חלום הקיץ שלי (9) – וושינגטון וויזרדס / גילעד זריצקי

באמצע העונה שעברה ג'ון וול קרע את גיד האכילס כשנפל במדרגות בביתו. בחסרונו, בראדלי ביל סחב את הקבוצה (31 נקודות למשחק) אבל זה הספיק למאזן חלש של 24 ניצחונות ו-43 הפסדים כרגע בבועה, מקום תשיעי במזרח, 7.5 משחקים אחרי הנטס במקום השמיני (כתבתי את זה אתמול), ובלי שניהם בבועה בוודאי שאין להם סיכוי לפלייאוף העונה. 

וול היה בשיקום בשנה וחצי האחרונות, ולא יגיע ל"בועה", אבל טוען שהוא "110%" ממצבו לפני הפציעה (19 נקודות ו-9 אסיסטים למשחק בקריירה). וול על חוזה סופרמקס וירוויח בממוצע 44 מיליון לעונה ל-3 העונות הקרובות. ביל היה בפעם הראשונה בקריירה שלו האופציה הראשונה לעונה שלמה וסחב את הוויזרדס עם 31 נקודות למשחק. ביל ירוויח בממוצע 34 מיליון לעונה ל-3 השנים הבאות. תומס בריינט סנטר צעיר (23) שקולע העונה 13 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק, ירוויח לעונה 9 מיליון לעוד שנתיים. דיוויס ברטנס, הצלף הגבוה (42% ב-9 ניסיונות למשחק משלוש), מסיים הקיץ את החוזה ויהיה שחקן חופשי. איש סמית' רכז מחליף יציב בליגה שקלע העונה 10 נקודות למשחק, וירוויח 6 מיליון לעונה הבאה. רוי הצ'ימורה, נבחר בבחירה התשיעית של הדראפט, קלע 13 נקודות למשחק ושיחק הגנה מצוינת בעונת הרוקי, עדיין שחקן גלמי ועם המון פוטנציאל לשיפור. טרוי בראון ג'וניור נבחר בחירה 15 בדראפט 2018. בעונת הרוקי קיבל הזדמנויות מועטות וקלע רק 4 נקודות למשחק. העונה קיבל ההזדמנויות, קלע 10 נקודות במשחק, והראה פוטנציאל להיות סקורר מהספסל. ג'רום רובינסון, שהצטרף באמצע העונה בטרייד על חשבון אייזיה תומאס, הוא גארד צעיר (בן 23, בחירה 13 ב-2018) שאכזב בשנתיים הראשונות בליגה, שהתחיל להשתפר מאז שהגיע לוושינגטון. אני מקווה בעונה הבאה רובינסון יתן את הקפיצה ויהפוך להיות שחקן רוטציה. מו ווגנר הוא סנטר צעיר (23) ובינוני שעשוי לעזור מהספסל.  

אני מתכנן לבנות קבוצה סביב וול וביל ולבדוק במשך השנה איך וול חוזר מהפציעה ומה התקרה של קבוצה כזו. אם נהיה תחרותיים, מצוין, בואו ננצח משחקים ונתחרה בפלייאוף! אם לא, הייתי מפרק ובונה מחדש במהלך העונה סביב הצעירים (הצ'ימורה ובריינט) ונכסים שנקבל עבור כל השחקנים מעל גיל 25. לצערי, עם 44 מליון לעונה, לא נמצא קבוצה שתיקח את וול, ולכן הוא ישאר בקבוצה בכל מקרה. בשוק החופשי אנסה להחזיר את ברטנס למרות שכך נעלה מעל תקרת השכר. ברטנס שחקן מצוין לקבוצה שרוצה להיות תחרותית ובכל מקרה, בשעת הצורך יהיה קל להעביר אותו תמורת שחקן צעיר או בחירות דראפט.

אחת מהחולשות הגדולות של הקבוצה היא ההגנה (מקום 29 ברייטינג ההגנתי העונה). לכן, בדראפט הייתי מחפש למלא את החור בעמדת ה-3 בשחקן הגנתי (ואם אפשר, שיוכל גם לקלוע). בבחירה טופ 4 (20%) הייתי מנסה לחטוף את אנטוני אדוארדס הפרשמן מג'ורג'יה. אמנם אדוארדס רשום כ-2, לדעתי הוא יוכל לשמור על שחקנים גדולים יותר בזכות החוזק ומוטת הכנפיים (גובה 6-5 מוטת כנפיים 6-9). אבדיה יהיה האופציה השניה לבחירה – אתלט ועם פוטנציאל הגנתי. בבחירה 9-12 הייתי הולך על אייזק אוקורו, הפרשמן מאובורן והכנף ההגנתי הטוב בדראפט, עם התקפה חלשה. בעדיפות שניה הייתי בוחר בדווין וסל, הסופומור מפלורידה סטייט, שחקן 3&D קלאסי. לא חושב שנגיע למצב כזה, אבל אם גם וסל יבחר לפני שיגיע תורנו, אבחר בסדיק ביי, הסופומור מווילנובה, שהוא קלעי מצוין ושחקן הגנה טוב. בבחירת הסיבוב השני (37) הייתי הולך על גראנט רילר הסיניור מצ'רסטון, סקורר ומוסר מצוין שינהל את המשחק של הספסל לצד סמית'. 

לסיכום, בעונה הבאה נתחרה על מקום בפלייאוף עם חמישיה של וול, ביל, בחירת הסיבוב הראשון, ברטנס, ובריינט עם ספסל הכולל את סמית'\רילר, רובינסון\רילר, בראון, הצ'ימורה וווגנר. התקרה של הקבוצה תלויה בוול. קבוצת פלייאוף בטוחה אם חזר לעצמו, או קבוצה עם התקפה אטרקטיבית והגנה זוועתית שתמשיך להתחרות על כדורי פינג פונג.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. בניה מחדש, שולח את ביל לאטלנטה תמורת ראדיש קולינס ועוד איזה בחירת דרפט
    נותן לוול לפתוח את העונה ולהראות שהוא עדיין שווה משהו ואז מטריד אותו.
    בדרפט מנסה ללכת על אדורד או אובי.
    מכוון נמוך השנה, שנה הבאה דרפט חזק

      1. אם הוא בריא והרבה שחקנים חזרו מפציעות ליכולת שיא אחרי, כמו פול ג'ורג, אז בטוח ישדרג קבוצות מסוימות.
        יעד ספציפי אולי פיניקס אולי אוקלהומה לעשות סיבוב על בחירות.
        מיאמי.

        1. אם וול חוזר ליכולת שיא אין להם שום סיבה להעביר אותו.
          רמז – הוא לא. כמות הניתוחים שעברו על הברכיים שלו + אכילס די הופכות אותו לשחקן אחר לגמרי (שעדיין אין לו קליעה).
          ומה בשם כל הראסל ווסטברוק בעולם יש לתאנדר או לסאנס לעשות עם וול.

          1. וול בריא רכז טופ 5 בליגה, יכול לשדרג את פיניקס וליצור לבוקר ואיטון שצריכים שיזינו אותם.
            וול עם ניסיון ובגדול בשיא הקריירה, כמו שהספידו את כריס פול ווסטברוק ותראה איך הם פורחים., וול בריא יכול לתרום לא פחות מהם

            1. אז את כריס פול שפורח להחליף? לא ווסטברוק ולא פול עברו את הפציעות שוול עבר.
              שום מנג'ר שפוי לא יהמר את העתיד של הקבוצה שלו על זה שוול ישאר בריא ובכושר.
              ובnba של ימינו גם ג'ון וול של לפני הפציעה הוא לא רכז טופ 5.

    1. למה שאטלנטה ירצו להחליף את ביל על קולינס ורדיש. מה שהם צריכים ליד יאנג זה בעיקר הגנה וזה לא משהו שביל מצטיין בו יותר מדי.

      1. חחחח אתה אמיתי בילי קינג? ביל על קולינס ורדיש? מה עשית לעזאזל את קולינס ורדיש?
        המנגר של ההוקס אפילו בחלום הרטוב שלו לא מדמיין שמישהו יציע לו דבר כזה.

    2. חחח ביל על רדיש וקולינס? איפה חותמים תביא מהר את הניירת. אני מטיס את קולינס ורדיש אפילו vip אצלך לבירה.
      ווש לא עד כדי כך מפגרים. קולינס זה סקורר נחמד סוג של קוזמה יותר טוב וזהו לאיפה אתה חושב הוא יכול לקחת קבוצה לבדו? ורדיש? 😂😂
      טריי וביל זה קו אחורי ספלאשי סטייל דמיאן את סי גיי חלום הטרייד שלך.
      וול טופ 5? 😂😂 אפילו לא טופ 10 וגם לא 15…
      אבל תשמע אין לי בעיה להביא לך אותו לשקנאים ציון צריך שיזינו אותו בכדורים ואני אפילו לא מבקש הרבה. גוש הארט יספיק.

    3. אני מסכים עם עידו. שום קבוצה בליגה לא תיקח את וול עם הסופרמקס שלו לשלוש שנים הקרובות. האפשרות הכי טובה בעיני היא לנצל את מה שיש בקבוצה.

  2. תודה גלעד, תענוג הכתבות שלך. לגמרי מכניס אותנו לתוך הנעליים של הגמים.
    .
    נתחיל בקצת ביקורת בונה – בפסקה הראשונה כתבת שביל מוביל את הקבוצה (31 נק' במשחק) ואז בפסקה השנייה חזרת על זה שוב, זה קצת מצחיק ומבלבל.
    .
    אם אני הג"מ אני מתחיל בפיטור המאמן – אני שונא אותו, הוא עדיין לא הוכיח שמקומו בליגה באוק' הוא חי על הדלק של ווסטברוק ודוראנט וכעת הוא חי על הדלק של ביל.
    אולי את אטינסון, מארק ג'קסון, ואן גנדי הורנסטק.
    .
    מסכים איתך לחלוטין שהכל תלוי בשאלה "איך וול חוזר". וכמו שאמרת לפרק וללכת לריבילד תמורת כוכבים ושחקני משנה.
    .

    1. קודם כל תודה על הביקורת הבונה!

      לפחות לפי קנדריק פרקינס, נראה ששחקנים אוהבים את ברוקס, שזה פרמטר חשוב בליגה. לא הייתי מפטר אותו.

    1. שווי השוק שלו. חוזה ארוך טווח על בערך 15 מיליון לעונה. הוא לא יעזור להגנה אבל העונה אבל חשוב גם לשמר את ההתקפה. כפי שכתבתי את ההגנה נשפר דרך הדראפט.

  3. קבוצה שעתידה בעברה… היו בדרך הנכונה ואז וול בסדרת פציעות גמר את הסוס והפך לפצוע היקר בהיסטוריה.
    אם וול חוזר עם קליעה זה משהו אחר אבל אני פשוט לא רואה את זה קורה והוא הולך להיות עצם בגרון עד שארית החוזה שלו.
    למזרח כנראה זה יספיק להדחה בסיבוב הראשון אם איזה ניצחון כבוד.
    בהנחה שביל לא עובר בטרייד, התואר היחיד שהוא יכול להתחרות עליו יהיה מלכות הסלים (ואולי MVP אול-סטאר).
    החליפו GM, אבל השאירו לו אוסף גרוטאות במחיר מופקע כדי לנסות לעשות משהו.

  4. מאמר טוב, אבל לא לגמרי מסכים איתך – יש בעיות הגנתיות קשות בכל חמישייה שתכלול את ביל וברטנס. ברטנס בן 27 עכשיו ואני לא חושב שיש לוויזארדס סיבה להשאיר אותו, הם גם ככה לא יהיו תחרותיים באמת (קבוצה שעושה יותר מהגעה לפלייאוף כל שנה). יש להם כמה שחקנים צעירים שנראים סבבה כמו ג'רום רובינסון, טרוי בראון, האצ'ימורה ותומאס בראיינט.
    .
    הייתי מנסה לבחור לידם גארד ומעביר את ביל בטרייד כי הוא גם לא ישאר שם. כריס לברט תמורתו זה מעניין, אולי יצליחו להשיג חבילה של באדי הילד ומרווין באגלי או אפילו את מייקל פורטר ג'וניור מדנבר, למרות שלדעתי הוא לא יעבור לשום מקום. לגמרי צריכים לבנות מחדש.

    1. את וול אי אפשר להעביר. אם הוא יחזור לעצמו, הקבוצה תהיה קרובה לפלייאוף במזרח החלש ויהיה קשה להשיג בחירות דראפט משמעותיות ועל החתמות אין מה לדבר כאשר וול ממלא את תקרת השכר. לכן, במצב כזה אין סיבה לעשות בנייה מחדש, ועדיף לתת לאוהדים להנות מקבוצה תחרותית בשנים הקרובות עד לסיום החוזה. במקרה כזה, אולי אפילו נצליח לשכנע את ביל לחתום מחדש.

      אם וול לא יחזור לעצמו, אז טנקינג יהיה אפשרי וכמובן שנפתח להעביר את ביל וברטנס.

  5. לא חושב שיש מה לבנות על השילוב של וול וביל, בטח לא אחרי שביל הפך להיות אלפא דוג שלוקח את כל הזריקות. את וול יסכימו לקחת קבוצות שלא הולכות לשום מקום ויש להם מקום תחת התקרה אבל ווש תצטרך להוסיף בחירות דראפט ואין לה למה. עדיף להשאיר את וול ולתת לו לשחק עם הוצ'ימורה, בריאנט, טרוי בראון ג'וניור וג'רום רובינסון. את ביל אפשר להעביר לאוקלוהומה תמורת מלא בחירות דראפט

    1. אני מזכיר לך שאמרו משהו דומה על הארדן ופול\ווסטברוק. אני לא חושב שיש פה באמת ברירה והכי נכון לנסות לראות אם זה יעבוד ואיך הקבוצה תתחבר. ושוב, אם נראה שזה לא עובד, נפרק את הקבוצה ונישאר עם וול והצעירים כפי שהצעת.

  6. מסכים עם המגיבים שמעלי.
    .
    יצליחו להשאיר את ברטאנס בעיקר אם יתנו לו חוזה גבוה משמעותית מאחרים, ואז יהיה קשה יותר להטריד אותו הלאה, ואז הוא יכול להיתקע שם למרות שהוא טוב מדי וזקן מדי לטיימליין שלהם. חבל על התסבוכת לדעתי.
    .
    להטריד את ביל מה שיותר מהר עבור נכסים צעירים ובחירות, ולבנות קבוצה חדשה, כשוול מעביר את הזמן עד סוף החוזה.
    .
    תודה רבה גלעד.

    1. אני בעד לתת לאוהדים קצת נחת עם קבוצה (אולי) מנצחת. במקום להתחיל בנייה מחדש, בעיקר אם וול חוזר לעצמו, ומחזיק את הקבוצה ברמה שלא מאפשרת טנקינג.

    1. צודק. אני ה-GM וצריך להסתדר עם מה שיש… לא חושב שאפשר לסמוך על הלוטרי, רב הסיכויים שאמוני בייטס יגיע לקבוצה אחרת.

      1. אם אתה הgm תעשה וידוי הריגה לקבוצה.
        ביל סחורה חמה לעולם לא תוכל להוציא עליו יותר ממה שתוציא עליו עכשיו.
        את וול תשאיר ביציע ב40 מיליון (אחרי איזה כמה משחקים) תוך שאתה מחפש מישהו שיהיה מוכן להמר עליו תן לו לנפח סטט בקצב מהיר על מנת לשפר את הסיכויים.
        לך עמוק עמוק לדראפט רע כבר יש לך ויכול לצאת גם משהו טוב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט