"לא רק רשת" פרק 9 – Basketball is Philosophy, דניאל גמליאלי, הכדורסלן שהפך למשורר, מתארח ומנגן – חלק 2/3 / יניר רובינשטיין ושימי ריגר

"לא רק רשת" פרק 9 – Basketball is Philosophy, דניאל גמליאלי, הכדורסלן שהפך למשורר, מתארח ומנגן – חלק 2/3 / יניר רובינשטיין ושימי ריגר

"לא רק רשת" הוא הסכת חדש בו יתארחו אנשים מעולם הספורט והמוזיקה לשיחות וג'אמים. הפרקים הם באורך 20 דקות בערך ויעלו מידי יום שלישי בערב. עקבו אחרי ההסכת בספוטיפיי לקבלת עדכונים.

קישור לפרקים הקודמים: https://hoops.co.il/?p=188852

בפרקים 2-1 ארחנו את מאמן נבחרת צ'כיה בכדורסל, רונן (ננו) גינזבורג.

בפרקים 5-3 ארחנו את נגן הג'ז, אלי דג'יברי.

בפרקים 7-6 ארחנו את מאמן מכבי אשדוד ועוזר מאמן נבחרת קנדה, בראד גרינברג.

בפרק הקודם, פרק 8, ארחנו את דניאל גמליאלי, משורר, מלחין וזמר מקורי מעין כמוהו שהתחיל את חייו ככדורסלן מקצועי. הראיון והג'אם איתו נמשך על שלושה פרקים.

בפרק החדש, פרק 9, המשכנו את הראיון, כולל קטע נגינה יפיפיה של שירו "אילה".

להאזנה:

https://pinecast.com/listen/03f5e32b-85ac-48e1-9971-95026dc4f6fa.mp3

ניתן להאזין גם בספוטיפיי:

תקציר פרק 9: דניאל גמליאלי הוא כדורסלן לשעבר וזמר, משורר ומלחין בהווה. ב-2019 הגיח עם אלבומו הראשון והמקורי מאוד "מחסן". במהלך שלושה פרקים נארח אותו בבר החדש של משפחת ריגר, בירמיהו 54 ת"א, ונשוחח ונג'מג'ם. בפרק זה גמליאלי מנגן את שיריו הנהדרים "אילה" ו"בין הפעימות", מדבר על מוזיקה וחלומות, על שירו "אבן", שימי ריגר נזכר בלימודים בישיבה, מדברים על שדרני ספורט, חיי האהבה, על יואב קוטנר, מדוע כדורסל הוא פילוסופיה, ועוד הרבה. המשיכו לפרק 10 להמשך הראיון ועוד קטעי נגינה.

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. עכשיו כבר אחרי חצות. הקשבתי לפרק הבא שלכם עם דניאל גמליאלי. למעשה הייתי מעוניין יותר להקשיב לשימי ריגר הניזכק
    בלימודים בישיבה, מדברים על שדרני ספורט, חיי האהבה, על יואב קוטנר, מדוע כדורסל הוא פילוסופיה. אבל את שימי ריגר לא שמעתי, והייתי מאד מעוניין לדעת מדוע כדורסל הוא פילוסופיה, ולא סתם דרך להכניס כדור באיזו טבעת.
    טוב, אז הקשבתי במקום לדניאל, ששוב הזכיר לי מאד את ליאונרד כהן, בעברית.
    ניסיתי אפילו להבין את פשר המילים. למשל, מה זה " אפשר לעשות הכל מלבד ללכת או לא ללכת", שורה החוזרת שוב ושוב בשירו 'בין הפעימות'. אולי אני פשוט שייך לדור אחר שהדברים האלה לא מדברים אליו, כי הדור שלי רצה 'תכליס' בחיים. אני נהניתי מהקול שלו והנגינה אם כי המנגינה של 'אילה' נשמעת לי בדיוק ממש כמו 'בין הפעימות'.
    טוב. זה לא UP TO ME להקשיב ולהביע דעה על דברים שלא מובנים לי והם לא חלק מחיי. אני מתפלא שצעירי הגולשים לא מנסים להקשיב ןלהינות ( או לא ליהנות).
    ואיפה שימי ריגר? לא שאני מת לשמוע אותו, אבל אני סקרו לשמוע אותו, ולמה כדורסל הוא פילוסופיה, ולא פשוט HOOPS.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט