אירועי דיומא – 29.02.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום: סוף השבוע הפותח של קלאסיקות האביב באופניים.

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 26 ואחרון לפני החלוקה לפליאוף עליון ותחתון :

15:00 הפועל כ"ס – רעננה, 5 לייב : כ"ס שבמקום ה-11 עם 5 נקודות מעל הקו האדום ואילו רעננה במקום האחרון ובמרחק של 6 נקודות מהישארות בליגה. השבוע החליטו בכ"ס לפטר את המאמן, וזה אחרי שהבעלים(יצחק שום) לא אהב את דרך המשחק של אופיר חיים, אך המאמן סירב לשנות את השיטה בטענה שזה מביא נקודות( בפועל הוא צדק, גם אם לאחרונה זה לא היה נראה), וכעת מי שמונה במקומו הוא עמיר תורג'מן שהתקדם בהיררכיה בטבלה, אחרי שפתח את העונה עם נס ציונה, פוטר משם ועכשיו הוא עם קבוצה שנמצאת מעל הקו האדום, כך שזו התקדמות. אז כ"ס מגיעה אחרי הפסד שלישי ברציפות 3-1 לב"ש ואילו רעננה מגיעה אחרי הפסד רביעי ברציפות עם 1-0 לבני יהודה, ומה שבטוח הוא שאחת מהן לפחות תסיים את רצף ההפסדים. הימור – כ"ס לדעתי תנצח את המשחק.

17:15 מכבי תל אביב – מכבי נתניה, ספורט 4 : מכבי במקום הראשון וגם תסיים את העונה הסדירה במקום הזה ומנגד מכבי נתניה תשחק בפליאוף התחתון, כי כבר לא נישאר לא סיכוי להילחם על המקום ה-6 אחרי ההפסד במחזור הקודם בק"ש 3-0, ואילו מכבי מגיעה אחרי 3-0 בדרבי על הפועל תל אביב. הימור – מכבי תל אביב תנצח.

19:50 הפועל תל אביב – הפועל חדרה, ספורט 4 : קרב על הפליאוף העליון, כאשר הפועל במקום ה-6 וחדרה במקום ה-7, כאשר נקודה אחת מפרידה ביניהן. הפועל תל אביב חייבת לנצח היום כדי להבטיח לעצמה את הפליאוף העליון ובנוסף, גם תיקו היום יכול לעלות אותה לפליאוף העליון, אך רק במידה ובני יהודה לא תנצח( במקרה שבני יהודה מנצחת והפועל תסיים בתיקו אז יהיה מצב ש: הפועל חיפה, בני יהודה והפועל תל אביב עם 36 נקודות אך המאזן שערים של הפועל יהיה הגרוע ביותר ולכן היא תסיים שביעית). הפועל מגיעה אחרי תבוסה בדרבי 3-0 ואילו חדרה מגיעה גם היא אחרי תבוסה 4-1 לביתר ירושלים. הימור – אני אלך עם ההרגשה שלי בלבד, ואהמר על ניצחון חוץ של הפועל חדרה שיעלה אותה בוודאות לפליאוף העליון, ללא כל קשר לתוצאה במשחק המקביל.

19:50 בני יהודה – הפועל חיפה, ספורט 3 : משחק על הפליאוף העליון, כאשר חשוב לשים לב שבני יהודה אומנם מארחת את המשחק, אך בגלל שהפועל תל אביב גם היא מארחת, נקבע שבני יהודה היא זו שתארח במושבה ואילו הפועל תארח בבלומפילד, לכן זה לא בדיוק משחק בית של בני יהודה שנמצאת כרגע במקום ה-8 ואילו הפועל חיפה במקום ה-5, כאשר להפועל חיפה מספיק אפילו תיקו בשביל לעלות לפליאוף העליון, ואפילו אם תפסיד ובמשחק המקביל יסתיים בתיקו היא תעלה לפליאוף העליון, כאשר בני יהודה לעומת זאת חייבת לנצח בשביל לעלות לפליאוף העליון. בני יהודה מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על רעננה ואילו הפועל חיפה מגיעה אחרי 2-0 על נס ציונה. הימור – הפועל חיפה לדעתי לא תפסיד את המשחק והיא תהיה זו שתעלה לפליאוף העליון, אם אני צריך להמר במדויק אני הייתי הולך על ניצחון חוץ של הפועל חיפה.

פרמייר ליג – מחזור 28 :

17:00 בורנמות – צלסי, ספורט 1 : בורנמות במקום ה-16 עם 2 נקודות מרחק מהקו האדום ואילו צלסי במקום ה-4 עם 3 נקודות מרחק מהמקום ה-5. בורנמות מגיעה למשחק אחרי הפסד 3-0 לברנלי, ואילו צלסי מגיעה אחרי ניצחון ליגה ענק 2-1 על טוטנהאם, אך בשלישי האחרון בשמינית גמר האלופות היא ספגה הפסד כואב מאוד בבית 3-0 לבאיירן מינכן ויהיה מעניין לראות אותם מנסים להתאושש בליגה מול קבוצת התחתית. הימור – צלסי לא תצליח להתאושש ותסיים את המשחק בתיקו.

19:30 ווטפורד – ליברפול, ספורט 1 : ליברפול כמובן שואטת אל התואר אך במחזור האחרון היא כמעט ופישלה אחרי שהייתה בפיגור מול ווסטהאם 2-1, רק בשביל להפוך את התוצאה לניצחון 3-2, תוך כדי השוואת שיא הניצחונות הרצופים בפרמייר ליג לשיא הקודם שהיה שייך למנצסטר סיטי, שעומד על 18 ניצחונות ליגה רצופים, ויהיה מעניין לראות האם היום הם יוכלו לשבור אותו, כאשר מנגד תשחק ווטפורד שבמקום ה-19 והלפני אחרון עם נקודה אחת מתחת לקו האדום והיא מגיעה אחרי הפסד 3-0 ליונייטד. הימור – זה יהיה קשה לליברפול אך היא תצליח לנצח ותקבע שיא פרמייר ליג חדש של ניצחונות ברצף, ותעמיד אותו על 19 ניצחונות במספר, כלומר סיבוב שלם של ניצחונות, הישג מדהים לכל הדעות.

בונדסליגה – מחזור 24 :

16:30 דורטמונד – פרייבורג, ספורט 3 : דורטמונד שבמקום ה-3 במרחק של 4 נקודות מבאיירן תארח את פרייבורג שבמקום ה-9, כאשר דורטמונד מגיעה אחרי ניצחון 2-0 בחוץ על ורדר ברמן ואילו פרייבורג מגיעה אחרי הפסד ביתי 2-0 לדיסלדורף. הימור – דורטמונד תנצח.

16:30 הופנהיים – באיירן מינכן, ספורט 2 : עד שהיה לנו נציג בבונדסליגה ( מונאס דאבור), גם הוא נפצע וסיים את העונה ככל הנראה, כך שלא נזכה לראות אותו כובש העונה במדי הופנהיים בליגה, כאשר הקבוצה נמצאת במקום ה-8 ואילו באיירן במקום ה-1, כאשר היא מקדימה את לייפציג בנקודה אחת בלבד. הופנהיים מגיעה אחרי תיקו 1-1 מול גלאדבך, שקצת הוציא את גלאדבך ממירוץ האליפות(רחוקה 6 נקודות מבאיירן), ואילו באיירן מגיעה אחרי 3-2 קשה מול פדרבורן בליגה וגם אחרי תצוגת כדורגל בשלישי האחרון עם ניצחון ענק בליגת האלופות 3-0 על צלסי בחוץ. הימור – באיירן תנצח.

סרייה א' – מחזור 26 :

16:00 לאציו – בולוניה, 2 ONE : נתחיל בזה שלא ממש ברור אם יהיה משחק או לא, ואם יהיה, אז האם הוא יהיה עם קהל או בלי קהל(נרשם לפני שבת). לאציו כרגע במקום ה-2 במרחק של נקודה מיובנטוס והיא יכולה לעלות זמנית למקום הראשון במידה והיא תנצח את בולוניה שבמקום ה-10 ( במקרה של תיקו היא תשווה את מספר הנקודות שלה לזה של יובה ותעבור אותה בטבלה רק בגלל המפגש ביניהם, אבל ליובה יהיה משחק חסר). לאציו מגיעה אחרי 3-2 בחוץ על גנואה ואילו בולוניה מגיעה אחרי תיקו ביתי של 1-1 מול אודינזה. הימור – לאציו תנצח את המשחק.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות השחקנים – חצי הגמר

21:00: יאן בינגטאו-שון מרפי (יורוספורט)

אתמול הסתיים שלב רבע הגמר עם המשחק בין שון מרפי למארק אלן. המשחק היה לחלוטין בשליטתו של הקוסם מרפי, והוא גבר בקלות על הצפון אירי שמולו. משחק הממשיך את הטורניר הטוב והעונה הטובה של הקוסם. סשן הערב כבר הביא את משחק חצי הגמר הראשון בין ג'אד טראמפ לסטיבן מגווייר, והוא היה אחד המשחקים הטובים והלא צפויים ביותר שהיה אפשר לקבל. טראמפ עלה ל-3:0, והיה בדרך ל-4:0, כשטעות שלו (כדור לבן שהעיף מהשולחן) החזירה את מגווייר למשחק. מכאן מגווייר פשוט עף קדימה, וזכה בחמשת הפריימים הבאים. הסקוטי גם היה בדרך לניצחון במשחק כולו בפריים הבא, אלא שטראמפ הצליח לנצח אותו איכשהו וכך גם בפריים הבא, בדרך לפריים מכריע. מגווייר נראה שם בדרך לניצחון שוב, אלא שטראמפ קיבל שוב הזדמנות לחזור למשחק, ועשה זאת עם ברייק לא ייאמן, שהכריע את המשחק. מסוג המשחקים שמראים מדוע חובבי הענף אוהבים את המשחק.

היום יתקיים המשחק השני של חצי הגמר בין יאן בינגטאו לשון מרפי. מרפי הוא אחד מהשחקנים הטובים העונה, עם שני טורנירים על החגורה, מה שמתבטא גם ביכולת שלו בטורניר זה. אלא שגם הסיני הצעיר שמולו הופך לאורח של קבע בשלבים המאוחרים של טורנירי הצמרת. השניים נפגשו רק לפני שבוע בחצי גמר אליפות וולס, וזה היה קרב דרמטי לחלוטין, שבו זכה מרפי בפריים מכריע. לפיכך לא בטוח אם יש לנו פייבוריט ברור במשחק היום.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

מירוץ Omloop Het Nieuwsblad

היום נפתחת עונת קלאסיקות האביב במה שמכונה "סוף השבוע הפותח" – צמד מירוצים היום ומחר בבלגיה, ממלכת קלאסיקות האביב, בשם אומלופ (היום) וקורן-בריסל-קורן (מחר). צמד המירוצים נחשב מעט פחות יוקרתי מהקלאסיקות של המשך העונה, אך הוא עדיין כולל את כל אותם מאפיינים של המירוצים הנ"ל – דרכים כפריות וצרות, מספר רב של עליות קצרות ותלולות, וקטעי פאבה (דרכים מרוצפות) לרוב. גם המשתתפים יגיעו מהשמנא והסלתא של הקלאסיקנים. אמנם לא נראה כאן את פטר סאגאן (בחר לדלג על המירוצים) ואת מתיו ואן דר פול (פרש ברגע האחרון בגלל מחלה). אך גם בלעדיהם, נראה כאן שדה איכותי מאד. קבוצת קוויק סטפ, מלכת הקלאסיקות, תגיע כהרגלה בהרכב חזק מאד, שיכלול את איב לאמפר, זדנק שטיבאר, קספר אסגרן ובוב יונגלס. מולם נוכל לראות כמה ציוותים חזקים, חלקם בשל מעברי הקבוצות של כמה מהקלאסיקנים העונה. כך נוכל לראות את פיליפ ז'ילבר משתף פעולה עם טים וולנס במדי לוטו סודאל, ואת גרג ואן אוורמאט עושה זאת עם מתיאו טרנטין במדי CCC. עוד צמד איכותי שנראה כאן הוא יספר סטויבן ואלוף העולם, מאדס פדרסן. קלאסיקנים בולטים נוספים שנראה כאן הם וואוט ואן ארט (שחזר להתחרות אחרי פציעה קשה מהעונה שעברה), אולי נסן, אלכסנדר קריסטוף, ספ ואן מארק, טיש בנוט, מיכאל ואלגרן ואדוואלד בואסון האגן. את קבוצת ISN יוביל הגרמני נילס פוליט, שהגיע כנדוניה מקבוצת קטיושה, וזכור מהזכייה במקום השני במירוץ פאריס-רובה הקודם. שידור ביורוספורט 2 ב-15:00.

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. באיירן מינוס לובאנדובסקי מפרקת את אופנהיים.
    סרג' זה רובן החדש עם שער ובישול וחצי. עושה מה שהוא רוצה במגרש.
    רק שיהיה פחות פציע מרובן ובאיירן תשלוט בימים ובמגרשי הכדורגל.

  2. אולי הרגע הכי עצוב שלי בכדורגל העולמי.
    כשהאידיליה קבוצה-אוהדים נשבר. מתנפץ לרסיסים בגלל קבוצת חוליגנים מהקבוצה שלי שפוצצו את המשחק הזה.
    לא ייאמן שאני רואה את זה.
    שערורייה

    1. באיירן מנצחים 6:0 קונצרט אבל מה שהורס את הכל זה קבוצה של פראי אדם חולי רוח. בטוח לא מהאוהדים הרגילים של באיירן שבאו לראות משחק חוץ
      עכשיו רבע שעה שחקני באיירן ואופנהיים מתמסרים ביניהם להעביר את הזמן עד השריקה. מוסרים אחד לשני במרכז המגרש.
      מביש….

      1. זה באמת היה פתטי.
        תגובה חריפה יותר מכל קהל שקרא בגזענות. תגובה קשה יותר הן מצד השחקנים, הן מצד השופט והן מצד הבעלים, לכל התפרעות שאי פעם ראיתי בכדורגל.
        ורק בגלל מחאה נגד בעלים של קבוצה. מחאה שאני לא מכיר, אבל במבט שטחי נראית לי לגיטימית ביותר. דולאן השתלט על הבונדסליגה ולא סיפרו לי?

          1. בהזדמנות זו אגיד, מרצוני החופשי וללא שום התערבות חיצונית של בעלי השררה באתר –
            אני מאחל למשפחת הופ החלמה מהירה והתאוששות קלה. מה שאוהדי באיירן עשו לו היום היה אכזרי ולא ראוי בחברה אנושית. כל משחק באירופה בשבוע הקרוב יפתח בדקת דומיה לזכר המאורע הקשה.

            1. 🙂
              אוהדי באיירן הם האוהדים הכי טובים בעולם ולכן חוסר ההתקפלות שלהם לא מובן בכלל.
              הם באים לראות משחק ולעודד, והם עושים את זה הכי יפה מכל קבוצה אחרת שאני אוהד בכדורגל (מנצסטר וריאל למשל…) ברגע שגולשים לפוליטיקה זה לא נורא אבל כשמבקשים מהם בהתחלה בניחותא ובנועם להוריד את הכרזה ולהפסיק עם הקללות ואחרי כן בצורה קצת יותר רצינית וכועסת והם ממשיכים לצפצף על המועדון שבגללו הם אמורים להיות שם. זו חרפה. זה כמו האוהדים שבאים להשתולל כי כיף להם להוציא אגרסיות בחסות משחק כדורגל…

  3. לצערי מה שחזיתי ביומא של אתמול קרה וספיצקוב חסמה את דריהן שסיימה רק תשיעית את שיוט המדליות ובמקום לשמוע את התקווה זכתה רק בארד באליפות העולם באוסטרליה.
    לכאורה ספיצקוב תזכה בכרטיס האולימפי אך דריהן טוענת שספיצקוב צריכה להיענש ולי קורזיץ המאמנת תומכת בטענתה והאופרת סבון המשובחת הזו רק נמשכת .

    1. האוהדים הרימו כרזה נגד הבעלים של אופנהיים דימיטר הופ וקיללו אותו.
      לא ברור לי מדוע.
      יש פה סרטון שמראה חלק מהשתלשלות העניינים. כולל הסוף המוזר של התמסרויות בין שחקני שתי הקבוצות
      https://en.onefootball.com/%F0%9F%9A%A8-bayern-munich-game-stopped-over-anti-hoffenheim-crowd-banner/

      1. בסוף כתוב מדוע
        בכרזה היה כתוב "הופ הוא בן זונה ", המיליארדר שנוא אצל אוהדי הבונדסליגה בגלל ההשקעה העצומה במועדון סינסהיים ללקחת אותם לבונדסליגה מהליגה הנמוכה.
        גם אוהדי בורוסיה דורטמונד הוזהרו גשהמשחק שלהם נגד פרייבורג יופסק בשבת שעברה אם הם לא יפסיקו במחאה נגד הופ.

  4. תו'דה לתורמים. רק שתדעו שישנם אנשים כמוני שהדיומא משמש להם כמדריך, ולא תמיד מביעים דיעה כי בתדריך קשה להגיב לפעמים, אבל אני, בעל האתר והבוס הראשי, מחשיב את דיומא – והמשתתפים בו – כאחת הפינות החשובות ביותר, ואת המשתתפים בו – כאנשי הצוות החשובים ביותר.

  5. כמובטח התייחסות למשחק המשוגע אתמול.
    227 הנקודות שנקלעו אתמול בין ירושלים לחולון אפילו לא היו שיא עונתי שכן מוקדם יותר העונה נקלעו 232 נקודות במשחק בו ניצחה נהריה את ראשון 114-118 במסגרת המחזור ה 11 מיום 22/12/19
    אלא שבמשחק זה הושגו 3 הארכות !
    ולכן חיפשתי משחק של 40 דק' בו נקלעו יותר נק' ועל הדרך את המשחק בו נקלעו יותר מ 232 הנק' במשחק 3 הארכות
    והתוצאות הביאו את מה שצפיתי …בערך

    אז ככה הפעם האחרונה בה נקלעו יותר מ 232 השיא העונתי הייתה במשחק המפורסם משחק שש הארכות בו ניצחה ירושלים באשקלון בעונת 06-07 ביום 04/04/2007 במסגרת משחק דחוי מהמזור ה 12 אז כאמור ניצחה ירושלים
    151-146 ונקלעו שם 297 נקודות (שזה אגב עם 4.24 ממוצע לדקה לעומת 4.22 במשחק 3 הארכות השנה)

    אבל 227 נקודות (ממוצע של 5.675 לדקה) ללא הארכות ?
    חשתי שזה יקרה בעונת 1995 בעונה של בית"ר רמת גן ואכן צדקתי זה קרה בעונה זו …אך הצדק היה חלקי
    מדוע כי לא בית"ר רמת גן הייתה מעורבת במשחק.
    אמנם בית"ר רמת גן הייתה מעורבת במשחק 244 נקודות בעותה העונה ביום 11/12/94 לאחר שהובסה בגבעתיים במסגרת המחזור ה 12 בתוצאה 166-78
    אבל היה משחק מאוחר יותר באותה העונה
    במסגרת המחזור ה 24 אז ניצחה הרצליה בגבעתיים ביום 05/03/1995 (שזה לפני 25 שנה פחות שבוע)
    הרצליה ניצחה אז 129-109 שזה 238 נקודות (5.95 לדקה)
    הנה סט' נבחרת מאותו המשחק
    אפי אימן את הרצליה
    7 שחקנים קלעו בדאבל פיגרס
    פול תומפסון הוביל עם 29 ,הדסון הוסיף 27 ,אמישה 16 ,רותם ארליך 14 ,אחיה מולכו 13 ,מנחם אטלס 12 ודזי ברמור 10 ( עוד קלעו פיני חוזז 4 ,אמיר כץ ואמיר דורון 2 כ"א שלכטר שיחק ולא קלע)

    בגבעתיים אותה אימן אילן גובלסקי
    קלעו 6 דו ספרתי
    גרי פאלמר ויובל אשכנזי הובילו עם 22 כ"א ,דודו אדלר קלע 16 ,פרישמן הוסיף 13 מור נעמן ושרון שרקזי הסויפו 11 "כ"א
    (דרור פחימה 7 ,זלוטיקמן 5 ותומר אטלס האח של מנחם סיים עם 2 עופר גודלברג שיחק ולא קלע)

    הרצליה סיימה את העונה במקום השישי גבעתיים 13 ולפני האחרונה
    הרצליה זכתה באותה עונה בגביע לאחר ניצחון בגמר על חולון 77-88 (הדסון 24 ,תומפסון 17 ,כץ 16 ,אמישה 13 ,ארליך וברמור 8 ומולכו עם 2 )

  6. טוב נסכם את סופה"ש במקומי ואז בעולמי
    במקומי
    הפועל תל אביב גברה על חדרה 1-2 ועלתה לפליאוף העליון יחד עם הפועל חיפה שהוציאה את הנקודה בחוץ מול בני יהודה שהיא וחדרה יראו את הפליאוף העליון מהפלזמה.
    בתחתית כפ"ס עשתה צעד ענק להישרדות עם 0-3 על רעננה שמצידה שקועה במקום האחרון .
    מכבי תל אביב המוליכה ניצחה 1-0 בנתניה ושיפרה עמדות בצמרת כרגע בפור 9 אך עם משחק חסר
    בתוך כך נקבע לוח המשחקים בפליאוף ושער הניצחון של אלטמן הרס מחזור פתיחה חלומי בו היה לנו דרבי תל אביבי ,דרבי חיפאי ובית"ר -ב"ש במקום זאת מכבי תל אביב תפגוש בהפועל חיפה ומכבי חיפה בהפועל תל אביב.
    אגב הדרבי התל אביבי ישוחק במחזור הסיום וצפוי פליאוף מעניין ובתנאי שמכבי חיפה תנצח את ב"ש שאם לא כן הפער יהיה גבוה מדי .

    בכדורסל ניצחה היום בקלילות מכבי תל אביב את הגליל בעוד ב"ש הביסה את אשדוד 77-101 והחזירה את אשדוד עמוק למקום האחרון במינוס 3 משחקים ובמאזן פנימה רע כשנותרו 2 מחזורים לסיום הסיבוב השני.

    ביום שישי כאמור המשחק המטורף בו ניצחה ירושלים בחולון 115-112
    עוד בשישי שוחק מחזור ליגה שלם בליגה הלאומית בכדורגל
    המוליכה מכבי פ"ת גברה על קטמון 1-3 וביססה את מעמדה במקום הראשון קטמון מצידה התרחקה עוד מהמקום השני אך למזלה ראשון השנייה סיימה רק ב 1-1 עם עפולה המתקמבקת מהתחתית
    גם סכנין לא ניצחה וסיים ב 1-1 עם בני לוד לאחר שהשוותה בדקה 90+3
    כפר קאסם ניצחה את אום אל פאחם 0-3
    ונצרת ניצחה 2-1 בביתר רמלה

    כך נראית הטבלה
    בצמרת 1 מכבי פ"ת 58 נק 2 ראשון 51
    סכנין 45 ,קטמון 43 ורמה"ש 42 מנסים לסגור על ראשון גם כפר קאסם עם 41 נק' די בטוחה בעליון

    המאבק הבא על הפליאוף כרגע
    7 אום אל פאחם וביתר תל אביב עם 36 במקומות 7-8
    רודפות אחריהן 9 הפועל ר"ג 35 , 10 הפ" פ"ת 34 , 11עכו ונוף הגליל עם 33 נק'.

    בתחתית
    13 אחי נצרת 28
    14 (מבחנים ) בני לוד 25
    15 עפולה 22
    16 אשקלון 17

  7. בעולמי .
    החדשה המרכזית היום היא כמובן תבוסתה המפתיעה של ליברפול בווטפורד 3-0
    המנצחת דורגה מתחת לקו האדום ערב המחזור עם 5 ניצחונות לעומת 13 הפסדים יחס השערים לפני המחזור היה 43-24
    אין ספק שמדובר בסנסציית השנה באירופה (ליגות גדולות )
    ברונמות וצלסי סיימו ב 2-2

    באיטליה
    הקורונה ביטלה את משחק הצמרת של יובה ואינטר מחר ולאציו ניצלה זאת לעלות לפסגה לאחר 0-2 על בולוניה שהיה ניצחונה הרביעי ברציפות.
    בשישי נוריץ נועלת הטבלה הפתיעה 0-1 את לסטר השלישית שמעמיקה את המשבר שלה והכרטיס לליגת האלופות בסכנה.

    בספרד
    בשישי סוסיאדד גברה 0-1 על ויאודליד ועלתה למקום השלישי לפחות עד סוף המחזור (אך עם אותם משחקים).
    היום ולנסיה חוזרת קצת לעניינים עם 1-2 על בטיס

    בגרמניה :
    הצמרת מנצחת היום .
    הסיפור המרכזי היה מחוץ למשחק והפסקתו אך חידושו בו הביסה ב.מינכן את הופנהיים 6-0
    קוטיניו חזר מהקפאה וכבש צמד בהיעדרו של לבנדובסקי הפצוע.

    אך מינכן לא ברחה ליריבותיה בצמרת ששיחקו היום
    דורטמונד גברה 0-1 על פרייבורג והחדשה המרכזית שהולאנד לא כבש (סאנצו)
    מנשגלבך ניצחה 3-2 באוגוסבורג
    לייפציג תשחק רק מחר ושאלקה מעצימה את משברה לאחר 3-0 בקלן והיא כבר עם 6 משחקים ללא ניצחון כולל 5-0 מול לייפציג ומינכן והיא עוד לפני משחק רבע גמר גביע מול מינכן הדורסנית .

    אתמול במשחק תחתית נהדר פורטונה והרטה סיימה ב 3-3

    בצרפת פ.ס.ז הביסה את ד'יזון 0-4 (אמבפה כבש צמד ואיקרדי אחד ).
    אתמול ניצחה מארסיי בנים 3-2
    עוד אתמול זלצבורג ופרנקפורט סיימו ב 2-2 את הגומלין באירופאית אך פרנקפורט עלתה עם 3-6 והשלימה את תמונת העולות לשמינית גמר האירופאית שם תפגוש בקבוצת באזל

  8. בראשון יום כדורגל מרתק בספורט העולמי
    אך נתחיל בספורט המקומי
    ליגת העל מחר תסיים העונה הסדירה העולות לפליאוף העליון כבר נקבעו אך יש עוד 3 משחקים שישפיעו על מירוץ הצמרת וקרבות הירידה
    19.00 נס ציונה -ק"ש
    הקרב המרכזי של מחר שהוא משחק העונה של התחתית המארחת לאחר הפסד 3-0 בעופר להפועל חיפה מדורגת לפני האחרונה עם 18 נק'. ק"ש עם 22 נקודות והמשחק קריטי שכן ניצחון ק"ש יפתח פער של 7 שכמעט יסגור את הפליאוף התחתון לפני שהתחיל ניצחון של נס ציונה והפער הוא רק נקודה וגם כפ"ס תהיה רק 5 נק' מעל הקו האדום .
    בסיבוב הקודם 0-1 לק"ש.

    20.00 בית"ר ירושלים -אשדוד
    בית"ר שלישית וניצחון כאן יבטיח לה את המקום השלישי ערב הפליאוף וערב רבע גמר הגביע מול מכבי פ"ת.
    אשדוד כרגע עשירית 10 נק' מעל הקו האדום והיא תשמח לשמור על פער דו ספרתי (לפחות) לפני הפליאוף.
    בסיבוב הקודם 2-2 (גם בגביע הטוטו לא הושגה הכרעה והקבוצות סיימו ב 1-1 אבל הפעם לראשונה ירושלים תארח).

    20.15 מכבי חיפה -ב"ש קרב ראשון מבין השתיים השבוע הפעם בליגה המארחת חייבת ניצחון להחזיר את הפער מול מכבי ל 6 שהוא סביר לפני הפליאוף ב"ש רביעית עם 44 נקודות עם 3 ניצחונות רצופים ו 8 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות הקבוצות ישחקו באותו המקום ביום רביעי במסגרת רבע גמר הגביע .
    בסיבוב הקודם חיפה ניצחה בטרנר 2-0 (אך ב"ש ניצחה בעופר 1-0 במסגרת גביע הטוטו )

  9. בכדורסל המקומי
    מחזור 20 ולאחריו סוף סוף תהיה לנו טבלה בה לכל הקבוצות אותו מספר משחקים בכפוף כמובן שלא תהיה איזו תקלה מחר
    19.00 אילת מארחת את ירושלים
    המארחת עם 11-8 האורחת המדורגת שנייה עם 4-15 ניצחה משחק היסטורי בחולון 115-112 בשישי והיא ערב מפגש שמינית גמר הפליאוף הראשון מול פריסטרי .
    בסיבוב הקודם 74-83 לירושלים

    19.15 ראשון -נהריה .
    ראשון שלישית עם 7-12 נהריה שישית עם 11-8 אך חלק ממאבק גדול על הפליאוף.
    בסיבוב הקודם נהריה ניצחה 114-118 לאחר 3 הארכות במשחק עם הסקור הגבוה ביותר בארץ מאז 2007 אז ניצחה ירושלים בחולון 151-146 ב 3 הארכות (04/04/2007 )

    21.00 הפועל תל אביב -נס ציונה.
    המארחת עם 12-7 רק עשירית נס ציונה שביעית רביב לימונד יחזור לראשונה לדרייב מאז עזב את הקבוצה
    משחק חשוב מאד עם השלכות לפליאוף .
    בסיבוב הקודם 80-95 לנס ציונה.

  10. בספורט העולמי יום רווי אקשן מחר למרות שהמשחק הגדול של איטליה נדחה בין יובה לאינטר (עקב הקורונה)

    במוקד מחר כמובן הקלאסיקו ריאל -ברצלונה
    ריאל השניה עם 53 מארחת את ברצלונה הראשונה עם 55 וניצחון יחזיר אותה לפסגה.
    הפסד לעומת זאת והיא תתרחק 5 הפרש מברסה ועוד הפסד במאזן הפנימי
    ריאל מגיעה במצב רוח רע במיוחד לאחר ההפסד הביתי 2-1 לסיטי במפגש הראשון בשמינית גמר האלופות הפסד שפוגע מאד מאד בסיכוייה להמשיך במפעל האהוב עליה.
    ריאל הפסידה במחזור הקודם ללבנטה 1-0 לאחר 2-2 ביתי עם סלטה לפני כן כאשר בתחילת החודש הודחה מהגביע לאחר 4-3 בבית לסודיאדד .
    ברצלונה גם הודחה מהגביע ברבע הגמר (לאחר שש שנים ברצף בגמר)
    אבל היא בכושר הרבה יותר טוב שכולל 4 ניצחונות ליגה ברצף.
    כולל 0-5 על אייבר שם מסי חזר לכושר ההבקעה עם רביעייה
    באמצע השבוע סיימה ב 1-1 בנאפולי והיא עם מקדמה סבירה לקראת העפלה 13 ברצף לרבע הגמר.

    בסיבוב הקודם במשחק דחוי ב 18/12 סיימו הקבוצות ב 0-0

    לפני כן 4 משחקים אחרים (אולי נרחיב מחר)
    באנגליה ישוחק מחר גמר גביע הליגה בין הסיטי המדורגת שנייה לוילה הלפני האחרונה.
    שתי הקבוצות בעלות מסורת גדולה במפעל
    סיטי שנייה בכל הזמנים עם 6 תארים ועוד גמר (שנייה רק לליברפול )
    למעשה היא מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות
    וילה רביעית במפעל עם 8 גמרים ו 5 זכיות אלא שזכייה אחרונה ב 1996 וגמר אחרון ב 2010
    וילה מחזיקת האלופות לשעבר השיגה אכן את התואר האחרון באותו גביע הליגה ב 1996

    הדרך לגמר :
    סיטי החלה את דרכה בשמינית הגמר אז גברה על סאותהמפטון 1-3
    ברבע הגמר ניצחה 3-1 באוקספורד
    בחצי הגמר הראשון ניצחה בחוץ את היריבה העירונית היונייטד 3-1 ולמרות הפסד ביתי 1-0 העפילה לגמר עם
    מאזן של 3 ניצחונות והפסד ויחס 4-9

    וילה :
    החלה דרכה בסיבוב השני אז הביסה 6-1 בחוץ את קרו מליגת המשנה
    בסיבוב השלישי ניצחה בחוץ את ברייטון 3-1
    בשמינית הגמר גברה בביתה 1-2 על וולבס
    ברבע הגמר עברה את לבירפול עם 0-5 זאת כי ליברפל שיחקה עם הנוער שכן הבוגרת התמודדה באליפות העולם לקבוצות
    בחצי הגמר סיימה ב 1-1 בלסטר וניצחה בביתה 1-2
    לסיכום מאזנה 5 ניצחונות ותיקו ויחס מרשים של 5-19
    בליגה הסיטי דרסה פעמיים 0-3 בביתה ביום 26/10/19 ו 6-1 בוילה ביום 12/1/20
    הסיטי כמובן הפייבוריטית הברורה
    בליגה ב 16.00 אברטון תארח את היונייטד וטוטנהאם את וולבס

    באיטליה אטאלנטה האטרקטיבית תצא ללצה ב 16.00 וקליארי תארח את רומא 19.00 יתר המשחקים בוטלו בגלל הוקרנה

    בגרמניה 2 משחקי השלמה למחזור 24 ב 14.30 אוניון ברלין תארח את וולפסבורג
    16.30 במשחק המרכזי תארח לייפציג את לברקוזן
    המארחת מדורגת שנייה וצריכה לנצח בכדי להחזיר את ההפרש לנקודה בודדת ממינכן השנייה
    לברקוזן מצידה עם 3 ניצחונות ברצף מדורגת חמישית ואם תנצח תתקרב כדי 2 נקודות מלייפציג הקבוצה גם העפילה בחמישי לשמינית גמר האירופאית לאחר 3-1 בפורטו ( 2-5 בסיכום ) שם תפגוש בגזלגאו הסקוטית.

    עוד מחר
    בהולנד 21.00 משחק העונה איאקס מארחת את אלקמאר
    המארחת מובילת הטבלה בפער 3 מהאורחת
    2 הקבוצות מאוכזבות מאד מהדחתם באירופה איאקס לחטאפה (ניצחה 1-2 בחמישי אף נוצחה 2-0 בראשון )
    והאורחת ללינץ האוסטרית (הספד 2-0 לאחר 1-1 בהולנד)
    בסיבוב הראשון ניצחה אלקמאר 0-1 ומכיוון שהמאזן הפנימי קובע הרי שהיא תעלה לפסגה במידה ותנצח שוב מה שמזכיר שאיאקס הודחה על ידה מהפסגה לאחר שהודחה מהאלופות ותקווה שתסריט דומה לא יקרה באירופאית .

    עוד מחר מחזור 26 ואחרון בליגה הסדירה ביוון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט