אירועי דיומא – 07.06.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – הדרבי החיפאי בפליאוף העליון בכדורגל, ואילו בתחתון נס ציונה תנסה להשיג 3 נקודות חשובות במאבק ההישרדות במשחק בית מול נתניה.

כדורגל / ניר מועלם :

ליגת העל – פליאוף עליון – מחזור 3 :

20:45 מכבי חיפה – הפועל חיפה, ספורט 4 : מכבי חיפה חזרה מהפגרה בצורה גרועה מאוד וביכולת מאוד דלה, עד כדי כך שהפער שהיה בינה לבין חלום האליפות ומכבי תל אביב עמד על 6 נקודות, וכרגע הוא כבר 12 נקודות, ובמצב העניינים כרגע, היא קרובה יותר למקום השלישי(8 נקודות) מאשר למקום הראשון. בצד האדום של העיר יואב כץ מרוצה כי הוא הצליח להשיג נקודה ראשונה בפליאוף אחרי 1-1 מול ב"ש והוא כבר חולם על סנסציה בדרבי וניצחון על מכבי. הימור – מכבי חיפה עם הגב אל הקיר והיא תהיה חייבת ניצחון, ומנגד הפועל חיפה תבוא להרוס לירוקים ולדעתי הם גם יצליחו, ואני אהמר על תוצאת תיקו.

ליגת העל – פליאוף תחתון – מחזור 2 :

19:45 נס ציונה – מכבי נתניה, ספורט 2 : נס ציונה איבדה יתרון 2-0 במחזור הראשון וסיימה בסופו של דבר ב2-2 מול חדרה, תוצאה לא טובה עבורה, אבל כרגע מה שמפריד בינה לבין ק"ש שמעליה הוא רק הפרש שערים, ומנגד נתניה ניצחה את ק"ש 3-1, והיא כבר 12 נקודות מעל הקו האדום, ועם עוד 18 נקודות בקופה, קשה לי להאמין שהיא בסכנת הירידה, וכל שנותר לה הוא להריץ שחקנים צעירים ולשלב אותם בבוגרת, והייתי מתחיל עם רוי קורין שהוא מבחינת נתניה היהלום הבא שלהם. הימור – נס ציונה תשיג פה נקודות, ולדעתי היא תוציא רק נקודה אחת שאולי תספיק לה בשביל לעבור את ק"ש בטבלה(תלוי בתוצאה של ק"ש אתמול, והפריוויו נרשם לפני המשחק אתמול).

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

ליגת האלופים – סיבוב ראשון:

סיבוב הבתים הראשון מתכנס לעבר סיומו, ואתמול קיבלנו שני עולים נוספים מהשלב. בבית הראשון קיבלנו קרב צמוד במיוחד בין סטיוארט בינגהאם לריקי וולדן, שהוכרע לבסוף רק בשובר שוויון על הברייק הגבוה ביותר שהיה שייך לאחרון. בבית השני קיבלנו את בן וולסטון כעולה מהבית, שחקן אלמוני למדי, אך לא הפתעה גדולה בהתחשב בפרופיל הנמוך יחסית של יריביו לבית.

היום ייערכו משחקים של שני בתים נוספים, עם כמה משתתפים מפרופיל מעט גבוה יותר מאלו שראינו אתמול:

בית 7: בארי הוקינס, אנתוני מקגיל, קרייג סטדמן, חמאד מייה.
בית 16: ניל רוברטסון, קן דוהרטי, קורט מאפלין, אשלי קארתי.

שידורים ביורוספורט החל מהשעה 17:00.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. שבוע טוב לכולם
    אעדכן שאתמול ק"ש השיגה ניצחון מאוד חשוב ובשל כך היא רחוקה כעת מהקו האדום מרחק של 3 נקודות, ואם נס ציונה לא תנצח היום, היא תהיה בבעיה קשה, מי שבבעיה קשה עוד יותר היא רעננה שאתמול הפסידה משחק נוסף, הפעם לכפר סבא ועכשיו היא רחוקה 9 נקודות מהקו האדום, כאשר נותרו 15 נקודות בקופה, ואפשר לומר שיש לנו כבר יורדת אחת.

  2. תודה רבה ניר .
    עוד נעדכן שהיום יסתיים המחזור ה 30 בגרמניה
    14.30 ברמן מארחת את וולפסבורג המארחת לפני אחרונה 3 נק מהמקום המוביל למבחנים בעוד וולפסבורג כרגע שביעית מקום שיוביל לאירופה בתנאי שמחזיקת הגביע תהיה בטופ 7 .
    היא ביתרון נקודה על פרייבורג השמינית ובפיגור 1 מהופנהיים השישית ככה שזה משחק חשוב לשתי הקבוצות.

    16.30 אוניון ברלין – שאלקה .
    המארחת ממוקמת 14 עם 31 נק רק 3 נק מעל המקום המוביל למבחנים .
    שאלקה לעומתה עשירית עם 37 נק מרחק 5 נק מהמקום השביעי ושש מהשישי והיא חייבת 3 נק על מנת להישאר במאבק האירופאי .

    19.00 אוגסוברג-קלן .
    המארחת מדורגת 13 מארחת את 12 .
    אך המארחת עם 31 נק מסתכלת רק על התחתית והיא 3 נק מעל המקום במבחנים .
    קלן ביתרון 6 על המבחנים ובפיגור 8 ממקום 7 היא די גמרה את העונה אבל בשביל לעשות את זה רשמי היא תרצה נקודות .

    עוד נציין שהליגות לפחות הקטנות-בינוניות חוזרות או אט והיום נקבל משחקים מליגות.
    פולין ,אוסטריה יוון ופורטוגל .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט