אירועי דיומא – 27.08.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – שלושת הישראליות במוקדמות הליגה האירופית.

כדורגל / ניר מועלם :

הליגה האירופית – סיבוב המוקדמות ה-1:

17:30 טאוטה ( אלבניה ) – ביתר ירושלים, ספורט 1 : טאוטה האלבנית כמו גם ביתר ירושלים, אינה נמצאת בעיצומה של העונה הסדירה, ולמעשה משחקה הרישמי האחרון היה ב-2/8 אז היא זכתה בגביע האלבני עם 2-0 על טיראנה, ומנגד ביתר אומנם עדיין לא התחילה לשחק בליגה, אך במשחקי גביע הטוטו היא עם 2 תוצאות תיקו ו-2 ניצחונות. טאוטה סיימה את העונה שעברה במקום ה-5 בליגה, אך זכתה בגביע האלבני ובשל כך היא מתמודדת בליגה האירופית. הימור – ביתר צריכה לעבור את היריבה הלאבנית היחסית נוחה, ולמרות שזה משחק חוץ, היא יריבה יחסית סבירה.

20:00 מכבי חיפה – זלזניצר ( בוסניה ), ספורט 4 : כאן הסיפור קצת שונה כי זלזניצר כבר התחילה את הליגה ואחרי חמישה מחזורים היא במקום הראשון עם 4 ניצחונות והפסד אחד, שהגיע דווקא במחזור האחרון ובבית, בנוסף חשוב לציין ש-שישה שחקני זלזניצר נמצאו חולים בקורונה ולא יוכלו לשחק נגד מכבי חיפה, אשר לא נראתה טוב במשחקי גביע הטוטו, והיא לא נראת מוכנה כלל לעונה, ולדעתי אף נחלשה, ולא ממש ברורה לי הסיבה שעדיין לא הביאו חיזוק להגנה ולקישור המרכזי. הימור – מכבי חיפה בבית עם המגרש שהיא מכירה יכולה לעבור את זלזניצר שהיא היריבה הכי קשה מבין היריבות האירופאיות ששאר הישראליות קיבלו, כולל מכבי תל אביב שקיבלה את סודובה, אך בלי שישה שחקנים ובלי המגרש שהם מכירים, מכבי חיפה צריכה לעבור ולכן אהמר על הירוקים.

20:45 הפועל ב"ש – דינאמו באטומי ( גאורגיה ), ספורט 1 : באטומי היא אומנם לא שם גדול בגאורגיה כמו טביליסי, דילה גורי או סאבורטאלו, אך בשקט בשקט המועדון הזה נמצא אחרי עשרה מחזורים בליגה במקום הראשון, עם נקודה הפרש על פני מקומות 2-4. הקבוצה הגיאורגית מגיעה למשחק עם 3 ניצחונות רצופים בליגה ובכושר טוב, ואילו ב"ש עושה בנייה מחדש, אך עדיין עם סגל שחקנים יחסית טוב, כאשר אין ספק שאת עיקר המשחק יקח על עצמו זוסוואה השחקן הזר אולי הכי טוב בישראל כיום, והמוציא לפועל העיקרי של הקבוצה חייב להיות קייס גאנם, ואם הם יכולים ויש להם מספיק תקציב, אז הייתי מביא עוד חלוץ כי החלק הקידמי שלהם מול דל, אבל אני די בטוח שגם עם הסגל הנוכחי הם צריכים לעבור אותם, ורק אזכיר שב"ש לא מארחת בטרנר עקב בעיית הגג של המגרש, ולכן היא מארחת במגרש בפתח תקווה, ובנוסף לזה אציין ששחקן העבר של מכבי חיפה – ולדימיר דאבאלשווילי משחק בדינאמו באטומי והוא עם 6 משחקי ליגה העונה ובלי שער אחד עדיין.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות אירופה באופני כביש – מירוץ הנשים:

אחרי מירוץ הגברים אתמול, אליפות אירופה שבצרפת תיחתם עם מירוץ הנשים. המירוץ יתקיים על אותו המסלול בפלואה, קרי מירוץ הקפות של 16 הקפות גבעיות כ"א, אם כי על 109 ק"מ. כמו שקורה באליפויות העולם ובאולימפיאדות, תהיה לנו כאן נבחרת פייבוריטית ברורה – נבחרת הולנד. הנבחרת הכתומה כוללת ארבע אלופות עולם בדמותן של אנמיק ואן פלויטן (האלופה המכהנת), אנה ואן דר ברחן (שזכתה לפני יומיים בתואר הנג"ש האירופי), מריאן ווס ושנטל בלאק, ואיתן כוכבות כאלן ואן דייק ואיימי פיטרס. מי שינסו למנוע מהכתומות את התואר הן רוכבות כמו אלייזה לונגו בורגיני ומרתה בסטיאנלי, וליזי דייגנן הבריטית. את ארצנו ייצגו שתי הרוכבות הבכירות של הענף – אלופת ישראל, עומר שפירא, ורותם גפינוביץ'. שידור ביורוספורט ב-14:40.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה לניפאקו
    רק מציין (בשביל אהרון וגם ניר) שהקבוצה הבאה שמכבי תפגוש בשלב הבא של קדם הבתים באלופות היא אחת מהקבוצות דלעיל: דינמו ברסט, אומוניה ניקוסיה (השכנה), פרנצווארוש, מולדה ומידטיאלנד. מקווה שיפגשו את החלשה מביניהן ויעברו לשלב הבא.אם אין אן בי איי שיהיה לפחות מכבי בבתים של האלופות.

  2. תודה רבה.
    ניר כיף לקרוא, נראה לי קיבלנו חיזוק משמעותי לאלה שאין להם בעיה עם כדורגל. (אהרון כמובן הנשיא של הצד הזה).

  3. אין כמו הכדורגל הישראלי, תמיד שאתה חושב שהגענו לתחתית, באה קבוצה ישראלית ומראה שהתההום הזה הוא אינסופי.

    1. אם התכוונת לביתר, אז אין שום דבר חדש תחת השמש. זו הקללה של ביבי מאז שהוא נהיה אוהד ביתר. או שילטון או אליפות, מסכנים אוהדי ביתר השמאלנים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט