אירועי דיומא – 21.01.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

היום – דרבי לונדוני בפרמייר ליג עם צלסי מול ארסנל, רבע גמר הגביע האיטלקי כאשר לאציו תצא למשחק חוץ קשה מול נאפולי, וגם פתיחת עונת האופניים באוסטרליה.

כדורגל / ניר מועלם

פרמייר ליג – מחזור 24 :

21:30 שפילד יונייטד – מנצסטר סיטי, ספורט 1 : סיטי במקום השני בטבלה ואחרי שהיא מעדה במחזור האחרון 2-2 מול פאלאס, וגם ליברפול שניצחה את השדים האדומים, הפער בטבלה מליברפול צמח כבר ל-19 נקודות, וכבר נראה לי שברור לכולם שבחודשיים הקרובים אנו נראה ככל הנראה את החבורה של קלופ לוקחת אליפות באופן רישמי( אני מעריך בסביבות המחזור ה-30-32). שפילד לעומת הסיטי, נמצאת במקום ה-7 והנהדר מבחינתה אחרי שרק עלתה העונה ליגה והיא מגיעה אחרי תוצאה של 1-1 מול ארסנל באמירויות. הימור – לא יהיה קל לחבורה של פפ ואני מאמין שהיא תאבד נקודות מחזור שני ברציפות והמשחק יסתיים בתיקו.

*שווה צפייה* 22:15 צלסי – ארסנל, ספורט 2 : דרבי לונדוני יסיים לנו את משחקי היום כאשר צלסי במקום ה-4 ואילו ארסנל במקום ה-10 והנמוך מבחינתה. צלסי אומנם הפסידה במחזור האחרון 1-0 לניוקאסל, אך למזלה גם יונייטד שרודפת אחרי המקום ה-4 הפסידה 2-0 לליברפול ובכך נשמר הפער בינה לבין יונייטד שבמקום ה-5. בצד האדום של העיר ארסנל בעונה מייאשת, אך היא יודעת שאם היא תצליח להיכנס למסלול של מספר ניצחונות היא תוכל להבטיח לעצמה את המקום באירופה, אך אחרי שהיא עשתה 1-1 מול שפילד בבית, היא בוודאי לא יכולה עדיין לדבר על כך. הימור – יהיה משחק מאוד מעניין ומותח, כי שתיהן צריכות את הנקודות, ואני אלך עם הקבוצה הצעירה והרעבה של פרנק למפרד ואהמר על צלסי.

גביע איטלקי – רבע גמר :

*שווה צפייה* 21:45 נאפולי – לאציו, ספורט 3 : משחק מאוד מסקרן יהיה לנו ברבע הגמר הראשון של הגביע האיטלקי כאשר נאפולי שקצת יורדת מנכסיה העונה תארח את לאציו שמתמודדת חזק על האליפות. נאפולי כבר במקום ה-11 בליגה, אליו היא לא רגילה בשנים האחרונות והיא מגיעה אחרי הפסד ביתי בליגה 2-0 לפיורנטינה, ורק בשבוע שעבר היא ניצחה בשמינית גמר הגביע את פרוג'יה מהסרייה ב' 2-0 בבית. לאציו מנגד במקום ה-3 בליגה ועם רצף ניצחונות של שישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות כאשר במחזור האחרון בליגה היא הביסה 5-1 את סמפדוריה בבית, ובשבוע שעבר היא עברה בשמינית גמר הגביע את קמורננסה 4-0. הימור – לאציו בעונה חלומית ואני לא חושב שנאפולי בכושרה הנוכחי תוכל לעצור אותה.

טניס / אלכס דוקורסקי

אליפות אוסטרליה הפתוחה – היום השני (המשך הסיבוב הראשון)

יומו הראשון של הטורניר אופיין, בין היתר, במזג אוויר גשום, שקטע חלק מהמשחקים. כנהוג, לרוב, בסיבובים הראשונים של טורנירי הגראנד סלאם, המדורגים הבכירים יותר העפילו לסיבוב השני. בטורניר הגברים היו אלה, בין היתר, רוג'ר פדרר, סטפנוס ציציפאס ונובאק דג'וקוביץ' (על אף שהאחרון איבד מערכה ליריבו הגרמני), שהבטיחו את מקומם בסיבוב הבא. המדורג הבכיר ביותר שהודח מהטורניר היה דניס שפובלוב הקנדי, שנמצא במקום ה-14 בעולם. הטניסאי המוכשר בן ה-20 נוצח בארבע מערכות על ידי מרטון פוצ'קוביץ' ההונגרי.
בקרב הנשים, לא נרשמו תוצאות יוצאות דופן, גם כן. המדורגות הבכירות המשיכו לשלב הבא. רשימה חלקית של העולות תכלול את נאומי אוסאקה, סרינה וויליאמס, אשלי בארטי ופטרה קביטובה.
בדומה למפגש הקודם ביניהן בטורניר, שנערך בטורניר ווימבלדון, גברה קורי גאוף בת ה-15 על ונוס וויליאמס, שמבוגרת ממנה ב-24 שנה, במפגש הקצוות הבין-דורי בהגרלת הנשים.

משחקים נבחרים – גברים (שידורים בשני ערוצי היורוספורט)

רפאל נדאל (ספרד)-הוגו דליין (בוליביה)
דומיניק תים (אוסטריה)-אדריאן מנארינו (צרפת)
אלכסנדר זברב (גרמניה)-מרקו צ'קינאטו (איטליה)
סטניסלס וואוורינקה (שוויץ)-דאמיר דזומהור (בוסניה)
ג'ו וילפרד צונגה (צרפת)-אלכסיי פופירין (אוסטרליה)
ניק קיריוס (אוסטרליה)-לורנצו סונגו (איטליה)
דניאיל מדבדייב (רוסיה)-פרנסס טיאפו (ארה"ב)

נשים

קארולינה פלישקובה (צ'כיה)-קריסטינה מלאדנוביץ' (צרפת)
מריה שראפובה (רוסיה)-דונה וקיץ' (קרואטיה)
אנג'ליק קרבר (גרמניה)-אליזבטה קוצ'יארטו (איטליה)
בלינדה בנצ'יץ' (שוויץ)-אנה קארולינה שמידלובה (סלובקיה)|
סימונה האלפ (רומניה)-ג'ניפר בריידי (ארה"ב)
מדיסון קיז (ארה"ב)-דאריה קסאטקינה (רוסיה)
ג'והנה קונטה (בריטניה)-אונאס ג'אבר (תוניסיה)


אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור דאון אנדר – קטע 1


עונת מירוצי האופניים נפתחת היום במקום האומלל ביותר עלי אדמות כרגע – אוסטרליה. מדובר במהדורה ה-22 של טור דאון אנדר, מירוץ של שישה קטעים הנערך באיזור אדלייד בדרום אוסטרליה. מירוץ הוורלד טור הראשון של העונה כולל מספר נציגים מכובדים מאד של הענף מכל הדיסצפלינות, ואף מבשר על היסטוריה מקומית, כשלראשונה יכלול קבוצת וורלד טור ישראלית בדמותה של ישראל סטארטאפ ניישן (לשעבר סייקלינג אקדמי).

מבין המתחרים במירוץ, נוכל למצוא קודם כל את גאוות הרוכבים המקומיים, המתפרסים בקבוצות השונות. מבין אלו נוכל לראות את אלוף העולם בנג"ש, רוהאן דניס, שמצא עצמו העונה בקבוצת אינאוס, את המטפסים ריצ'י פורט וג'ורג' בנט, שיובילו את קבוצות טרק ובורה בהתאמה, בעוד שבקטעים השטוחים נוכל לראות את ג'יי מקארתי ואת קיילב יואן. יואן ימצא מולו תחרות יפה בקטעי המיאוץ בדמותם של סם בנט, שעבר השנה לקוויק סטפ, ואליה ויוויאני, שעבר מאותה קוויק סטפ לקופידיס. עוד נוכל לראות כאן את זוכה השנתיים הקודמות, דריל אימפי הדרום אפריקני, שיוביל את קבוצת מיצ'לטון סקוט האוסטרלית יחד עם סיימון ייטס. שמות מוכרים נוספים שנמצא כאן הם אלוף העולם, מאדס פדרסן, רומאן בארדה, תומאס דה גנט, פאבל סיבאקוב, תומאס דה גנט ולואיס ליאון סאנצ'ז.

אשר לקבוצת הסטארטאפ שלנו, הרי שזו כמובן עברה מתיחת פנים רצינית בעקבות השינוי. במירוץ זה נוכל לראות כמה מהנציגים החדשים של הקבוצה. בקטעים השטוחים נוכל לראות את "הגורילה" אנדרה גרייפל, שנמצא אמנם בשנים האחרונות הרחק משיאו, אך יהיה עדיין מעניין לראות איך יתמודד עם האופוזיציה החזקה מאד במירוץ זה, כשינסה לעזור לו כאן במשימה בן ארצו, ריק זאבל. עוד פנים חדשות בקבוצה שנראה כאן הם של הבריטי אלכס דאונסט, המתמחה בעיקר בקטעי נג"ש (אם כי אין כאלה במירוץ). את הפנים היותר מוכרות נוכל למצוא בדמותו של הבלגי בן הרמאנס, המוביל הקבוע של הקבוצה עד כה, וגם את עומר גולדשטיין שלנו.

קטע 1 של המירוץ הוא קטע הקפות עם פרופיל גבעי קל וסיום במישור. מיועד למאיצים כקיילב יואן, אליה ויוויאני, סם בנט, אנדריי גרייפל, יאספר פיליפסן, כריסטופר הלבורסן וג'אקומו ניצולו.

המקדימים שבינינו יוכלו לצפות במירוץ כאן.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה לכולם .
    אשר לנאפולי-לאציו
    נציין נאפולי (סגנית האלופה היוצאת ) מארחת את מחזיקת הגביע הנוכחית .
    נאפולי הייתה בעברה 9 פעמים בגמר .
    וזכתה בגביע 5 פעמים לאחרונה בשנת 2014.

    לאציו מחזיקת הגביע הנוכחית שיחקה 10 פעמים בגמר וזכתה 7 פעמים.

  2. חג פתיחת עונה שמח.
    סאם בנט מנצח את הקטע הראשון וממשיך את הכושר הטוב מהשנה שעברה.
    גרייפל "שלנו" הגיע חמישי (באותו זמן).
    פאקו, מניח שכתבת את דה חנט פעמיים רק בשביל התיקון 😉

  3. עוד היום חצי גמר גביע הליגה הצרפתי ליון -ליל
    ( בחצי השני מחר פ.ס.ז -ריימס).
    ליל סגנית האלופה ללא גמר במפעל הזה
    בעוד ליון שיחקה בחמש גמרים וזכתה בתואר פעם בודדת בשנת 2001 (גמר אחרון 2014)
    מחזיקת הגביע היוצאת אגב היא שטרסבורג

    1. אוסיף רק שגם בליגה הן צמודות כאשר ליל במקום ה-5 ואילו ליון במקום ה-7, כאשר רק 2 נקודות מפרידות ביניהן, ובנוסף הן נפגשו בליגה ב-3/12 אז ליון אירחה את ליל והפסידה בבית 1-0 ל-ליל.

  4. תודה לכולם על ההשקעה!!

    פאקו, "עונת מירוצי האופניים נפתחת היום במקום האומלל ביותר עלי אדמות כרגע – אוסטרליה" – נראה לי שקצת נסחפת.. יש מדינות באפריקה (תימן למשל), ש'אומללות' אפילו לא רשומה במילון לגביהן..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט