא, אני בכלל לא רוצה שיאניס יעזוב את מילווקי, אבל גם לא שקליי יעזוב את גולדן – שכל אחד מהם ישאר במקומו), אז אני מציב לנו אתגר, למקרה שיאניס כן מחליט ללכת לגולדן, אנחנו צריכים לעשות זאת באופן שישאיר את קליי. אני מבין שאתה שולל את האפשרות שמילווקי יקחו את גרין ותוספות, אז אנחנו צריכים למצוא עכשיו קבוצה שלישית, שתיקח את דריימונד, ותיתן מישהו רציני למילווקי. למקומות, היכון, צא!
              .
              רעיונות:
              פילי – צריכים מבוגר אחראי, מנוסה ועם רקורד מנצח, אז אולי נשלח להם את גרין? מה יכולים להעביר למילווקי? אולי את סימונס? "סוג של יאניס", אמנם פחות טוב, אבל נפצה על זה עם זהיר סמית או מישהו כזה? ועוד בחירה שתלך לפילי מגולדן. פילי יצטרכו להיפטר מהורפורד, אבל כנראה שהם רוצים לעשות את זה בכל מקרה.
              אולי הקליפרס? מקבלים את גרין שמוסיף להם הגנה, שכל ואופי, במקום פול ג'ורג' שהולך למילווקי, ושוב בחירות של גולדן לכל הנוגעים בדבר.
              פורטלנד כנ"ל אולי עבור מקולום?
              מה אומר?

            2. הקבוצות היחידות שיכולות להפיק תועלת מגרין הן מועמדות לתואר. ליקרס עם יקירו העכשוי של גרין הם מועמדים קלסיים, אבל אין להם מה לתת. קליפרס כנל כי פול גורג לא עוזר למילווקי שצריכה גארד. בדנבר לא יהיה לו אוויר, מיאמי לא צריכים אותו. בוסטון זה יעד אפשרי אבל הם לא יתנו את ווקר. לפילדלפיה אין גארד ראוי לשמו.
              .
              מצאתי. אינדיאנה תתן את אולדיפו למילווקי, אבל מה היא תעשה עם גרין? והוא? מה הוא יעשה באינדיאנה?
              .
              דרך אגב קבוצת הצמרת היחידה היחידה שיכולה להפיק תועלת מפול גורג זו ג"ס – הוא לא יהיה מספר 2 אלא 3 בהררכיה – הבעיה שהאף שלו גבוה מידי בשמים.

            3. למה אתה חושב שמילווקי, בלי יאניס, צריכה דווקא גארד? נשמע לי שקודם כל הם צריכים פורוורד, שלא יהיה יאניס, אבל לפחות ימלא חלק מהחלל. פול ג'ורג', שרגיל למלא חלל של פורוורדים שעוברים לגולדן, נשמע לי פתרון לא רע בכלל, בשני צדדי הפרקט. סימונס כנ"ל.

    2. קשה לי להניח שיאניס ירצה ללכת לגולדן סטייט, במיוחד אחרי איך שזה השפיע על התדמית של דוראנט, אבל נניח לרגע שזה מה שהוא רוצה.
      אני לא חושב שיש לבאקס מה לעשות עם דריימונד או שהווריורס יסכימו להכניס את קליי לטרייד כזה, לכן הוא יהיה וויגינס וערימת בחירות דראפט, ובראשן כמובן הבחירה השנייה השנה והבחירה של מינסוטה מהטרייד על ראסל. ייתכן שהם ירצו גם צעיר או שניים ספציפיים ויזרקו בתמורה את אילייסובה.

      1. לא ראיתי שדורראנט ניזוק כספית מהמעבר לג"ס ואיך בדיוק אתה מתרגם אחרת תדמית? צעקות בוז של אוהדים לא נספרות בחשבון הבנק הצקים על הנעלים כן.
        .
        לבקס אין דרך לפצות את עצמם במלוא שוויו של יאניס על עזיבה. אם הוא יחליט שהוא רוצה לעזוב אבוד להם. הליגה, מצד שני יכולה לעזור, ראה בחירות ראשונות שנפלו לחיקן של קליבלנד, ניו אורלינס ואפילו מינסוטה לאחר מה שמצטייר כנטישה של כוכב על קבוצה עם שוק קטן..

        1. שמחת חיים לא נמדדת בכסף. זו של דוראנט די נעלמה כשהוא הפך לשנוא האוהדים. חוץ מזה שהוא גם היה מרוויח הרבה יותר כסף אם היה נשאר באוקלהומה.
          ברור שאם יאניס ירצה לעזוב לבאקס לא תהיה ברירה, אבל עדיין יש שאלה איזה תמורה הם יחפשו בעיקר – שחקנים טובים או בחירות.

    3. מבחינת מאמן אני מסכים איתך, הבעיה היא שאין לי רעיון למאמן פנוי מתאים. בטח לא דוק, טיירון לו או מייק דיאנטוני. אולי קני אטקינסון. אם יחליפו מאמן אני מנחש שזה יהיה מאמן מחליף אלמוני.

      אני לא חושב שיאניס ירצה לעבור לג"ס כי בתמורה יצטרכו לוותר על קליי (מילווקי לא יתפשרו על גרין) והקבוצה תחלש משמעותית. עוד סיבה היא שיאניס ראה את הנפילה במוניטין של דוראנט כשעשה מהלך דומה.

  9. תודה גילעד. את כל מה שהיה לי לומר בנידון כבר כתבו לפני. אתה בדרך לסיום הפרוייקט והנה אתה מסיים דבר שלא האמנתי שתצליח לסיים.

    תודה וכל הכבוד לך

    מנחם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט