"לא רק רשת"  פרק 4 – מארחים את אלי דג'יברי + קטע אקוסטי נדיר / יניר רובינשטיין ושימי ריגר

"לא רק רשת" פרק 4 – מארחים את אלי דג'יברי + קטע אקוסטי נדיר / יניר רובינשטיין ושימי ריגר

לפני שלושה שבועות עבדכם הנאמן, יחד עם שימי ריגר, השיקו הסכת חדש, "לא רק רשת", בו יתארחו אנשים מעולם הספורט והמוזיקה לשיחות וג'אמים. הפרקים הם באורך 20 דקות בערך ויעלו מידי יום שלישי בערב. עקבו אחרי ההסכת בספוטיפיי לקבלת עדכונים.

בשני הפרקים הראשונים ארחנו את מאמן נבחרת צ'כיה בכדורסל, רונן (ננו) גינזבורג. קישור לפרקים הקודמים: https://hoops.co.il/?p=188852

השבוע עולה פרק 4, בו ארחנו את אומן הג'ז, אלי דג'יברי שידוע, בין השאר, בזכות הוירטואוזיות הנהדרת שלו עם הסקסופון, שיתופי הפעולה שלו עם הגדולים ביותר, כולל רון קארטר, הפגישה שלו עם נשיא ארה"ב בבית הלבן, וניהול אמנותי של פסטיבל הג'ז באילת.

בפרק הקודם, פרק 3 (קישור) שוחחנו עם דג'יברי על הפגישה בבית הלבן, הלימודים עם רון קארטר והאלבום הראשון שלו.

הינה הקישור לפרק הרביעי עם אלי דג'יברי:

https://pinecast.com/listen/101c2af0-364e-40f7-9e4c-e77fd57f6d0d.mp3

ניתן גם להאזין בספוטיפיי:

תקציר פרק 4: זהו החלק השני מתוך שלושה של הראיון והג'אם עם אחד מגדולי הג'ז הישראלים, אלי דג'יברי, בו שוחחנו עימו על האלבומים היותר מאוחרים שלו, על שיתופי הפעולה על אגדות הג'ז רון קארטר ואל פוסטר, על איך כתב את השיר הראשון שלו ועל ההבדל בין "craftmanship" ל"vision" בג'ז. הוא גם ניגן באולפן את יצירתו היפיפיה "Jealous Eyes".

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 11 תגובות

  1. יניר, הקשבתי מתחילה ועד הסוף.
    אין לי בעייה שאתה מכניס זאת לאתר, אבל אילו ידעתי למפרע שאשמע מה שאשמע, לא חושב שהייתי משקיע בזה 20:58 דק', כי אני אוהב לשמוע מוסיקה אבל כל הדיבורים של אלי הם מעניינים כנראה רק את האוהדים שלו. אני לא שמעתי את שמו אף פעם. הוא מדבר נחמד, אוצר מילים טוב, אבל נעצר לחשוב יותר מדי שניות. אני גם לא מבין את עניין 'המילים' שהוא מדבר עליהן (בעניין האהבה וכו', ונתינת כותרת נכונה) כי אני חשבתי שלמוסיקת ג'אז אין מילים.
    טוב, הקשבתי. לא נראה לי שאקשיב שוב לשידור של מוסיקה אלא אם תביא לנו אחד כמו אייל גולן, שאני יודע שהוא לא סופר-חכם אבל לי היה מעניין לשמוע מה יש לצ'חצ'ח כמוהו לומר על החיים, על הקורונה, ומה הוא עושה ללא קונצרטים.
    אבל לשידורי ספורט עם אנשים מעניינים אשמח להקשיב.

  2. מעניין מהיכן ואיך שימי ריגר מרוויח את לחמו. האם הוא נשוי? יש לו ילדים? אתה לא צריך להגיב, יניר. כנראה ישנם מספיק גולשים שיודעים. אותי מעניין איך בכלל הגעת אליו.

    1. מנחם, שימי ריגר הוא הפרשן של משחקי NBA בערוץ הספורט בעשרים-שלושים השנים האחרונות. יש לו ילדים. גרוש. הגעתי אליו כמו שהגעתי לאנשי כדורסל אחרים – הוא אחד הגדולים שיש בארץ.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט