אירועי דיומא – 29.09.2020

כדורגל / רועי ויינברג:

גביע הליגה האנגלי – שמינית הגמר

21:45-צ'לסי-טוטנהאם (ספורט 2). טוטנהאם לא מרשימה העונה כשהיא סובלת מעומס משחקים בגלל מוקדמות הליגה האירופית, אבל עם 4 נקודות מ-3 משחקי ליגה. קשה לראות אותה עולה עם ההרכב הראשון לפני פלייאוף הליגה האירופית והמשחק בראשון נגד מנצ'סטר יונייטד. צ'לסי עדיין מתחברת כשההגנה והקישור לא מרשימים עד כה העונה, אבל גם היא כנראה תעלה עם הרכב יחסית משני.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

טור בינקבנק – קטע 1:

טור בינקבנק, שהיה ידוע בעבר כטור אנקו, הוא טור של חמישה קטעים הנערך בבלגיה ובהולנד (היה אמור להיות שישה קטעים, אך קוצץ לחמישה עקב אילוצי הזמנים הצפופים בתקופה זו). מדובר בטור ייחודי מכמה בחינות: קודם כל עקב העובדה שהקטעים שלו נערכים לסירוגין בבלגיה ובהולנד. אלא שיותר מכך, מדובר בטור מגוון למדי מבחינת סיכויי הזכייה שלו – שני קטעים שטוחים, נג"ש קצרצר ושני קטעים גבעיים בסופו, מביאים לכך שהזוכים יכולים לבוא מבין שלל דיסצפלינות – שענים, אול אראונדרים ואפילו מטפסים (כמו זוכה הטור הקודם, לורנס דה פלוס). בנוסף, בכל הקטעים (מלבד בנג"ש) הקטע כולל את "קילומטר הזהב", קילומטר עם שלושה מיאוצי ביניים המעניקים עד 3 שניות בונוס לשלושת הראשונים בהם. מבין המועמדים לזכייה כאן נוכל קודם כל לקבל את מתיו ואן דר פול, הכוכב ההולנדי. מועמדים נוספים לזכייה שנראה כאן הם ז'ילבר, דגנקולב, נסן, שטיבאר, למפר, דורברידג', טרפסטרה, קולברלי, פדרסן, קראו אנדרסן, קונג, בואסון האגן וגם נילס פוליט מ-ISN (שייתמך בין השאר ע"י איתמר איינהורן שלנו). בקטעים השטוחים, נראה שפסקל אקרמן אמור להיות הפייבוריט הברור, כשפיליפסן, גארסיה קורטינה ומרלייה ינסו להקשות עליו.

קטע 1 של המירוץ הוא הראשון בין שני הקטעים השטוחים, הנערכים על אדמת בלגיה. פסקל אקרמן כאמור צפוי להיות פייבוריט מול פיליפסן, גארסייה קורטינה ומרלייה. שידור ביורוספורט 2 ב-16:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 3 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט