אירועי דיומא – 20.09.2020: צ'לסי נגד ליברפול

כדורגל

פרמייר ליג – מחזור 2 / רועי ויינברג:

14:00-סאות'המפטון-טוטנהאם (ספורט 1). אחרי ההפסד הביתי לאברטון במחזור הראשון טוטנהאם תנסה להגיע לנקודות ראשונות העונה. סאות'המפטון אכזבה נגד פאלאס ותנסה לעשות אותו דבר, כשדני אינגס איש המפתח של הקדושים במשחק הזה. 0 נקודות מ-6 זאת פתיחה רעה לשתי הקבוצות.

16:00-ניוקאסל-ברייטון (ספורט 1). לא משחק גדול בין 2 קבוצות שצפויות להשאר בליגה ולא לעשות הרבה מעבר לכך גם השנה.

המלצת צפייה: 18:30-צ'לסי-ליברפול (ספורט 1). שתי הקבוצות כבשו לא מעט שערים במשחקי הפתיחה שלהן נגד ברייטון ולידס בהתאמה, אבל ההגנה של ליברפול נראתה רע וספגה 3 שערים באנפילד. ורנר, האברץ ושות' ינסו להכריע את ואן דייק ואליסון שרחוקים מהכושר בעונה הקודמת. ההגנה של צ'לסי ספגה מברייטון ולא הייתה טובה בעונה שעברה (אבל יכולה להרוויח מטיאגו סילבה שאולי ישחק היום), במשחק שמבטיח לא מעט שערים ועניין. אל תחמיצו.

21:00-לסטר סיטי-ברנלי (ספורט 4). מלך השערים של העונה הקודמת, ג'יימי ורדי, כבש שני שערים נגד ווסט ברומיץ' ונראה מעולה. היום הוא פוגש הגנה קשה יותר בדמות ברנלי עם ניק פופ בשער. בשנה שעברה לסטר התקשתה במשחקים נגד קבוצות כאלה. 3 נקודות ומשחק תכליתי כאן יכולים להעיד על זה שאנחנו רואים מהם משהו אחר העונה.

בונדסליגה – מחזור 1 / רועי ויינברג:

16:30-ר.ב. לייפציג-קלן (ספורט 4). הזדמנות לראות את לייפציג בלי טימו ורנר בליגה, כשהשחקנים ששיחקו בליגת האלופות יהיו שם – כולל דייגו אופקמנו המעולה.

19:00-וולפסבורג-לברקוזן (ספורט 4). לברקוזן פייבוריטית.

סרייה א' – מחזור 1 / ניר מועלם :

13:30 פארמה – נאפולי, 2 ONE : נאפולי סיימה את עונה שעברה בצורה נוראית ובמקום ה-7, ואילו פארמה עשתה עונה יחסית טובה וסיימה במקום ה-11, כאשר בעונה שעברה הן נפגשו פעמיים ובשתי הפעמים ניצחה פארמה 2-1 את נאפולי. חשוב לציין שפארמה שינתה את פניה מאוד כאשר איבדה את קולוסבסקי ליובנטוס ואת ראדו השוער שחזר לאינטר על תקן שוער שני, אבל מצד שני הביאה לא מעט שחקנים חדשים כמו : ספה, גראסי ורוברטו אינגלסה שהגיעו מנאפולי(אינגלסה הגיע ב-18 מיליון יורו, אולי הרכש הכי יקר בתולדות המועדון), קורטיץ, הרנני, יאן קראמו הצעיר המוכשר של אינטר וגם את פצלה הבלם של אודינזה. בצד של נאפולי נעשה גם כן שינוי פנים רציני עם עזיבתם של : אלאן, מרקו רוג, סימונה וארדי ורוברטו אינגלסה, כאשר מי שהגיעו לקבוצה הם : ויקטור אוסימאן החלוץ הצעיר המוכשר של ליל שנקנה ב-70 מיליון יורו, אנדראה פטניה שהגיעה מספאל וגם אמיר רחמאני הבלם שהגיע מורונה. הימור – שתי הקבוצות עברו מתיחת פנים רצינית, אבל אני חושב שדווקא השינוי של פארמה הוא הרבה יותר איכותי מבחינת ההרכב הראשון מזה של נאפולי, שאומנם התחזקה בהרכב אך נחלשה בספסל קצת. הימור – פארמה תעשה חיים קשים לנאפולי והמשחק יסתיים בתיקו.

21:45 יובנטוס – סמפדוריה, 2 ONE : האלופה רוצה לזכות בעוד אליפות ולשם כך החליפו את המאמן והביאו את אגדת המועדון – אנדראה פירלו שיוביל את המערכת, ושתי הרכישות המשמעותיות שהם עשו הן : ארתור מברצלונה וגם קולוסבסקי מפארמה, כאשר מי שעזבו הם : אמרה צ'אן, בלז מטווידי וגם מיראלם פיאניץ. בצד של סמפדוריה לא נעשו יותר מידיי שינויים בסגל. הימור – יובנטוס תפתח את העונה עם ניצחון קליל בבית על סמפדוריה.

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר המאסטרס ברומא – חצי הגמר

גברים

15:00 (ערוצי צ'רלטון): נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-קאספר רוד (נורבגיה) – מפגש ראשון בין השחקנים. הנורבגי בן ה-21, שמדורג 34 בעולם (הגבוה ביותר אי פעם מבין בני ארצו. האפיל על אביו, כריסטיאן, שדורג במקום ה-39), משחק היטב על החימר והוא נחשב למשטח המועדף עליו. רוד גבר ברבע הגמר על מתאו ברטיני האיטלקי, שמדורג שמיני בעולם, בדרך להופעה ראשונה בחצי הגמר של טורניר מסדר גודל זה. יריבו, שמדורג ראשון בעולם, ינסה לכל הפחות לשחזר את הישגו משנה שעברה בבירת איטליה, אז סיים כסגן אלוף הטורניר.

20:00: דניס שאפובלוב (קנדה)-דייגו שוורצמן (ארגנטינה) – הארגנטינאי הנהדר, שמדורג 15 בעולם והוא השחקן הנמוך ביותר בצמרת בסבב (1.70), השיג אמש את אחד הנצחונות הגדולים בקריירה שלו, כשגבר בשתי מערכות (6-2, 7-5) על רפאל נדאל, והשיג נצחון ראשון (מתוך עשרה מפגשים) מול 'מלך החימר', שהוא גם האלוף היוצא של הטורניר ואחד הטניסאים הגדולים בכל הזמנים. שאפובלוב, שאינו מצטיין דווקא על החימר, גבר ברבע הגמר על גריגור דימיטרוב וניצחון על שוורצמן יקנה לקנדי כניסה לעשיריה הראשונה בדירוג העולמי (כיום מדורג במקום ה-14). כך או אחרת, המנצח ביניהם (לא נפגשו מעולם) יזכה לשחק לראשונה בגמר טורניר מסבב המאסטרס.

נשים

13:00: סימונה האלפ (רומניה)-גארביניה מוגורוזה (ספרד) – שתי השחקניות זכו בשני מייג'ורס, כל אחת, ובאותן הטורנירים (רולאן גארוס ווימבלדון). הספרדיה, ילידת ונצואלה, הרשימה בטורניר. בדרך לחצי הגמר היא גברה על שחקניות מעולות כמו קורי גאוף, ג'והנה קונטה (סגנית אלופת הטורניר אשתקד) וויקטוריה אזרנקה (אחת השחקניות המצטיינות בסבב בחודש האחרון, שזה לא מכבר שיחקה בגמר אליפות ארה"ב הפתוחה). האלפ נעדרה מאליפות ארה"ב ועיניה נשואות אל עבר הרולאן גארוס, שייפתח בסוף החודש.

17:00: קארולינה פלישקובה (צ'כיה)-מארקטה וונדרושובה (צ'כיה) – דרבי של שתי טניסאיות, שמייצגות את אחת המדינות "העמוקות" ביותר בטניס הנשים. שתיהן שיחקו בעבר פעם אחת, כ"א, בגמר טורניר מייג'ור. וונדרושובה בת ה-21 היתה האחרונה לעשות זאת, כשהעפילה, להפתעת רבים, לגמר הרולאן גארוס בשנה שעברה. יריבתה בת ה-28 שמדורגת רביעית בעולם, מגנה על התואר ברומא מהשנה שעברה.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הטור דה פראנס – קטע 20:

וואו. וואו. וואו. שום דבר לא הכין את אף אחד למה שקרה אתמול בקטע הנג"ש המסיים של הטור. להזכיר, פרימוז רוגליץ' אחז ביתרון של דקה על טאדיי פוגאצ'אר לפני הקטע, והניצחון שלו היה אמור להיות עניין פורמלי. כך חשבו כולם, חוץ מפוגאצ'אר עצמו. הסלובני הצעיר הדהים את עולם הרכיבה עם נג"ש מושלם ושובר שיאים כל הדרך למקפצת הבנות היפות, כשהוא מציב את הזמן על כ-56 דקות. מעל דקה על שענים מומחים כדומולאן, פורט ו-ואן ארט, אך חשוב מכך – כמעט שתי דקות טוב יותר מרוגליץ'. רוגליץ' עצמו פתח טוב את הקטע, אך נחלש במפתיע ככל שהזמן התקדם, מה שהביא אותו לסיים רק במקום החמישי עם הזמן האמור. הביצועים של פוגאצ'אר היו טובים לאורך כל הקטע, ובפרט על הטיפוס המסיים, מה שהביא אותו גם לקבל את מירב הנקודות בתחרות החולצה המנוקדת, ולהגיע לפאריס היום עם שלוש חולצות – צהובה, לבנה ומנוקדת (לראשונה בתולדות הטור). עוד שינוי משמעותי שראינו ב-GC אתמול היה שייך לריצ'י פורט, שהגיע שלישי בקטע, 1:21 דקות לאחר הזוכה (כמו דומולאן השני), וניצל נג"ש מזעזע כרגיל של מיגל אנחל לופז על מנת להתקדם לפודיום הסופי של המירוץ. לפיכך, הדירוג (הסופי) של הטור כולל את פוגאצ'אר בראש, ואחריו רוגליץ' (59+), פורט (3:30+), לאנדה (5:58+), מאס (6:07+), לופז (6:47+), דומולאן (7:48+), אורן (8:02+), ייטס (9:25+) וקארוזו (14:03+).

קטע 21, שיסתיים בשאנז אליזה בפאריס, הוא כרגיל קטע ייצוגי בעיקר שבו יחגגו הזוכים בטור את נצחונותיהם עם השמפניה המסורתית. לקטע לא תהיה השפעה על תוצאות ה-GC או על החולצות השונות (סם בנט יכול תיאורטית לאבד את החולצה הירוקה לפטר סאגאן, אך מעשית הוא הבטיח את הזכייה בה). החלק התחרותי היחיד בקטע אמור להיות מיאוץ הסיום היוקרתי בשאנז אליזה, אולי הנחשק ביותר עבור המאיצים במירוץ. מי שצפויים להיאבק על הניצחון בקטע הם מאיצים כבנט, יואן, סאגאן, ואן ארט, טרנטין, ויוויאני, קריסטוף, קוקאר ומזגץ'. שידור ביורוספורט ב-16:40.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

    1. ככה מתחת לרדאר המאסטרו חתם לפני 3 שבועות במילאן הארכת חוזה בשנה על 7 מליון יורו………………………..
      והוא כב בן 38, בן שלושים ושמונה….
      וזה מה שאמר, מספורט 5, "אתם חושבים שאני גמור, שהקריירה שלי שלי תסתיים בקרוב. אתם לא מכירים אותי, כל החיים שלי הייתי צריך להילחם".
      "אף אחד לא האמין בי", המשיך החלוץ. "אז הייתי צריך להאמין בעצמי. היו אנשים שרצו לשבור אותי, אבל הם רק עשו אותי חזק יותר. אחרים רצו לנצל אותי, ורק עשו אותי חכם יותר. ועכשיו אתם חושבים שאני גמור? לכולכם, יש לי רק דבר אחד לומר: אני לא כמוכם, כי אני לא אתם. אני זלאטן איברהימוביץ' ואני רק מתחמם"
      היום מילאן מול בולוניה.

        1. אור זה זלעטן!
          גם בגיל 70 הוא יאמין בזלעטן….
          העובדה שמילאן היתה בקרשים לפני שפנו אליו ולקחו אותו מהגלקסי. הוא חזר אחרי חצי עונה הבקיע 10 שערים בליגה, בישל שערים והוליך במו רגליו את הקבוצה לאלופות…. וזה עם משבר הקורונה באיטליה באמצע…..
          זלעטן אף פעם לא מעבר לשיא. אתה מוזמן לחפש ברשת סרטונים על הגולים שלו ב MLS. כל אחד יותר יפה מהשני.

          1. אני ראיתי אותם גם אז. ברור שהוא היוצא מן הכלל אבל באופן כללי למה שחקנים הולכים לחתום שם? למה זלאטן חתם שם?

          2. במקרה של זלעטן? חפש את האישה…..
            גברת איברהימוביץ דרשה ארה"ב אז הוא עשה מה שהיא רצתה.
            האישה ביקשה לחזור לחנויות האופנה שכל כך אהובות עליה במילאנו וזה מה שקיבלה.
            הוא באמת אוהב אותה ולא חושב שהוא מסתכל לצדדים… אני גם חושב שהילדים שלהם יותר דומים לה באופי מאשר לו. מהם לא חושב שיצא הזלעטן הבא….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט