"לא רק רשת" פרק 10 – פרק סיום לעונה! דניאל גמליאלי, הכדורסלן שהפך למשורר, מתארח ומנגן – חלק 3/3 / יניר רובינשטיין ושימי ריגר

"לא רק רשת" פרק 10 – פרק סיום לעונה! דניאל גמליאלי, הכדורסלן שהפך למשורר, מתארח ומנגן – חלק 3/3 / יניר רובינשטיין ושימי ריגר

"לא רק רשת" הוא הסכת חדש בו יתארחו אנשים מעולם הספורט והמוזיקה לשיחות וג'אמים. הפרקים הם באורך 20 דקות בערך ויעלו מידי יום שלישי בערב. עקבו אחרי ההסכת בספוטיפיי לקבלת עדכונים.

קישור לפרקים הקודמים: https://hoops.co.il/?p=188852

בפרקים 2-1 ארחנו את מאמן נבחרת צ'כיה בכדורסל, רונן (ננו) גינזבורג.

בפרקים 5-3 ארחנו את נגן הג'ז, אלי דג'יברי.

בפרקים 7-6 ארחנו את מאמן מכבי אשדוד ועוזר מאמן נבחרת קנדה, בראד גרינברג.

בפרקים 9-8 ארחנו את דניאל גמליאלי, משורר, מלחין וזמר מקורי מעין כמוהו שהתחיל את חייו ככדורסלן מקצועי. הראיון והג'אם איתו נמשך על שלושה פרקים.

בפרק החדש, פרק 10, סיימנו את הראיון, כולל קטע נגינה יפיפיה של שירו המפורסם ביותר – "כמה ים".

זהו פרק סיום לעונה זו שהתחילה עם חג האביב, פסח, ומסתיימת עתה כמה ימים לפני שהאביב מפנה את מקומו לקיץ. נחזור בעזרת המזל במהירה בימינו עם עונה חדשה. תודה רבה לכל המגיבים, לכל המאזינים, ולכל שאר המפרגנים – אתם יודעים מי אתם! תודה רבה, היה כיף לחלוק איתכם. עיקבו אחרי ההסכת בספוטיפיי לקבלת עדכון כשהעונה הבאה תגיע.

קישור להאזנה ישירה:

https://pinecast.com/listen/ef65a40a-b66a-4926-8467-3bf4b487db06.mp3

קישור להאזנה דרך הספוטיפיי:

תקציר פרק 10: זהו פרק הסיום לעונה הראשונה! עיקבו אחרינו בספוטיפיי להיות הראשונים לדעת על חזרת העונה השנייה, ובינתיים קיץ נהדר ונתראה בקרוב! דניאל גמליאלי הוא כדורסלן לשעבר וזמר, משורר ומלחין בהווה. ב-2019 הגיח עם אלבומו הראשון והמקורי מאוד "מחסן". זהו הפרק השלישי והמסכם של הג'אם והראיון איתו (חיזרו לפרקים 9-8 לשאר הראיון איתו). בפרק זה, דניאל גמליאלי ביצע ודיבר על שירו המצליח ביותר עד כה "כמה ים".

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. אז ככנה: הקשבתי לכל החלק העשירי והאחרון.
    מסקנותי:
    1. באופן כללי המוסיקה נעימה, המילים מהסוג של ליאונרד כהן שכל אחד יכול לתאר לפי ניסיונו. לי ישנה המון אהבה לים, כמו המשפט שחוזר שוב ושוב. אבל לא לכמה וכמה (אני זוכר 4 מקרים) שטבעו גם בבריכה וגם בים ב-12 שנותי ממש על חוף בת גלים.
    יש לו קול נעים מאד לשמיעה אם כי לי כל המנגינות של כל השירים נשמעות אותו דבר.
    2) שימי ריגר נשמע טוב יותר בעברית משאני זוכר, אבל עדיין קול שלי צורם.
    3)יניר נשמע מצויין. לדעתי הוא יכול להיחליף מקצוע ולהפוך את ה-INTRODUCTION למקצוע כמוו מייקל באפר MICHAEL BUFFER ("LETSSSSS RUMMMBBBLLLLLEEE
    מה שאני לא מבין הוא זה: אני עשיתי שש שנות שבתון בישראל ב-33 השנים שלימדתי באדלפי. אחרי כל שנת שבתון הייתי צריך להגיש עבודה שלמה שהסבירה את ההוראה שעשיתי, מה לימדתי, היכן לימדתי, המחקר שעשיתי, והמאמרים שכתבתי. אז מה, יניר-שלהבת, אתה סתם נהנה ומקשיב לקונצרטים של ג'אז?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט