מוק דראפט NFL 2020/עידו רבינוביץ

מוק דראפט NFL 2020/עידו רבינוביץ

ייתכן כי אנו בדרך לדראפט הנצפה ביותר בכל הזמנים. הבידוד וביטול רוב תחרויות הספורט ברחבי העולם (מהמרי הווינר יגידו שאני לא מחובר למציאות, ושליגת הבייסבול הפעילה בסין זו הזדמנות מצוינת להרוויח כסף בתקופת מיתון שכזו) גרם לשקיקה אצל כל אוהדי הספורט לצפות במשהו שקשור לכך, והדראפט בא בדיוק בזמן.

אז לפני שרוג'ר גודל יתלבש בחלק עליון של חליפה וייכנס לשיחת "זום" אינטנסיבית יחד עם כל המנג'רים, להלן המוק דראפט שלנו:

*הערה חשובה: הבחירות לא מתבצעות לפי השערותיי של מי ייבחר והיכן, אלא במי שאני, אישית, מאמין שיהיה ההתאמה הכי טובה לקבוצה אליה הוא נבחר. אי אפשר לחזות את הדראפט, קבוצות מטעות את התקשורת בכוונה כל הזמן.*

*הערה חשובה 2 – בלי טריידים!

1. עם הבחירה הראשונה בדראפט 2020, הסינסינטי בנגלס בוחרים ב-ג'ו בורו, קוורטרבק, LSU:

אין דבר כזה בחירה בטוחה במאת האחוזים, אבל החזרה של ג'ו בורו למדינת ילדותו, אוהיו, נראית בלתי נמנעת.

אפשר לחפש בנרות, עששיות, פנסים ואור השמש ותתקשו למצוא בעיה במשחקו של בורו. דיוק פנטסטי, מכניקת מסירה מושלמת, מתקדם בין הקריאות שלו במהרה וביעילות, מנהיג עילאי של הקבוצה על ומחוץ למגרש. התכונה שהכי מרשימה במשחקו של הנמר לשעבר היא היכולת שלו לשחק "אוף סקריפט", הוא אתלטי ומהיר יותר משהוא נראה והוא תמיד מצליח להוציא מים מהסלע, גם נגד ההגנות הקשוחות והמאומנות ביותר.

בשביל לשחק את התפקיד של היהודי הטוב והסטראוטיפי, חשוב לציין כי הפריצה של בורו הייתה מאוד מפתיעה ולא צפויה. ב-2018 הוא שיחק 13 משחקים וצבר 13 ט"ד עם 5 חטיפות ב-57.8% אחוזי השלמה בלבד.

אמנם, זוהי משיכת מכחול אחת לא במקום בציור של ואן גוך, לא משהו שאאבד שינה לגביו בתור המנג'ר של סינסי.

2. עם הבחירה השנייה בדראפט 2020, הוושינגטון רדסקינס בוחרים ב-טואה טונגווילואה, קוורטרבק, אלבמה.

הרדסקינס מחליטים לעבוד על פי התרדים שהניחו האריזונה קארדינלס בשנה שעברה ולוקחים קוורטרבק נוסף בסיבוב הראשון שנה שנייה ברציפות.

טואה הוא כישרון מיוחד שלא ראינו מקוורטרבק בהיסטוריה של מכללת אלבמה. הוא מסמן וי בכל המשבצות החשובות: דיוק, מכניקה, עבודת רגליים, בגרות, סריקת הגנות מעולה, קבלת החלטות מהירה ונכונה בשילוב עם סבלנות להתפתחות המהלך.

הסיבה העיקרית שישנה סברה כי הוא ייפול מחוץ לחמש הבחירות הראשונות היא בעיות הבריאות שלו. שתי פציעות בקרסול ופריקה אחת של הירך במהלך השנתיים האחרונות מפחידות לבטח כמה מהמנג'רים, אבל הפרס שוושינגטון יקבלו שווה לגמרי את הסיכון. גם ארון רודג'רס ופטריק מאהומס חוו פציעות בקולג', כל הקבוצה שוויתרו עליהן בשל סיכוני הפציעות שלהם מתחרטות על זה עד היום.

3. עם הבחירה השלישית, הדטרויט ליונס בוחרים ב-צ'ייס יאנג, אדג', אוהיו סטייט.

בנובמבר 2019, צ'ייס יאנג חזר לשחק לאחר השעייה של שני משחקים בעקבות הלוואה שקיבל מחבר של משפחתו ב-2018. זה לא הפריע לו להפיל את הקוורטרבק של פן סטייט שלוש פעמים, מה שהעלה את מאזנו ל-16.5 סאקים בעונה, השיא לעונה אחת בתולדות אוהיו סטייט. מכללה שהריצה מהקצה את מייקל בנט, ורנון גולסטון, קמרון היווארד ושני האחים בוסה (וזה רק מהעשור האחרון) וצ'ייס יאנג ניצח את כולם. הוא הפרוספקט המושלם בעמדה קריטית והליונס מברכים על המזל שלהם לקבל אותו בבחירה השלישית.

4. עם הבחירה הרביעית, הניו יורק ג'איינטס בוחרים ב-איזייאה סימונס, ליינבקר, קלמסון.

רוג'ר גודל כנראה יקריא את העמדה של סימונס כ-"ליינבקר" בליל הדראפט, למרות שהעמדה האמיתי שלו היא "הגנה", כך ענה לשאלה הזו סימונס בעצמו כאשר נשאלה על כך במסיבת עיתונאים. המהפכה שמתרחשת ב-NBA מחלחלת גם ל-NFL, עמדות מתחילת לקבל פחות ופחות משמעות (כמובן שישנם הבדלים תהומיים בין כדורסל לפוטבול, אבל המגמה בבסיסה זהה). סימונס יכול לשחק בכל מקום, וזה ניכר במשחקים של קלמסון: מתוך 738 סנאפס שלקח אשתקד, 106 מהן היו בקו ההגנתי, 239 כליינבקר בתוך הבוקס, 256 כקורנר בסלוט, 7 כקרונר חיצוני ו-130 כסייפטי.

סימונס הוא השחקן הכי אתלטי בדראפט, הליינבקר השני בהיסטוריה שרץ מתחת ל-4.4 בריצת ה-40 יארד בקומביין (האחר, שאקים גריפין), ועשה זאת כאשר הוא גדול, חזק וגבוה יותר מהליינבקר הממוצע.

אני סבור שהוא יתמקם כסוג של ליינבקר, מה שיסייע לו בהשפעה על המשחק עם הקרבה לליין אוף סקרימג', והג'ייאנטס צריכים פליימקר כזה נואשות.

5. עם הבחירה החמישית בדראפט 2020, המיאמי דולפינס בוחרים ב-טריסטן ווירפס, תאקל התקפי, איווה.

הדולפינים צריכים קוורטרבק, נואשות, אך להתפשר על אחד מהנותרים זו לא הדרך בשל הפער האדיר בין בורו/טואה לחבר'ה שעדיין על הלוח. לכן, הם בוחרים את הצורך השני הכי גדול שלהם, ובמקרה השחקן ההתקפי הכי מוכשר שעדיין נשאר. הוא חזק, מאסיבי, עוצמתי בנקודת הפגישה וסלע יציב הן במשחק המסירה והן במשחק הריצה.

6. עם הבחירה השישית בדראפט 2020, הלוס אנג'לס צ'ארג'רס בוחרים ב-ג'פרי אוקודה, קורנרבק, אוהיו סטייט.

הצ'ארג'רס רצים (מטאפורית כמובן, בכל זאת, מרחק של 2 מטר) לרוג'ר גודל בשביל לשים את הבחירה הזו על הלוח, גם הם לא מאמינים שהוא נפל עד פה.

אוקודה הוא אחד אחד מהקורנרים הפנטסטיים שיצאו מאוהיו סטייט בשנים האחרונות, והוא יגיע לסקנדרי שעל הנייר הוא אחד מהחזקים ביותר בליגה, הואיל וכולם שומרים על הבריאות שלהם.

כל שלושת הקבוצות הקודמות שקלו ברצינות לקחת אותו, בעיקר הליונס, שהיכולת של אוקודה בהגנה אישית, בשילוב עם העזיבה של דריוס סליי גרמה לשידוך האפשרי הזה להיות מפתה במיוחד, אמנם הם לא יכלו לוותר על צ'ייס יאנג. (ייתכן ובדראפט האמיתי הליונס יחליטו לרדת כמה בחירות, לצבור נכסים ולקחת את אוקודה).

בחזרה לצ'ארג'רס, הם כבר מציגים מצבת קורנרים של קייסי הייוארד, דזמונד קינג והרכישה החדשה, כריס האריס ג'וניור. בנוסף כמובן לצמד הסייפטיז הצעירים, דרווין ג'יימס ונאזיר אדרלי. לרבים מהמצוינים לעיל יש בעיות בריאות/פציעות/עברו את הפריים שלהם, אוקודה ממשיך לעבות את היחידה הזאת ויסייע מהסנאפ הראשון שלו על הדשא.

7. עם הבחירה השביעית בדראפט 2020, הקרוליינה פנתרס בוחרים ב-סיג'יי הנדרסון, קורנרבק, פלורידה.

בעקבות עזיבתו של ג'יימס בראדבורי לג'איינטס במהלך הקיץ, לפנתרים יש חוסר בוער בעמדת הקורנר, עם כל הכבוד לדונטה ג'קסון הצעיר והמוכשר (שבכל מקרה מתאים לשחק בסלוט), הוא לא יכול להחזיק את היחידה הזאת לבד בעזרת של דומיניק האטפילד וקורן (כן, כמו תירס) אדלר.

הנדרסון בנוי נכון, מהיר להגיע לכדור ובעל אינסטינקטים טובים. יש לו בעיה כתאקלר, אבל זה לא משהו שאי אפשר לתקן, במיוחד עם רמת הנחישות והעבודה שהוא מוכן להשקיע.

8. עם הבחירה השמינית בדראפט 2020, האריזונה קארדינלס בוחרים ב-ג'דריק ווילס ג'וניור, תאקל התקפי, אלבמה.

למרות שנה מאוד מעודדת וחיובית מצידו של הרוקי קיילר מארי מתחת לסנטר בעונה שעברה, הוא חטף 48 סאקים, מספר אסטרנומי לקוורטרבק זריז ואלוסיבי כמוהו. הארכת החוזה של התאקל הסולידי, דיג'יי האמפריז, הייתה החלטה נכונה, והבחירה בג'דריק ווילס תמשיך לבסס קו התקפה משופר במערכת של קליף קינגסבורי.

9. עם הבחירה התשיעית בדראפט 2020, הג'קסונוויל ג'אגוארס בוחרים ב-ג'רי ג'ודי, וייד רסיבר, אלבמה.

ייתכן כי זו הבחירה הכי מתאימה בכל הדראפט. הג'אגס צריכים כלים התקפיים שיסייעו להם לבדוק אם "מינשו-מאניה" יכול להיות משהו ממשי לאורך זמן, וג'רי ג'ודי משלים את חוליית הרסיברים שלהם בצורה מושלמת. דיי ג'יי צ'ארק הוא הרסיבר הגדול והמהיר שמסכן את היריבות לעומק, בעוד ג'ודי הוא הראוט ראנר המחונן שיכול לתפוס הכל, בתוספת של קילן קול האנדרייטד או דידי ווסטברוק הראוותני בסלוט, והיגוארים חזק בעניינים בעמדה לעתיד הנראה לעין.

10. עם הבחירה העשירית בדראפט 2020, הקליבלנד בראונס בוחרים ב-אנדרו תומאס, תאקל התקפי, ג'ורג'יה.

אני לא רואה שום דרך או סיבה לברואנס שלא לבחור תאקל התקפי עם הבחירה שלהם, ותומאס הוא אופציה מצוינת לפותח מהיום הראשון על הקו התקפה הבעייתי ביותר של החומים שפגם בהתקדמות של קוורטרבק העתיד בקליבלנד, בייקר מייפילד.

11. עם הבחירה האחד עשר בדראפט 2020, הניו יורק ג'טס בוחרים ב-סידי לאמב, וייד רסיבר, אוקלוהומה.

הסילונים זקוקים נואשות לרסיבר מספר 1, במיוחד אחרי עזיבתו של רובי אנדרסון (שבעצמו לא היה ברמה להיות רסיבר מוביל בקבוצה) וללאמב יש את הפוטנציאל להפוך לאחד כזה.

12. עם הבחירה השנים עשר בדראפט 2020, הלאס וגאס ריידרס בוחרים ב-דריק בראון, תאקל הגנתי, אוברן.

עם הבחירה הראשונה שלהם בעקבות המעבר לנבאדה, הריידרס עושים את הבחירה הכי לא "לאס וגאס" שיש ולוקחים תאקל הגנתי.

בראון הוא הטוב בעמדתו בדראפט הנוכחי, הוא היה רחוק חצי סאק אחד ב-2017 ממספר דו ספרתי של סאקים/תיקולים להפסד בכל אחת משלושת השנים שלו כטייגר. שחקן מאוד דינמי באופן מפתיע בשל מימדי גופו עם צעדי ראשון נפיץ.

13. עם הבחירה השלושה עשר בדראפט 2020, הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס בוחרים ב-כריסטיאן פולטון, קורנרבק, LSU.

הפאס ראש האדיר שייצרו החבורה של רוברט סאלח בעונה שעברה היה לא פחות מהיסטורי, מה שגרם לסקנדרי הבינוני של הניינרס להיראות טוב בהרבה ממה שהוא. תוספת של קורנרבק צעיר ונוטף כישרון למיקס הזה והקבוצה הזאת יכולה לחזור לבמה הגדולה ביותר בספורט גם בעונה הבאה.

14. עם הבחירה הארבע עשר בדראפט 2020, הטמפה ביי באקנירס בוחרים ב-הנרי ראגס השלישי, וייד רסיבר, אלבמה.

התופס השני מאלבמה יורד מהלוח במקום מאוד מסקרן. בהיותי הג'יאם של טמפה ביי בסנריו ההיפותטי הזה, אני הולך על כל הקופה. לא הבאתי את בריידי לסיים במאזן חצוי ולא להגיע לפלייאוף.

ראגס יהיה תופס סלוט פנטסטי ואחד מהמהירים ביותר בליגה, תוספת מצוינת לצד הצמד-חמד של כריס גודווין ומייק אוונס.

15. עם הבחירה החמישה עשר בדראפא 2020, הדנבר ברונקוס בוחרים ב-ג'אבון קינלאו, תאקל הגנתי, דרום קרוליינה.

בחירה שתשמח מאוד את המאמן המקומי, ויק פאנג'יו, שישמח לעבוד עם אחד מהשחקנים הכי כישורניים ואתלטיים בדראפט הנוכחי, שגם במקרה מתאים לצורך שיש לקבוצה בעמדה הזו.

16. עם הבחירה השישה עשר בדראפט 2020, האטלנטה פאלקונס בוחרים ב-איי ג'יי אפנסה, אדג', איווה.

בחירה לא סקסית במיוחד, אבל אפנסה הוא אחד מהשחקנים הכי מלוטשים שנכנסו לדראפט השנה. מאוד סולידי בכל האספקטים ובעל רצפה מאוד גבוהה, לא רואה אותו מתפספס במקצוענים.

(מומלץ לצפות בכל השרשור המצורף לעיל)

17. עם הבחירה השבעה עשר בדראפט 2020, הדאלאס קאובויז בוחרים ב-איי ג'יי טרל, קורנרבק, קלמסון.

קשה למלא את החלל שהשאיר אחריו ביירון ג'ונס בעזיבתו, אבל הבויז' היו חייבים להתחמש עם קורנרים נוספים בכל מקרה, טרל הוא שחקן מעולה בשלב הזה של הדראפט עם עין לכדור ואינסטינקטים של וטרן.

(גם כן סרטון מומלץ, אין על ההתלהבות של שדרנים בספרדית):

18. עם הבחירה השמונה עשר בדראפט 2020, המיאמי דולפינס בוחרים ב-זאבייר מקיני, סייפטי, אלבמה.

הדולפינס מאושרים לבחור בסייפטי הכי טוב בקלאס בחצי השני של הסיבוב, מקיני ממלא צורך חשוב לסקנדרי המתפתח, בייחוד לאחר עזיבתו של מי שהיה הסמל של החולייה הזו במשך שנים בסאות' ביץ: רשאד ג'ונס.

https://twitter.com/i/status/1251181412826349568

19. עם הבחירה התשעה עשר בדראפט 2020, הלאס וגאס ריידרס בוחרים ב-מקאיי בקטון, תאקל התקפי, לואיוויל.

לאחר שביססו את הקו ההגנתי שלהם עם דריק בראון בבחירתם הקודמת, הריידרס מבססים את הקו בצד השני עם עוד בחירה נכונה אך לא מלהיבה.

20. עם הבחירה העשרים בדראפט 2020, הג'קסונוויל ג'אגוארס בוחרים ב-גרנט דלפיט, סייפטי, LSU.

דלפיט נחשב על ידי רבים לאחד מהשחקנים המוכשרים ביותר בדראפט, אבל גם אחד מהפגומים שבהם. הפגם הגדול ביותר במשחק שלו הוא יכולת התיקול שלו. בשל הטווח האבסורדי שלו, הוא תמיד נמצא בכל מקום במגרש, אבל קשה לו לסיים את העבודה. משהו שהופיע באופן עקבי מאוד כל משחק ומשחק. הכישרון שלו עדיין שווה בחירה במקום כזה, במיוחד לקבוצה עם סקנדרי מפורק.

21. עם הבחירה העשרים ואחת בדראפט 2020, הפילדלפיה איגלס בוחרים ב-ג'סטין ג'פרסון, וייד רסיבר, LSU.

אחד מהתופסים הכי פרודוקטיביים במכללות אשתקד נוחת במקום פנטסטי בשבילו להשחיז את כישרונותיו יחד עם קבלת הרבה דקות משחק.

22. עם הבחירה העשרים ושניים בדראפט 2020, המיניסוטה וייקינגס בוחרים ב-סיזר רואיז, גארד התקפי, מישיגן.

הגארד האתלטי והזריז שישתלב מצוין במערכת של הוייקינגס מגיע כדי לעבות את אחד מקוי ההתקפה הפנימיים החלשים בליגה, בתקווה, יחד עם קפיצה ביכולת של גארט בראדבורי הצעיר והמוכשר בעמדת הסנטר.

23. עם הבחירה העשרים ושלישית בדראפט 2020, הניו אינגלנד פטריוטס בוחרים ב-ג'ורדן לאב, קוורטרבק, יוטה סטייט.

לאחר כמעט 20 שנה עם טום בריידי, הפטריוטס מחליטים להמר על הבחור עם התקרה הגבוהה, בתקווה שהוא ייראה יותר כמו הגרסה שלו ב-2018 מאשר 2019.

לאב מסוגל למסור בעוצמה ודיוק ברמה הכי גבוהה, במשחקים מסויימים הוא נראה כמו פטריק מהומס. הבעיה שלו היא העקביות שלו, הוא כמובן שיחק במכללה חלשה יחסית עם צוות אימן שחטף אש כל הזמן, אבל הסטטיסטיקה היבשה שלו זוועתית בכל מקרה. רק 20 ט"ד ו-17 חטיפות בעונה שעברה. הפטריוטס לוקחים כאן הימור שצוות האימון הותיק והפרוליפי שלהם יוציא את כל המיץ מלאב, כי ניכר שיש לו הרבה.

תעבירו ל-2:17, לא תצטערו.

24. עם הבחירה העשרים וארבעה בדראפט 2020, הניו אורלינס סיינטס בוחרים ב-פטריק קווין, ליינבקר, LSU.

לסיינטס יש את הרוסטר הכי שלם בליגה, יחד עם זאת, חוליית הליינבקרים היא ללא ספק העקב אכילס של ההגנה בלואיזינה. לכן הבחירה בליינבקר הטוב ביותר שנשאר על הלוח ברורה.

25. עם הבחירה העשרים וחמישית בדראפט 2020, המיניסוטה וייקינגס בוחרים ב-ג'יילן ריגור, וייד רסיבר, TCU.

"ספיד רסיבר" מעולה שישתלב מצוין לצד אדם ת'ילן במצבת התופסים של הויקינגים.

26. עם הבחירה העשרים ושישית בדראפט 2020, המיאמי דולפינס בוחרים ב-קיילבון צ'ייסון, אדג', LSU

פוטנציאל אדיר ואתלט עצום מגיע לידיו הפתוחות של בריאן פלורס שכבר מת לעצב אותו לדוגמתו.

27. עם הבחירה העשרים ושביעית בדראפט 2020, הסיאטל סיהוקס בוחרים ב-ג'וש ג'ונס, תאקל התקפי, יוסטון.

שמו של ג'ונס לא עלה הרבה במוק דראפטים עד כה, אך לא אופתע אם הוא אכן יחמוק לסיבוב הראשון, במיוחד לקבוצה כמו סיאטל שלא תפחד ללכת בדרך פחות קונבנציונלית. חשוב לציין כי ג'ונס הרוויח ציון של 89.2 בחסימות המסירה שלו מ-Pro Footbal Focus, ציון מאוד גבוה.

28. עם הבחירה העשרים ושמינית בדראפט 2020, הבולטימור רייבנס בוחרים ב-רוס בלאקלוק, תאקל הגנתי, TCU.

בלאקלוק נחשב לאחד מהפרוספקטים המעניינים ביותר בעמדה, אמנם ישנם חששות לגבי העובדה שהוא קרע את רצועת האכילס שלו לפני כמה שנים. מאז, הוא הוכיח שהוא יכול עדיין לשחק ברמה גבוהה.

29. עם הבחירה העשרים ותשיעית בדראפט 2020, הטנסי טייטאנס בוחרים ב-קנת' מארי, ליינבקר, אוקלוהומה.

מארי היה אחד מהמנהיגים של הגנת אוקלוהומה במשך זמן רב, והוא השחקן הטוב ביותר שנשאר על הלוח.

30. עם הבחירה השלושים בדראפט 2020, הגרין ביי פאקרס בוחרים ב-טי היגינס, וייד רסיבר, קלמסון.

זיווג משמיים. הפאקרס חייבים עזרה בעמדה וטי היגינס ימלא את החסר בזמן קצר.

31. עם הבחירה השלושים ואחת בדראפט 2020, הסן פרנסיסקו פורטי ניינרס בוחרים ב-עזרא קליבלנד, תאקל, בויזי סטייט.

במציאות, הניינרס כנראה לא יבחרו במקום הזה אלא יעדיפו לרדת סיבוב ולצבור בחירות נוספות (הבחירה הבאה שלהם אחרי זאת כרגע היא 156). כיוון שאין טריידים, הניינרס מחליטים לקחת פרוייקט בדמותו של עזרא קליבלנד הצעיר.

32. עם הבחירה השלושים ושניים בדראפט 2020, הקנזס סיטי צ'יפס בוחרים ב-ג'יילון ג'ונסון, קורנרבק, יוטה.

האלופה המכהנת מסיימת את הסיבוב הראשון עם סיוע לסקנדרי.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. מצוין עידו. תודה רבה.
    לא שכחת את ג׳סטין הרברט? הקווטרבק מאורגון מוזכר בכל המוקים כשלישי בעמדת הק״ב שיבחר (חלק גם מדרגים אותו מעל טואה) ובכל מקרה בעשירייה הראשונה.
    אישית אני מאמין שוושינגטון תבחר את יאנג ותסתמך על האסקינס שבחרה בעמדת הק״ב בשנה שעברה, בתקווה שיצדיק את האשראי.
    בנוסף סיכוי גבוה שדטרויט תעשה טרייד ותרד למטה בבחירה אם תקבל ״מחיר טוב״ ממיאמי או הצ׳רגרס שירצו לוודא שהם מקבלים את הק״ב שרצו (טואה או הרברט).

  2. בחירות מעניינות מאוד, הלוואי והדראפט יתפתח כמו שאתה מתאר, אז באמת הרייטינג יצדיק את עצמו.
    .
    לגבי וושינגטון, אני חושב שיהיה פה מקרה קליבלנד של 2017, אז התקשו לוותר על מיילס גארת' ע"ח אחד הקווטרבקים. גם אתה ציינת, הוא השחקן הכי בטוח בדראפט בעמדה השניה הכי חשובה בפוטבול.
    .
    אגב, לפי ההימור שלך, אלאבמה (חמש בחירות בסיבוב הראשון) תמשיך לרדוף אחרי השיא של מיאמי (שש בחירות).

  3. למי שמתגורר כאן הראש מתפוצץ ממש עם כל נבואות הדראפט. עמודים על גבי עמודים. הנושא חייב להחליף את הפלייאוף ב-NBA והפלייאוף בהוקי, ועונת הבייסבול המתחממת.
    עשית ג'וב למופת עידו. השקעה לא תאומן ממש. אני מעורה בשחקני הדראפט ועשית סופר-ג'וב!
    תודה

  4. הרדסקינס ייקחו את צ'ייס יאנג, קל. עדיין לא ויתרו על הפיתוח של הסקינס ולא יוותרו על פוטנציאל מפלצתי כמו של יאנג.

  5. תודה עידו!
    קשה לי להאמין שטואה ייבחר כ"כ גבוה. הרדסקינס טרם גיבשו החלטה בנוגע להאסקינס וצ'ייס יאנג נראה מדהים. הליונס ייעשו אולי טרייד דאון עבור קבוצה שתרצה את טואה, אבל אם לא – להערכתי ייפול למקום החמישי של הדולפינס. בדראפט שכזה, בו המידע מוגבל מאוד ביחס לשנים עברו והקבוצות לא בדיוק יודעות עד כמה הוא כשיר, לקחת אותו זה חתיכת סיכון.

  6. אחלה סקירה עידו. בעיני תמיד מעניין מה יהיו הטריידים של הדראפט וכבר עכשיו לא מעט קבוצות מציעות את הבחירות שלהן למכירה. מעניין אם טוגליאווה יפגע בעקבות הפציעות והציון המצחיק בוונדרליק המיותר.

  7. עידו, תודה רבה על עבודה מושקעת ואינפורמטיבית מאוד!
    אתם עושים חתיכת עבודה, צוות הפוטבול… זוכים להערכה תמידית, גם אם איני כותב זאת תמיד. תודה!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט