פודקאסט "מתמסרים" – יונתן גזלה, דן רוזנבלום ורותם אלרן

תוצאת תמונה עבור מתמסרים

שלום לכולם, היום בבוקר הקלטנו פרק שני לפודקאסט ה-NBA החדש שאנחנו עושים – "מתמסרים". דיברנו על פרסי עונה רגילים, וגם כאלה שקצת פחות, שוחחנו על הקריירה של וינס קרטר ועל ההשפעה שלו ובחרנו מניות בעלייה וירידה בליגה השנה. מוזמנים להאזין בספוטיפיי, גוגל פודקאסטס או כאן בפוסט, מוזמנים לשאול שאלות כאן בתגובות למטה או באימייל שלי – roroelran23@gmail.com, ושיהיה שבוע טוב ובריא לכולם!

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. תשמעו, חברה, אתם נשמעים מקצוענים ממיש. אני לא אומר זאת סתם. אני לא אגיד שישבתי 56 או 59 דקות והקשבתי רק לכם. בזמן שהקשבתי לכם כתבתי גם שני קטעים למעורב. היו רגעים שהפסקתי לכתוב והקשבתי לכם. לכל שלושתכם יש אחלה קול לפודקאסט, אבל מה שקצת הפריע לי היא העובדה שלא ידעתי כל הזמן מי הוא המדבר. כנראה שהשמיעה שלי היתה הגורם לכך והצעירים באתר יוכלו לעקוב בקלות אחרי מי הוא המדבר. וואללה שנהניתי. תודה

  2. שלום לכולם, הצטרפתי לפרק השני (אני זה שנושם בקול רם אל תוך המיקרופון של הטלפון, ושוחח לפעמים לסתום את הפה…). הסיפור הזה של פודקאסט לוקח לא מעט ניסיון וכימייה וצריך להיבנות עם הזמן. היה לי כיף לשוחח עם החברה על הליגה. אבל אם אנחנו רוצים לפתח פודקאסט מייד אין הופס אנו צריכים את עזרתכם. אנו צריכים אתכם כשומעים, מבקרים, ודוחפים. אשתדל להקים עמוד פייסבוק לפודקאסט ונראה איך ילך. נצטרך גם להמשיך לפרסם באתר כל פעם שחדש יצא.

  3. מצטרף למנחם. שמעתי אתכם היום ואתם נשמעים טוב.
    ג'ון, אכן יש קצת בעיות עם נשימות בחלק מהזמן.
    הצעה שקשורה ולא קשורה: תכניסו לפוסט של הפודקסט קישורים למקורות איתם עשיתם שיעורי בית.
    עוד הצעה: נסו לשאול את המאזינים מה דעתם על סוגייה אחת כלשהי, רצוי כזו שלא חייבים ידע עמיק כי לענות עליה.

    1. שמח שהאזנת, להבא גם נשאל את הגולשים. מוזמן גם להפיץ לאנשים שאתה חושב שיתעניינו, כרגע עוד אין הרבה שהאזינו, כשיתחילו להאזין יותר גם נשאל כמובן, מוזמן לחוות דעתך גם כן.
      שבוע טוב ובריא
      🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט