שבת בבסיס / מעריצה צמודה – יוני לב ארי

כל מי שעדיין לא ראה את הסרט "מעריצה צמודה" – Bull Durham, וקורא את הטורים שלי, שירוץ לתחנת הווידאו הקרובה (נראה אותו מוצא אחת כזו), וישכור את הסרט. לא לשכוח להחזיר את הקסטה לאחור בסיום, חבל על הקנס.

צפו בטריילר של "מעריצה צמודה"

טים רובינס וקווין קוסטנר, שני שחקני בייסבול, מתחרים על ליבה של סוזן סרנדון, באחד מסרטי הקאלט הטובים שנראו (כן כן, גם דירוג סרטי הבייסבול על הפרק). מה שמביא אותנו לנושא השבוע: לרגל ט"ו באב – הנשים היפות ביותר לצידם של שחקני הבייסבול. בכוונה אני לא מדרג, אלא מסדר לפי שמות משפחה, מחכה לשמוע בתגובות שלכם את מי אתם מדרגים ראשונה (:

ג'יימי – אתם. אתם – ג'יימי (צילום: Zimbio)
  • ג'יימי אדמונדסון
  • בן זוג: אוון לונגוריה

אדמונדסון, ילידת דצמבר 1978, היתה נערת החודש של פלייבוי בינואר 2010. מעבר לעובדה שיש לה תואר מאוניברסיטת פלורידה אטלנטיק, היא היתה בעבר שוטרת, ומעודדת של המיאמי דולפינס. היא השתתפה במירוץ למיליון 14 ארה"ב, ואף הגיעה למקום השני, וחזרה שוב בעונה 18, אך הפעם הודחה שלישית. בדצמבר 2015 התחתנו לונגוריה ואדמונדסון, להם יש בת אחת.

משפחת לונגוריה – אדמונסון (צילום: Pinterest)
  • לאורן אנדרסון
  • בן זוג: ריד בריניאק (פרש ב-2016)

אנדרסון, ילידת יוני 1980, הקדימה את אדמונסון כשהיא כיכבה כנערת החודש בפלייבוי כבר ביולי 2002. היא אף זכתה בשעשועון בשם: ?Who Wants To Be a Playboy Centerfold, ששודר ב-FOX ב-2002.

מקנאים בריד? (צילום: The Big Lead)

אבל אל תראו אותה ככה, אנדרסון היא חברה ב-PETA – אנשים למען יחס מוסרי לבעלי חיים, ואף השתתפה במחאה כנגד ארגון מגדלי הבשר בארה"ב, כשהיא מחלקת נקניקיות צמחוניות. ב-2010 התחתנה אנדרסון עם ריד בריניאק, שחקן הרבה פחות מרשים מהמראה של אשתו, כשלשניים יש שתי בנות.

כאן גרים בכיף קייט וג'אסטין (צילום: USA Today)
  • קייט אפטון
  • בן זוג: ג'אסטין ורלאנדר

להציג את הרזומה של קייט אפטון אין ממש צורך… שחקנית ודוגמנית, ילידת יוני 1992, שכיכבה לראשונה ב-ספורטס אילוסטרייטד ב-2011, ומאז לא הפסיקה. אפטון שיחקה בשישה סרטים, בהם Tower Heist, The Other Woman ו-The Layover. אפטון הכירה את ג'אסטין ורלאנדר עוד כשזה היה בדטרויט (2014), השניים התחתנו ב-2017 בטוסקנה, להם יש בת ובוקסר.

  • פייג' ברנדל
  • בן זוג: ברט לאורי

הקנדית הראשונה בתחרות, ילידת ויקטוריה, בריטיש קולומביה, מאי 1991. ברנדל, דוגמנית שמדי פעם גם משחקת, היא חלק מצוות Are You In שמשודרת ב-MTV. מדובר בספורטאית, שסיימה תואר בתקשורת באוניברסיטת אריזונה סטייט. החל מ-2012 היא בזוגיות עם ברט לאורי, גם הוא קנדי. איך זה קרה? היא פרסמה תמונות שלה עם לאורי במיטתה, בזמן שהבחור המסכן היה בזוגיות עם בחורה אחרת. הוא נפרד מיידית מההיא, והחל לצאת (ולא רק להיכנס) עם ברנדל.

ברט לאורי עושה חיים (צילום: starcasm.net)
  • האנה ג'יטר
  • בן זוג: דרק ג'יטר

קנדה זה קל, מה דעתכם על איי הבתולה? הם אמנם שייכים לארה"ב, אך בכל זאת, מדובר במקום יוצא דופן. האנה שלנו נולדה באיים שבים הקאריבי במאי 1990, כשעד היום רגע השיא של הדוגמנית החמודה היה עמוד השער של ספורטס אילוסטרייטד ב-2015. מעבר להיותה הדוגמנית של ויקטוריה סיקרט וראלף לורן, היא הופיעה במגזינים בכל העולם, כולל איטליה, דרום אפריקה, צרפת ומקסיקו. ביולי 2016 התחתנה האנה עם הקפטן האחרון של היאנקיז, והבעלים לעתיד של המארלינס. היום יש לשניים שני ילדים, כמו מספר החולצה של ג'יטר ביאנקיז.

לא חייבים את דרק בתמונה, נכון? (צילום: Health)
  • קים דהייזוס
  • בן זוג: דייויד דהייזוס

קימברלי היפה, ילידת 1981, שחקנית שהשתתפה בסרטים פה, סדרות שם, אך זכורה בעיקר בשל השתתפותה במירוץ למיליון עונה 23, כשהיא וחברתה ניקי גץ (אשתו של כריס גץ, אף הוא שחקן בייסבול) מסיימות במקום השישי. בתחילת התכנית היא סיפרה כמה היא תמוכת בקאבס, שם שיחק דייויד בעלה בזמן ההקלטות. עד שזה שודר, דהייזוס האב כבר לא היה בקבוצה, מה שעשה קצת בלגן… שמועות מדברות על פרידה במשפחת דהייזוס, בשבוע ט"ו באב אנחנו נתעלם מהן…

הגברת דהייזוס. או שלא? (צילום: Sports Illustrated)
  • סטפני לגרוסה
  • בן זוג: קייל קנדריק (פרש ב-2017)

תכירו את סטף, ילידת 1979, בוגרת שלוש עונות שונות של "הישרדות": עונה עשירית (פלאו, הודחה עשירית), עונה 11 (גואטמלה, סיימה במקום השני!) ועונה 20 (סמואה, הודחה שניה, איזה מהפך). מדובר באחת המתמודדות האהובות במשחק, כשבשיא היא דורגה עם 97 אחוזי פופולריות. הגברת לגרוסה משדרת בתחנת רדיו מקומית בפילדלפיה, ומחזיקה במסעדה בשם GIGI Restaurant & Lounge בעיר.

אחרי שהתחתנה והתגרשה, סטפני הכירה את קייל קנדריק, מה שאוטומטית הכניס אותה לרשימה המכובדת הזו. ב-2009, בזמן שקייל היה שיכור לאחר הזכיה באליפות ב-2008, השניים התחתנו, וכיום יש להם שלושה ילדים.

גברת הישרדות (צילוןם: Zimbio)
  • ליסלה מונטנגרו
  • בן זוג: סי.ג'יי ווילסון (פרש ב-2015)

ליסלה, ילידת 1988, נולדה בגויאס, ברזיל. היא התגלתה כשהיתה בת 15 ועברה לארה"ב, שם היא החלה בקריירת דוגמנות. מונטנגרו דגמנה עבור לא מעט מותגים גדולים, דוגמת ארמני, ויקטוריה סיקרט, ועוד מלא שמות שאני לא מבין בהם כלום… בינואר 2012 היא הכירה את סי.ג'יי ווילסון, כשזה בדיוק סיים שש עונות בריינג'רס, ועבר לאיינג'לס, שם נשאר עד לסיום הקריירה.

כנראה שהמפגש עם מונטנגרו עשה משהו לסי.ג'יי שלנו (תסתכלו על התמונה שלה ותבינו למה), כששתי העונות היחידות שהן התופס המוכשר הגיע לאול-סטאר היו כשהוא הכיר אותה. השניים התחתנו בדצמבר 2013, כשאת השמלה שלה עיצבה הישראלית ענבל דרור. הם בחרו לקנות בית דווקא בשכונה בשם Corona Del Mar שבקליפורניה…

המעריצה של ווילסון (צילום: WordPress.com)
  • אמנדה מקארת'י
  • בן זוג: ברנדון מקארת'י (פרש ב-2018)

מכל בנות הזוג, אמנדה היא הכי נחבאת אל הכלים. רגע השיא שלה אולי היה באפריל 2018. ברנדון בעלה, שחקן הברייבס אז, נפצע במהלך משחק מול הנשיונלס, ויצא מהמשחק אותו הוא החל כסטארטר של אטלנטה. מאוחר יותר התברר שלא מדובר בפציעה קשה במיוחד.

מסתדרת לבד עם הכלים. מקארת'י (צילום: YouTube)

אמנדה עקצה את בעלה בטוויטר עם הציוץ הבא: Whoa, So Much Happened. Dislocated Your Shoulder, Made The Out, Popped It Back In, Then Just Walked Around Normal? But You Still Can't Do The Dishes… Seems Fishy".

סוגרת את הרשימה. לינדסיי (צילום: superwags.com)
  • לינדסיי קלאביין
  • בן זוג: קליי באקהולץ

סוגרת את הרשימה היא הגברת לינדסיי, ולו בגלל ששם משפחתה מתחיל ב-ק. אבל זה לא אומר שהיא הכי פחות יפה, יש שיגידו שההיפך… ילידת ינואר 1983, לינדסיי, שחקנית, השתתפה בסדרה Wicked Bites והשעשועון Deal Or No Deal. לינדסיי נשואה לאחד הפיצ'רים המזוהים ביותר עם הרד סוקס, קליי באקהולץ, ולשניים שלושה ילדים.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. פוסט נהדר!
    קייט אפטון במקום הראשון בכל הזמנים. עם כזאת אישה ורלנאנדר איבד את היכולת ביד ימין ונפצע קשה.
    הוא מקבל טיפול מסור למחבט.
    במקום ה 2 אשתו של דרק ג׳טר.
    כל השאר אוסף של מילפיות שמומי מצא וחיפש באתר הוט-מילף-הכל-חפיף.דוטקום

  2. ההלם המשמעותי בפוסט הזה מבחינתי הוא לא ששחקני בייסבול יוצאים עם דוגמניות על, זה חדשות ישנות, ע״ע דימאג׳יו ומרלין מונרו, וגם לא שאשתו ושל ג׳יטר היא עוד הוכחה שהאיש סגר חוזה בצומת דרכים במיסיסיפי, אלא שלבול דרהם קראו בעברית ״מעריצה צמודה״.
    יכולתם של מפיצי הסרטים למצוא את הכותרת הכי הזויה שאפשר לסרטים שלהם לא פחות מופלאה מיכולתם של צנוני המייג׳ורס לצאת עם דוגמניות על. אגב, הקטע של סוזן סרנדון היה בעיקר כדי למכור את הסרט לקהל, כל הפואנטה של בול דרהאם הוא להעביר את העולם הפסיכי של המיינורס, וההצלחה שלו הופכת אותו לאחד סרטי הבייסבול הטובים בהיסטוריה עם לא ה-.
    היה יכול להיות בכלל משעשע אם אוון לונגוריה היה יוצא עם אווה לונגוריה, אבל היא יותר בקטע של שחקני כדורסל.

  3. ראיתי רייט אפטון, נגמרה התחרות:)
    הייתי שומר אותה לסוף…
    וואלה יחסית לספורט משעמם, נשות הבביסבול לא רעות בכלל.
    אבל לנו בNBA יש קצת (הרבה) קרדישיאנס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט