ניו אורלינס הסכימה לטרייד של אנטוני דיוויס ללייקרס תמורת לונזו בול, ברנדון אינגרם, ג'וש הארט ושלוש בחירות סיבוב ראשון עתידיות, בהן הבחירה הרביעית בדראפט 2019.
הפליקנס יקבלו את בחירת הסיבוב הראשון של הלייקרס ב-2021 (מוגנת טופ 8). אם היא לא תהיה בין 8 הראשונות הם יקבלו את בחירת הסיבוב הראשון שלהם ב-2022 בלי קשר למיקומה, ויוכלו להחליף עם הלייקרס בחירות ב-2023. נוסף על כך, הם מקבלים את בחירת הסיבוב הראשון של הלייקרס ב-2024.
אנטוני דיוויס יהיה שחקן חופשי בקיץ של 2020 וקלע העונה 25.9 נקודות עם 12.1 ריבאונדים, 2.4 חסימות ו-3.9 אסיסטים במשחק. אינגרם (52 משחקים) קלע 18 נקודות עם 5 ריבאונדים בערב, לונזו (47 משחקים) 9.9 עם 5.4 ריב' ו-5.3 אס' למשחק. הארט הוסיף 7.8 נקודות עם 3.7 ריבאונדים בערב. הבחירה הרביעית מצטרפת לבחירה הראשונה של נ"א בדראפט 2019, בה הם צפויים לבחור בציון וויליאמסון.
*
מיאמי שוקלת טרייד על גוראן דראגיץ', האול-סטאר לשעבר שקלע 13 נקודות למשחק ב-36 משחקים בלבד בהם שיחק העונה. לאחרונה דראגיץ' מימש את אופציית השחקן ונשאר לשנה האחרונה בחוזהו.
עכשיו צריך גם להודיע שקיירי לא ימשיך בבוסטון
חם מהתנור קולומביה מדיימנת ומפנטזת על הקופה. חח
ככה זה כשמסי עושה אגדו עם או בלי אגוארו…
יצא מאופצית השחקן. לא אומר כלום
כשאני קורא בשאר האתרים לא מפרטים באיזה שנים הבחירות והאם הן מוגנות. אתה יודע? זה משהו שכדאי לציין בעתיד
באמת?
מה המקורות שלך אומרים?
המקורות שלי אומרים, אין דייוויס אין קיירי…
עכשיו כבר אין צורך להודיע…

דדי, לדעתי נתתם יותר מדי!
טיפשים. מישכנו את העתיד שלהם על שחקן פציע שלא יכול לסחוב קבוצה על הכתפיים
איזה עתיד הם רוצים אליפות.
לברון ודייויס שניהם טופ 7 בליגה ויש להם מקום לעוד שחקן מקס-קיירי/קמבה/באטלר פלוס קוזמה נשאר.עכשיו בפרי אייגנסי ימלאו את הסגל.כרגע בעקבות הפציעות הלייקרס חזק במרוץ למרות שאני עצמי חושב שיגיעו רחוק אבל לא יזכו
כבר השנה ראו ירידה חדה ביכולת של לברון, וad לא יכול להוביל. לדעתי יקרה מה שקרה השנה – ציפו להרבה קיבלו כלום. אני חושב שהשנה הם יעשו פלייאוף, אבל בטוח שלא תהיה ריצה עמוקה
לברון לפני הפציעה שיחק כמו תמיד. אחרי הפציעה ברור שייקח לו זמן לחזור לעצמו – בעיקר כשהוא חוזר לפני שהוא 100%. לפני הפציעה הם היו מקום רביעי במערב כשרק לברון שיחק.
28 נק', 8+ ריב', 8+ אס', 58% מהשדה. לא הייתי קורא לזה ירידה חדה. אולי קצת ירידת מתח תחרותית בשנה שהוא הבין מוקדם שלא תהיה גדולה.
לונזו בול ואינגראם זה לא עתיד. בחירות הדראפט כן, אבל הן בגדר הימור לא פחות מהבריאות של דיוויס.
בכל ההיסטוריה של הלייקרס עד 2013 הם לא הצליחו להיכנס לפלייאוף בסך הכל 5 פעמים.מ2013 הם 6 שנים רצוף לא נכנסו לפלייאוף.הזמן הוא עכשיו
איזה עתיד? גם לונזו, גם אינגראם וגם הארט הם אולי שחקנים נחמדים אבל לא שחקנים שיסחבו את הלייקרס לאליפות, 3 בחירות סיבוב ראשון כולל זו של השנה זה קצת יותר מדי, אבל אם הלייקרס יהיו טובים אז הבחירות יהיו נמוכות, מלבד הבחירה של השנה, ואגב גם אם לברון קרוב לפרישה, אם הם משיגים את קיירי ביחד עם אנתוני דיוויס, אז הם לא מוותרים על שום עתיד, כי דיוויס בן 26 וקיירי בן 27, אז גם אחרי הדעיכה של לברון ישארו להם שני שחקנים מצוינים בשיא שלהם.
שילמו יותר מדי.
הרסו את העתיד שלהם על כלום. לברון השנה לא יהיה משהו, והם לא יעברו סיבוב שני. שנה הבאה הוא פורש, ודייויס לא יישאר לבד. חבל ממש, שנה שעברה הם היו במצב מצויין, וגם השנה עם הבחירה הרביעית היו יכולים לבנות קבוצה שתרוץ רחוק(בהתבססות על כך שהרבה שחקנים רוצים להגיע לla)
השנה הם קצת יצליחו, בשנים הבאות יהיו כמו ברוקלין של השנים האחרונות
מאז שקובי פרש "הכוכבים" היחידים שהגיעו היו מוזגוב, לואל דנג וברוק לופז, אף כוכב אמיתי לא רצה לחתום בלייקרס בשנים האחרונות.
לברון זה ליטלפינגר,בכל מקום יש לו שפוטים,שם את ג'ונס בפיניקס,שם את גריפין בניו אורלינס,וזה רק אלו שאנחנו יודעים עליהם,תחשבו עוד כמה כאלה שקטים יש לו מפוזרים ברחבי הליגה.
……….
גריפין חתיכת טיפש,היה מחכה יומיים אחרי פתיחת הfree agency ורואה שאף כוכב לא חותם בלייקרס ולברון נואש והיה מצליח להוציא גם את קוזמה מהלייקרס.
אחלה דיל הוא הוציא מהלייקרס,על מה אתה מדבר ?
אינגרם לך תדע מה יקרה איתו אחרי הפציעה כי אם היא חוזרת שוב הוא סיים את הקריירה,לונזו זה פח אשפה שפצוע כל שני רביעי חמישי שישי שבת, הארט זה שחקן בחירה סיבוב שני בדראפט.
…
כל מה שנשאר זה הבחירה מס' 4 בדראפט וגם זה בדראפט שהוא העלוב ביותר בשנים האחרונות מלבד ה2 הראשונים כל הדראפט הזה מגוחך.
….
ואז נשארים עם הבחירות האחרות שהם במקרה הטוב בלי הגנה עליהם יהיו בסביבות ה25+.
הסיכוי היחידי של גריפין להוציא משהו זה אם הוא הצליח לעשות החלפת בחירות דראפט ואז הוא יכול לקבל בחירות דראפט של הלייקרס ב2024 או 2025 שלברון לא יהיה שם ואולי גם לא דיוויס.
מסכים איתך טיג
0-0 ארגנטינה מאכזב
מסי יותר גדול ממראדונה…..
איזה ווינר?
כמו שאמרתי – כולם חוץ מקוזמה.

סלחת ליואל על הקללות?
אתה יודע זה היה גמר
צריך להכיר בקיום של מישהו כדי לסלוח לו…
דדי, שכח מהיואל הזה. דפוקים בראש תמיד יהיו. העיקר שאף אחד לא שם לב אליו
לך זדיין מנחם,אתה כזה שמוק,
תכניס את הלשון שלך עוד יותר עמוק לעכוז של דדי
LOL יואליקו, תעשה לי טובה אל תפוצץ את הפוסט כי אני שולטטטתתת !
.
(המילה הלועזית בלוג מגיעה במקור מהמילה העברית "הבלגה"… LMAO)
פתחתי את הפס יצור ,אני מייצר סטוק במיוחד למנחם,
טיטול נגד דליפות מהמוח המחורר שלו,
שומע זקן?
פאק יו
דדי כולם ידעו שיהיה טרייד
מנחם ,צא לפנסיה,מיצית את ימיך ככתב,
קח את דדי לחליבה בדרך ,עם העיזות המסריחות שלך,זקן מטומטם
מדהים כמה וגאס יודעים הכל לפני כולם, אתמול לייקרס פתאום קפצו למקום ראשון בטבלת ההימורים לזכות בתואר שנה הבאה….
אף אחד לא מדבר על הפליקנס. בסופו של דבר, השיגו דיל מעולה, וכבר השנה יכולה להיות להם מעולה, שתוך שלוש שנים נראה כאילו תהיה בטופ של הליגה
עידן היי אני לא מצליח להבין איך אתה חושב שהם יחתימו שחקן על מקסימום אם שנה הבאה דיוויס מסיים חוזה ועדי להשאיר אותו צריך לתת לו מקסימום
השנה יש להם עדיין מקום לשחקן מקס. דיוויס כבר אצלם, ככה שזכויות בירד שלו אצל הלייקרס (מקווה שהסברתי נכון).
שנה הבאה אפשר להחתיםאת דיוויס על מקס ללא קשר לתקרת השכר שלהם
דייויס עבר כחלק מטרייד כלומר על חשבון המשכורות של אינגראם בול והארט.המקום הפנוי למקס נשאר ושנה הבאה שיחתימו את דייויס על הארכת חוזה הזכויות שלו בידיהם ויכולים לתת לו מקס וכמובן לשלם קנס
קרה בהיסטוריה פעמיים 0-0 ביום הראשון בקופה? לדעתי חייב להיות גול
חח סמיילי
מה שחשוב מאד ואני רוצה לשמוע עכשיו, זה שהטרייד ימומש רק באוגוסט.
.
הלייקרס היו חייבים להתעקש על זה כי רק ככה יהיה להם גם מקום להחתים שחקן מקסימום.
.
1. לבחור עבור הפליקנס בדראפט
2. להחתים לפי סדר עדיפויות –
.
קוואי
קיירי
קמבה
באטלר
מה הכוונה שיואל לא קיים? כמו כן אתה צופה בקופה? מה העניין עם לעלות ממקום שלישי מכל בית , הבנת את הפרוצדורה?
גם אתה כאן רק כדי לקלקל? אני לא מבין. מה ההנאה הגדולה בכך?
חחחחחחחח
אוקיי, נרגעתי – ווינדהורסט דיווח שבאמת יחכו חודש עם המימוש של הטרייד.
.
אוף, כמה כובעים יש לתקשורת לאכול עכשיו.
אולי אפילו יותר מרוב גולשי הופס.
"היחידים שבאים בחשבון מהפנויים הם טיירון לו ומונטי וויליאמס.
.
לו עם נסיון מוכח עם לברון וזכיה בתואר, וויליאמס עם קשר חזק לאנתוני דייויס מימי ניו אורלינס, וגם עם לברון מנבחרת ארצות הברית.
.
הבנתי שלו רוצה המון כסף, ויש גם את עניין ההתמוטטות הנפשית שלו בקליבלנד, אז אולי זה נותן למונטי יתרון קטן."
.
דדי, אתר הופס, 13 אפריל 2019, 20:44:15
*
*
*
"הסוריקטה לא יאמן את הלייקרס.
אם זה קורה, אני מקבל על עצמי את התואר "הנאיבי של העונה".
.
הימור שלי –
השם שלו עולה בספינים של חברים
כדי להשאיר אותו חם בבורסת השמות למשרות מאמנים בקבוצות אחרות."
.
הממזר של סטוקטון, אתר הופס, 13 אפריל 2019, 01:06:42
ווינדהורסט זה הכתב חצר של לברון לא???
ּדדי קאווי יגיע לצד השני של העיר… זה יהיה אחד מהשלושה האחרים שהזכרת ,לדעתי באטלר. למרות שעדיף קמבה או קיירי כמובן …מבחינת מילוי הצרכים.
גריפין היהודי שדד את הלייקרס ביום קודש!
.
העתיד של ניו אורלינס במצב מצויין והם עוד מסוגלים לעשות עוד מהלך להנחית איזה סטאר עם כל בחירות הלוטרי שיש להם
זה מה שהם מתכוונים לעשות.לסחור בבחירות דראפט
לא יודע עם שדד כי לא הכניס את קוזמה אבל הוציא עסקה בטוח יותר טובה מהכלום שהיה מקבל בקיץ הבא ותוך כדי שברור שאין הרבה מקום למשא ומתן שהלייקרס מבחינת דיוויס וריץ' פול הסוכן המשותף שלו ושל לברון הוא האופציה היחידה. זה לא ברמת השוד בכל אופן שהוצע להם לפני 4 חודשים.
חחחח איזה אולסטאר יבוא לנא מה לקחת אדיסו?
דיוויד גריפין עם טרייד אדיר. מה למדנו בסופו של דבר? ריצ׳ פול מחזיק את הליגה הזו בביצים
את הדברים על ריץ' פול ידעו מזמן
לדעתי הלייקרס נתנו עבורו יותר מדי. אבל אם קוואי מגיע, זה סיפור אחר.
מחצי שמועות ראשונות שאני שומע, יכול להיות שקיירי מתעניין…
.
הוא או קמבה יביאו הכי הרבה איזון לסגל, ג׳ימי זה המינימום שיקרה, ומעניין גם לבדוק אם הטרייד הזה מזיז משהו בגזרת קוואי…
.
אבל זה קריטי שהטרייד יבוצע רק באוגוסט או שללייקרס לא יהיה חוזה מקס מלא להציע.
קאווי לדעתי לא רוצה לבוא לשחק לצד לברון
אני במקום הלייקרס מנסה ללכת על באטלר ולא על קיירי.קיירי לברון ו קוזמה ביחד בחמישייה זה 0 הגנה
לא צריך הגנה יקלעו יותר מכולם אין גולדן סטייט שכחת? מסכים איתך אבל אבל לא רואה את גימי מגיע להישלט עי המלך.
שמעון בגולדן יש את גרין, קליי, איגי וגם דוראנט בסדר גמור הגנתית. זה ייגמר בין קיירי לקמבה. באטלר ולברון זה מתכון לאסון בחדר הלבשה הוא לא הגבה שאין לו בעיה להיות מספר 2
Teams are already expressing significant interest in the No. 4 overall pick belonging now to the Pelicans, league sources tell ESPN. Talks are expected to continue over the next few days. This deal could get even bigger for the Pelicans.
הפליקנס מתכוונים לסחור בבחירות דראפט.אולי יצליחו גם להיפטר מהחוזה הגרוע של סלומון היל
ללדעתי הלייקרס נתנו עבורו יותר מדי. אבל אם קוואי מגיע, זה סיפור אחר.
ואני לא רוצה לשמוע שום דבר חוץ מ ״טעיתי סליחה״ מכל ״אוהדי הלייקרס״ שחשבו שהצעירים שלנו זה זבל.
.
זה טרייד נפלא ללייקרס אבל גם כואב כי הפליקנס עשו עסקה מעולה מבחינתם.
ההגנה של לונזו והולידיי, הורסטיליות של אינגראם, המסירות של לונזו לציוןף הארט מהספסל.
.
כואב.
אבל סדר העדיפויות הוא קודם כל אליפות, והלייקרס יהיו פייבוריטים בעונה הבאה.
בעתיד עוד נשמע על הפליקנס…
אני לקחתי מרחק מהלייקרס בגלל לברון אבל הייתי פה אחד המגינים הכי גדולים על לונזו השנה מול שמעון ברוך ועוד כמה ששחטו אותו
עזוב נו, יש אנשים שההבנה שלהם בכדורסל מסתכמת בלהסתכל על טור הנקודות של שחקן בבוקס סקור…
.
אם לונזו יהיה סוף סוף בריא, הוא יהפוך לדריימונד גרין של הגארדים.
הוא כבר עכשיו שחקן בסדר גמור, הוא לא ג'ורדן ולא מג'יק, אבל פוינט גארד גבוה עם ראיית משחק מצוינת, מהיר, הגנה טובה, נכונות ללמוד ולשפר קליעה אם צריך, מסתדר גם במערכת לחוצה, שחקן סבבה.
אם בן סימונס יהיה ככה בעוד שנתיים שלוש, כולם יהללו אותו
לונזו זה פח אשפה איזה רכז בלי קליעה ובלי אתלטיות יש בליגה, הוא לא ייפתח קליעה גם המכניקה שבורה, הוא מגן בינוני מינוס (לא יודע על איזה סטופר מדברים) שחקן מחליף חמוד, הארט גם שחקן מחליף , ואינגרם מי יודע אם הכריש דם יחזור ויסיים לו את הקריירה ואין התאמה לזאיון, בסוף כל מה שהפליקאנס קיבלו מזה זה הבחירה הרביעית בדראפט שמי יודע איך תהיה , אני לא מאמין שגריפין ויתר על קוזמה, היה מחכה שבוע והיה רואה את איך לברון מושך לגני בשיער ומפרק את הקבוצה
דריימונד גרין זבל ואוברייטד דדי אני לא יודע מה אתה מחזיק מבול אין בו כלום, לא מאמין שהפליקאנס המטומטמים לקחו אותו , הארט הוא שחקן רוטציה חמוד , ולאינגרם יש חורים במשחק, הסתומים האלה היו צריכים לקחת את הטרייד בפברואר שכלל את קוזמה
גיא הולך להריץ את לונזו איירבול לאולסטאר העונה 7 נק 6 אס ב68 אחוז אפקטיבי וטרו שוטינג חח ניהול משחק אחראי וסטופר חח
אול אן בי איי ואולסטאר ודדי ירים לו עם טופ 25 בליגה. יהיה מצחיק בטוח או משעשע בטוח.
לונזו שחקן הגנה חלש כנראה אנשים היו בלי משקפיים שהפכו אותו לשחקן הגנה. כמובן שיש גרועים ממנו בהגנה.
סוף סוף אני מסכים איתכם במשהו. לונזו זה בדיחה, אבל יש אנשים שההבנה שלהם בכדורסל מסתכמת בלהריץ את לונזו לאחד מהמוסרים הטובים בכל הזמנים ולשחקן חמישיה לגיטימי.
דדי תלוי איך מסתכלים על זה. אינגרם ביחס לציפיות שהיו ממנו (להזכיר שהיו לא מעט השוואות לדוראנט ערב הדראפט) עדיין לא מימש אותם, הפוטנציאל שם, השאלה אם מסוגל להפוך לסופרסטאר שמוביל קבוצה ,כרגע עדיין לא לטעמי אבל בלי ציפיות ולחץ בניו אורלינס העונה זה אחלה מקום להתחיל לממש. אצל לונדון הבעיה היא הקליעה, קשה להיות רכז מוביל נטול קליעה בליגה הזו.
לונזו כמובן
מה?!?! מאיפה הבאת את זה שהוא מגיע לשנה אחת… מהעונה הקודמת הוא מפמפם שהוא יחתום הארכה רק בלייקרס
אם הטרייד ימומש עכשיו ולא יהיה ללייקרס סיכוי לשחקן מקס, יש סיכוי יותר מסביר שהם יחתימו את דייויס על הארכת חוזה כבר עכשיו – מה שיעלה להם בעוד כמה מיליונים בתקרת השכר הקיץ.
צעד מצוין ומתבקש ללייקרס
הולכים אול אין על לברון, שבשנה האחרונה הממוצעים שלו היו בדיוק ברמות של העונות האחרונות בקליבלנד
דייויס זה שחקן על משני צידי המגרש, בגיל המתאים ועם מוטיבציה ידועה לשחק עם לברון ואין לו בעיה להיות מספר 2 בקבוצה של לברון
עם לונזו ואינגרם והארט הם לא היו מגיעים רחוק בטווח של השנים הקרובות. בחירות דראפט לקבוצת צמרת זה לא עניין משמעותי, רק אולי בחירה 4 היא טובה, אבל לא בטיימליין של הלייקרס.
הם הפכו עכשיו את הקבוצה למגנט לעוד כוכב, כי יש להם בסיס לריצה רצינית. נכון לדקה זו הם הקבוצה הכי חזקה בליגה, או מאד קרוב לזה
מציע לך להיזכר מה אמרו עליהם תחילת שנה שעברה ומה קרה. מילא עם הצעירים הייתה תקווה, אבל כרגע אני לא רואה אותם עושים משהו רציני. לברון כבר גמור, והקבוצה רקובה מהיסוד
לברון עונה שעברה היה טוב כמו בעונות שלפניה (שבהן הוא נחשב לטוב בליגה או מאד קרוב לזה), בדיוק אותם ממוצעים.
יש לו נסיון פלייאוף כמו לקוואי וקרי ביחד.
התקווה עם הצעירים שאתה מזכיר, זה נכון, אבל זה לטווח של 3-5 שנים (אם יתממש) והטיימליין שלהם עם לברון זה לשלוש עונות הקרובות.
עכשיו הם המגנט הכי חזק בליגה לעוד כוכב. ינסו את קוואי, ואם לא ילך אז קיירי או באטלר/קמבה
מסכים מאוד שחר וגם על הטיימליין של לברון,
האיש לא נהיה צעיר.
הפציעה של לברון זה מה שעצר אותם מהפלייאוף. לברון בריא = פלייאוף
לברון בשלב שהפציעות עלולות להגיע, הדמיון הכי קרוב שאני רואה כאן ומקווה שלא יקרה לו זה קובי שהיה כמו לברון די איש ברזל ובאזור גילו של לברון הגיעו שתי הפציעות הקשות עונה אחרי עונה.
לגבי הפליקנס, סה"כ טרייד בסדר גמור
נתנו שחקן שיש לו חוזה לשנה ואמר לכל העולם שרק בלייקרס הוא יחתום את החוזה הבא, ועדיין קיבלו שני שחקני חמישיה טובים,
ואת הארט שהוא צלף שלשות. בנוסף גם את בחירה 4, ועוד בחירות שיהיו כנראה נמוכות יחסית
זו תמורה יפה, יש להם עכשיו הרבה גארדים סביב ציון, ויש גם אפשרויות לטריידים עכשיו או בעוד שנה אם יצטרכו לבצע התאמות. יופי של בסיס.
רק לחשוב מה לברון היה עושה בקליבלנד ב 2003-2010 אם היה לו שם שחקנים כמו ראנדל, הולידיי, אינגראם, הארט, בול בסגל (לא שאני אומר שציון יהיה מחר בבוקר כמו לברון בתחילת הקריירה, אבל יש מצב שהוא יהיה דרגה שתיים מתחת שזה עדיין מצוין)
לפי בליצר ריפורט קמבה ווקר הוא הטופ טארגט של הלייקרס בשוק השחקנים החופשיים
Kemba Walker will be a top target in free agency for the Lakers after they reached an agreement in principle to trade for Anthony Davis, according to league sources
The Lakers will have either $27.8M in room or $32.5M in room after this deal. All depends on the timing and if Davis waives his $4M trade bonus.
נקודה מעניינת להמשך. הבדל שיכול להיות משמעותי.
אני בדעה שזה טרייד מצויין ללייקרס, עם אינגרם, בול והארט הם לא הגיעו לפליאוף.
עם לברון חזק – מזכיר לכם שעונה אחרונה נתן 27,8,8 , אנטוני דייויס וקמבה ווקר/קיירי ארוינג, הם יסיימו טופ 2 במערב
העונה הוא היה מצוין עד שניפצע, וכשחזר הטרייד שהתפוצץ על דיוויס הוריד את הקבוצה שאולה. הלייקרס חייבים שינוי. לברון מצוין ומנוסה, יש לו לפחות עוד 3 שנים טובות. הלייקרס עושים טעות בנותנם בחירות דראפט עתידיות, מספיקה בחירת הדראפט הרביעית השנה..
יש הסבר על הבחירות שהם קיבלו?
זה נראה שיש כאן הרבה אנטי לייקרס וגם אם הם היו מעבירים את את אינגרם לניו אורלינס , אז הם עדיין היו אומרים שזה טרייד רע ללייקרס.
אנטוני דיוויס זה שחקן טופ 3 בליגה (יש לו הגנה והתקפה ברמה הגבוהה ביותר)
אני לא מאמין שניו אורלינס קיבלו כל כך הרבה על לוזר אוברייטד כזה.
Lol ממש מלא😂😂😂
לא מאמין, איזה מטומטמים…
טרייד על דראגיץ?!
כשהוא בריא הוא רכז מהטופ של הליגה.
אם אני הלייקרס, מנסה להחתים את:
קמבה ווקר/ארווינג
דני גרין/ג'רמי לאמב
לספסל:
מרכוס מוריס ( (נמצא בסוכנות של חבר של לברון) + ג'אבל מגי/אד דיווידס + אלפריד פייטון/דרן קוליסון/רונדו + טרבור אריזה
אני מעריך שנראה את מרכוס מוריס ואת קנטביוס קלדוול- פול בלייקרס. שניהם נמצאים בסוכנות של ריץ' פאול – חבר של לברון.
השחקנים המובילים בלייקרס נכון לעכשיו:
לברון, דייויס, קוזמה, פופ, רונדו, מגי ויש מקום לעוד חוזה מקס או קרוב לזה
הם, נכון לדקה זו, עם הסגל המבטיח בליגה
הכוכב שהקליפרס ירצו להביא יקח את זה בחשבון, יש לו יריבה סופרטים עוד לפני הגמר
צריכים לוותר על הזכויות של כולם חוץ מלברון, דייויס, קוזמה, ו-ווגנר כדי שיוכלו להחתים שחקן מקסימום.
הטרייד הזה – ביחד עם העובדה שג"ס ללא דוראנט וקליי בעונה הבאה, שם את הלייקרס חזק במערב, אבל גם נותן סיכוי מחודש לריצה של יוסטון אם לא יפרקו בכל זאת את החבילה שם, לקליפרס שעתידה להתחזק עוד, אולי אפילו לאוקלהומה, דנבר…יהיה מעניין במערב.
הפציעות של ג"ס לגמרי טרפו את הקלפים לעונה הבאה..
לטעמי ללייקרס אחרי הקיץ הזה יהיה את את הסגל הכי טוב בליגה, על הנייר.
מספיק לראות את הספסל שככל הנראה יהיה שם שכולל את קלדוול – פופ + מרכוס מוריס + מגי + רונדו ( הביע נכונות להישאר)
וחמישייה של:
קמבה ווקר/ארווינג
דני גרין/ג'רמי לאמב
לברון
קוזמה
אנטוני דיווידס
באיזה שנים הבחירות האחרות? מקווה שלפחות לקחו בחירות של עוד 4-5 שנים
אם הלייקרס יצליחו להנחית את ברוק לופז בחזרה וקמבה ווקר יהיה להם חמישייה מפחידה.
קוזמה יהיה הPF הפותח
לופז שומר לא טוב
גם קוזמה
יש לי הרגשה שזה איכשהו יתפוצץ ללייקרס בפנים כמו הקבוצה של נאש והווארד
יש לי הרגשה בתור אוהד לייקרס שלא אופתע לראות את זה קורה
יש המון שחקנים בקיץ הזה שאני מעריך שיהיו על הרדאר של הלייקרס בחוזה מינימום (חלק יחתמו):
קלדוול – פול
מרכוס מוריס
גף גרין
דרק רוז
ג'אבל מגי
ברוק לופז
גי גי רדיק
רודי גאי
טרבור אריזה
ג'אברי פארקר
רונדו
רג'י בולוק
אד דוויס
קנת פאריד
דרק רוז זה קלאסי
רדיק תפור עליהם, אבל ירצה חוזה גבוה
כשאתה מגלה שהעבירו את הבן שלך לניו אורלינס
https://youtu.be/a2lBo6ZMQqg
ואיך אפשר לשכוח את דני איינג' שאיכשהוא פיספס את פול ג'ורג',קוואי,באטלר ודיווייס כדי לשמור על ג'ייסון טאטום ועוד כמה הבחירות דראפט ששוות לתחת .
בוסטון שנה הבאה מתמודדת חזק על מקומות 6-8
איך אפשר לשכוח להוסיף לרשימה הזאת את קיירי ?
זה מצחיק אבל בוסטון ולייקרס התחילו את הבנייה מחדש ב2013 ( בוסטון עם הטרייד על הטריו של עם הנטס והלייקרס בצורה לא רשמית עם הפציעה של קובי) ובשנים האחרונות נראה כאילו בוסטון בכיוון הנכון לאליפות הרבה יותר מהלייקרס ופתאום בשנה אחת הלייקרס עקפו אותם בסיבוב בדרך לשם
הלייקרס התחילו את הבנייה מחדש שנתיים אחרי בגלל החוזה לקובי, וזה בסדר גמור מבחינת כל אוהד אמיתי.
.
סביר להניח שגם יש לזה קשר להגעה של לברון ועכשיו להתעקשות של דייויס להגיע לשם.
יש מצב שהם יתחברו מחדש, כמו לפני שנתיים פלוס הייווארד שכנראה יקח צעד קדימה
יתחרו עם מילווקי על ראשות המזרח בהנחה שקוואי עובר למערב, ושפילי ממשיכים עם סימונס בשיטה הנוכחית
זה הרבה אם שצריכים לקרות בכדי שהם יגיעו לשם
פילדלפיה התחילו בניה מחדש ה 2013 והם במצב יותר טוב משתי הקבוצות האלה
הלייקרס כרגע עם הפוטנציאל הטוב בליגה
אחריהם כרגע: טורונטו, יוסטון, מילווקי, דנבר
ואז בוסטון, קליפרס/נטס בהנחה שינחיתו כוכב אחד
פילדלפיה בשיטת המשחק הנוכחית עם סימונס בפוסט ואמביד בקשת ה 3 חצי מההתקפות, ובלי עוגן ומנהיג אמיתי בפלייאוף, הם קבוצה אטרקטיבית, אבל לא ממש מועמדת לאליפות
אם היה להם במקום סימונס רכז סביר בסגנון של ואן וליט שלא לדבר על לאורי, הם היו יופי של קבוצה
The updated NBA championship winner odds from @SuperBookUSA.
LAL 3/1
Mil 6/1
LAC 7/1
Hou 8/1
Tor 10/1
GS, Phi 12/1
Bos, Den 16/1
OKC 20/1
Bkn 25/1
Utah, Por 30/1
Dal 40/1
NY 50/1
SA, Ind, NO 60/1
Orl, Atl 80/1
Mem, Chi, Sac, Phx 100/1
Det, Cha, Mia, Wsh, Cle, Min 200/1
פילדלפיה מה שהן עשו זה בושה לספורט ולכל ערך מקצועי
קוואי יהיה או בקליפרס או בלייקרס, הוא מקליפורניה יש לו אחוזה יפהייפיה בסן דייגו (ביי פאר העיר הטובה בקליפורניה, ולטורנטו אין עוד דלק במיכל. עכשיו האכילס של דוראנט דפק את הקליפרס הוא ודוראנט לא יוכלו להתאחד
הסימן שאלה העיקרי זה קוואי, על שאר הדברים אפשר להעריך בסבירות טובה שיקרו
אני אזכיר לך את זה בסוף השנה….
נראה שאותם אנשים שהאמינו בדייויס ללייקרס (ולפניו בלברון ללייקרס), מאמינים בקוואי לקליפרס..

במקביל הם גם מאמינים שישאר בטורונטו
עכשיו אפשר להסתכל על הטרייד שניו אורלינס דחו לפני 4 חודשים, היו מקבלים גם את קוזמה ואולי גם זובאץ
אני לא בטוח שכל הפרטים שדלפו היו מדויקים.
חוץ מזה מי האמין שלליקרס תהיה את הבחירה מספר 4 ולניו אורלינס את ציון?
טרייד מצויין לליקרס, סביר לפליקאנס אף אחד לא יודע איך בחירת דראפט תיראה , בסוף קיבלו שני גארדים מחליפים (ומי שחושב שלונזו שחקן חמישייה לגיטימי שיבושם לו) ואת אינגרם שלא מתאים כלל ליד זאיון בגלל שצריך את הכדור ביד להיות אפקטיבי, אני לא מאמין שהם ויתרו על קוזמה
כן הם חשבו שיצליחו לסחוט יותר בקיץ אבל כשהסוכן של דיוויס מצהיר מופרשות שהוא לא מוכן להאריך חוזה בשום מקום חוץ מהלייקרס זה די הורס כל משא ומתן עם קבוצה אחרת. במיוחד כשהקבוצה השנייה איתה דיברו(סלטיקס) חוותה את הצד ההפוך למה שחוותה טורונטו כשהביאה כוכב לשנה האחרונה בחוזה שלו (אירווינג) והם לא כלכך נלהבים לעשות זאת שוב
הם ידעו שלא יוכלו לסחוט יותר בקיץ , היו צריכים להתעקש על קוזמה עוד שבועיים גם היו מקבלים אותו (ולוותר על בול עם צריך שהוא אפס ענק) , אני הייתי רוצה לראות את הפרצוף של לברון אחרי ה4 ביולי שהוא יודע שאין שום כוכב לידו היה הורס את הלייקרס,
זה למה דיוויד גריפין הובא לשם בשביל להשאיר את קוזמה בלייקרס
לונזו אינגרהאם הארט ו3 בחירות>לונזו הארט אינגראהם קוזמה פופ ו4 בחירות דראפט😂😂😂
הקונספירציה של שי מאיו…
קרמה עור וגידים 🙂
היה ברור שהם לא יקבלו יותר בקיץ. המקסימום היה אותה חבילה אבל דיוויד גריפין הובא להחליק את זה. לא האמנתי שהם יוותרו על קוזמה הדחקן הנורמלי היחיד בטרייד
RIGGED
הכי מסכן זה דני איינג',אוגר נכסים מאז 2012, דיוויס בא לו בחלומות מאז שהוא שיחק בתיכון,הכל הלך לו לפי התכנון, ועכשיו תראו איפה הוא נמצא,לא עשה טרייד על קוואי כי לא רצה לוותר על בראון,לא עשה טרייד על ג'ורג',לא על באטלר,קיירי נוטש הורפורד אולי נוטש, והוא נשאר תקוע עם בחירות דראפט מספר 14/20/22,עכשיו טייטום ובראון יצטרכו להוכיח שהם באמת שווים משהו.
…….
מצחיק לראות את התגובות מלפני שנה,כולנו חשבנו שהנה בוסטון הופכת להיות שושלת שתשלוט בליגה בשנים הבאות ועכשיו יש סיכוי שהם לא ב4 הראשונות במזרח בשנה הבאה.
……
הצעד הבא המתבקש מבחינת בוסטון ואיינג' זה לחכות לסופרסטאר הבא שיעזוב או שיבקש טרייד, ולהמשיך לפתח את הצעירים,כרגע יש שניים שאני חושב עליהם והם טאונס שאולי ימאס לו מהחור תחת שהוא מיניסוטה ואנדרו וויגנס, אבל האופציה הזאת נראית פחות סבירה, השני הוא יאניס שבסוף העונה הבאה ימצא את עצמו בדיוק כמו דיוויס עם חוזה לעוד עונה אחת,במקרה שהוא לא יחתום על חוזה חדש,מילווקי חייבת להטריד אותו כי אחרת היא תאבד אותו בלי כלום,ולפי דעתי עליו איינג' בונה עכשיו.
הוא יקח את השנה הקרובה לראות אם התלכיד חוזר לאיתנו, ומה קורה עם גורדון הייווארד
היווארד גמור היה אוברייטד לפני הפציעה ואחריה הוא הפך לאחד החוזים הגרועים בליגה, בסוף בוסטון תקועה עם 60 מליון להיווארד ולהורפורד, והיווארד יתקע אותם עד סוף 2021 ובעצם ישאיר אותם כמו סוג של מינסוטה שהכוכבים שלה זה בראון וטייטום גוד לק
לא נכון, אף אחד לא חשב על זה אמרנו ששעון הזמן אוזל לבוסטון ושהוא נתקע עם 60 מליון להיווארד והאוורד עונה הבאה, איינג למד על בשרו ה קורה שאוספים יותר מדי נכסים ובחירות דראפט לא יעילות, היה חייב להטריד את רוזייר עונה שעברה, את בראון את הבחירה של ברוקלין הוא לא התנהל חכם, בוסטון הפכו לדבר הגרוע ביותר קבוצה במרכז טבלה שאין לה אפשרות להפוך לאלופה
איינג' לא הסכים לוותר עם טאטום ובצדק. ברגע שהיה ברור שקיירי בדרך לנטס, לא היה ממש טעם לנסות להילחם על דיוויס (שהמחיר כולל את טאטום). השלד של הסלטיקס, שעדיין חזק, נשאר ויתבגר ביחד תחת סטיבנס עם השיטה מלפני שנתיים.
לסלטיקס עדיין יש מספיק קלפים קרוב לחזה ולדעתי אפשר לסמוך על איינג' ישנצל אותם.
.
קיירי כנראה עוזב, וצעירי הסלטיקס (ואולי גם הארגון) בהנחת רווחה, בטח לאחר העונה האחרונה, שהיה ברור שמשהו חורק לחלוטין עם קיירי כשחקן המוביל
+ 100
כפי שאמרתי בעבר כבר הסכנתי שלא קיירי ולא דייוויס יהיו בסלטיקס בשנה הבאה.
הסלטיקס יתנו השנה עוד צאנס להיווארד ויראו לאן זה זורם. יחתימו גם את הורפורד על חוזה חדש בו יקבל השנה פחות אבל יקבל עוד שנתיים-3 בחוזה. אם הקבוצה תפרח כפי שהיה לפני שנה והיווארד יהיה כמו במשחק החוץ מול הסטייקים אז יש צאנס לגמר מזרח ואולי אפילו גמר אן בי איי. בהנחה שמוריס בלייקרס, סביר שהסלטיקס יביאו פורוורד טוב חדש. נראה שהסלטיקס גם מתעניינים בקאפלה לאחרונה. נחיה ונראה. אני בוטח בדני וחושב שטוב שלא הלך על דייוויס עבור טייטום כי לא מוותרים על הפוטנציאל.
חמישיית הלייקרס:
לברון
דיוויס
דוראנט
קיירי
ווסטברוק
כן..עוד חמש שנים זה אפשרי. עם הרגליים של דוראנט ומה שיישאר מאלה של ווסטברוק
BJ Metta (@bj_metta)
6/15/19, 8:38 PM
Thank you for Anthony Davis ??@PelicansNBA?? ????????
Enjoy Brandon Ingram, Lonzo Ball & Josh Hart. You got 3 really good players & they won’t let you down. Looking forward to see their continued growth
Finally, see you again in 6-7 years when we come & get Zion!
PS: ??@celtics?? ????????????????
"השחקן הכי מטונף במדים הכי מטונפים ~
.
חלום.. הנאה משנאה כל כך מזוקקת לא יודע אם אחווה עוד…
זו הזדמנות של פעם בחיים. הזדמנות של פעם ב אף פעם.
אולי אדם סילבר מתמנה לנושא כליו של דון מזרחי יכול להשתוות.
.
דדי, K-700, דקסטר, MBK, ברוך רובין ולכל החבר'ה מהוליווד…
אני הולך לאכול לכם את הראש בשנה הקרובה.. זו הבטחה !"
.
הממזר של סטוקטון, אתר הופס, 2 יולי 2018, 04:54:23
LaVar Ball on the Lakers trading Lonzo Ball: ‘I guarantee… it will be the worst move the Lakers ever did in their life and they will never win another championship. Guarantee it.”
https://twitter.com/NotoriousOHM/status/1140067474949337089
מזכיר לי את דן גילברט😂😂
קללת לאבר בול
מעדיף את קובי על חוזה מינימום מאשר קיירי .
אז גולדן מתפרקים לעונה לייקרס בונים מפלצת שוב ועוד שנתיים חוזרים לשגרה ?
הרסו את הקבוצה. חוץ מקוזמה את מי נשאר לי לעודד?
אני מאוד מקווה שלא נאכל את כל הצינור כמו שאכלנו השנה עם לברון. זה יקבור את הקבוצה לעוד שש שנים, לברון בירידה ורק יהיה גרוע יותר כל שנה וגם יותר פציע. דיוויס זה סכנת פציעה תמידית. הרבה תלוי במי יביאו אבל הם יהיו כמו גולדן השנה יחיו וימותו על הפציעות.
כשחשבתי שאני לא יכול לתאב את לברון יותר ממה שאני כבר.
באמת ששנה שעברה ניסיתי לתת צ'אנס אבל זה בילתי אפשרי, הוא הדארת' ויידר של האנביאיי בחסות הקומישנר אדם פלפטין, או בשם הסית' שלו דארת' סילבריוס.
May the force be with me
לשרוד את העונה הזו.
אני בטוח שלהגיע לפחות לגמר המערב יקהה את הכאב..😂😂
דרבי של אל איי בגמר המערב? קאווי נגד הסופר הטים הפעם בלי פציעות אלא אם לגיא יש תוכניות אחרות וישנה את שמו ללייקרס אלי פו פו פו פות
משאיר קיירי או קמבה ויש אליפות אם כולם ישארו בריאים. לברון קטלני ההתקפה דיוויס קטלני בהתקפה קוזמה קטלני בהתקפה קיירי או קמבה קטלניים בהתקפה. הגנה אין ככ אבל אבל פשוט תקלעו יותר. לברון gm העונה ברגע שמנחית קיירי קמבה ביל או באטלר. זו תהיה קבוצה עם 2 סופרסטארים אולסטאר ופוטנציאל אולסטאר קוזמה. התאגיד במלוא הדרו.
זה בדיוק הקטע שבדיוק כמו שהרגשתי כשהוא חתם שהוא לא באמת יביא אותנו למקום גבוה יותר, אם בגלל יכולת ואם בגלל פציעה. כמו שהייתי שמח לטעות בתחזית לעונה שנגמרה אני אשמח לטעות לגבי העונה הקרובה.
…ואם בגלל פציעה, גם העונה אני נוטה לחשוב שזה יתפוצץ לנו בפנים. כמו שהייתי….
נפל חלק מהמשפט
רק גיא יכול לרסק אתכם
Lakers are going to walk into Free Agency meetings with LeBron James and Anthony Davis…not sure what other team can really come close to that.
229
5:21 AM – Jun 16, 2019
סוף סוף נגמרה הסאגה, בגדול לא היו לנו יותר מדי אופציות, קיבלנו חבילה יפה שאפשר עוד למקסם אותה.
כמו שאמרתי אני הייתי מחפש טרייד עם אטלנטה תמורת בחירות 8 ו 10 לקחת את בול בול ומי ששאר מוויט, ראדיש קולבר ודאמבויה.
הסימן שאלה הוא כמובן הבריאות של אינגרם בעיקר, מקווה שעשו איזושיא בדיקה בנושא, עדיין מאמין באינגרם שיכול להיות טוב מטיטום, אישית בדרפט אז העדפתי אותו גם על סימונס.
בגדול זה הימור בכל מקרה טיטום אינגרם, בראט (אם היינו עושים טרייד עם הניקס, יכול להיות שהוא טיטום הבא ויכלנו לקבל אותו בקלות ולא הלכו על זה).
בול אמור להתאים בדיוק לזאיון ולצד ג'רו שידאג לכוון אותו למקום הנכון.
החמישייה כרגע בול הולדי אינגרם זאיון רנדל/אוקופור
מחליפים פרנק ג' קסון הארט ויליאמס
בהחלט מרוצה מהסגל הקיים וזה בלי בחירה 4.
החשש הכי גדול היה מטריד נוסף על אולסטאר כמו ביל שאין בו צורך וסתם היה פוגע.
אתם ארגון הזוי נדונתם לכשלון לא הצלחתם לחלץ את פאקן קייל קוזמה אפילו השחקן הנורמלי היחיד שלברון לחוץ כמו טמפון. דיוייד גריפין זה שתול של התאגיד דואג לעצמו ואחרי שיפוטר התאגיד יסדר לו עבודה בהמשך. אתם ארגון גמור גם ציון יברח בתום החוזה. שעון החול של גריפין החל
בדיוק כמו שאמרתי על דאמפסטר בפברואר
כמה שטויות אתה רושם, בול ואינגרם כן שחקנים עם כישרון ופוטנציאל שלא מימשו בגלל שהמערכת של הלייקרס רקובה ראה מקרה דאנגלו ראסל רנדל.
בול הולך להיות גיסון קיד הבא ואינגרם במקרה הרע יהיה רשאד לואיס, שתיהם מצויינים הגנתית, הולדי יעטוף אותם ויכניס אותם לתלם.
מי זה קוזמה, סתם שחקן מעדיף את הארט ובחירות בלי לחשוב בכלל.
הרבה אופציות לא היו לפליקנס, בוסטון פחדנים וצעה של הניקס לא התקרבה לזו של הלייקרס.
שתי הצדדים ניצחו, נכון לעכשיו.
התמורה שהפליקנס קיבלו שווה ואף טובה מזו שקבוצות אחרות קיבלו בסיטואציות דומות.
מינסוטה שקיבלה את ויגנס בנט על לאב
אינדיאנה שקיבלה על ג'ורג את אולדיפו וסאבוניס (ולא ציפו שהוא יהיה אולסטאר).
קוואי לטורנטו תמורת דרוזן הפלופ ועוד חבילת קבוקים.
אנחנו במצב טוב
ימים יגידו. אחד מאיתנו יעלה את התגובות האלו שלי ושלך עוד שנה או פחות. הדבר היחיד שבול יוביל אותך זה לבחירה 1 שוב שזה לא רע. הוא יעלה בסטט כי גנטרי עושה ראן אנד בלאגן תהנה ממנו😎
הדבר היחיד שאני מסכים איתך זה שג'נטרי לא מאמן, תמיד שמקבלים צעירים זה הימור, אל תשכח שלא בטוח שמה שהוצע בפברואר על פי התקשורת היה באמת נכון וגם חשבו שהניקס יהיו עם בחירה 1 ויש סיכוי לטרייד איתם וגם בוסטון הייתה כבולה להצעה בגלל קיירי, לי קרס רצו לסגור אז כדי למנוע מצב של תחרות בקיץ.
אגב רשמתי לך שאין סיכוי לארגון שלכם לכלום עוד שחשבת שאתם קונטנדרים אחרי שחגגתם על לילי כריות. אני רושם פה שוב להדגשה. ציון יברח מיד בתום חוזהו. אתם אולי תעשו פליאוף אחד בכל תקופת ציון עד שיברח. ארגון שלא מצליח להוציא אפילו את קוזמה בטרייד כזה אין לו זכות קיום. קיבלתם שקית אשפה תמורת סופרסטאר. פוטנציאל אולי דל אינגראהם לאיזה אולסטאר בינוני כזה כמו קייל לאורי שחקן ספסל סביר וגופה על סופרסטאר
Lolllllll בלי קוזמה😂😂😂😂😂😂😂
איפה אלו שאמרו שהם יקבלו אותה חבילה גם בקיץ? 😂😂😂
זהו חברים יקרים דוגמא לארגון רקוב אפסי שלא יגיע לכלום ויחריב גם את ציון.
ציון בול רנדל ואינגראהם 0 קליעה מחוץ לקשת ראן אנד גאן עם 0 הגנה 😂😂😂
לברון מנגר מס 1 בליגה חברים התאגיד השאיר את קוזמה הביא את דיוויס ועכשיו נותר רק להחתים את קיירי ואם לא את קמבה והם המועמדים מס 1 לאליפות. התאגיד בגדולתו.
נא אני מקווה שהארגון הזה יעלם במהרה
הזונה מאוהיו לא הביאה כלום, היא רק מריונטה שהאריכו לה את השרשרת.
כל רחמיי הטובים על מי שמביט מעלה ולא רואה את החוטים.
נו באמת טביעות האצבעות של התאגיד מרוחות בכל מקום כולל מי שאתה חושב שמושך בחוטים א"ס.
התחזית שלי בפברואר 2017 מתגשמת אחד לאחד בסטייה של חצי שנה במכונת הזמן 😂
אם תביאו את הציטוטים זה בכלל יהיה מצחיק הנאה מובטחת במיוחד הקטעים שחזיתי עם לאבר בול והטרייד של לונזו
נראה לי שהתבלבלה לך קצת המשוואה.. זה הולך ככה :
.
"כסף יהודי" > קומישנר > חני נחמיאס > התאגיד
כסף יהודי=חלק מהתאגיד
או שהתאגיד זה הזרוע המבצעת של הכסף היהודי?
טעות.
.
1/16כסף יהודי = דן גילברט
.
הכי רחוק מהתאגיד.
.
אבל השאר (15/16) מהכסף היהודי דואגים שהמריונטה תמשיך עם הסולדאאוט.
בול והארט יכולים לשחק בדי ליג. אינגראהם חחח זה התקווה פוטנציאל אולסטאר. יש פה הזיות שחושבים שהם שווים משהו ולייקרס משכנו עתיד איזה עתיד? עתיד בגי ליג? עכשיו לונזו יקפוץ בראן אנד גאן מ4 אס ל6 אס ו2 נק ל5 נק 🤣🤣🤣 יביא מספרי אולסטאר אחריות וניהול משחק.
בדיוק התאגיד מושך בחוטים אני לא יודע מה יעשו עם בול אולי נער מים הארט נער מגבות ואינגרם עם כריש דם בלי קליעה, קיבלו בחירה 4 על דיוויס ארגון רקוב
גם מרקוס מוריס לתחושתי יגיע לתאגיד מבוסטוניה צריך את זריקות הקלאץ שלו וזאת אחרי שיוחתם האולסטאר השני. איזה פיצים בטח לברון מרביץ עכשיו חח
איך זה יקרה?
הליגה תעניק ללייקרס "חריגת שמעון"?
תפרגן זה מותר כל מילה לגבי הלייקרס צדקתי אמנם איחור בחצי שנה אבל כל מילה. כמובן שהמשימה טרם הושלמה כי טרם נחת האולסטאר השני אבל שיושלם תפרגן. לא עולה כסף😎
עכשיו אני תולה תקווה שתשנה את שמך לליקרס אלי פו פו פו פות
מפרגן, בכיף.
.
דבר אחד –
זה בלתי אפשרי עבורי להתעלם מדברים שנכתבים כאשר ההתכנות שלהם לא אפשרית, או שואפת ל-0
(שזה בדיוק מה שכתבתי לך על השנה שעברה –
לא שהלייקרס או לברון "לא רוצים". כתבתי שזה לא יכול להתרחש, ושהתכנון הוא לשנה אחר כך)
(לגבי מרקוס מוריס – איך ישלמו לו? אתה באמת חושב שהוא יגיע תמורת חבילת בוטנים?)
.
כאמור – מפרגן. כל השאר? זה לא אני. זה ה-OCD. . .
קודם יגיע האולסטאר השני בתקווה ואז יחליטו מה לעשות לגבי מוריס אני בטוח שהוא מטרה שלהם ויוכלו איכשהו לקמבן. הוא שחקן חופשי. נראה אם יגיע אני חושב שהם ינסו להביאו אבל כרגע הכל מושקע באולסטאר השני את המשלימים יגרדו אחכ כלום לא יזוז לפני החתמת הכוכב הנוסף קיירי או קמבה לדעתי.
מה זאת אומרת "לקמבן"?
גם בשנה שעברה, כתבת "לקמבן".
.
אין דבר כזה "יש מאין". אני יודע שזה כיף לפנטז שהכל אפשרי, אבל לא.
החתמה של שחקן חופשי על חוזה מקס לא משאיר ללייקרס מקום לשחקן עם הערך של מוריס. מוריס שווה לפחות 9 מיליון (שזה ה-MLE), אבל גם יכול לעשות אריזה, ולהוציא יותר.
אין הרבה שחקנים משלימים שיש להם את השלוב הזה של הגנה, טווח, וניסיון.
מוריס השני נראה יותר סביר.
כי כנראה קיירי בנטס ובאטלר בפילי במקס. אז מי נשאר רק קמבה שזה מצויין הוא עם פחות אגו מקיירי ויהיה עבד נאמן מושלם יקבל מעמדו כמס 3 בלי תלונות. תפור בול
Kendrick Perkins (@KendrickPerkins)
6/15/19, 7:14 PM
The Crazy thing is the Lakers are not done yet! Just remember I said it first when free agency hits!!! Lakers=2020 NBA Champs! ????
לדעתי הטרייד מעולה עבור שתי הקבוצות (למרות שעבור הפליקנס יותר): לוס אנג'לס מקבלים אולסטאר צעיר שרוב הסיכויים שיחתום מחדש, והפליקנס מקבלים כשרונות צעירים ומוכשרים מאוד, בנוסף לבחירה הרביעית (לדעתי הדראפט לא כזה חלש, דוגמאות לשחקנים טובים שאפשר לקחת בבחירה הרביעית: קובי וויט, דיאנדרה האנטר, דריוס גרלנד, קרם רדיש)
בהנחה שהקונספירטור האינדיאני לא יתאחד שוב ויחדש נדרים עם האקסית המיתולוגית..
.
האם MJ התחרותי עד אין קץ… שוטח בפני קמבה הצעה שאי אפשר לסרב לה.. רק בשביל…
והאם זה בכלל משנה… ואנו חיים בליגה דטרמיניסטית… ?
Mj נראה לי כל היום חוגג סטייל טייגר וודס
גריפין שחט את פלינקה עם בחירות הדראפט והחלפת בחירות בלי הגנה
Lol ממש שחט נדע בסוף העונה מי שחט את מי
מקצועית – לא הייתי נותן תמורת הגבה, פינצטה חלודה.
קונספרטיבית – ידעתי כי אני הולך לשלם ביוקר על התענוג האורגזמי שהיוותה עבורי העונה האחרונה של הלייקרס.
.
אתה לא משחרר מועד יציאה של ספייס ג'אם 2, מבלי לדעת אי אלו דברים.
https://twitter.com/TimBontemps/status/1140085647543193601?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1140085647543193601&ref_url=https%3A%2F%2Fforums.realgm.com%2Fboards%2Fviewtopic.php%3Ft%3D1826176%26start%3D520
כתב החצר של התאגיד מחמיא לגריפין להוציא אותו טוב להחליק את זה טוב…😂
מי צריך הגנה כשיש לך את דיוויס לברון וקיירי…
לברון הוכיח את זה לא מעט
דדי ( או כל אחד אחר).
אשמח שתסביר לאט שהבין מהר .
מה זה משנה אם הטרייד יוכרז ביולי או באוגוסט מבחינת חוקי השכר.
בלי קשר אשר לפייבוריטית ביום שקליי נפצע נפתח חלון הזדמנויות ( לפחות לעונת 2020 ) לאיזה 10 קבוצות שונות
שהם כל רביעיית הסיבוב השני במזרח העונה ( מילווקי , טורונטו , פילי ובוסטון).
ולמערביות
שהם יוסטון , פורטלנד ,דנבר , ובמידת מה אוקלהומה ויוטה ועכשיו כמובן ל.א כאשר אם השמועות נכונות גם קליפרס חזק בעניין .
לא הייתי בונה על ג.ס אבל אם איכשהו קליי חוזר בכושר משחק לפליאוף ( אם יגיעו וזה אם גדול).
גם דאלאס יכולה לדבר חזק בהנחה שהלטבי יבריא ולא ייכנס לכלא .
בשורה התחתונה הרבה מאד זמן לא היה כזה מעניין כאן .
אשר ללייקרס.
אני חזיתי להם כישלון אשתקד או לפחות אי הצלחה וכמובן שחזיתי את כישלון הרכב בית האבות בתקופת נאש.
הפעם זה לגמרי אחרת הם ידברו חזק בוודאי בשנה הקרובה .
אך זו השנה האחרונה לדעתי שלברון יהיה השחקן המוביל שנה אח"כ.
דיוויס יהיה האיש .
עוד תנאי בסיסי להצלחה בל.א הוא מנוחת התאגיד בעונה הסדירה .
ראינו כמה זה קריטי אצל קוואי שצעיר בכמעט עשור ממנו .
אך הפרבילגיה במזרח לא קיימת במערב שם הליגה צמודה וקשוחה.
ולכן ל.א חייבת למצוא שחקנים שידעו לנצח משחקי עונה סדירה שתהיה מתישה רצח .
בגדול…
כרגע ללייקרס יש את המקום מתחת לתקרה. העברה עכשיו של דיוויס עם החוזה שלו לוקחת חלק מתקרת השכר ולכן עדיף להעביר אותו לאחר שוק ה-FA, כדי שקודם תהיה אפשרות להחתים שחקן מקס ורק לאחר מכן לעשות את הטרייד (שיכול להתבצע בכל נקודת זמן).
תודה הבנתי עכשיו
אם הלייקרס יבצעו את הטרייד לפני החתמת שחקן מקסימום זה יחתוך להם כ 2 מיליון מתוך חוזה המקסימום שהם יכולים להציע היום (האמת היא שהיום זה כ 150 אלף מתחת למקסימום מלא).
.
אז הם רוצים לבצע את הטרייד אחרי החתמת שחקן/ים, אבל כדי לבצע את הטרייד לאחר החתמת שחקן מקסימום הלייקרס צריכים להשתמש ב 7 מיליון דולר שהבחירה מספר 4 ירוויח כחלק מחישוב איזון המשכורות בטרייד.
.
הבעיה היא שאם מחתימים את השחקן שנבחר בדראפט על החוזה, מותר להעביר אותו בטרייד רק אחרי 30 יום.
.
אז אני הייתי קצת במתח לדעת שאכן הטרייד יתבצע רק אחרי 30 יום כי זה אומר שהלייקרס יוכלו עכשיו להחתים שחקן מקסימום לפני שהטרייד יהפוך רשמי, והם יבחרו עבור הפליקנס בדראפט ויחתימו את השחקן על חוזה.
.
* לפני שמחתימים בחירה על חוזה, אין לה שום ערך מספרי בטרייד. זה בעצם שורש הבעיה…
ואם יבצעו את הטרייד עכשיו, זה יחתוך להם 5.5 מיליון מהתקרה ולא 2 מיליון.
סליחה – לילה לבן…
4.8 מיליון.
סופי.
אוקיי, ועכשיו לישון.
חברים יקרים לאור ההתפתחויות האחרונות ואחרי שעברתי במשך שנתיים קורסים מתקדמים אצל גיא והאשך החלטתי שהקללה שהטלתי על okc לא בכוונה הגיע הזמן להסירה אולי יהיה להם הצלחה. אני משוכנע שלאור נפילת לוחמי המפרץ והתחזקות השיקוץ הלייקרס יהיו אלופים העונה ולכן החלטתי לשנות כינוי ולראות האם כוחותיי הגיעו לדרגת גדולי האומה גיא והאשך או שיש לי עוד הרבה עבודה
שמעון תשחרר לי את הלייקרס בטעות הפיניקס ישמע אותך ויעלה על העגלה ואז האכילס יעבור אלינו.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הלייקרס חייבים עכשיו לדאוג לקליעה מבחוץ.
קיירי או קמבה?
כל הציוצים האלה – כמו מפרקינס ששמתי כאן בתגובות, וגם כמה אחרים שאומרים שמשהו גדול מגיע בפרי אייג׳נסי – לא יודע, אבל זה לא נשמע כמו טיזרים לאיזה קמבה או ג׳ימי, אלא משהו הרבה יותר גדול.
זו לפחות התחושה שלי.
משהו גדול זה או קוואי או במקרה הפחות טוב קיירי
נו, פחות או יותר כפי שציפינו.
ברגע שגריפין הובא זה רק היה עניין של זמן ובחירות כאלה ואחרות.
הלייקרס לא יהיה טובים משמעותית השנה, אין להם שחקנים ולברון כבר בירידה תלולה.
הפליקנס, לעומת זאת, יהיה אחלה קבוצה ואחת המהנות לצפייה השנה.
בואו נחכה לסגלים המלאים, אבל כרגע נראה שהפליקנס יסיימו מעל ללייקרס.
נו באמת פליקנס יתחרו עם פיניקס. לייקרס על האליפות לברון דיוויס קמבה או קיירי וקוזמה??? זה הרכב בלתי עציר התקפית כולם קולעים שלא נדבר על הפיק אנד רולים הקטלניים שלהם. נכון אין הגנה אבל יקלעו יותר מכולם כמו גולדן סטייט. לעמדה 2 יביאו איזה נגר הגנתי. גם אם לברון גומר את העונה עם קמבה קוזמה ודיוויס הם מעל הפליקנס כמה מקומות.
להזכיר לך את ההתערבות שלנו השנה ואיך היא נגמרה?
בוא נחכה לסגלים המלאים.
אבל דבר אחד בטוח – הפליקנס תהיה אחלה קבוצה.
27 8 8 זו ירידה תלולה?
היכולת במגרש זאת ירידה תלולה.
המספרים זה סתם מספרים ריקים.
אמן
קוואי סגור בקליפרס כמו שאני אומר לכם כל השנה.
בית בית בית שומדבר אחר
אכן
נראית לי עסקה סבירה לכל הצדדים, גם בגלל שלשניהם לא הייתה אלטרנטיבה של ממש
.
שמח שאיינג' ירד מהעניין, בוסטון יכולה וצריכה לצמוח אורגנית.
.
החלק הכי חשוב בלייקרס השנה יהיה הצוות הרפואי, שתי פציעות (טפו, טפו, טפו) וגם העונה הזו תלך לפח.
.
עדיין יש מצב לטרייד של לונזו לפיניקס? לפליקנס יש מה לעשות עם אחד הפורוורדים של פיניקס? ועם הולידיי וגארד בבחירה הרביעית הפליקנס יכולים לוותר על לונזו?
.
ותזכורת לכולם – דרק וייט כוכב עליון
🙂
יש לי תחושה חזקה שהספרס יהיו כוח רציני השנה.
אני מדבר על גמר מערב גמר כללי כזה ועונה רגילה בטופ 4.
כבר לפני העונה אתה רוצח אותם…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קללת האשך לא פועלת על הספרס. זה דבר ידוע.
לכן גם יכולתי לחזות במדויק את יכולתו של דני גרין – מבחינת הקללה הוא עדיין נחשב ספרס.
על הספרס כלום לא עובד, כוחות האופל של פופ מעל הכל…
דה-רוזן בגמר המערב הכללי?
איכשהו זה לא מסתדר לי.
אם קוואי גם מצטרף ללייקרס זו תהיה השלישייה הכי גדולה אי פעם לברון-קוואי-דייויס
אתה יודע שזה לא יקרה.
בעיקרון כן אבל כבר אי אפשר לדעת
אוקיי אז..
עם כל הלעג שלי כלפי הגרעין הצעיר של הלייקרס זה באמת צובט בלב לראות אותם בקבוצה אחרת.
הלייקרס שילמה קצת יותר מדי אבל שני הצדדים הרוויחו בענק מהטרייד.
הפליקנס קיבלו חבילה יפה ומתאימה לסגל של שחקנים כולל כאלה שיוכלו להתפתח יותר טוב אצלם מאשר בלייקרס ולכו תדעו מה יצא מלונזו\אינגראם בעוד שנה שנתיים. מה שבטוח שללייקרס הם היו פחו מתאימים.
.
הלייקרס שילמו הרבה אבל התמורה של דיוויס היא הרבה יותר משחק טופ 10 בליגה היא פשוט מאותת לליגה- אנחנו פה!
וזה שוה יותר משחקן צעיר כזה או אחר שאולי יהיה טוב ואולי לא.
ברגע שהסתימה נפתחה השמיים הם הגבול ויותר מכך- לברון חוזר להאמין בארגון.
לברון זה הארגון חח חוזר להאמין עלאק עשה ניקוי אורוות פלינקה הבא בתור
אם יש מוסר השכל מהעונה החולפת זה לא להסתפק ב3-4 סופרסטארים ושאריות אלא לבנות סגל מאוזן עם שישה-שבעה שחקנים תורמים. הלייקרס שוחים כאן נגד הזרם עם סופרסטאר מזדקן.
לא חושב.
אינגראם ובול לא תרמו. יכול להיות שעוד שנתיים הם יהיו טובים יותר אבל זה לא מסתדר עם החלון של לברון.
חוץ מלברון אף אחד מהם לא היה בטופ 50.
הלייקרס לא סיימו חכה.