אירועי דיומא – 06.06.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – קצת כדורגל ישראלי עם קינוח בדמות לברקוזן נגד באיירן מינכן בבונדסליגה.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – פליאוף עליון – מחזור 3 :

21:00 הפועל באר שבע – הפועל תל אביב, ספורט 1 : ב"ש שבמקום ה-4 פוגשת את הלהיט של הפליאוף העליון – הפועל תל אביב כאשר המרחק ביניהן הוא 2 נקודות בלבד לטובת ב"ש. הפועל תל אביב מגיעה אחרי שני ניצחונות מאוד מבטיחים ואילו ב"ש אחרי שתי תוצאות תיקו עם יכולת די דלה. הימור – הלהיט של הליגה ימשיך להלהיב את כולנו, כלומר ניצחון של הפועל תל אביב.

ליגת העל – פליאוף תחתון – מחזור 2 :

20:00 קריית שמונה – אשדוד, 5 סטארס : ק"ש פתחה את הפליאוף עם הפסד 3-1 לנתניה ורק שער שיוויון של חדרה מול נס ציונה בדקה האחרונה של תוספת הזמן השאירה את ק"ש מעל הקו האדום, כאשר רק יחס שערים מפריד בינה לבין ירידת ליגה, ואילו אשדוד שכבר פיגרה 2-0 בבית מול רעננה השלימה מהפך וניצחה 3-2. הימור – אשדוד הרבה יותר טובה ואיכותית מק"ש שנמצאת במצב מאוד קריטי מבחינתה, ואני אהמר על תיקו.

20:00 בני יהודה – הפועל חדרה, 5 לייב : שתי קבוצות שנמצאות במקום 1 ו-2 בפליאוף, עם 13 נקודות מרחק מהקו האדום, מה שאומר שזה משחק לפרוטוקול בלבד. בני יהודה מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול כ"ס ואילו חדרה חזרה מפיגור 2-0 מול נס ציונה ל2-2. הימור – בני יהודה בבית תנצח.

20:15 הפועל כפר סבא – הפועל רעננה, ספורט 3 : הפועל כפר סבא חילצה תיקו במחזור האחרון מול בני יהודה, מה שהשאיר את המרחק שלה מהקו האדום על 5 נקודות, ואילו רעננה שהייתה כבר עם 3 נקודות ביד הצליחה לאבד יתרון 2-0 מול אשדוד ונשארה עם 0 נקודות מהמשחק הזה, אחרי שהפסידה 3-2 בסופו של דבר והיא במקום האחרון עם 6 נקודות מרחק ממקום מבטחים, והקבוצה של לחמן נמצאת בדרך ללאומית. הימור – כפר סבא תנצח את המשחק מה שככל הנראה ישאיר להם סיכויים מאוד טובים להישאר העונה בליגת העל.

בונדסליגה – מחזור 30 :

16:30 לייפציג – פדרבורן, ספורט 3 : לייפציג במקום ה-3 במרחק של 2 נקודות מדורטמונד ו-9 נקודות מבאיירן והיא מארחת את העולה החדשה פדרבורן שבמקום האחרון עם 8 נקודות מתחת למשחקי המבחן ו-9 נקודות מתחת לקו האדום, וכמו שזה נראה אולי אפילו המחזור היא כבר תירד לליגה השניה בחזרה. לייפציג מגיעה אחרי ניצחון 4-2 על קלן ואילו פדרבורן אחרי הפסד 6-1 לדורטמונד. הימור – לייפציג תנצח.

*שווה צפייה* 16:30 לברקוזן – באיירן מינכן, ספורט 2 : משחק מאוד מעניין בין החמישית לברקוזן שנמצאת במרחק של הפרש שערים ממקום 4 בו נמצאת גלאדבך, אשר מוביל לפליאוף ליגת האלופות ומצד שני יש לנו את באיירן שבמקום הראשון במרחק של 7 נקודות מדורטמונד וגם אם תמעד היום היא עדיין תהיה ראשונה בטבלה בפער די מבטיח. לברקוזן מגיעה למשחק אחרי ניצחון 1-0 על פרייבורג ואילו באיירן דרסה 5-0 את דיסלדורף. הימור – אני יודע שההימור יהיה קצת שנוי במחלוקת אבל אני הולך על הפתעה ועל ניצחון ביתי של לברקוזן.

19:30 דורטמונד – הרטה ברלין, ספורט 2 : דורטמונד במקום ה-2 במרחק של 7 נקודות מבאיירן ונראה שהסיפור העונה גמור, והם פוגשים את הרטה ברלין שעדיין חולמת על מקום בליגה האירופית, כאשר היא רחוקה 4 נקודות משם. דורטמונד מגיעה אחרי 6-1 על פדרבורן ואילו הרטה ניצחה 2-0 את אוגסבורג. הימור – הימור נוסף שהוא קצת מסוכן, ואני הולך על תיקו.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

ליגת האלופים – סיבוב ראשון:

סיבוב הבתים הראשון של הליגה נמשך גם אתמול, וכמו ביום הקודם, קיבלנו גם כאן שני שחקנים שעלו בצורה משכנעת לשלב הבא. הראשון היה טום פורד, שהמשיך בכושר המצויין בו אחז לפני הפסקת הקורונה. השני היה רוני אוסליבן, שהרגיע את כל מי שחשש שיגיע חלוד לטורניר, וניצח את כל משחקיו בלי להפסיד פריים.

היום ייערכו משחקים של שני בתים נוספים:

בית 1: סטיוארט בינגהאם, ריקי וולדן, ג'יימי קלארק, ג'ורדן בראון.
בית 8: ג'ימי רוברטסון, בן וולסטון, ליאם הייפילד, תור צ'ואן לאונג.

שידורים ביורוספורט החל מהשעה 17:00.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

    1. הרבע שעה האחרונה היתה מיותרת מבחינת מינכן. זה התבטא בסגנון המשחק המשעמם מאד של בזבוז זמן.
      אפילו הקייזר שישב ביציע לבד הסתכל כל הזמן על השעון. הטלוויזיה תפסה אותו יותר מפעם אחת בשיעמומו.
      מיותר זה קומן-סנס… וגם חטפו גול.
      ניצחון של באיירן בשבוע הבא והאליפות שלה. יצטרכו להביא את הצלחת של הבונדסליגה לאליאנץ ארנה בשבת על כל מקרה או שפשוט יעשו את זה בעוד שבועיים.

  1. תודה נציין שבעקבות משחקי היום ב.מינכן הבטיחה סופית את העפלתה לשלב הבתים באלופות בעונה הבאה לאחר שהיא פתחה פער של 14 הפרש על מקומות 4-5 כשבקופה 12 נק' .
    היא ביתרון 7 הפרש מדורטמנד ו 11 מלייפציג.
    ןלכן אם במחזור הבא מינכן תנצח את מנשנגלדבך ודורטמונד תפסיד אצל פורטונה מינכן תוכתר כבר לאלופה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט