אירועי דיומא – 04.03.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – 2 משחקי רבע הגמר בגביע המדינה.

כדורגל / ניר מועלם

משחקי היום :

גביע המדינה – רבע הגמר :

19:30 הפועל תל אביב – הפועל רעננה, 5 סטאר : הפועל תל אביב מגיעה אחרי שעשתה הישג מרשים והצליחה להעפיל לפליאוף העליון בליגה, ואילו הפועל רעננה במקום האחרון בטבלה עם רגל וחצי בלאומית. הפועל תל אביב מגיעה אחרי ניצחון 2-1 על חדרה ואילו רעננה מגיעה אחרי הפסד חמישי ברציפות 3-0 לכפר סבא. בסיבוב הקודם הפועל תל אביב ניצחה 3-0 את סכנין ואילו רעננה עברה את אדומים אשדוד מליגה א' עם 4-2 בחוץ. הימור – הפועל תל אביב תנצח ותחזור לחצי גמר גביע המדינה אחרי 8 שנים שלא הייתה בו.

20:15 מכבי חיפה – הפועל באר שבע, 5 לייב : רק לפני שלושה ימים הן נפגשו למשחק ליגה(המשחק היה בנתניה עקב עונש רדיוס שספגה חיפה, ותודה למתן על התיקון), שם מכבי חיפה השפילה את ב"ש עם 4-0 ענק, כאשר לב"ש לא הייתה אפילו תגובה קלה, והיום באותו איצטדיון הן ישחקו במסגרת שלב רבע הגמר של גביע המדינה, והשאלה היא האם מכבי חיפה מסוגלת לנצח פעמיים את אותה הקבוצה תוך שלושה ימים, אני האמת חלוק קצת בדעתי, ולפני שהתחלתי לכתוב רציתי להמר על ניצחון של באר שבע אבל ככל שאני כותב, הרוח שלי משתנה והופכת לירוקה יותר. בסיבוב הקודם של הגביע מכבי חיפה ניצחה 1-0 את אום אל פאחם, ואילו ב"ש ניצחה בחוץ 2-1 את היהולמים מנתניה. הימור – אני חושב שהמשחק יסתיים בשיוויון ב-90 דקות, ולבסוף הקבוצה שתחגוג היא זו של יוסי אבוקסיס, וב"ש תהיה בחצי הגמר(חזרתי להימור ההתחלתי שלי)

משחקי אתמול:

גביע המדינה – רבע הגמר :

הפועל חיפה – בני יהודה : 2-0 , בני יהודה עוברת לשלב חצי הגמר .

רבע הגמר הגביע הגרמני :

סארבורקן – דיסלדורף : אחרי 1-1 ב-90 דקות ואחרי שידסלדורף מהליגה הראשונה השוותה בתוספת הזמן מול הקבוצה מהליגה הרביעית, המשחק הלך להארכה ואז לפנדלים שבסופם סארבורקן עושה הפתעה עצומה ומדיחה את דיסלדורף אחרי דו קרב פנדלים.

שאלקה – באיירן מינכן : 1-0 , באיירן מינכן עולה אחרי משחק יחסית לא טוב אל שלב חצי הגמר, כאשר אני חושב שהגיע לשאלקה לעלות.

גביע אנגלי – שמינית הגמר :

צלסי – ליברפול : 0-2 , צלסי מנחילה לליברפול הפסד שני ברציפות בכל המסגרות, האם אנחנו נכנסים למשבר אצל אלופת אנגליה הנכנסת?

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. כמה עדכוני אופניים:
    – ניקולס פורטל, רוכב עבר צרפתי והדירקטור ספורטיף של קבוצת אינאוס, מת אתמול במפתיע בגיל 40 מהתקף לב. הוא סבל בעבר מאי סדירות בפעולת הלב, מה שהביא לפרישתו מהענף בסוף העשור הקודם.
    – הצרפתי הוגו הופשטטר, שהצטרף השנה לקבוצת ISN הישראלית, זכה אתמול במירוץ לה סאמין, קלאסיקת אביב הנערכת בבלגיה. ניצחון שלישי לקבוצה מתחילת העונה.
    – המירוצים הקרובים באיטליה (מילאנו סן רמו, סטראדה ביאנקה, טירנו אדריאטיקו ואולי גם הג'ירו) יבוטלו בסבירות די גבוהה בגלל התפרצות הקורונה במדינה. RCS, מארגנת המירוצים, אמנם לא החליטה לבטל אותם, אך זה כנראה יקרה ביוזמת ממשלת איטליה. כמה קבוצות (כמו EF) הודיעו שיבקשו לא להשתתף במירוצים אם יתקיימו (על אף החובה לעשות זאת), בעוד שאחרות (כמו ISN) הודיעו שייתנו לרוכבים שלהן חופש בחירה לגבי ההשתתפות.

    1. היה מה זה כיף לראות את ISN אתמול עושים בית ספר לקוויקסטפ (לא לבד). היו מאד אקטיביים והתקפיים ובסך הכל ניצחון יפה מאד. הצרפתים מביאים תוצאות. מי היה מאמין.

        1. בגדול קוויקסטפ באו להגן על התואר של סנשל עם קבוצה די חזקה שכללה גם את בלריני דה-קלרק והודג. מעבר אליהם היו גם יספר סטוייבן, ניזולו, בואסן-האגן, אדי טיונס וניקי טרפסטרה. רובם לא היו בתמונה בסוף.

  2. תודה ניר .
    יום כדורסל גדול מאד היום
    כולל ירושלים פריסטרי בתחילת שמינית הגמר בסדרת הטוב מ 3 וכמובן מכבי מול אנדולו ביורוליג .
    אשתדל להרחיב בהמשך
    בינתיים נגיד שליברפול בעונה ענקית יכולה להישאר בלי כלום עם חלילה תסריט בהלת הקוראונה יתממש מה שאמור לשבש לחלוטין את עולם הספורט שגם ככה משובש .

  3. עדכון קורונה – המשחק של מכבי חיפה מול באר שבע נדחה למועד לא ידוע, ואילו המשחק של הפועל תל אביב מול רעננה יתקיים כמתוכנן עם הגבלת קהל.
    לגבי הכדורסל של ירושלים ומכבי תל אביב – כרגע אין עדכון

  4. בהנחה שהמצב רק יחמיר, אני לא רואה איך אפילו השלבים המאוחרים בליגת האלופות וביורוליג יתקיימו באופן נורמלי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט