"לא רק רשת" פרק 6 – בראד גרינברג מסביר מדוע בחר את אייברסון על פני קובי / יניר רובינשטיין ושימי ריגר

"לא רק רשת" פרק 6 – בראד גרינברג מסביר מדוע בחר את אייברסון על פני קובי / יניר רובינשטיין ושימי ריגר

"לא רק רשת" הוא הסכת חדש בו יתארחו אנשים מעולם הספורט והמוזיקה לשיחות וג'אמים. הפרקים הם באורך 20 דקות בערך ויעלו מידי יום שלישי בערב. עקבו אחרי ההסכת בספוטיפיי לקבלת עדכונים.

קישור לפרקים הקודמים: https://hoops.co.il/?p=188852

בפרקים 2-1 ארחנו את מאמן נבחרת צ'כיה בכדורסל, רונן (ננו) גינזבורג.

בפרקים 5-3 ארחנו את נגן הג'ז, אלי דג'יברי.

בפרק 6 אנו מארחים את בראד גרינברג, מאמן מכבי אשדוד ועוזר מאמן נבחרת קנדה. בעברו קריירת NBA מכובדת, כולל כמנכ"ל פילדפיה 76ers אשר בחר באלן אייברסון בדראפט 1996, קריירת מכללות ראויה לציון עם ראדפורד, וכן קריירה מפוארת בליגה הישראלית כולל אליפות היסטורית ומופלאה עם מכבי חיפה, הצלחה עם הפועל ירושלים, ועוד. בפרק זה גרינברג מספר מדוע בחר באייברסון ולא בקובי ברייאנט, על החברות עם ריק פיטינו, על כיצד לאזן חיי משפחה עם חיי מאמן שטס בכל העולם, על השנה המופלאה עם מכבי חיפה, החוייה של לאמן את הפועל ירושלים, על אימון נבחרת קוסובו, על החיבור בחדר ההלבשה, ועוד ועוד. הראיון מתפרש על שני פרקים. המשיכו לפרק 7 (יעלה בשבוע הבא) להמשך הראיון.

קישור להאזנה ישירה:

https://pinecast.com/listen/2faff832-0694-42e0-a890-411cc6eb4dba.mp3

להאזנה דרך הספוטיפיי:

שלהבת

יניר רובינשטיין (שלהבת) הוא כתב הופס בוושינגטון הבירה. לשאר כתבותיי נא ללחוץ על תמונת הכדור מימין.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. בראד גרינברג חייב להתמנות למאמן הלאומי במקום קטש הקומבינטור שמזמין שחקנים תוך ניגוד אינטרסים חמור וקומבינות סרוחות! רק כך נוכל לנצל את דור הזהב שגדל לנו מתחת לאף ולאיים על מדליה באליפות אירופה. החמישייה: אבדיה, זוסמן (כן ,כמובילי כדור) קולשוב, ליף, וויטי (למה מתעכבים עם האזרוח?), מחליפים מקל, בלאט, דברת(זה העתיד לא בינוניות בדמות גוט את אריאל), דאוסון (בתקווה שיחלים), כהן, שגב וזלמנסון. עתודה בסטנד ביי בדמות מדר, שארפ, חנוכי, גלעד לוי. יש עתיד

  2. נהניתי. מעניין מאד, למרות שבהירות הדיבור היתה פחות טובה מהראיון עם הג'אזניק. דבר נוסף: קשה מאד להבדיל בין השאלות של יניר ושימי (זו מחמאה ליניר. אני לא הצלחתי להיפטר מהמבטא העברי שלי באנגלית עד היום). הבראד הזה נשמע כאחלה טיפוס וידען.

  3. למיטב ידיעתי וכפי שפורסם במדיה, בראד גרינברג לא ישוב ארצה לאמן את מכבי אשדוד שהליגה תתחדש בחודש הבא. במילים אחרות הוא התפטר או התפוטר או פוטר. בין כה וכוה אין להם סיכוי להשאר בליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט