אירועי דיומא – 19.01.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל מחזור 19 :

20:15 הפועל תל אביב – הפועל רעננה, ספורט 2 : הפועל תל אביב עושה ריצה מאוד יפה לאחרונה והיא כבר במקום ה-7 עם נקודה פחות מהפועל חיפה שנמצאת מעליה ומהמקום שמוביל לפליאוף העליון, ומנגד רעננה נמצאת במקום ה-14 והאחרון עם 3 נקודות פער ממקום שמוביל להישארות בליגה. הפועל תל אביב מגיעה אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים ו-4 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ואילו רעננה מגיעה אחרי ניצחון ליגה 2-1 על ב"ש וגם ניצחון בגביע 4-2 על אדומים אשדוד בחוץ. הימור – הפועל תל אביב בכושר נהדר ובבית היא צריכה לנצח את רעננה, אגב מה שיותר מטריד אותי מההימור הוא מה יהיה על האוהדים שמגיעים לבלומפילד? האם הם יאלצו לשכור סירה שתביא אותם מהאוטו למגרש? האם הגג שוב ידלוף עליהם? הפתרונות אצל חולדאי ועיריית ת"א.

פרמייר ליג – מחזור 23:

*שווה צפייה* 18:30 ליברפול – מנצסטר יונייטד, ספורט 1 : הקרב המסקרן של היום יפגיש את האלופה שבדרך ליברפול שנמצאת כבר בפער של 13 נקודות מסיטי השניה ועם 2 משחקים פחות, וזה נראה כמו טיול מהנה לעבר אליפות גדולה, ומהצד השני אצל השדים האדומים המצב קצת פחות מזהיר אבל הם חזרו לנצח בליגה את נוריץ 4-0 והם כבר במקום ה-5 בטבלה, עם 5 נקודות מצלסי שכבר שיחקה המחזור והפסידה לניוקאסל 1-0. הימור – ליברפול עם 12 ניצחונות ליגה רצופים ואני לא באמת רואה מישהו שמצליח לעצור אותה, במיוחד לא באנפילד, לכן אהמר על ליברפול.

סרייה א' – מחזור 20 :

16:00 לצ'ה – אינטר, 2 ONE : אינטר במקום ה-2 ובמרחק של 2 נקודות מיובנטוס יוצאת היום למשחק חוץ יחסית קל מול לצ'ה שנמצאת במקום ה-17 ורק נקודה מעל הקו האדום. לצ'ה מגיעה אחרי 4 הפסדי ליגה רצופים, ואילו אינטר מגיעה אחרי 1-1 בליגה מול אטאלנטה אבל גם עם ניצחון 4-1 בגביע על קליארי. כל הסופ"ש דיברו במילאנו רק על חלון ההעברות ומה יהיה עם אריקסון וכו', אז לסיכום : אריקסן עדיין במוקד אבל כרגע הבדיקות הרפואיות אמורות להיות בשישי הקרוב, אוליביה ג'ירו כבר סיכם הכל וגם עם צלסי סוכם הכל וכרגע כל שחסר זה כסף לאינטר ממכירה שהולכת ומתקרבת של גביגול, הטרייד בין רומא לאינטר על פוליטאנו וספינצולה נפל בגלל הבריאות של ספינצולה ולסיום אשלי יאנג עבר מהיונייטד בחינם לאינטר עם חוזה עד סוף העונה ועם אופציה לעונה נוספת של הקבוצה. הימור – אינטר תנצח את המשחק ותתקרב ליובנטוס.

21:45 יובנטוס – פארמה, 2 ONE : יובנטוס חזרה במחזור האחרון להוליך את הטבלה אחרי שאינטר איבדה נקודות מול אטאלנטה וכרגע היא מוליכה את הטבלה עם 2 נקודות פער על אינטר, ואילו פארמה לאט לאט כבר נמצאת בחלק העליון ובמקום ה-7 בטבלה. יובנטוס כאמור מגיעה אחרי ניצחון חוץ חשוב 2-1 על רומא בחוץ וגם בגביע האיטלקי היא הביסה 4-0 את אודינזה, ואילו פארמה מגיעה אחרי ניצחון ליגה 2-0 על לצ'ה אך בגביע היא הפסידה 2-0 לרומא. הימור – יובנטוס בבית תנצח ותחזור לרשות הטבלה.

בונדסליגה – מחזור 18 :

16:30 הרטה ברלין – באיירן מינכן, ספורט 4 : באיירן מינכן במקום ה-3 בטבלה והיא ראתה אתמול את לייפציג מנצחת בקלילות וגם את דורטמונד עם הרכש החדש שהפציץ ( הלאנד ) והצליח להפוך את התוצאה מפיגור לניצחון, והיא יודעת שהיא חייבת לנצח את המשחק היום בחוץ מול הרטה. באיירן שכאמור במקום ה-3 בליגה חוזרת מהפגרה אחרי שלפני הפגרה היא ניצחה את וולפסבורג 2-0, ואילו הרטה לפני הפגרה סיימה ב0-0 מול גלאדבך. הימור – באיירן מינכן תתקשה אך תצליח לנצח את המשחק.

לה ליגה – מחזור 20 :

22:00 ברצלונה – גראנדה, ONE : ברצלונה איבדה אתמול את המקום הראשון אחרי שריאל מדריד ניצחה את סביליה 2-1 והיא יודעת שהיא חייבת לנצח כדי להשוות את מספר הנקודות שלה לזה של ריאל מדריד, והיא פוגשת היום את גראנדה שבמקום ה-10. ברצלונה מגיעה אחרי תיקו בליגה 2-2 מול אספניול, אך משחקה האחרון היה הפסד 3-2 לאתלטיקו מדריד, אשר היה משחקו האחרון של ארנסטו וולווארדה, אשר התחלף בקיקה סטיין, והיום יהיה מעניין לראות באיזה הרכב ומערך תעלה בארסה, כאשר אני חושב שלא יהיה שינוי מהותי לא במערך ולא בהרכב, כאשר חוץ מסוארס שכנראה גמר את העונה, אנחנו נראה את אותו ההרכב, ואילו בגראנדה המצב יותר טוב, כאשר התחתית רחוקה והם מגיעים גם אחרי ניצחון 1-0 בליגה על מאיורקה. הימור – ברצלונה במשחק הבכורה של סטיין תנצח ותצבור עוד 3 נקודות.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס – הגמר

15:00, 21:00: אלי קארטר-סטיוארט בינגהאם (יורוספורט 2 ואח"כ יורוספורט)

שני נצחונות משכנעים קיבלנו אתמול בחצאי הגמר. בראשון, אלי קארטר המשיך את מסע הקסם שלו בטורניר הזה, כשהוביל לאורך כל המשחק על שון מרפי, ולא נתן לקוסם אפשרות לחזור למשחק, גם אחרי כמה ברייקים אימתניים של האחרון. במשחק השני, סטיוארט בינגהאם התנפל על דייויד גילברט כבר מתחילת המשחק, והמשיך בתצוגה עד לסופו, כשהוא מותיר ל"חקלאי העצבני" שני פריימים בלבד.

הגמר של הטורניר היוקרתי היום (בפורמט הטוב מ-19) יפגיש את סטיוארט בינגהאם עם אלי קארטר. בינגהאם ודאי נחשב לשחקן הטוב והבכיר מבין השניים: הוא אלוף עולם עם יותר תארים על החגורה, ומאז עלייתו לצמרת, הוא מחזיק באופן יציב במקומו בשורת השחקנים הטובים בעולם. בטורניר זה הוא מראה יכולת משכנעת, והנצחונות שהשיג גם הראו לא מעט אופי בחלק מהמקרים. "קפטן" אלי קארטר שמולו, לעומת זאת, ודאי נמצא בחלק היורד של הקריירה: התואר האחרון בו זכה היה לפני שלוש שנים, הוא כלל לא היה אמור בטורניר, ונכנס אליו רק בעקבות פרישתו של רוני אוסליבן. אלא שהקפטן הילך בטורניר הזה קסמים על כל חובבי הענף, בדיוק כפי שעשה בעבר כשהתאושש משני סוגים של סרטן. את דרכו לגמר הוא חצב בצורה משכנעת, כשהשיג נצחונות יפים על כל מתחריו, כולם אלופי עולם. יהיה זה רק סמלי אם את התואר היוקרתי הוא יקטוף מול עוד אחד כזה.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. אתמול התחיל בקולומביה הטורניר הקדם אולימפי של דרום אמריקה. משחקות בו הנבחרות עד גיל 23 של עשרת מדינות היבשת.
    שני בתים בשלב הראשון כשבכל בית חמש נבחרות שתשחקנה אחת נגד השניה.
    בית A –קולומביה, אקוואדור, וונצואלה, צ'ילה וארגנטינה.
    בית B-פרו, בוליביה, פרגוואי, אורוגוואי וברזיל..
    .
    שתי הנבחרות הראשונות בכל בית עולות לשלב הסופי שבו הן תשחקנה אחת נגד השנייה. עוד שלושה משחקים.
    שתי הראשונות תשחקנה בטורניר הכדורגל האולימפי בטוקיו.
    https://es.wikipedia.org/wiki/Torneo_Preol%C3%ADmpico_Sudamericano_Sub-23_de_2020

    תקציר המשחק בין ארגנטינה לקולומביה שהסתיים בתוצאה 1:2 לטובת ארגנטינה.
    https://www.youtube.com/watch?v=WBqkf23ZVEI

    ובנוסף. הערב ישוחק משחק השלמה (שנדחה עקב טורניר הקופה ליברטדורס) מהמחזור הארבעה עשר בליגה הארגנטינית: אינדפנדיינטה נגד ריבר פלייט.
    יש שידור בערוץ ספורט 1 בשעה 00:05. שווה לצפות.
    בשבוע הבא יחל השלב הסופי בליגה. בסכ"ה שבעה משחקים..

    1. תודה רבה אמנון.
      הייתי בצעירותי אוהד שרוף של המליונרים – ריבר פלייט, והייתי רואה משחקים גם לפנות בוקר, אבל הגיל, העבודה והחיים הובילו אותי למצב שאני כבר לא מצליח לעקוב אחריהם ברמה שבועית, אבל אני שמח שגיירדו עדיין המאמן, ואם אני יכול להוסיף – לדעתי הוא אחד הטובים בעולם כיום, ופשוט חבל שהוא עדיין לא התקדם למועדון מפואר באירופה.
      לגבי טורניר הצעירות :
      יש גם טורניר באסיה שנערך בימים אלו וכבר נמצא בסופו, כאשר ברבע הגמר עלו ערב הסעודית ואוסטרליה, כאשר היום יהיו עוד שני משחקי רבע הגמר האחרונים, כאשר הגמר צפוי להיות ביום ראשון בצהריים(עוד שבוע).

  2. מעלה פה לינק להרטה-באיירן מי שרוצה לראות את החצי השני, השידור יתחדש אז.
    https://sportsbay.org/watch/52460/1/hertha-berlin-vs-bayern-munich-live.html
    אעלה יותר מאוחר לינק לליברפול-מנצסטר יונייטד.
    מקווה שאפשר יהיה להפוך את דיומא לבלוג חי של כדורגל….
    לא ידעתי שקלינסי הוא המאמן של הרטה. מאמן שהיה שחקן אהוב מאד עליי בזמנו.

  3. מילאן עם עוד ניצחון בעידן זלעעעטן. איזה כיף.
    הפעם על אודינזה, ומילאן מטפסת למקום השמיני….
    אתמול קסמירו נתן הצגה במדי ריאל והראה למה זיזו סומך עליו כל כך.
    ריאל מחכה למעידה של ברסה, גם אני
    🙂

    1. פרופסור
      מכבי-ביתר תיקו 0 לפני כשבוע. חיפה נצחה.
      מנסה להבין עם ידיד שלי היה אתך בטבעון בימיך שם
      היה לו גן בוטאני בשיך אבריק. שמו היה עתי.

  4. זהו המשחק בברלין פיניטו. הילקים של קלינסי הוציאו 4 כדורים מהרשת. נדמה לי שבאיירן עולים למקום השני, 4 מתחחת ללייפציג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט