לילה של הפתעות במשחקי שבת / צוות הופס

עוד ליל שבת עמוס עבר על הליגה. לילה שכלל כמה וכמה הפתעות והמשיך את המאבק הסמוי בין לוקה דונצ'יץ' לטרי יאנג. אהה כן המכונה של יאניס והבאקס לא עוצרת בשביל הפתעות בדרך.

היום בצוות, ראובן, חגי ועידו.

לוס אנג'לס קליפרס (12-25) 114 – ממפיס גריזליס (22-14) 140

פול ג'ורג' פצוע ואלה לא חדשות עבור הקליפרס, בעונה הקודמת הפציעה שלו בכתף פגעה בקמפיין הפלייאוף של OKC. גם העונה המאזן של הקליפרס מנצחים יותר כשג'ורג' משחק. 72% אחוז איתו ו 66% בלעדיו.

הגריזליס ניצלו את ההזדמנות ,נטלו את היתרון מהפתיחה ולא שמטו עד לניצחון. ברבע הראשון נראה היה שהם לא יכולים להחטיא מחוץ לקשת. בהמשך המספרים התישרו מעט ובכל זאת הדובים סיימו את המשחק עם 18 שלשות ב 46%. דילון ברוקס וקראודר תרמו 6 שלשות כל אחד בדרך ל 22 ו 27 נקודות. ג'ארן ג'קסון קלע 24 ודייק ב 3 מ 4 הנסיונות שלו. ג'ה מוראנט קלע את כל הזריקות שלו מתוך הקשת כולל הריחוף הזה למסירה של קראודר:

הקליפרס לעומתם התקשו מאוד לפגוע מחוץ לקשת וקלעו רק 7 מתןך 30 הנסיונות שלהם. קוואי קלע 24 באחוזים נמוכים. הארל וווילאמס הוסיפו 28 ו24 שלא הספיקו.

ברוקלין נטס (18-16) 102 – טורונטו ראפטורס (12-24) 121

טורונטו הפצועה הגיעה לברוקלין אחרי מפגן קליעה מזעזע בהפסד מול מיאמי. גרוע יותר לא יכול להיות היתה הדעה הרווחת אצל הקנדים לפני המשחק. בשני הרבעים הראשונים הם עדיין התקשו כשקלעו רק 24 בכל אחד מהם. בחצי השני הם הציגו שיפור ניכר באחוזים והוסיפו 73 נקודות (מול מיאמי הם קלעו 76 בכל המשחק).

פרד ואן וליט הוביל את הראפטורס עם 29 ו 11 אסיסטים. מה אתם אומרים , יש לפרד מקום באולסטאר ?

לאורי הוסיף 26 ואיבקה תרם 21. בצד המפסיד דיוונדי ספר את משחק 11 רצוף שלו עם למעלה מ 20 נקודות כשקלע 23 .

ניק נרס אמר אחרי המשחק שהוא מצפה לחזרה של שחקניו הפצועים בסדר הבא :

מאט תומאס , נורמן פאוול , מרק גאסול וסיאקם. בברוקלין עדיין אין צפי לחזרה של קיירי.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (15-20) 121 – קליבלנד קאבלירס (25-10) 106

נתחיל בסרטון הבא :

לפני כמה שבועות קווין לאב רמז לקולין סקסטון בצורה מעודנת שהוא לא מרוצה מכדררת היתר שלו כשקבע מושב קבע בצבע. היום הוא כבר לא רמז. מעניין האם זה יגביר את הצעות הטרייד שהקאבס יקבלו עבורו.

OKC ניצחה את המשחק בזכות ריבאונד ההתקפה שנתן להם יתרון גדול בכמות הפוזישנים. עוד ביטוי לתסכול של לאב הוא מספר הריבאונדים, הסמל המסחרי שלו, הנמוך שלו – רק 3 .

שרודר , SGA וגאלינרי הובילו את OKC עם 22,20 ו 19. סטיבן אדאמס (כדאי לכם לשמוע את השיחה שלו עם זאק לואו בפודקאסט מהשבוע שעבר) הוביף 10 ו 16 ריבאונדים.

קולין סקסטון הוביל את הקאבס עם 30 נקודות.

וושינגטון וויזארדס (24-11) 128 – דנבר נאגטס (11-24) 114

ההפתעה הגדולה של הלילה , הוויזארדס שהפסידו אתמול לבלייזרס פגשו נציגה נוספת מ הNW , הפעם זו היתה מוליכת הבית , דנבר. בול בול הפצוע , הגיע לראשונה כשחקן לעיר בה שיחק אביו בימי הבולטס (אגב ידעתם שרצח רבין היה אחד הגורמים לשינוי השם מבולטב לוויזארדס ?) בול כמובן לא שיחק. הוויזארדס לא נראו עייפים, קלעו 31 ברבע הראשון ועצרו את הנאגטס על 19 בלבד. ג'מאל מארי שלא קלע ברבע הראשון , הוסיף 39 בשארית המשחק ועזר לדנבר לחזור למשחק ואף להוביל בתחילת הרבע הרביעי. מאותו אגע הוויזארדס יצאו לריצת 19-2 ב 5 דקות הבאות , איש סמית' קלע 11 מתוך ה 19 של הוויזארדס בדרך לשיא קריירה של 32 נקודות.

המחליפים של וושינגטון שנמצאים במקום השני בליגה בנקודות למשחק אחרי מחליפי הקליפרס סמית' וטרוי קלעו 92 נקודות .

אורלנדו מג'יק (20-16) 96 – יוטה ג'אז (12-23) 109

פתיחה חזקה של הג'אז שמה את כל השחקנים אחרי 4 דקות על לוח הקולעים. יוטה מובילה כל הרבע ביתרון שנע בין 3 ל10 נקודות.  אורלנדו מניעה כדור בצורה טובה  ומקבלת לא מעט מבטים פנויים לשלוש אך מתקשה להעניש עליהם (באופן כללי נשק שחסר מאוד למג'יק). משחק אחראי ושקול מצד שתי הקבוצות ברבע הראשון כאשר הג'אז מסיימים עם 2 איבודים ואורלנדו לא מאבדת כלל כשהרבע נחתם עם יתרון 8 לג'אז. באורלנדו טרנס רוס בולט עם 7 נקודות בסיום הרבע.

רוס ממשיך חזק גם ברבע השני ו6 נקודות שלו מורידות ל4 הפרש כשההרכב השני של יוטה לא מתקשה מול ההרכב השני של אורלנדו – שנצמדת לג'אז לכדי שוויון ומדייקת בצורה מעולה מהמיד-ריינג'. כאשר החמישיות חוזרות היתרון חוזר ליוטה אבל אורלנדו משחקת נכון ומניעה כדור בצורה מצוינת ואחראית, אבל לא מצליחה לפגוע מהשלוש ומסיימת את המחצית הראשונה עם 3/17. יתרון 5 במחצית לג'אז.

 הרבע השלישי ממשיך להיות סופר צמוד ואורלנדו מנצחים בו ב4 נקודות, כאשר אצל אורלנדו ווצ'ביץ' נותן 11 נקודות ומחזיק את אורלנדו חזק בתמונה. הרבע הרביעי היה שייך למיצ'ל עם 10 נקודות וניידר (3/5 מהשלוש) שנתנו ליוטה את הפוש לניצחון הלא פשוט הזה, במשחק שהיה צמוד מאוד לאורך רוב הדקות שלו. 1:26 שלשה של בוגדנוביץ' מעלה את יוטה ליתרון 12 ומסיימת באופן מעשי את המשחק.

 ליוטה מיצ'ל 32 ו6 אסט גובר עם 8 נק' ו17 ריב' יוטה מסיימת עם 8 איב' בלבד. לאורלנדו רוס עם 24 ווצ'ביץ' עם 22 ו13 ריב'.

אטלנטה הוקס (28-8) 116 – אינדיאנה פייסרס (14-22) 111

קולינס שהיה בספק להערב אחרי שנפצע מול הסלטיקס אמש לא שיחק בסוף, וההוקס פתחו עם פרננדו וג'ונס בפרונט. באינדי ברוגדון עוד הפעם לא שיחק (ומסביר באיזשהו מקום מדוע הבאקס לא החתימו אותו עם המון העדרויות השנה). ההוקס פותחים חזק את המשחק עם הרבע הכי חזק שלהם השנה התקפית – ושמים בו 43 נקודות כאשר יאנג מוביל אותם עם 18 נקודות ב6/6 מהשדה.

אצל אינדי סבוניס פתח לא רע אבל צבר 2 עבירות מוקדמות וירד לספסל מוקדם. בהעידרו טרנר שם 9 ברבע הזה לאינדי שהתקשתה מול ההוקס. אז כמובן שזה היה תעתוע קלסי של ההוקס כי למחצית הם יורדים בהפרש 4 בלבד כאשר סבוניס נותן 13 ו6 ריב' וג'אסטין הולידיי עם 16. אינדי מסיימת את המחצית עם 41% מהשלוש אחרי שהתקשו מאוד ברבע הראשון. 9:26 לסיום הרבע השלשי והופ הנה המהפך שאין צפוי ממנו – סל ועבירה לשלוש ואטלנטה פשוט מאבדים את הראש הגנתית והתקפית, כאשר יאנג והורטר היחידים שמצליחים לתפקד התקפית בעוד האנטר נמצא ביום חלש מאוד  מאוד (סיים עם 0 נקודות). יאנג נרגע מהפתיחה המטורפת שלו אבל מקבל עזרה מהחברים בהמשך הרבע – בעיקר מבמברי ולן  בעוד אצל הפייסרס מקבלים תרומה די מאוזנת מסבוניס וורן ואהרון הולידיי. 

רבע רביעי וההוקס משום מה לא מתמוטטים ומגישים את הניצחון לפייסרס. נקפוץ לסוף. דקה לסיום יתרון 4 להוקס הולידיי הולך לקו ומדייק באחת. ההוקס יוצאים להתקפה אך יאנג מחליק וכמעט מאבד את הכדור אבל הכדור נשאר את אטלנטה – עם 5 שניות על השעון. קרטר קשישא מקבל את ההזדמנות להראות כמה ניסיון חשוב ומלמד אותנו שיעור שחשוב לפרוש בשיא עם אירבול לא מחמיא. הפייסרס יוצאים להתקפה שיכולה להיות האחרונה המשחק אבל הפייסרס לא מצליחים לזרוק לשלוש הולכים פנימה מחטיאים וורן על הריב' ומקבל עבירה, אבל הוא מחטיא את הראשון ומדייק משום מה בשני על מנת לתת להוקס כדור אחרון. פאול על יאנג שמחטיא את הראשונה מדייק בשניה והפייסרס עם ההתקפה האחרונה בהחלט בזמן החוקי אבל יאנג איכשהו חוטף את הכדור הארוך וההוקס איכשהו מנצחים בשיניים משחק שכבר הובילו בו ב20 הפרש.

לאטלנטה יאנג עם 41 נקודות 8 אסיסטים הורטר עם עם 26 6 ריב' ו5 אס' ולן עם 16, 9 ריב' ו3 חסימות. אצל אינדי סבוניס עם 25 ו11 כאשר כל החמישייה מסיימת עם ספרות כפולות אבל בספסל למעט ג'סטין הולידיי שלושת הנותרים קולעים ביחד 9 נקודות. הבדל גדול בין הקבוצות הלילה הפייסרס היו 35 פעמים על הקו בעוד ההוקס עם 24 זריקות.

שיקגו בולס (23-13) 104 – בוסטון סלטיקס (8-25) 111

עלתה השאלה על הגנת הבולס ואיך הם מדורגים כל כך גבוה ומה זה אומר על דירוג הגנתי. התשובה היא שהם שומרים טוב מאוד אבל נגיע לזה בהמשך. פתיחה חזקה של לווין עם 3/3 מהשלוש נותנת יתרון מוקדם לבולס של 12. למרות היתרון המוקדם המחליפים של הבולס לא ממש מצליחים לשמור עליו והסלטיקס בהובלת היוורד מסיימים את הרבע ביתרון 2.

ברבע השני המגמה נמשכת כאשר אנחנו רואים הגנות מיומנות מצליחות לעצור את ההתקפות האחת של השנייה. שיקגו מנצחת את הרבע הזה 24-25 את הרבע השלישי הסלטיקס מנצחים ב9 נקודות כשהם מקבלים תרומה יפה מקנטר והיוורד.  ברבע הרביעי ההפרש גדל ל16 ונראה שזה גמור. בוילן לוקח טיים אאוט שממנו שיקגו עולים אש ועם ריצת 2-15 מורידים את ההפרש לשלוש בזכות הגנה סופר חונקת כאשר גם הסלים שמגיעים לסלטיקס מגיעים אחרי זריקות קשות מאוד. כאן פחות או יותר זה נגמר כאשר היוורד חוזר ובראון וטייטום נותנים את מה שהם יודעים.

נגמר אחרי משחק עם הרבה מלחמה של הבולס. מילה על ההגנה ועל בוילן. ההגנה של שיקגו ממוקמת רביעית בליגה ולא בכדי: הם יוצאים ללחץ על הכדור בצורה מאוד טובה כאשר היכולת שלהם להגן על שטח ולסגור את השחקן שפנוי בגלל הלחץ שנוצר על הכדור היא מצוינת – לא סתם הם נמצאים במקום הראשון בחטיפות במשחק עם 10 חטיפות – חטיפה וחצי יותר מהבאה בתור – הלייקרס. השימוש בכריס דאן (שמזכיר מאוד את דז'ונטה מארי) מצוין והיכולת של שיקגו לשחק הגנה חונקת גם ללא מגן טבעת משמעותי מזכיר מאוד את השיטה של דנבר, ומלמד אותנו עד כמה תיאום הגנתי כאשר הוא נעשה נכון יכול להרים קבוצה. 

הצד ההתקפי של שיקגו הרבה פחות זוהר כאשר כאן בוילן לא מצליח להפוך את לווין לכלי יעיל יותר ולנצל את הגרוויטי שהוא יוצר בשביל להקפיץ  אותו ואת שיקגו לשלב הבא (והם יכולים להיות סוג של אינדיאנה – בטח שמבחינת כישרון). היכולת ליצור התקפה הרמונית בתוספת לקצת יותר יכולות חברתיות שבוילן צריך לסגל ושיקגו יכולים להיות אופטימיים לגבי עתידם. 

בבולס לאבין סיים עם 35 כולל 5 מ-9 לשלוש כשכל שאר החמישיה קולעת בספרות כפולות בראשות מארקנן עם 15. אצל הסלטיקס טייטום התאושש ממשחק נורא אתמול עם 12 מ-15 מהשדה ו-28 נקודות. היוורד קלע 24ף בראון 19 וקנטר הוסיף 17 עם 12 כדורים חוזרים מהספסל.

דאלאס מאבריקס (13-22) 120 – שרלוט הורנטס (23-15) 123

ההורנטס מנצלים את ההיעדרות של הארדאווי ופורזינגיס כדי להפתיע את המאבס בביתם ושומרים מרחק במאבק על המקום השמיני בפלייאוף.

המשחק התחיל די צמוד עד שדקות מבולבלות של המאבס בסוף הרבע אפשרו להורנטס לברוח ל20-32 עם שלשת באזר של מאליק מונק.

הבלאגן אצל המאבס נמשך גם ברבע השני וההורנטס ניצלו זאת כדי לטפח את ההפרש עד ל31-51. עד למחצית דונצ'יץ' פינק את קלבר בכמה אסיסטים וההפרש צומק מעט ל44-57 בהפסקה.

המאבס יצאו קבוצת אחרת לגמרי מחדר ההלבשה ובהנהגתו של דונצ'יץ' הסתערו קדימה כדי להפוך את הקערה על פיה. הם המטייו 40 נקודות על ראשם של האורחים כדי לעלות ליתרון 80-84. סל ועבירה של דונצ'יץ 9 דקות לסיום העלו את המאבס ל82-94 ונראה היה שהם בדרך לסגור את הסיפור.

אז תגידו שלום לטרי רוז'יר. ההחתמה הגדולה של הההורנטס בקיץ לא התכוון לוותר ודאג להחזיק את הקבוצה בתמונה. אסיסט שלו לוושינגטון אחרי איבוד של דונצ'יץ הוריד ל-2 הפרש ולאחר החטאה לשלוש של רוקי העונה שעברה רוז'יר השווה את התוצאה על 103-103 עם 20 שניות על השעון. דונצ'יץ' שוב החטיא והקבוצות הלכו להארכה.

בהארכה שלשה גדולה נוספת של רוז'יר שברה שוויון 114-114 40 שניות לסיום ולאחר דונצ'יץ צימק לנקודה 11 שניות לסיום סקרי טרי דייק מהקו וההורנטס שלחו את קרי לעונשין כדי לשמור על ההפרש ולהשאיר לדונצ'יץ' שלשת התאבדות מאחרי החצי שלא התקרבה.

את המאבס הוביל כרגיל לוקה דונצ'יץ עם טריפל דאבל של 39 נקודות, 12 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. מקסי קלבר הוסיף 24 מהספסל ודוריאן פיני-סמית' 15 עם 8 ריבאונדים.

את ההורנטס הוביל צמד הגארדים כשטרי רוז'יר מסיים עם 29 נקודות לצד 7 אסיסטים ודבונטה גרהאם עם 27 פלוס 13. פי ג'יי וושינגטון תרם 19 משלו.

מילווקי באקס (5-32) 127 – סן אנטוניו ספרס (20-14) 119

הבאקס ממשיכים בשלהם כשגם הספרס הטורדניים לא עוצרים את הריצה שלהם.

מול הבאקס אתה חייב לקלוע מבחוץ כדי להיות בתמונה וזה בדיוק מה שהספרס עשו בפתיחה כשלמרקוס אולדירג' קולע 4 שלשות והספרס 6 סה"כ כדי לברוח ל17-29. אבל הבאקס ממש לא התרגשו ועד סוף הרבע הורידו ל29-31.

ברבע השני מילווקי הפעילה את הארטליריה הכבדה שלה כשהיא קולעת 8 שלשות שהפכו את התוצאה ל66-71 לטובתם בהפסקה. דמאר דרוזאן שהיה טוב דאג להשוות על 79-79 חמש דקות לתוך המחצית השנייה אבל כאן יאניס שהיה שקט יחסית עד לאותו רגע נכנס לפעולה. הוא קלע את 15 הנקודות הבאות של הבאקס כשהוא מגיע פעם אחר פעם אל קו העונשין והעלה את הבאקס ל85-94.

זה אפשר למחליפים בהדרכת בלדסו לסגור את המשחק כששתי דקות תוך הרבע הרביעי הלופז הפחות טוב העלה ל91-110. הספרס עוד הצליחו לצמק קצת עד הסיום אבל בשום שלב לא באמת הצליחו לחזור למשחק.

לספרס דרוזאן קלע 26 נקודות כשאולדריג' מסיים עם 16 בלבד אחרי הרבע הראשון החזק ומוסיף 10 ריבאונדים. רודי גיי תרם 15 עם 8 כדורים חוזרים מהספסל

יאניס הוביל את האקס עם 32 נקודות ו-8 ריבאונדים כשהוא נעזר ב-21 של בלדסו ו-20 של מידלטון.

סקרמנטו קינגס (23-13) 115 – ניו אורלינס פליקנס (24-12)

משחק צמוד ודרמטי כשהפליקנס כמעט מצליחים לאבד משחק שהיה בידיים שלהם אבל יוצאים בסוף עם הניצחון ביד.

האורחים פתחו בסערה כשהולידיי ובול סוחבים אותם ל8-22 מהיר אבל ברגע שהוליידי ירד לנוח ההתקפה שלהם נתקעה ועד סוף הרבע הקינגס כבר עברו ליתרון 25-26. המומנטום נמשך לתוך הרבע השני שביילצ'ה העלה ל30-39 שסגר ריצת 8-31 של הקינגס.

כאן הפליקנס חזרו למשחק בזריזות עם שלוש שלושת רצופות של בול והארט שנתנו להם את היתרון בחזרה 44-46. מכאן עד לרבע הרביעי התנהל לו משחק צמוד מאד כשהיתרון עובר מצד לצד. במצב של 85-86 בניצוחו של לונזו בול הפליקנס ברחו ברבע האחרון ל88-101 שש דקות לסיום.

בארנס והילד עוד ניסו לצמק במטווח מחוץ לקשת אבל שלשה של בול שמרה את ההפרש על 103-112 שתי דקות לסיום. כאן הפליקנס קצת איבדו את הראש ובארנס הוריד ל109-112 עם 40 שניות על השעון. פייבורס עוד הוסיף נקודה מהקו כששבע שניות לסיום באדי הילד מחטיא ונראה שהמשחק עומד להסתיים. אז זהו שלא. אחרי טיפ אין של הולמס ונקודות מהקו של הולידיי לקינגס היה כדור בפיגור ארבע 5 שניות לסיום . יש שיגידו שכדאי לעשות עבירה במצב כזה או שלא…הולידיי עם עבירה על ביילצ'ה בזריקה מאפשר לו להשוות במהלך ארבע נקודות. אבל לא לדאוג רדיק יסדר – הגארד הותיק קיבל את הכדור המכריע בצד השני ונתן ניצחון מוצדק לאורחים:

את הקינגס הוביל האריסון בארנס עם 30 נקודות כשבאדי הילד מוסיף 24 נקודות ו-12 ריבאונדים. דארון פוקס רשם 17 נקודות לקינגס שהתקשו להסתדר ללא מארווין באגלי ובגודן בוגדנוביץ' הפצועים.

בפליקנס היה משחק מצוין ללונזו בול שסיים עם 24 נקודות 10 אסיסטים ו-6 כדורים חוזרים. ג'רו הולידיי קלע 19 עם 7 אסיסטים כשג'יי ג'יי רדיק מוסיף 18 משלו וג'ו' הארט וברנדון אינגראם תורמים 16כל אחד.

גולדן סטייט ווריורס (28-9) 104 – דטרויט פיסטונס (23-13) 111

הסיפור ה"חם" סביב הפיסטונס השבוע היה העלאת שמו של אנדריי דראמונד כמועמד לטרייד, הסנטר שיושב על חוזה של 27M$ העונה ומחזיק באופציית לעוד 28 בעונה הבאה (אי מימוש יהיה לא צעד חכם מצידו). אמר אחרי המשחק שהוא אינו מוטרד מהשמועות כי אין לא שליטה על טרייד שיבוצע או לא והוסיף שהוא אוהב לחיות בעיר המכוניות ולשחק עבור הפיסטונס (מאמינים לו ?). לפחות במשחק דראמונד לא היה מוטרד וניפק את התוצרת הרגילה שלו , 14 נקודות ו 18 ריבאונדים. מהצד השני , דריימונד גרין לא הראה עודף חשק, הוא הורחק אחרי 2 טכניות והספיק לקלוע 2 נקודות בלבד עד שיצא.

הווריוס סיימו את המחצית ביתרון קטן.דווין קייסי לא היה מרוצה , חיפש שינוי ומצא אותו אצל דריק רוז. נקודות של רוז 5 דקות בתוך הרבע החזירו את היתרון לפיסטונס. הוא הוסיף עוד 8 עד לסיום ו22 בסה"כ.

את הווריורס הובילו ברוקס וספלמן שחיברו 50 נקודות מהספסל.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. סיקור מעולה חברים. כמה דברים ששווה להעלות לדיון:
    .
    1.אולדריג' וליילס זרקו 12 שלשות מתוך 22 ניסיונות זריקה. הם הפסידו במילווקי, אבל קלעו 118 נקודות ובכושר לא רע כשההתקפה של הספרס פורחת בזמן האחרון, במיוחד כשאולדריג' זורק הרבה יותר מהשלוש. במונחים של הספרס קבוצה שמשחקת עם שני גבוהים שזורקים מחוץ לקשת ו-3 שחקנים שחודרים לצבע זה כמעט פוסט-מודרני, ומגמה שצפויה להמשיך כי היא נותנת לספרס יתרון בקרב העצוב על המקום השמיני במערב.
    .
    2.ניצחון מדהים של הגריזליס. ג'יי קראודר שיחק כמו לברון (אפילו יותר טוב מהגרסה של לברון שראינו מול הקליפרס), אבל מה שמדאיג, וזאת לא הפעם הראשונה, זה הירידה החדה ברמה של הקליפרס כשמישהו מהרביעייה המרכזית לא משחק. הם הפסידו לשיקגו בלי קוואי ולו-וויל והיום הובסו בלי ג'ורג' וחטפו 140 נקודות. הם רק שני משחקים מהמקום השישי וזה מרגיש שברגע שאחד מהם זוכה למנוחה, תחת סיבה כזאת או אחרת, כל הקבוצה מורידה את הרגל מהגז. לא סימן טוב.
    .
    3.ניצחון שני בשלושה משחקים להוקס, כשקווין הוארטר בכושר טוב בתקופה הזאת עם 20.3 נקודות, 6.3 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק. האסיסטים הם הנתון המעניין כשהיום היו לו 5 ומשחק טוב עם הגבוהים. אטלנטה צריכה שחקן נוסף שיכול לטפל בכדור מלבד יאנג ובמשחקים האחרונים הוארטר לגמרי עושה רושם של אחד כזה, נוסף על קליעה ברמה גבוהה.

    1. הציפור הנדירה

      קלעו 12 שלשות. המילה "זרקו" מתייחסת לכל ניסיונות הקליעה. הזריקות שנכנסות פנימה הן קליעות ואלו שלא, החטאות.
      מפני ש-12 שלשות נכנסו פנימה מתוך 22 זריקות לשלשות הניסוח הנכון הוא "קלעות 12 שלשות מתוך 22 ניסיונות קליעה" (בכל מקרה נראה לי שעדיף לקצר ולכתוב "זריקות" במקום "ניסיונות קליעה").

    2. מסכים לגבי 1 ו 2. לגבי 3, מרגיש לי שהסתכלת מאקרו מדי. תוכל לרשום איך הסטטיסטיקה של הוארטר בנצחונות (2) לעומת הפסדים (1) בתקופה הזו שבה ההוקס ניצחו 2 מ-3?

  2. תודה רבה לצוות, אחלה סיקור.
    .
    הפסדנו, כצפוי, לא ביג דיל, אבל עכשיו חוזרים הביתה רק כדי להתעמת שוב עם קואץ' באד ושות' ואחר כך משחקי חוץ מול בוסטון, ממפיס הלוהטים, טורונטו ומיאמי, בקיצור רצף הפסדים לפנינו עד ה-18 לחודש. משאיר מספיק זמן כדי לעשות שינויים ברוסטר אם האסימון יפול סופסוף.

      1. דוקטור רזי הופמן

        כמו שאמרתי, אם אני סטיבנס, הייתי מוריד את הרביעייה הגדולה שינוחו ונותן לשאר לשחק. עדיף לי להפסיד לפופ עם המחליפים בבית ולנצח יום אחרי זה את פילי בחוץ…

  3. דוקטור רזי הופמן

    5 הסנט שלי מתצפיות בסלטיקס:
    בוסטון סלטיקס היא קבוצת הווינגים הטובה כיום באן בי איי עם היווארד טייטום ובראון שפשוט מגדירים את המושג קבוצת ווינגים מחדש.
    מצד אחד יש לך את שלוש הנ"ל ומצד שני יש לך את הקליפרס עם הסייבורג ו PG. אני מעדיף 3 על 2.
    נו קמבה? נו פרובלם, יש הייווארד שחזר לעצמו. זה לא רק הנקודות אסיסטים ריבאונד חטיפות ושבירת היריבה. זה גם האחוזים הנהדרים שלו.
    טייטום ובראון זה כבר פקל אבל הערך המוסף מהמשחקים האחרונים הם היווארד והטורקי קנטר.
    קנטר הוא החתיכה החסרה בפאזל של הסלטיקס ועכשיו הוא כבר מתואם עם החבורה. לא צריך לשנות כלום, לא להביא מחליפים ואפילו לא ללכת על טריידים בשביל קאת. הסלטיקס פשוט מחוברים נכון עם 4 שחקני עילית (קמבה, כח J והייווארד) ומשלימים שחלקם כמו קנטר טובים מספיק. לא צריך חמישיית סופרים, מספיק הארבע האלה…. אם סטיבנס יתנהל נכון הסלטיקס יכולים להגיע לגמר המזרח השנה ואפילו לעבור אותו.
    מילה אחרונה על שנים שלא שיחקו. סמי, כמו יאבו לא יהיה פה בשנה הבאה, את מקומו תפש גראנט וויליאמס שמפיק מעצמו הרבה יותר. נכון הקליעה לא משהו אבל ההגנה שלו טובה מאד. קארסן אדוארדס עד כה אכזבה מבחינתי, ציפיתי להרבה יותר בדקות שקיבל כי נראה היה שהוא מוכן לליגה. ב G ליג הוא גם באחוזים לא משהו למרות שהוא שם 21 במשחק הקודם.
    מי שהרשים הלילה זה טאקו עם 21 נקודות באחוזים פסיכיים ו 18 ריבאונד ב G ליג. הבחור נמצא הלילה במקום שישי בבחירות במזרח כסנטר לאולסטאר. לא חושב שייבחר כי למאמנים ועיתונאים יש חלק גדול בבחירה.

    1. רזי כבר הרבה זמן לא שמענו ממך את הטון החיובי הזה, מה קרה לתלונות אמצע הלילה?
      אתה פסימי בלילה ואופטימי ביום.
      בוסטון אחלה קבוצה רק חסר לה איזה גוש בשר גדול ולבן ששמו מתחיל ב 'ב' ונגמר ב 'ס'

      1. דוקטור רזי הופמן

        לא חסר כלום. זו קבוצה שיכולה ללכת עד הסוף בשנים הקרובות
        בראד סטיבנס מצויין בפרקטי, הבעייה שלי אתו היא במעשי. אני אומר את זה כל הזמן וגם מנחם. הכישרון עושה את ההבדל. סטיבנס צריך להיות יותר אסרטיבי. לא רואים את זה ממנו. צריך להיות יותר אגרסיבי עם השופטים ולהראות לשחקניו שהוא נלחם עבורם גם במחיר של טכניות…..

        1. סטיבנס מריך לעבור לעמדת עוזר המאמן שם הוא יבוא לידי ביטוי הכי טוב לדעתי . ושהסלטיקס יביאו מאמן שיודע לקרוא את המשחק בזמן אמת.

          1. עידו גילרי

            הייתי אומר שאם הקבוצה ב8-25 למרות לא מעט פציעות ושינויים בסגל אז כנראה שהוא יודע משהו או שניים על לקרוא את המשחק בזמן אמת.

            1. דוקטור רזי הופמן

              סטטיסטיקה, זה הכל???…..

            2. עידו גילרי

              איך זה קשור לסטטיסטיקה?

          2. דוקטור רזי הופמן

            אין צאנס
            הוא לא יהיה עוזר מאמן אלא יחזור למכללות.
            כמו שהפרופסור אמר, מאמני מכללות מרוויחים יותר ועובדים הרבה פחות ועם פחות לחץ.
            סטיבנס צריך לעבוד על עצמו. זו לא בושה ללמוד ולהשתנות קצת. לא הרבה, רק קצת….

  4. לא ברור מה קרה שם הלילה עם הקליפרס, איזו בעיה מנטלית של עייפות וזלזול כללי (?)
    סוף המשחק של נ"א מול הקינגס היה מעניין מאוד והקינגס כמעט הלכו להארכה. דווקא קבוצה עם וטרנים כמו אריזה ובארנס לא אמורה לכשול בדקות ההכרעה אבל זה מה יש.
    הסרטון עם קווין לאב מאלף. קראתי איפשהו שהוא צרח על המנג'ר אלטמן מול כל הקבוצה. כנראה כבר מזמן נשבר לו לשחק שם.

  5. הנה כל מה שהתפרק שם במהלך ההוא של לאב:
    1) אלטמן עומד ומסמן לטריסטן לבוא לחסום לסקסטון. טריסטן לא זז לשום מקום.
    2) סקסטון פשוט עומד שם וממשיך לכדרר. לא זז בשום צורה כדי להכריח שחקנים לפעולה.
    3) קווין לאב נשמר על ידי כריס פול. אף אחד לא חושב לנצל את המיסמאץ' הזה.
    4) הלב של קווין לאב.
    תרבות מועדון נוראית יצר אלטמן אם כל זה התאפשר. סקסטון הארדקאסל בדרך הבטוחה לזכות יום אחד בפרס הצ'אקר שקולע 20 נקודות מהספסל (אולי שם עדיף על Syx Williams) אם ימשיכו לתת לו יד חופשית לא למסור לאף אחד. ברור שקווין לאב עצבני. השחקן הכי טוב בקבוצה צריך לראות את הפוינט באקוורד הזה מכדרר את הקבוצה למוות.

    1. אלטמן זה ה-GM, המאמן זה בייליין.
      לאב יכול לבוא בטענות רק לעצמו שחתם על חוזה אחרי שקיירי ולברון עשו את מה שכל שחקן הגיוני שנקלע לקליבלנד אמור לעשות אם הוא לא רוצה להיקבר, וברחו. ממה שהבנתי הוא עצבני על אלטמן שהבטיח לו לבנות קבוצה הישגית והביא רוסטר מעפן של אידיוטים, אבל זה הקאבס מה הוא חשב?

      1. צודק, ביילין.
        ממה שאני רואה על המגרש, הבעיה היא שלא מוסרים לו. שלא משחקים עליו בשום צורה. הוא לוקח פחות זריקות מאשר לקח כשהיה עם לברון וקיירי בקבוצה. התפקיד שלו בקבוצה הוא לא של מנהל משחק, אז אין לו את האפשרות לקחת את הכדור ולעשות איתו מה שהוא רוצה (אלא אם כן הוא ממש רוצה להמשיך להפגין את חוסר הרצון שלו. אין כמו מפגן של לקחת כמה ריבאונדים, לרוץ לצד השני ולזרוק כדי להוכיח את הנקודה). הוא די תלוי באחרים, שתקועים בראיית מנהרה צרה להחריד.

        1. ו-וול, אם הוא חתם על חוזה כשהבטיחו לו משהו אחד ואז מיד משנים כיוון והולכים לטנקינג כשעל המגרש נותנים לשחקן הזה מהשכונה שאף אחד כבר לא רוצה לשחק איתו להוביל את הקבוצה – זה באמת מפתיע שהוא עצבני? זו אשמתו שקליבלנד בכלל לא ניסתה לקיים את ההבטחה אליו שבגללה הוא תקוע עכשיו בקבוצה?

  6. איזה ערב מטורף, תודה על סיקור מעולה!
    קוואי – לא בפעם הראשונה העונה, נראה פחות ופחות רובוטי עם אחוזים רעים
    דאלאס – גם לא פעם ראשונה, לוקה מגיע גמור לסוף המשחק וכשצמוד הם מאבדים את זה
    לאב – במקום להתבכיין, שיתפוס את הכדור ויתן משחק של 35+15 כדי שמישהו כבר יציל אותו מקליבלנד.

  7. עכשיו נראה לי שאם הייתי דראמונד הייתי שמח לטרייד מהפח זבל הזה שנקרא פיסטונס. הוא סנטר מעולה בן 26, שצריך לחשוב על החוזה הבא שלו. קבוצה שלא הולכת לשום מקום פחות נוטה לתת חוזה גדול.

    1. כסוג של פיצוי על שבוע שעבר – אם דטרויט מעבירה את דראמונד, הסנטר שמוביל בשבע השנים האחרונות כולל העונה בריבאונדים התקפיים, השחקן הכי מוכשר שדטרויט בחרה מאז גרנט היל, זה ישים את החותמת הסופית על כישלון הפרויקט בדטרויט. חותמת מאוחרת מדי, אבל חשובה.

  8. נמאס לי מלוק וולטון סופית. נכון היו ויש פציעות… אבל מרמת הכשרון שיש לו הוא יכל להוציא פי אלף.. הוא משחק ללא שיטה התקפית ללא דנא ופשוט קבוצה שהייתה תענוג לצפיה הפכה לתסכול גדול ומתמשך!

כתיבת תגובה