אירועי דיומא – 29.08.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – הליגה הישראלית בכדורגל חוזרת וגם פתיחת הטור דה פראנס.

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 1 / ניר מועלם:

19:00 אשדוד – קריית שמונה, 5 סטארס : רק לפני חמישה ימים נפגשו שתי הקבוצות במסגרת גביע הטוטו ובו ניצחה קריית שמונה 2-0 בבית, אך הפעם המשחק הוא באשדוד ויהיה מעניין לראות כיצד יתפתח המשחק, אחרי שבעונה קודמת ק"ש ניצלה במחזור האחרון היא בנתה קבוצה מאוד מעניינת שסביר להניח שתהיה במרכז טבלה עם שחקנים שהגיעו כמו : רועי קהת, לוסיו מרנהאו, דור אלו, אופיר מזרחי ויוג'ין אנסה. אך חשוב מאוד לשים לב שגם עזבו אותם שחקני הרכב כמו : מרקוס דיניז, עומר לקאו, עדן קראצב ושמואל שיימן. אשדוד לעומת זאת שמרו פחות או יותר על אותו סגל. הימור – לי זה נראה כמו ניצחון חוץ של ק"ש או תיקו.

19:45 בני סכנין – בני יהודה, 5 לייב : מצד אחד יש לנו את בני סכנין שחוזרת אחרי עונה אחת לליגת העל, אבל עד לפני יומיים כלל לא היה בטוח שהיא תפתח את העונה, אך לבסוף תקציבה אושר, ולא רק זה אלה שלקבוצה היו בעיות עם כמה שחקנים שחלו בקורונה, כך שמשעמם לא היה אצל הקבוצה מהמגזר, ואילו בשכונת התקווה עבר קיץ עמוס יחסית, כאשר מצד אחד הם שיחררו מספר שחקנים, ביניהם זובאס שהיה השוער הראשון כמה עונות בקבוצה הכתומה, ומצד שני הביאו כמה שחקנים צעירים שיהיה מעניין לראות כיצד ישתלבו בקבוצה שבדרך כלל מומחית במציאת שחקנים, רק מה שאצלי בולט לרעה בקבוצה היא עמדת השוער שמאוישת כרגע עם עומר ניראון, אשר הושאל לראשון לפני שתי עונות ולא הציג כדורגל טוב כל כך ( ראיתי אותו בכמה משחקים ), ולכן אני לא בטוח שזה נכון עבורם, אך נראה מה יהיה עד סוף החלון. הימור – בני יהודה לא מפסידה את מחזור הפתיחה ואני אהמר על תיקו.

20:30 הפועל כפר סבא – הפועל תל אביב, ספורט 3 : המשחק שינעל את משחקי היום הראשון בליגה יפגיש את כפר סבא שנשארה בליגה אל מול הפועל תל אביב שעברה כרגיל עוד קיץ בעייתי. בצד הירוק של המגרש הצליחו לשמור על הקפטן עומר פדידה שכמעט עבר להפועל תל אביב ואפילו התחזקו בכמה שחקנים טובים כמו : עומר דנינו, רז כהן ואור דסה. ואילו בצד האדום היה עסוקים בעיקר בגועל כלפיי השחקנים כאשר החליטו לפטר כמה שחקנים שיש להם חוזה, ביניהם מאור בוזגלו שקיבל הודעה שהחוזה שלו מבוטל ועוד כמה שחקנים ( איפה ארגון השחקנים?, אין לי כל בעיה עם המועדון, אלה עם הניהול השכונתי שלו כבר המון שנים ועם המון בעלים שונים בשנים האחרונות). הימור – אני אלך נטו עם תקווה שנראה את הפועל כפר סבא מנצחת את המשחק הזה, ואולי בסוף העונה האחים ניסנוב סוף סוף יעזבו את הקבוצה האדומה שתקבל בעלים רציני שיודע לנהל עסק כמו שצריך.

מגן הקהילה – הסופר-קאפ האנגלי / רועי ויינברג

18:30-ליברפול-ארסנל (ספורט 1). מחזיקת הגביע תנסה להפתיע את אלופת אנגליה החדשה במשחק שיכול להיות משחק הבכורה של וויליאן במדים של התותחנים. בליברפול וירג'יל ואן דייק וטרנט אלכסנדר-ארנולד צפויים לשחק אחרי פציעות, והמייטי רדס ינסו לזכות בתואר לראשונה מאז 2006 אחרי ההפסד שלהם בפנדלים למנצ'סטר סיטי בשנה שעברה. ברנד לנו צפוי לפתוח בשער של ארסנל לאורך העונה וגם במשחק היום.

טניס / אלכס דוקורסקי

טורניר סינסינטי (שנערך בניו-יורק) – גמר

נשים

18:00: נאומי אוסאקה (יפן)-ויקטוריה אזארנקה (בלארוס) – אפשר למצוא מספר קווי דמיון בין שתי השחקניות המעולות הללו. שתיהן זכו בשני תארי גרנד-סלאם (אזארנקה הניפה פעמיים את התואר במלבורן בתחילת העשור הקודם ואילו יריבתה זכתה לפני שנתיים באליפות ארה"ב ובאליפות אוסטרליה בתחילת 2019). הישגיהן במייג'ורס הובילו את שתיהן לפסגת הדירוג העולמי. על אף ששתיהן מייצגות מדינות אחרות, מערכת הטניס של ארה"ב שיחקה תפקיד חשוב בהצלחתן. אוסאקה נולדה שם ואילו יריבתה היגרה מעבר לים בהיותה בת 15. האחרונה ראויה גם לציון, כיוון שהגיעה מהמקום ה-59 (בעוד שאוסאקה מדורגת עשירית) לאחר שבשנים האחרונות חלה נסיגה ביכולתה בגלל פציעות ונסיבות אישיות, שגרמו לה להיעדר מטורנירים רבים, שנערכו מחוץ לארה"ב (מיותר לציין שהטורניר המצוין של הבלארוסית יקפיץ אותה גם בדירוג).
המאזן הפנימי בין שתי הטניסאיות, שבו מובילה נאומי אוסאקה 2:1, אינו מאפשר להסיק מסקנה כלשהי, כיוון ששני המשחקים האחרונים ביניהן, שבהם ניצחה נציגת יפן, נערכו על משטח החימר, ואילו הטורניר הנוכחי נערך על משטחים קשים.
כך או אחרת, שתיהן יכולות בהחלט להיות מעודדות מכושרן ערב פתיחת המייג'ור השני של השנה.

גברים

20:00 (שידור בצ'רלטון): נובאק דג'וקוביץ' (סרביה)-מילוש ראוניץ' (קנדה) – המדורג מס' 1 בעולם טרם הפסיד השנה ונצחונו אמש על רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי בחצי הגמר היה ה-22 שלו השנה. הסרבי, שמחפש זכיה מס' 35 בטורניר מסבב המאסטרס (ובכך להשתוות לנדאל) ושמונים בסך הכול, שיחק לא פחות משלוש שעות בחצי הגמר (נחזר מפיגור מערכה) מול הספרדי הנחוש והמצוין, שכבר הגיש למשחק במערכה המכרעת במצב של 6:5 לטובתו, אך כמו פעמים רבות בעבר, נובאק העלה את הרמה כשהוא נדחק לפינה, שבר בחזרה וניצח 7:0 בשובר השוויון המכריע, כשהוא משיג "אייס" בכל שלוש הגשותיו בו.
יריבו הערב, מילוש ראוניץ' בן ה-29, שמדורג 30 בעולם (ויתקדם משמעותית, ללא קשר לתוצאה הערב), גבר בחצי הגמר בשתי מערכות על המדורג שישי בעולם, סטפנוס ציציפאס היווני, והוא ינסה לנצל את הנשק העיקרי שלו, חבטת ההגשה החזקה והמדויקת, כדי לזכות בטורניר ראשון מהסבב היוקרתי (ותשיעי בסה"כ).
דג'וקוביץ' אינו יריב נוח, בלשון המעטה, עבור הקנדי יליד פודגוריצה (בעבר חלק מיוגוסלביה הגדולה והיום בירת מונטנגרו), ויעידו על כך עשרת הנצחונות שלו על ראוניץ' בכל משחקיהם.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הטור דה פראנס – קטע 1:

היום ייפתח בעיר ניס הטור דה פראנס. את הפריוויו למירוץ כולו אפשר לראות כאן.

קטע 1 של המירוץ הוא קטע קצר, גבעי ומעגלי (שני סיבובים), המתחיל ומסתיים בעיר ניס. הסיום השטוח שלו צפוי להביא לנו מיאוץ סיום, המיועד לרוכבים כסם בנט, יואן, ויוויאני, מזגץ', קוקאר ובתקווה שגם אנדריי גרייפל. עדיין, התוואי הגבעי עשוי לעייף את החבר'ה האלה, מה שעשוי להעדיף אול אראונדרים כסאגאן וקריסטוף, ואולי אפילו רוכבים כואן אוורמאט, ואן ארט וז'ילבר. שידור ביורוספורט ב-14:55.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

      1. חלק מהעונה שלא זורמת כרגיל, סכנת הביטול שמרחפת, העדר יכולת של חלק מהרוכבים להתכונן כראוי או בכלל לבנות כושר כדי להשתתף, ולא פחות התנגשות עם אירועי ספורט אחרים – מה שלא קורה ביולי של שנה סטנדרטית.

  1. ארסנל מנצחת בפנדלים 4-5 אחרי 1-1 בתום 90 דק' (אין הארכה בגביע מגן הצדקה).
    ברויסטר הצעיר מליברפול (שנכנס כמחליף בדקה ה-92 כדי לבעוט פנדל..) היה היחיד שהחמיץ.

  2. ויקטוריה אזארנקה זכתה בטורניר סינסינטי (שנערך בניו-יורק) לאחר שיריבתה, נאומי אוסאקה, לא הופיעה לגמר בגלל פציעה בשריר הירך האחורי.

    גמר הגברים משוחק בשעה זאת ונמצא במערכה השלישית. ראוניץ' עלה ליתרון לאחר שלקח את המערכה הראשונה, אך יריבו, נובאק דג'וקוביץ', ניצח בשנייה ואיזן את המשחק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט