חילופים בצמרת- סיכום מחזור 13 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: רביב פייג, עידו רבינוביץ ויאן מלניקוב

king of the hill, ווילסון

משחקי יום חמישי של חג ההודיה

אכלו אותה, דטרויט.


דטרויט ליונס (1-8-3) 20 – שיקגו ברס (6-6) 24
דיוויד בלאו (22/38 ל280 יארד 2 ט"ד וחטיפה) במשחקו הראשון במדי דטרויט תחת הסנטר, דווקא נתן מחצית ראשונה מעודדת כשהצליח להניע את הכדור יפה ופיתח כימיה טובה עם קני גאלודיי (158 יארד וט"ד ב-4 תפיסות) אבל שיקגו הצליחה להישאר קרוב ולהפוך את התוצאה עם 2:22 לסיום המשחק. בדרייב הבא בלאו עשה את הטעות הראשונה שלו וזרק לחטיפה שהעניקה לברס את הניצחון.
מיטש טרוביסקי (29/38 ל338 יארד 3 ט"ד וחטיפה) מראה התאוששות לא פחות מניסית בביצועים בשני המשחקים האחרונים כשהוא עובר את ה300 יארד באויר לראשונה זה 16 משחקים. עזרו לו אנתוני מילר ואלן רובינסון עם 140 ו86 יארד בהתאמה.

דאלאס קאובויס (6-6) 15 – באפולו בילס (3-9) 26
ג'רי ג'ונס עצבני אש וג'ייסון גארט מרגיש את הכיסא רותח, כשהקאובויס הפילו עוד משחק בצורה פאטתית כשהבילס החזקים באו להתארח בג'רילנד.
ג'וש אלן מוכיח שלא צריך לשכוח אותו בשיחה על הק"ב הטוב ביותר שיצא ממחזור 2017 כמו ק"ב אחר שהוא איום באוויר ובקרקע כשהוא מוסיף אחד משלו באויר ואחד בריצה.
בסופו של דבר המשחק היה הרבה פחות צמוד ממה שנראה על לוח התוצאות כשדאלאס "נהנים" מ8 נקודות בגארבג' טיים לצמק את התוצאה.

אטלנטה פאלקונס (9-3) 18 – ניו אורלינס סיינטס (2-10) 26
מאט ראיין לא הצליח להתגבר על טעויות קריטיות של מחצית שניה (2 חטיפות ופאמבל) שעזרו לניו אורלינס לברוח אחרי שאטלנטה קצת התקרבה לקראת הסוף.
אבל בסה"כ רוב המשחק היה בשליטה של הקדושים כשדרו בריס (18/30 ל184 וט"ד) פחות דומיננטי ונעזר בטייסום היל הורסטילי לט"ד באויר ואחד על הקרקע.
צמרת הNFC מערב הולכת ומסתבכת ומחכים לנו מאצ'אפים מדהימים ונראה איזה דרו בריס נקבל שבוע הבא מול הניינרס החזקים.

המחזור של יום ראשון

בולטימור רייבנס (2-10) 20 – סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (2-10) 17

המשחק שנערך בגשם שוטף במרילנד, הפגיש שתיים מהקבוצות החזקות ביותר בNFL היום והוכיח שהן הגיעו למעמד בזכות.
במשחק שנראה שקול מאוד החליפו השתיים מהלומות הדדיות כשכל אחת מנסה לנצל חולשות של הקבוצה השניה.
המחצית הראשונה זכתה למירב הניקוד תוך כדי גישוש למציאת הנוסחה שתגרום לאחת מהן למצוא את הפרצה שתקם אותם מספיק כדי להגניב ניצחון.
שתי ההתקפות הניעו את הכדור יפה במחצית הראשונה כשבולטימור משתמשת המון בריד אופשיין שנראה שלהגנת הניינרס לא ממש הייתה תשובה עבורה ולמאר ג'קסון (14/23 ל105 יארד וט"ד) זכה להצלחה על הקרקע וגם הפעם עבר את ה100 יארד בריצה. מהצד השני התקפת הניינרס מצאה חולשה באגפים של הגנת בולטימור ורחים מוסטרט הרץ זכה למשחק קריירה עם 146 יארד וט"ד.
במחצית השניה ההגנות כבר עשו את התיקונים הנחוצים (ככה זה כשיש לשתי הקבוצות מאמנים מהטובים בליגה) וראינו מחצית שקטה יחסית מבחינת ניקוד כשלבסוף הרייבנס מצאו את עצמם אחרונים עם הכדור והגיעו לפוזיציה של שער שדה של ג'סטין טאקר בשנייה האחרונה, שהעלה אותם לניצחון ונתן להם, לפחות כרגע, את ראשות הAFC.
הניינרס יכולים לצאת מעודדים גם מההפסד הזה, כשהובילו, במשחק חוץ גשום, סטטיסטית ברוב הקטגוריות ועצרו את התקפת הרייבנס הקטלנית (מס' 1 בליגה) על הישגים נמוכים משמעותית ממה שהם רגילים.

אריזונה קארדינלס (1-8-3) 7  – לוס אנג'לס ראמס (5-7) 34

דווקא כשחשבנו שאריזונה וקיילר מארי משתפרים משבוע לשבוע ונהפכים לקבוצה לגיטימית, ודווקא כשחשבנו ששון מקווי איבד את זה והראמס כבר לא יחזרו להיות פאוור האוס התקפי בליגה, הNFL הוכיח לנו שאף אחד לא יודע כלום ותצפה לבלתי מצופה.
ג'רד גוף התפוצץ על הגנת הקרדינלס עם 424 יארד אויריים ו2 ט"ד כשרוברט וודס (172 יארד ב13/19!! טירוגוטים) וטיילר היגבי עם 107 יארד וט"ד הם הנהנים העיקריים. טוד גרלי תרם 85 יארד וט"ד משלו.
התקפת הראמס שפכה 549 יארד כוללים על אריזונה וההגנה רמסה את קיילר מארי ב6 סאקים.
מארי (163 יארד חטיפה וט"ד ניחומים בריצה) ירצה לשכוח את המשחק הזה כשגם משחק הריצה לא עזר לו בכלל.


קרוליינה פאנתרס (7-5) 21 – וושינגטון רדסקינס (9-3) 29
הפתעה נוספת המחזור כשקרולינה הושפלה בבית על ידי וושינגטון החלשה. קריסטיאן מקקפרי כמעט ולא בא לידי ביטוי במשחק וזה הוכיח את עצמו מטופש מספיק כדי לאבד יתרון של מחצית ראשונה ולהפסיד את המשחק.
דווין האסקינס (13/25 ל147 יארד בלבד) זוכה לנצחון שני בקריירה הצעירה שלו הרבה בזכות משחק הקרקע של  דריוס גייס שתרם 129 יארד ו2 ט"ד ואדריאן פיטרסון עם 99 יארד וט"ד משלו.
קייל אלן  (27/46 ל278 יארד) התחיל את המשחק טוב עם 2 ט"ד ברבע הראשון, אבל ההגנה שלו לא הצליחה לעצור את ריצת הרדסקינס ולא עזר גם הט"ד הנוסף שלו בריצה ברבע הרביעי.

פיטסבורג סטילרס (5-7)  20 – קליבלנד בראונס (7-5) 13

הסיבוב השני לא כלל קסדות מתעופפות ואפילו לא אגרופים, וגם התוצאה על הלוח הייתה שונה לחלוטין. קליבלנד אמנם פתחה את המשחק עם 10 נקודות רצופות אבל לא הצליחה לגבור על דוולין הודג'ס וההגנה של פיטסבורג, ומשחק חלש נוסף של מייפילד בהובלת פרדי קיצ'נס סגר סופית את הדלת האחורית של קליבלנד לפלייאוף, והשאיר אותה פתוחה לרווחה עבור פיטסבורג.

מוריד את הקסדה בעצמו, דולין הודג'ס

אינדיאנפוליס קולטס (6-6) 17  – טנסי טייטנס (5-7) 31

משחק נוסף בעל השלכות פלייאוף הפגיש את הקולטס עם הטייטנס המפתיעים בהובלת ראיין טנהיל המפתיע עוד יותר. טנהיל עדיין לא סיפק את הנפילה שכולם חיכו לה, וגם הקולטס לא הצליחו לעצור את הרכבת בה נהג. אמנם חסימת שער שדה הייתה זו ששברה את הקרח ברבע הרביעי, אבל משחק לא גדול של בריסט בשילוב עם 149 יארד על הקרקע של דריק הנרי השאירו את טנסי חזק במירוץ.

ניו יורק ג'איינטס (10-2) 13  – גרין ביי פאקרס (3-9) 31

השלג לא זר לאהרון רוג'רס, וההפסדים לא זרים לניו יורק ג'איינטס. למרות זאת, עד לרבע הרביעי המשחק נראה היה צמוד והמשיך את התקופה החלשה של גרין ביי, הפאקרס הצליחו לברוח מהג'איינטס בעזרת שתיים מתוך ארבע מסירות הט"ד של רוג'רס במשחק. דבאנטה אדמס תפס שתיים מאותן ארבע, בעוד דניאל ג'ונס המשיך לאבד כדורים בקצב מסחרר אך נסלח, עם שלוש חטיפות נוספות.

פוטבול בשלג, פאקרס- ג'איינטס

דנבר ברונקוס (8-4) 24 – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (8-4) 20

הופעת הבכורה של דרו לוק הייתה כל מה שיכול היה לבקש. לפחות מבחינת התוצאה הסופית. משחק פושר בין שתי קבוצות שגמרו את העונה כבר מזמן היה בדרכו להארכה, לאחר שער שדה מדויק שהשווה את המשחק 14 שניות לסיום. אבל קורטלנד סאטון הצליח לסחוט עבירה לעומק המגרש, שהכניסה את הסוסים לטווח שער שדה, אותו קבר ברנדון מקמנוס בלי בעיה. לבם של הצ'ארג'רס נשבר בדרך חדשה ויצירתית – שוב.

אולי הפעם יצליח לו, ג'ון אלווי ודרו לוק

סיאטל סיהוקס (2-10) 37 – מינסוטה וייקינגס (4-8) 30

לא ברור כיצד הגיעו הסיהוקס למצב הזה, ומשחק כאוטי נוסף במאנדיי נייט לא עזר להבהיר את העניין. עם אינסוף תהפוכות, איבודי כדור, טעויות בכיסוי ומיעוט מפתיע של עבירות, מחצית שנייה שיצאה משליטה הסתיימה כפי שתמיד מסתיימת כשראסל ווילסון פוגש את מינסוטה וכשקירק קאזינס עולה למסך של ESPN. הקאמבק מפיגור 17 נקודות ברבע הרביעי היה קרוב מתמיד, אך עצירה בדאון רביעי ו-3 הייתה זו ששמה סוף הגיוני יחסית לעוד פרק מבולגן בסיפור של הסיאטל סיהוקס.

סינסנטי בנגלס (11-1) 22   – ניו יורק ג'טס (8-4) 6

סינסי לא ניצחה משחק כבר 350 ימים והם היו בדרך הבטוחה להיות הקבוצות השלישית בהיסטוריה שתסיים ללא ניצחון. ואז הגיעו הג'טס…

כלל חשוב לחיים: אנשים מסוימים יכולים להשתנות קצת, אחרים משתנים הרבה, ואז יש את אדם גייס שנשאר בדיוק אותו מאמן. הג'טס התלהבו מהמאמן שניצח להם שלושה משחקים ברצף עם 34 נקודות למשחק ברצף המרשים הזה שכלל פירוק טוטאלי של הריידרס שאז נמצאו במקום השני של הויילד קארד בקונפרנס.

אולם, גייס יודע להתאים את עצמו ליריבה יותר מכל מאמן אחר בליגה, וזה אולי התכונה הרעה ביותר שלו. אנדי דלטון חזר לליינאפ של הבנגלים ונראה כמו גרסת הפריים של עצמו, שזה לא מדהים, אבל די והותר כדי להביס את הג'טס האומללים.

ג'קסונוויל ג'אגוארס (8-4) 11 – טמפה ביי באקנירס (7-5) 28:11

הטמפה ביי באקנירס העונה הם כנראה ההגדרה המילונית של "ספינה לא יציבה". אמנם, יש אספקט אחד בהם הפיראטים טובים כל משחק ומשחק העונה: לחץ על הקוורטרבק.

5+ סאקים בשני המשחקים האחרונים שלהם, פעם ראשונה שזה קורה מאז שנות הזוהר של תחילת המילניום.

הבאקס עלו ליתרון 25 ללא מענה מהשכנה הפלורידאנית ושייטו לכל אורך המחצית השנייה. ג'יימיס ווינסטון באופן מפתיע לא נחטף, אך גם לא מסר ט"ד. ניק פולס נראה רע והוחלף על ידי גארנדר מינשו במהלך המשחק, כאשר המשופם יפתח גם בשבוע הבא מול קוורטרבק 80 מיליון הדולרים.

קנזס סיטי צ'יפס ( 4-8) 40 – אוקלנד ריידרס  (6-6) 9

על אף ההשפלה בשבוע שעבר, לריידרס הייתה הזדמנות להשוות את המאזן של הצ'יפס בראש הבית. פטריק מהומס ידע את זה, אף אחד לא מתעסק עם ראשות הבית של פטריק מהומס.

לא יום אדיר של מספר 15 באדום, 15/29 באוויר, 175 יארד וט"ד בודד. אמנם התקפת הצ'יפס שמה 40 נקודות, בנוסף ליום חזק ביותר של הגנה חלשה לרוב, אז הוא בחר יום טוב לקחת קצת חופש.

אף על פי שהפסידו בגדול, הריידרס היו עם יותר זמן פוזשן ויותר יארדים כוללים מיריבתם. שלושת האיבודים לעומת ה-0 העגול של הצ'יפס היה מה שהטה את כף המאזניים לצ'יפס המקומיים.

יוסטון טקסנס (4-8) 28– ניו אינגלנד פטריוטס (2-10)  22

עשור שחון עבר על הטקסנס במשחקים נגד הפטריוטס, עשור שחון שסוף סוף הגיעו לקיצו בליל ראשון.

המפתח לניצחון אתם שואלים: דומיננטיות של קוורטרבק הטקסנס על טום בריידי, מתי פעם אחרונה זה קרה?

דשון ווטסון מסר רק 25 מסירות, אמנם גם השלים 18 מהם, מסר שלטשה ט"ד ולא איבד כדור. בריידי הציג יותר מסירות אבל באחוזי השלמה נמוכים יותר (24/47) ונחטף פעם אחת על שלושה ט"ד.

הפאטס עדיין היו במשחק בשניות הסיום, אולם טעות של ברנדון בולדן בשחזור האונסייד קיק חתם את המשחק לטובת המקומיים מיוסטון.

מיאמי דולפינס (9-3) 37 – פילדלפיה איגלס ( 7-5) 31

בחמשת השבועות האחרונים, המיאמי דולפיס במאזן 2-3 חיובי, לאחר שכל העונה לכלכו עליהם שהם עושים טאנקינג בכוונה, באותו יום בו גם הבנגלס וגם הרדסקינס מנצחים, הדולפינים השאירו את כל העיר פילדלפיה בשוק.

בריאן פלורס שוב הוכיח את עצמו כמאמן עם כמה טריקים בשרוול כאשר עשה את אחד מהמהלכים הכי מחוכמים בהיסטוריה, טריק פליי בדאון רביעי ליד השער בו הפאנטר מסר לבועט לט"ד, פעם ראשונה בהיסטוריה שזה קורה!

חובה לציין לטובה את דבונטה פארקר שנותן את עונת חייו תחת צוות האימון הנוכחי, 2 ט"ד שלו יחד עם 157 יארד באוויר הובילו את כל השחקנים.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. לא התלהבתי מהפליי של מיאמי. למה הם נערכו שם? לא לבעיטת הרחקה, ולא לפילד גול. זה נראה פליי רגיל להשגת ט"ד. הפאנטר תיפקד כ-ק"ב ולא כבועט, הקיקר תיפקד כשחקן שדה (כביכול חוסם, בהמשך הסתבר שתופש) אבל לא כבועט. זה היה בסה"כ פליי רגיל עם ציוות שונה של שחקנים ממה שרשום להם בכרטיס שחקן.

          1. אין צורך ללחוץ על הקישור 🙂
            זו הטענה שלי, למרות שמיאמי מה הם עושים פשוט זה היה יותר מדי מוזר שהם סמכו על זה שהקיקר יהיה פנוי לחלוטין תוך שתי שניות שהיו לפאנטר לזרוק אליו.

            1. הסיבה היא ההיסוס של המגנים של פילי שנתנו לו את הזמן.

            2. מבין את ההגיון רק שההגנה נערכה שם עם 2-3 יותר שחקנים כך שמבחינתי זו הייתה טעות בשיקול דעת

          2. גם אני ישר חשבתי על זה, המהלכים הדביליים בתולדות הפוטבול (ואגב, אם הווטרבק היה עומד שני מטר אחורה זה היה יכול להיחשב מהלך סביר אבל ככה?)

  2. סיכום מצוין, תודה.
    כמה נקודות:
    1. במשחק של אטלנטה כדאי לציין 3 אונסייד קיק רצוף של אטלנטה, כאשר בכל המקרים הפלקונס הצליחו להשיג את הכדור (אחד מהמקרים נפסל על דגל גבולי).
    2. קשה להיות מופתעים מההישגים של קיילר מארי נגד הראמס, ובמיוחד נגד ארון דונאלד.
    3. ראסל ווילסון חטף פיק סיקס… ובכלל המשחק של סיאטל ומינסוטה היה מלא באיבודים, כולל בקיק אוף בסיום.
    4. יש מצב שגם קבוצה של גולשי האתר תנצח את הג'טס…
    5. הריידרס מסכנים. עד שבסוף עשו טאצ'טדאון אז הבעיטה נחסמה וקנזס רצו לעוד 2 נקודות.
    6. בריידי שומר כוחות לפלייאוף…

    1. אכן זה היה מטורף – 3 אונדייד מוצלחים ברצף. פסיכי לגמרי!
      לדעתי פייטון הצטרף לישיבות הספיישל טימס השבוע.

  3. ובמאבק על הפלייאוף המצב הוא כזה:
    AFC:
    1. בולטימור 10-2
    2. ניו-אינגלנד 10-2
    3. יוסטון 8-4
    4. קנזס 8-4
    ווילד קארד 1: באפלו 9-3
    ווילד קארד 2: פיטסבורג/טנסי 7-5
    עדיין במירוץ: קולטס/אוקלנד 6-6
    סיכוי תיאורטי: קליבלנד 5-7

    NFC:
    1. ניו-אורלינס 10-2
    2. סיאטל 10-2
    3. גרין ביי 9-3
    4. דאלאס 6-6
    ווילד קארד 1: סן פרנסיסקו 10-2
    ווילד קארד 2: מינסוטה 8-4
    עדיין במירוץ: ראמס 7-5, איגלס 5-7
    סיכוי תיאורטי: שיקגו 6-6

    1. המאזנים כתובים באופן המתאים לאנגלית. בעברית הניצחונות צריכות להופיע בימין. כדי שהמאזנים ייכתבו כך יש לכותבם בצורה הפוכה מאשר באנגלית. כלומר, כותבים בתחילה את ההפבדים ובסוף את הניצחונות, ואז הניצחונות יופיעו בצד ימין.

    2. משהו מעוות אם קבוצות של מאזנים מעולים כמו 2-10 וגם 3-9 צריכות וויילד קארד ואולי לא יעלו בגגל משחק אחד.

  4. ושוב אני עושה את זה, כמו עש שמרחף אל הלהבה, הסוף ידוע מראש.. משחית לעצמי את הלילה ואת היום שלאחריו (הרי פוטבול אי אפשר לראות בלי סיקס פרק), וכה צפוי הוייקינגס מפסידים משחק גדול. הגנה וואי וואי אוברייטד, פריכות ואופי לוזרי משהו.. כעת הפלייאוף בסכנה. לוח המשחקים מדאיג, הסגולים (8:4) עם הליונס, צ'ארג'רס (חוץ), פאקרס (MNF) וברס (חוץ) מול הראמס (7:5) עם הסיהוקס, קאובויס(חוץ), ניינרס (חוץ) והקרדינלס..
    אני חוזה שהראמס יפתיעו מול הניינרס והויקינגס ייפלו מול הליונס או הצ'ארג'רס (יפסידו לפאקס וברס), והופ אנחנו במאזן 9:8 זהה.
    מה קורה במצב הזה? מה הייתי ברייקר?

      1. תלוי באיזה מצב…
        אם אתם מפסידים לצ'ארג'רס במקרה שתיארת אז יהיה לכם מאזן 5-7 כמו לראמס בתוך החטיבה במצב כזה יהיה גם שוויון במאזן מול יריבות משותפות (סיאטל,אטלנטה, שיקגו ודאלאס) ואז הולכים לחוזק ניצחונות. במקרה ותבחרו להפסיד לליונס לראמס יהיה מאזן טוב יותר מול החטיבה והם עולים. קח בחשבון שב7-9 גם לברס יס סיכוי להצטרף לחגיגה.

        1. וואו, עף לי הראש. תודה. בשנה שעברה מצאתי אתר שמחשב סיכויים והסתברות( דרך אלגוריתם מן הסתם) לעלייה לפליאוף, השתתפות וזכיה בסופרבול בכל רגע נתון הוא פגע בול אגב. אנסה למצוא אותו ולשתף.

            1. נראה לי שכן. תודה אור.

  5. ניו אינגלנד נהייתה לי קשה לצפייה.
    גם הירידה החדה של בריידי בשנה וחצי האחרונות גם החוסר בWR. וגם סוני מישל שלא משחזר את עונת הרוקי שלו
    אין לי שנאה לניו אינגלנד כמו שיש לרבים שעוקבים אחרי ה NFL הרבה שנים.
    ב 3 השנים הראשונות שלי בפוטבול ניו אינגלנד הגיעה ל 3 סופרבולים ודי נהייתי מהמשחק שלה.השנה זה רק בייליצק משחק ההגנה והלוז הקל עקב היותה ב AFC East.
    מאד מקווה בשנתי הרביעית הנציגה של ה AFC תהיה קנזס של מהומס או בולטימור שדבר כמו למאר ג’קסון לא ראיתי ממרום 4 שנותי בNFL
    עוד קצת לגבי ה AFC.כל הכבוד לסטילרס.זו מסורת של מועדון ששני כוכבים עוזבים הקווטרבק נפצע בתחילת העונה ועוד פציעות מתווספות בראשות שוסטר והם כרגע בווילה קארד.מייק טומלין מעולם לא סיים עונה במאזן שלילי והושמץ הרבה.מגיע לו הרבה קרדיט
    קליבלנד אכזבת העונה.אין אפילו ווילד קארד.
    לגבי ה NFC פשוט חגיגה.אקבל באהבה כל אחת שתגיע לסופרבול-סיינטס פקרס סיהוקס 49ers ויקינגס ובתקווה שהקאובוס המאכזבים יסיימו ראש בית ולא האיגלס אז גם הקאובויס למרות האכזבה מהתוצאות לעומת הסגל המרשים

    נהייתי מכור לפוטבול(ב 2 העונות האחרונות במיוחד).חבל פספסתי הרבה שנים.עכשיו ביוטיוב פעם בכמה זמן רואה תקציר ארוך של הסופרבולים החל משנת 2000 כדי להשלים חוסרים

    תודה לכל החברה פה על ההשקעה העצומה בפריוויואים ובסיכומים

  6. לדעתי כל מה שעומד מאחרי המהלכים המוזרים של הדולפינס השנה (זה לא הראשון, אבל הוא לגמרי אחד הקיצוניים), הוא שפשוט אין מה להפסיד.
    במקסימום מה יקרה? יפסידו ויעלו בדירוג הדראפט? אז מנסים.
    מלבד זאת – פארקר – ואוו. איזה משחק!

    אני לגמרי מסכים עם הטענה לגבי הטאנקינג!
    צריך לזכור משהו מאד מאד חשוב – טאנקינג לא מבוצע על ידי שחקנים (זה לא ליגה ישראלית פה), אלא על ידי הנהלות!…ע"ע סאם הינקי מפילי בכדורסל.
    השחקנים בצפון אמריקה תמיד יגיעו לתת את התחת, למעט מקרים של שחקנים מאד ספציפיים בעבר (ואולי גם בעתיד), אבל קבוצה כאוסף של שחקנים תמיד תעלה כדי לנצח, גם אם ההנהלה משאירה את הקבוצה כמעט ללא שחקנים, במטרה להפסיד כמה שיותר.
    אפילו פילי של סאם הינקי, שהיתה חבורת שחקני יורוקאפ מחוזקת, לא שברה את שיא ההפסדים והייתם רואים שחקנים קופצים לפרקט בפיגור 20 ו 30 הפרש. החוזה והתדמית מעל הכל, מה לעשות. לשיטת הסחר בקיצוני בשחקנים יש גם צדדים חיוביים וגם שליליים.

  7. למאר ג'קסון ניצח את המשחק. משחק שקול מאד אבל בכ"ז עם הרגשה כמעט כל הזמן שהרייבנס תנצח.
    לראשונה מזה זמן רב התאכזבתי מהפאטס. הם היו עצבנים. בריידי צעק פעמיים על כמה שחקנים (כולל אדלמן). ביליצ'ק נראה חסר אונים על הקו, נראה לי שזה סוף המסיבה (וגרונקובסקי באותו זמן משתתף בריקוד הצירלידרס המדהימות של הלייקרס…)

  8. שני הפסדים יש לסאן פראן העונה, בשניהם מערכת קבלת ההחלטות בדרייב האחרון פשוט קטסטרופה. נגד סיאטל דרייב מבוהל עם מסירות במקום ריצה שעבדה יפה, נתנו לוילסון את הכדור בתוך ההארכה, שלשום, ויתור מוזר על אופציה לפילד גול סביר שהיה מכריח את העורבים להילחץ להשיג טאץ׳ דאון בתגובה. כנראה שה 49 יזדקקו לעוד שנה כדי להתשפשף והשנה ניפרד מהם מוקדם יחסית בפלייאוף, למרות תוצוגות הגנתיות מהמרשימות שראיתי.

  9. מתוך כל קבוצות הפלייאוף, נדמה לי שאפשר לפסול על הסף את האפשרות שמי מהבאות תיקח את התואר השנה:
    סטילרס
    בילס
    דאלאס/פילי
    סיאטל?
    טקסנס

    גם הפאקרס די מתנדנדים אחרי שני המחזורים האחרונים, וקאזינס הוא לא QB לאליפות, נקודה.
    מה שמשאיר אותנו עם רייבנס, 49, סיינטס, צ׳יפס, ו(רק בזכות נהרות הניסיון) פטריוטס.

    1. לדעתי לצ'יפס עם ההגנה הנוכחית אין סיכוי
      גם לא לניינרס עם כל האהבה והכבוד
      .
      אני קצת מתבייש להגיד בקול רם אבל אני מריח שיבה לחיים בפלייאוף של הקאובויס (כן כן). אם יסתדרו להם הכוכבים, מבחינת חומר השחקנים הם יכולים לתת פייט לכל קבוצה. כן, אני יודע שגארט וכו' ועדיין.

      1. קודם שיעלו לפלייאוף 🙂
        דווקא הניינרס גדלו עליי בשבועות האחרונים, חזקים בהמון עמדות שמובילות לפברואר באופן מסורתי. התקווה היא לאיזה ריקוד קלאסי בין בריז/רוג׳רס לבריידי/מהומס, אבל לגמרי רואה את גאראפולו מול למאר שוב.

      2. הקאובויס בגלל השיטה אם יעלו לפלייאוף אפילו במאזן 8-8 תארח את המשחק הפלייאוף הראשון בגלל שהיא ראש בית מול קבוצה שבודאות יהיה לה מאזן יותר טוב משלה(פקרס סיינטס סיהוקס או 49ers)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט