חלום הקיץ שלי (10) – סקרמנטו / גילעד זריצקי

הקינגס הגיעו לעונה עם ציפיות לפלייאוף אחרי ששנה שעברה הם הפתיעו והיו קרובים מאוד להיכנס מהמקום השמיני. בינואר הקינגס העבירו את טרבור אריזה, אחת מההחתמות הרעות המרובות של ולדה דיבאץ' מקיץ שעבר, לפורטלנד עבור קנט בייזמור אנתוני טוליבר ושתי בחירות סיבוב שני. בטרייד דדליין הם העבירו את דווין דדמון, עוד החתמה חלשה של דיבאץ', לאטלנטה עבור אלכס לן וג'ברי פרקר. הקינגס הגיעו ל"בועה" עם סיכוי להיכנס לפלייאוף (מאזן זהה לשל פורטלנד וניו-אורלינס). רבים זלזלו ביכולת של הקבוצה להיות תחרותית בבועה, אוהדי הקינגס (וגם דיארון פוקס) כעסו, אבל אחרי שישה משחקים ורק ניצחון אחד, 3 משחקים מאחורי פורטלנד במקום התשיעי, הם מחוץ לפלייאוף. כיום הקינגס עם מאזן של 29 ניצחונות ו-41 הפסדים שממקם אותם בשליש התחתון של הקבוצות בליגה.

באדי הילד, אלוף השלשות, למרות הריבים עם לוק וולטון ועליה מהספסל, קולע 19 נקודות למשחק וירוויח את הארכת החוזה עליה הוא חתם בתחילת העונה של 21 מיליון לעונה ל-4 עונות הבאות. האריסון בארנס, ממשיך להיות שחקן פותח יציב בליגה, קולע 15 נקודות למשחק וירוויח 20 מיליון לעונה ל-3 עונות הקרובות. קורי ג'וזף, אולי ההחתמה הגרועה ביותר של דיבאץ', הוא רכז שני חלש, שקולע 6 נקודות למשחק וירוויח 12 מיליון לעונה לשנתיים הבאות. מארווין באגלי, נבחר בבחירה השניה בדראפט 2018, בחירה אחת לפני לוקה דונצ'יץ', הוא אתלט עם המון פוטנציאל. באגלי שיחק רק ב-75 משחקים לאורך הקריירה בגלל פציעות, שיכול להיות שחקן מצוין אם רק יצליח להישאר בריא. בוגדן בוגדנוביץ', שחקן משמעותי שקלע 15 נקודות למשחק, מסיים את החוזה. נמניה בייליצה, צלף גבוה שקולע 42% משלוש ב-4.5 ניסיונות למשחק, ירוויח 7 מיליון לעונה הבאה. ג'ברי פרקר, סקורר אבל שחקן הגנה נוראי ו"פציע", עם אופצית שחקן על 6.5 מיליון לעונה הבאה שהוא כנראה יקח. דיארון פוקס, לדעתי אחד השחקנים הכי אנדרייטד בליגה, הוא אולסטאר עתידי שמוביל את הקבוצה עם 21 נקודות ו-7 אסיסטים למשחק, עדיין על חוזה הרוקי. רישון הולמס היה הסנטר הפותח של הקבוצה בעונת פריצה עם 12 נקודות ו-8 ריבאונדים למשחק, על חוזה של 5 מיליון לעוד עונה. 

פוקס, באגלי, הילד ובוגדנוביץ' הם בסיס מבטיח לקבוצת פלייאוף במערב העמוק. התוכנית שלי תהיה להמשיך לפתח את הצעירים פוקס ובאגלי, שיקבעו את התקרה של המועדון, ולחפש הזדמנויות לשיפורים דרך טריידים והשוק החופשי. דבר ראשון אפטר את וולטון שהאט את המשחק (מקום 10 מהסוף בקצב) למרות שהשחקן הכי טוב שלו ידוע כאחד המהירים בליגה. אנסה להביא את קני אטקינסון שמתמחה בפיתוח צעירים או מחזיר את דייב גייגר שהוביל את הקבוצה בעונה שעברה לשחק מהר (מקום חמישי בליגה בקצב) ולהישג מפתיע. אשמח להעביר את בארנס או ג'וז'ף ולפנות קצת את תקרת השכר, אם כי אני לא חושב שאמצא לכך קונים. בשוק החופשי הייתי מנסה להחזיר את בוגדנוביץ' לחוזה ארוך טווח של כ-10 מיליון לעונה. עם שאר התקרה (בערך 10 מליון) הייתי מחפש גבוה קולע כמו מארק גאסול או ארון ביינס כדי שיפתח במקום הולמס (שעדיין, לדעתי, לא מתאים להיות סנטר פותח בקבוצת פלייאוף).

בדראפט הייתי מחפש לשפר את עמדות הפוורוורד מהספסל. העונה בייזמור מילא את התפקיד אבל אני חושב ששחקן צעיר וזול מהדראפט יוכל להחליפו. אם קופצים לטופ 4 (14%) הייתי הולך על אנתוני אדוארדס הפרשמן מג'ורג'יה, שחקן הגנה מצוין שישתלב יפה עם הקצב המהיר של פוקס, שיוכל לפתוח במקום בארנס. אבדיה יכול להוות חלופה, ולהוריד חלק מעול ניהול המשחק מפוקס. אם נשאר בבחירה 10-12 הייתי הולך על דווין וסל, הסופומור מפלורידה סטייט, שחקן 3&D קלאסי. אפשרות אחרת היא סדיק ביי, הסופומור מוילאנובה עוד 3&D, עם קצת יותר 3 ופחות D. עם שתי בחירות הדראפט בסיבוב השני (35 ו-43) אפשר לנסות לעלות לקצה הסיבוב הראשון ולבחור שם רכז שני. לדוגמא, טיירל טרי הפרשמן מסטנפורד, רכז נמוך, צלף ובעל רעיית משחק מצוינת, או ניקו מניון, הפרשמן הג'ינג'י מאריזונה, פליימייקר אתלטי. 

לסיכום, נתחיל את העונה עם פוקס, הילד, בארנס, באגלי, גאסול\ביינס וספסל המורכב מג'וז'ף\מניון\טרי, בוגדנוביץ', וסל\ביי, בייליצה, והולמס. אני לא מצפה מהקבוצה להגיע לפלייאוף בעונה הבאה, אולי בהמשך…

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. לפי הלך הדברים של הקינגס (ושל דיבאץ'), הם הולכים לשלם לבוגדנוביץ' חוזה גדול (אולי אילו סדר גודל כמו שהילד קיבל). יווצר מצב שיש שני שחקנים (הילד ובוגדנוביץ') שהם פחות או יותר על אותו תפקיד, מקבלים חוזה מנופח מדי לתפוקה שלהם, ושניהם, לטעמי לפחות, מתאימים יותר להיות שחקן שישי מאשר SG פותח בחמישייה.
    הילד יכול להיות שחקן חמישייה ליד רכז דומיננטי (פוקס) אבל החוזה שלו יקר מדי לטעמי.
    הקינגס יצטרכו להחליט בין שניהם לדעתי, כי שניהם רוצים חמישייה ואין מקום לשניהם בחמישייה. בארנס גם כן "יקר יחסית", אבל הוא לפחות מביא סט יכולות לשתי עמדות הפורוורד, ניסיון והוא סקורר שיכול להשיג את הנקודות שלו במגוון דרכים.
    באגלי עם פוטנציאל גדול, אבל חייב להיות בריא כדי להצדיק את החוזה (שכנראה) יקבל שיסיים את חוזה הרוקי (בהנחה שלא תהיה פציעה מסיימת קריירה).
    יותר מדי שחקנים בינוניים שם, מלבד פוקס והפוטנציאל של באגלי – ימשיכו לראות את הפלייאוף מהבית.

    1. הילד שחקן אדיר ועל חוזה מצויין. הוא במערכת של רפי הבנה ולכן נראה ככה. מוכן לתת עבורו כל שחקן של פילי שלא נקרא אמביד.
      לבאגלי יש פוטנציאל להיות גוליוס רנדל.

      1. שילכו על הילד + קורי ג'וזף תמורת האריס. סקרמנטו מקבלת פורוורד שהוכיח את עצמו בכל מקום חוץ מפילי, פילי מקבלת בדיוק את השוטר שהיא צריכה לרווח את המשחק ובתור קנס לוקחת מסקרמנטו את החוזה של קורי ג'וזף

  2. הבעיה הגדולה – וולטון
    הגעתי לעונה עם ציפיות שייקח אותם קדימה ויראה שהוא יכל לעשות דברים יפים עם צעירי הלייקרס.
    אבל הוא הוכיח מעל לכל ספק סביר שהוא מאמן נוראי.
    הקבוצה משחקת בלי מוטיבציה, בלי תוכנית, בלי סדר.
    אקראיות מוחלטת וחוסר חשק.
    זה לגמרי עליו.
    חייבים לשחרר אותו ולא נראה לי לי שיקבל עוד צ'אנס למאמן ראשי.

    1. סקרמנטו=חלום בלהות
      וולטון עציץ,
      אבל הבעיה מתחילה למעלה,אצל הבעלים העקשן והג.מ האהבל.
      סקרמנטו במיץ של הזבל כל עוד שני הליצנים מנהלים אותה למוות,

  3. תודה גלעד. ההצעה הכי מעניינת שהזכרת כאן בעיניי היא הבאת אטקינסון לקווים. באמת יכול להתאים מאוד לקידום הקבוצה בעזרת השלד הצעיר שלה.

      1. אם אתה מתייחס לסדרה שלי. בכל פוסט אני משחק את התפקיד של ה-GM של הקבוצה הנוכחית, ללא תלות בפוסטים הקודמים. הגיוני ששחקנים\מאמנים שאני אוהב יופיעו בכמה פוסטים.

  4. טיימינג מעולה כשבדיוק היום הם הודחו מהפלייאוף. ביינס מתאים שם מאוד (נותן מה שקיוו שדדמון יתן) אבל הכל מתחיל מהמאמן. וולטון הוא לוק שואו החדש – היה עוזר בקבוצה מוצלחת ונראה טוב בחליפה, אבל לא זה כמאמן ראשי.

    1. ביינס בן 32 כמדומני יכול לשחק 20 דק ו40 משחקים בעונה…אם אתה בונה עליו הוא כבר העבר.
      אני הייתי מטריד שם את כל הקבוצה חוץ מהילד כולם טריידבול מבחינתי

  5. שאתה אומר לא רע מה הכוונה? קבוצת תחתית פלייאוף? קבוצת צמרת? אלופה?

    אני מדבר על מינימום צמרת לא קבוצת תחתית פלייאוף.
    בשביל זה אני מתקשה לראות את פוקס מוביל אותם לזה.
    מאמן טוב בהחלט יכול לשלב טוב בין פוקס והילד אבל אני לא מאמין שהקינגס ימצאו כזה. הם נראה לי יותר בכיוון של להחתים את בוילן אחרי וולטון או את גנטרי.
    באגלי זה גוליוס רנדל הוא הראשון שהייתי מטריד.
    יש הרבה זבל שם מסביב

  6. תודה על הפוסט
    ברור שסקרמנטו לא ממצה את הכישרון שיש שם.
    למיאמי למשל, אין יותר כישרון מהם, גם לא לאינדי או יוטה או ממפיס או ספרס
    זה בדרך כלל עניין של צוות ניהולי/אימון

  7. אני עם שמעון, צריך להטריד שם את רוב הקבוצה.
    הילד ופוקס זה נחמד, ובאגלי יהיה סביר. אבל עם סגל כזה לאן תגיע? סתכלו על המערב, הם לא טופ 10 בכישרון, והניהול שלהם דיי מחפיר.
    שילכו לטנקינג כמה שנים, ויאספו בחירות, אבדיה יכול להיות לא רע. חמישיה של פוקס הילד אבדיה באגלי ונגר שווה מקום 11 במערב חחח

    1. נכון. אבל עוד כמה עונות עם שיפור של השחקנים הצעירים ומהלכים חכמים (לא יקרה עם דיבאץ') יש להם סיכוי להיות קבוצת פלייאוף.

  8. גילעד, האם אתה כבר עושה את העריכה לבדך? נראה לי. אז אתה ב'דרך להפוך לחבר צוות, ולקבל את המתנה שהבטחתי.
    לדעתי אפשר לבנות אחלה קבוצה סביב פוקס, הילד, ובאגלי. אבל צריך מאמן כספואלסטרה ממיאמי שיעשה זאת. וולטון לא יצליח, אלא אם כן יביאו כוכב. בוגדנוביץ' הוא טוב מאד, אבל הוא לא שונה ממה שכבר יש. צריכים עוד גבוה נייד וטוב לצד באגלי.

    1. אני עורך בעצמי.

      עם מאמן טוב ושיפור של הצעירים אני מאמין שהם יכולים להיות קבוצת פלייאוף עוד כמה שנים.

  9. אחלה פוסט. כל הכבוד על כל הפרוייקט הזה.
    אישית אני חושב שהם צריכים מאמן אחר, אטקינסון זה נחמד, אבל חוץ מלהגיע לפלייאוף במזרח אין לו הצלחה…
    הם צריכים מישהו שיפתח שחקנים אבל אחד עם רזומה, כזה שהשחקנים הצעירים באמת יקשיבו לו,
    הם גם צריכים וטרן מנצח שיחנוך את הצעירים,
    ואני אישית הייתי ממליץ להם טריייד על ה GM שיש להם, עם מי שמנהל אותם ב-HOOPS … נכון, פחות כתבות טובות, אבל כבוד גדול לאתר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט