אירועי דיומא – 24.09.2020

כדורגל:

הסופר-קאפ האירופי / רועי ויינברג:

22:00-באיירן מינכן-סביליה (ספורט 5). באיירן הפייבוריטית הברורה אחרי שדרסה את אירופה באלופות וניצחה 8-0 במשחק הליגה הראשון שלה. אם הם לא יזכו בסופר-קאפ השני בתולדות המועדון תהיה כאן הפתעה עצומה.

הליגה האירופית – סיבוב שלישי / אדר בר דוד:

19:30-מכבי חיפה-רוסטוב (ספורט1). אחרי ניצחונות ביתיים על ז'לזניצאר הבוסנית וקאיירט אלמטי הקזחית, הירוקים יוצאים לרוסיה במטרה להעפיל לשלב הפלייאוף, שם אמורים לחכות מוריניו וטוטנהאם.

כמו בעונה שעברה, ניקיטה רוקאביצה כובש בצרורות, ההגנה מקרטעת וירדן שועה בכותרות מהסיבות הלא נכונות. פלאניץ' ורודריגס שהגיעו בקיץ אמורים לתת עומק ואיכות, בעיקר הגנתית.

הקורונה לא פסחה גם על הקבוצה של ברק בכר ויאניק וילדחוט נמצא חיובי ולא יעמוד לרשות הקבוצה היום. דווקא במשחק שאמור להתנהל בשליטת הרוסים, החשיבות של הקיצוני השמאלי ההולנדי היתה רבה במשחק המעבר ואין לו מחליף ראוי.

הרוסים שיחקו כבר 8 משחקי ליגה ומדורגים במקום השביעי עם 14 נק', רק 3 פחות מזניט וספרטק מוסקבה.

20:30-הפועל ב"ש – מאת'רוול (ספורט2). הקבוצה של אבוקסיס ביצעה קאמבק מדהים מול לאצ'י באלבניה עם שני שערים בדקות הסיום. המנצחת היום אמורה לפגוש את ויקטוריה פלזן הצ'כית המצוינת בפלייאוף.

למרות העזיבה של אלונה ברקת והטלטלה שעבר המועדון לאחר 3 אליפויות, נראה שהאדומים העמידו קבוצה לא ראה בכלל והרבה יהיה תלוי בזרים החדשים שהגיעו. אחד מהם, אגודאלו, כבש באלבניה את שער השוויון הקריטי. ז'וסוואה הוא עדיין הציר המרכזי שסביבו כל הקבוצה נעה ומשחק ההתקפה בנוי בעיקר עליו.

ההישגים בשנים האחרונות איפשרו לב"ש לצבור לא מעט נקודות דירוג שהביאו לכך שקיבלו הגרלה יחסית נוחה ונמצאים בסיטואציה בהחלט אפשרית להעפלה לשלב הבתים.

הסקוטים פתחו את העונה בצורה רעה עם 5 נק' אחרי שבעה משחקים אבל במחזור האחרון ניצחו 0-3 את אברדין ומגיעים לארץ בתחושה חיובית יותר.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות העולם בנג"ש לנשים:

היום תיפתח בעיר אימולה שבאיטליה סדרת מירוצי אליפויות העולם ברכיבת כביש. זאת לאחר שה-UCI (איגוד האופניים הבינלאומי) נאלץ להחליף את המיקום המקורי בשווייץ בהתראה קצרה, עקב ההגבלות הממשלתיות על ההתקהלויות במדינה. העיר האיטלקית כוללת מסלול מירוצי מכוניות, שישמש כנקודת הפתיחה והזינוק של כל המירוצים. בניגוד לרגיל, האליפות הפעם תכלול רק את מירוצי העלית לבוגרים (גברים ונשים), ללא מירוצי הג'וניורס וה-U23.

מירוץ היום הוא האליפות בנג"ש לנשים. מסלול התחרות הוא שטוח ובאורך של 32 ק"מ. אשר למתמודדות, אזי נראה כאן את כמעט את כל המתחרות הקבועות בדיסצפלינה. כמעט – עקב החיסרון של אלופת העולם בכביש, אנמיק ואן פלויטן, ששברה את ידה בג'ירו רוסה (אך עשוייה להתחרות בכ"ז במירוץ הכביש בעוד יומיים). בהיעדרה, שתיים מבנות ארצה, אנה ואן דר ברחן ואלן ואן דייק, הן מועמדות רציניות מאד לזכייה. אלא שמועמדת מספר אחת בעיני רבים היא אלופת העולם המכהנת, קלואי דייגרט אוון האמריקנית, שבאופן מוזר מעט לא מתחרה באף קבוצת עלית. מועמדת נוספת וחזקה מאד היא הגרמניה ליסה ברנאוור. מועמדות חזקות נוספות הן לאה קירשמן הקנדית, ואמבר נוון האמריקנית הוותיקה. את ארצנו תייצג אלופת ישראל בנג"ש בשנתיים הקודמות, רותם גפינוביץ'. שידור ביורוספורט ב-15:35.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 19 תגובות

    1. חורטים עכשיו את באיירן מינכן על הגביע וזה הטראבל של באיירן, אולי הקבוצה החזקה בתבל, מניח שאוהדי ליברפול לא מסכימים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט