חלום הקיץ שלי (17) – אינדיאנה / גילעד זריצקי

הפייסרס נכנסו לעונה עם ציפיות נמוכות עקב השיקום הארוך של ויקטור אולדיפו, הכוכב של הקבוצה. בערך באמצע העונה, ג'רמי לאמב הצטרף למצבת הפצועים, עם קרע ב-ACL וסיים את העונה. וכאילו זה לא הספיק, עם תחילת המשחקים בבועה גם דומנטס סבוניס, האולסטאר, נפצע וסיים את העונה. למרות כל הפציעות, טי ג'יי וורן פרץ והוביל את הפייסרס למאזן 6-2 בבועה. אינדיאנה סיימו את העונה עם 45 נצחונות ו-28 הפסדים במקום הרביעי במזרח, אבל זה לא הספיק מול מיאמי הקשוחים שטאטאו אותם הביתה. נייט מקמילן המאמן היה זה שפוטר ושילם המחיר על הסוויפ, למרות העונה המוצלחת, בהתחשב בפציעות.

רבים טענו שאולדיפו וסבוניס הם תמורה עלובה תמורת כוכב כמו פול ג'ורג', אבל שניהם השתפרו מאוד בשלוש השנים האחרונות והוכיחו שמדובר בטעות. ויקטור אולדיפו, לפני הפציעה, היה ברמת ALL-NBA. כיום אחרי פציעה קשה, עדיין נראה "חלוד" עם 15 נקודות למשחק שעבורם ירוויח 21 מיליון לעונה אחרונה בחוזה. במהלך העונה, לפני שידעו איך יחזור מהפציעה, הציעו הפייסרס לאולדיפו הארכת חוזה של 20 מיליון לעונה ל-4 עונות, אך אולדיפו סירב. דומנטס סבוניס, אומנם פחות מפלצתי מאבא סבוניס, הוכיח שגם הוא שחקן מצוין, נבחר לאול סטאר לראשונה העונה בגיל 24, ועדיין ממשיך להשתפר. סבוניס הוא ריבאונדר, שחקן פוסט, רולר, ומוסר ברמה גבוהה מאוד (19 נקודות, 12 ריבאונדים ו-5 אסיסטים למשחק), ירוויח 19 מיליון בממוצע לעונה ל-4 העונות הקרובות.

מלקולם ברוגדון, טי ג'יי וורן ומיילס טרנר משלימים חמישיה חזקה ומאוזנת. ברוגדון, רכז פותח ומנהל משחק מצוין (7 אסיסטים למשחק), שהיה חבר במועדון ה-50-40-90 היוקרתי בשנה הקודמת במילווקי, ירוויח בממוצע 22 מיליון לעונה ל-3 השנים. הקרובות. טרנר, מגן טבעת מצוין (2 בלוקים למשחק), שמסוגל לקלוע מרחוק (34% ב-5 נסיונות למשחק), ירוויח 18 מיליון לעונה ל-3 עונות. ווורן, שהגיע מפיניקס בקיץ בסלארי דאמפ, הראה לסאנס שטעו עם 31 נקודות למשחק בבועה, ירוויח 12 מיליון לשנתיים הבאות. 

הספסל של הפייסרס מורכב משחקנים בשיא הקריירה. ג'רמי לאמב, היה סקורר מצוין (13 נקודות למשחק), אבל פציעת ACL כבר גמרה כמה קריירות, אז לא הייתי בונה שיחזור לעצמו אחרי השיקום, ויוכל להתנחם ב-10 וחצי מיליון לעונה לעוד שנתיים. דאג מקדרמוט הצלף (45% ב-4 נסיונות למשחק), ירוויח 7 מיליון לעונה אחת. ג'סטין הולידיי, 3&D שנתן עונת שיא מהשלוש (40% ב-5 נסיונות למשחק), מסיים את החוזה ואנסה להשאיר אותו בקבוצה עבור 5 מיליון לעונה או שתיים. טי ג'יי מקונל, רכז סולידי מהספסל, חתום על חוזה לעוד עונה אחת של 3 מיליון. ג'אקאר סמפסון, פורוורד אנרגטי מהספסל, מסיים את החוזה. ארון הולידיי, האח הצעיר של ג'רו וג'סטין (בן 23), הוא עוד שחקן 3&D, עדיין על חוזה רוקי. 

עם קבוצה חזקה ומאוזנת המורכבת משחקנים בשיאם התכנית שלי תהיה להשאיר את הבסיס של הקבוצה עם שיפורים קטנים, בתקווה שאולדיפו יחזור לעצמו ויסכים להאריך את החוזה בקיץ. הנושא הראשון לטיפול יהיה החתמת מאמן שמתאים למשחק המודרני. מייק דיאנטוני הוא אופציה מצוינת, אבל אני לא חושב שיוסטון יוותרו עליו. אפשרות יותר ריאלית היא ג'ון גודווילי, עוזר המאמן של ניק נרס (הגאון) בטורונטו ב-15 השנים האחרונות, ובנבחרת קנדה. השילוב של טרנר וסבוניס לא אופטימלי, ולכן אחפש טרייד על מיילס טרנר עבור פורוורד שיפתח לצד וורן. לדוגמא, טרנר ובחירה סיבוב שני עבור רוברט קובינגטון ודנואל האוס מיוסטון, אם מוריי יבין שהמיקרו-בול לא עובד ויחפש גבוה קולע ומגן טבעת.

לסיכום, נפתח את העונה עם חמישיה הכוללת את ברוגדון, אולדיפו, וורן, קובינגטון וסבוניס ועם מקונל, ארון וג'סטין הולידיי, האוס וגוגה ביטדזה מהספסל. התקרה של הקבוצה תהיה תלויה באולדיפו. אם יחזור לשיאו מדובר על קבוצה שתתחרה על ראשות המזרח. אחרת, ישארו במקום סולידי בפלייאוף, יאבדו את אולדיפו אחרי העונה כי תהיה קבוצה שתציע לו חוזה מקסימום, וישקעו בבינוניות בעונות הבאות.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה גילעד. ג'ון גודווילי אופציה מעניינת כמאמן ראשי אבל הייתי רוצה לראות שם את קני אטקינסון – מאמן שהצליח בברוקלין לבנות התקפה מבוססת גארדים יוצרים ואחת שזורקת הרבה מהשלוש, משהו שהפייסרס לא עשו מספיק. ברוגדון וטי ג'יי וורן קלעים טובים שצריכים לזרוק יותר מחוץ לקשת, הריווח יעשה טוב לכולם. אני גם הייתי מעביר את טרנר, למרות שקשה לי לראות את הרוקטס מוותרים על קובינגטון והאוס בשבילו.

      1. סבוניס וטרנר לא מספיק זריזים לשמור על שחקנים מהירים. עם שחקן אחד כזה על המגרש אפשר להסתדר, אבל עם שניים פחות. גם בהתקפה הם דורכים אחד לשני על הרגליים. הקבוצה תשתפר אם אחד מהם (טרנר) עבור תמורת שחקן שמשתלב טוב יותר בקבוצה.

  2. קודם כל, פה באתר החליטו שלג'רו הולידיי קוראים דרו הולידיי אז אנא ממך, יישר קו.

    לעניין אינדיאנה, בנו שם קבוצה נהדרת והפיטורין של מקמילן לא ממש הגיוניים, בעיקר לאור העובדה שהפריצות של סבוניס ודיפו התרחשו במשמרת שלו. חטף סוויפ, אבל בלי האול-סטאר שלו ועם דיפו על הילוך שלישי. החוזים די סבירים (מיילס (לדעתי גם ברוגדון) קצת מופרך, סבוניס ווורן די שיחוק), וינסו לדוג עוד מציאות בשוק החופשי. אין להם בחירת דראפט השנה ככה שמשם לא יגיע החוזה הזול והמשתלם הבא.

  3. כל עוד אולדיפו לא חוזר לעצמו, הפייסרס בבעיה ויש דיבור על זה שהוא יוטרד בעונה הקרובה, תלוי איך הוא יראה.
    אולדיפו חייב עונה טובה בשביל עצמו ובשביל החוזה הגדול הבא שלו

  4. תודה רבה.
    הייתי אוסף את כל הנכנסים שיש לי,ומתחיל לפרק את הקבוצה.
    לא שהם רעים,אני פשוט חושב שהתלכיד הזה לא כזה מתאים לכדורסל המודרני.
    אולדיפו וברוגדון שחקנים מפחידים בהגנה,אבל בהתקפה דיי דומים. הייתי מחפש להביא קלעים ליד ברוגדון.
    היתרון של אינדי שהם במצב דיי טוב,אין חוזים גרועים(למעט טרנר,אבל לא חושב שזה עד כדי כך גרוע).
    אם הם לא הולכים על בנייה מחדש או טריידים רציניים. הייתי מחזק את הספסל. מקונול ומקדורמט היו חלשים להחריד מול מיאמי, ורק סימפסון והולידיי היו טובים מהספסל.
    קבוצה סימפטית שכיף לאהוב אינדי.

    נ.ב
    אהיה קצת חצוף ואציע שאולי אתה ולילי תעשו ביחד איזה טור על יוטה. סתם כי התחושה שלי(בלבד) שעולים הרבה טורים לאתר, וקצת קשה לעקוב. אז אם אפשר לאחד למה לא.

    1. אני נגד לפרק קבוצה עם שחקנים לקראת השיא, שלמרות פציעות משמעותיות, הגיעה למקום הרביעי במזרח. אם אולדיפו חוזר לעצמו הם יכולים להיות אלופי המזרח (להשוות את הישג השיא של הקבוצה בהסטוריה).

      לגבי יוטה, מנחם הבטיח לי חולצת NBA מקורית אם אסיים את הסדרה בעצמי. לא אתן לו תירוץ להתחמק 😉 הטור על יוטה יהיה בעוד כשבועיים.

  5. קבוצה במצב מעניין. לא יודע מה יהיה עם אולדיפו, מקווה שיחזור לאיתנו, אבל אין וודאות. הייתי בונה סביב ברוגדון, סאבוניס, וורן ולאמב. טרנר מצוין אבל היום קשה להצדיק חוזים גדולים על שני ביגז, ועדיף להם להיפרד ממנו אם יצליחו.

  6. עם אולדיפו זו התלבטות, אם הוא לא רוצה להאריך חוזה אז עדיף טרייד, כי עוד שנה יעבור ללא תמורה.
    בטרייד עליו אפשר לקבל תמורה ראויה. הבנתי שהלייקרס מעוניינים, אולי תמורת בראדלי וגרין?
    קבוצה אחרת תוכל לקבל את אולדיפו וטרנר בטרייד ולתת הרבה.
    השאלה איזו קבוצה תלך בגדול. אם יאניס מודך בשבוע הקרוב אז אולי ידרוש טרייד מהבאקס
    בכל אופן, לא הייתי משאיר את אולדיפו בסיכון שיעזוב ללא תמורה, בדיוק מהסיבה שציינת

    1. אני לא חושב שללייקרס יש מספיק נכסים בשביל לעשות טרייד על אולדיפו. אם יצליחו להרים מהלך כזה, הם באמת יהיו קבוצה מפחידה.

  7. גילעד, הבטחתי שאחכה עד סיום הפרוייקט של כל 30 הקבוצות ואז אם תעמוד בהבטחה, אכניס אותך כחבר צוות.
    אין צורך לחכות יותר. הוכחת את עצמך בגדול. מרגע זה אתה חבר צוות, ורועי ויינברג הוא המנטור שלך עד שתגיע לגיל 17. אני מוסיף אותך לרשימת ההפצה, וייתכן שמדי פעם תתבקש לעזור בכיסוי משחק או שניים, או בפריוויו. רועי גם יגיד לך כיצד להיות מקושר עם הופס בווטסאפ.
    אנחנו הפכנו לאתר ספורט מכובד ביותר, והעובדה שאנחנו לא מסחריים עוד מגדילה את המוניטין שלנו. בעתיד העובדה שהפכת לחבר צוות באתר בגיל 16 תעזור לך מאד!
    בהצלחה,
    מנחם

    כמובן שהפרוייקט ממשיך עד סיומו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט