אירועי דיומא – 21.09.2020

כדורגל:

פרמייר-ליג – מחזור 2 / רועי ויינברג:

20:00-אסטון וילה-שפילד יונייטד (ספורט 1). שפילד הייתה אחת מהפתעות העונה הקודמת עם הגנה נהדרת שאכזבה כשהם ספגו שני שערים ב-6 הדקות הראשונות נגד וולבס. ארון רמסדייל החליף את דין הנדרסון המצויין בשער והיום, נגד קבוצת התקפה חלשה מוולבס, הם ירצו להשיג נקודות עם סגנון דומה להצלחה מהשנה שעברה.

המלצת צפייה: 22:15-וולבס-מנצ'סטר סיטי (ספורט 1). וולבס שיחקו טוב נגד שפילד והסגנון הקצבי שלהם הצליח לנצח את סיטי בשני המפגשים בין הקבוצות בשנה שעברה, כשהמתפרצות מכריעות את קו ההגנה הגבוה של גורדיולה. האם סיטי למדה משהו מהמשחקים האלה, או שנראה את ליברפול עולה ליתרון עליה כבר במחזור הראשון (כשזה המשחק הראשון של הסיטיזנס העונה)? תשובות ב-22:15.

ליגת העל – מחזור 3 / ניר מועלם :

19:00 אשדוד- מכבי פתח תקווה, : מכבי פתח תקווה עדיין מושלמת אחרי 2 מחזורים, והיא יוצאת למשחק חוץ לא קל מול אשדוד. מכבי פתח תקווה מגיעה אחרי שני ניצחונות 2-1 על מכבי תל אביב במחזור הראשון ו2-0 במחזור האחרון על כ"ס, ומנגד אשדוד פתחה את העונה עם הפסד לא מוצדק לק"ש ובמחזור האחרון היא תיקנה עם ניצחון 2-0 על הפועל תל אביב. הימור – מכבי פתח תקווה לא תישאר מושלמת ותסיים את המשחק בתיקו.

20:00 הפועל כפר סבא – בני יהודה, : מפגש מרתק בין שתי קבוצות שלדעתי יכולות להיות הפתעת העונה, כאשר כפר סבא נראת כקבוצה שהביאה זרים מאוד איכותיים, למשל : קיזיטו שנראה נהדר עד עכשיו, ובצד השני בני יהודה שעם זרים איכותיים והמון צעירים, תחת מאמן מנוסה כמו אלישע לוי נראית כמי שבאה לשחק כדורגל התקפי ומהנה עבור הקהל שצופה בבית. כ"ס אומנם הפסידה במחזור האחרון 2-0 לפתח תקווה, אך היא יכלה לצאת מהמשחק עם יותר מזה, ומנגד בני יהודה מגיעה אחרי תיקו 2-2 מול מכבי תל אביב במשחק הפכפך מאוד. הימור – משחק שכל תוצאה בו אפשרית, אבל בשביל הספורט אלך על ניצחון של כפר סבא.

21:00 ביתר ירושלים – קריית שמונה, : ביתר ירושלים מגיעה אחרי ששיחקה רק משחק אחד בליגה, אחרי שבמחזור השני המשחק שלה מול חדרה נדחה עקב הקורונה וישוחק ב-26/9, ומנגד ק"ש מגיעה אחרי ששיחקה את שני משחקיה, כאשר במחזור הראשון היא ניצחה 2-0 את אשדוד, ובמחזור האחרון סיימה בתיקו 1-1 מאוד מאכזב בבית מול הפועל חיפה, אחרי שהיא הגיעה לעשרות מצבים לגול אך לא השכילה לנצל את המצבים שלה. הימור – לדעתי ק"ש מוכנה הרבה יותר מביתר לליגה כרגע, ולכן אני אהמר על תיקו עם סיכוי לראות גם ניצחון של ק"ש .

סרייה א' – מחזור 1 / ניר מועלם :

21:45 מילאן – בולוניה, 2 ONE : הסיפור של הקיץ בצד האדום של מילאנו הוא דווקא הישארותו של זלטאן בקבוצה, שעוד פחות מחודש יחגוג 39 ועדיין מהווה תפקיד מאוד גדול בקבוצה האדומה. מילאן לא כל כך השתגעה בחלון הזה אבל היא הביאה כמה שחקנים מאוד טובים כמו : ברהאים דיאז הצעיר מריאל מדריד שככל הנראה יחזק את הספסל, סנדרו טונאלי הקשר המרכזי הנהדר של ברשיה ושל נבחרת איטליה הצעירה שאני לא אתפלא לראות אותו שחקן הרכב כי הוא בהחלט בורג מרכזי, וגם את אנטה רביץ החלוץ מפרנקפורט. בצד העוזב של הקבוצה ניתן לסמן כמה שחקנים בעלי שם כמו : ריקארדו רודריגז המגן השוויצרי שעזב לטורינו, לוקאס ביגליה, בונה-ונטורה שעזב לויולה, והשוער הותיק פפה ריינה שעזב ללאציו. בצד של בולוניה נעשו מספר שינויים קוסמטיים בלבד, בלי שחקנים מרכזיים שבאו או עזבו. הימור – מילאן תפתח את העונה עם ניצחון ביתי.

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר המאסטרס ברומא – גמר

נשים

15:30 (צ'רלטון): סימונה האלפ (רומניה)-קארולינה פלישקובה (צ'כיה) – שתי הטניסאיות דורגו בעבר במקום הראשון בעולם וגם כיום נמצאות בצמרת הגבוהה ביותר (האלפ שנייה ויריבתה רביעית). נראה כי הן גם מוכנות היטב לאליפות צרפת הפתוחה, שתיפתח בשבוע הבא. פלישקובה התמירה (1.86), שגברה בחצי הגמר על בת ארצה, מארקטה וונדרושובה, תנסה להגן על תוארה ברומא משנה שעברה. יריבתה, שהגיעה בעבר פעמיים לגמר בבירת איטליה וניצחה אתמול את גארביניה מוגורוזה במשחק צמוד, תנסה לצאת עם הגביע בהופעתה השלישית במשחק על התואר. מאזן המפגשים הפנימי ביניהן, שאינו מעיד בהכרח על משהו, עומד על שבעה נצחונות לצ'כית וחמישה לרומניה, שהניפה פעמיים גביעי מייג'ור שונים בעבר. המשחק בין הנשים, כמו גם גמר הגברים, ייערך בנוכחות מצומצמת של קהל.

גברים

(לאחר משחק הנשים): נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-דייגו שוורצמן (ארגנטינה) – אם לא כוללים את הרחקתו בשמינית הגמר של אליפות ארה"ב, הרי שהמדורג מספר אחת בעולם טרם הפסיד השנה וניצח בשלושים משחקיו. אתמול, בחצי הגמר, הוא גבר במשחק לא קל על אחד משחקני העתיד של הענף, שמשחק היטב על המשטח הכתום, קאספר רוד הנורבגי. יריבו, דייגו שוורצמן, העפיל אמש בפעם הראשונה בקריירה לגמר טורניר מסבב המאסטרס, לאחר ניצחון במשחק דרמטי, אשר הוכרע בשובר השוויון של המערכה המכרעת וארך שלוש שעות ורבע, על דניס שאפובלוב מקנדה. הארגנטינאי המצויין, ממוצא יהודי, בן ה-28, יעמוד בדרכו של נובאק אל התואר החמישי של הסרבי ברומא שיהיה גם הרביעי שלו השנה. ניצחון של נובאק יקנה לו גם את תואר המאסטרס ה-36 בקריירה ובכך הוא יעלה לבדו אל ראש רשימת הזוכים בטורנירים מהסבב היוקרתי הזה (כעת, לו ולנדאל יש 35 תארים, כ"א). גם מאזן המפגשים הפנימי, שעומד על ארבעה נצחונות לנובאק בכל משחקיהם, מעיד על יתרונו של הסרבי (אם כי שני משחקיהם על החימר, מתוך הארבעה, היו צמודים למדי, כולל בחצי הגמר ברומא בשנה שעברה). עם כל זאת, אין להקל ראש בשוורצמן. בהנחה שהוא יתאושש מהנצחון הקשה מול שאפובלוב, הוא יהיה יריב קשה מאוד עבור נובאק בגלל כושרו הגופני המעולה, מהירותו וסגנון משחקו הבלתי מתפשר, שמחפה על גובהו הנמוך, יחסית (1.70).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש תגובה אחת

כתיבת תגובה

סגירת תפריט