Free No More 2019 – אל הורפורד / עומר מזיג
Free no more

Free No More 2019 – אל הורפורד / עומר מזיג

לא יודעים על מה מדובר? היכנסו לכאן

אל הורפורד עובר לסיקסרס – $109,000,000 לארבע שנים – $27.2 מיליון לעונה – עונה אחרונה מובטחת חלקית

אחרי שבאטלר הבהיר שהוא לא מעוניין להישאר, פילי קיבלה הזדמנות שהיא לא חשבה שהיא תקבל – להתנהל בקיץ 2019 כקבוצה עם מקום פנוי מתחת לתקרת השכר. הכסף שנחסך בטרייד על באטלר והCap Hold הנמוך (יחסית) של טוביאס האריס השאירו אותה 28 מיליון דולר מתחת לתקרה, והיא ניצלה את ההזדמנות.

ומבין כל האפשרויות שעמדו בפניה, הורפורד נראה כאופציה הכי מתאימה.

זה לא בהכרח נכון מבחינת עמדות. כמו שכבר כתבתי כאן, עמדה 4 אותה הורפורד צפוי לתפוס בחמישייה היא האידאלית דווקא עבור טוביאס האריס – שייאלץ לשחק בחמישייה הנ"ל בעמדה 3, בה שיחק רק 3% מהדקות שלו בשנתיים האחרונות בליגה.

גם מבחינת הורפורד, ש83% מדקות הקריירה שלו בולו בעמדת הסנטר, הציוות עם אמביד עלול להיות בעייתי – אם כי היכולות החדשות יחסית שלו מטווח השלוש ובהורדת הכדור לרצפה, פלוס הרצון המובהק שלו לאורך השנים לשחק בעמדה 4 ולא 5, הופכות את הבעיה הזו לשולית.

ובכדורסל לא רק החמישייה משחקת. אחד הבעיות המרכזיות של פילי בעונה שעברה הייתה הדקות ללא אמביד על המגרש. במשחקים שהוא לא שיחק, פילי סיימה במאזן שלילי של 8-10. במשחקים שכן שיחק, היא העמידה NetRtg (סטטיסטיקת +/- מנורמלת ל100 פוזשנים) של 7.6+ בדקות שלו על המגרש, אל מול 3.5- בדקות שלו על הספסל.

הקמרוני שיחק בעונה שעברה כמעט 2500 דקות (כולל פלייאוף), מה שמהווה שיא קריירה (בפער), ומספר שלא בטוח שהוא מסוגל לעבור (או שפילי רוצים לראות אותו מנסה לעבור). לפילי של העונה שעברה לא היה סנטר מחליף ברמה סבירה בעונה שעברה, וזה תרם רבות לנתונים האלה. עם הורפורד – שאני מניח שישחק העונה כמעט כל דקה שבה אמביד לא על המגרש – זה כבר לא יקרה.

אבל היתרון הגדול שפילי מקבלת עם ההחתמה הזו הוא הניסיון. מתוך 12 שנותיו בליגה, הורפורד החמיץ את הפלייאוף רק פעם אחת – וגם זו בגלל פציעה ולא עקב אי העפלה של הקבוצה. מ2007 – העונה שבה נכנס לליגה – הוא שישי בכמות משחקי הפלייאוף שפתח בהם בחמישייה:

הוא כבר היה חלק מ – ואף הוביל – קבוצות מנצחות מאוד, כמו בעונת 60 הניצחונות של ההוקס, או עם הסלטיקס נטולי קיירי-היוורד שהגיעו מרחק רבע מגמר NBA. זה ניסיון שנדיר מאוד לקנות, כי נדיר מאוד שהשחקנים האלה זמינים בשלב בקריירה שלהם בו הם עדיין יכולים לשחק חלק משמעותי בקונטנדרית.

והורפורד בהחלט יכול. בגיל 33 (לא כזה מבוגר – לו וויליאמס וארון ביינס באותו הגיל ואתם לא שומעים כל יום כמה הם זקנים מידי ומתדרדרים), הורפורד מגיע אחרי העונה הטובה ביותר שלו בבוסטון אצל הירוקים, ויש שיטענו שלא פחות טובה מרוב השנים שלו באטלנטה:

נכון שהוא שיחק פחות מ2000 דקות העונה, אבל בפילי – עם אמביד והאריס יחד איתו בקו הקדמי – אני לא חושב שמצפים ממנו להרבה יותר. מעבר לכך, הדקות שלו בפלייאוף – בו פילי מכוונת לתקוע יתד לשנים הקרובות – תמיד עולות משמעותית, והמספרים שלו פר 36 דקות נשארים כמעט זהים:

עוד לא דיברנו על הסכום – ויש הרבה מה לדבר. הורפורד הוא השחקן המבוגר ביותר שהופיע עד עכשיו בפרויקט – שלהזכירכם מסודר לפי גודל החוזה – ואם ממשיכים לפי הסדר הזה צריך לרדת עוד 19 שחקנים כדי למצוא עוד שחקן בגיל שלו (רודי גיי – 32 ל2 מהספרס).

וכמו שציינתי בכתבה על האריס – הסיקסרס נמצאים עכשיו במצב בעייתי מאוד מבחינת תקרת השכר. עם הארכת החוזה של סימונס שנכנסת לתוקף בשנה הבאה, הם צפויים לשלם את המס בשלוש השנים העוקבות רק על הרביעייה אמביד-הורפורד-האריס-סימונס.

אבל זה מה שחייב לקרות כשאתה קבוצה מצליחה, ובעוד שזה הרבה יותר מידי כסף בשביל הורפורד בשלב הזה של הקריירה, הסיקסרס לפחות עשו בחכמה בכך שהעמיסו את רוב הכסף על השנים הראשונות ולא האחרונות.

בנוסף, העונה האחרונה בחוזה מובטחת חלקית בלבד (כתלות בהישגי הקבוצה בשלוש העונות הקודמות לה – כמפורט בציוץ בתחילת הכתבה), ואם הורפורד מגיע לגיל 36 והוא כבר לא שחקן ששווה 25 מיליון דולר (מה שאני מצפה שיקרה), ולסיקסרס יש מה לעשות עם הכסף הזה (מה שאני לא מצפה שיקרה – עם אמביד-האריס-סימונס עדיין על הפיירול) – אפשר לשחרר אותו במחיר מופחת בתנאים הנכונים.

אני בדעה שהורפורד היה הMVP של הסלטיקס בשנתיים האחרונות. זו אמירה כבדה על קבוצה שבה קיירי אירווינג נתן שתי עונות קריירה מבחינה סטטיסטית, אבל הורפורד היה השחקן המוביל של הקבוצה ברגעי השיא שלה (ריצת הפלייאוף ב2018 עד לברון). הוא גם זה שבדקות שלו הקבוצה שיחקה את הכדורסל הכי "סטיבנס"י – עם מסירות אסיסטים ותנועה ללא כדור (מגובה גם סטטיסטית אגב – 20% מהפוזשנים של הסלטיקס איתו על המגרש הסתיימו באסיסט, אל מול 17.3% בלעדיו – הפער הכי גדול בקבוצה).

השילוב עם אמביד עלול להיות טריקי, אבל בדקות של הורפורד עם הסנטר המוביל הנוסף בסגל – ארון ביינס – הקבוצה תמיד הפיקה מספרי NetRtg מדהימים (20.4+ השנה ב112 דקות. 12.1+ עונה קודם ב863 דקות) – לפחות בעונה הרגילה.

בכתבה לפני 3 שנים נתתי להחתמה שלו בסלטיקס 10 – ואני מרגיש שהציון הזה עמד במבחן הזמן. הפעם הוא מקבל כמעט בדיוק את אותו החוזה רק 3 שנים מאוחר יותר, אז המקרה קצת אחר.

בעיני, זהות השחקן וההתאמה לסיטואציה עולה פה בחשיבותה על הסכום (המופרז בהחלט). הורפורד מחזק את פילי בשתיים מהנקודות הכי כואבות שלה – ניסיון פלייאוף וסנטר מחליף – בצורה שאף שחקן אחר בשוק לא יכל, ומשלים לה את אחת החמישיות הטובות בליגה (בטח הגנתית, כשג'וש ריצ'רדסון עם ה6'6 שלו הוא השחקן הכי נמוך בחמישייה).

אם הייתי רואה את החוזה הזה מ25 קבוצות אחרות בליגה, הייתי נותן פה ציון שלילי. אבל גם אם הם יסבלו מהחוזה הזה בשנה וחצי ואחרונות שלו, אין לי ספק שפילי עשו פה מהלך מצוין.

FAR – 9

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. חוזה נוראי. אם יזכו באליפות אבל היה שווה ופר 10.
    אם אין טבעת חוזה קטסטרופלי. פילי מיצתה את העונה הרגילה נראה האם אמביד שוב יהיה "פצוע" בגמר המזרח או סוף סוף ינגב.
    נראה מה יעשה הורפורד בפלייאוף. המבחן של פילי יגיע רק בגמר המזרח.
    עד אז השתעשעות
    פר 6

  2. פילי הולכת אול-אין, ובצדק ולכן ההחתמה הזו נכונה מבחינתם. זה בעיקר עניין של סיטואציה ומה שנכון היה בשבילם לא נכון היה בשביל קבוצות אחרות (בוסטון לדוגמא).
    לגבי היכולת, אין שום ספק שהוא מביא איתו המון. אבל למרות מה שכתבת, די ראו השנה שהוא יותר איטי ופחות חד ולראיה הוא הצליח להשפיע הרבה פחות על הקבוצה מאשר בשנים הקודמות. סגנון המשחק שלו והחכמה יאפשרו לו לתרום לאורך כל החוזה הזה אבל לא ברמה של שחקן של 25 מליון לעונה.

      1. יכול להיות. הסלטיקס נראו כל כך רע השנה והורפורד, שתמיד היה מין עוגן, פשוט לא היה שם הפעם בשביל לעצור את ההדרדרות (או יותר נכון, מה שהיה כבר לא הספיק).

  3. פאר 10.
    פילי הלכה אול אין ונתנה את הכסף לאחת המניות הכי בטוחות בליגה שמכסה בדיוק את מה שהם צריכים…
    ייתכן שבסוף החוזה זה יהיה בעיה, אבל יותר סביר שלא, וגם עם זה פילי מתמודדים בחוזה…

  4. עומר, כמו שכתבת מצוין גם לי קשה עם הציוות של הורפורד עם אמביד ונבזזה של האריס ל 3. הסכום כמובן מוגזם ומופרז בכל קנה מידה אבל נראה לי שהאינטליגנציה של הורפורד שיתאים את עצמו לסיטואציה בפילי והעובדה שהוא צפוי להזדקן יותר טוב מגארדים גורמת לי לחשוב שזו בכל זאת החתמה טובה

  5. בגלל שאלת הגיל וההתאמה שציינת כאן לדעתי זו החתמה FAR7. מבחינה כללית אני חושב שהסגל קיים יכול לרוץ לאליפות (ולממש להורפורד את הסעיף בחוזה).

  6. נתתי 4.
    אמנם הוא היה ה-MVP של הסלטיקס, והוא מביא ניסיון, גיבוי בסנטר ומנהיגות.
    אבל חוסר ההתאמה בסגל פשוט גדול מדי.
    יהיה פקק בצבע עוד יותר ממה שהיה.
    בנוסף סנדלו את עצמם שנים קדימה לשחקן מבוגר מעבר לשיא.
    אליפות, זה לא יביא.

    1. למה פקק בצבע? הוסיפו את ריצ׳רדסון שהוא קלעי שלשות טוב, הורפורד גם יכול לרווח, ובן סימונס ידפוק שלשות…
      בסופו של דבר הוא החוזה נוראי, אבל לא גרוע כל כך בהתאם למצב. 4 טיפה רחוק

      1. סימונס, מאז השלשה המפורסמת בסוף רבע נגד קונוסים, לא ניסה אפילו עוד אחת… עומד על 100% הבחור.
        יש לך 3 שחקנים שחיים בצבע – סימונס, אמביד (שסתמו כבר עונה שעברה), ועכשיו גם הורפורד.
        כן, הוא מסוגל לפגוע מדי פעם.
        אבל זה לא בדיוק שהוא חיית פרמיטר.
        איבדו את באטלר. איבדו את רדיק. איבדו את מקונל.
        הספסל לא קיים.
        באמת ריצ'רדסון הוא זה שיושיע את הכל??
        הם משלמים טונה של כסף להרבה שנים לשחקנים שלא יביאו אותם לאליפות.
        FAR = 4

        1. 4 זה קצת קשה אבל אתה צודק. יותר מזה נניח סגל בלי הורפורד ובלי איש במקומו.
          האם חמישייה של סימונס ריצרדסון האריס סקוט אמביד יכולה לסיים טופ 2 במזרח? ברור שכן.
          האם יכולה לעשות גמר מזרח? ברור שכן.
          לכן ההחתמה הזאת תימדד בגמר המזרח והלאה למעשה בטבעת. אם יקחו אליפות על הורפורד שיחקו אותה ואפילו זה פר 10.
          לא יקחו? קרוב למה שנתת. זה מהלך אול אין בדיוק כמו שמורי עשה עם כריס פול.
          הורפורד כנראה ירד ביכולת במיוחד שהוא כבר לא לחוץ על חוזה. הוא לא ילד. אם יש לא עונה אחת גדולה נוספת בקנה זה צריך להיות השנה. אחרת הוא ידעך משנה לשנה.

    2. יש המון דקות ומשחקים שאמביד לא ישחק בהן, ויהיה מספיק זמן להורפורד לשחק סנטר (ולהאריס לשחק 4). מעבר לזה, אחד הקטעים שהכי הטריפו אותי עם הורפורד בסלטיקס זה שלא שיחקו אותו מספיק זמן עם ביינס. זה עבד ממש *ממש* טוב בעונה הרגילה ובפלייאוף זה באמת היה יותר קשה. פילי תהיה קבוצת עונה סדירה ממש טובה (לדעתי יגיעו לאיזור ה60 ניצחונות) ופלייאוף נראה אם החמישייה הגדולה הזאת באמת עובדת.

      לגבי פקק – הורפורד של הסלטיקס נהיה שחקן שמרגיש הרבה יותר בנוח עם לזרוק ולהוריד כדור לרצפה. יחד עם יכולת המסירה אני מקווה שזה יהיה בסדר. בסופו של דבר היחיד בחמישייה הזאת שלא יכול לזרוק זה סימונס (שזה מצחיק)

  7. FAR 10, או FAR 9, זה צריך להיות no brainer.
    אני לא חושב שזה המקרה.
    .
    ישנה השורה התחתונה –
    הם ישלמו ב-4 השנים הקרובות לפחות 97 מיליון לשחקן שיתחיל את העונה הקרובה כאשר הוא בן 33.
    יש שחקנים שבגיל 33 שווים את הכסף –
    בדרך כלל מדובר על סקוררים, או על שקני פנים עם ממדים שלא פוחתים עם השנים.
    במקרה של הורפורד, הוא לא סקורר גדול. והוא או סנטר נמוך, או פורוורד איטי. ב-2 המקרים, אלמנט הזמן לא צפוי לעזור.
    .
    צריך גם לקחת בחשבון את העובדה שהחוזה של הורפורד הוא לא מי יודע מה סחיר.
    .
    אז אשר לוקחים בחשבון את הסכום שהם ישלמו, את הגיל של הורפורד, ואת משך החוזה,
    התמונה המתקבלת היא שזה לא באמת יכול להיות FAR של 10, 9, או אפילו 8.
    .
    עכשיו נכנסות לדיון שאלות –
    א. ההתאמה לסגל של הסיקסרס.
    ב. התרומה בטווח הקצר לסיכויי הסיקסרס לזכות באליפות.
    ג. התרומה בכל מה שמסביב (ניסיון, חדר הלבשה, וכ"ו).
    .
    לדעתי, התשובות לשאלות הנ"ל דומות מאוד לכתוב בפוסט –
    זו לא רק ההתאמה של הורפורד לצדו של אמביד, זו גם התרומה שלו כמחליף של אמביד. זו נקודה שפשוט אי אפשר להתעלם ממנה.
    והתזמון?
    מתי בפעם האחרונה הייתה לנו עונה שבראשיתה היא הייתה כל כך פתוחה?
    זה הזמן ללכת ALL IN. והסיקסרס עשו את זה.
    .
    שלפתי את המחשבון, הכנסתי את הפלולסים לצד המינוסים, והתוצאה שהתקבלה זה מקרה קלסי של FAR 7.
    .
    תודה, עומר.

    1. אני חושב שזה לחלוטין no brainer. תחשוב במקומם – יש להם את הכסף הזה פנוי, והם לא יכולים לגלגל אותו לעונה הבאה בגלל ההארכה של סימונס והחוזה של האריס. הם חייבים להחתים מישהו וזה צריך להיות על חוזה ארוך טווח. מי זה יכל להיות מהשחקנים שעוד לא כיסיתי? ווצ'ביץ? לא. בארנס? אולי, אבל הוא בדיוק אותו שחקן כמו האריס רק פחות טוב אז מה עשית פה. ברוגדון (שעלה לאינדי גם בחירה)? רנדל? זה די מתדרדר משם.

  8. תודה עומר,הסדרה שלך ,כל עונה,מענגת מחדש,אתה כותב מדהים,
    הארפורד הוא החתמה קשה לשיפוט.

  9. נתתי 8, למרות שעכדיו נראה לי יותר 6-7 בגלל המחיר. נתוני ה+/- עם וללא אמביד ידועים לכולם ולדעתי הורפורד הוא המחליף האידיאלי שסוף סוף יתן לפילי לנצח גם בלי החמישיה הראשונה (שהובילה את הליגה בנט רייטינג אם אני לא טועה?).
    בדקות שלהם ביחד (שלאור העמידות של אמביד לא יהיו ככ הרבה, אם בראון רוצה 48 דקות של סנטר איכותי) תהיה חמישיית הגנה מדהימה

  10. לדעתי הורפורד רכב על הצורך של פילי בהחתמה גדולה אחרי העזיבה של באטלר, כדי לא להגיע למצב שעולות טענות שאחרי כל הפרוסס הם לא הלכו עד הסוף. החוזה מופרך אבל בשורה התחתונה פילי כן מקבלים שחקן טוב במשבצת שחסרה להם, הייתי נותן לזה 7.5.
    אני חושב שהאפקט של הורפורד יגיע הכי טוב דרך הספסל, אבל הסגל של פילי די עלוב מלבד 5 הכוכבים, ככה שאני לא יודע בדיוק מי יכנס במקומו (אולי ג'יימס אניס שקולע סביר מבחוץ ויאפשר לשחק עם האריס כ-4).

  11. חוזה טוב מאוד. הוא לא ישחק כסנטר, גם בדקות בלי אמביד – סימונס יהיה דה-פקטו הסנטר בהתקפה, בהגנה הסיפור קצת שונה. הוא מוסיף לקבוצה דברים שלא רואים בסטטיסטיקה היבשה והתרומה שלו יכולה להיות משמעותית מאוד. חושב שפילדלפיה הלכו הכי חזק שהם יכולים על החלון הזדמנויות השנה. הוא מבוגר, נכון, אבל לא רואים יותר מדי דעיכה בשנים האחרונות, למרות שהוא לא מקבל הרבה זמן משחק. מאמין שבעונה הסדירה לא נראה אותו ואת אמביד על המגרש ביחד לעתים קרובות.

    1. תכלס מה שמשנה זה ההגנה. בהתקפה אפשר גם לשחק עם SF אחד וארבעה D&3 (שוטינג גארדס?) כשיטת לברון, ובכלל המספרים 1-5 כבר לא מגדירים תפקיד אלא בעיקר גובה

  12. ניתוח מעולה וחוזה מצוין של שחקן שיכול לעשות את ההבדל בפלייאוף.
    .
    חוסר התאמה, ככל שאכן יהיה כזה אצל שחקן כל כך מגוון ואינטיליגנטי, עדיף שיפתר בטרייד של מרכיבים אחרים בקבוצה, כל עוד אינם אמביד, כולל המאמן.
    .
    בהצלחה חביבי.

  13. ההחתמה עצמה טובה מאד מכל הסיבות שמצוינות בפוסט
    הבעיה בפילי היא שבמקום סימונס הם צריכים רכז עם קליעה טובה לשלוש. כל עוד ההתקפה מתחילה בסימונס יש להם תקרה.
    יהיה להם קשה מול מילווקי (הפחות מוכשרת) בגמר המזרח אם וכאשר, כי הבאקס מאד מתאימים לשיטת משחק ברורה, ופילי לא

  14. תודה רבה עומר
    גם לדעתי הגזמת טיפה עם ה9. כשמסתכלים על ההחתמה הזו צריך לדעתי לקחת עוד אלמנטים בחשבון
    1 מאצ' אפ – התסריט הצפוי לשנים הקרובות זה שהמזרח הולך להישלט על ידי 3 קבוצות: פילי מלווקי והנטס כאשר דורנט יחזור. ההבאה של הורפורד היא מצוינת עבור מפגש אפשרי עם מלווקי כי יאניס הוא בלתי עציר אבל עכשיו לפילי יש את הכי הרבה כלים בליגה כדי להאט אותו כמה שאפשר. לגבי הנטס צריך לראות איך הם ישחקו אבל הוא בוודאי לא מזיק למפגש אפשרי מולם.
    2 הגניבה מבוסטון. בוסטון עלתה על מהמורה שנה שעברה אבל זה לא אומר שהם לא יכלו להמשיך בתהליך המדהים שלהם השנה. עכשיו זה הוריד לפילי עוד צרה מהראש – לא יהיה הורפורד בצד השני לעצור את אמביד וסימונס כמו שהוא עשה בחצי גמר ההוא ב2018.
    .
    בסופו של דבר התקרה של פילי היא עד כמה סימונס יהיה מוכן לזוז מהקיבעון שלו הורפורד אחד לפה ולשם לדעתי הוא לא זה שיכריע אותם.
    FAR 6-7

      1. סימונס כבר היה צריך להיות מוטרד לדעתי למרות שלך תדע מה יצא ממנו. היות וקיבלתי את הרושם שיש לך לא מעט ידע בניהול ארגוני, אז אתה רואה ארגון שעושה משהו כל כך אמיץ אחרי שהחתימו אותו על מקסימום ושרפו עליו איזה שלוש שנים?

          1. הוא עילוי אין ספק אבל מעבר לעניין הקליעה (שהוא קריטי ולפילי אין אינסוף זמן לקחת אליפות) אתה חושב שהוא מתאים לשחק ליד אמביד? לדעתי הם די מבטלים אחד את השני

            1. אני חושב שמוקדם מדי לקבוע.
              בטח שאם יתחילו להשתמש יותר בפיק אנד רול בינו לבין אמביד הפוטנציאל עצום.

            2. לא יודע. כל עוד לסימונס אין קליעה יציבה אני לא בטוח שזה כזה אפקטיבי. גם אם הייתה לו במידה והוא מוסר לאמביד כדור אחרי ש2 שחקנים מכסים אותו את המסירה, אמביד כמנהל התקפת שלוש על ארבע? עדיף כבר שיעשה את הפמאפ שלו על קשת השלוש

            3. לוקה לדעתי כן ישתפר עוד. זה ממש לא קרוב לשיא שלו.

          2. ועוד משהו – לדעתי ישנם שחקנים שדי בהתחלה רואים את מרכולתם – אני מדבר מתוך תחושה בלבד ועדיין.. נראה לי שלוקה לא ישתפר עוד המון, ואני מאמין שגם סימונס לא יעשה אבולוציה לרכז מודרני + כל היתרונות שכבר יש לו. אני מאמין שמה שאנחנו רואים עכשיו זה פחות או יותר המוצר הסופי – אולי הוא יעשה טובה ויזרוק פה ושם מהשלוש אבל לא מאמין שנראה אצלו שינוי מהותי.

            1. מי האחרון ששמעתי את זה לגביו? אהה כן – איזה אחד יוקיץ'

            2. בניגוד לחברים ש&ב וכן בניגוד לאשך, אני פחות מוחלט, וזה גם נראה הרבה יותר בראש מאשר בעיה אחרת (בעצם לא כל כך כי גם הג'אמפ-שוט שלו נראה רע) אבל אני אשאל אותך הפוך – אם הם ממשיכים להתקע בתקרת הזכוכית של חצי גמר או אפילו גמר מזרח – וברור שחוסר הקליעה שלו היא בעייתית עד מתי לדעתך מגיע לו צ'אנס? כמה עונות כאלו לאפשר לו עד הלחיצה על ההדק?

            3. שנה שנתיים

            4. זה סימונס וככה הוא יהיה. טריידים צריך לדעת גם בזמן. המ.. גוש גקסון.
              פילי לא יטרידו אותו בחיים. יעיפו את ברנד לפני, אין להם ביצים. אולי הוא יעזוב לבד.
              הוא ישפר העונה בטח עוד קצת את טור האס ואז שוב נגד הבאקס בגמר המזרח נראה היחנקות. זה ככ צפוי מה שיקרה אותו. כמו שאמרתי בפתיחת העונה של 2 העונות האחרונות תקיעת משיק והיחנקות.
              בעונה הסדירה הוא ירוץ ויטביע על שארלוט ניקס וקאבס ויעשה שרירים התאגיד יעשה קמפיין אולסטאר בשבילו וזהו יחשבו שהוא גדול מהחיים. ככה סה עובד. פילי משועבדים לסימונס כי הם מפנטזים שיום אחד הוא מגיע עם גאמפ קובי בריאנט ומביא להם 5 טבעות.
              יש עוד הרבה שמאמינים בסימונס עדיין זה הזמן למכור אחרת בסוף יטירידו אותו תמורת לונזו בול 😂😂

            5. גילריי אחרי שנתיים תקבל עליו את לונזו. הבלוף יהיה גלוי לכולם.
              היום אפשר להוציא הרבה על סימונס

  15. נתתי 9
    עם כל שנה שעוברת לביג אל יש עוד שנה בנסיון.
    הוא גם ככה כבר 10 שנים נראה בן 35 אז מה זה משנה
    יאללה פילי
    🙂

  16. החתמה מצויינת של פילי, נותן להם כל כך הרבה אופציות.
    בנוסף, הוא עושה את הדברים שלא רואים בסטטיסטיקה והופך את מי שמסביבו לטוב יותר (ראו ההבדל של הסלטיקס עם קיירי ובלי קיירי כדורגמא למי שהשחקנים לידו משחקים טוב יותר).
    האופציות שהוא נותן במשחק בעמדות ה-4-5 (בסלטיקס הניע את הכדור ומלמעלה ולא מהצבע), המנוחה לאמביד, הניסיון והשקט (גם בחדר ההלבשה).
    הבעיה היחידה כאן היא הגיל שלו וזה יכול להכאיב לאחר עונה או שתים.
    ציון בין 7-8

  17. כל העיסוק בכמה כסף הוא מרוויח הוא טיפשי , זה ממש לא מזיז לי אם הוא לוקח 100 מליון מהכיס של ג'וש האריס,מרק קובאן או סטיב באלמר , לאנשים האלה יש ביליונים ומעניין את התחת אם הם שילמו לאיזה שחקן יותר מדי כסף.
    זה גם כזה לא משמעותי מול תקרת השכר כי תמיד יש דרכים להיפטר מחוזים בטריידים פשוטים או מסובכים, והליגה תמיד תיתן אופציית יציאה לקבוצות (כמו אמנסטי)מדי כמה שנים.
    ךמדתי זה כבר לפני שנים גם בפוטבול וגם בכדורסל שכל העיסוק בתקרת השכר בא מהליגה ובעלי הקבוצות ונותן להם לגיטימציה לא לשלם או לשלם פחות כי אין להם מושג מה הם עושים , את מי להחתים וכמה כסף לשלם.

  18. זה כנראה 7.
    החוזה בפני עצמו לא מדהים ביחס לתרומה, יהיה קשה להעביר וההתאמה בינונית.
    מצד שני לא היו הרבה אופציות ושנה הבאה אי אפשר היה להחתים אף אחד.
    הייתי מצפה במקרה כזה לנסות להחתים שחקן פחות טוב על חוזה יותר סחיר אבל נראה.
    מבחינת כדורסל זה ניסוי, יכול להגיע עד אליפות אבל אני סקפטי, פחות מדי קליעה ויותר מדי שחקנים איטיים בהגנה, אין ספסל.

    שאלה מעניינת – אם הניסוי מתרסק, האם המשמעות של להיות תקועים עם החוזה של הורפורד היא שמי שיוטרד זה אמביד ולא סימונס? כנראה שלאמביד ערך גבוה יותר בטרייד.
    ואולי הורפורד בכל זאת לאנשהו? יש סיטואציות שיהיה אפשר לצאת מהחוזה שלו ואפילו לקבל תמורה לא רעה שתהפוך את פילדלפיה לקבוצה יותר עמוקה ומאוזנת, קליפרס (וויליאמס והראל) או דאלאס (קלאבר, רייט, לי) יכולות להתאים. ברוקלין (דינווידי וג'ורדן).

  19. התחברתי לוורדפרס במיוחד להגיב על הסידרה הזו ולהגיד תודה רבה!
    קורא באדיקות כל הזמן וזו אחת מגולות הכותרת של האתר (מבטיח להתחיל להגיב יותר) מרתק ומאיר עינים, גם באתרים מקצועיים באנגלית קשה למצוא (מה קשה? – אין למצוא) מאמרים כ"כ בהירים, מעמיקים, וכתובים היטב
    שוב תודה!

    לגבי הורפורד … אוףףף
    כאוהד בוסטון ותיק פשוט כואב הלב
    אני לא חושב שהוא בדעיכה השנה או שנה הבאה
    הוא גם ברמה של כוכב (עדיין) גם שחקן דבק וגם מנהיג חיובי
    ובנוסף כמו שציינת בכתבה זה השחקן הכי חשוב (לשעבר) של אחת המתמודדות לתואר המזרח (אם הכל יתחבר וכיו"ב…)
    אגב, הורפורד גם כונה הקריפטונייט של אמביד… אז ככה מנטרלים קריפטונייט

    כמובן שיש הרבה אם (אמביד לא יפצע, הורפורד לא יעבור שחיקה מואצת ועוד ועוד)
    אבל עם הנתונים הקיימים כיום זה FAR 10 לפחות לשנתיים הקרובות,
    ארחיק ואומר שפלדפיה היא הפיבוריטית שלי (אוי… אוי…) למזרח כי עם הורפורד היא קבוצה שלמה יותר ומחוברת יותר

    יותר רחוק משנתיים הליגה הזו … צריך כדור בדולח צלול במיוחד (וגם איזה שרלטן שיגיד מה הוא רואה … כי גם זה לא יעזור)
    פאר 10! ביי פאר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט