אירועי דיומא – 01.03.2020

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – ריאל מדריד מארחת את ברצלונה לקרב חשוב מאוד ב-ברנבאו, ואצלנו בליגת העל מכבי חיפה תארח את הפועל ב"ש למשחק שיסגור את המקומות בפליאוף העליון.

כדורגל / ניר מועלם

לגית העל – מחזור 26 :

19:00 נס ציונה – ק"ש, 5 לייב : משחק על 6 נקודות בתחתית כאשר נס ציונה במקום ה-13 ואילו ק"ש ב-12 כאשר רק 4 נקודות מפרידות ביניהן, ובמידה ונס ציונה תנצח בבית את ק"ש הפער מהקו האדום יקטן לנקודה אחת בלבד, ואילו ניצחון של ק"ש ירחיק את הקו האדום ל-7 נקודות, וגם כמעט יסגור סופית את סיפורה של רעננה( במידה וק"ש תנצח אז רעננה תהיה רחוקה 9 נקודות מהישארות ליגה, כאשר בקופה יהיו 21 נקודות). נס ציונה מגיעה אחרי הפסד 2-0 להפועל חיפה ואילו ק"ש מגיעה אחרי ניצחון גדול 3-0 על נתניה שהייתה בעשרה שחקנים מתחילת המשחק. הימור – אני אומנם יפתיע אולי כמה אנשים, אבל אני אהמר על ניצחון של נס ציונה.

20:00 ביתר ירושלים – אשדוד, ספורט 1 : ביתר שבמקום ה-3 תסיים ככל הנראה במקום הזה את הליגה הסדירה, ורק במכלול של מספר דברים שפחות הגיוניים כרגע עבורי היא תסיים במקום הרביעי ( היא צריכה להפסיד ושב"ש תנצח את חיפה או לסיים בתיקו וגם שב"ש תנצח את חיפה ב-3 שערים), ואילו אשדוד במקום ה-10 בטבלה עם מרחק של 10 נקודות כרגע מהקו האדום. ביתר מגיעה אחרי 4-1 ענק על חדרה ואילו אשדוד אחרי הפסד ביתי 2-1 למכבי חיפה. הימור – ביתר בטדי צריכה לנצח את המשחק הזה, ולהתחיל להתחבר שוב לקראת הפליאוף העליון.

20:15 מכבי חיפה – הפועל באר שבע, ספורט 5 : שימו לב שהמשחק נערך היום באיצטדיון ווינר בנתניה, עקב משחק רדיוס של מכבי חיפה. אז מכבי חיפה במקום ה-2, במרחק של 9 נקודות מהראשונה מכבי תל אביב, והיא חייבת לנצח כדי לצמק את הפער שוב ל-6 נקודות ואילו ב"ש במקום ה-4, ובמרחק של 2 נקודות בלבד מביתר ירושלים. מכבי חיפה מגיעה אחרי ניצחון 2-1 על אשדוד בחוץ, שהיה ניצחונה השני ברציפות, ואילו ב"ש מגיעה אחרי 3-1 על הפועל כפר סבא, שהיה ניצחונה השלישי ברציפות בליגה, כך שניתן לראות שלפחות אחת מהן תאבד את רצף הניצחונות שלה היום. הימור – מכבי חיפה הרבה יותר מחוברת העונה מאשר ב"ש שעוד מחפשת להתחבר, במיוחד אחרי החלפת המאמנים, מה שכן משמח אותי אצל ב"ש היא חזרתו של שיר צדק להרכב, כי אני חושב שעשו לו עוול ענק במועדון אחרי שפרשת החומרים האסורים שלו התפוצצה, ואם יורשה לי להביע את דעתי האישית, אני חושב שהם אשמים מלאים בפרשה והחליטו יחד עם השחקן להסתיר את זה כדי שהקבוצה לא תיענש גם כן. אז אחרי כל ההקדמה הזו, אני חושב שמכבי חיפה קבוצה בשלה יותר ואני מאמין שנראה אותה מנצחת.

פרמייר ליג – מחזור 28 :

16:00 אברטון – מנצסטר יונייטד, ספורט 1: אברטון שבמקום ה-11 תארח את היונייטד שבמקום ה-5, אומנם המרחק בטבלה גדול אבל בעמודת הנקודות ניתן לשים לב שרק 5 נקודות מפרידות ביניהן, ולכן אם אברטון רוצה לשמור לעצמה סיכוי להילחם על מקום במפעל אירופי לעונה הבאה, אז היא תצטרך לנצח היום את יונייטד שמגיעה אחרי 3-0 בליגה על ווטפורד וגם 5-0 על ברוז בליגה האירופית ואילו אברטון מגיעה אחרי הפסד 3-2 לארסנל. הימור – אולי אני אפתיע כאן כמה אנשים, ואולי גם את רזי, אבל אני חושב שאברטון תנצח היום.

16:00 טוטנהאם – וולבס, ספורט 2 : הקרב על אירופה מתחמם וטוטנהאם שבמקום ה-6 תארח את וולבס השמינית, כאשר רק נקודה מפרידה ביניהן. טוטנהאם מגיעה אחרי הפסד ליגה 2-1 לצלסי ואילו וולבס אחרי ניצחון ליגה 3-0 על נוריץ וגם אחרי הפסד חוץ 3-2 לאספניול במסגרת הליגה האירופית, אבל שם לזכותם יאמר שהם הגיעו למשחק יחסית גמור אחרי ניצחון מוחץ 4-0 במשחק הראשון. הימור – טוטנהאם לדעתי לא תנצח את המשחק הזה, כך שאני חושב שיהיה כאן תיקו או ניצחון חוץ לוולבס.

בונדסליגה – מחזור 24 :

16:30 לייפציג – לברקוזן, ספורט 3 : משחק מאוד חשוב ל-לייפציג וגם ללברקוזן אחרי שבאיירן ניצחה אתמול 6-0 את הופנהיים וכרגע הפער של לייפציג מבאיירן גדל ל-4 נקודות ולכן לייפציג תהיה חייבת לנצח היום כדי לשמור את עצמה במאבק האליפות, ומנגד לברקוזן נמצאת במאבק על הכרטיס לליגת האלופות. לייפציג מגיעה למשחק אחרי 5-0 בחוץ על שאלקה החזקה, שהיה ניצחונה השלישי ברציפות בכל המסגרות, ואילו לברקוזן מגיעה אחרי 2-0 על אוגסבורג בליגה וגם אחרי שהדיחה את פורטו מהליגה האירופית עם 3-1 בחוץ, והיא מגיעה אחרי 6 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. הימור – משחק משולש לדעתי, שכל תוצאה בו אפשרית, ואני אהמר על סוג של הפתעה ואלך על ניצחון חוץ של לברקוזן.

סרייה א' – מחזור 26 : שימו לב שחצי ממשחקי המחזור נדחו עקב הקורונה, כולל הדרבי דה איטליה בין יובנטוס לאינטר, בהחלטה מפוקפקת של ההתאחדות האיטלקית, והיום יש כבר הודעות בתקשורת האיטלקית שקוראות לחקור את המקרה ויש כאלו שאפילו מקצינים ומכנים את ההחלטה – קאלציופלי 2 ( הפרשה של יובנטוס שבגינה היא ירדה לליגה השלישית) .

16:00 לצ'ה – אטאלנטה, 2 ONE : לצ'ה שבמקום ה-16 תארח את אטאלנטה שבמקום ה-4, כאשר לצ'ה מגיעה אחרי הפסד 4-0 לרומא ואילו אטאלנטה מגיעה אחרי 2-1 בליגה על רומא, וגם אחרי 4-1 בליגת האלופות על ולנסיה. הימור – אטאלנטה תנצח.

לה ליגה – מחזור 26 :

*שווה צפייה* 22:00 ריאל מדריד – ברצלונה, ONE : הקלאסיקו הספרדי יצא היום בערב לדרך, יום לפני הבחירות אצלנו בארץ, כאשר ריאל מדריד בפיגור של 2 נקודות מברצלונה והיא יודעת שכל תוצאה פרט להפסד ביתי, שומרת אותה עדיין בתמונה על האליפות, וזה במיוחד אחרי ההפסד הביתי 2-1 למנצסטר סיטי בליגת האלופות. ריאל מדריד כאמור מגיעה אחרי הפסד 2-1 לסיטי כמו שרשמתי, אבל יותר גרוע מזה – היא איבדה במחזור האחרון את המקום הראשון אחרי שהפסידה במפתיע 1-0 ללבאנטה, ובשני המחזורים האחרונים בליגה היא השיגה נקודה אחת בלבד, ובמקום להגיע לקלאסיקו מהמקום הראשון, היא מגיעה אליו מעמדה נחותה ובפיגור של 2 נקודות, ובצד האדום של המגרש תשחק ברצלונה שמגיעה אחרי ניצחון ליגה 5-0 על אייבר עם רביעייה של מסי, וגם אחרי 1-1 בליגת האלופות מול נאפולי בחוץ. הימור – תמיד המשחק ביניהן הוא משחק על יוקרה, כבוד וכמובן גם על מיקום בליגה, והפעם זה נראה כאילו שתיהן לא הולכות לזכות בליגת האלופות, ולכן המירוץ לאליפות הופך חשוב מאי פעם. לטעמי, ריאל נראית לא טוב בתקופה האחרונה, וראינו את ההגנה שלה מתפרקת בסוף המשחק מול הסיטי, ואילו בברצלונה אומנם מגיעים אחרי 5-0 על אייבר, אבל גם ההתקפה שלה לא דופקת כמו שצריך וגם משחק ההגנה שלה לא מסודר מספיק לדעתי. אני אהמר על תוצאת תיקו שתשאיר את שתיהן במירוץ לאליפות.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות השחקנים – הגמר

21:00, 15:00: ג'אד טראמפ-יאן בינגטאו (יורוספורט)

אתמול נערך חצי הגמר השני של הטורניר, והוא הפגיש בין שון מרפי ליאן בינגטאו. בשבוע שעבר, שני השחקנים נפגשו באליפות וולס באותו השלב, ומרפי זכה במשחק לאחר קרב ממושך ודרמטי. הפעם, הנקמה של יאן הייתה החלטית – ומהירה. הסיני הצעיר השתלט לחלוטין על המשחק מהשנייה הראשונה, בעוד שהקוסם שמולו נראה כמו הצל של עצמו. זה נגמר בניצחון מוחץ של יאן, כשהוא מאפשר למרפי פריים בודד בלבד.

משחק הגמר היום (בפורמט הטוב מ-19) יפגיש את ג'אד טראמפ עם יאן בינגטאו. אלוף העולם טראמפ הוא השחקן הטוב ביותר העונה. יש לו כבר ארבעה טורנירים על החגורה. ניצחון היום יביא אותו להשוואת שיא הזכיות בטורנירים לעונה, שיא השייך לכמה מהשמות הטובים בהיסטוריה של הענף, וזה כשיש עוד שלושה טורנירים לפני סיום העונה. יהיה קשה מאד להמר נגד התחזית שהוא אכן יעשה זאת. אלא שהמתמודד שמולו הוא שחקן שמזכיר אותו בהרבה מאד אופנים. שחקן בן 20, שפרץ לתודעה בגיל צעיר הרבה יותר, עם שליטה מגוונת בכל האספקטים של המשחק, ובעיקר ביטחון עצמי רב ומשחק בוגר, מהסוג שטראמפ עצמו אימץ למעשה רק בעונה שעברה. בהחלט יכול להיות שבמקום אבן הדרך ההיסטורית שטראמפ יקבע היום, נראה אחת אחרת בעתיד המזהיר של המתמודד שמולו.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ קורן-בריסל-קורן

סוף השבוע הפותח של עונת קלאסיקות האביב נפתח אתמול עם מירוץ אומלופ, מירוץ קלאסיקות כהלכתו עם כל המאפיינים הידועים והאהובים של עונה זו. זה הגיע לקרב ראש בראש בין שניים מהפייבוריטים לזכייה, יאספר סטויבן ואיב לאמפר. השניים הגיעו יחדיו לקו הסיום, כששם סטויבן היה החזק מבין השניים, וחצה ראשון את הקו. לסטויבן זהו הניצחון השני בקלאסיקת אביב, כשאת הראשון הוא רשם בדיוק לפני ארבע שנים – באותו המירוץ שעומד להתקיים היום.

מירוץ היום, קורן-בריסל-קורן, הוא השני בצמד הקלאסיקות של סוף השבוע הפותח. גם כאן יש לנו אותן דרכים צרות, עליות קצרות, ומספר קטעי פאבה. אלא שבניגוד למירוץ של אתמול, 50 הק"מ האחרונים של המירוץ הם שטוחים למדי, מה שאומר שייתכן בהחלט שנראה זכייה של מאיץ במירוץ. מבין אלה, נוכל למצוא כאן רוכבים כיאקובסן (שלא טרח כלל להיות במירוץ של אתמול), טרנטין, דגנקולב, קריסטוף, ניצולו וקולברלי. לקלאסיקנים הטיפוסיים כמובן יש סיכוי שווה לזכייה, ובין אלה נוכל למצוא כמו אתמול את לאמפר, שטיבאר ויונגלס מקוויק סטפ, סטויבן ופדרסן מטרק, ואן אוורמאט, ז'ילבר, נסן, אנדרסן, ואלגרן, בואסון האגן וגם נילס פוליט מ-ISN. שידור ביורוספורט 2 ב-16:15.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. תודה רבה .
    כרגע ראיתי שלונה מנצחת את מרתון טוקיו שוברת את שיא ישראל ועושה את התוצאה השישית בכל הזמנים .
    היא קבעה 2.17.45
    אלכס בטח ירחיב בהמשך .

  2. עוד היום בנוסף לשיא המדהים של לונה במרתון
    יום ספורט מרתק גם מקומי וגם עולמי
    נתחיל בספורט המקומי
    ליגת העל מחר תסיים העונה הסדירה העולות לפליאוף העליון כבר נקבעו אך יש עוד 3 משחקים שישפיעו על מירוץ הצמרת וקרבות הירידה
    19.00 נס ציונה -ק"ש
    הקרב המרכזי של מחר שהוא משחק העונה של התחתית המארחת לאחר הפסד 3-0 בעופר להפועל חיפה מדורגת לפני האחרונה עם 18 נק'. ק"ש עם 22 נקודות והמשחק קריטי שכן ניצחון ק"ש יפתח פער של 7 שכמעט יסגור את הפליאוף התחתון לפני שהתחיל ניצחון של נס ציונה והפער הוא רק נקודה וגם כפ"ס תהיה רק 5 נק' מעל הקו האדום .
    בסיבוב הקודם 0-1 לק"ש.

    20.00 בית"ר ירושלים -אשדוד
    בית"ר שלישית וניצחון כאן יבטיח לה את המקום השלישי ערב הפליאוף וערב רבע גמר הגביע מול מכבי פ"ת.
    אשדוד כרגע עשירית 10 נק' מעל הקו האדום והיא תשמח לשמור על פער דו ספרתי (לפחות) לפני הפליאוף.
    בסיבוב הקודם 2-2 (גם בגביע הטוטו לא הושגה הכרעה והקבוצות סיימו ב 1-1 אבל הפעם לראשונה ירושלים תארח).

    20.15 מכבי חיפה -ב"ש קרב ראשון מבין השתיים השבוע הפעם בליגה המארחת חייבת ניצחון להחזיר את הפער מול מכבי ל 6 שהוא סביר לפני הפליאוף ב"ש רביעית עם 44 נקודות עם 3 ניצחונות רצופים ו 8 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות הקבוצות ישחקו באותו המקום ביום רביעי במסגרת רבע גמר הגביע .
    בסיבוב הקודם חיפה ניצחה בטרנר 2-0 (אך ב"ש ניצחה בעופר 1-0 במסגרת גביע הטוטו )
    בכדורסל המקומי
    מחזור 20 ולאחריו סוף סוף תהיה לנו טבלה בה לכל הקבוצות אותו מספר משחקים בכפוף כמובן שלא תהיה איזו תקלה מחר
    19.00 אילת מארחת את ירושלים
    המארחת עם 11-8 האורחת המדורגת שנייה עם 4-15 ניצחה משחק היסטורי בחולון 115-112 בשישי והיא ערב מפגש שמינית גמר הפליאוף הראשון מול פריסטרי .
    בסיבוב הקודם 74-83 לירושלים

    19.15 ראשון -נהריה .
    ראשון שלישית עם 7-12 נהריה שישית עם 11-8 אך חלק ממאבק גדול על הפליאוף.
    בסיבוב הקודם נהריה ניצחה 114-118 לאחר 3 הארכות במשחק עם הסקור הגבוה ביותר בארץ מאז 2007 אז ניצחה ירושלים בחולון 151-146 ב 3 הארכות (04/04/2007 )

    21.00 הפועל תל אביב -נס ציונה.
    המארחת עם 12-7 רק עשירית נס ציונה שביעית רביב לימונד יחזור לראשונה לדרייב מאז עזב את הקבוצה
    משחק חשוב מאד עם השלכות לפליאוף .
    בסיבוב הקודם 80-95 לנס ציונה.

  3. בספורט העולמי יום רווי אקשן מחר למרות שהמשחק הגדול של איטליה נדחה בין יובה לאינטר (עקב הקורונה)

    במוקד מחר כמובן הקלאסיקו ריאל -ברצלונה
    ריאל השניה עם 53 מארחת את ברצלונה הראשונה עם 55 וניצחון יחזיר אותה לפסגה.
    הפסד לעומת זאת והיא תתרחק 5 הפרש מברסה (ועוד הפסד במאזן הפנימי)
    ריאל מגיעה במצב רוח רע במיוחד לאחר ההפסד הביתי 2-1 לסיטי במפגש הראשון בשמינית גמר האלופות הפסד שפוגע מאד מאד בסיכוייה להמשיך במפעל האהוב עליה.
    ריאל הפסידה במחזור הקודם ללבנטה 1-0 לאחר 2-2 ביתי עם סלטה לפני כן כאשר בתחילת החודש הודחה מהגביע לאחר 4-3 בבית לסודיאדד .
    ברצלונה גם הודחה מהגביע ברבע הגמר (לאחר שש שנים ברצף בגמר)
    אבל היא בכושר הרבה יותר טוב שכולל 4 ניצחונות ליגה ברצף.
    כולל 0-5 על אייבר שם מסי חזר לכושר ההבקעה עם רביעייה
    באמצע השבוע סיימה ב 1-1 בנאפולי והיא עם מקדמה סבירה לקראת העפלה 13 ברצף לרבע הגמר.

    בסיבוב הקודם במשחק דחוי ב 18/12 סיימו הקבוצות ב 0-0

    לפני כן 4 משחקים אחרים (אולי נרחיב בהמשך)

    באנגליה ישוחק מחר גמר גביע הליגה בין הסיטי המדורגת שנייה לוילה הלפני האחרונה.
    שתי הקבוצות בעלות מסורת גדולה במפעל.

    סיטי שנייה בכל הזמנים עם 6 תארים ועוד גמר (שנייה רק לליברפול )
    למעשה היא מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות.

    וילה רביעית במפעל עם 8 גמרים ו 5 זכיות אלא שזכייה אחרונה ב 1996 וגמר אחרון ב 2010
    וילה מחזיקת האלופות לשעבר השיגה אכן את התואר האחרון באותו גביע הליגה ב 1996

    הדרך לגמר :
    סיטי החלה את דרכה בשמינית הגמר אז גברה על סאותהמפטון 1-3
    ברבע הגמר ניצחה 3-1 באוקספורד
    בחצי הגמר הראשון ניצחה בחוץ את היריבה העירונית היונייטד 3-1 ולמרות הפסד ביתי 1-0 העפילה לגמר עם
    מאזן של 3 ניצחונות והפסד ויחס 4-9

    וילה :
    החלה דרכה בסיבוב השני אז הביסה 6-1 בחוץ את קרו מליגת המשנה
    בסיבוב השלישי ניצחה בחוץ את ברייטון 3-1
    בשמינית הגמר גברה בביתה 1-2 על וולבס
    ברבע הגמר עברה את לבירפול עם 0-5 זאת כי ליברפל שיחקה עם הנוער שכן הבוגרת התמודדה באליפות העולם לקבוצות
    בחצי הגמר סיימה ב 1-1 בלסטר וניצחה בביתה 1-2
    לסיכום מאזנה 5 ניצחונות ותיקו ויחס מרשים של 5-19
    בליגה הסיטי דרסה פעמיים 0-3 בביתה ביום 26/10/19 ו 6-1 בוילה ביום 12/1/20
    הסיטי כמובן הפייבוריטית הברורה.

    בליגה ב 16.00 אברטון תארח את היונייטד וטוטנהאם את וולבס

    באיטליה אטאלנטה האטרקטיבית תצא ללצה ב 16.00 וקליארי תארח את רומא 19.00 יתר המשחקים בוטלו בגלל הוקרנה

    בגרמניה 2 משחקי השלמה למחזור 24 ב 14.30 אוניון ברלין תארח את וולפסבורג
    16.30 במשחק המרכזי תארח לייפציג את לברקוזן
    המארחת מדורגת שנייה וצריכה לנצח בכדי להחזיר את ההפרש לנקודה בודדת ממינכן השנייה
    לברקוזן מצידה עם 3 ניצחונות ברצף מדורגת חמישית ואם תנצח תתקרב כדי 2 נקודות מלייפציג הקבוצה גם העפילה בחמישי לשמינית גמר האירופאית לאחר 3-1 בפורטו ( 2-5 בסיכום ) שם תפגוש בגזלגאו הסקוטית.

    עוד היום
    בהולנד 21.00 משחק העונה איאקס מארחת את אלקמאר
    המארחת מובילת הטבלה בפער 3 מהאורחת
    2 הקבוצות מאוכזבות מאד מהדחתם באירופה איאקס לחטאפה (ניצחה 1-2 בחמישי אף נוצחה 2-0 בראשון )
    והאורחת ללינץ האוסטרית (הספד 2-0 לאחר 1-1 בהולנד)
    בסיבוב הראשון ניצחה אלקמאר 0-1 ומכיוון שהמאזן הפנימי קובע הרי שהיא תעלה לפסגה במידה ותנצח שוב מה שמזכיר שאיאקס הודחה על ידה מהפסגה לאחר שהודחה מהאלופות ותקווה שתסריט דומה לא יקרה באירופאית .

    עוד היום מחזור 26 ואחרון בליגה הסדירה ביוון

  4. מסתבר שלונה קבעה שיא מסלול בטוקיו היוקרתי .
    שיפרה את שיאה ב 2.01 דק' וכאשר מדבור בטוקיו המקום בו תיערך האולימפיאדה (בהנחה שתהיה אולימפיאדה)
    הרי שיש תקווה של ממש אם כי אני מניח שזה לא בדיוק אותו המסלול
    אלכס אם אתה יודע וזמין לך אשמח לדעת
    1. באמת האם המסלול באולימפיאדה שונה
    2. האם תדע לומר לנו את תוצאות +שנים שהושגו ואם אפשר מסלול של 5 התוצאות הטובות יותר משל לונה
    3. האם לדעתך העובדה שמרתון טוקיו נחסם להשתתפות עממית אלא רק לרצי עילית סייעה לתוצאה הזו ?
    תודה רבה !

    1. 2:14:04 – קוסגי, שיקגו 13.10.2019
      2:15:25 – ראדקליף, לונדון 13.4.2003
      2:17:01 – קיטאני, לונדון 23.4.2017
      2:17:08 – צ'פנגטיץ', דובאי 25.1.2009
      2:17:18 – ראדקליף, שיקגו 13.10.2002
      2:17:41 – דגפה, דובאי 25.1.2019
      2:17:42 – ראדקליף, לונדון 17.4.2005

  5. תודה רבה על החדשות והעדכונים.
    עודכנתי כאן על הישגה הנהדר של לונה ושמח מאוד לקרוא זאת. הרבה ברכות לה ולדן.
    באשר לשאלות של אהרון, אשתדל לענות ככל הידוע לי.

    1. עקב תנאי מזג האוויר בחודש אוגוסט בטוקיו (חם מאוד ולח), המרתון הועבר לעיר הצפונית סאפורו, שבה נערכו משחקי החורף ב-1972. המארגנים החליטו זאת בעקבות המרתונים שנערכו באליפות העולם האחרונה בדוחא, שבה סבלו מאוד הרצים, ובעיקר הרצות, מתנאי מזג האוויר הקשים מאוד.
    מכאן, כמובן, שמסלול המרתון במשחקים האולימפיים יהיה שונה ממרתון טוקיו היוקרתי (שנחשב לאחד מששת מרתוני "המייג'ורס").
    ייתכן שלונה ודן תרגלו גם איזושהי הסתגלות להפרשי השעות הגדולים בין ישראל ליפן. תרגול שהצליח, כאמור, היטב.

    2. עידו ענה מצוין על השאלה.

    3. אינני חושב שהגבלת ההשתתפות רק לרצי העילית השפיעה, לכל צד, על ריצתה של לונה. גם כשהמרתון פתוח להשתתפות של כל הרצים, על רמותיהם השונות, רצי העילית מוזנקים מקדימה והרצים החובבים אינם מפריעים להם.

    1. היי אלכס
      ראשית תודה רבה
      לגבי 1 זהו חשבתי כך תודה
      לגבי 3 חידשת לי שתמיד רצי העל רצים קדימה תודה רבה !
      מעניין לראות גרף התקדמות שנתי של לונה יש דבר כזה ?

        1. מעולה עידו ופשוט מטורףףףףףףףףףףףףףףףף
          אלכס תקרא את הקישור של עידו באמת נראה שהשמיים הם הגבול .

      1. אינני בקי במספרים ובסטטיסטיקה, אבל העובדה שבתוך 11 חודשים היא שיפרה בשתי דקות את שיאה האישי הנהדר ממרתון פראג (2:19:46) היא מרשימה מאוד כשלעצמה.
        שיפור של 2 דקות, בטווח הזה של התוצאות בין 2:20 ל-2:15, הוא מאוד מאוד קשה. גם הרצים ברמה הגבוהה ביותר "כפופים" ל"חוק התמורה הפוחתת", לפיו ככל שהתוצאה איכותית יותר, כך קשה יותר לשפרה ולונה השיגה באמת תוצאה יוצאת דופן.

  6. ניר אני עונה על השאלה מאתמול פה למרות שוודאי קראת בהמשך.
    המחאה היתה לגיטימית, נגד הבעלים של אופנהיים על השקעות מפוקפקות גם בקבוצה נוספת בגרמניה, אבל הכי טוב היה עם היתה נערכת מחוץ לאצטדיון.
    הכי גרוע היה היחס של האוהדים של באיירן לשחקני קבוצתם, למנהלים ולמאמן שבקשו להוריד את הכרזות הענקיות ולהפסיק לקלל. זה לא עזר….

  7. טוב הגיע הזמן לסכם את היום
    ריאל מנצחת את ברצלונה 0-2
    ברצלונה חסרת מעוף כפי שאיני זוכר אותה מאז שראיתי אותה לראשונה בעונת 1993-1994 מעידן רומאריו וסטויצקוב.
    היא גם אחת הקבוצות החלשות של המועדון
    בעקבות הניצחון העפילה ריאל למקום הראשון עם 56 נק' לפני ברצלונה עם 55 כאשר נותרו עוד 12 מחזורים לסיום
    הליגה עוד ארוכה אך אין ספק שהמאבק יהיה בין שתיהן (סביליה השלישית 10 נק מברצלונה )

    ריאל תודח כנראה מאירופה ברצלונה צפויה לעבור את נאפולי וזה רק להערכתי יקשה עליה בליגה שכן את האלופות היא לא יכולה לקחת ביכולת שכזו

    מה נותר עד לסיום העונה ?
    ריאל : בטיס ח ,אייבר ב ,ולנסיה ב ,סוסיאדד ח ,מאיורקה ב ,אספניול ח ,חטאפה ב ,ביבלאו ח ,אלאבס ב ,גרנדה ח ,ויאריאל ב ,ולגאנס חוץ נראה לוח משחקים בהחלט סביר.

    ברצלונה : סוסיאדד ב ,מיורקה ח ,לגאנס ב ,סביליה ח ,בילבאו ב ,סלטה ח ,א.מדריד ב ,ויאריאל ח ,אספניול ב, ויאדוליד ח ,אוססונה ב, אלאבס ח ,
    לוח יותר קשה .
    מבין הטופ 8 הנאבק על מקום בליגת האלופות ריאל משחקת מול ולנסיה ,חטאפה וויאריאל בבית ורק סוסיאדד בחוץ.
    בעוד ברצלונה תצא לסביליה וויאריאל ותארח את סוסיאדד ואתלטיקו מדריד.
    בקיצור ריאל ביתרון נקודה +מאזן פנימי +לוח קל יותר +כנראה פחות משימה באלופות +נראית יותר טוב ויותר מאומנת בשורה התחתונה הסיכוי שלה להערכתי עומד על 70 אחוז.

    עוד היום בספרד סביליה ניצחה באופן דרמטי 2-3 את אוססונה
    בילבאו גברה 0-1 על ויאריאל אספניול סיימה ב 1-1 עם א. מדריד
    וחאטפה גברה באופן דרמטי 1-0 במיורקה
    כך נראה המאבק על מקומות 3-8
    לאחר 26 מחזורים
    3 סביליה 46
    4 חטאפה 45
    5 אתלטיקו מדריד 44
    6 סוסיאדד 43 (חסר)
    7 ולנסיה 41 השמינית ויאריאל עם 38 התרחקה מהמאבק
    בתחתית 16 אייבר 27 17 סלטה 25
    מתחת לקו האדום 18 מיורקה 22 19-20 לגאנס ואספניול עם 20
    במחזור הבא
    במוקד א.מדריד -סביליה וברצלונה -סוסיאדד .

  8. באיטליה אטאלנטה החמה הרשיתה שביעייה בניצחון 7-2 בלאצ'ה ספאטה עם שלושער.
    אטלאנטה עם 3 ניצחונות ליגה ברצף ו 13/15 בחמשת המחזורים האחרונים
    אטאלנטה בכושר נהדר לאחר שזה היה משחקה הראשון מאז ה 1-4 על ולנסיה בשמינית גמר האלופות כאשר לפני כן ניצחה את רומא 1-2 ובפיורנטינה באותה תוצאה עשתה 2-2 עם גנואה והרשיתה 7-0 לטורינו
    הקבוצה עם 70 שערי זכות 10 יותר מלאציו הבאה בתור ועוד עם משחק חסר.
    רומא ניצחה בקליארי 4-3 והיא 3 נק' אך עם משחק עודף מאטאלנטה רומא חמישית
    כמעט כל משחקי המחזור נדחו עקב הקוראנה (שוןחקו 4/10 )
    במחזור הבא תארח אטאלנטה את לאציו במשחק אש לוהט

  9. באנגליה סיטי זכתה בגביע הליגה בפעם השלישית ברציפות והשישית בסה"כ לאחר 1-2 על הוילה בגמר.
    אוגוארו ורודרי כוכבי אתלטיקו בעבר כבשו
    דה בריינה ,זסוס וברנדרדו סילבה עלו רק מהספסל כאשר מחרז לא שותף.

    בליגה יונייטד סיימה רק ב 1-1 באברטון וולבס ניצחה בטוטנהאם 3-2
    ליברפול מובילה בבטחה על הסיטי ליברפול 79 וסיטי 57 ומשחק חסר
    המאבק על האלופות לאחר 28 מחזורים
    בצמרת 3 לסטר 50 4 צ'לסי 45 5 יונייטד 42 6 וולבס 42 7 טוטנהאם 40 8 ש.יונייטד 40 אך עם משחק חסר.
    במחזור הבא המשחק המרכזי הדרבי של מנצ'סטר בו תארח יונייטד את סיטי

    בגרמניה קרב הצמרת בין לייפציג ללברקוזן הסתיים ב 1-1
    כך נראית הטבלה לאחר 24 מחזורים
    1 מינכן 52 2 לייפציג 49 3 דורטומנד 48 4 מנשנגלבך 46 (משחק חסר) 5 לברקוזן 44
    המשחק המרכזי במחזור הבא מנשגלדבך מארחת את דורטומנד .

    בצרפת ליל ניצחה בנאנט 1-0 וליון 0-2 על סנט אטיין
    ראן עדין שלישית עם 47 ליל אחריה עם 46 וליון כבר חמישית עם 40
    במחזור הקרוב ליל תארח את ליון
    בהולנד במשחק העונה אלקמאר מנצחת את איאקס 2-0 ומשתווה אליה במקום הראשון
    2 הקבוצות עם 53 נק' לפי הפרש השערים איאקס עדיין מוליכה אך לפי המפגשים הישירים אלקמאר וזה מה שקובע אם איני טועה פיינורד שלישית עם 47

    בטורקיה סיבאספור וגלא מנצחות 0-3
    ושוב הליגה רותחת הטבלה לאחר 24 מש'
    1 טרבזונספור (חסר) 48 2 גלא 48 3 סיבאספור 48 4 בי בי איסטנבול 46 ומשחק חסר.
    במחזור הבא סיבאספור תארח את גלא
    ביוון הסתיימה העונה הסדירה אולימפיקוס ניצחה פאוק רק תיקו והפער 7 הפרש

  10. בספורט המקומי
    בליגת העל סיום מחזור 26 שהוא סיום העונה הסדירה יצאו תוצאות גדולות שייתנו עניין גדול בפלאיאוף העליון והתחתון
    מכבי חיפה רמסה את ב"ש 0-4
    בית"ר ירושלים ניצחה 1-2 את אשדוד
    בתחתית נס ציונה ניצחה את ק"ש 0-1

    הנה טבלת הסדירה הסופית לפני תחילת הפליאוף

    בית עליון
    1. מכבי תל אביב 64 2 מכבי חיפה 58
    פער 6 משמעותי אך עדיין אפשרי למהפך
    3 בית"ר 49 4 ב"ש 44
    5 הפועל תל אביב 38 6 הפועל חיפה 37
    האחרונות בפיגור 6+7 מהמקום הרביעי העשוי להוביל לאירופה.

    בית תחתון
    7-8 בני יהודה וחדרה עם 34 נק' רחוקות 13 מהקו האדום
    9 נתניה 31 +10 מהקו האדום
    ככה ששלושת אלו מחוץ למאבק באופן מעשי
    10 אשדוד 28 ב +7 שהוא משמעותי אך עדיין אסור לה להיכנס לשאננות
    11 כפ"ס 26
    12 ק"ש 22
    13 נס ציונה 21
    14 רעננה 16 שבמצב נואש
    רקוביציה עם 18 שערים מוביל בגאון את טבלת המבקיעים לפני שהר עם 12 ויונתן כהן 10

  11. בכדורסל מחזור 20
    ירושלים ניצחה באילת 99-84
    ראשון את נהריה 63-76
    ונס ציונה בחוץ את הפועל תל אביב 95-90
    הטבלה
    1 מכבי 1-19
    2 ירושלים 4-16
    3 ראשון 7-13
    4 חולון 9-11
    5 חיפה 10-10
    6 נס ציונה 11-9
    7 אילת 12-8
    8 נהריה 12-8
    9 גליל 12-8
    10 ב"ש 13-7
    11 הפועל תל אביב 13-7
    12 אשדוד 16-4

  12. בשני יום הבחירות
    שמינית גמר הגביע האנגלי פורטסמות -ארסנל זה למעשה מה שנותר לארסנל לאחר שהודחה מהאירופאית ובליגה מצבה נואש
    בקפריסין הדרבי הגדול אפועל מארחת את אומניה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט