אירועי דיומא – 18.01.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל- מחזור 19 :

15:00 אשדוד – קריית שמונה, 5 לייב : שתי הקבוצות צמודות אחת לשניה בתחתית כאשר אשדוד במקום ה-10 וק"ש ב-11, כאשר יש יתרון נקודה לאשדוד. אשדוד מגיעה אחרי הפסד 1-0 להפועל חיפה ואילו ק"ש מגיעה אחרי הפסד 1-0 לחדרה. הימור – אני אהמר על חלוקת נקודות.

17:30 מכבי חיפה – נס ציונה, ספורט 3 : מפגש קצוות כאשר מכבי חיפה שבמקום ה-2 פוגשת את נס ציונה שבמקום ה-13 בסמי עופר. מכבי חיפה ניצחה בליגה 2-0 את נתניה במחזור האחרון ובאמצע השבוע ניצחה 1-0 קטנטן את אום אל פאחם בגביע, מנגד נס ציונה מגיעה אחרי הפסד מפתיע מאוד בליגה 1-0 לכפר סבא, כי הם היו בתקופה טובה יחסית מול תקופה רעה של כפר סבא ואיבוד הנקודות בבית היה משמעותי מאוד. הימור – מכבי חיפה תנצח את המשחק ותצמד שוב למכבי תל אביב שתשחק מאוחר יותר.

19:50 חדרה – מכבי תל אביב, ספורט 3 : חדרה שבמקום ה-5 תארח את מכבי תל אביב שמוליכה את הטבלה כרגע. חדרה מגיעה אחרי 2 ניצחונות ליגה רצופים שהובילו אותה עד למקום ה-5 וכרגע היא בפליאוף העליון, כאשר במחזור האחרון היא ניצחה 1-0 את ק"ש, ואילו מכבי תל אביב מגיעה אחרי 0-0 משמים מול ביתר ירושלים. הימור – חדרה למרות כושרה הנוכחי, לא פייבוריטית כמובן מול מכבי תל אביב, והמשחק הזה תלוי לגמריי בצהובים, כי אם הם יבואו כמו מול ביתר הם יפסידו נקודות, אך אם הם ישחקו את משחקם הרגיל(שגם הוא לא טוב לדעתי) הם יצליחו לנצח, ואני מאמין שאיביץ יעשה קצת שינויים בהרכב כדי לרענן וזה יספיק בשביל לנצח.

פרמייר ליג – מחזור 23 :

17:00 ארסנל – שפילד יונייטד, ספורט 2 :ארסנל שבמקום ה-10 תארח את שפילד העולה החדשה שכבר ממוקמת במקום ה-6 בטבלה. ארסנל מגיעה אחרי 1-1 בליגה מול מול קריסטל פאלאס בחוץ והיא תחסר את אובמיאנג שמושעה מהמשחק הזה, ואילו שפילד יונייטד מגיעה אחרי ניצחון 1-0 בבית על ווסטהאם. הימור – אני רוצה ללכת על ארסנל אך אני חושש שהם יאבדו נקודות והמשחק יסתיים בתיקו.

17:00 מנצסטר סיטי – קריסטל פאלאס, ספורט 1 : סיטי במקום ה-2 אחרי שעקפה את לסטר ואילו פאלאס במקום ה-9. סיטי מגיעה אחרי 6-1 ענק על אסטון וילה שהיה ניצחונה השלישי ברציפות בליגה וזה נראה שהיא מגיעה לחלק הקריטי של העונה בליגת האלופות בכושר טוב, ואילו קריסטל פאלאס מגיעה אחרי 1-1 מול ארסנל ואחרי שלושה תוצאות תיקו רצופים בליגה. הימור – הרצף של פאלאס יסתיים עם הפסד לסיטי.

19:30 ניוקאסל – צלסי, ספורט 1 : ניוקאסל שבמקום ה-13 תארח את צלסי שבמקום ה-4, והיא כרגע במרחק של 5 נקודות יתרון מיונייטד הדולקת אחריה, כי להזכירכם מקום 4 מוליך לליגת האלופות ואילו מקום 5 מוליך אל הליגה האירופית. ניוקאסל סיימה בתיקו את משחק הליגה האחרון שלה מול וולבס, ואילו צלסי ככל הנראה יצאה מהתקופה הרעה שלה עם ניצחון 3-0 על ברנלי, שהיה ניצחונה השני ברציפות בליגה. הימור – צלסי תנצח בחוץ.

גרמניה – מחזור 18 :

16:30 אוגסבורג – דורטמונד, ספורט 4 : הבונדסליגה חוזרת אחרי פגרה של חודש כאשר אוגסבורג שבמקום ה-10 תארח את דורטמונד שבמקום ה-10 אשר התחזקה במהלך ינואר בהאלנד החלוץ הנהדר של זלצבורג. דורטמונד כרגע נמצאת במרחק של 7 נקודות מלייפציג הראשונה ואסור לה לאבד נקודות אם ברצונה להמשיך לאיים על האליפות, ולכן אהמר על ניצחון של דורטמונד.

19:30 לייפציג – אוניון ברלין, ספורט 4 : לייפציג הראשונה מוליכה את הטבלה עם 2 נקודות יתרון על פני השניה מינשנגלאדבך ואילו אוניון ברלין שרק עלתה ליגה נמצאת במקום ה-11 וכרגע היא במרחק של 5 נקודות מהמקום המוליך למשחק מבחן. לפני הפגרה לייפציג ניצחה 3-1 את אוגסבורג ואילו אוניון ברלין הפסידה לדיסלדורף 2-0. הימור – לייפציג בבית תנצח את אוניון ברלין.

סרייה א' – מחזור 20 :

16:00 לאציו – סמפדוריה, 2 ONE : נראה שאף אחד לא יכול לעצור את הרכבת המהירה מרומא, הלא היה לאציו שלא מפסיקה לנצח, גם בתקופות שפחות הולך, והיא כרגע במקום ה-3 בטבלה עם הפרש של 6 נקודות מיובה המוליכה, אבל יש לה גם משחק חסר, ואילו סמפדוריה במקום ה-16 בטבלה, במרחק של 5 נקודות מגנואה שמתחת לקו האדום. לאציו ניצחה בליגה 1-0 את נאפולי במחזור האחרון, ובאמצע השבוע היא עברה בקלילות בשמינית הגמר את קרמונסה עם 4-0. סמפדוריה לעומת זאת ניצחה במחזור האחרון 5-1 את ברשיה. הימור – לאציו דוהרת ואני לא חושב שסמפדוריה היא זאת שתוכל לעצור אותה.

לה ליגה – מחזור 20 :

17:00 ריאל מדריד – סביליה, ONE : קרב צמרת בספרד בין ריאל מדריד שבמקום ה-2 לבין סביליה שבמקום ה-4. ריאל מדריד ניצחה במחזור האחרון 3-0 חטאפה והיא מגיעה גם אחרי מסע בערב הסעודית שם שוחק הסופר קאפ הספרדי והיא זכתה בו אחרי דו קרב פנדלים מול אתלטיקו מדריד, ואילו סביליה מגיעה אחרי שבמחזור האחרון איבדה נקודות אחרי 1-1 מול בילבאו. הימור – ריאל מדריד בבית צפויה לנצח את המשחק הזה.


סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

טורניר המאסטרס – חצי הגמר

15:00: שון מרפי-אלי קארטר (יורוספורט 2)
21:00: דייויד גילברט-סטיוארט בינגהאם (יורוספורט 2)

שלב חצי הגמר ננעל אתמול עם שני משחקים שונים למדי. המפגש הראשון בין דייויד גילברט לסטיבן מגווייר היה כצפוי בשליטה מוחלטת של גילברט, שאיפשר ליריבו שני פריימים בלבד בדרך לניצחון. המשחק השני, בין סטיוארט בינגהאם לקיירן ווילסון, היה כבר הרבה פחות חד צדדי. הלוחם ווילסון נראה על הסוס בתחילת המשחק עם יתרון מבטיח של 4:1 בפריימים. אלא שאז בינגהאם נכנס לעניינים, במקביל לדעיכה של הלוחם, ובחמישה פריימים רצופים הבטיח לעצמו את העלייה לחצי הגמר.

שלב חצי הגמר ישוחק כולו היום. המשחק הראשון יפגיש את שון מרפי עם אלי קארטר. קפטן קארטר הוא סוג של סינדרלה בטורניר הזה, לאחר שהשתחל אליו בעקבות הפרישה של רוני אוסליבן, אלא שמאז הוא מראה שהוא לא ממש צריך טובות וזוכה בניצחונות משכנעים. אלא שיריבו הקוסם הוא אולי אחד היריבים הקשים שיכול היה לקבל, ובטורניר הזה הוא מראה שהוא חוזר לכושרו הטוב מהעבר, כך שצפוי לנו כאן משחק פתוח ומצויין. המשחק השני יפגיש את דייויד גילברט עם סטיוארט בינגהאם. "החקלאי העצבני" גילברט הוא אולי השחקן המרשים ביותר בטורניר הזה, עם סגנון משחק בוטח שהביא לו ניצחונות משכנעים בכל אחד משלבי הטורניר. אצל בינגהאם, הנצחונות הגיעו בצורה הרבה יותר תזזיתית, מה שלא כל מאפיין את אופיו המחושב. על הנייר לגילברט אמור להיות כאן יתרון קל.



לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. טוב
    שני סוכרזית
    ריאל ומכבי תל אביב
    מחר יום גדול עם שני משחקים. יונייטד בליברפול זה מאסט.

    1. היום ומחר יש אחלה של משחקים.
      אני לצערי לא אוכל לצפות מחר במשחק של אינטר שמתחיל ב-16:00 ושבוע לאחר מכן יש אינטר ב-13:30, אבל למזלי אנחנו אחרי זה משחקים חודשיים בימי ראשון בשעות הערב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט