סופרבול במחזור 13 – לקראת המחזור בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: יניב שושני, שחר דלאל ועידו יצחקי

הMVP ההתקפי מול רוקי ההגנתי של השנה. מי ינצח?

פריוויו למחזור 12

אינדאנפוליס קולטס (5-6) – טנסי טייטנס (5-6) (אינדאנפוליס, ראשון 20:00)

משחק ראש בראש בין שתי נציגות של הבית הדרומי ב- AFC, כאשר המפסידה תתרחק מאוד מהעפלה לפלייאוף, ואילו המנצחת תשפר את מצבה בתמונת הווילד קארד ואף תמשיך להיצמד לטקסאנס במאבק על ראשות הבית.

שתי הקבוצות מגיעות למשחק במומנטום שונה לגמרי. הקולטס סופרים ניצחון בודד בארבעת המחזורים האחרונים, ואילו הטייטנס רושמים הפסד בודד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, מאז החל ראיין טנהיל לפתוח כקווטרבק פותח במקום מרקוס מריוטה.

נתון מעניין – דריק הנרי מוביל את הליגה ביארדים וט"ד קרקעיים מאז המחזור התשיעי.

תחזית – משחק עם הרבה ריצות של שתי הקבוצות, ובסיומו תמשיך טנסי את הרצף המרשים שלה עם עוד ניצחון חשוב.

הפך לבלתי ניתן לעצירה, הנרי (צילום: titansonline.com)

פיטסבורג סטילרס (5-6) –קליבלנד בראונס (6-5) (פיטסבורג, ראשון 20:00)

בששת המחזורים האחרונים הפסידו הסטילרס רק פעם אחת, והיה זה לבראונס במשחק בו התפתחה מהומה גדולה רגע לפני ששתי הקבוצות יורדות לחדרי ההלבשה, ותמונתו של מיילס גארט חובט עם הקסדה בראשו של מייסון רודולף הסעירה את הליגה גם ימים ארוכים אחרי תום המשחק.

במפתיע, שתי הקבוצות עדיין בתמונת הפלייאוף, כך שמעבר להיותו משחק טעון בגלל האירועים הנ"ל, המשחק קריטי עבור שתי הקבוצות, ובעיקר עבור הבראונס, שהפסד שלהם יוציא אותם מהמירוץ לפלייאף כמעט בוודאות.

נתון מעניין – לסייפטי מינקה פיצפטריק יש 5 חטיפות כדור העונה במדי הסטילרס., ראשון בליגה יחד עם עוד שני שחקנים

תחזית – כל תוצאה אפשרית, אבל אנחנו הולכים על ניצחון של הפלדות, שיצליחו לנקום בבראונס על ההפסד במשחק הקודם, וישפרו עמדות במאבק הפלייאוף.

יהיה משחק חם (צילום: latimes.com)

מיאמי דולפינס (9-2) – פילדלפיה איגלס (6-5) (מיאמי, ראשון 20:00)

למרות מאזן שלילי ומאכזב, לאיגלס יש סיכוי לא רע להשתחל לפלייאוף, הרבה בזכות לוח משחקים קל יחסית עד תום העונה. הדרך מתחילה במיאמי, נגד קבוצה שאיבדה מזמן עניין בליגה, ונושאת עיניה יותר בכיוון של הגרלת הדראפט הבאה עלינו לטובה.

נתון מעניין – מיאמי סופגת הכי הרבה נקודות בליגה.

תחזית – הניצחון חשוב יותר לפילדלפיה, היא קבוצה טובה יותר מאשר מיאמי, והיא אכן תנצח ותגיע למאזן חצוי, בפעם השישית העונה.

.

הפנים אומרות הכל, וונץ (צילום: inquirer.com)

דנבר ברונקוס (8-3) – לוס אנג'לס צ'רג'רס (7-4) (דנבר, ראשון 23:25)

שתי קבוצות מאכזבות ומאוכזבות (הצ'רג'רס הרבה יותר) נפגשות למשחק נטול משמעות בקור המקפיא של דנבר. ברנדון אלן ימשיך לפתוח אצל הברונקוס,  בתקווה לשפר במשהו את מצבה העגום של ההתקפה, שמדורגת בתחתית הליגה מבחינת יארדים ונקודות.

אצל הצ'רג'רס ינסה פיליפ ריברס להתאושש ממופע האימים שלו מול הצ'יפס (נחטף 4 פעמים), ולהציל משהו מכבודה של הקבוצה בעונה המפוספסת שעוברת עליה.

נתון מעניין – הרץ האחורי עם הכי הרבה יארדים וט"ד במסירה הוא אוסטין אקלר מהצ'רג'רס.

תחזית – משחק פתוח לגמרי, ונהמר על ניצחון לצ'רג'רס, אבל גם זה בקושי.

הלכה העונה, נשאר הכבוד, ריברס (צילום: yardbarker.com)

יוסטון טקסנס (4-7) – ניו אינגלנד פטריוטס (1-9) (יוסטון, שני 03:20)

לפעמים מגיע רגע בחייה של קבוצה, שבו עליה להוכיח שהיא שייכת לדרג הגבוה בליגה ומקומה בין אריות הליגה. ובכן, יוסטון מגיעה לרגע שכזה, מול קבוצה שנוהגת להתעלל בה על בסיס סדרתי.

מאז שהצטרפה לליגה בשנת 2002, יוסטון במאזן 10-1 מול ניו אינגלנד, כולל הפסד כואב בחצי הגמר האיזורי של עונת 2016. זה הרגע של דשון ווטסון ודיאנדרה הופקינס לנצח את המכונה המשומנת של הפטריוטס, ולהראות שהם "על אמת" העונה, ולא מסתפקים רק בעצם ההעפלה לפלייאוף. יעזור להם במשימה קרלוס הייד, שבעונתו השישית בליגה עומד לחצות לראשונה את רף ה-1000 יארדים בריצה, ומשחק טוב שלו יהיה חשוב מאין כמוהו מול קבוצה עם סקנדרי אימתני כמו הפטריוטס.

ולנצח את הפטריוטס השנה זאת משימה לא פשוטה, בעיקר בגלל ההגנה ההיסטורית שמעמידה הקבוצה העונה. ההגנה מדורגת שניה בספיגת יארדים וראשונה בספיגת נקודות, חוטפת הכי הרבה כדורים (20), ובהנהגתם של ג'יימי קולינס, סטפון גילמור ודווין מקורטי הפכה ליחידה קטלנית, בעיקר כנגד התקפת המסירה.

בתחום ההתקפי המצב פחות מזהיר, אבל ההתקפה עדיין יעילה למדי, כאשר היא מדורגת חמישית בליגה מבחינת צבירת נקודות, למרות שהיא ניצבת במקום ה-18 מבחינת צבירת יארדים.

נתון מעניין – הגנת הפטריוטס הרשתה רק פעם אחת השנה לתופס להגיע ל-100 יארדים.

תחזית – למרות המאזן המדהים של הפטריוטס השנה, ולמרות המאזן בין הקבוצות לאורך השנים, תצליח יוסטון סוף סוף לנצח את ניו אינגלנד, ותשמור על המקום הראשון בבית הדרומי הצפוף.

יצליחו מול הגנת הפטריוטס? (צילום: clutchpoints.com)

 

בוליטמור רייבנס (2:9) – סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (1:10) (בולטימור, 20:00)

העונה הנוכחית של סן פרנסיסקו מזכירה קריירה של כוכב עולה בעולם האיגרוף. היא התחילה עם קרבות קלים לריפוד המאזן (באקס, באנגלס), עברה למפגש מול יריב עולה וצעיר שהתחיל תהליך דומה (קליבלנד), המשיכה לקרבות מול אלופים (קבוצות פלייאוף) לשעבר שנמצאים בירידה (ראמס, סיאטל) ונכון לעכשיו הגיע לשלב בה היא פוגשת טוענות נוספת לכתר (גרין ביי, בולטימור).

בניגוד להרבה קרבות איגרוף, אין מועמד מוביל לניצחון. הגנת הניינרס בהחלט נראית כמו הדבר האמיתי, אך היא עדיין לא התמודדה עם צורת המשחק של הרייבנס, בראשותו של לאמר ג'קסון – התקפת הריצה הטובה בליגה וקבוצה מגיעה עם שבעה ניצחונות רצופים וממוצע של 35.1 נקודות למשחק.

גם השחקנים של קייל שנאהן לא פראיירים והם מגיעים למפגש הזה עם ממוצע של 30.2 נקודות למשחק, כולל 37 שהם המטירו על ההגנה המצוינת של הפאקרס בשבוע שעבר. הדיבורים לפני המשחק יהיו על המפגש החוזר מסופרבול 47, אך השאלה האמיתית היא אם נקבל קרב חוזר בסופרבול 54.

סינסנטי באנגלס (11:0) – ניו יורק ג'טס (7:4) (סינסנטי, 20:00)

בניגוד ל-NBA בליגת הזאת תמיד רוצים לנצח, גם אם זה אומר שתקבל בחירה נמוכה יותר בדראפט הקרוב. הג'טס הוכיחו את זה בשבוע שעבר, כאשר הביסו את אוקלנד בתצוגה התקפית שאיש לא ציפה לה. סינסנטי הוכיחו את זה במהלך השבוע, כאשר ויתרו על הניסוי של ראיין פינלי בעמדת הקווטרבק והחזירו את אנדי דלטון להרכב הפותח. הרבה עניין לא יהיה כאן, אבל אולי נקבל משחק פתוח והתקפי.

אריזונה קארדינלס (1-7-3) – לוס אנג'לס ראמס (5:6) (גלאנדייל, 23:25)

החלון הולך ונסגר, אבל הראמס עדיין שומרים על עצמם עם הראש מעל המים בניסיון להשיג את המקום האחרון בפלייאוף ה-NFC. הם יודעים שהם חייבים להתאושש מההפסד בשבוע שעבר (בולטימור) מול יריבתם לבית ה-NFC מערב, אחרת שון מקווי יצטרך לשבת בבית בינואר, לראשונה מאז התחילה קריירת האימון שלו.

לעומתם, המארחים מגיעים למשחק הזה כשאין להם הרבה מה להפסיד. השחקנים של קליף קינגסברי אומנם לא יזכרו את העונה הזאת בחיבה, אבל זה היה ברור לכולם שהם נמצאים בתהליך בנייה. הנתון המעודד מבחינתם הוא ההתקדמות של הקווטרבק הרוקי קיילר מארי, ששומר בינתיים על 64.6% השלמה במסירות שלו – נכון לעכשיו הנתון הגבוה בהיסטוריה לרוקי. איך הוא יתמודד הפעם מול ההגנה של לוס אנג'לס?

קנזס סיטי צ'יפס (4:7) – אוקלנד ריידרס (5:6) (קנזס סיטי, 23:25)

הריידרס הודיעו לעולם שהם כבר לא הבדיחה של הליגה, כאשר השיגו ניצחון מוחץ על יריבתם לבית ה-AFC מערב כבר במחזור השני. מאז הריידרס חוו הרבה עליות ומורדות בעונה שלהם (כולל התבוסה מול הג'טס בשבוע שעבר), אך הם עדיין חזק בתמונת האליפות של הבית ובמאבק על כרטיס הווילד קארד.

עם זאת, המועמדת הברורה לניצחון תהיה קנזס סיטי שמגיעה לאחר ניצחון דחוק על הצ'ארג'רס. בשבוע שעבר פאט מהומס הראה שהוא עדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה, כאשר גם משחק הריצה לא התאושש עם חזרתו של לאשון מק'קוי.

בכל מקרה, מדובר באחד המפגשים הטעונים ביותר ב-NFL עם קרבות שהתחילו אי שם בליגת ה-AFL והמשיכו בין שני מחנות האוהדים המסורים ביותר בליגה. בדרך כלל במשחקים כאלה אין משמעות למאזן הקבוצות, אבל כשיש תואר על הפרק אנחנו בהחלט צופים ניצוצות.

נו, תחזור כבר למהומס המלהיב!

קרוליינה פנת'רס (6-5) – וושינגטון רדסקינס (9-2), 20:00

קרוליינה יכולה להאשים רק את עצמה בהפסד לניו אורלינס בשבוע שעבר. הפסד שמעשית חיסל את הסיכויים הקלושים ממילא של הפנת'רס לעלות לפלייאוף. החטאת בעיטה פשוטה מ28 יארד של הבועט ג'ואי סליי (שהתווספו לשתי החטאות אקסטרה פוינט) 2 דקותלסיום המשחק, הוציאו לדרך דרייב של הסיינטס שהסתיים בניקוד ובניצחון שהבטיח לקדושים את ראשות הבית ושלח את קרוליינה עם הראש בין הידיים. הדיבורים על מקאפרי כMVP נמוגו ממזמן, וכל שנותר לפנתרים מהעונה הזו הוא להחליט האם הם ממשיכים עם קייל אלן מאחורי הסנטר גם בשנים הבאות. החלטה לא פשוטה בכלל מצפה לרון ריברה, שע"פ מס' דיווחים ייצטרך אף הוא להוכיח את מקומו בקבוצה במשחקים הקרובים. בצד השני, דווין האסקינס רושם ניצחון ראשון בקריירה על הליונס כשהוא מפגין יכולת רעה ומסיים עם שני איבודים. לא נראה מבטיח במיוחד עבור הקבוצה מהבירה. קרוליינה יביסו את הרדסקינס במשחק חסר חשיבות.

ההימור שלנו? החיוך ימחק כשהקריירה שלו תימשך שנה בלבד.

ג'קסונוויל יאגוארס (7-4) – טמפה ביי באקנירס (7-4), 20:00

במשחק לפרוטוקול בלבד תארח ג'קסונוויל את טמפה לדרבי של מדינת פלורידה. היאגוארס בוחרים לפתוח עם ניק פולס ולא עם הסנסציה של פתיחת העונה – גרנדר מיינשו. בפועל לא נראה שזוכה הסופרבול מ2017 עדיף על בחירת הסיבוב השישי לאחר שבשבוע שעבר, 48 ניסיונות מסירה שלו לא הולידו ולו ט"ד אחד בתבוסה הקשה שהקבוצה ספגה מטנסי. מנגד, טמפה ביי ממשיכה בשלה – משחק מסוכן המבוסס על מסירות ארוכות ולא מוכיח את עצמו כיעיל. לפעמים זה עובד, כמו בהתפוצצות נגד הראמס (55 נקודות) או בשבוע שעבר מול הפאלקונס, אבל המאזן מראה אחרת. כל זמן שווינסטון ממשיך לפתוח כקווטרבק של טמפה ביי, הקבוצה יכולה לשכוח מפלייאוף. השינוי הוא הכרחי. מי שבעיקר מרוויח מהסיפור הזה, הם התופסים של השודדים (מרקיז גודווין בפרט), שמסדרים לעצמם מספרים פנטסטיים שוודאי יסייעו בחוזה הבא שייקבלו. משחק שקול ולא מעניין יסתיים בניצחון של ג'קסונוויל. 

ניו יורק ג'איינטס (9-2) – גרין ביי פקרס (3-8), 20:00

מאז שני משחקי הבכורה החלומיים של דניאל ג'ונס, יצאו הענקים מניו יורק לרצף של שבעה הפסדים רצופים, שככל הנראה ימשיך גם הערב, כשהקבוצה תפגוש בגרין ביי החזקה במטלייף סטאדיום. הג'איינטס היו קרובים בשבוע שעבר, אך נכנעו להגנה של הברס במשחק חוץ קשה. גרין ביי רצתה להיות העונה קונטנדרית. פתיחת העונה המדהימה תחת המאמן החדש, מאט לפלור הפיחו המון תקווה בקבוצה מוויסקונסין, וארון רוג'רס חזר להציג את היכולת מימיו הגדולים. אלא שהמחזור האחרון החזיר את הפקרס לגודל טבעי. הניינרס שחטו את גרין ביי מהשנייה הראשונה שעלו למגרש, כשקייל שאנהאן עושה שחמט לכל המהלכים של לאפלור ורוג'רס. הדרך לסופרבול בNFC תהיה חייבת לעבור דרך סן פרנסיסקו, אז גרין ביי יכולה רק לפנטז. בעונה כזו, ועל אף המאזן, הם עדיין רחוקים מלהיות באמת מועמדים לאליפות. לפחות הערב הם יביסו את הג'איינטס וייצברו ניצחון נוסף שוודאי יקנה להם יתרון במאבקים על המיקומים בצמרת.  

יתאושש מהתבוסה לניינרס?

סיאטל סיהוקס (2-9) – מינסוטה וייקינגס (3-8), בין שני לשלישי, 03:15

משחק הפריים טיים של יום שני מספק לנו מפגש אדיר בין שתי קבוצות צמרת שניצחון עשוי לקרב אותן אל עבר שבוע החופש בצמרת הNFC הצפופה. משחק מומלץ לצפייה, לכל אוהד פוטבול באשר הוא.

סיאטל ידעה שהמשחק בפילדלפיה הוא מוקש שאותו היא חייבת לצלוח, ובתנאי מזג אוויר לא פשוטים, צלחה את המשימה בהצטיינות. זה הלך קשה, זה לא היה קל – אבל למזלם של הסיהוקס, לקבוצה יש את רגעי הקסם שלה, בהם היא בלתי ניתנת לעצירה. פעם זה מאליק טרנר עם תפיסה במהלך פנטסטי, פעם זו ריצה אדירה של ראשרד פני, או סתם סקראמבל מוצלח של ראסל ווילסון. בשילוב ההגנה הנהדרת שחנקה את וונץ עד אובדן הכרה, לסיאטל זה הספיק. הדיבורים על ווילסון כשחקן המצטיין של העונה אמנם דעכו במעט לאחרונה (היכולת המטאורית של לאמאר ג'קסון), אך חשוב להזכיר שווילסון נותן עונה שבהחלט ממקמת אותו ברשימת הגדולים ביותר. כל זמן שהוא על המגרש, סיאטל יכולה לנצח כל קבוצה בליגה. אחת השאלות הקריטיות של התקפת סיאטל היא היכולת של די קיי מטקף. מצד אחד, הוא עושה כמעט הכל נכון – יש לו את המהירות והאתלטיות, מנצח קרבות אחד על אחד בקלות ומבצע את הראוטים בצורה נפלאה. מאידך, מטקלף מפיל את הפוטבולבלי סוף ולא מצליח להשלים תפיסות גם כשהוא לבד לגמרי. ההיפך הגמור מטיילר לוקט. אם מטקלף יממש את הפונטנציאל שבו, ההתקפה של סיאטל תשתדרג משמעותית.

מינסוטה חוזרת משבוע הביי,היישר למפגש היום, כשבפעם האחרונה בה שיחקו, הוייקינגס חזרו מפיגור של 20 בדרך לניצחון ענק על דנבר. קירק קאזינס, הקווטרבק שחטף אש מה השנייה בה דרך במיניאפוליס, סוף כל סוף מצדיק העונה את חוזה העתק שקיבל עם נתונים נהדרים, ואפילו הוביל את הקבוצה לניצחונות במשחקים צמודים (עקב האכילס שלו בקריירה). יחד עם דלווין קוק שמתגלה כאחד הרצים הטובים בליגה, ולמרות חסרונו של אדם ת'ילן בשבועות האחרונים (בספק להערב) הויקינגים מציגים פוטבול נהדר בהתקפה, ובשילוב ההגנה שמדורגת במקום טוב בחצי העליון של הליגה, מינסוטה מאיימת להיות הכבשה השחורה של הNFC – זאת שאף קבוצה לא רוצה לפגוש. התקפת הריצה האדירה שבנה העונה מייק זימר, תצטרך לשנות מסלול מול קו ההגנה האימתני של סיאטל. מאצ'אפ מעניין מאוד יתפתח לנו בין שני לשלישי.

המפתח של המשחק להערכתי הוא בעיקר היכולת ההתקפית של הסיהקוס מול הסקנדרי הבינוני של הוייקינגס. אם סיאטל תשכיל לשחק כמה שיותר באוויר ולוותר על הקרקע המשחק יהיה שלהם. כל זמן שהמשחק נותר על הקרקע – יתרון למינסוטה. אני אלך עם ניצחון של סיאטל, שעדיין נראית לי קבוצה שלמה ומאוזנת יותר. אה, ויש להם את ראסל ווילסון.

מי יעצור את מי?

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. יופי של סיקור ויופי של מחזור לפנינו (וקצת גם מאחורינו)
    הניינרס נגד הרייבנס, קנזס נגד הריידרס, מינסוטה סיאטל (בקרב שבקונסטלציה מסוימת יכול להכריע את העולה הששית לפלייאוף), יוסטון נגד הפטריוטס ופיטסבורג קליבלנד, חמישה משחקים מעולים יחד עם עוד כמה "פנים בתיים".
    פוטנציאל והבטחה למחזור מעולה.

  2. תודה על הטור המקדים, שוב שלושה-ארבעה מפגשים חזקים. מתוכם משחק אחד שנחשב כ"מגדיר עונה" וכמה משחקים מפוהקים.
    איך שלא הופך את זה, לא רואה את הניינרס עוצרים את הרכבת של בולטימור ועוד במשחק חוץ. אם ההגנה תצליח להאט את איום הריצה, יתפתח משחק צמוד אבל לא יותר מזה.
    הטקסנס חייבים להתעלות, אני זוכר את מפגש הפלייאוף מ 2016 כאחד המשחקים הכי פחות נעימים לצפיה, באדיבות ברוק אוסוויילר העגל.
    הדבר הכי טוב שיקרה במפגש בין הסיהוקס לאיגלס הוא שאחת מהן תפסיד ( למעט מקרה של תיקוף even better)

  3. סיקור מצוין.
    לא יודע איך עובד שיבוץ המשחקים, אבל כיף שניינרס-רייבנס במחזור המשחקים הראשון.
    הפטס חצי קבוצה (מעל 10 שחקנים) חולי שפעת, לא ברור מי וכמה יעלו לשחק ובעיקר איך. אם חולים בצורה משמעותית אז זה בהחלט ייתן יתרון ליוסטון.
    נדמה לי שדאלאס סבלה מבעיה דומה שבוע שעבר.
    לא שמעו שם על חיסונים?

  4. תודה רבה.מצפה כבר לרייבנס-49ers
    בשבילי להיום

    20.00-רייבנס-49ers
    23.25-צ’יפס-ריידרס
    03.20-טקסנס-פטריוטס(אם ארדם באמצע אשלים מחר-המשחק בערוץ הספורט)

    מחר
    03.15-סיהוקס-ויקינגס

  5. לי נראה שהניינרס מסוגלים לש מעצורים על למר ג'קסון והעוצמה של הרייבנס. אבל כמובן שזה בדיוק מה שאמרנו על סיאטל, הפטריוטס, יוסטון, והרמס. כל אחת מהן הגיעה לפלייאוף בעיונה שדברה וכל אחת הפסידה בשני TD לפחות העונה לרייבנס, הנמצאים בריצת 7 נצחונות רצופים. עכשיו הגיע תור הניינרס להראות אם הם יכולים לעצור את ה-RUSHING OFFENSE מס' 1 בליגה והתקפה העושהב 35.1 נק' למשחק. כמובן שהניינרס מביאה איתה את ההגנה הטובה בליגה. אף אחד לא יתפלא אם המשחק הבא בין השתיים ייערך בפברואר. הניינרס עשו עבוד'ה מצויינת נגד רוג'רס בשבוע הבא (כשהשאירו אותו ב-POCKET רוב המשחק). נגד ג'קסון זה יהיה הרבה יותר קשה.

          1. גם בבולטימור ירד שלג ברבע הראשון. אבל מה זה משנה? העיקר משחק צמוד. סג'קסון הרגע המייץ מסירה לאדם פתוח כשזרק בניגוד לכיוון הריצה. אבל 14-17

  6. וואו כמה גרועים נראים הפטריוטס. ראיתם את ה-TD של דשון ממסירה ארוכה, שבוטל? הפליי הבא בדיוק אותה מסירה לשחקן אחר, והפעם TD! 3-21 אבל הפטס מאיימים עכשיו

    1. אני חושב שכמו שהיה מוקדם מדי להכתיר אותם אחרי המחזור השביעי (גם את הניינרס אגב), מוקדם מדי להספיד אותם עכשיו.
      אכן נראה שהם הגיעו לשיא מעט מוקדם מדי אבל אתמול הם עלו בהרכב סופר חסר.
      מה שחשוב באמת הוא באיזה מין מצב הם יגיעו לפלייאוף.

  7. הוייקינגס מפסידים בסיאטל, 37:30, במשחק עמוס אירועים..הסגולים, כרגיל, פותחים חזק ואז מתרסקים בכל עמדה. לצערי, עם כל הכישרון מיניסוטה קבוצה פריכה עם הגנה בינונית שההייפ סביבה מוגזם. זה אולי מספיק (לא בטוח אגב)להופעה חד פעמית בינואר. לא יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט