מחשבות כדורסל של שני / רועי ויינברג

דנבר-קליפרס: כרוניקה של משחק 6

קצת ארוך:

דנבר חזרו פעם נוספת מהקבר. הם עשו את זה בזכות ניקולה יוקיץ', שהופך לאט לאט לאחד השחקנים הטובים בליגה והמסוכנים ביותר בפלייאוף. הוא לקח את המשחק על עצמו במחצית השנייה עם נקודות מקרוב ומרחוק במקביל, כשהוא מצליח להכנס עם הכדור פנימה, לזרוק מקו השלוש ולמצוא את חבריו לקבוצה. כשיוקיץ' טוב דנבר טובה וזה בלט גם במשחק הזה: הוא אחד הסנטרים המגוונים בליגה, "קילר" ושחקן שקשה לעצור כשהוא חם. הקליפרס ניסו כמה פתרונות כשראו שזובאץ לא מספיק, כולל ניסיון לשים עליו את קוואי או את פול ג'ורג' ברבע האחרון. זה כמובן לא עבד.

יוקיץ' לא ניצח לבד (למרות שורה סטטיסטית מדהימה של 34-14-7). ג'מאל מארי נתן משחק אחראי, משהו יחסית נדיר בהתחשב בשחקן שראינו גם בסדרה הזאת וגם במשחק השביעי של הקודמת: הוא לקח רק 13 זריקות וגם אלה שהחטיא לא היו זריקות רעות – שלשה פתוחה, זריקת מיד-ריינג' אחרי חסימה של יוקיץ' וחדירות לצבע. משחק שני האנשים שלו ושל יוקיץ' היה מעולה גם היום, כשהיכולת של הראשון לחסום לשני וההפך הופכת את דנבר להרבה יותר מסוכנת. החזרה מהפיגור שייכת גם לו, אבל אצלי איש המשחק אחרי יוקיץ' אחר לגמרי.

גארי האריס היה מדהים. קלע 16 נקודות באחוז סביר (45.5%), אבל עשה עבודה נהדרת בהגנה במחצית השנייה, בעיקר נגד קוואי. השילוב שלו ושל טורי קרייג נתן לדנבר את מה שהם צריכים בשביל להתמודד עם לנארד וג'ורג' ברבע הרביעי ויהיה מעניין לראות איך הם יהיו במשחק השביעי אחרי הגנה טובה כאן. ג'רמי גרנט עשה עבודה מרשימה על קוואי במשחקים 5 ו-6 והיכולת של דנבר לעבור בין שומר גבוה יותר לנמוך יותר יכולה להיות משמעותית במשחק השביעי.

בשני המשחקים האחרונים (ואולי גם בכל הסדרה) היתרון של דנבר על הקווים בולט. מייק מלון מאמן טוב, אבל יותר מאיכות האימון שלו יש כאן חולשה של דוק ריברס. גם במשחק החמישי ראינו את הקליפרס מאבדים פיגור כשהם לא מצליחים להגיב בזמן. הפעם הוא לקח פסקי זמן כשדנבר רצה, אבל הם לא הצליחו להאט את דנבר.

הקליפרס יכלו לנסות הגנה יותר מתוחכמת מהאישית של זובאץ על יוקיץ', כשג'מייקל גרין או מרקוס מוריס שומרים עליו מבחוץ וזובאץ מחכה בצבע. הם יכלו לשלוח דאבל-טימז ולהמר על הקליעה של כל השחקנים האחרים, הימור שאפשר לקחת בפיגור של 18 נקודות. ריברס יכל לנהל את הדקות של פטריק בברלי, 4 עבירות כשנשארו 10:43 לסיום הרבע השלישי, בצורה חכמה יותר. הקליפרס יכלו לנצח את הסדרה ב-5 או ב-6 משחקים.

אנחנו כבר באמצע ספטמבר, 48 דקות מסיום הסיבוב השני בפלייאוף ועדיין לא נראה שהקליפרס באמת "התחברו". היו להם משחקים טובים בפלייאוף, אבל הם לא מצליחים להשאר יציבים. בשני המשחקים האחרונים המגמה אפילו יותר קיצונית: יש רבעים שבהם הקליפרס משחקים כדורסל עילאי וכאלה שבהם הקבוצה לא שייכת למעמד.

כוכבים לוקחים את המשחק על עצמם וראינו את ג'ורג' (במשחק טוב) ולנארד עושים את זה, אבל היום זה לא עבד. 23 מ-38 הזריקות במחצית השנייה היו של קוואי ו-PG13. על הנייר זה דבר טוב: הכוכבים אמורים להשתלט על המשחק בפלייאוף, אבל אם הזריקות לא נכנסות צריך לנסות לשלב את השחקנים האחרים או גישה אחרת. לו וויליאמס היה יותר טוב משניהם וזרק 5 זריקות בלבד ואף שחקן אחר לא היה מעורב בהתקפה.

במחצית השנייה היום (64-35 דנבר) ובמשחק החמישי (67-49 דנבר) זה נראה כאילו יש כאן קבוצת כדורסל מגובשת נגד אסופת שחקנים. יכול להיות שמדובר בקללת הקליפרס או סתם מזל רע בשני המשחקים האלה, אבל קבוצה טובה אמורה להיות מספיק דומיננטית בשביל להכריע את המשחקים האלה. המומנטום, ההיסטוריה ודעת הקהל נגד הקליפרס. יכול להיות שבמצב הזה הקליפרס יוכלו לשחק בלי הקוף על הגב, במשחק שביעי שיהיה קשה מאוד ל-2 הקבוצות.

טילים מקורקעים

פעם נוספת יוסטון הודחה ב-5 משחקים בחצי גמר המערב, כשהכדורסל שלהם לא עבד נגד הלייקרס: החזון של הסמול-בול לא הצליח לעבוד נגד הלייקרס הארוכה שמנעה מיוסטון שלשות וחשפה את החולשה של הרוקטס: לא הייתה להם תוכנית ב' מעבר לבידודים של הארדן והקליעה מרחוק. מייק ד'אנטוני לא המשיך בקבוצה, ויכול להיות שהסיבוב השני במערב הוא התקרה שלהם.

מצד שני, אין יותר מדי אפשרויות – טרייד על הארדן יוביל אותם לבנייה מחדש סביב ווסטברוק, כשלשניהם יש חוזי ענק (מסתיימים ב-2023). לא בטוח שהקבוצה שתגיע במקום המזוקן תהיה באמת טובה יותר או שימצאו תמורה משתלמת לראסל. תוסיפו לזה את הבחירות שהם העבירו בטרייד על ווסטברוק, ולא בטוח שיש ברירה אחרת ליוסטון מעבר ל-Win-Now. עכשיו השאלה היא איך עושים את זה.

הכל מתחיל מהמאמן החדש שיגיע במקום ד'אנטוני. יש מצב מעניין בשוק: לא מעט מאמנים טובים (אטקינסון, דונובן, מקמילן) אבל אף אחד מהם לא מאמן מוכח בפלייאוף. יכול להיות שנראה את יוסטון הולכת מחוץ לקופסה ומביאה את סם קאסל (עוזר בקליפרס היום) או ג'ף ואן גנדי שיכולים להפתיע, אבל לא בטוח שהם ישתפו פעולה עם גישת הסמול-בול הקיצוני של דריל מורי. הגישה הזאת הוכחה בסדרה נגד הלייקרס כאחת שמתקשה נגד גבוהים דומיננטיים, כשהלייקרס הגיעו לטבעת וקלעו באחוזים גבוהים בארבעת המשחקים האחרונים נגד הרוקטס.

לכן יוסטון צריכה לחשוב על שינוי עם הכלים המוגבלים שיש לה בסגל. מהלך שיכול להיות מעניין הוא טרייד של אריק גורדון על אל הורפורד. גורדון יתן לפילדלפיה שחקן שזורק מהשלוש בווליום גבוה ויכול לרווח את המגרש לסימונס ואמביד, בזמן שהורפורד נותן לרוקטס הגנה על הטבעת לצד יכולת של גבוה שמוסר החוצה מהפוסט. בדקות בלי אמביד הורפורד לא היה רחוק מרמתו בשנה שעברה. גורדון אמנם צעיר מהורפורד ב-3 שנים, אבל נוטה יותר לפציעות. השילוב של חוכמת המשחק של הורפורד, היכולת לשמור גם רחוק מהצבע וההגנה על הטבעת בעת הצורך תיתן ליוסטון קו קדמי מסוכן עם קובינגטון, טאקר והורפורד עצמו.

הבעיה של הרוקטס היא לא בהכרח הצוות המסייע. גם העונה היו לה 6 פורוורדים שיכולים לקלוע מרחוק ולשמור ברמה סבירה עד מצויינת (קובינגטון, טאקר, גורדון, מקלמור, ג'ף גרין והאוס), אבל שני הסופרסטארים שלה לא הצליחו ליצור שלם שגדול מסכום חלקיו. הארדן אחד הסקוררים הגדולים בהיסטוריה אבל מאוד חד-מימדי, כשלא ראינו את יוסטון מנסה לתת לו לזרוק מחצי המרחק או אפילו לקבל כדור במצב שונה ממה שראינו לאורך כל העונה. ווסטברוק, בגרסה הנוכחית, לא מספיק טוב בשביל להיות השחקן השני בקבוצת פלייאוף. הוא יכול לתפקד יותר כ-cutter לסל או להריץ פיק-נ'-רול נמוך עם הארדן בניסיון לתקוף שומרים חלשים יותר.

זה הדבר החשוב ביותר בבחירת המאמן של הרוקטס – לא מי שיתן את כמות הניצחונות הגבוהה ביותר בעונה הסדירה או ישתף פעולה עם הגישה המתמטית של מורי, כי הארדן&ווסטברוק מספיק טובים בשביל להגיע לפלייאוף. השאלה היא מה הרוקטס יכולה לעשות כשדברים לא הולכים כמתוכנן, ואם שני השחקנים המובילים שלה מספיק טובים בשביל לקחת אליפות בשיטה שמבוססת על בידודים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 61 תגובות

    1. למה ליובטון לקשור את עצמם לחוזה הכבד של הורפורד? לא מספיק יש להם את החוזה של ראס? (שלו יהיו קונים בגלל ההייפ והסגנון משחק).
      אם כבר מפילי הייתי מכוון על סימונס. אבל לא נראה לי מורי יהיה זה שיקבל את ההחלטות בזמן הקרוב.

      1. החוזה של הורפורד נגמר באותה שנה כמו החוזים של הארדן ושל ווסטברוק. הוא הגבוה היחיד שהם יכולים להשיג ולהשאר עם סגנון משחק דומה למה שיש להם עכשיו, והיה ברור בסדרה נגד הלייקרס שהם צריכים אחד כזה

  1. כל מילה, תודה רבה רועי.
    .
    יש גם שאלה מה הארדן וראסל רוצים לעשות. לא יודע אם הארדן רוצה להישאר, לא יודע תחת איזה מאמן הוא רוצה לשחק. גם אם רציונלית הם יתקשו לקבל תמורה שקולה לחוזה של הארדן, לא בטוח ששווה להם להשאיר אותו בכח אם הוא רוצה לעזוב. ואם הארדן עוזב אפשר לומר את אותם דברים על להשאיר את ראסל – לדעתי עדיף להם ללכת לאיבוד מאשר לבנות סביב ראסל, שאר ברוסטר, ומה שיקבלו עבור הארדן. אז יתכן שנראה ביוסטון שבוע היסטורי כמו זה שראינו באוקלהומה בקיץ שעבר. מה שבטוח – ביוסטון, כמו ביוסטון, לא יהיה משעמם ולו לרגע אחד.

  2. תודה רועי. הטרייד שאתה מציע טוב בעיקר לפילי. החוזה של גורדון הוא מציאה לעומת החוזה הנורא של הורפורד, שהרוויח העונה בדיוק פי 2 מגורדון (28 מיליון לעומת 14!). ובכלל, הורפורד נמצא בדמדומי הקריירה, בדרך הבטוחה לשמש גופה עוברת לסוחר בטריידים למיניהם. לגורדון יש עדיין מה לתרום.

    1. הוא הכניס את הטרייד לקונטקסט של יוסטון צריכים לנצח כאן ועכשיו, במובן הזה לתת ראן אחרון למורי בול בהרכב הנוכחי עם הורפורד יכול בהחלט להיות מעניין.
      .
      אבל אם ליוסטון יש שכל, הם שולחים את הארדן לכל המרבה במחיר, את ווסטברוק לניקס, ועושים ריביליד סביב טאקר.

  3. את יוסטון בשיאה כיניתי קבוצה של כמעט.
    לפעמים אפילו בנייה נכונה מאמן ושיטה טובים זה לא מספיק, צריך להפציע בזמן הנכון. (כשדוראנט בגולדן סטייט זה לא הזמן).
    היום זאת קבוצה מתה ולא רלוונטית, צריכים לפרק את החבילה.

    סליחה אבל הקליפרס הפסידו יותר משדנבר או יוקיץ ניצחו

  4. דנבר בהחלט ניסו להביא דאבל טים על יוקיץ' על הקשת כששחקן נמוך שומר עליו, בפיגור. ריברס ניסה הרבה דברים, התוצאות היו שקיבלו שלשות משחקנים אחרים.
    יוקיץ' יודע למצוא קלעים פנויים.

  5. דוק ריברס היה צריך לעוף אחרי התרגיל המשפחתי עם הבן שלו לפני כמה שנים
    הולך להיות צחוקים בעונה שתגיע עם מינויי המאמנים.
    בגלל הקיבעון\של ה ג.מ אחלה מופע של כיסעות מוסיקליים,
    בתור ג.מ הייתי מתחיל לחפש כישרון מאמנים ,ולא נוגע בסחורה סוג ז'

  6. תודה רועי אבל אני ממש מתקשה להסכים עם הכתוב:
    קליפרס – הקושי הוא בעיקר התקפי. הגנתית הם האטו מאוד את דנבר ואין להם אפשרות להאט את הזריקות השוגעות שנכנסו ליוקיץ'. התקפית הם ידעו למה הם נכנסים והיה ברור שזה יהיה סגנון המשחק. אין להם רכז והם בנויים לחיים או מוות על היכולת האישית של קוואי ג'ורג' ולו. הם חיו עם זה יפה עד עכשיו הלילה הזריקות לא נכנסו. (מסכים שדוק מאמן לא טוב)
    .
    הארדן סיים את הסדרה עם ts של 66% בקירוב. ועם 29 נקודות למשחק. זה מעל קוואי. מעל ג'ורג' מעל לברון מעל דיוויס. יוסטון הפסידה בגלל 2 דברים מרכזיים סגירה נוראית של המתפרצות (בערך 16 נקודות למשחק לליקרס ו6 ליוסטון. הגנה במשחק עומד הייתה מעולה) . וראסל ווסטברוק. אנהג בשמעוניות ואומר שאם להארדן העה את דיוויס וללברון היה את ראס… בקיצור זה מובן. ממש ממש לא מקבל את טיעוני השחקן טוב לעונה הרגילה ודומיהם. הארדן היה מעולה הפלייאוף הזה.

    1. יכול להסכים בקשר להארדן, אבל אני חושב שאם שחקן קולע ב-66% טרו שוטינג, במיוחד ברמה של הארדן, הוא צריך לזרוק יותר. ההפסד כאן לא עליו.
      .
      דנבר-קליפרס נכון וגם נגעתי בזה בפוסט: הם משחקים על בידודים וזה לא עבד בשני המשחקים האחרונים. גם אם הם הולכים על ההירו-בול אפשר לעשות אותו יותר חכם (יותר וויליאמס, פחות ג'ורג').

      1. אבל למה וויליאמס שהוא פחות יעיל מג'ורג' בכל אספקט התקפי שהוא לא ניהול משחק ייקח יותר זריקות? לדעתי אם כבר הוא צריך לייצר יותר לאחרים (ודווקא מספר הזריקות המועט מעיד על כך שזה מה שהם ניסו) בנוסף את לו יש לדנבר יותר כלים להאט. הקושי שלהם הוא בכנפיים ואני חייב לציין שאני מופתע לטובה מההגנה של קרייג

        1. אני לא חושב שוויליאמס פחות יעיל מג'ורג' בכל אספקט התקפי – אין הבדל גדול ביכולת שלהם ליצור סל מכלום, לפחות בעונה הסדירה. וויליאמס היה חושך במשחק החמישי וברוב הראשונים, אבל אם ההתקפה נתקעת והוא כן מצליח לקלוע אין סיבה שלא יזרוק יותר. ההגנה של דנבר בסדרה באופן כללי מרשימה – קרייג, האריס וגרנט הבולטים

    2. הארדן בעיקר ניפח סטט בגארבג במשחקים. נתן 2 משחקים בסידרה בלבד. 2 גרועים ו1 גארבג אבל כן הוא בכל זאת היה השחקן הכי טוב ביוסטון וראס אוי ראס….

      1. כן נכון… בגלל זה היו לו 17.5 נקודות ב66% TS בחצי הראשון שכידוע לכל הוא גארבג' טיים אחד גדול.
        יכולת לבוא עם טיעון הגיוני שכרגיל הייתה לו בעיה ברבע האחרון אבל למה לא לזרוק 'שקר הסטטיסטיקה' אם אפשר.

        1. מה זה משנה החולשה שלו ברבע אחרון אם הלייקרס פותחת 20 הפרש במחצית? ברגע שהביאו עליו דאבל טים נגמר לו הסרט והוא לא חשב לשנות את המשחק שלו והשבלוניות לשנייה

  7. תודה רועי. לא מסכים עם הקטמוני מעלי…הרגיש לי שהקליפרס מאוד חד מימדיים התקפית והמספרים של PG וקאווי אכן מאשרים את ההרגשה הזאת ששניהם זרקו והיו מעורבים מאוד ושאר הקבוצה עמדו והסתכלו. עם הכישרון שיש שם סוויט-לו לא יכול לסיים משחק עם 5 זריקות וגם זובאץ צריך לקבל יותר כדורים כדי שיוקיץ יעבוד קצת הגנתית. מוריס והראל בכלל לא מחוברים וחבל כי כשהם גם טובים אני לא רואה קבוצה שתנצח את הקליפרס. אם אני דריל מורי (או מי שמחליט ביוסטון) אני מנסה להיפטר מראס. הארדן חייב להישאר. הטרייד על קאפלה היה טעות והורפורד תמורת גורדון זה בהחלט מעניין ובאמת win-win, לדעתי הורפורד ממש לא סוס מת ויכול להתאים כמו כפפה ליוסטון בעיקר הגנתית.

  8. שנה הבאה העונה תתחיל אמביד יעשה כמה בלוקים יפים, טאונס יעשה מובים של שוטינג גארד ויוקיץ' יתחיל קצת לאט כי הוא מכור לקולה… ואז עוד פעם כולם יהיו מופתעים בפלייאוף שהוא הסנטר הכי טוב בליגה. מביך שנה אחרי שנה.

  9. תודה רועי.
    אני חושב שההפסדים של הקליפרס זה בגלל שמולם עומדת קבוצה ולא יחידים. בבועה ראינו כמה חשוב קבוצה – מיאמי הדיחה את יאניס ומילווקי בגלל התלות ביאניס, וכעת התלות העצומה בקאווי וגורג' פוגעת בהם, מלבד לו וגרין שקלעו מעל 10 נק, כל שאר הקבוצה לא התקרבה. גם השחקן השישי לעונה קלע 5 נק. הקבוצה בדנוור היא טובה מאוד ומספיק לראות את הספסל צוהל, מריע ומעודד את חבריו וזה סוד הקסם.
    .
    לגבי יוסטון – אני נגד לפרק, כן לנסות שוב. מאמן אחר, ספסל חזק יותר ועבה יותר. הטרייד על הורפורד בהחלט מעניין. אך עדיין הספסל נשאר פגוע.

      1. השואג הפך למיילל לא צריך סטט רואים את זה כל הפלייאוף, קולעים עליו כמעט את כל הסלים ללא התנגדות, הוא מנגר בהתקפה ומהקו (אידיוט מי שנותן לו לייאפ ודאנק במקום לשלוח אותו לקו בכל פעם, כן פורטר אני מדבר בדיוק עליך, מקווה מלון ניפח אותו בכמה סתירות)

  10. נתחיל עם יוסטון:

    1. שחקן כמו הארדן לא הולך בטרייד, אלא אם הוא מתעקש, וזה לא נראה הכיוון.
    2. הארדן גם רוצה את ווסטברוק איתו, אז נשארים על זה.
    3. הסמול-בול של יוסטון לא רע, אבל צריך חלופות. סנטר מחליף בסגנון נרלנס נואל יכול להיות מצוין בכמות דקות קטנה יחסית. הוא ישחק בעיקר בדקות המנוחה של ווסטברוק…
    4. יוסטון צריכים שחקנים נוספים שיכולים להיות גם אופציה בצבע ולא רק מחוץ לקשת – ג'ף גרין זאת דוגמא מצוינת.

            1. חחח ראס וסימונס יחד יהיה ענק נחזיר גם את ברט בראון וטיי לו יהיה העוזר

            1. אני מוכן לקחת את הארדן וראס לפילי על סימונס האריס והורפורד
              מסכים?

            2. ברור שלא, הפכת את יוסטון לפילי מינוס אמביד, מי יסכים לזה?

  11. אני בתור הנהלת יוסטון, מנצל את המינוי שהתפנה, ומבקשים מכל מאמן שיגיע, את הרעיונות שלו מה בדיוק לעשות, כולל הצעות לטריידים ברמה העקרונית. ומגיעים בלב פתוח ובנפש חפצה, ומקשיבים. מי שמציע משהו שהוא גם ווין נאוו, וגם מראה איך הוא עושה משהו שמתמודד עם מה שלא עבד השנה – איתו חותמים ונותנים לו גיבוי.

  12. טור מעולה, תודה רבה!

    לגבי הרוקטס – אני מבין שנק' המוצא היא שדריל מורי נשאר. כי אם לא, יש עוד כמה אפשרויות. תכלס אני בעיקר מקווה שדאנטוני יכתוב איזו ביוגרפיה סטייל פיל ג'קסון, כי הבן אדם עבר לא מעט מקומות וכוכבים בקריירה

  13. הלך הרוח באתר הופס קו איל – כל פעם שקבוצה מפסידה סדרה בפלייאוף (לא משנה איזו סדרה, יכול להיות גם הגמר) כולם כבר מחפשים איך להעיף את כולם (כולל את הג'מ, הבעלים ואם אפשר גם את העיר – יאללה לסיאטל!) וללכת לרי-בילד. יש מאמן שנתן סדרת עונות מצויינות? להעיף. יש כוכב שכוחו עדיין במותניו אבל מה לעשות קורה שיש ימים רעים? להטריד! הפסידו לקבוצה שפשוט יותר טובה מהם? לפרק!!! יאללה תעיפו את הארדן, תביאו בחירות דראפט ותוך שנה שנתיים גג שמעון והחבר'ה בונים לכם כאן קבוצה אלופה.
    פשוט הזוי.

  14. הקליפרס במשבר, זה אחד הדברים הגדולים שקורים בסדרה, אם הם לא יתאוששו מהמשבר עד מחר הם יודחו. לא ברור מה קורה שם, אולי זו הבועה, וויליאמס והראל לא טובים, ג'ורג' היה מנוטרל חצי מהפלייאוף.
    קוואי טוב, אבל אין לו את השטיח האדון שהיה בטורונטו. פה כל אחד לעצמו, אין היררכיה ברורה בקבוצה, והמאמן לא בטוח תורם, במצב של משבר צריך מנהיג, ולא ברור מי יעשה את זה בקליפרס. אם הם מודחים מחר, זה יכול לסכן להם את כל הפרויקט

  15. מה רע ליוסטון עם הארדן? הם קבוצת צמרת קבועה, יש להם מועמד קבוע לאמויפי, הם בדיבור על אליפות כל שנה, ואם הכוכבים מסתדרים הם יכולים לקחת מתישהוא. אז למה לפרק? את מי הם יביאו שיביא אותם יותר גבוה?

    1. הכל נכון חוץ מהקטע של האליפות שום כוכבים לא יסתדרו. ליוסטון אין גם מה לתת בטרייד תמורת שחקן נורמלי שיגיע לצד הארדן.
      סתם לדוגמא אמביד דורש טרייד באמצע העונה מה יתנו עליו? האוס וגורדון?

  16. תודה רועי. רעיונות מעניינים.
    בצד של הלייקרס – ההיסטוריה הקצרה שוב חוזרת: הם יתחילו עוד כמה ימים סידרה שלישית ברציפות מול קבוצה ששרדה מותחן ברגע האחרון (פורטלנד, יוסטון, קליפס/דנבר). האם התוצאה תהיה זהה?

  17. ולחשוב שהארדן לא רצה לידו את האוורד וכריס פול.. וויתרו על בברלי ולו וויליאמס וטרבור אריזה וקאפלה…והמינימל…. חבל

      1. את זה לא נדע אבל אל תשכח שעם כריס פול וקאפלה הגענו מרחק מתיחה מאליפות ומקום ראשון בעונה הסדירה…. בכלל כמה שקאפלה היה רך הוא נתן מימד לפיק אנד רול עם הארדן המון ליי אפ במשחק חסימות מה שהיה חסר מאד השנה… אריזה שחקן הגנה מעולה ובברלי תמיד טוב בכל קבוצה לו וויליאמס טוב יותר מגורדון… נקווה לימים טובים

  18. שאלה – הארדן מצטער שהלך ליוסטון? הל נו! הוא הפך לשחקן המרכזי שהוא, כולל MVP, וקבוצה שאשכרה סביבו מנסה לזכות באליפות ומשקיעה על זה המון כסף ומחשבה ועבודה. איני חושב שאיזה שחקן יכול לבקש יותר – וגם שיש דרישה אחרת ממועדון. הם עובדים קשה וברצינות בדיוק על זה. דאנטוני הולך – כי הם וגם הוא החליטו שכדאי לשנות משהו – ולאו דווקא ברוסטר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט