"לא רק רשת"  פרק 5 – מארחים את אלי דג'יברי + קטע אקוסטי נוסף / יניר רובינשטיין ושימי ריגר

"לא רק רשת" פרק 5 – מארחים את אלי דג'יברי + קטע אקוסטי נוסף / יניר רובינשטיין ושימי ריגר

לפני ארבעה שבועות עבדכם הנאמן, יחד עם שימי ריגר, השיקו הסכת חדש, "לא רק רשת", בו יתארחו אנשים מעולם הספורט והמוזיקה לשיחות וג'אמים. הפרקים הם באורך 20 דקות בערך ויעלו מידי יום שלישי בערב. עקבו אחרי ההסכת בספוטיפיי לקבלת עדכונים.

בשני הפרקים הראשונים ארחנו את מאמן נבחרת צ'כיה בכדורסל, רונן (ננו) גינזבורג. קישור לפרקים הקודמים: https://hoops.co.il/?p=188852

בשני הפרקים הקודמים (פרקים 3 ו-4) אירחנו את אלי דג'יברי, אחד מנגני הג'ז הבולטים בארץ ובעולם. הפרק הנוכחי הינו פרק 5 והוא האחרון בראיון והג'אם עם דג'יברי. הוא גם מנגן בו בשידור חי עוד קטע נפלא שלו, "Israeli Song".קישור להאזנה לפרק 5:

https://pinecast.com/listen/5566951f-5070-4a2b-a23e-6fed38fb2305.mp3

ניתן להאזין גם בספוטיפיי:

תקציר פרק 5: אלי דג'יברי הוא מנגני הג'ז המובילים בעולם. זהו החלק השלישי והאחרון של הראיון והג'אם עימו בו הוא ביצע באולפן את יצירתו הייחודית "שיר ישראלי", שוחח על שיתופי הפעולה עם שלמה יידוב ואלון אולארצ'יק, השוני בין האופן בו הוא שר והאופן בו הוא מנגן, על סוגי הסקסופון השונים, ועוד. ביום שלישי הזה יופיע דג'יברי עם יוני רכטר בהופעה מקוונת מיוחדת ונפלאה, לפרטים: https://bit.ly/2W9VgfG

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. החביבות והה'"היי" של האמריקאים הוא חלק מהטבע האמריקאי, או המנהג האמריקאי. זו לא צביעות. הם פשוט חביבים ובד"כ נהנים מהחיים יותר מרוב תושבי העולם שמתלוננים ללא סוף. הכל משתנה עכשיו בגלל שיש לנו נשיא שהוא לא רק טיפש, הוא גם שומר טינה ומתנהג כמו ילד שלקחו ממנו את הסוכריה על מקל. האמריקאים יודעים כברצזמן רב שהם האומה המצליחה ביותר בעולם והמובילה בעולם (ולא רק בספורט). אבל אני, שחי כאן כבר 60 שנה, רואה שינוי דרמטי באופי האמריקאי ו'בלהיות אמריקאי' (ולא רק בגלל שבקורונה אנחנו מפגרים כמעט בכל לעומת שאר העולם. ההרגשה כאן שהיא שאנחנו כבר לא INVINCIBLE כפי שהיינו פעם, ואולי יהיו כבר פחות 'היי' לאנשים זרים.

    מה זה נהניתי מצלילי הסקסופון.!
    תודה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט