פודקאסט מתמסרים פרק 11 – שחקנים עם סיכון – רווח גבוה, הגנה איזורית וג'רי סלואן

שלום וצהריים טובים לכולם, יש פרק חדש של פודקאסט ה-NBA של דן רוזנבלום, יונתן גזלה ואנוכי – מתמסרים. הפעם דיברנו על מותו של ג'רי סלואן, שחקנים בעלי רווח גבוה, אך גם סיכון גבוה (High risk high reward), הגנות איזוריות – לאן הן הולכות ומה עתידן, ויונתן העלה חידון. האזנה נעימה!

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. מעניין מאוד.
    ביקורת בונה (כי אכפת לי מכם וכיף מאוד לשמוע אתכם) – באמת לא בקטע מטיף ותעשו מה שאתם חושבים לנכון ובכיף שלכם, אך להגיד משפט כמו "מחללים עוד שבת"… מלבד הבעיה ההלכתית שיש לדתיים זה גם יוצר אנטי מסויים אצל שומרי מסורת.
    יש לא מעט מקרים במהלך השידור/השיחה בהם יש כמה מדברים ביחד ומתפרצים אחד לדברי השני וזה מקשה מאוד על השמיעה ובטח על הפוקוס כשומעים.
    בנוסף – הרגיש קצת שלא עשיתם ש"ב. ז"א הרבה נושאים לא מובנים ביניכם כמו השחקנים עם תקרה וכו' (אגב הסיפור של קאולי-סטיין גדול, הופתעתי מאוד). כנ"ל האזורית שלא הובן לגמרי מה השאלה ומה התשובה.
    .
    שחקן נוסף שיכול להתפצץ אך באותה מידה יכול ליפול זה באדי הילד. הייתי מכניס את גם את קלעי השלשות למיניהם (דאנקן, מקדרמונט, הירו ונאן ביחד, גרהם לאמב וכו')
    .
    האזורית – מיאמי עשתה את זה לא מעט השנה, ויש להם את הכלים להשתמש בזה בצורה טובה. כמובן שג'ון (אני חושב) אמר שזה טריק לכמה דקות – ברור!! כל הכדורסל זה טריקים לכמה דקות. מהלך שעובד כמה פעמים משנה משחק ואם היריבה נופלת בזה אתה יכול לנצח משחק. (סך הכול כדורסל די דומה לשחמט).
    מיאמי עשתה אזורית השנה לפילי ואזורית למילווקי ולעוד קבוצות. האזורית שלהם לא מבוססת רק על שמירה של אזור מסויים כדי לחסוך כוח אלא היכולת שלהם ליצור לחץ וצפיפות בצד אחד כאשר בצד השני יש שחקן חכם הגנתית שיכול לחטוף ברגע של טעות. לדוג' מול מילווקי באם סגר את יאניס כאשר בצבע מחכה לאנרד כדי להפריע לזריקה ולחסום. במקרה כזה ישלחו על לופז העומד בחוץ שחקן שיפריע לו לזריקה. במשחק הראשון מול מילווקי זה היה ווינסלו, במשחק השני זה היה קראודר.
    .
    תודה חברים. כיף גדול לשמוע אתכם!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט