אימפריית הרשע מכה שנית: סיכום שבוע 14 ב-NFL/ שחר דלאל

1. לא תמיד קישרו את שמו של ביל ביליצ'יק עם זה של דארת' ויידר. בדומה לדמות הקולנועית גם הוא היה בעבר איש עבודה פשוט שבחר ללכת אל הצד האפל. את הנקודה המדויקת ישימו הפרשנים ב-2007, אז נתפס מצלם סימנים של צוות האימון של הניו יורק ג'טס במה שכונה בתקשורת "ספיי גייט". השבוע, כשהתפוצצה פרשת "עשה את עבודתך" ("Do Your Job-gate") כבר אף אחד לא היה מופתע.

הרעיון שעומד מאחורי המקרה אומנם נשמע מופרך ודבילי לחלוטין – הרי מי לעזאזל צריך לרגל אחרי סינסנטי??? – אבל המציאות מציירת לנו תמונה אחרת לחלוטין.

לטובת הצופים שהצטרפו זה עתה נסביר שהשבוע נתפסו אנשי הפקה של הפטריוטס, מצוות יחסי הציבור, מצלמים את ספסל הבאנגלס במשך הרבע הראשון של המשחק מול קליבלנד. האירוע התרחש כחלק מצילומים לסדרת רשת שנקראת Do Your Job ועוקבת אחרי עובדים זוטרים של המועדון, שנועדה "לחשוף את האוהדים למה שקורה מאחורי הקלעים במועדון". הסדרה נעשתה בתיאום עם הליגה, שקיבלה את החומרים, ועם ראשי הבראונס שנתנה אישור לצוות להסתובב באיצטדיון כעיתונאים. אנשי סינסנטי לא קיבלו כל דיווח.

הפרשה התפוצה כאשר אנשי הליגה עברו על הצילומים וקלטו שמצלמה אחת עקבה במהלך כל הרבע הראשון אחרי מאמן הבאנגלס, זאק טיילור. ה-NFL הורו מיד על מחיקת הצילומים וכרגע היא בוחנת את המקרה. בהודעה לעיתונות שהוציאה, הודיעה הליגה "שהיא רוצה להגיע למסקנה הנכונה במקרה". לא פרשה, מקרה.

ביליצ'יק מיהר להכחיש. הוא העביר את מלוא האחריות על הצוות שהיה שם (מזכיר למישהו את פרשת Deflategate?) וטען שזה לא משהו שהגיע מהכיוון שלו. אבל מה שהוא בעצם אמר בין השורות הוא: "אנחנו לא רימינו. הפעם".

השאלה להמשך לא צריכה להיות האם הפטס התכוונו לרגל אחרי סינסנטי, אין לה שום חשיבות. השאלה צריכה להיות מדוע למרות טענת ניו אינגלנד כי "כל הקבוצות מרמות", רק היא – הקבוצה שתמיד נמצאת צעד לפני כולם – נתפסת.

אני לא חושב שביליצ'יק נתן את ההוראה. אני לא בטוח שיש לו בכלל מה לעשות עם הצילומים. אבל העניין הוא תרבות המועדון. תרבות לא נמדדת רק ביכולת לחזור מפיגור במשחקים חשובים, היא נמדדת בעיקר בשגרה ובאירועים היום יומיים. ואם יש עובד שמוכן לעשות את זה, כל כך בגלוי, כנראה שזה משהו שהוא למד בבית.

2. לטובת הקוראים שיושבים בציון, אדווח כי הפרשה שכרגע סיפרתי לכם עליה באריכות נופלת ברמת הסיקור שלה רק לדיווחים שמגיעים מדאלאס. הקבוצה שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים עדיין שומרת על סיכוי להעפיל לפלייאוף, אך בשל כישלונות יתר הקבוצות בדוויזיה שלה.

בימים האחרונים הכותרות מדברות על זה שג'ונס פנה למאמן אוהיו סטייט לשעבר, אורבן מאייר, במטרה שיאמן את הקבוצה, אך למרות הכחשות מצידו של הראשון, יש לכך אישור ממספר גורמים.

דעתי בנושא מאייר ידועה, אך לא היא זאת שאמורה למנוע מהקאובויס להעסיק אותו. מאייר רגיל להיות הפוסק הראשון והאחרון. הוא רגיל לנהל את הכול בדרך שלו ולקבוע איך הדברים יראו – לא משהו שאנחנו יכולים לצפות לו בדאלאס.

האירועים האלה הופכים את השיח סביב הקבוצה לנפיץ מאוד בשבועות האחרונים, עם ראיונות יומיים של הבעלים ג'רי ג'ונס והתבטאות פומבית מאוד לא שגרתית של שחקני עבר – בראשותו של טרוי אקמן – שטוענים במועדון חייב להגיע שינוי ושהסיבה שג'ייסון גאראט נשאר עד עכשיו היתה היכולת שלו להסכים לכל התכתיבים של הבעלים. יהיה מעניין מאוד בפגרה.

3. אפרופו דאלאס, אני חושב שזאת השנה הראשונה בה הליגה מתחילה להקדיש את החשיבות הראויה לחלק השלישי במערך – "הקבוצות המיוחדות". הקאובויס הן רק דוגמה אחת (מדורגים 32 בקטגוריה ב-10 השבועות האחרונים), אבל סוף סוף מראים את הקורלציה בין הצלחה בתחום הזה למאזן הכללי.

4. קליבלנד היא הקבוצה המאכזבת של השנה. קל לבדוק את זה, משום שהיא הקבוצה האחרונה במאזן כאשר בודקים את היחס שניתן לפני המשחק (Point spread). העובדה הזאת משפיעה מאוד על השחקנים, כאשר הדוגמאות לא מפסיקות להגיע.

רוקי העונה שעברה, בייקר מייפילד מתקשה להתמודד – לראשונה בחייו – עם חוסר הצלחה וזה לא משפיע רק על היחס שלו עם התקשורת. קל לראות את התסכול של השחקנים במועדון, אך קל בעיקר לראות את זה על הרסיבר המוביל שלו – אודל בקהאם ג'וניור.

נכון, הבראונס החליטו לשלם הרבה מאוד בפגרה כדי לקבל את בקהאם, אך נראה שהשידוך הזה לא היה מוצלח במיוחד. בעיקר כי נראה שהרסיבר הראוותני מתקשה להתמודד עם קווטרבק דומיננטי כמוהו. בסיום העונה, אם באוהיו לא יעשו שינויים בעמדת המאמן, יכול להיות שההצעה שקיבל בקהאם לאחרונה תהיה הרבה יותר רלוונטית:

5. נמאס לי לדבר כבר על לאמר ג'קסון (לא באמת), אבל לאחר צפייה בשני המשחקים האחרונים, הדבר שהכי מרשים אותי אצלו היא היכולת לקרוא את המגרש. כן, כבר שמענו את האמירות שהוא "צ'יט קוד" עם משחק הריצה, אבל היכולת שלו לחפש קודם כל את המסירה – גם כשמגיע לחץ – ולעבור את כול ההתפתחות של המהלך (Progression) זה משהו שיש רק לגדולים ביותר. רק שיישאר בריא.

6. תואר ה-MVP כבר רשום בטאבו על שמו של ג'קסון, אך אם היו מעניקים את תואר "שחקן החצי השני של העונה" ראיין טאנהיל היה מועמד מוביל. הקווטרבק של טנסי אומנם קיבל רק לא מזמן את המפתחות לקבוצה, אך בינתיים הוא מוביל את הליגה ברייטינג לקווטרבק (118.5), בכל הקטגוריות של יארדים למסירה ובעיקר מוביל את הטיינטס למאבק אימתני על הכרטיס האחרון לפלייאוף. גם מהלך השבוע שייך לו:

7. המצב בג'טס כבר מזמן לא מצחיק, אבל האירוע האחרון עם לביון בל (הלך לשחק באולינג למרות שהיה חולה ולא שיחק השבוע) מראה כמה המועדון הזה לא מתפקד. הבעיה שאף מנהל עם עתיד לא יסכים להתקרב אליו.

8. אני כנראה בדעת מיעוט, אבל "המהלך" ההגנתי של מרכוס וויליאמס על ג'ורג' קיטל מחייב הרחקה, ולא רק שריקה לעבירה:

9. פלייאוף המכללות נקבע ביום ראשון, כאשר LSU הראשונה תפגוש את אוקלהומה הרביעית, ובחצי הגמר השני ייפגשו אוהיו סטייט (2) והאלופה קלמזון (3). לא, הפעם לא אלבמה לא תהיה שם (סיימה 13 בדירוג הסופי).

 10. עונת הפוסט סיזן במכללות נפתחת עם משחקי הבולים, בה לכל קבוצה עם שישה ניצחונות יש אפשרות לסיים עונה עם הרגשה של מנצחת. מכאן אוציא קריאה לכל השחקנים שאין להם מה להוכיח יותר למקבלי ההחלטות – תישארו בבית ותתכוננו לדראפט במקום לסכן את עצמכם במשחק חסר חשיבות.

*

משחק יום חמישי (03:20): ניו יורק ג'טס (8:5) אצל בולטימור רייבנס (2:11)

הסיפור המרכזי של המשחק הוא הפציעה של לאמר ג'קסון שהשביתה אותו מאימונים השבוע. כשנשאל במסיבת העיתונאים האחרונה לפני המשחק הבטיח שיעלה למגרש וציין (חצי בצחוק) כי הפציעה קרתה משום שבחר למסור במקום לרוץ.

גם אם יקרה משהו לא צפוי, והקווטרבק לא יעלה למגרש (RGIII כבר מתחמם), הרייבנס אמורים לעשות את העבודה מול הקבוצה שניצחה העונה רק פעם אחת בחוץ (מול וושינגטון) ולהבטיח את הביתיות בפלייאוף.

בצד השני, השחקנים של מתאם ההגנה גרג וויליאמס ינסו למצוא דרכים לעצור את ה-MVP העתידי. זה לא יהיה קל, אבל הם יקבלו עזרה מסם דרנולד שהתעורר בחודש האחרון ומציג אחוזי השלמה של למעלה מ-60%, ויחס של 2-9 בטאצ'דאונים לעומת האיבודים. השבוע הוא יקבל בחזרה את לביון בל, שחוזר אחרי שבוע מחלה.

הימור: הרייבנס יסגרו את הסיפור כבר במחצית.

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. יופי של פוסט, תודה
    .
    לגבי הפייסמסקינג של קיטל, אני קצת מהסס.
    נכון שזו עבירה קשה ומסוכנת אבל במקרה הזה היה נראה לי שויליאמס ביקש לעכב ולא להפיל. קצת כמו שבכדורסל המגן מחבק את המתקיף בפסט ברייק.
    מצד שני, לתגובה של הליגה יש כאן גם ערך הצהרתי, אמירה שחש דברים שפשוט לא עושים. זה חשוב יותר כדי למנוע מקרים שיקרו מאשר להעניש על מה שקרה.

    1. כפי שאמרת, לדעתי האמירה צריכה להיות בהקשר של "מה היה יכול להיות". הסיבה לאיסור (שהיה מותר ברוב שנות הליגה) היא הסכנה משבר בצוואר ולכן העונש צריך להיות בהקשר של התוצאה החמורה ביותר. מה גם שבמקרה הזה זה לחלוטין היה מכוון ונמשך יותר משניה-שתיים.

  2. אהבתי את הנק' לגבי הספיישל טימס, אלו באמת חלקים שיכולים להביא נק' ממקומות לא צפויים. ושאלה בהקשר של אליל הספיישל טימס טייסום היל- האם קרה אי פעם ששחקן השלים במשחק אחד טאצ'דאון בתפיסה, ריצה ומסירה גם יחד?

  3. לאמאר אפילו מצליח לתזמן את הפציעות שלו , זו ורסטיליות של MVP אמיתי.

    מישהו עוד זוכר שמקאפרי היה חזק במירוץ?

    1. השנה היתה רשימה מאוד חלשה של מאמנים, אך מתוכה קליבלנד כנראה קיבלו את זכות הראשונים לבחור – אבל הם באמת בחרו גרוע. עם זאת, אני באמת מאמין שהם יכולים להיות מהקבוצות האלה שחותכים מוקדם ומחליפים מאמן אחרי שנה (סיכוי לא גבוה אבל אפשרי)

  4. מאוד מקווה שבקאהם ג'וניור לא יגיע לניינרס, סוג של שחקן פרימדונה ומעצבן, ומאוד לא מתאים למרקם הקבוצתי המשובח שנבנה בסאן פרנסיסקו.
    התאקל המושלם של טנהיל אכן היה מהלך המחזור, עד שהגיע קיטל וגרף את כל הקופה.

  5. לגבי הפטס:
    אני חושב שיש כמה אי דיוקים בעובדות שציינת, אבל חושב שזה לא המהות.
    אני כן חושב שזה מאוד משנה מה היה שם. אפשר לטעון ספקולציות לכאן או לכאן, אבל אז זה מה שזה יישאר. ספקולציות. אותי מאוד מעניין מאוד לדעת מה היה שם, כאוהד פוטבול בכלל והפטס בפרט.
    היות ויש כאן הרבה על הכף בעיניי צריך לתבוע מהליגה 2 דברים מרכזיים:
    1. שחרור של הקלטת כדי שנוכל לשפוט באמת מה היה שם. כי יש דיווחים שחד משמעית לא היה שם משהו שלא רואים בשידורי הטלוויזיה הרגילים וכו'.
    2. פוליגרף של בליצ'ק לאמת את מה שהצהיר השבוע (שלא קשור אליו, ושלא הוא ולא הסקאוטס רואים את הקלטות האלה וכו'.
    היות ואני לא מבין בתחום אסתפק גם בדרישה השנייה.
    תאורטית גם אם אין יכולת משפטית לאכוף את זה אם יאיימו בעונש חמור אם לא יעשה זאת – ובמידה אכן לא פשע – הוא יסכים.
    אני יכול להבין אחרים שיקשו עליי "מה אתה משחק אותה מתרגש, כבר הייתם שם בעבר". לא יודע אם המחשבות שלי כאוהד מעניינות כאן מישהו, אבל כן יכול לומר את זה: אני לא סומך של השיפוטיות של הליגה לשני הצדדים. גם אם יזכו את הפטס וגם לא. רוצה כאן משהו אובייקטיבי.
    מצחיק כמה שקיפות בסיסית לא קיימת כאן

      1. איך זה מלמד אם בליצ'ק או קבוצת הפובול קשורה/מרוויחה מכל העניין? אין לי בעיה שתבוא תגיד "די ברור שהם רימו, הם חשודים בעניין הספציפי הזה מהתחלה, זה מספיק לי". לגיטימי. אבל יש משהו בעובדות שמוכיח לך כרגע משהו? באים אנשי ביטחון של הליגה ואומרים להם "אתם מצלמים משהו אסור" אז הצלם אומר משהו בסגנון "אז בוא נסגור עניין". שתבין, אני מבין את עמדתך אבל רוצה לגבש דעה על סמך עובדות. כאוהד פטס אני מוטרד מזה אז זכותי לרצות עובדות ולא השערות. נראה לי דרישה לגיטימית.
        בוא נאמר ככה: הספייגט הראשון הוא אכן כתם. אבל הוא חד פעמי, אפשר לומר "כולם עושים" וכו'.
        אלה דברים שעכשיו כבר לא רלוונטיים בעיניי ולכן בעיניי זה חמור פי כמה (דיפלייט גייט כאחד שצלל הרבה יותר לעומק מהממוצע – אני חייב לומר שדי ברור לי שלא היה כלום).

        1. איך, איך אוהדי הפטריוטס מרגישים מקופחים אחרי פעמיים שהליגה מצילה לכם את התחת? וכנראה תעשה ככה גם הפעם. איך ברור לך שלא היה כלום עם הכדורים? יש אדם, שמדבר עם בריידי הרבה ואחראי על הכדורים, ומכנה את עצמו הדיפליטור, והוא נכנס לחדר שאין בו מצלמות לפני המשחק עם כל הכדורים בשק ויוצא אחרי כמה דקות. בנוסף בריידי אחד שאכפת לו מכל השטויות האלה, והקבוצה עושה הכל כדי להשיג יתרון במהלך משחק וכבר רימתה בעבר. וגם בריידי משמיד את הטלפון שלו יום לפני שהוא נחקר, כי היה צריך להחליף במקרה.. מה חסר לך כדי שזה יהיה אמיתי? וידאו של האיש מוציא אויר מהכדורים ומחייך למצלמה?

    1. הפטס מודים שהיה משהו שעבר על חוקי הליגה. זה לא נתון לוויכוח (אם כי אני מאמין לביליצ'יק שזאת לא היתה הכוונה).
      העניין הוא אחר, לדעתי אף עובד זוטר לא היה לוקח אחריות על משהו כל כך מהותי אם לא היה חושב שיש לו גיבוי מאחורה (בין אם ההערכה שלו מוצדקת או לא). ההנחה שהוא ראה את זה קורה בעבר, אחרת זה לא היה קורה. בנוסף, גם האמירה של ביליצ'יק ש"הפעם לא עשינו את זה" מעלה הרבה סימני שאלה.
      .
      אני שם את הארגון הזה ברמה הכי גבוהה של ניהול שיש בספורט המקצועני. היכולת שלהם להשיג יותר מהאחרות ולמצוא את היתרונות במקומות שאף אחד לא מחפש היא אגדית (יש לי במגירה הווירטואלית כתבה על הנושא הזה בדיוק), ולכן קשה לי להאמין שתופסים אותם כל כך הרבה פעמים. זה רק גורם לך לחשוב מה קורה בפעמים שהם לא נתפסים.
      .
      אגב, אנחנו בישראל (וגם אני) לעולם לא נבין לעומק את הנושא המעקב אחרי קבוצות אחרות – הרי פעם קראנו לסקאוטים מרגלים – זה עניין תרבותי נטו.

      1. אני לא מבין כל כך את הטענה שלך, שחר. אתה מאמין לבליצ'ק או לא? חושב שקבוצת הפוטבול הרוויחה מקצועית מצילומים אסורים או לא? כי אני מבין שאתה אומר גם בפוסט וגם בתגובה משהו בסגנון "מאמין לבליצ'ק אבל זה חמור מאוד" ואני לא מבין איך אפשר לשלב בין השניים?
        בליצ'ק טוען במפורש שאין לו קשר והם מתדרכים את הסקאוטים שאסור לצלם וכו'. אפשר לטעון שהוא שקרן, אפשר להאמין לו ואני לא מבין את האפשרות שלך, השלישית של "אני מאמין לו אבל זה נורא חמור".

        1. אסביר: אם נבודד את המקרה הזה ספציפית, אני יכול להאמין לביליצ'יק (בכל זאת סינסנטי…).
          עם זאת, כנראה – וזה גם הוא עצמו אומר (בין השורות) – שהם עושים דברים אחרים, וזה כבר עניין אחר לגמרי.

          1. אולי הוא התבטא מעבר למה ששמעתי. בדברים ששמעתי בעצמי לא מצאתי כלום, אבל כלום שיש בו מעין הרשעה עצמית.
            אותי הפרשה מבאסת רצח, והייתי מאוד שמח שהפטס היו מנפקים יותר הבהרות.

          2. ואגב, זה בדיוק העניין: הדברים האחרים זה ספקולציות. כפי שכתבתי בתגובה אחרת, דיפלייטגייט בעיניי זה קשקוש למשל. אז אני לא מניח ולא מקבל דברים מאליהם, והיות ופה יש בוודאות עבירה שנעשתה הייתי כאוהד מצפה מהפטס ליותר הבהרות בעניין. את האמירות בנוסח אולי כאן לא היה כלום אבל בליצ'ט וכ'ו בעיניי זה אמירות שלא מקדמות

  6. מחשבות:
    המשחק בNOLA הוא אחד המהנים בהם צפיתי השנה, יום טוב לשבת ולצפות בפוטבול, גורם להתאהב עוד יותר.
    למדתי שאין PI בנסיון פאנט, היה מדהים לראות איך נראה כיסוי הגנתי שאיום הPI לא קיים, בלי זה הסיינטס מנצחים.
    מאוד התרשמתי מגוף והראמס, דומיננטיות אדירה בשני צידי המגרש מול קבוצה עדיפה.
    אכזבת העונה ( או אחת מהן) היא אודל בקהאם, לא קרוב למה שהיה אמור להיות כלי התקפי מאיים.
    גם היום, כמו בכל שבוע- אכתוב כי הרייבנס בדרך חסופרבול ושהשושלת של ניו אינגלנד תמה. אפשר להאשים את היעדר התופסים, אבל זה לא משנה. נגמר. אני כן רוצה לקחת המון ממה שחשבתי וכתבתי על הבילס. קבוצה הרבה יותר חזקה ובנויה כהלכה ממה זיוחס לה. כמובן שכדי לעלות לליגה של הגדולות- היא צריכה קווטרבק.

  7. תודה שחר.
    לא כל כך ברור לי הסיפור של הפאטס. אתה מתאר כאן מקרה של סידרת רשת שעשו בכלל על הבראונס, ושם גילו שיש צוות שמצלם את יריבתם סינסי. איך זה קשור לניו אינגלנד? סידרת הרשת המדוברת היא של ניו אינגלנד?!?! ההיגיון אומר שזו סידרה "נייטרלית" שלא שייכת לאף גורם בליגה. אם זה כן של ניו אינגלנד, אז איך הבראונס בכלל הסכימו שקבוצה אחרת בליגה תצלם אותם?!?
    משהו מאוד לא ברור לי בעובדות של הסיפור.
    תוכל להבהיר את זה?

    1. זאת סדרת רשת על העובדים הזוטרים של הפטס (צירפתי לינק לכל הפרקים בכתבה), הפעם הצילומים התמקדו באחד הסקאוטים שהגיע לבחון את סינסנטי במשחק מול הבראונס.
      הסיכום מראש (כנראה) היה שמצלמים רק את הסקאוט וצילומי "אווירה", הצלם לקח כנראה חופש לצלם עוד כמה דברים.

      1. למה שהבראונס (או כל קבוצה אחרת) תאפשר למישהו לצלם בזמן המשחקים שלה?
        נראה לי כמו פירצה שקוראת לגנב. במקרה הזה הגנב כנראה שמע את הקריאה…

        1. יש קבוצות שהיחסים איתם טובים יותר מאשר אחרות ובשורה התחתונה מדובר בהחלטה של הקבוצה *בידוע* הליגה (ולא מעבר). זה כנראה לא היה יכול לקרות עם הג'טס (היריבה הגדולה של ביליצ'יק) אבל כנראה כן עם הברס איתם יש להם יחסי עבודה מצוינים.
          .
          נוסף לזה, צריך גם לזכור שהליגה היא בעצם שותפות בין 32 קבוצות והן אמורות לפעול ביחד למען שיפור המוצר, לכן בד"כ צוותי יח"צ לא שותפים ליריבויות הגדולות בין הקבוצות.

          1. לא יודע מה צילמו או לא צילמו , כמה סה אמור לעזור או לא.
            לא צריך לצלם שום דבר בשביל לנתח את הבנגלס.
            מה שמגוחך זה שכל שבוע אנחנו שומעים איך צוות האימון של ניו אינגלנד שולט בכל דבר קטן ויודע הכל על כל דבר שקורה ופתאום על זה הם לא יודעים כלום

            1. אין דבר שהמנכ"ל של קבוצת NFL לא יודע (ביליצ'יק מחזיק גם בתפקיד הזה למי ששכח). הוא מוביל את התרבות של המועדון, לטוב ולרע, וככה העובדים שלו מתנהלים.
              .
              אני אתן דוגמה לקשר בין הנהלת הקבוצה לאנשי היח"צ:
              לפני כשנתיים היה שחקן של הברס שכולם ידעו שישוחרר אחרי ה-1/6 (כדי שלא יכביד על תקרת המס) אך זה לא פורסם רשמית. במקביל אנשי היח"צ של המועדון פרסמו כל פעם הודעת "מזל טוב" לכל שחקני הסגל (90) שחגגו יום הולדת. באופן "מפתיע" הם שכחו אותו.
              .
              לגבי הבנגלס – מקס קלרמן העלה אתמול טענה שעל פניו נשמעת הגיונית: זאת הפעם הראשונה שהם פוגשים את המאמן שלהם והם רצו לקבל עליו מידע. תיקח את זה לאן שאתה רוצה.

  8. אף מנהל עם עתיד יסכים להתקרב לג'טס?
    יש לך מושג בכלל מי המנהל של הג'טס?
    הג'נרל מנג'ר החדש של הג'טס שהוחתם אחרי שפיטרו את הקודם ל אחר הדראפט והפרי איג'נסי הוא ג'ו דאגלס.
    אחד המנהלים הכשרוניים והמבטיחים בליגה שעבד בפילדלפיה ובאלטימור תחת האווי רוזמן ואוזי ניוסום
    יש לו חוזה ל 6 שנים

    1. מכיר אותו טוב מאוד ובקיא במה שהולך בג'טס יותר מרוב הקבוצות בליגה (מה גם שכל התהליך כלל ראיונות של עובדי הברס – הקבוצה שאני אוהד).
      אחרי שאמרתי את זה, הבעיה נמצאת גבוה יותר ואני גם לא חושב שניתן לזלזל במי שדאגלאס החליף. זה עמוק יותר (הרבה יותר) ולדעתי גם הוא לא יסיים את החוזה שלו (שש שנים זה נצח במונחי ניו יורק).
      ההסתכלות שלי בסעיף 7 היתה עם מבט לעתיד ומחשבה שהג'טס קרובים להפוך למשהו בסגנון של הבראונס או הניקס של ימנו. עם זאת, בקריאה מחודשת אני מסכים איתך שזאת אולי היתה אמירה פזיזה וצריך לתת לדאגלאס לפחות פגרה אחת לפני שאפשר יהיה לקפוץ למסקנות.

      1. דאגלס החליף את ה GM הכי גרוע בליגה שנכשל בדראפט ופרי אייג'נסי שנה אחר שנה.
        זה האיש שבחר את כריסטיאן האקנברג בסיבוב שני,בק טו בק סייפטיס בסיבובים 1-2 , דארון לי סיבוב ראשון,דווין סמית סיבוב שני, זה האיש שמעולם לא בחר OL לפני סיבוב רביעי ובחר DT בבחירה שלישית כשהקבוצה משוועת לפאס ראשר או OL .

        זה נכון שהבעיה מתחילה ונגמרת בבעלי הקבוצה.
        ג'ו דאגלס הוא פחות או יותר התקווה האחרונה

  9. מצב המאבק על הפלייאוף כרגע:
    AFC:
    1. בולטימור 11-2 – הבטיחו את הפלייאוף ומעשית גם את ראשות הבית וקרובים מאוד להבטחת שבוע חופש.
    2. פטריוטס 10-3 – ניצחון יבטיח פלייאוף. ניצחון ביתי על הבילס יבטיח את ראשות הבית.
    3. קנזס סיטי 9-4 – הבטיחו פלייאוף וראשות בית. מחכים לנפילה של הפטריוטס בשביל אולי שבוע חופש.
    4. יוסטון 8-5 – יתרון פנימי על טנסי, אבל הן נפגשות עוד פעמיים עד סוף העונה.
    ווילד קארד 1. באפלו 9-4 – בהנחה שהם ינצחו את הג'טס הם קרובים מאוד להבטחת המקום בפלייאוף, עם סיכוי מסוים לעקוף את הפטריוטס.
    ווילד קארד 2. פיטסבורג 8-5 – צריכים עוד להתמודד עם בולטימור ובאפלו.
    עדיין במירוץ: טנסי 8-5 – יש עדיין מאבק צמוד עם יוסטון על ראשות הבית.
    סיכוי תיאורטי: קולטס/ריידרס 6-7 – די תיאורטי וכנראה מצריך הפסד של פיטסבורג לג'טס.

    AFC:
    1. ניינרס 11-2 – ניצחון על אטלנטה יבטיח מקום בפלייאוף, אבל ניצחון על סיאטל די הכרחי עבור ראשות הבית.
    2. גרין ביי 10-3 – ניצחונות על מינסוטה ואחת מבין שיקגו ודטרויט יספיקו לראשות הבית, אבל עבור שבוע חופש מאזן מושלם יהיה הכרחי.
    3. סיינטס 10-3 – הבטיחו את ראשות הבית ויחכו לנפילה של הפאקרס כדי להיאבק על שבוע החופש.
    4. דאלאס 6-7 – יתרון פנימי על האיגלס, אבל הן עוד נפגשות פעם נוספת העונה במשחק שיכריע את ראשות הבית הזה.
    ווילד קארד 1. סיאטל 10-3 – ההפסד לראמס סיבך את סיאטל, אבל ניצחון על קרוליינה או אטלנטה יספיק לכרטיס לפלייאוף, ואז ניצחון על הניינרס יסדר ראשות בית וכנראה שבוע חופש.
    ווילד קארד 2. מינסוטה 9-4 – הפסד לפאקרס עלול לאפשר לראמס לעקוף אותם.
    עדיין במירוץ: ראמס 8-5 – יש להם דאלאס, ניינרס ואריזונה. הפסד אחד כנראה שולח אותם הביתה ו-3 ניצחונות יציבו אותם בעמדה טובה לעלות.
    איגלס 6-7 – בשוויון במאזן עם דאלאס ויש עוד משחק ביניהם על ראשות הבית הגרוע.
    סיכוי תיאורטי: שיקגו 7-6 – זקוקים לנצח הכל ונפילה גם של מינסוטה וגם של הראמס.

      1. בהחלט חשוב, אבל זה בעיקר תלוי בקרב הישיר בין האיגלס ודאלאס. לאיגלס יש את הרדסיקנס והג'ייאנטס וכנראה שהם ינצחו את שניהם, כך שניצחון שלהם על דאלאס יסגור עניין לטובתם, ואילו ניצחון של דאלאס על האיגלס יגרום לכך שניצחון אחד על הרדסקינס יספיק, והם יכולים להרשות לעצמם להפסיד לראמס.

    1. לא מדויק.. הראמס צריכים ניצחון אחד יותר ממינסוטה. אני חושב שמיני ינצחו רק את הצ'ארג'רס השבוע (קשה, קשה…), ויפסידו את שני האחרונים (פאקרס, מאנדיי נייט בבית, והברס בחוץ, שלג וכפור). הראמס ינצחו השבוע (דאלאס), יפסידו לניינרס וינצחו את הקארדינלס (קל). במאזן זהה, הראמס עולים ועוד עונה הולכת לפח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט