לעולם לא אבין למה הגול המשווה של באיירן מינכן לא אושר

אני יודע שאני קצת OUT OF IT, אבל רק עתה יצא לי לראות את המשחק שהקלטתי. לעולם לא אבין מדוע השער המשווה של באיירן ניפסל בדקה ה-101 של המשחק (הארכה של 9 דקות שנמשכה 14 דקות). הסתכלתי שוב ושוב ב-RECORDING והיה זה שער חוקי לחלוטין. (ואני לא אוהד מינכן. אני לא אוהד שום דבר גרמני).

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
21 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Eldad Ben-Moshe
Editor
09/05/2024 17:09:05

הבעיה העיקרית הייתה שבמקום לתת למהלך להסתיים ואז לשרוק, כנהוג בנבדל שהוא לא וודאי, הם שרקומלפני שהמהלך הסתיים. ואז אי אפשר לבדוק בואר, להבנתי. ולכן לא נדע מה היה קורה. השופט היה צריך לחכות עם השריקה, ובסיום המהלך לבדוק בואר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
09/05/2024 17:22:45

מנחם תודה רבה
אני אוהד של שתי הקבוצות בגלל זה הייתי מאד אמביוולנטי, אבל את באיירן התחלתי לאהוד בסוף שנות השבעים בגלל פרנץ בקנבאור ז"ל וקארל הינץ רומיניגה ייבדל לחיים ארוכים. את ריאל התחלתי לאהוד כשהגיע אמיליו בוטרגניו.
על כל פנים, השופט בדק ב VAR והסתבר שחלק מהידיים של חלוצי באיירן היו בנבדל בחלקיק השנייה של המסירה. היום זה פוסל את המסירה. הנבדל היה לפני שנמסר הכדור לבעיטה. אם המסירה הראשונה לא היתה לנבדל המסירה השנייה היתה חוקית והשער היה נחשב.
לגבי ריאל, יש לה את המאמן הכי טוב בהיסטוריה אני חושב שבכל תחומי הספורט.
גם היה שחקן מצוין וגם בן אדם טוב לדעתי. אבא של השחקנים היכן שהוא מאמן. הם מאד אוהבים אותו ונותנים הכל על המגרש!

FAN
FAN
09/05/2024 18:33:21

השופט לא בדק בואר כי הוא *לא יכול* לבדוק בואר. השריקה המוקדמת שלו מנעה את האפשרות הזאת

קפיץ
09/05/2024 18:05:34

אל בוטרה היה ענק רזי, גם את זיזו והקבוצה של רוברטו קרלוס אהבתי אבל עשיתי להם פיגו ועברתי לבארסה של פויול, צ'אבי אינייסטה והפרעוש בטח שהגועל נפש הנרקיסיסט והחבר המניאק שלו פפה היו בריאל, וסליה מסן איקר, אחד השוער הגדולים בהיסטוריה, שהיה צריך לחלוק עם הג'יפה הזאת הדשא

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
Reply to  קפיץ

כל מילה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
10/05/2024 3:00:25
Reply to  קפיץ

נו ברור אבל רק התחלתי עם העיט, אחריו היו רבים וטובים והכי אהוב עליי היה ראול. יותר מכל השאר עג שהגיע לוקה מודריץ….

שי אבן צור
09/05/2024 18:14:51

לט תבין כי אין שום הסבר מניח את הדעת למע5 זה שתמיד תהיה הטיה לטובת ריאל

כל העולם ואשתו רואים את זה בזמן אמת וזה עדיין קורה ויקרה

MacLeod 1
MacLeod 1
09/05/2024 18:24:15

דוק, השריקה הייתה לפני השער וזו בעצם הבעיה…
החוק כיום קובע שבמידה וזו קריאה צמודה יש לאפשר למהלך להסתיים ואז לגשת לוידאו. פה הקוון טעה בכך שהניף דגל באמצע המהלך והשופט טעה כששרק בעקבות הדגל ולא חיכה לסוף המהלך. טעות כפולה במקרה הזה.
כמה דקות קודם היה גם אופסייד שנשרק באמצע המהלך, מכיוון שהיה של 2 מטר. פה לא נתנו צאנס לוידאו כי זה במדריד 😀

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם השער של ריאל היה נראה לי נבדל למרות הואר וזה

FAN
FAN
09/05/2024 18:32:34

עד לפני כניסת מערכת הVAR החוק היה פשוט- הקוון (לדעתו) רואה נבדל- מניף את הדגל- המשחק נעצר

אבל בגלל הנסיון למזער טעוית נכנסה מערכת הואר
השינוי הוא כזה

קוון (לדעתו) רואה נבדל- *מחכה לסיום המהלך*- מניף את הדגל- ואז בהנחה שהיה שער בהתקפה מערכת הVAR בודקת אם באמת הקוון צדק או שאולי טעה והשער צריך להיחשב כחוקי וכך בעצם מונעים טעויות קריטיות

מה שקרה בפועל- הקוון רואה לדעתו נבדל ומניף דגל מיידית ולא מחכה(דבר כזה נהוג לעשות היום אך ורק אם הנבדל הוא ברור לחלוטין בלי צל של ספק)
גם השופט שורק *ישירות* בגלל הנבדל ולא מחכה לסיום המהלך
וברגע שיש שריקה המשחק נעצר ואי אפשר להחשיב שום דבר שקורה אחרי

החלק המטורף הוא שאם השופט היה מחכה 2 שניות נוספות על השעון השער הזה היה כנראה נחשב כי נראה (לי לפחות) שהמהלך היה מסתיים בדיוק באותה צורה עם השריקה או בלעדיה- עם הכדור בשער. ב2 שניות האלה שחקני ריאל לא באמת יכלו למנוע אותו

אהרון שדה
Editor
09/05/2024 19:37:53

הסיבה שהשער לא אושר טעות כפולה
1 של הקוון שלא חיכה והניף את הדגל
2 של השופט ששרק
ברגע שהשופט שרק לא ניתן לעצור את השריקה שכן שחקן יכול לטעון שהוא עצר
טעות אדירה שמצטרפת לטעות של נוייר השוער האגדי
ומדריד פייבוריטית מוחלטת בגמר

Air Canada
Air Canada
09/05/2024 22:26:33

מרגיש (לי לפחות) שהקוון קיבל משהו על השריקה

שי אבן צור
09/05/2024 23:58:45
Reply to  Air Canada

👍

birdman
birdman
09/05/2024 20:03:43

עדיף לבטל את הוואר. טעויות שיפוט בשטח אפשר לקבל בהבנה.

מתן יעקובי
09/05/2024 20:33:16

מנחם אני פשוט נמצא באותו mindset כמוך מאתמול בלילה. אין מעצבן כמו הטעות של השופטים ואין מרגיז מזה. בסוף גם הקוון הגיע לספסל של באיירן וביקש סליחה ושהוא יודע שהוא טעה אבל מה זה שווה כשריאל שוב מנצחים בעזרת שיפוט.

Air Canada
Air Canada
09/05/2024 22:25:16

מבאס שמשחקי כדורגל (וספורט בכלל) מוכרעים ככה. בסוף לריאל "הגיע" לנצח והיא כנראה הייתה מנצחת בהארכה. אבל, ההחלטה הזאת של השופטים שמתווספת להחלטות גבוליות ושנויות במחלוקת בהיסטוריה לטובת ריאל בצ'מפיונס גורם לזה להיראות (לפחות לי) כאילו פלורנטינו נתן קצת מזומן לקוון לפני המשחק וזה מבאס כי ריאל באמת לא צריכה את זה וזה הופך את הספורט ללא טהור

Eladkatz
Eladkatz
09/05/2024 22:32:30

אכן היתה החלטה גרועה לשרוק ולעצור את המשחק, אבל השופט שרק, שחקני ריאל עצרו, ואי אפשר לבטל את השריקה.
חיפשתי לראות אם מישהו בדק אם בכלל היה נבדל או לא, ולא מצאתי. מישהו נתקל במקרה?

דה שוט
דה שוט
09/05/2024 23:13:25

הייתה טעות של השופט.
אבל
תוספת הזמן הייתה הזויה וחרגה גם מתוך ההזייה (9 + 2 דקות וגם מזה חריגה. הדקה הייתה נדמה לי 13 בתוך התוספת!!!)
לריאל לקחו שער על פלופ למרות שנאצ'ו(ס) הגולם היה צריך לדעת שיתפסו אותו. בתאכלס נגע אמנם בגרון של קימיך אבל היה שם זינוק לאחור שלא היה מבייש את החבר'ה הטובים באנ בי איי או בפאנא.
אם לא הייתה שריקה מגיני ריאל והשוער לא היו עוצרים והיו בולמים בקלות את ההתקפה הרפה הזאת. הבעיטה הייתה גילגול לרגליים של השוער.
מי שאשמים בהפסד של באיירן הם טוכל עם חילופים הזויים (אם מישהו קיבל מעטפות מפלורנטינו – זה הוא חחח) וכמובן נוייר עם השמטה איומה. זה כל מה שריאל צריכים – תפתח להם חריץ בדלת והם יכנסו.
ואיזה מאמן אנצ'לוטי – אני מצטרף לדוקי רזי פה למעלה – 4 חילופים קטלניים בדקה 70, דם חדש, מחליפים רעבים, בוסט של אנרגיה וצמד של שחקן שאף אחד לא ידע בכלל איך קוראים לו ואיך הוא נראה. סיפור סינדרלה הזוי.
כמו רזיאל גם אני אוהד באיירן (וצ'לסי וסיטי) – אני אוהב את המחוייבות שלהם לקבוצה ואת הנטייה (בעבר יותר מבהווה) לשחק עם הראש (מת על שערים בנגיחה). אני גם אוהד את מכבי בכדורגל ואת הקבוצות של דוראנט והארדן (פעם גם של ראס, כשהוא עוד היה שחקן כדורסל).
אבל ריאל לפני כולם.

Shenanigans
Shenanigans
10/05/2024 8:48:12

חשוב לציין שסיכוי סביר שבכל מקרה היה נבדל + השחקנים של ריאל עצרו את המשחק לאחר השריקה. אז זה לא באמת שער, זה אולי 17 אחוז שער. וגם זה אחרי שהוסיפו הרבה יותר מדי תוספת זמן. וכמובן שאם זה היה הפוך לאף אחד לא היה אכפת

Yinon Yavor
Editor
10/05/2024 9:07:04

אין מה להוסיף על השריקה, אבל מה שכתבתי על טוכל עדיין שריר וקיים – הוא הפסיד להם את המשחק עם חילופים איומים בפרסונל ובתזמון שלהם.
הכניס בלם שכבר נתן לריאל שני גולים בשבוע שעבר, רק כדי שייתן להם עוד גול גם השבוע; סיים את החילופים שלו לפחות 10 דקות לפני הסוף – ובכך פציעה של שחקן גרמה לו לשחק את הדקות הקריטיות עם 10 שחקנים; הוציא את קיין שיודע גם לעקוץ במתפרצת וגם להחזיק כדור עם הגוף ובכך למשוך זמן ולעזור להגנה להתארגן – ובאמת הגולים הגיעו מאיבודים ומהגנה לא מאורגנת.
ממש פושע.
היה צריך לראות מתי אנצ'לוטי עושה את החילוף האחרון שלו – משהו כמו דקה לסיום תוספת הזמן – כשברור שהסיכוי של באירן לחזור כבר אפסי ויותר חשוב לשמור על תוצאה ולהעביר זמן.