אירועי דיומא – 08.06.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – משחק צמרת בטדי כאשר ביתר תארח את מכבי תל אביב

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – פליאוף עליון – מחזור 3 :

*שווה צפייה* 20:45 ביתר ירושלים – מכבי תל אביב, ספורט 5 : מאז חזרנו לפגרה המצב רוח בבית וגן מאוד קשה וירוד, וזה בעיקר בגלל התוצאות הלא טובות של הקבוצה עם תיקו 1-1 מול ב"ש ואז תבוסה קשה 3-0 להפועל תל אביב, ומנגד בצד הצהוב כחול יש המון שמחה, בעיקר בגלל שמכבי חיפה עשתה את העבודה בשבילם, וכרגע הפער של הצהובים ממכבי חיפה עומד על 12 נקודות, ועוד כמה מחזורים יוכלו הצהובים להתחיל לחגוג אליפות נוספת. הימור – עם כל הצרות שיש בבית וגן, אני מאמין שנראה עליונות של מכבי תל אביב שתנצח את המשחק.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

ליגת האלופים – סיבוב ראשון:

יום אתמול הביא לנו שני עולים נוספים לשלב הבא, אחד לא מפתיע במיוחד ואחד ודאי כן. מהבית הראשון ראינו את בארי הוקינס עובר את כל יריביו, כולל את אנתוני מקגיל הסקוטי. מהבית השני ראינו שוב את ההשפעה של פגרת הקורונה על כמה מהשחקנים המוכרים לנו, כשאתמול היה זה ניל רוברטסון, שנראה חלוד לחלוטין. מי שעלה לשלב הבא על חשבונו ועל חשבון קן דוהרטי הוותיק היה אשלי קארתי האלמוני למדי, שגבר על שני אלופי העולם לשעבר בדרך לשלב הבא.

היום ייערך היום האחרון של הסיבוב הראשון, עם מארק אלן ו"קפטן" אלי קארטר בתור השמות המוכרים:

בית 7: אלי קארטר, מתיו סלט, סם קרייגי, דומיניק דייל.
בית 11: מארק אלן, מרטין אודונל, מייקל ווייט, נייג'ל בונד.

שידורים ביורוספורט החל מהשעה 17:00.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. תודה ניר לאחר התיקו בדרבי החיפאי הרי שניצחון תל אביבי יעמיד את הפער בפסגה על 14 נק .
    שיוותרו 21 נקודות בקופה .
    בית"ר לעומתה צריכה קצת שקט לאור אירועי השבועות האחרונים

    1. אני חושב שמכבי תנצח היום ובביתר יהיה הפוך משקט, ולדעתי רוני לוי בדרכו החוצה מביתר, וחבל.

      השאלה היותר גדולה לדעתי היא – היכן יהיה ברק בכר בעונה הבאה : מכבי חיפה? ביתר ירושלים? נבחרת ישראל? אולי קבוצה בבלגיה(הסוכן שלו הוא דודו דהן)?

  2. אתמול מכבי חיפה סיימה בתיקו 2-2 בדרבי מול הפועל חיפה אחרי שהפועל השוותה בדקה ה-95 מפנדל שלא בטוח שהיה, ובמצב הנוכחי מכבי תל אביב אם תנצח היום תפתח פער של 14 נקודות כאשר בקופה ישארו 21 נקודות בלבד.
    בצד התחתון של הטבלה נס ציונה ניצחה את נתניה 1-0, אחרי שנתניה נשארה עם 9 שחקנים בלבד, וכרגע נס ציונה וק"ש נאבקות זו בזו על ההישארות בליגה הראשונה, כאשר גם כ"ס ואשדוד לא רחוקות משם ויכולות להסתבך גם כן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט