ההיט שמרו על כבודם אבל הלייקרס ב-2-0 / דור בלוך

ההיט שמרו על כבודם אבל הלייקרס ב-2-0 / דור בלוך

לוס אנג'לס לייקרס 124 (2) – מיאמי היט 114 (0):

לפני המשחק דובר על השאלה האם באם ישחק כאשר היה ברור שדרגיץ' לא בתמונה, ואחת התגובות הייתה שעדיף לתת לבאם לנוח כי מ-0-2 אפשר לחזור אבל מ-1-1 בלי באם אין שום סיכוי. ספולסטרה כנראה הסכים עם ההנחה הזאת כי באם לא שותף והלייקרס שייטו לעבר הניצחון.

ההיט שוב פתחו חזק אבל הפעם זה הספיק להם רק כדי להישאר קרובים כי הלייקרס הגיעו הרבה יותר ממוקדים בהתקפה. חמש רצופות של קוזמה ממנו ראינו מעט מאוד בפלייאוף העלו את הלייקרס ליתרון 8 4 דקות לסיום הרבע הראשון היתרון המשמעותי הראשון שלהם במשחק.

ברבע השני הלייקרס הציגו את הקליעה שלהם מרחוק כאשר שלשה של גרין ושתיים של קארוסו הקפיצו את ההפרש. שלשה של נאן וסל של אוליניק שהיה מאוד אקטיבי בהתקפה (גם אם התקשה בהגנה) הורידו את ההפרש בחזרה ל-4, אבל שלשה של מוריס ועבירה של קראודר בזריקת שלוש של קוזמה החזירו את ההפרש לדו ספרתי בתוך פחות מדקה במה שהיווה מיני נקודת שבירה להיט.

הפער כבר הגיע עד 17 הפרש כאשר דנקן רובינסון קלע שלשה והוריד את הקבוצות להפסקה בהפרש 14. הרבע השלישי היה החזק ביותר התקפית בסדרה כשההיט ולעים 39 נקודות לעומת 34 של הלייקרס מה שלא עשה הרבה כדי להביא לצמצום של ההפרש. ההזדמנות של ההיט הגיע בתחילת הרבע הרביעי כאשר הלייקרס פשוט לא הצליחו לקנות סל אבל שני דברים הצילו את הלייקרס בדקות האלה – הראשון ההגנה שלהם שמנעה מההיט כל יכולת לעשות נקודות וריבאונד ההתקפה שאפשר להשיג נקודות כשהם ממש היו צריכים כאלה.

וכך אנחנו ב-0-2 והשאלה המרכזית שתישאר פתוחה כנראה היא שאלת ה-FMVP, וגם שם תנו לי להגיד לכם, אין שאלה, הליגה תיתן את זה ללברון.

דיברנו לפני המשחק על הריבואנד וגם הפעם הוא היה בשליטה של הלייקרס שגם הפעם קלעו טוב יותר מהשלוש, אם כי בהפרשים קטנים יותר מאשר במשחק הראשון. משחק מספר 3 יהיה אם כן המשחק שיכריע האם תהיה לנו כאן סדרה ואם אני צריך להמר שם אנחנו כבר נראה את באם וגם אינטנסיביות גדולה יותר, לפחות בהנחה שהלייקרס לא יצליחו לפתוח פער ולשבור את ההיט מנטאלית.

באטלר קלע 25 והוסיף 13 אסיסטים, אבל העובדה שהוא לא מהווה איום מבחוץ שקצת הוצנעה העונה, ובלטה מאוד בפילי מגבילה את הגיוון ההתקפי של הקבוצה שלו. אוליניק הוסיף 24 מהספסל הירו קלע 17 ונאן 13, אבל אף אחד לא ממש מצא את הידית מבחוץ כאשר נאן קולע 1 מ-4 הירו 1 מ-3 ורובינסון 2 מ-7.

בלייקרס דיוויס עם 32 ב-15 מ-20 ו-14 ריבאונדים, ולברון עם 33 9 אסיסטים ו-9 ריבאונדים הובילו. רונדו הוסיף 16 ו-10 אסיסטים מהספסל, פשוט מדהים מה שקורה לאיש הזה כשהוא רואה פלייאוף. קוזמה וקלדוואל פופ הוסיפו 11 כל אחד למנצחים.

לפוסט הזה יש 129 תגובות

    1. כל הסיפור כאן הוא מיאמי שיחקה אמש את רוב המשחק עם שני רוקיס (הירו ונאן) ושחקן צעיר אחר ששיחק בדיביזיה השלישית (ויליאמס קולג' היקרתי, לפני שעבר למישיגן) ואפילו לא ניבחר בדראפט. ואחד משני הרוקיס רק הבריא מהקורונה. נגדם שיחקה הקבוצה המנוסה והמבוגרת ביותר ב-NBA.
      מיאמי הצעירה (הכוללת גם את באם הפצוע) השאירה את כל מה שהיה לה נגד הסלטיקס.
      *

      אבל החסימה של נאן ( מ'1.80) על אנטוני דייויס (2.10 מ') היתה שווה את כרטיס הכניסה.

  1. שמרו על כבודם 😂😂 גדול זה. ילחצו ידיים גם יפה. הכי יפה יהיה החיבוקים של גימי למלך בגיים 4.
    זה סדרת חג לטנשים האפקטיבי של הצמד זה משהו שהם לא חוו. 0 התנגדות זה כמו ויאגרה בשביל טנש לא מפסיק לרדת

  2. תודה דור.
    דיוויס עם 30 נקודות באמצע השלישי – סיים עם 32
    לברון עם 19 באותה נקודה – סיים עם 33
    .
    מי ששיחק כדורסל יכול לראות בקלות איך לברון לוקח את כל ההתקפות רחוק מדיוויס. דוגמה נוחה: סוף השלישי, לברון מוריד שעון, דיוויס בא לפיק אנד רול, לברון מיד מעיף לקארוסו(!) שהולך על המגן ועושה פאול תוקף, 5 שניות לסוף. למיאמי הייתה עוד הזדמנות. לברון בחיים לא עושה דברים כאלה.
    מאמצע השלישי לברון מסר לדיוויס פעמיים! לפני כן נתן לו 2 אסיסטים בלבד. ראו על דיוויס שהוא עצבני כל הרבע הרביעי. יכול לסיים עם 40 בשקט. אחרי הסל בסוף של אוליניק, לברון כבר הלך לספסל, דיוויס ביקש את הכדור, זה היה אינסטינקט, הוא רצה עוד סל. עד כדי כך.
    כל מי ששיחק פעם כדורסל – יכול לראות את זה – פשוט תחזרו לרבע וחצי האחרונים.
    .
    אה כן, ומיאמי מבאסים. היה כבר עדיף בוסטון.

      1. רק אוסיף שברוך צדק כשאמר שאם הסלטיקס היו משחקים את משחקי הבית בגרדן הם היו לוקחים אפילו עם סטיבנס על הקוים.

      2. מיאמי שיחקה הלילה בלי שניים משלושת השחקנים הטובים ביותר שלה, ועם השלישי חוזר מנקע ברגל. אם "נחיל" את נגזרות האלה על הסלטיקס – נניח טייטום חוזר מפציעה, בלי בראון ובלי סמארט, איך בוסטון היו נראים? מ.ש.ל
        .
        עם מיאמי היו בריאים הלייקרס עדיין היו לוקחים את הסדרה, אבל היא הייתה נראית כמו סדרה ולא כמו אוסף פרקי פיילוט שלא עברו את המבחן. חבל.

        1. מיקי חביבי, זה ספורט, לא מדע טילים….
          לא דמיון משולשים, לא צריך להוכיח כלום. כולם צודקים.
          🙂
          לא מ.ש.ל ולא נעליים, טייק איט איזי.

        2. אני לא אמרתי שבוסטון היו מנצחים אני רק אומר שזה סדרה שונה, יודעים את ההשפעה של קהל על רוקיס ובטח אחת בפלייאוף, אני לא מאמין שהירו היה קולע כאלה אחוזים מהשדה, בוסטון לא מנצחים בסוויפ את פילי בשום מצב, וגם הסדרה של מיאמי בוסטון הייתה יכולה ללכת לכאן ולכאן.

          1. קבוצתיות זה יפה וסקסי בהופס ויכול להוביל אותך עד שלב מסויים. במזרח זה הצליח להם לנצח 2 קבוצות עדיפות מהם על הנייר למרות שבוסטון זה די שוות כוחות. המערב זה פשוט ליגה אחרת.
            מיאמי בכלל לא עושה פלייאוף במערב גם לא מקום 8.

            1. זאת סיטואציה אחרת. מזכיר לך שהספרס התבססו על קבוציות בכל עידן דאנקן – 5 אליפויות, פלייאוף בכל שנה ותמיד מועמדים לתואר.

            2. אתה רואה שלהיט יש דאנקן?
              בעצם יש להם גם דאנקן וגם רובינסון בכלל בושה שהם נראים ככה.
              להיט חסר כשרון. גימי זה שחקן טופ 20 תותח אבל הוא לא סקורר שיכול לשים 40 50 נק. חוץ ממנו וגוראן אין שום שחקן שיכול שם לעבור קונווס באחד על אחד.
              הקרבה ולחימה יביאו אותך עד גבול מסויים בהיעדר כשרון וההיט עשו את שלהם כמו גם דנבר שניגבו את המדדה.
              דנבר היא על גבול קונטנדרית חסר להם עוד מהלך אחד להיות מועמדת אמיתית ואני מקווה שהם יצליחו. הם בעמדה מצויינת. דנבר אגב גם היו מנגבים את ההיט בסוויפ. יוקיץ היה עושה מבאם מטלית.
              שיפרקו כבר את המזרח והמערב אני לא יכול לסבול את זה.
              לעונה הבאה אם היה ליגה אחת לדעתי רק הבאקס היו נכנסים ל8 הראשונות בליגה. אולי אולי הנטס.
              הלייקרס והקליפרס גם בעונה הבאה יהיו רמה מעל כולן לפלייאוף. יש את דנבר שאם תעשה מהלכים נכונים תגיע אליהם גם.
              אחכ יש את כל היתר. גולדן בטח יחזרו לפלייאוף, פורטלנד גם תהיה שם לוקה יהיה שם. זה כבר 6 קבוצות. ואז יש עוד 2 מקומות ליוסטון יוטה ופיניקס שאחת מהן תישאר בחוץ. יוסטון לדעתי הולכת להתרסק בעונה הבאה בסגל הנוכחי.
              במזרח הבאקס לדעתי ידרכו במקום כלומר אחלה עונה סדירה עם עוד מועמדות mvp ליאניס אבל שוב לדעתי לא יצאו מהמזרח בלי איזה טרייד מהותי. פילי תדרוך במקום אינדי זה גופת פלייאוף. ההיט לדעתי יחכו לעונה שאחרי לא רואה אותם עושים עוד הפתעה כזאת.
              קפיצות המדרגה צריכות להגיע מהכייון של בוסטון שגם היא כמו דנבר מכחק מהלך אחד מלשלוט במזרח ולהיות קונטנדרית. טייטום מתחיל להגשים את הציפיות.
              ויש את דוראנט ננוחם שאם חוזר לכושרו מהעבר הם הפייבוריטים במזרח כי הוא פשוט השחקן הכי טוב במזרח. יהיו שם גם טריידים לדעתי.

              אז במזרח יש לך בפלייאוף את באקס בוסטון פילי נטס טורנטו היט שזה 6 קבוצות באנקר.
              על 2 מקומות יאבקו אינדי בולס הוקס ומגיק כנראה.

            3. שמעון – הרוב נכון חוץ מיוסטון – איך אתה יכול לבטל ככה את המזוקן? בליגה הרגילה הוא לגמרי MTV ייקח את יוסטון בשקט לטופ-4
              במזרח יהיה קרב אש בין מילווקי והנטס.
              אפרופו מילווקי – סתם נרדמו בשמירה וחבל – לפחות להם היה גוף לתת על ל"א: יאניס והלופזים, וגם מידלטון לא קטן, ואפילו בלדסו הנגר אבל אמסטף היה נותן האסל טוב על רונדו וקארוסו ופופ.

            4. אני חושב שהאנרגיות שלהם יפלו. נראה לי גם הארדן יתייאש אבל אם המסביב יהיה מיואש מה הוא יעזור? לא חושב שהם יסיימו 4.
              נראה מה המאבס יעשו נראה לי שלוקה עם דנבר קליפרס ולייקרס יהיו בביג 4.
              נחכה לטריידים ונראה אז

        1. קמבבוקר בכלל לא קמבפליאוף….
          כמה החטאות פנויות ל 3 היו לו? זה הפיור שוטר ? היה ב 3 פליאופים ובכולם הפסיד לספולס…..
          מה זה אומר? איפה החוזק המנטלי שלו?
          את השלשות האלה אנקל דרו היה מכניס בעיניים עצומות….
          🙂
          1, 2, 3….

          1. תאכלס היה מאכזב. ציפיתי ממנו ליותר. אנקל דרו זה רוצח – אנשים שכחו בגלל כל הפציעות – בשנה הבאה בננוחם הבנויה, הוא והחבר השרוך יתנו הצגות, כבר לא יכול לחכות

            1. בטח יתנו
              זה לברון והגבבון החדשים. ייהיה מצחיק טילים.
              חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לכל הקפוצים.

            1. יודע
              קראתי את זה כשזה יצא ויודע שבחדירות אולי היה לו קשה וגם בשבירת רגליים, אבל השלשות הפנויות שפספס?…..

            2. כולם שמשחקים רע היו ״פצועים״,היה בריא כמו שור , הפציעה שלו אמורה לפגוע לו בקליעה מ3? נשארו אותו חופשי לגמרי וירדו עד לטבעת בחסימה פשוט אין לו את זה לרמות הגבוהות גארד חמוד ושחקן טוב טיפה מעל לאורי אבל ממש לא בעילית של הגארדים אפילו לא קרוב.

            3. חחח כל מי ששיחק לא טוב היה "פצוע" 😂😂😂😂
              אני בכלל אוהב את משחק השפעת של 44 מעלות של מייקל את הפלייאופים עם האצבעות השבורות של קובי את לה גרוין עם הפרצוף הסובל והכי הכי את סי גי מקולום עם שברים בגב!!! 😂😂😂😂😂

            4. סי גי האהבל לפחות היה ממציא משהו נורמלי, מייקל גם בטופ שפעת ודופק דאנקים בדיחה עדיין לא הבנתי איך הנאיביים קונים את זה.

    1. דה שוט הייתי אומר לך פשוט
      Shut up and dribble
      תתרכז ב x וב – o כי העיסוק בפסיכולוגיה לא במקום ולא ברמה.
      זה קצת כמו האשך, אתה רואה דברים שאף אחד אחר לא רואה, וזה כנראה בראש שלך
      🙂

      1. כל העולם ראה את זה – חוץ ממך, גיא וברוך – שנתקעתם על צמרת העץ 😎
        30 נק׳ בשניים וחצי רבעים + 2 ברבע וחצי שנותרו, עם 2 זריקות לסל! בינתיים לברון באותו פרק זמן עם 14 נק׳
        לא צריך להיות פסיכולוג – צריך עיניים 😎😎

          1. או! שלום לך! נהיה צפוף שם על צמרת העץ 😀
            תעזור לעגל לרדת, הוא לא רואה טוב, דייוויס רץ הלוך חזור רבע וחצי ולא נוגע בכדור, קארוסו קיבל יותר כדורים ממנו – 2 זריקות!!!! ועגל לא רואה… בטח גיא ורבין הסתירו לו.

            1. על צמרת העץ באמת אין מקום גם לך וגם לאגו המנופח שלך.
              ברצינות, רק בינינו כשאף אחד לא רואה – אתה מאמין בכל השטויות שאתה אומר? כי זה פשוט בלתי אפשרי להאמין בכל כך הרבה דברים כל כך מטופשים למרות שבכל רגע נתון יש פה מישהו שמנסה להסביר לך מה באמת קורה, אתה יודע.

            2. בוא תסביר בבקשה איך מיאמי עצרו את דייוויס – 30 נק׳ ב-14/15 מהשדה – במשך רבע וחצי על 2 זריקות ו-2 נקודות

            3. אני? לא ראיתי את המשחק, אבל גיא הסביר לך בצורה מאוד מאוד מפורטת בדיוק מה קרה בכל התקפה ואיך מיאמי שינו הגנה.
              אבל אני מצטער שהתיאוריות שאתה ממציא כדי לקבל שליטה על העולם נשברות לך מול המציאות כל פעם מחדש וזה רק גורם לך להסתגר בתוכן עוד יותר. אני מאמין שזה באמת כואב לך, גם אם בחיים לא תודה. מי ייתן ויום אחד לקול של סטיב בושמי כבר לא יהיה כוח עליך ותצא מכת "שלשות זה פיקציה".

            4. ״לא ראיתי את המשחק״
              לא מאמין שאני אשכרה מבזבז את
              זמני כאן בוויכוח איתך 🤦‍♂️
              הצלחת לעבוד עלי 😀
              0:1 לך 🙂

            5. אני לא מתווכח איתך.
              אני אומר לך שכל תיאוריות הקונספירציה שלך פוגעות בך ומעוורות אותך ובאמת מקווה שיום אחד תצליח לצאת מהן.

            6. סבבה, את זה אני מוכן לקבל. יש מצב. בכל מקרה העולם הרבה יותר מעניין ככה

            7. עזוב דה שוטר, זה לא שווה את הוויכוח…
              ראינו את הפרצוץ (ץ) של AD בדרך לחדר ההלבשה בסוף המשחק ולפני שלה-בוהם עצר אותו כמעט בכח במין חיבוק כזה ולחש לו משהו באוזן. בתכלס אין לך דוקטורט בפסיכופיסיקקה אז שב בשייקטטט ואל תחרטט פה פסיכופרוקטולוגיה כאילו אתה מבין בזה משהו… וזוז שם תן לי מקום על הענף ליידך.
              🙂

            8. חחח רזיאל גדול אתה – יש לך מקום של קבע על הענף לידי במשחקים של ריאל/באיירן/מכבי ומעכשיו גם איידנהובן. רק תבחר
              🙂
              (ותפסיק להצביע לביבי, מה אתה שמעון?)
              .
              שמעון – גיא וברוך גדולים – הם מצאו שיטה – פליי ביי פליי – לעצור את דיוויס. הראו איך אפשר לגרום לו לקחת 2 זריקות ברבע וחצי, אחרי שקלע 200 נקודות לפני כן, עם 120% אפקטיבי. יש להם גם הוכחות!
              ואני חשבתי שאני מבין בכדורסל…
              🙂

            9. גם אני חשבתי.
              טעינו…

            10. דה שוטר, גם אם אני אצביע בנט בעיניך ובעיני חבורה גדולה הצבעתי ביבי בגלל שבנט ילך עם הנהנתן. כשהצבעתי כחלון זה גם היה ביבי. מי שלא מצביע אנטי ביבי לא בברנז'ה. אתה יודע מה? לא איכפת לי….
              תראה מה קרה בבורסה כשטראמפ חלה בקורונה, נפילות. בקרוב נראה גם את אפקט ביבי על הבורסה כשיורידו אותו מהפוליטיקה. אז אנשים יאשימו אותו גם בזה כמו שמאשימים אותו בכל דבר מאז המפץ הגדול…
              אני כן בוחר במי שהולך עם הנהנתן ואם הצבעת כחול לבן גם אתה ביביסט…

            11. גיא
              עכשיו ברצינות, מעריך את הידע התיאורטי שלך, בכנות, אבל לפעמים צריך מראה עיניים בשביל להבין. והמבט על הפנים של AD בסוף אמר הכל מבחינתי וגם מבחינת לברון. שנינו ראינו מה היה שם אחרי שהמשחק נגמר, את ההחלקה המאולצת (לא זוכר עם מי CKP?) ואחרי זה החיבוק של לברון שעצר את הגבבו בדרך לחדר ההלבשה. ידידי לא הכל מספרים יש גם רגש ו AD דיי הוזנח שם בסוף המשחק. לא ניסו מספיק לשחק עליו והוא קלע רק ממה שהוציא לבד ולא בשטף הקבוצתי.
              יש דברים בגו.
              1, 2, 3….

            1. איך שאתה אוהב לבלבל את המוח,
              בעיקר לנוכח העובדה הפשוטה והברורה שכלל לא ראית את המשחק.
              (כן, אני יודע. קראת את הבלוג החי…)
              .
              (בינינו, בצדק. למה לבזבז את הזמן אם אתה פשוט לא מצליח להבין מה אתה רואה?)

            2. צדיק, איפה היית? חסרת לנו בהתחלת הערב.

  3. במיוחד עבורך, דה שוט. העובדות.
    .
    תחילת רבע שלישי, המחצית בה לטענתך לברון "מייבש את דייויס" ולטענת שמעון "צובר סטטיסטיקות".
    .
    10:40 לסיום הרבע. לברון מרכז. ג'ימי עליו, הירו על פופ שבמרפק, ודייויס בהיי פוסט. מסירה מהטופ אוף דה קי לדייויס עובדת פחות טוב, אז הכדור עובר לפופ מעביר אותו לדייויס.
    עכשיו יש מצב שהלייקרס אוהבים לנצל כל העונה –
    אחד על אחד של דייויס כאשר הוא עם שחקן איטי ממנו. סטפ באק קליל מפנה את מיילס, ודייויס בקלילות מנצל את המיס מאצ' ל-2 נקודות מהמיד ריינג'.
    .
    10:40 לסיום הרבע. לברון מרכז. ג'ימי עליו, הירו על פופ שבמרפק, ודייויס בהיי פוסט. מסירה מהטופ אוף דה קי לדייויס עובדת פחות טוב, אז הכדור עובר לפופ מעביר אותו לדייויס.
    עכשיו יש מצב שהלייקרס אוהבים לנצל כל העונה –
    אחד על אחד של דייויס כאשר הוא עם שחקן נמוך ממנו. דיויס יכול לקחת את הכדור לסל, הוא יכול פשוט לקלוע מעל המגן. דוויס שהפך לדוראנט לאחרונה, בקלילות קולע מעל קראודר סל מיד ריינג' של 2. קל.
    .
    9:20 לסיום הרבע. לברון מרכז, כן שוב בטופ אוף דה קי. הפעם הוא מוסר שמאלה, שוב לפופ, שממשיך במסירה שהופכת לאסיסט לשלשה של דייויס מהפינה. קדם למהלך מאבק על מיקום של דייויס עם מיילס בצע, דייויס ניצל את יתרון הזריזות שלו, חתך החוצה לכיוון קו הבסיס, מה שהפך לסל קל ל-3 נק'.
    .
    8:50 לסוף הרבע. לברון מרכז, טופ אוף דה קי. דייויס תופס מיקום בהיי פוסט באחד על אחד עם ג'ימי באטלר, ומקבל מלברון את הכדור, כאשר הוא בצד ימין, והקלעים בשמאל של קשת ה-3. הטעיה שמאלה, וכדרור ימינה לסל מובילים לליי אפ של דייויס כאשר ההגנה פשוט מאחרת לעזור.
    .
    אנחנו מדברים על רצף של כמה התקפות בו הלייקרס ניצלו עד תום את העובדה שהגנת מיאמי מאפשרת לדייויס אחד על אחד. לא היה כאן "ייבוש", ולא היה כאן ניסיון "לצבור סטטיסטיקות". רק כדורסל חכם.
    .
    לא מסובך לראות שיש שיטה.
    הדמגוגיה הזולה שמנסה להציג פסיכולוגיה בגרוש, היא בדיוק כזו. זולה בגרוש.
    .
    שמעון –
    עדיף לצפות בכדורסל לפני שמגיבים. תצא פחות קלולס.
    .
    דה שוט –
    אולי עדיף לחזור לסטטיסטיקות נעליים? הם מוציאות אותך חביב, וקצת פחות הייטר.
    .

    .

    1. גיא די לצפות בבוקס סקור. 4 מסירות זה כל מה שמצאת? 😂😂
      לא היה 30 19 ובמשחק ה1 משהו כמו 30 13? בזמן הזה עד שצומצמו בגארבג? נו תהנדס לנו את זה….
      Take that for data 😂😂

      1. אתה בשלב הזה של המשחק עדיין ישנת… את התגובה הראשונה של "חחח" כתבת עוד לפני שפקחת עיניים.
        .
        טוב, האמת שאני לא מצפה משלול הבנה להבין מה התרחש, או איך כדורסל מתנהל. אתה מוזמן להמשיך לשלח לחלל המרשת סמיילים קלולסים. אנחנו רגילים.

        1. אבל למה בכלל טרחת להשקיע ולכתוב את כל זה עבורו? אתה הרי יודע שהוא אדיוט ושקרן "טראמפי" תמיד. חבל על המאמץ והזמן על אפסים כאלו.

          1. Gilboa, הוא לא אדיוט ושקרן. רק קלולס.
            גם בלי נרטיב שנכתב מראש, שמעון לא תמיד מצליח לזהות מה שהוא רואה. עם הנרטיב?
            מקבלים מבול של תגובות משעשעות במיוחד…
            .
            אישית, אני מוצא את זה חביב, ולא משהו שצריך לקחת ללב.

            1. נו אז בתכלס אתה נהנה גם מהאינטרפטציות של דה שוטר וגם מהצדיק היחידי בסדום.
              🙂

    2. קבל ציון 10:00 במדד DS דמגוגיק שוטינג
      מה אתה מביא לי רבע שלישי? 4 וחצי דקות לסוף השלישי לדיוויס יש 30 נקודות. סיים עם 32.
      שיחק עם לברון 3 דקות בסוף השלישי + שש וחצי דקות ברביעי. הייתה מסירה אחת(!) ביניהם.
      .
      אתה מטפס על עץ – מדבר שטויות – ואז תקוע שם בצמרת – כמו עם ה-"זו לא עבירה" של לברון על מארי.
      נ.ב. תראה את שפת הגוף של דיוויס ברביעי.
      בסוף הטיעון הכי חזק שלך שקשור לכדורסל הוא תמיד משהו הסגנון של: סטיב קר האנטישמי לובש נעליים זוהרות…
      https://www.youtube.com/watch?v=Jne5TisQ9ro
      אתה מוזמן לספור מסירות בין השניים

      1. דה שוט, אני חשבתי שאתה מבין קצת כדורסל.
        .
        בוא נראה,
        דייויס חזר למשחק 9 דקות לסיום (אותה מנוחה קבועה שיש לו בכל משחק, כל העונה).
        .
        בהתקפה הראשונה אחרי שחזר, קארוסו הוביל כדור. לא לברון, ולא דייויס נגעו בכדור (2 החטאות של גרין).
        .
        התקפה שנייה, התקפת מעבר (אחרי איבוד כדור של ההיט. לברון מעביר לקארוסו (עבירה על קארוסו), דייויס בשלב זה עדיין לא חזר מההגנה.
        .
        נמשיך, לברון מקבל את הכדור בטופ אוף דה קי. ההיט עם 2 שחקנים על דייויס, לכן קארוסו מקבל מסירה בכניסה לצבע ומחטיא ליי אפ פשוט.
        .
        התקפה הבאה – קארוסו מוביל כדור, לברון במרפק. הכדור לא מגיע לאף אחד מהם, קארוסו מחטיא שלשה פנויה. רב' התקפה של דייויס שמוציא לגרין לעוד החטאה של שלשה פנויה.
        .
        התקפה הבאה. קארוסו בטופ אוף דה קי מוסר ללברון באזור העונשין, שממשיך במסירת המשך לדייויס בצבע. נאן חוסם את מה שהיה אמור להיות סל קל של דייויס.
        .
        התקפה הבאה –
        קארוסו הוא מוביל הכדור. דייויס בצבע עם 2 שחקנים עליו, הכדור נע מסביב לקשת ה-3, עד להחטאה של לברון מהפינה.
        .
        התקפה הבאה –
        לברון מנצל שמירה כפולה על דייויס בלואו פוסט בשביל לחדור לצבע, מחטיא, דייויס לוקח ריבאונד התקפה, מחטיא, ולברון עם רב' התקפה קולע 2.
        .
        התקפה הבאה, שוב לברון הוא לא מנהל המשחק. ההתקפה מסתיימת בחדירה של פופ, עם אסיסט קל ללברון שהמתין בצבע.
        .
        התקפה הבאה –
        מוריס מנסה להכניס לדייויס כדור להיי פוסט, שמירה כפולה על דייויס עוצרת את ניסיון המסירה (עכשיו אנחנו 4 דקות לסיום).
        .
        עד לסיום, זה רונדו שמרכז. ניסיון שלו בהתקפה הראשונה להכניס לדייויס כדור לצבע, שוה כמעט ונגמר עם איבוד כודור אחרי שמירה כפולה על דייויס. מהלך הבא רונדו מוצא את לברון שקולע 2 קלות.
        .
        2 וחצי דקות לסיום, זריקה קשה לש לברון מהבייס ליין, אחרי שרונדו מוסר לו. תתבונן במהלך, דייויס לוקח את רב' ההתקפה, תראה מה קורה ברגע בו לברון קיבל את הכדור –
        לא הגיע עליו הדאבל טים, אלא על דייויס (אוליניק ונאן). מסירה פנימה הייתה בלתי אפשרית. הזריקה עצמה הייתה קשה, אבל היא הייתה תוצר של הגנה טובה מצד מיאמי.
        אחרי עבירה על דייויס, בהתקפה הבאה בפעם הראשונה שדייויס ללא שמירה כפולה –
        קארוסו עם הכדור בטופ אוף דה קי, לברון מושך את ההגנה כאשר הוא תופס עמדה באזור העונשין, מה שמשאיר את דייויס עפ שומר בודד. קארוסו לפופ, שממשיך לדייויס. זריקה נוחה של דייויס מהמיד ריינג' מסתיימת בהחטאה. לברון שכבר היה קרוב לצבע, לוקח את הכדור החוזר בהתקפה, מוציא החוצה לקארוסו, שממשיך פנימה, מושך את השומר של דייויס, ומוצא את דייויס להטבעה קלה.
        .
        התקפה הבאה –
        רונדו עם הכדור, לברון מקבל באזור העונשין, וקולע 2 קלות.
        .
        דקה אחרונה למשחק. הכדור? בידיים של רונדו. ההתקפה מסתיימת עם שלשה. לא דייויס ולא לברון נגעו בכדור.
        .
        40 שניות לסיום, רונדו מוביל כדור, ומוסר ללברון. הכדור נע,
        וזו הפעם היחידה ברבע כולו בו דייויס אכן חופשי (פנוי על קו ה-3) ולא מקבל מסירה. 30 שניות לסיומו של הרבע.
        .
        השורה התחתונה?
        BS דה שוט.
        אתה מגיע מהבית עם מסקנות, ומנסה להתאים את המציאות למתרחש.
        .
        השורה התחתונה היא שבמשך כל המשחק, כמעט בכל פעם בה דייויס היה ללא שמירה כפולה, הלכו עליו. זו השיטה של הלייקרס, והם מנצלים אותה עד תום. אם הגארדים היו קולעים את מיליון הזריקות החופשיות שהיו להם כתוצאה מאותה שמירה כפולה, הלייקרס היו מנצחים ב-30 הפרש.
        .
        השורה התחתונה 2.0
        אתה מאכזב, דה שוט. זה כדורסל, לא שיעור בפסיכולוגיה בגרוש. תתבונן במתרחש, לא במה שאתה מקווה או מאמין שמתרחש.
        .
        שמעון?
        הוא קלולס. ממנו אי אפשר להתאכזב…

        .

          1. מציגים לך את מה שהתרחש הלכה למעשה, ואתה עדיין רואה רק נרטיב.
            .
            כן, אני מבין שאתה לחוץ. אבל תנסה, אולי רק פעם אחת, לצפות במשחק בלי דעה קדומה. אולי תיהנה? (או תלמד משהו…)
            .
            (טוב, השטויות שאני כותב. בכלל לא ראית את המשחק. הצטרפת ב-5 הדקות האחרונות והתחלת להפציץ… אל תשתנה לעולם, שמעון. אתה מוסיף אחלה צבע לאתר…)

        1. גיא – שחקתי כדורסל מקצועי קרוב ל-15 שנה. יש דינמיקה בקבוצות שהיא שקופה כמו מים, לא צריך להיות פסיכולוג בשבילה. רק קצת ניסיון ועיניים פקוחות.
          מעבר לזה שבשורה התחתונה המיספרים ברורים: רבע וחצי, איידי עם 2 נקודות אחרי 30 עם החטאה אחת מהשדה, ולברון מסר לו פעם אחת! –
          תסתכל על שפת הגוף של שניהם.
          אין חיוכים, אין החלקות, איידי מבואס כל הזמן, רואים על הפנים שלו, לברון מאוד ממוקד. יש אפילו פעם שאיידי נופל ואף אחד לא ניגש להרים אותו. הכל מזיכרון.
          אחרי הרבע הראשון היה ברור לאן זה הולך, עכשיו נפתח רישמית המאבק על ה-FMVP וזה לגיטימי! כמו מאבקי האגו בין קיידי ולסטף. כאן אין מאבק אגו, זה משהו אחר, לברון רוצה FMVP בשלוש קבוצות – זה לא נעשה – למה שיוותר? הרי ממילא אין ערך ספורטיבי למשחקים.
          איפה כאן הקונספירציה? מה כל כך מזעזע אותך? אני באמת לא מבין.
          איידי במשחק פסיכי עם 30 נקודות ב-14/15 מהשדה אחרי שלושה וחצי רבעים, משחק עוד 9 דקות ומוסיף 2! בינתיים לברון קולע 14 נקודות באותו פרק זמן. זה נראה לך מקרי?
          באמת שאני לא מבין אותך.
          .
          בלי קשר לברון שחקן ענק – עם טיעון ל-עז – כתבתי את זה 1000 פעם; איידי ענק והלייקרס קבוצה מעולה, מאומנת ושומרת.
          אבל למה שלברון לא ייאבק על המורשת שלו? איידי צעיר, אולי הוא חושב שיהיו לו עוד הזדמנויות.
          .
          תאכלס, זה לא באמת כל כך חשוב לי, אתה רוצה שנתעלם מזה? סבבה, אני קם בבוקר כי אני מכור, גם אם יהיה 700 הפרש ואיידי יקלע 685 מתוכן – אני אקום. נראה לי שגם אתה…
          שמעון צופה בדרכו שלו, גם זה לגיטימי, הוא שולח לנו את ברוך שמחפש לי צבעים של נעליים במשחק גמור 🙂

          1. לא ברור לי למה אתה לא מתייחס למהות.
            המהות פשוטה לגמרי –
            ההגנה של מיאמי, והדרך של הלייקרס לתקוף אותה.
            .
            הפליי ביי פליי של הרבע האחרון שהבאתי לך כאן (מאמץ מונע OCD…) מספר את הסיפור כמו שהוא. בלי פסיכולוגיה בגרוש.
            זו הלייקרס,
            אתה צריך לבחור את הרעל שלך. מיאמי קיבלו על הראש במשך 3 רבעים (משום מה אתה מתעלם משהתרחש בתחילת הרבע, כאשר פעם אחר פעם דייויס קיבל את הכדור), ואז בחרו להתמקד בדייויס. בחירה שהובילה לבלימה יחסית של הלייקרס (החטיאו המון שלשות פנויות לגמרי), עד שהלייקרס שינו טקטיקה ועברו לתקוף עם רונדו מרכז, ולברון בצבע.
            .
            כאמור –
            זה תלוי בחירות הגנתיות של מיאמי.
            .
            קונספירציה?
            בנקודה זו אני סתם משתעשע אתך. להבדיל מטראש חסר תוחלת, אני דווקא מתייחס עליך ברצינות, ולכן הקדשתי את הזמן להביא את מלוא הנתונים, כולל צפייה חוזרת ופליי ביי פליי של 9 הדקות האחרונות.

            1. התייחסת ברצינות – אז גם אני
              שום דבר לא תלוי במיאמי – הם רק תפאורה בסדרה הזאת (לצערי הרב).
              אתה צודק – בתחילת הרבע איידי נתן קונצרט
              וזה רק מחזק את מה שאמרתי – לברון כיבה אותו!
              עזוב פליי בי פליי – תסתכל על המשחק – כל קלעי מתוסכל (הייתי כזה לא פעם, מכיר היטב) מקלל את הרכז שכביכול "לוקח" את המשחק הרחק ממנו. לפעמים זה סתם, ולפעמים זה נכון. לא חייב להיעשות בזדון. זה מאוד פשוט – מתחילים תרגיל שאמור להסתיים אצל מישהו אחר, נותנים מסירה כזאת שמחייבת זריקה (להזכירך – חוקי לברון זהים לחוקי ווסטברוק – אם הם מוסרים לך – אתה צריך לזרוק).
              כאן – לברון יודע בדיוק מה הוא עושה – הוא הרי גאון הכדורסל מספר אחת בכל הזמנים (באמת). נראה לך שאם הייתה סכנה, הוא היה נותן שדייוויס יעשה 2 נקודות ברבע וחצי? מה ההגנה של מיאמי כזאת טובה?

            2. מצטער, דה שוט. באת עם החץ מהבית, וציירת סביבו מטרה.
              (עזוב פליי ביי פליי? זה אחרי שראיתי את המשחק. זו הדרך להראות הלכה למעשה שיש הבדל בין נרטיב למה שהתרחש בפועל)

          2. "יש דינמיקה בקבוצה שהיא שקופה כמו מים".
            אני לא שיחקתי כדורסל 15 שנים וגם כששיחקתי זה היה חובבני מינוס במגרש השכונתי בתיכון, אבל אם כבר אני רואה משהו שדינמיקה של הקבוצה, שהוא שקוף לי כמו מים, הוא שיש דינמיקה. יש קבוצה.
            יש תרגילים. יש מחשבה. יש הנעת כדור חכמה. יש מגמות ברורות במשחק. יש שלבים ברורים שכל אחד מהכוכבים לוקח על עצמו וזאת לאורך כל העונה ועל בסיס מאוד קבוע וברור.
            מה שלברון עושה עבור דיוויס הוא לא פחות ממדהים.
            רק שהם ימשיכו ככה ואתה תמשיך לראות "שקוף כמים".
            אתמול ראיתי את הסדרה צ'רנוביל, יש קטעים שהם הולכים במים גרעיניים, אולי דרכם יצא לך לראות את הדינמיקה 🤷‍♂️

            1. תן הסבר בבקשה
              שניים וחצי רבעים דייויס 30 נק׳ 14/15 מהשדה
              ואז רבע וחצי 2 נק׳ 1/2 מהשדה

            2. אתה יודע מה הכי מצחיק? קבלת הסבר. מפורט ברמת הפליי ביי פליי. עכשיו אתה גולש לאזור ההטרלה.

            3. דה שוט שתהיה בריא הוא עבר פלי בי פלי בשבילך, הלייקרס חיפשו את דיוויס בכל פעם שלא היה עליו שמירה כפולה ובצדק כי הוא מעל כל שומר ב1 על 1 ,
              הם הריצו את אותו מהלך שמריצים כל העונה, שלברון מתחיל בטופ או דה קיי מוסר לשחקן על הפרימטר שמכניס כדור לדיוויס בהיי פוסט ושני נקודות קלות.
              .
              יש לי שאלה עליך אתה חושב שהיה צריך למסור לדיוויס גם כשיש עליו דאבל אין שלא מאפשר לו לקבל כדור?

            4. יופי גיא וברוך ועכשיו גם ארז. הראיתם איך מיאמי החזיקה את איידי ביום שיא פסיכי שלו מהשדה על 2 זריקות ו-2 נקודות במשך רבע וחצי!
              ניתוח גאוני – מציע לשלוח מהר לספולסטרה – במשחק הבא דייוויס עם 5 זריקות ו-6 נקודות.

            5. למה שלא פשוט תודו שהגבתם הפוך ממני ושמעון ברמה פבלובית ותרדו מהעץ?

            6. פאקן 2 זריקות ברבע וחצי!!!!!!
              נשבע שהצלחתם לשגע אותי 🤪

            7. רגע אם יש דאבל טים קבוע עליו אתה אומר שהלייקרס ימשיכו למסור לו ולא ינצלו את המיסמאץ ההתקפי שזה יוצר? לדעתך הלייקרס צריכה לנסות לתת לו לקלוע על דאבל טים (כנראה שהכדור יחטף בדרך) , ולא לשחק 4-3?
              .
              זה לא שאתה צועק דאבל טים בכל הזדמנות? כדי שלשחקן לא יהיה אפשרות לזרוק ושהכדור יצא לו מהיד.
              .
              הלייקרס חיפשו את דיוויס פעם אחר פעם שהוא היה פנוי או באחד על אחד והריצו לו את אותו מהלך שהם מריצים מתחילת השנה לתת לו את הכדור בנקודות שהוא אוהב, להגיד שהם לא חיפשו אותו בגלל שהוא זרק X Y פעמים זה מסקנות מהבוקס סקור ולבוא עם נרטיב מהבית (בטח אחרי שגיא הביא לך גם תיאור פלי בי פליי).
              .
              שמעון הפעם לצערי יוצא ליצן הוא לא צפה במשחק ואמר שהלייקרס ייבשו אותו על סמך תגובה שלך שלצערי ידידי לא קשורה למציאות. אתה יודע שאין לי בעיה להתווכח עם גיא שאני לא מסכים איתו זה קרה אולי אלף פעמים.

  4. רייג'ון רונדו, שהיה מצוין עם 16 נקודות ושיתף עם דייויס פעולה גם בניו אורלינס, החמיא לחברו: "אני מצפה ממנו לקלוע 50 בכל ערב, הוא כל כך יעיל, כל כך מגוון, הוא משחק כמו השחקן הטוב ביותר בליגה. אנחנו ברי מזל שהוא איתנו, הוא בלתי עציר, אף שחקן לא יכול לעצור אותו באחד על אחד".
    מישהו הולך לקבל עונש

    1. שמעון – תאכלס – אני עם לברון – עושה לכולם בית ספר – ייקח FMVP – הוא לא בא לוותר לאף אחד על שום דבר. רמה אחת מעל כולם.

    2. כמה קשקושים וזיבולי שכל.
      תחזור לכל השטויות שכתבת על הטרייד של דיוויס.
      תיזור לשטויות שאתה וחבורת האשכים כתבתם על איך לברון פירק את עתיד הלייקרס והביא לקבוצה שחקן עונה רגילה שלא עשה כלום בפלייאוף ולא יעשה.
      כמה שטויות כתבתם חבורת האשכים, ישמור האלוהים.
      עכשיו פתאום דיוויס נהיה השחקן הכי טוב בעולם שסוחב את לברון טל הגב.
      פשוט מדהים איך הנרטיב משתנה כל רגע בהתאם לסיפור שאתם מנסים לייצר לעצמכם.

        1. אני לא באמת הולך לחפש עכשיו באין סוף מאמרים את התגובות של חבורת האשכים ואת ההסברים שלהם לכמה הטרייד לא טוב לל.א
          כמה לברון לא ייתן לדייויס להתפתח לידו.
          כמה דיוויס לט מספיק טוב כי לא עשה כלום בפלייאוף. כמה לברון זקן. ועוד ועוד ועוד.
          מי שהתבטא כך מתחילת העונה יודע זאת מספיק טוב.

          1. ארז נו זה בגיחה אתה מאשים אנשים אני מביא לך קישור אתה אומר לי אין לי כוח לחפש , זה בדיוק כמו להאשים מישהי שאחותו זונה ולך תוכיח שלא, קח תקרא מה אני ושמעון כתבנו בתחילת שנה. יש לך את הקישור

            1. למה אתה אומר שאני אומר סתם?
              לא ציינתי שמות. אמרתי חבורת האשכים כרפרנס לאדם המכנה את עצמו כך ועוד כהנה וכהנה הייטרים.
              עברתי על מה ששלחת וגם שם יש לו מעט ואף הרבה ביקורות וכך הן המשיכו לאורך קדם העונה ובתחילתה.
              אל תתפוס אותי כמתייחס לאנשים ספציפיים אלא להרבה מגיבים שחיים בהוויה של שנאת לברון.

  5. תודה, דור. זריז ולעניין.
    .
    סיכום המשחק ב-4 מילים:
    .
    דייויס גדול על ההיט.
    .
    לתחושתי, ה-FMVP שלו, בגלל שהלייקרס הולכים להמשיך לשחק עליו כמה שיוכלו, ובצדק. הוא הפך לעילוי התקפי (הגנתי הוא תמיד היה).
    .

        1. ביכולת הוא מנגב את דאנקן בטח התקפית וגם הגנתית לא נופל ממנו, הוא מזכיר כעת שילוב של דאנקן ונוביצקי, דאנקן היה ענק אבל בשיאו הוא לא התקרב לדיוויס.

        2. הוא הרבה יותר טוב מדאנקן ביכולות הכדורסל דאנקן היה מת להיות כזה מוכשר. דאנקן נהנה גם ממערכת מושלמת.
          דיוויס קולע בצבע טוב ממנו בשלשות טוב ממנו אחד על אחד טוב ממנו אתלט יותר טוב ממנו מתגלגל טוב ממנו. בהגנה הם די אותה רמה כאשר דיוויס שומר טוב יותר על גארדים מאשר דאנקן.
          אם הייתי צריך לבחור לבנות קבוצה בין טימי לדיוויס לוקח את ad קל.
          לטימי יש 5 טבעות דיוויס בזבז יותר מידי שנים אז הוא לא יעבור אותו בדירוג כנראה

  6. ברבע הרביעי היו כמה דקות שהייתה למיאמי הזדמנות להוריד את ההפרש משמעותית. באטלר, איגודלה, הירו על המגרש. Zero. לא קלעו סל, לא היו מסוגלים. כנראה שכל הסופרלטיבים טובים עד גמר המזרח. זה היה הזמן להתעלות כמו שהגדולים באמת עושים. להיט לא היה את זה. למרות הנסיבות עם כל החכמה של ספולבטרה יכלו למצוא דרך לעשות שתי נקודות. איגודלה מבוגר ושחקן משלים בשלהי הקריירה עם כל הדברים המדהימים שעשה ואין לו את סטף, קליי ודרמונד לידו. באטלר לא קלעי, הוא חדר ועשה הכל ואז נתקל בחומה והירו ילד. ההגנה של הלייקרס מפחידה. לברון פשוט ברמה שלא נראתה הרבה שנים מבחינת יכולת להיות בטופ באופן כל כך קונסיסטנטי.

  7. מיאמי שיחקו טוב ונכון, אבל בלי אדאביו ודראגיץ' אין להם סיכוי.
    הלייקרס נראים מעולה, וההשפעה של לברון על המשחק היא לא פחות ממדהימה, עוד משחק עם כמעט טריפל דאבל.

  8. הרוטציה של מיאמי קצרה מדי והרבה פחות מוכשרת בלי אדבאיו ובלי דראגיץ'.
    האן אולי אתלטי יותר אבל הוא לא חכם מספיק לנהל משחק כמו דרגיץ' (שלא לדבר על איום קליעה). אולניק… לא מסוגל לשמור (להקריב פאולים כן), שלא לדבר על קבלת ו/או בחירת החלטות בהתקפה.
    מצד שני, דיוויס עליון על כל אחד בהיט, פשוט משחק מעליהם עם הגובה והאורך שלו. ההגנה של הלייקרס פשוט גורמת להיט לצאת מתבנית המשחק שלהם (ואין להם יותר מדי אופציות בהתקפה עקב החוסרים). לברון ורונדו מפרקים את הגנה של ההיט בניהול משחק, לא משנה אם מדובר באזורית או באישית. ובכלל, בגלל הריבאונד הלייקרס מקבלים המון הזדמנויות שניות.
    .
    באטלר אחד זה לא מספיק. יחסי הכוחות זה כמו באימון המפורסם ההוא בטימברוולבס שהוא שיחק עם החמישייה השלישית רק שלברון ודיוויס הם לא וויגינס וטאונס.

    1. תודה דור. סכמת מצוין סמיילי. מיאמי מאוד רוצים ומנסים לעשות את המקסימום אבל כרגע זה לא כוחות פשוט מול היעילות של לברון- דיוויס- רונדו שפשוט פירקו את האזורית של ההיט. בטח שמיאמי בלי אדביו ודראגיץ'.

  9. הפעם החזקתי עד המחצית אחרי שהחזקתי עד רבע שלישי במשחק הראשון. סדרה לעכברים בלבד..
    המירוץ ל-fmvp צמוד מתמיד. אני מהמר על לברון כי הוא כבר מבוגר ולא יפה לא לתת לו. לדיוויס יש עוד כמה שנים לזכות.

    1. בסוף הסדרה הזו תסתיים כפיינלס הכי לא שוויוני ever.
      אפילו הסוויפים של גולדן סטייט ב-2018 (היתה הארכה במשחק 1) ושל הספרס ב-2007 היו יותר צמודים מזה.

  10. מיאמי הפסידו למרות משחק די נדיר של 50-40-90.
    מאמין שבלי הפציעות הסדרה הייתה צמודה יותר, חבל אבל לא הורס אחלה פלייאוף

  11. כמה מילים שופכים פה על הנקודות שלברון עושה בגארבג' כבר משחק שני. ממש אוננות מקלדת. יש פה ילדים שקוראים פה ואני לא חושב שזה מתאים

  12. נראה לי הדרך הכי טובה של ההיט להמשיך "לשמור על כבודם" זה לוותר על המשך הסדרה. מזכיר לי את השנים שהנטס הגיעו לגמר…

  13. דוויס שיחק כמו רוצח עד אמצע הרבע ה 3
    הוא פתח את הרבע עם 5 מ 5 והגיע ל 30 ב 14 מ 15 מהשדה
    לברון ״השתלט״ על המשחק ברבע האחרון, שבו הלייקרס פספסו 10 זריקות רצופות עד שלברון קלע סל(ריבאונד התקפה)
    דוייס נעצר עד לסיום כולל גג מרהיב שקיבל מקנדריק נאן.
    הלייקרס שברו שיא פלייאוף עם 47 ניסיונות ל 3
    קלעו 16 באחוז שהם יקנו בכל משחק (34 אחוז, זה מעל 50 אחוז אפקטבי)
    הלייקרס היו עם 22 מ 25 בשלב מסיום ל 2, 88 אחוז!
    נגד זה כבר עדיף שיזרקו ל 3

  14. אני עדיין בדעה שעם באם על דייויס תהיה סדרה הרבה יותר צמודה.
    בכל הסדרות של הלייקרס, תמיד כשהיה צריך להשיג סל, כשהכל היה תקוע דייויס הושיע אותם בסל או בהליכה לקו.
    באם מספיק גבוה וארוך די לשמור לדייויס על הזריקה ומספיק זריז וחזק כדי לא להיות שטיח בחדירה\בפוסט.
    .
    הכל מתחיל ונגמר שם. עם כל הכבוד לרול פליירס בלייקרס שלוקחים כל מה שנותנים להם, הכל מתחיל ונגמר במיס מאץ שדייויס יוצר שמפרק ליריבות את ההגנה, או במקרה של האיזורית של מיאמי, הורס אותה עוד בהתחלה.
    לברון קולע את הסלים שלו במעבר, בג'אמפ כשהשומר נותן לו מטר או במצבים שההגנה של היריבה לא מסודרת.
    אבל אצל דייויס זה מגיע גם במשחק עומד, הוא מקבל את הכדור מסדר את הרגליים ואת הגוף לכיוון הסל ופשוט קולע UNCONTESTED, כי שוב, השומר שלו נופל ממנו בגובה, אורך, כח, מאסה ואתלטיות.
    .
    לברון בגיל הזה לא יעשה מה שהיה בקליבלנד בסביבות 2015, כשהוא החזיק בכדור כל השעון עד שהוא החליט מה לעשות. בלי דייויס to defer אליו זה יכול להראות אחרת. למיאמי יש מספיק גופות לזרוק על לברון וללחוץ אותו, על דייויס קשה יותר ופחוץ מתגמל ללחוץ כי הסכנה לקבל שריקות גבוהה והוא קולע מצוין מהעונשין. הוא מעניש בכל מהלך.
    .
    לא יעזור למיאמי לשחק עם גבוהים\נמוכים\איזורית. הם צריכים פתרון נקודתי לדייויס וללברון, בעיקר לדייויס.
    כמה המיס מאץ עם דייויס נורא? הוא אפילו לא מוריד את הכדור לרצפה בהרבה מהלכים.
    אדביו צריך לשחק וקודם כל להתמקד בו, הוא לא בן 40 שהוא ייחנק בהתקפה והוא גם לא נדרש לנהל אותה, אני חושב שזו דרישה סבירה לגמרי.

      1. ארז באם לא שמר על דיוויס כמעט במשחק הראשון, היה 3 מהלכים ברבע השלישי אחרי שדיוויס חם , שבאם הוצב עליו נגמר ב7 נקודות קלות . דיוויס יטאטא אותו אבל הוא הפתרון היחיד שנשאר להם לנסות.
        .
        דיוויס נראה כמו דאנקן משולב עם נוביצקי , עילוי בשני הצדדים

        1. גם אתה התחלת להגזים כמו שימון?
          לגבי נוביצקי – הוא לא מתקרב לקליעה שלו. זה בכלל לא קרוב. הוא אולי קולע בכמות אבל לנוביצקי גם לא נתנו מרווח כמו לדייויס בגלל החדירה.
          דאנקן – הדבר היחיד שהוא עושה טוב מדאנקן זה לזרוק מהעונשין ומ3. בהגנה דאנקן היה מחסל את השומר שלו + עזרה + הגנה על הטבעת. דייויס לא שמר אפילו את יוקיץ – אתה רואה מצב שדאנקן לא שומר על יוקיץ? אין מצב כזה. במיד ריינג' שניהם פחות או יותר באותה רמה, אבל בדרייב לסל אי אפשר היה לעצור את דאנקן, היו לו הרבה יותר מהלכים, הטעיות וכו'. אה כן, ומנהיגות.

          1. לדיוויס זריקה יותר טובה מחצי מרחק , הוא הרבה יותר אתלטי מדאנקן, מסוגל להתגלגל לטבעת ולעקוף שומר איטי ב1 על1, אני לא מדבר על השליטה בכדור
            בכלל התקפית הוא כמה רמות מעל דאנקן.
            .
            דאנקן לא יכל לשמור ב1 על 1 על שאקיל ואני לא מאמין שהוא יכל לשמור את יוקיץ בדומה לדיוויס,שניהם לא מאסיביים מדי , יוקיץ בעל יתרון של 15 קילו ממנו ויכול לקחת אותו בפוסט. שניהם מגנים מצויינים על הטבעת מגנים מצויינים בעזרה, דיוויס מסוגל לבצע גם חילופים בהגנה , לעומתו ודאנקן היה שומר טוב יותר אישית סנטרים אבל לא בהרבה. די צמוד אם יתרון קטן לדאנקן.
            .
            כשחקן דיוויס כמה רמות מעל דאנקן וזה לא להוריד מדאנקן אלא שדיוויס הוא הPF שמציג את היכולת הגבוהה מכולם ביחד עם יאניס.

            1. נו באמת ברוך..
              זה לא פנטסי ליג.
              דאנקן הרבה יותר חזק ומוצק פיזית מדייויס אבל אני אפילו לא רואה טעם להמשיך לדון על זה.
              .
              אני רק יודע שעם כל מיני בחירות אלמוניות דאנקן הגיע ל5 אליפויות בתקופה הכי תחריתית דל המערב – שטימאק לא עובר סיבו, עם קובי ולעיתים שאק והיה כפסע מלהגיע לשישית, בזמן שדיויס לא עבר סדרת פליאוף ב7 שנים.
              כן כן מאנו שנבחר בחירה 900 ופארקר 700 וברוס בואן 60000

            2. טימי היה בהחלט יותר פיזי אז מה? טוני פרקר היה שחקן אדיר והוא אומן עי מאמן אדיר ולא גנטרי.
              יודע איפה דיוויס היה במערכת נורמלית היום כמו הספרס? תאר לך אותו במאבס או בבוסטון למשל …

            3. יואש נו אתה מצחיק דאנקן שיחק עם סגל ומאמן שדיוויס רק חלם לשחק איתו, זה לא משנה מיקום הבחירה באותה תקופה עדיין לא הבינו את הכישרון מחוץ לארהב. מבחינת יכולת דיוויס כמה רמות מעל דאנקן.

            4. די נו בחייאת דינאק, הוא בקושי עשה פליאוף (פעמיים מתוך 7 אם אני זוכר) וגם כשכן עשה לא עבר סיבוב. די, זה חתיכת כישלון.
              בלייקרס הוא לא מנהיג ראשון, לא שני וגם כנראה לא שלישי. הוא בFREEROLL אחד גדול.
              ודאנקן? הוביל את הספארס כל עונה לפליאוף, 5 אליפויות כמנהיג הבלתי מעורער. בלי קונצים עם ריץ' פול ובלי שביתות איטלקיות.

              עכשיו אתם מספרים על השחקנים של הספארס, שכחתם רק איפה גארי ניל היום? ג'ונתן סימונס? ועוד כל מיני שחקנים שנעלמו או שחקנים שלא היו מגיעים לאיפה שהם אם לא המועדון

      2. אפשר למצוא מיליון דרכים לנתח את ההתפרקות שקרתה במשחק הראשון.
        גם אדביו לא נקי מאשמה, אבל עם זאת, הוא גם בשלב מסוים יצא ב2 עבירות.

        ככה או ככה, לא משנה איך תסתכל ולא משנה איך תנתח, אדביו הוא הכי קרוב פיזית לדייויס, שמבחינה אסטרטגית הוא מהווה איום הרבה יותר נמוך מלברון שחודר, מוסר, זורק ועוד, בזמן שדייויס צריך לקבל את הכדור באיזורים מסוימים ולזרוק. אין פה איזה פיק אנד רול מורכב לשמור, אין פה מעבר בין חסימות וכו' – פשוט צריך לשים עליו גוף גדול אבל לא איטי ושיהיה קרוב אליו ולג'אמפ שלו.
        זו אגב הסיבה ששאק היה ככ בלתי עציר בשיא – לא היה צריך לשרטט מהלכים או לתכנן משהו מיוחד – פשוט לתת לו את הכדור בפוסט או בכלל באיזור הסל וגיים אובר.
        לדייויס הרבה יותר קל "להפריע" מאשר לשאק, רק שעם שומר בגובה 2.01 אתה לא מפריע לו.

    1. אדביו ב1 על 1 יהיה שטיח לדיוויס, הוא לא ארוך ולא זריז מספיק להתמודד איתו, אדאביו זה לא אמביד וגם אני לא בטוח שהוא היה מצליח לעצור את דיוויס בכושר שהוא כעת (למרות שהוא התעלה עליו בשנתיים האחרונות).
      אני מסכים איתך עם זאת שזה הסיכוי הטוב ביותר של מיאמי.

  15. גיא שתיהיה בריא איזו סבלנות…
    לא יעזור…
    לדה שוט- דינמיקה או לא, בכל קבוצה לברון מנהיג את השחקנים- כנראה שיש בו משהו שרואים מעבר למשאתה רואה .
    חג שמח לכולם

  16. דיוויס טוב מדאנקן…כמה שטויות לא ייאמן…אם מורידים מנהיגות ריבאונדים יציבות אז כן הוא טוב ממנו…באם יכול לשמור מצוין את דיוויס רק צריך קצת לדחוף ולמנוע ממנו כדור…דיוויס הוא די רכיכה (שחקן מצוין אבל אופי רך). כרגע הוא חוגג כי מיאמי פצועה ויש לו יתרון מאץ אפ. בלי לברון הוא לא מוביל אותם אפילו לנצחון בסיבוב השני. ממש דאנקן…ואל תגידו שיחק בניו אורלינס…לברון ואחרים הובילו לבד קבוצות נגרים לגמרים…נוביצקי לקח אליפות עם רול פליירז מסביבו. בקיצור התלהבות מיותרת.

    1. פחחח דאנקן בנא לא היה מגיע לפלייאוף בכלל. לברון הוביל פחונים לפלייאוף במזרח….במערב הוא לא עשה פלייאוף עם פחונים שכחת? בדיוק כמו דיוויס. נראה לך לברון היה עובר סיבוב במערב בלי דיוויס? 😂😂😂
      אגב דיוויס כבר עבר סיבוב עם נא אם שכחת….
      אם דיוויס היה נופל אצל פופ במקום גנטרי הוא כבר היה עם כמה טבעות וmvp

      1. אל תסתכל על לברון בן 25 תסתכל על זה בן 28 קובי גם בגיל 35 וגם בשיאו לא התליח בשנים מסויימות להוביל קבוצה לפלייאוף. אף אחד לא אומר שלא היה עושה פלייאוף.

    1. גם מול פורטלנד יוסטון ודנבר שיחק עם מחליפים? הוא ניגב בכל הסדרות האלו בלי מאמץ מיוחד. הניט זה סתם פח מי מדבר על זה בכלל. ואדביו שנוגב בגיים 1 מחליף?

  17. לא…מול פורטלנד הוא שיחק מול מדורגת 8…מול יוסטון נגד גמדים…מול דנבר מול שומר גרוע (יוקיץ) או מחליף…דיוייס שחקן מצוין אבל הוא רך…והוא לא ניגב את באם במשחק הראשון…באם לא שמר עליו בהתחלה והיה בבעיית עבירות ואחכ שיחק פצוע…באם יכול להאט אותו אם רק יהיה סופר פיזי איתו.

    1. חחח אז מי יכול לעצור אותו תן שמות😂😂😂
      ראית איך הוא ניגב את הקליפרס בבועה? מי יעצור אותו גולדן? שכחת את כל משחקי ה40 נק על דריי הנגר? גובר? אייטון? 😂😂😂😂
      או אולי במזכח תייס וברוק לופז? 😂😂 ווצביץ?
      מי יכול לעצור את אנתוני דיוויס הליגה תן לי שם חוץ מהקמרוני וגם זה בספק. מי לא רך לעצור אותו?
      באם זה המגבת זיעה של דיוויס
      אשר לחשוב את מי שאק ניגב…ריק סמיתס מוטמבו הרך וקניון מרטין או מי דהיה הסנטר של הנטס כבר לא זוכר…
      את דיבאץ? סאבוניס? דאנקן? 😂😂 אולווקנדי? שאק סתם היה רך פח לגישתך

  18. הכבוד למיאמי על המשחק.
    היו דקות ארוכות שעשו סל כמעט כל התקפה מול הגנה מהטובות בליגה, משחקים בכיף, עם תחושה שאין מה להפסיד.
    לייקרס החטיאו המון שלשות חופשיות במחצית השניה, אם כמה היו נכנסות זה היה בלואו-אאוט.
    רונדו מצוין מאז שחזר מהפציעה
    אוליניק נתן משחק טוב בהתקפה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט