טריידים דמיוניים 2019 – פרויקט הופס מיוחד!! – דדליין היום (חמישי) ב20:00!

טריידים דמיוניים 2019 – פרויקט הופס מיוחד!! – דדליין היום (חמישי) ב20:00!

הטרייד דד ליין הולך ומתקרב, והחלטנו להחזיר לכבודו את פרויקט הטריידים הדמיוניים לשנה רביעית ברציפות!

מעכשיו ועד ליום חמישי, 20 מחברי צוות הכותבים של הופס יהפכו באופן זמני ל-GMים של כל קבוצות הליגה, ובעזרת הגולשים ננסה לרקוח כמה שיותר טריידים מעניינים ושוויוניים, כשאתם מציעים ואנחנו בתפקיד הג'נרל מנג'רים נאשר או לא נאשר (כמובן שעם פירוט – אלא אם כן זה יהיה על כריס פול ואז נעשה דוויד סטרן ונסתפק ב"Basketball Reasons"). ככה זה יעבוד:

כשגולש רוצה להציע טרייד, הוא הולך לטרייד מאשין של ESPN, ובוחר את הקבוצות (אפשר יותר מ2!) ואת השחקנים. זה מאוד אינטואיטיבי ונוח ככה שגם אם זו פעם ראשונה שלכם, אתם אמורים להסתדר.

לאחר שנבחרו כל השחקנים והקבוצות, הגולש לוחץ על "Try this trade". במידה והטרייד מאושר מבחינת משכורות ותנאים אחרים (This Trade is Successful!), הגולש לוחץ Save Trade מפרסם את הלינק שהתקבל (ולא את הלינק משורת הכתובת בדפדפן!) בתגובה (ראשית! לא כתגובה לתגובה אחרת) בפורמט כזה – מה כל צד מקבל (לרשום את השם המלא של הקבוצה), לינק לטרייד מאשין, וכמה מילים למה זה שווה לכל קבוצה (מומלץ). דוגמא:

 

צד א': אוטו פורטר לסקרמנטו קינגס.

צד ב': אימן שאמפרט WCS וג'סטין ג'קסון לוושינגטון וויזארדס.

http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8bwygl8

 

סקרמנטו מקבלים את שחקן לעמדה 3 – בה הם כבר אמרו שהם רוצים להביא מישהו. הוויזארדס מקבלים שני כישרונות מבטיחים + הקלה כלכלית של 8 מיליון דולר השנה שתוריד אותם מתחת לתקרת המס, ועוד יותר מזה בשנה הבאה.

 

התיאור הטקסטואלי והלינק לTrade Machine הם חובה, ולא תקבלו תשובות על טריידים שלא יכילו את שניהם (שימו לב גם שהטרייד מאשין לא תומך בהעברת בחירות דראפט, אז זה יהיה רק בתיאור הטקסטואלי). כל התגובות בנוגע לטרייד מסוים (גם שלנו וגם שלכם) ירוכזו בתת תגובות לטרייד המקורי, כדי לשמור על סדר בתגובות. זה הטמפלייט בשבילכם:

צד א':

צד ב':

לינק:

 

הסבר מילולי:

 

 

בשלב הזה, כל הGMים הנוגעים בדבר יאשרו או לא יאשרו – או ידרשו לשפר את ההצעה אם זה בכיוון. בסוף הפרויקט (יום חמישי) נפרסם פוסט סיכום עם כל הטריידים שצלחו. פשוט לא?

 

מצב בחירות הדראפט של כל קבוצה (למי היא חייבת מתי ומי חייב לה) – כאן 

רוסטרים בחירות דראפט וסטטיסטיקות של כל הקבוצות בתצוגה מאוד יפה ונוחה – כאן

 

בקשות/הבהרות קטנות:

  • הטריידים לא "מתמשכים" – אם אישרנו טרייד שהעביר את גריפין לדנבר זה לא אומר שמציעים עכשיו טריידים לדנבר עבור גריפין, ואין מניעה שימשיכו להציע לקליפרס טריידים עליו ושאפילו נאשר בסוף כמה טריידים על אותו השחקן.
  • לא להציע טריידים לא סבירים (ג'ו אינגלס תמורת סטף קרי או משהו כזה). זה אמור להיות כיף ונחמד אז תהנו.
  • הרעיון של הפוסט הוא שהצוות עונה כGMים של הקבוצות. אין בעיה ואפילו רצוי ונחמד שתחוו דעה בעצמכם על כל טרייד, אבל אל תנסחו את זה בצורה של "X לא מאשרת" – זה גורם לזה להישמע כאילו אתם הGMים וזה טיפה מבלבל 🙂
  • טרייד אחד בכל תגובה. אחרת אין לנו דרך להגיב.
  • דיוויס וקיירי לא יכולים לשחק באותה הקבוצה השנה. כבר כתבנו על הסיבה החוקית פעמים רבות באתר, אבל התכלס הוא שאי אפשר להביא את דיוויס בטרייד לבוסטון בלי לערב את קיירי בטרייד, אז בואו נחסוך לכם ולנו הרבה הקלדות.

 

הפרוייקט מלפני שנה – http://www.hoops.co.il/?p=115197

פוסט הסיכום מלפני שנה – http://www.hoops.co.il/?p=115719

 

הפרוייקט מלפני שנתיים – http://www.hoops.co.il/?p=86886

פוסט הסיכום מלפני שנתיים – http://www.hoops.co.il/?p=87248

 

הפרוייקט מלפני שלוש שנים – http://www.hoops.co.il/?p=60775

פוסט הסיכום מלפני שלוש שנים – http://www.hoops.co.il/?p=61177

 

 

עונת טריידים נעימה לכולם! 🙂

לפוסט הזה יש 1,316 תגובות

    1. GM קליפרס

      אנחנו מאוד אוהבים את אלכסנדר אבל זה הזדמנות מצוינת לקבל את סמית' שהוא פרוספקט לא פחות טוב ועוד להוסיף את קליבר הנהדר וזכויות rfa עליו.
      לקחתי

    2. GM דאלאס :
      לא לקחתי. אני אוהב את אלכסנדר והפוטנציאל ההגנתי שלו אבל אני לא רואה איך הוא עובד יותר טוב ליד לוקה.

      1. שחקן הרבה יותר קבוצתי.
        משתלב עם נשקים כמו סוויט לו, האריס
        וכמובן לוקה דונצ'יץ המקורי (גאלינרי)

  1. שלום לכולם, אני מאנו דה מאן GM קליבלנד. מאז עזיבתו של הברון הורדנו פרופיל ויש חשש ממשי שתפספסו את כל ההזדמנויות שמחכות לכם ברוסטר שלנו, אז החלטנו לשתף את כולם בתכניות שלנו, מה אנחנו רוצים ומה אנחנו יכולים לתת. כל הקודם זוכה! הפירוט בתגובות לתגובה הזו על מנת להקל על הקריאה

    1. ** מטרה – קליבלנד קונטנדרית ללא לברון לראשונה מאז תרפפ"ו
      ** הנחות ועקרונות – באופן בסיסי קליבלנד אינה מקום שמושך אליו סופרסטארים ושחקנים חופשיים טובים. זה יכול להשתנות כשנהפוך לקבוצה תחרותית אבל בעתיד הנראה לעין יש להניח שזה המצב, לכן אין בכוונתי לרדוף אחרי שחקנים איכותיים בטריידים או בשוק החופשי בקיץ, אלא להתמקד בבנייה דרך הדראפט, בעיקר במטרה לזכות בסופרסטאר עתידי (ע"ע לברון ג'יימס), ובשלד איכותי מסביבו. עלינו לייצר מסה מספקת של כשרון בחלון הזמנים המתוכנן, על מנת ליצור קונטנדרית, על כן כל משאבי הארגון, הקיימים והעתידיים, יוקצו לכך, על חשבון ההווה, העתיד הקרוב, והעתיד הרחוק מאד.
      ** טיים ליין – לפחות שלוש שנים, כולל השנה הנוכחית (18), והשנתיים הבאות (19 ו-20) יוקדשו לבנייה מחדש. יעד ראשון – עליה לפלייאוף ב-21. יעד שני – התמודדות על גמר המזרח וצפונה מ-22 והלאה למשך לפחות שנתיים.
      ** מה אנחנו נותנים – למעט שני חריגים כל השחקנים בקבוצה פנויים לטרייד. ניתן לחלק אותם לקבוצות הבאות: שחקנים מצוינים שיכולים לעשות הבדל בקבוצה אחרת דוגמת קווין לאב. שחקנים טובים שיכולים לתרום בקבוצות שמתחרות היום דוגמת רודני הוד, ג'ורדן קלרקסון, אלק ברקס, דלי, ולארי נאנס ג'וניור. אנחנו גם מוכנים לקבל חוזים רעילים, כולל כאלה של שנתיים/שלוש קדימה. יש לנו זמן.
      ** מה אנחנו רוצים – צעירים (אזור 22-24) מוכשרים שמתאימים לטיים ליין, בכל העמדות, וכן בחירות עתידיות – סיבוב ראשון עדיף, סיבוב שני גם בסדר.

    2. הרוסטר שלנו
      ** מחוץ למשחק – שחקנים שלא יוטרדו – קולין סטקטון – הבחירה של ברוקלין, זוכרים? אז היא נשארה אצלנו בסוף. אנטה ז'יז'יץ – צעיר, חזק, ונבחר על ידי דני איינג' בדראפט. לא מתפנה.
      ** גארדים
      ** ג'ורדן קלרקסון (26) – יצרן נקודות מוכח עם 17 נקודות ב-27 דקות למשחק, בEFG של 51% ו-34% לשלוש. רצפה ברורה ויציבה ותקרה שעוד יכולה לעלות בקבוצה הנכונה. במחיר שווה לכל נפש של 12 השנה ו-13 בשנה הבאה, הוא יכול להתאים כמחליף בכל קונטנדרית וכשחקן חמישיה בכל קבוצת מרכז טבלה.
      ** דלי (28) – האיש ופועלו ידועים. גארד מחליף חסר פחד עם ניסיון ברמות הגבוהות ביותר שיאמלל את הגארדים של היריבה וגם יתן לכם 6 נקודות בEFG של 57%, כולל 40% משלוש, ו-4 אסיסטים ב-20 דקות משחק. בעשרה מיליון דולר לשנה (החוזה מסתיים בסוף השנה הבאה), זו עסקה מצוינת לקבוצה תחרותית שחסרה עומק בגארדים. לתשומת ליבם של הגולשים מג'יק ג'ונסון ודריל מורי.
      ** רודני הוד (26) – סקנד גארד אתלטי ויצרן נקודות מוכח שטרם מצא בית בליגה. 12 נקודות, בEFG של 50%, כולל 36% לשלוש ומעל 90% מהעונשין, ב-27 דקות למשחק העונה. יתפקד מצוין כמחליף בקבוצת צמרת או אף שחקן חמישיה בקבוצת מרכז טבלה. חוזה של 3.5 מיליון דולר בלבד מסתיים בסוף העונה – תרוויחו ממנו השנה, ואם הוא מתאקלם תחתמו איתו על חוזה חדש.
      ** ג'יי.אר סמית (33) – החכם באדם. איש שקול, בוגר ואחראי. הקדים את זמנו בפיתוח תפיסות דסרטיביות וחדשניות בנוגע לכווני פריצה לסל. טוב, בסדר, אז הוא לא גאון גדול, אבל הוא צלף מטורף ומוכח במאניטיים, שומר מצוין, ויש לו טבעת אליפות ולכם אין אז תפסיקו לצחוק. עכשיו ברצינות – כן השנה הוא מקבל 15 מיליון, אבל בשנה הבאה רק 4 ובשכר כזה הוא בהחלט יכול לתרום לקונטנדרית. לתשומת ליבם של הגולשים מג'יק ג'ונסון והמאמן הבא של הלייקרס יהא אשר יהא.
      ** דייויד נואבה (26) – גארד אתלטי שחתום על שכר מינימום (1.5 מיליון דולר) עד סוף העונה. יש לו עוד הרבה מקום להתפתח, ואם היה צעיר בארבע שנים היינו משאירים אותו. יכול לשמש גם להשלמת משכורות בטריידים והסיכון עליו אפסי.
      ** קמרון פיין (24) – גארד מחליף שיתן לכם 8 נקודות ב-20 דקות מהספסל, בEFG של 57%, ויוסיף 2.5 אסיסטים וחטיפה למשחק. ב-2 מיליון דולר לעונה זו עסקה מצוינת לקבוצות "מרכז טבלה" בליגה.
      ** אלק ברקס (27) – שחקן מצוין שבילה את עיקר הקריירה שלו ביוטה ומחפש בית חדש. 38% משלוש, הגנה, שחקן צוות ב-11 מיליון דולר בלבד לחוזה שמסתיים השנה. תוספת נאה ונטולת סיכון לרוסטר שלכם. מתאים לקונטנדרית שמחפשת לעבות את הקו האחורי.

    3. פורווארדים
      ** קווין לאב (30) – האיש ופועלו ידועים. אלוף מעוטר ב-2016, שאלמלא נפצע ב-2015 היה יכול לענוד טבעת נוספת. בתוך הצבע ומחוצה לו קווין הוא ה-PF ההתקפי המושלם. השילוב בין קטיפת הריבאונדים למסירות ארוכות ומדויקות למתפרצת יתאים מאד לקבוצות שרצות מהר (לייקרס?), ולקבוצות שמשיגות אותן (סקרמנטו?). נתוני קריירה של 18 נק', 11 ריב' (3 בהתקפה), 2 אסיסטים, EFG של 50% ו-37% לשלוש מעידים על היכולת. בעניין האופי – קווין יודע להיות הכוכב המוביל, השני או השלישי בקבוצה, והוכיח סבלנות גם לנוכח טיפוסים בלתי מושלמים דוגמת לברון ג'יימס ואייזיאה תומאס. לפיכך, לאב, ולא דוראנט, הוא הוא הקווין שאתם רוצים בקבוצה שלכם.
      ** צ'די אוסמן (23) – הילד הכי חמוד בליגה מייצר 12 נקודות, 2 אסיסטים ו-4 ריבאונדים ב-31 דקות למשחק. צ'די הוכיח שהוא יודע להסתדר מצוין עם כוכבים גדולים ומפחידים, וככזה הוא מתאים מאד לכל סופרטים וגם ללייקרס. במחיר מצחיק של פחות מ-3 מיליון דולר לעונה, בחוזה שמסתיים בסוף העונה הבאה, תקבלו גידול ניכר ברייטינג של קבוצתכם בדרדנלים, ובתוספת המרצ'נדייז שימכרו בשווקי איסטנבול תחזירו את ההשקעה מהר מאד.
      ** ג'רון בלוסמגיים (25) – SF מחליף מקו הייצור של חברת "ספרס-חיילים-אלמונים-בע"מ", שאחרי מספר שנים בג'י-ליג במדי הספרס, חתם בקליבלנד ומספק 5 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-18 דקות למשחק, ב-23 משחקים העונה עד כה. אם חסר לכם SF שלישי בסגל, או שאתם רוצים לחזק את קבוצת הג'י-ליג, ג'רון יפרח אצלכם.

    4. ביגז
      ** לארי נאנס ג'וניור (26) – אחד האתלטים הטובים בליגה, בנו של אחד האתלטים הטובים בליגה, ואחד השחקנים החביבים על מנחם, זה הרי תיאור מדויק של השחקן שאתם רוצים אצלכם. מאז שהשתחרר מהחור השחור בסטייפלס סנטר, ולמעט פציעה טורדנית שעיכבה אותו מעט, הבחור ממשיך להעלות את רמתו. ב-23 דקות למשחק הוא מייצר 9 נק', 7 ריב', 2.5 אסיסטים ו-1.5 חטיפות. עם 57% EFG ואפילו 30% משלוש, הג'וניור יכול להתאים כסנטר בסמול-בול, כ-PF בביג-בול וכל מה שתרצו. חוזה הרוקי שלו מסתיים השנה, ואחריו 4 שנים בממוצע של 10 מיליון דולר לעונה (אבל הסכום דווקא יורד עם השנים). השקעה לעתיד בטוח ודאנקים מרובים. יכול להתאים גם לקליבלנד, אז תצטרכו להציע חבילה יפה כדי לקבל אותו.
      ** טריסטן תומפסון (27) – אלוף עולם. סנטר לוחם עם הגנה מצוינת וריבאונד חזק בשני צדדי הפרקט. ניסיון רב ברמות הגבוהות -78 משחקי פלייאוף, 30 דקות למשחק, 8 נק' ו-8 ריב', כחצי מהם בהתקפה. נראה שהוא היה כאן תמיד אבל הוא רק בן 27, שחקן עמיד מאד ששיחק את כל המשחקים, ליגה ופלייאוף, בעונת האליפות. בכמה התענוג? 17 עד סוף העונה הזו, ו-18 בעונה הבאה. מתאים לקונטנדרית שיש לה כסף או סנטר פצוע, לקבוצת מרכז טבלה שמעוניינת בקצת ניחוח קרדישיאני, או… לקבוצת תחתית כמו קליבלנד. בקיצור, תצטרכו לפתות אותנו לתת אותו.
      ** צ'אנינג פריי (35) – קליבלנד של 2016 הייתה קבוצה חבוטה, שפיטרה את מאמנה והחליפה אותו בעוזרו חסר הניסיון. כולם ידעו שגם אם הקבוצה תגיע לגמר גם השנה הרי שהתוצאה שם, כנגד אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה, ברורה לחלוטין. גם דייויד גריפין ידע זאת ולכן ב-18 בפברואר חתם על טרייד משולש שבסופו צ'אנינג פריי נחת בקליבלנד ושינה, כמעט לבדו, את ההיסטוריה של הקבוצה. מי יהיה המנג'ר שיעשה זאת שוב? כל הקודם זוכה.

  2. ברוכים החוזרים.
    הטרייד שאני מחכה לו כל העונה – האריס ליוטה:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yco4m6hc
    .
    קליפרס מחכה לקוואי ובשאיפה גם דוראנט עונה הבאה. יודעת שהיא לא צריכה את האריס.
    מוותרת על העונה כדי לשפר בחירת דראפט ומקבלת בתמורה את קראודר בחוזה נוח גם לעונה הבאה, להיות פועל שחור ושחקן משלים לכוכבים, וחוזים נגמרים של ספלושה ואודו כדי לפנות את שאר המקום בתקרת השכר.
    כך לא מוותרים על האריס תמורת כלום.
    יוטה מקבלת את החתיכה שצריכה להיות קונטנדרית.

  3. יש שריף חדש בעיר
    הלייקרס פתוחה להצעות והכל כולל הכל
    יש הרבה הד הד קייס ויש המון סחורה משובחת
    למכירה גם מאמן יד שניה אם את בעלים של קובצה והיית רוצה לקשט את שולחן שישי – we are in to it

  4. מזל שיש את הפרויקט זה, כי קשה לי למצוא טריידים.
    כאילו, יש המון שחקנים שזמינים לטרייד, אבל רבים מהם על חוזים לא טובים וגם אלה עם החוזה הנגמר (קנטר, ר.לופז ועוד), הם שחקנים שקשה לי לחשוב על קבוצות שבאמת צריכות אותם.

    1. GM ספרס
      למה לנו לעשות את זה כשאנו יכולים לחכות לסיום העונה ולהחתים את הלטבי ולשמור על דרוזן?

      מסרב

      1. סן אנטוניו לא יכול להחתים את פורזינגיס בסוף העונה, אין לה כמעט שקל לזוז, היא לא יכולה להביא שחקן בשכר מקסימום. מה גם שלניו יורק יש זכות להשוות כל הצעה.

          1. גם אם הספרס מצליחים להיפטר מהחוזה של גאסול (לא בלתי אפשרי, זה לא חוזה שכולו מובטח),
            הם עדיין רחוקים ממקום מספק מתחת לתקרת השכר בשביל חוזה מקס –
            חוזה מקס לשחקן שנמצא בליגה פחות מ-7 שנים צפוי להיות 27.25 מיליון.
            אחרי ניכוי שכרו של גאסול, וויתור על זכויות הבירד של גיי,
            לספרס יהיו רק 14 מיליון פנויים.
            .
            כמובן שצריך לקחת בחשבון שפורזינגיס יהיה שחקן חופשי מוגבל, מה שאומר שגם אחרי הוויתור על זכויות הבירד של כל השחקנים החופשיים (גיי, החשוב שביניהם),
            וגם אחרי פינוי החוזה של גאסול (וככל הנראה איבוד נכס כלשהו בדרך),
            ואחרי וויתור על חוזים ונכסים נוספים בשביל לפנות את ה-13 מיליון החסרים (לוותר על בארטנס ובלינלי, לקבוצה עם מקום מתחת לתקרת השכר, לדוגמה)
            זה עדיין לא מבטיח שהניקס לא יחליטו להשוות את ההצעה.
            .
            הסכום שכל הוויתורים הנ"ל משיגים, עדיין רחוק 11 מיליון מגובה חוזה מקס לשחקן של 10+ שנים בליגה.
            .
            השורה התחתונה אחרי כל המלל המיותר הנ"ל –
            קודם כל, לספרס אין אפשרות ראלית לתת הצעה לשחקנים חופשיים מוגבלים שצפויים להרוויח מקס.
            ובנוסף, אם הספרס בדרך נס היו מקבלים מהניקס (ככל הנראה אחרי לילה בו דולאן "נופל מהעגלה", וחוזר על הטיפה המרה) הצעה שכזו,
            הם היו קופצים כנשוכי נחש, ומנסים לסגור את העסקה מהר ככל האפשר, לפני שדולאן יתפכח…

          2. גיא, קטונתי אבל אתה טועה לגבי הכסף שהספרס יכולים ליצור לחוזה מקס':
            א. החוזה דל גאסול יכול להתפרס על 3 שהים. מפנה לספרס 11.5 מליון
            ב. אי חידוש חוזה על גאי חוסך 10.5
            ג. טרייד על מילס עוד 12 מליון.
            סה"כ 34 מליון.
            לא בטוח אם זה יספיק לגרום לניקס לוותר על השוואת שכר לפורזינגס, אבל בהחלט אפשרי לחוזה מקס. כלשהו

          3. טרייד על מילס מביא לך משכורות חדשות פנימה לתוך הארגון. אתה חייב שזה יהיה עבור חוזים נגמרים – לא טריוויאלי.

          4. לא צריך ביי אאוט ופריסה לחוזה של גאסול. רק 6.7 מיליון מהחוזה מובטחים.
            בהתחשב בכך שיהיו לא מעט קבוצות עם מקום מתחת לתקרת השכר, אז החוזה שלו אפשר בקלות יחסית לנייד.
            .
            הספרס מעל לתקרת השכר בעונה הבאה גם אם אף אחד מהשחקנים החופשיים לא מחדש חוזה (וזה כולל את גיי – לכן לא "נחסכים" 10 מיליון אם לא יחדש חוזה. למעשה, על מנת לפנות מקום, צריך לוותר על זכויות הבירד שלו)
            .
            זה אומר שאחרי שליחתו של גאסול, יהיו לספרס 14 מיליון פנויים.
            למצוא קבוצה שתיקח גם את החוזה של מילס מבלי לקבל חוזים בחזרה, זה יהיה לא קל בכלל,
            וגם אז, זה לא יספיק להגיע לרף הנמוך יחסית של חוזה מקס לשחקן חופשי מוגבל (27.25 מיליון).

          5. אתה לא יכל להעביר חוזה תמורת בחירות אם אין מקום פנוי מתחת לתקרה בצד השני. מישהו יצטרך לתת חוזים בחזרה עבור מילס אלא אם מדובר בסקרמנטו.

          6. מילס תמורת חוזים נגמרים לפני הדדליין או לקבוצה עם מקום מתחת לתקרה בקיץ (אז יהיו לא מעט מאלו),
            זה אפשרי, ובדיוק אותו הדבר.
            ב-2 המקרים מתפנה החוזה של מילס, ומשתחרר עוד מקום מתחת לתקרת השכר.
            רק מה,
            לחוזה מקס, זה לא יספיק.

  5. אנסה בכל זאת:
    דאלאס נותנת את: דניס סמית ג'וניור
    הניקס נותנת את: פרנק ניליקינה ונואה וונלה
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7hy9jcx

    דאלאס תקבל את וונלה לחצי עונה במחיר מבצע והיא בהחלט יכולה להשתמש בו, כשנליקינה יכול להיות רכז מחליף טוב עם פוטנציאל.
    הניקס תמשיך להפסיד בכל מקרה, אבל סמית ג'וניור יקבל אצלה את המושכות ויכול להפוך לאחלה שחקן.

    1. GM ניקס: יש טרייד!

      אפילו רק בשביל הקטע לראות את ההחלפה של ניליקינה בדניס שנבחר מתחתיו.
      לא בונים יותר מדי על דניס, אבל לא בונים שום דבר על הצרפתי ועל וונלה, למרות שנוח מפתיע לטובה.

  6. מיאמי – וושינגטון – טרייד וול בדראגיץ' ראש בראש.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine
    מיאמי – מקבלים שחקן כישרוני יותר ובעל יותר יכולות (לדעתי גם טוב יותר). אני חושב שדווקא במערכת של ספולסטרה וריילי הראש שלו יסתדר וזה סוג של כוכב/אול סטאר שמיאמי יכולים לקבל.
    וושינגטון – נפתרים מהחוזה הגדול של וול ומקבלים רכז עם חוזה נמוך יותר ויגיע להיררכיה שבה ביל הוא השחקן שסביבו ההתקפה. יותר מתאים להנעת הכדור והשקט בחדר ההלבשה.

    הבעיה זה הטרייד קיקר של וול שיכול להיות בעייתי. אפשר שמיאמי תוסיף כל מיני שחקנים או בחירות סיבוב שני.

  7. GM ניקס מודיע: THE BAR IS OPEN!!

    על הדלפק מחכים בשורה המשקאות הבאים:
    קלעי מטורף בחוזה סביר, תבדקו אפילו אצל מזיג. הזדמנות חד פעמית במחיר מציאה, מספר 3… טימייי האארדווויייי ג'וווווניור!!

    הוא יעשה כל מה שתבקשו, הוא יהיה שם תמיד כשתצטרכו, מספר 5 בכחול דהוי…. קווווורטניי לייייי!!

    הוא טורקי, הוא גבולי
    הוא מצייץ על כל דבר
    לא תחטפו אותו מיד
    ייקח אותו ארדואן.
    וקוראים לו…. אנסססס קאאאאנטר!

    בלעדיו שום לוקר רום לא מה שהיה, הוא רוקד, הוא מנגן, הוא שר… הוא… לאאאאנס תוווומאססס!

    הובלה על חשבון הקונה.
    אין החזרות נגעתי בכדור הארץ.

  8. יש מלא טריידים טובים לכל הצדדים שהצעתי כבר בעבר כמה פעמים.

    טרייד לייקרס פליקנס

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yc8frl86

    לייקרס מקבלים: דיוויס, מירוטיץ

    נ"א מקבלים: קוזמה, הארט, זובאץ, לונזו, וגנר, מיכליוק וחוזים להשלמת הטרייד שכולם נגמרים בסיום העונה של פופ, ביזלי .

    לייקרס עם חמישייה של רונדו, איהגרם, לברון, מירוטיץ, דיוויס חזקים. ספסל יביאו בגי ליג או כמה נגרים

    נ"א עם חמישייה של לונזו, הארט, הולידיי, קוזמה רנדל. כל צעירי הלייקרס מתאחדים ומצטרפים להולידיי. גנטרי עושה משחק ריצה מטורף עם סקור גבוה ובלי הגנה וכולם פורחים ומעלים ערך.

    1. GM ניו אורלינס מודיע: אין טרייד.
      עם כל הכבוד ללונזו, ג'וש הארט ובעיקר קוזמה הנהדר, אם אני מוותר על דיוויס לטובת קבוצה שתרוץ לאליפות במערב, אני מעוניין בשחקן נוסף שלא הכללתם בהצעה המקורית, ואתה יודע בדיוק במי מדובר.
      גם אז יהיה לי מאוד קשה, אבל בחירה-2 בחירות של סיבוב ראשון ל-2024-5 יספקו אותי.

        1. מה זה במקום הארט, מוסיף איתו לחבילה קחו את דוראנט הבא ואת קיד הבא תביאו לנו דיוויס אחד ואם אתם רוצים אני קושר לסרט עטיפה את וולטון ולאבאר בול שהצטרף אליכם למרדיי גרא.

        2. אין טרייד.
          ורק על זה שהעלבת אותי עם ה"במקום הארט" אני מוסיף עוד בחירת דראפט סיבוב ראשון לא מוגנת של 2024 (בנוסף לעוד אחת לפחות שאני רוצה, אבל פתוח למו"מ).

  9. טימברוולבס – קינגס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    טימברוולבס – מקבלים את החוזה הנגמר של ראנדולף ואת בוגדנוביץ. אבל נפתרים מהחוזה הגדול של וויגינס.
    קינגס – מקבלים את וויגינס. בתור פוטנציאל הוא השחקן הטוב ביותר בטרייד ועדיין צעיר כדי שיממש את הפוטנציאל שלו (היי… הרי באדי הילד התעורר לחיים בקינגס). הקינגס מקבלים מישהו שיכול להיות כוכב (בוגדנוביץ' נחמד אבל התקרה של וויגינס גבוהה יותר).
    ובכל זאת, הקינגס לדעתי יצליחו להביא "כוכב" או פוטנציאל לשחקן רציני רק דרך טריידים כי אני לא חושב ששחקן חופשי מוביל יחתום אצלם.

    1. GM סקרמנטו – מתנגד.
      הצעה מעניינת אבל…
      עד שכל הברגים מתחילים לעבוד, אני צריך להביא את וויגינס?!
      הילד ובוגדנוביץ' משלימים אחד את השני מצוין. אמנם חסר לנו SF אבל לא בכל מחיר. אני פוזל הצידה ורואה קבוצות עם מספרי 3 קלאסיים צעירים שמתאימים לי יותר.

  10. טרייד בוסטון פליקנס

    בוסטון מקבלים: הולידיי, דיוויס (כמובן שמתחייב ל5 שנים)

    פליקנס מקבלים: רוזיר, בראון, טייטום, הורפורד (אפשר גם את היוורד במקומו אבל אני מעדיף את אל חוזה נמוך יותר וקצר יותר)+בחירת דראפט (לא חובה)

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybpnpjqx

    בוסטון עם חמישייה כשירה לאיים על האליפות ברצינות לעונה הבאה עם קיירי, הולידיי, היוורד, מוריס, דיוויס.

    נ"א הופעת לצעירי בוסטון שמקבלים את המפתחות עם חמישייה של רוזיר, בראון, טייטום, מירוטיץ, רנדל. יגיעו במינימום לאותם הישגים שהגיעו עם הולדיי ודיוויס ועם מאמן טוב אפילו יותר.

    1. GM פליקנס: תודה על ההצעה, אך כפי שזבוב ציין, לא אוכל אפילו לדון בה מכיוון ש-AD לא יכול להגיע לבוסטון העונה

  11. בוסטון נותנת לממפיס את הייווארד
    .
    ממפיס נותנת לבוסטון את קונלי וכספי.
    .
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9ojjvsv
    .
    בוסטון יוצרת קו אחורי מעניין עם קונלי וקיירי,
    עם הרבה אפשרויות של ניהול משחק יחד עם הורפורד. וכספי זה בשבילנו הפרובינציאלים הכמהים לדריסת רגל ישראלית בפלייאוף.
    .
    ממפיס מקבלת את העתיד של הייווארד תמורת העבר של קונלי.
    .

  12. טרייד משולש: רפאטורס-ממפיס-פיניקס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine
    פיניקס: מקבלים את לאורי בחוזה ל-2 שנים. הוכיח שהוא רכז עונה רגילה מצויין.
    ראפטורס – מקבלים את קונלי (לדעתי השחקן הטוב בטרייד) ל-3 שנים במחיר שהוא פחות או יותר כמו של לאורי (רק עם שנה נוספת שזה יכול להיות בעייתי)
    ממפיס – מקבלים חבילת צעירים (וורן + ג'קסון + דילון רייט כנכסים כדי לבנות מחדש ודניאלס ובנדר כחוזים נגמרים) כדי לבנות מחדש

    1. GM פיניקס: לא לוקח.
      אני מת על לאורי והוא יהיה פיתרון מצויין עבורנו בפוינט. אבל אתה נותן לי שחקן על חוזה לשנה אחת (לעונה הנוכחית אין באמת משמעות מבחינתנו) שכבר לקראת החלק של הנפילה בקריירה שלו ומבקש ממני הרבה יותר מדי. וורן בכושר שיא ועל חוזה מדהים וג'קסון מראה את הכישרון הרב שבו כך שתהיה טעות לוותר עליו בתמורה כזו. אז לא תודה.

    2. Gm טורונטו: לא לוקח
      אחרי השנה הזו נמשיך לבנייה אם קוואי עוזב אין לי עניין בחוזה יותר ארוך ולוותר על שחקן כמו רייט פשוט כדי לקבל את קונלילא עוזר לי

  13. פילי פורטלנד

    פילי מקבלים: ליליארד (כבר מיצה את עצמו בפורטלנד לא יגיע לכלום, בפילי מועמד לאליפות)

    פורטלנד מקבלים: סימונס (לברון ומגיק הבא, ישפר קליעה יהיה בלתי עציר, יהפוך את הפרנצייז שלהם לגמרי עוד שנה שנתיים), וחוזים נגמרים של צנדלר ומוסקאלה שיפנו להם עוד 17 מיליון דולר נוספים בתקרת השכר לקיץ בו הם יוכלו ללכת אול אין על טוביאס האריס+בחירת דראפט אוז היר סמית לבחירתכם.

    פילי עם חמישייה של ליליארד, רדיק, באטלר, נגר כלשהו, אמביד כשירה לאליפות כבר העונה.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7fvfx2r

    1. GM פילי: תודה אבל לא תודה.
      סימונס הוא מהפוטנציאלים הגדולים בליגה אם לא הגדול שבהם. ואחרי שהקבוצה עמלה כל כך קשה על מנת להפסיד במשך עונה שלמה ולהנחית אותו אצלה אני לא הולך לוותר עליו בעבור כמעט אף שחקן.
      נוסף על כך, אני מוותר על ה-PF הפותח שלי אז בעצם אני מוותר על שני שחקני חמישייה כשאחד מהם בעל פוטנציאל מרהיב עבור שחקן שעם כל הכבוד ליכולותיו הוא לא יחולל שינוי בקנה מידה שיאפשר לי לנצח את גולדן סטייט. מעבר לכך, כלל לא בטוח שעם לילארד אני מגיע לגמר הכללי. עדיף לי להמשיך בבנייה לטווח הרחוק כרגע.

        1. קרי>לילארד, ת'ומפסון>>>>>>רדיק, דוראנט>באטלר, אמביד אמנם>קאזינס אבל יש לך את גרין שלו כרגע אין תשובה. איפה הניגוב פה?

          1. קשיחות חביבי, לא הכל על הנייר גולדן רכים אמביד יתעלל בהם קשה. ליליארד ורדיק זה לא פחות ספלאש מחוץ לקשת

          2. ג"ס עם דוראנט, גרין וקאזינס רכים? יצא לי לקרוא המון הצהרות הזויות שלך, אבל ככל הנראה זה השיא. לגבי לילארד ורדיק, קרי ות'ומפסון זה הרבה יותר מ"ספלאש מחוץ לקשת". ואם אתה חושב שלילארד ורדיק מתקרבים לרמה של קרי ות'ומפסון כנראה שאין יותר מדי לאן לפתח את הדיון הזה…

  14. אורלנדו נותנת: ניקולה ווצ'ביץ'
    קליפרס נותנת: בובאן, מילוש + 2 בחירות דראפט סיבוב הראשון (הראשונות שזמינות, לא מוגנות)
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    חשוב לציין, החוזים של כולם נגמרים.
    אורלנדו תקבל בעתיד שני צעירים מהדראפט, בעוד הקליפרס יכולה לחזק מאוד את עמדת הסנטר ולהשאיר אותו בקבוצה אם בא לה.

    1. GM סקרמנטו – עמיתנגד 🙂

      אנחנו קרובים אבל בכל זאת מדובר פה על אחד הסנטרים ההתקפיים הטובים בליגה שיש עוד סיכוי והיגיון להשאיר אותו בחוזה גבוה אם ארון גורדון מתעופף (בטרייד) לדאנקים במקום אחר. שפר הצעה עם שחקן משמעותי יותר ונסגור עניינים על כוס קפה.
      רוב הסיכויים שהקליפרס לא יקבלו בחירות גבוהות גם אם לא יעשו פלייאוף.

      1. אין לי ספק שאתה נגד חיזוק יריבה למערב בתור ה-GM של… סקרמנטו!

        לגופו של עניין, על מנת לשפר את ההצעה, אני יכול מקסימום מקסימום להוסיף לך חוזה נגמר של פטריק בברלי הערס ולקחת ממך את ג'ונתן סימונס/די ג'יי אוגוסטין.
        http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8ceu73n

        הבעיה היא שכאן אני מחכה לקבל קודם את עזרת ההמונים, כי ה-6-7 מיליון דולר של אחד מהם בעונה הבאה עלולים לפגוע בניסיון שלי להנחית בקבוצה את לנארד כשחקן חופשי.

  15. קאבס – בלייזרס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine
    פורטלנד: הולכים אול-אין עם הבאה של קווין לאב
    קאבס: מחליפים את החוזה הגבוה של לאב בשנתיים יקרות של אוון טרנר. על הנכונות מקבלים את הםוטנציאל של זאק קולינס הצעיר או לחילופין את החוזה הנגמר של אמינו (אם לא מתכוונים לשלם יותר מדי לקולינס)

    1. GM קליבלנד קאבלירס – משום מה הטרייד לא נפתח לי, רק הטרייד מאשים הכללי. תוכל לפרט את הטרייד או לשלוח לינק חדש?

    2. GM קליבלנד קאבלירס – העסקה הגיונית אבל המחיר נמוך מאד – אתה לוקח אולסטאר,נפטר מחוזה מעיק ונותן רק את זאק קולינס. זה לא מספיק, תוסיף עוד צעירים ובחירות ויש על מה לדבר. זה הנכס מספר אחד שלי ואני לא יכול למכור אותו בזול.

      1. על היום הראשון צריך לעשות עבודה כפולה-
        gm אטלנטה-קל. אפילו בייזמור על גראנט היה מספיק לי
        gm אוקלהומה-ממש לא. גראנט יותר מדי חשוב להגנה ולעבודה השחורה

    1. לא מוכן. פרגי מראה שיפור ולא בטוח שפחות טוב מבייזמור. בייזמור לא כזה טוב גראנט ופרגי עליו ממש לא. פטרסון ואברינאס אני מוכן

  16. טרייד בין דנבר לוושינגטון ודטרויט

    דנבר: מקבלים את בלייק וביל (2 אולסטארים). יחד עם מורי ויוקיץ הופכים לקונטנדרים

    דטרויט מקבלים: 4 בחירות דראפט סיבוב ראשון (1 מוושינגטון ו-3 מדנבר)+חוזה נגמר של מיילסאפ שמפנה 30 מיליון מתקרת השכר שלהם+פלוס חוזה של יאן מהינמי שנגמר בסוף העונה הבאה+אוטו פורטר חוזה כבד ל-3 שנים שיש סיכוי למימוש פוטנציאל ושחקן צעיר. הולכת לבנייה מחדש לא יצא לה כלום עם בלייק ודראמונד. (אפשר לקבל שחקנים אחרים מדנבר שהם לא יוקיץ או מורי אם בא לכם, כולם על המדף).

    וושינגטון מקבלים: דראמונד (אולי יועיל להם יותר, מצילים את דטרויט מחוזהו הכבד ל3 שנים ובתמורה נפטרים קצת מחוזה של מהינמי, יש פוטנציאל להצלחה יותר מבדטרויט), גארי האריס (שחקן פציע אבל עם חצי מהחוזה של ביל ואם הוא לא פצוע יכול לתת אותו דבר וגם צעיר, חוסכים 9 מיליון בתקרת השכר לעומת ביל), מייקל פורטר (כשרון צעיר שאין מה להפסיד עליו אלא רק להרוויח), וחוזים נגמרים בסיום העונה להשלמת משכורות של איש סמית וחוסה קלדרון בגובה 7.5 מיליון. (אפשר לקבל שחקנים אחרים מדנבר שהם לא יוקיץ או מורי אם בא לכם, כולם על המדף).

    לדעתי טרייד טוב לכולם אבל פה בטח לא יאשרו את זה 🙂

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8drrlmb

      1. שמעון שחטת את וושינגטון, השארת אותם אם וול ופורטר, דנבר לוקחים את זה בלי שאלה זה טרייד חד צדדי ברמות של העוקץ על בילי קינג.

    1. GM וושינגטון: לא מאשר.

      ביל לא סחיר (אלא אם כן אול-סטאר חוזר בשבילו, וגם אז נחשוב עשר פעמים). הוא שחקן המועדון שלי. אנא הציעו טריידים על וול + מוריס קודם כל, וגם שאר השחקנים, אך לא ביל.

      (הלינקים לא עובדים, אגב)

    2. המקביל מהבירה כבר סירב, אבל להלן התשובה המפורטת, המנומקת, שעונה על כל השאלות ועוד קצת, של GM דטרויט:
      אממ, לא.
      .
      למען הסר ספק, גם בדנבר אני מפחד להסכים לטרייד כזה. אין לי שמץ של מושג איך הכימיה תהיה עם בלייק וביל, ומה שיש בינתיים עובד, וטוב.

        1. ואין לי עדיין שום סיבה לחשוב שאי אפשר להגיע לשלב הבא עם הבסיס הנוכחי. מעדיף, בקטנה, כן? בפוטופיניש, להמר עליו מאשר על בניית קבוצה מחדש.

  17. שאלה: רציתי להעביר את מיילס טרנר בטרייד מאינדיאנה (להביא רכז ולקדם את סאבוניס לחמישייה). לפי הטרייד מאשין הוא על חוזה לשנה של 3 מיליון דולר.אבל במציאות הוא חתם על הארכה של 4 שנים על 72 מיליון דולר סה"כ. איך מחשבים את הטרייד במצב כזה?

    1. מכיוון שיש שיאמרו שאני לא שפוי, אנסה לחשוב על זה רגע:

      מצד אחד – אנטוני דיוויס
      מצד שני – רונדו (רכז שהיה כבר אצלי ולא נלחמתי להשאיר אותו), מקגי, גבוה שאני לא ממש צריך, לאנס – לא, אינגרם – פוטנציאל לא ממומש שספק רב אם ימומש.

      בקיצור – לא ולא, ואני אפילו משנה את המס' שלך ל"דביר לא לענות"

  18. שארלוט: מקבלים את מיילס טרנר וקורי ג'וזף

    אינדיאנה: מקבלים את קמבה וולקר

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yccdw5hw

    שארלוט לא הולכים כרגע לשום מקום ומקבלים את טרנר שיוכלו לבנות עליו לעתיד ואת קורי ג'וזף שהחוזה שלו מסתיים בתום העונה ובינתיים יחלוק את עמדת הרכז עם טוני פארקר. אצל אינדיאנה סאבוניס על חוזה רוקי לעוד שנתיים ויוכל לעלות בחמישייה כסנטר עם קייל אוקווין כמחליף, קמבה יהיה הרכז הפותח ויוכל לחתום על מקס באוף סיזן. אם אולדיפו יחזור בריא הפייסרס יוכלו בצורה כזאת להעמיד קבוצה תחרותית בעונה הבאה.

    1. אמממ הצעה מעניינת ומפתה.

      מה שקורה הוא שהתזמון ממש טוב. בלי אולדיפו אני מניח שלא אגיע רחוק מדי בפלייאוף, בהיעדר אולדיפו הקבוצה תהיה של ווקר מהרגע שהוא יעבור, והשיתוף פעולה בין הגארדים בעונה הבאה באמת יכול להיות מסקרן.
      כמו כן, באופן אישי אני לא חסיד של טרנר, אני מקבל כאן הזדמנות להתנער מהארכת החוזה שלו, וסאבוניס יכול לעשות עבודה טובה במקומו.

      עם זאת, בלב כבד אני נאלץ לדחות את ההתעה.
      בקשר לטרנר, גם אם הוא יקבל בשנים הבאות יותר מדי, הוא עדיין שחקן גבוה לא רע, ובטח לא אחד כזה שאפשר לשחרר בלי תמורה.
      למה בלי תמורה?
      כי אף אחד לא מבטיח לי שווקר ירצה להמשיך, אני לא באמת מעוניין לתת לו חוזה מקסימום, מה גם שאני לא זוכה לנסות אותו בזמן אמת עם אולדיפו.

    2. שרלוט: מסכים. קמבה מסיים חוזה השנה ולקבל שחקן כמו טרנר תמורתו, אחד שאני יכול לבנות סביבו הגנה, זה טוב. ג'וזף גם סבבה יחסית והבסיס של טרנר, ברידג'ס ומונק יכול להיות קבוצה ממש נחמדה בעתיד.

      (לא רלוונטי אבל שווה התייחסות)

  19. דאלס וניו אורלינס

    דאלס:סמית ג׳וניור ובארנס

    ניו אורלינס: פייטון, מירוטיץ וסולומון היל

    הפליקנס מקבלים סוף סוף ווינג שיוסיף קליעה מבחוץ, דאלס מקבלים רכז שיתאים יותר ליד לוקה, וחיזוק לחמישים השניה בדמות מירוטיץ

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydcr58q6

    1. Gm דאלאס / אני מוותר פה על מלא..כרגע לא. אני רוצה את מירוטיץ, את כל השאר תשאיר אצלך, תראה מה אתה יכוללהציע לי.

    2. GM – מאשר בלי לחשוב פעמיים. לצערי ה-GM של דאלאס מקשה.
      בוא תמשיך לתווך ואנסה לעזור לך לשכנע אותו. אולי אפילו להכניס קבוצה שלישית

  20. אנשים, אני רק לשאלה:
    אני מסתכל על הטרייד מאשין של הספרס ורואה שם דברים לא הגיוניים:
    מילס חתום לעוד 2 עונות מעבר לעונה הנ"ל, והוא מופיע במאשין כ- 0.
    בלינלי חתום רק לעונה הבאה ומופיע במאשין כ- 2 .
    לפאו יש עוד עונה אחת (תודה לאל) ומופיע 2 (אל תעשו לי את זה).
    יש בטח עוד
    אפשר הסבר בבקשה?

  21. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycsl5p6x

    ממפיס מקבלים: 4 בחירות דראפט סיבוב 1 (מוגנות טופ 5) – 2 מההיט, 1 מהמאבס , 1 מהסאנס.
    בנוסף מקבלים: מייקל ברידגס, טי גיי וורן, חסן וויטסייד, ראיין אנדרסון, בריאה.

    מאבס מקבלים: גוש ריצרדסון

    היט מקבלים: דניס סמית, מארק גסול, גף גרין, עומרי כספי

    פיניקס מקבלים: מייק קונלי, קלי אוליניק

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycsl5p6x

    1. שמעון שתהיה בריא בקונלי אף אחת לא תגע הבאתה להם עוד 4 בחירות סיבוב ראשון וחוזים נגמרים? ממפיס מאשרת בשינה, מיאמי ופיניקס לא, עזוב שאתה מחסל את תקרת השכר של פיניקס. תן לילדים לגדול יש להם עוד שנתיים ביחד, פיניקס צריכה טרייד על טי גי וורן שהערך שלו בשמיים כמו העונה הוא פנטסטי, היא צריכה גם רכז אבל כל עוד סארבר בשלטון זה לא ישתנה, בעלים שמתחרה עם דולן ראש בראש על הגרוע מכולם.

    2. שמעון תקפיד בבקשה על הפורמט. בתור אחד שמפציץ כאן בטריידים זה יעזור לנו שלא נצטרך לחפש את הקבוצות שלנו איפשהו בטקסט.

    3. מיאמי נותנים את הבחירה של השנה ושל השנה הבאה, הסאנס את הבחירה של עוד 3 שנים, המאבס נותנים של עוד שנתיים.

    4. GM פיניקס:
      האינסטינקט אומר לסרב בגלל החוזה הגדול של קונלי והפציעות. אבל מצד שני יש כאן תשובה נהדרת לצורך הכי גדול שלנו ובקיץ הקרוב לפחות אני לא רואה איך אנחנו מנצלים יותר טוב את המקום מתחת לתקרה שלנו. גם בשנה שאחרי אנחנו עדיין לא נצטרך לשלם לג'קסון או אייטון אז זה לא הכי נורא. מצד שני אתה גם רוצה לקחת לי את ברידג'ס כשהיכולת שלי לבנות סגל עמוק יותר נפגעת. בקיצור תנסה מקצה שיפורים.

        1. GM ניו אורלינס – מצטער קרמר. אוהב אותך ומבין שאתה רוצה להחזיר עטרה ליושנה עם דיוויס, אבל הוא לא יכול להגיע אליכם העונה כל עוד קיירי שם.

          1. בכל מקרה גם אם היה אפשרי לר היית מסכים בגלל התמורה. בכל מקרה איינג' עובד על חיזוק הסלטיקס ואני בטוח שהוא יעשה אתהטוב ביותר שהוא יכול והור יודע לעשות עבודהמשובחת כפי שעשה בשנים האחרונות.

  22. טרייד פילדלפיה-קליבלנד:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybc9x54o
    קווין לאב על מרקל פולץ ופילר כלשהו (ווילסון צ'נדלר בחוזה נגמר).
    קליבלנד מקבלת כישרון שנחנק בפילדלפיה, מפנה מקום בחוזה הנגמר של צ'נדלר, ונפטרת מלאב, שאין לו מה לחפש שם בקבוצה הצעירה.
    פילדלפיה משלימה חמישיה אימתנית: סימונס, רדיק, באטלר, לאב, אמביד. קווין לאב אולסטאר עם קבלות, ריבאונדר אדיר (אף קבוצה לא תראה קרש מול סימונס-אמביד-לאב), פוסט-אפ משובח שהלך לאיבוד בשיטת לברון, וקליעה מצוינת מהשלוש. סטרץ'-4 נדיר בליגה. פוטנציאל לקחת את המזרח כבר השנה.

    1. GM פילדלפיה: לוקח.
      פולטס לא מספק את הסחורה, ולא אוכל לחכות לו לנצח. מה גם שכפי שזה נראה כרגע סימונס לא זז מעמדת ה-PG, ואני לא יכול להוריד את רדיק לספסל משום שייווצר מצב בו יש לי שני שחקני קו אחורי ללא קליעה כך שהוא לא אמור לראות יותר מדי דק' אצלי. לאב ישדרג את הקבוצה בכמה רמות ואת החור שלו בהגנה ניתן לכסות בקלות ע"י עזרה מבאטלר ואמביד. אמנם אני מסתכן מעט בתשלום מעט גבוה עבור מס מותרות אבל את סימונס אוכל להחתים באמצעות זכויות bird ושום דבר לא מבטיח לי את הישארותו של באטלר. בנוסף, המעבר פותר לי בעיה רצינית מחוץ לקשת כשרדיק-באטלר-לאב הם קלעים לא רעים בכלל, אני זוכה בריווח שכ"כ חסר במשחקי הקבוצה כרגע, ופותח לסימונס ואמביד נתיבים חדשים בצבע.

      1. מה לוקח? רצחת אותנו 4 שנים בחוזה 30 מיליון לעונה!! סגרת את הקבוצה שלא תוכל להביא כלום.

        מה יעשה לאב? גמור, נוטה לפציעות, רך כמו חמאה, מה נעשה עם לאב? עדיף כבר לארי נאנס עליו.

        לפטר את GM פילי 🙂

    2. GM קליבלנד קאבלירס – העסקה הגיונית אבל המחיר נמוך מאד – אתה מבקש אולסטאר מוכח ונותן לי רק את פולץ' הפצוע. תוסיף עוד צעירים ובחירות ויש על מה לדבר.

        1. תקראו מה שזבוב כתב עליו – שחקן שיקפיץ כל קונטנדרית רמה למעלה. זה שווה יותר מרוקי פצוע. מחיר לא סביר.

          1. חחח יקפיץ לציון אולי. קווין לאב בדרך להיות גופה במצב רקבון מתקדם. עוד שנתיים=ראיין אנדרסון. הוזה מי שחושב שיש לו מה לתת ושנשארה לו בכלל מוטיבציה אחרי כל הפאסיב אגרסיב שלברון ביצע בו כל השנים. לברון רוקן אותו נשאר רק זומבי פציע

      1. חחחח מה אתה חושב זה בילי קינג. תגיד תודה לתומר שלקח את הגופה בשווי 30 מיליון אתכם ועל הדרך רצח אותנו ואיבד כל גמישות. יש לפטר אותו. האמת תומר יצא בילי קינג אתה רוצה לחלוב עד הסוף? תן גם מיליון דולר מזומן על זה שלקחנו את לאב

        1. אני לא צריך להיפטר מלאב, אין לי מה לעשות עם הכסף שיתפנה, ואני בהחלט חושב שהוא יכול לתרום בכל קבוצת צמרת ולהיות בסדר גמור בכל מיני שרלוט, אורלנדו וכאלה.

  23. טרייד לייקרס-וושינגטון, במידה וג'נרל לייקרס ויתר על העונה הזאת (אולי יודע שהפציעה של לברון חמורה ממה שחושבים …)

    וושינגטון: ג'ון וול
    לייקרס: לונזו, וגנר, סטיבנסון וביזלי.

    מבחינת לייקרס ההגיון אומר שבמידה והם סיימו את העונה ולא מאמינים שהם יגיעו לפליאוף, והכוכבים של הליגה לא ממהרים לבוא אליהם, הם מבטיחים לעצמם את אחד הרכזים המוכשרים בליגה, שבשילוב עם לברון+כוכב נוסף שיגיע בקיץ, יוכלו ליצור קבוצת מנצחת כבר בשנה הבאה.
    אצל וושינגטון זה לדעתי הכי טוב++++ שהם יוכלו לקבל מהסיטואציה – שני שחקנים צעירים להתחיל לבנות עליהם מחדש (לונזו יכול להיות שילוב מושלם לביל בקו האחרוי) ושני חוזים שנגמרים בוף העונה רק בכדי להשלים את הטרייד…

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    1. GM וושינגטון: מאשר, יש טרייד!!!

      אני מאוד אוהב את וואגנר, ושמח לשלוח את וול להוליווד, שם יפרח עם המועדונים והמסיבות הכי טובות ואור הזרקורים. לונזו + ביל יהיה שילוב קטלני.

      1. 🙂
        בדיוק המחשבה שהייתה לי – ביל ולונזו יכולים להשלים אחד את השני באופן מושלם ואני חושב שלואגנר יש המון פוטנציאל (תכלס-גם אחד הצעירים האחרים מהלייקרס במקומו היה יכול לעבוד לדעתי לשני הצדדים..)

  24. ממפיס נותנת את קולי.
    אורלנדו נותנת את רוס, וויצביץ ואוגוסטין.
    מילווקי נותנת ג'ורג היל בחירת סיבוב ראשון ובחירת סיבוב שני.
    ממפיס מקבלת את רוס, היל ואוגוסטין בחירת סיבוב ראשון של מילווקי.
    אורלנדו מקבלת את קולי.
    מילווקי מקבלת את וויצביץ בחירת סיבוב שני.
    ממפיס- מוותרת על העונה ושואפת לבחירת דראפט גבוהה, את החוזים של היל ואוגוסטין אפשר לשרוד (גם ככה הקבוצה לא רלוונטית בעונות האלה) .
    אורלנדו- מעבירה את החוזה הגמור של ווצביץ ומקבלת רכז איכותי סוףסוף.
    מילווקי – לא נראה לי צריך להסביר
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yavnr9o5

    1. ג"מ ממפיס.
      לא תודה. לא מספיק תמורת קונלי.
      שיהיה ברור אנחנו מחפשים תמורתו שחקן צעיר עם כישרון, בחירת דראפט טובה וחוזים נגמרים. מי שיכול לספק לי כזו הצעה אני מוכן לשמוע. גם רק חוזים נגמרים ובחירת דראפט טופ 15 אני מוכן לשמוע.

  25. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y72upo8y
    עומרי ואנדסון לפילי תמורת מרקל פולץ וזהיר סמית
    נותן לפילי את אנדסון כחיזוק משמעותי בהגנה, בתוספת עומק מהספסל בדמותו של עומרי שיכול לעלות מהספסל ולקלוע מבחוץ.
    נותן לממפיס את מרקל כאופציה טובה להתחלה חדשה כרכז שיכול לממש את הפוטנציאל במקום בלי ציפיות גבוהות מדי, וקלע סביר פלוס

    1. GM פילדלפיה – לא, ממש לא.
      אני מוותר על שני צעירים בעלי פוטנציאל עבור פורוורדים שלא מתאימים לי בכלל לשיטה, ולא צפויים לראות יותר מדי דק'. אני מפסיד כאן הרבה יותר מדי ביחס לרווח שאני מקבל.

      1. שני צעירים בעלי פוטנציאל=לא לא לא ולא

        פורוורדים שלא מתאימים לי בכלל לשיטה, ולא צפויים לראות יותר מדי דק'.=נכון ולכן אין טעם לטרייד

    2. ג"מ ממפיס.
      אני לא עונה לתגובות שלא בפורמט ולא הולך להיכנס לטרייד משין. תכתבו כאן את הטריידים בפורמט המתאים ונדבר

  26. טרייד פילי פיניקס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8g7zt3g
    פילי מקבלת: ג'וש ג'קסון בנדר ושתי בחירות סיבוב שני מוגנות טופ 40 ב2020 ו 2021
    פיניקס: פולץ ובולדין
    פולץ צריך לעבור הוא ופילי זה לא זה ויפה שעה אחת קודם פילי לא תקבל עליו הצעה יותר טובה הם צריכים שחקנים לרוטציה ואין להם sf בכלל בקבוצה (אני רואה את באטלר יותר כי sg) בנדר נותן רצף לא רע של משחקים לאחרונה והוא בטח טוב מבולדין.
    מצד פיניקס יש להם אינפלציה של sf צעירים שג'קסון הוא הוא האופציה הרביעית להמיר את ג' קסון בפולץ שהוא רכז ליד בוקר שהוא קודם כל סקורר יכול להיות הדבר הכי טוב לפולץ פיניקס כבר ויתרה על בנדר באי מימוש האופציה עליו לעונה רביעית הבאה בולדין חוזה נמוך להמון שנים ומסוג השחקנים שלא מזיק להחזיק בסגל

    1. GM פיניקס: לא לוקח.
      ג'קסון הוא לא בעיה מבחינתי אלא פוטנציאל שמתחיל להתממש. אני לא מוותר עליו בשביל האופציה שנגלה יום אחד שמרקל פולץ מסוגל לשחק שוב כדורסל.

  27. פיניקס מקבלת: מירוטיץ׳ ובחירה ראשונה של השנה מוגנת לוטרי אם לא מגיעה השנה אז את של שנה הבאה מוגנת טופ חמש.
    ניו אורלינס מקבלת: טי ג׳יי וורן ובחירת סיבוב שני של השנה בלי הגנות.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y72xxlhz

    זה טוב לניו אורלינס כי סוף סוף יש להם סמול פורוורד נורמלי וכבונוס הוא גם חתום לארבע שנים.
    זה טוב לפיניקס כי הם פותרים את הפקק בעמדת הסמול פורוורד, מקבלים את מירוטיץ׳ על אותו תפקיד שאנדרסון היה אמור לעשות ובנוסף החוזה שלו מסתיים השנה מה שנותן להם יותר אפשרויות בפרי אייג׳נסי. וכמובן שגם יש להם עוד נכס לעתיד בדמות הבחירה של ניו אורלינס

    1. GM פיניקס: לא מקבל.
      וורן בכושר מעולה וחוזה נוח אני יכול לקבל הרבה יותר עבורו מבחירה מוגנת לוטרי. אין לי שום תועלת במירוטיץ' השנה – אנחנו לא הולכים לשום מקום.

        1. GM פיניקס: חשבתי, ועדיין לא מספיק אטרקטיבי. בחירה שצפויה להיות סביב ה8-10 במקרה הטוב ועדיין זה לא עונה לי על הצורך הבסיסי ברכז.

          1. בתור אוהד פיניקס אני חושב שאתה עושה טעות. מירוטיץ (אם מסכים לחתום על חוזה חדש) זה בול מה שהקבוצה צריכה.
            עם כל הכבוד לוורן – זה הזמן למכור אותו.

          2. חשבתי שאולי תצליחו לגייס רכז בפרי אייג׳נסי אם הכסף שיתפנה מהחוזה הנגמר של מירו או אולי עם אחת הבחירות שלכם בדראפט בין אם כנכס או בדראפט עצמו

          3. אריק -מה זה מסכים לחוזה חדש? אתה לא רוצה להבטיח לו מקסימום נכון? המשמעות הוא שמירוטיץ' יהיה חופשי ונתת את וורן עבור חצי שנה חסרת משמעות. זה בהחלט הזמן למכור את וורן אבל התמורה שאתה מקבל כאן היא אפסית.

    2. GM ניו אורלינס – מבחינתי אין בעיה. מאמין בפוטנציאל של וורן ואני מקבל אותו במחיר סביר לפחות ל-3 עונות, אם כי לא מסכים לתת בחירה לא מוגנת.
      לא צריך להגזים.

  28. צד א': פילי מקבלת את טריי ליילס
    צד ב': דנבר מקבלת את צ'די אוסמן ובחירת סיבוב שני (שהועברה מדאלאס לפילי בטרייד כלשהו)
    צד ג': קליבלנד מקבלת את זאהיר סמית'

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7n5tg7a

    לפילי אין הרבה עומק ברוסטר, והיא מקבלת שחקן רוטציה טוב שיכול לעזור בפלייאוף על שחקן שלא שיחק עוד משחק אחד בNBA ובחירת סיבוב שני. דנבר מקבלת שחקן שיכול להתפתח ביחד עם צעירי הקבוצה ומבחינת מספרים הוא נותן יותר מליילס העונה, וגם ידוע באנרגיות הסוחפות שלו ועקב עוגמת הנפש הקלה, הם מקבלים בחירת סיבוב שני, שיכולה להתפתח לשחקן טוב דרך פיתוח השחקנים המוצלח של דנבר. קליבלנד מקבלים את זאהיר סמית, שחקן צעיר שיכול לתרום רבות בעתיד, והוא מתאים לבנייה מחדש שלהם, ולמירוץ לזאיון.

    1. בתור פילי לוקח
      בתור דנבר ממש לא, מה אני צריך את עוסמאן?? ליילס הרבה יותר טוב
      בתור קאבס-יאללה מה אכפת לי גם ככה הקבוצה זבל אחד גדול

      1. אוסמן גם יתרום לך בהגנה, זה יהיה מאוד חשוב ביחידת הספסל, בעיקר לצד החור הידוע אייזיה תומאס.
        אתה גם מקבל בחירת סיבוב שני שאתה יכול לפתח לשחקן משלים בספסל, ונפטר מהרושם הרע שיצר הטרייד שהביא את ליילס (תמורת מיטשל וטיילר ליידון).

        1. בחירות סיבוב שני זה שחקנים כמו בולדן לרוב, לא תודה.

          אוסמן והגנה? איזה הגנה? הגנה על המגבת של לברון אולי

    2. GM דנבר
      עם חזרת הפצועים, הסיוע של ליילס מהספסל הופך לפחות ופחות נחוץ אצלנו בפקק בעמדת 4, במיוחד עכשיו כשונדרבילט (או בכינויו שבוודאי יוכיח את עצמו, ונדר-בילט צ'מברליין) קיבל כמעט 4 דקות שלמות. מצד שני, האם אנחנו באמת מוכנים להודות שהטרייד של ליילס ולידון תמורת מיטשל היה כישלון?
      ההאסל הגנתי של צ'די, המוכנות שלו לשחק אוף בול והיכולת שלו בזמן האחרון גורמים לו להיראות בדיוק כמו השחקן שאנחנו צריכים לווינג, כגיבוי לברטון/המפשעה של גאריס.
      אנסה להיות חזיר ולקפוץ על ההצעה שכוללת את בחירת הסיבוב הראשון, רק תחליט של מי ומתי. אם אאלץ להסתפק בבחירת סיבוב שני, כנראה אקח, אבל צריך לעשות חושבים קודם.

      1. החבירה היא של פילי ב2020. תוכל להטריד (מלשון טרייד) אותה על שחקן רוטציה או סתם איזה קנדריק פרקינס, בשביל הצחוקים והשאקטין.

    3. GM פילי – קשה מאוד, אבל לוקח. עמדת ה-PF היא עמדה מאוד דלילה אצלי במגרש לעומת עמדת הגארדים שם יש לי עומס. אני נפטר מגארד ומקבל PF לא רע בכלל כך שאני לא מפסיד יותר מדי. כל עוד שהבחירה היא סיבוב שני, יש טרייד!!!

  29. טרייד קצת משעמם אבל עדיין:
    צד א': שיקגו מקבלת את פאו גאסול ובחירת סיבוב ראשון שיש לסאן אנטוניו מטורונטו.
    צד ב': סאן אנטוניו מקבלת את רובין לופז.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y84qoye6
    שיקגו גם ככה לא יעשו כלום בקרוב אז עוד בחירת דראפט זה נחמד ולספרס אין סנטר אמיתי ורובין לופז יכול למלא את זה וגם ככה הולך החוזה לשנתיים של גאסול לעומת החוזה לעונה אחת של לופז.

    1. GM סאן אנטוניו
      אני מתלבט מאוד. מצד אחד אנחנו מחזיקים את פאו לפליאוף, ולא לעונה הרגילה. מצד שני פאו כרגע גופה. לופז מקבל שכר מאוד גבוה ביחס למה שהוא יודע לעשות.
      בשורה התחתונה, זה טרייד שלא מקדם אותנו כקבוצה- מסרב

      1. אני לא מזהה שום התלבטות
        צריך להפטר מגאסול ומהר
        אבל רובין לופז? באמת?
        ובאופן כללי החיזוק הרצוי בעיני (כל עוד לא הולכים על בלוקבאסטר טרייד) הוא גארד אמין וסולידי שייתן d&3 סטייל אריזה.

  30. עדיף שתציינו בכל קבוצה איזה שחקנים אנטאצבול ככה נדע. למשל הבנתי שבווש ביל אנטצבול אז עדיף לציין את זה בפתיח.

    1. GM ניו אורלינס – כתבת בטעות "בחירות סיבוב שני" במקום "בחירות סיבוב ראשון לא מוגנות".
      לאן נעלמו קוזמה והארט?
      אתם מרחק הצעה אחת מעליבה מהוצאת צו מניעה

  31. צד א': הניקס (דובי הנה המשיח!) מקבלים את סי ג'יי מקולום
    צד ב': הבלייזרס מקבלים את הארדאווי, הזוניה ובחירת סיבוב שני מהניקס שקיבלו מההורנטס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yartlxoz
    הניקס מקבלים כוכב שנכנס לשיא הקריירה שלו (27 וחצי עוד מעט), סקורר מצוין עם קליעה נקייה. הוא יכול להיות מנהל משחק משני ולעזור לניליקינה/ברק/מודיאיי עם הובלת הכדור. הוא יכול לעזור לפורזינגיס בעונה הבאה וחתום לעוד שנתיים וחצי. הבלייזרס זורקים את רעיון שני הגארדים הדומיננטיים לחלוטין, ונותנים ל-לילארד להשתלט על הקבוצה. הארדוואי הוא קלעי חסר מצפון שיכול להיות אופציה שנייה/ שלישית וההתרחקות מאור הזרקורים הניו יורקי תעשה לו טוב. הזוניה הוא פורוורד חכם שיכול לשמור על מגוון עמדות, מצרך חשוב בכל קבוצה, ויכול לעזור מהספסל או מהחמישייה. לסיכום, אני צופה ששינויי האווירה יעשו טוב למקולום והארדאווי.

    1. GM ניקס ממהר לאמץ את ההצעה ותוהה למה אתה רואה לנכון להשחית מילים על הסבר.
      שליחים רכובים יצאו עם ראש סוס לכיוון מקום הימצאו הידוע האחרון של GM פורטלנד במטרה להפעיל עליו קסמי שכנוע שלא ניתן לסרב להם.

    2. GM פורטלנד. אין עסקה. הסטאר קוואלטי לא מקביל. מסכים להעביר את סיג'יי ואולי עוד שחקנים תמורת כוכב מוכח ליד דמיאן.

    1. למה שהלייקרס יעמיסו על עצמם את חוזה ה-31 מיליון דולר של היוורד?? זה בדיוק המקום שהם משריינים עבור מישהו מהסוג של AD…
      הטרייד היחיד האפשרי הוא:
      לברון מבין שהוא בחר בצד הלא-נכון של היריבות ההיסטורית, וכופה טרייד שלו לבוסטון, תמורת היוורד. זה עובד. אחד על אחד.
      לברון, קיירי, בראון, טייטום והורפורד זה בסיס טוב לקוטנדרית. ועם עוד חיזוק קטן, LBJ יביא אליפות לגארדן, פיצוי על כל השנים שהוא השאיר את הירוקים מאחור.

  32. טרייד בוסטון-אורלנדו
    בוסטון מקבלים: ווצביץ', בחירה סיבוב ראשון של אורלנדו 2019
    אורלנדו מקבלים: ג'יילן בראון, טרי רוזיר, גורשאן יאבוסלה
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ya34ol3q

    משהו בבוסטון לא עובד כמו שצריך ואני מאמין שמקור הבעיה בין השאר הוא חבורה של צעירים שלא עומדים בציפיות/לחץ/לא מקבלים מספיק דקות. בראון ורוזיר מתאימים בול לקטגוריה, והם יכולים לזרוח באורלנדו. ווצביץ על השנה האחרונה בחוזה שלו ואני חושב שמגיע לו קבוצה יותר טובה, והבחירה בשביל המחיר הלא קטן של שני שחקנים צעירים מבטיחים שכבר הוכיחו שהם יכולים לשחק.

    1. GM אורלנדו – לקחתי!
      אמנם ווצביץ תותח וחבל עליו וגורדון שיישאר אצלי קצת מעצבן, אבל עדיין עם בראון, רוס, גורדון, אייזיק ורוזייר יש פוטנציאל לחמישיה צעירה ואתלטית במיוחד. בראון ורוזייר הם מקרים קלאסיים של מניה בתחתית. ווצביץ כנראה יברח בקיץ.

    2. מרגיש שמבחינת בוסטון זה מחיר קצת מוגזם. ג'יילן עוד בחוזה די טוב ולוותר עליו בשביל חוזה נגמר של וויציביץ ובחירה לא כזאת גבוהה כשיש ארבע בחירות סיבוב ראשון השנה ועוד לתת את הסוף של טרי רוזייר, נראה קצת מוגזם

    3. GM בוסטון:

      וואו זה אחד קשה. אני מת להשיג את ווצ' בדדליין הזה אבל זה חתיכת מחיר. בראון על חוזה נוח לעוד שנה וחצי ובמצב של השכר אצלנו אני לא יכול להרשות לעצמי עוד שחקן שאני צריך לשלם לו כסף גדול בקיץ הבא.

      הבעיה היא שאם אורלנדו יקבלו סוף סוף רכז הם ישתפרו ולא ישארו במקום שהם עכשיו והבחירה שאני מקבל תהיה מעפנה.

      אוף אני כבר חצי שעה על הטרייד הזה אבל אני צריך את ג'יילן. הוא ממש השתפר בחודשיים האחרונים מאז שהורידו אותו לספסל ואני לא יכול לוותר עליו בשביל שחקן שאולי ילך עוד שנה.

      GM בוסטון מסרב.

  33. טרייד בין מיאמי סאנס פורטלנד ו-ווש

    ווש מקבלים: חסן וויטסייד, דיון וויטרס, ראיין אנדרסון, מו הארקלס, ממילס לאונרד (כל החוזים לשנתיים למעט וויטרס ל-3 שנים)

    היט מקבלים: ג'ון וול וחוזים נגמרים של בנדר, טרוי דניאלס וסת קרי+מיליון דולר מזומן מווש על וול+בחירת דראפט מווש מוגנת טופ 8. עד 3 שנים הקרובות.

    סאנס מקבלים: דראגיץ, מהינמי

    פורטלנד מקבלים: אוטו פורטר, טרוי בראון

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yavr9vz3

    ווש-נפטרים מחוזה העל של ג'ון וול אבל באותו השכר מקבלים עונש לשנתיים בדמות אנדרסון וויטסייד (וול זה 5 שנים העונש, קיצר נפטרים מ-3 שנים אחרונות בחוזה של וול). יהיה להם סיכוי של אחוז להוציא משהו מוויטסייד אולי באיכות משחק.
    כמו כן מקבלים עונש נוסף בדמות דיון וויטרס לחוזה 3 שנים אבל היי איש לא אמר שיהיה קל להיפטר מוול. קיצר אחרי שנתיים הרוב יהיה נקי ואחרי 3 שנים לא יהיה זכר לאיש מהשחקנים האלו בקבוצה. הרוויחו שנתיים נקיות.

    בנוסף אני גם מחפש להיפטר מהחוזה הגדול של פורטר שלא רואה עתיד איתו בקבוצה שלי ואת חוזה 3 השנים שלי מחליף בשנתיים בשני הלבנים הנגרים של פורטלנד שלינארד אולי יפרח בטעות אצלי עם סיכוי קלוש.
    כל הטרייד נועד למעשה להיפטר מוול ופורטר.

    -היט- אני לוקח את ג'ון וול ומקווה שאצלי יעשה קצת משהו. הסיכון שלקחתי הוא על שנתיים כי את יתר שכרו כיסיתי בשחקנים נגרים אחרים שהעפתי לקבוצות אחרות. כחלק מהפרס קיבלתי 3 חוזים נגמרים ובחירת דראפט.

    -סאנס מקבליפ: דראגיץ ומהינמי (יש מחיר להיפטר מאנדרסון, אותו אורך חוזה רק פחות ב-5 מיליון לעונה שאני חוסך ואולי הוא גם יתן גוף וכמה דק כמחליף). מקבלים רכז עם חוזה נוח

    -פורטלנד עם פורטר, נואשים לSF ויכול לפרוח בפורטלנד, אם לא יפרח נדפקתי בעונה אחת שלו אבל שווה לי את הסיכון כי אני גם ככה לא מגיע לכלום אז למה לא, אולי הכשרון יתפרץ. ומקבל טרוי בראון בחוזה נוח וזול.

    1. מיאמי: אין טרייד. חוזה אחד רע לעומת 3 רעים, אבל הרע הרבה יותר גרוע מהאחרים משמעותית והרבה יותר ארוך. אני אוהב את הבחירה של הוויזארדס וקצת את הפוטנציאל של בנדר, אבל וול תוקע את המועדון שנים קדימה.

        1. אני מאוד נגד וול כשחקן. אם אני מצליח להפטר מעוד חוזה (ג'יימס ג'ונסון למשל) אולי שווה את זה, החשש שלי הוא שעוד 3-4 שנים הוא יהיה שחקן של 12 נקודות ו-6 אסיסטים שעושה 40 מיליון בעונה.

          1. יאללה מוכן לקלוט את גיימס גונסון אבל גילרי יצטרך לעזור לנו לקלוט אצלו נגר אחר כלשהו בשביל שזה יעבור במשכורות

          2. הנה הטרייד המשופר

            בנוסף לכל האמור לעיל ג'יימס גונסון עובר לווש (חוזה ל3 שנים)

            דוויט (חוזה לשנתיים) ומרקיף מוריס (חוזה נגמר) עוברים להיט.

            ככה רועי אתה נפטר מהחוזה המעיק של גונס מרוויח את מוריס שהוא אחלה שחקן וסובל שנה וחצי את דוויט ב5 מיליון במקום את גונס לשנתיים בחצי ב14 מיליון.

            http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycu29l4j

            יש?

    2. GM פיניקס: לוקח לפני שהאחרים יתעוררו. אני מוכן לסחוב את האבן של מהימני בשביל לקבל את דרגיץ' שינהיג את הצעירים שלנו.

        1. כי אתה יודע איזה בחירה נהיה? גם אז אני לא מפסיד כאן כלום. יהיה לי את דראגיץ' יחד איתו (יאללה ג'א מחכים לך).

      1. GM וושינגטון: הלינק לא עולה, אבל בכל זאת מאשר, יש טרייד!!!
        שמח להיפטר מוול ומהינמי ומוריס.
        שמעון: להבא, תכתוב "וושינגטון" אחרת איך אתה מצפה שאמצא את זה.

  34. מילווקי מקבלת: ניקולה ווצ'ביץ'
    אורלנדו מקבלת: דניס סמית', טוני סנל
    דאלאס מקבלת: ארון גורדון, ברוק לופז

    הבאקס מרוויחים אול-סטאר שיכול ליצור לעצמו בפלייאוף וקולע מרחוק. ווצ'ביץ' אחד הסנטרים הטובים בליגה, יכול להכנס לתפקיד של לופז ומגוון בהרבה – נשק חשוב במאני טיים כשההתקפה נתקעת והמשחק מאט. הוא יכול להחזיק התקפה בדקות בלי יאניס.

    המג'יק מקבלים את הרכז שהם צריכים ליד אייזק ובמבה הצעירים ומתאים לשלד של הקבוצה. סמית' רכז לא רע, למרות שלא מתאים ליד דונצ'יץ' בדאלאס ובסיס שלו ליד שני הצעירים האלה, נוסף על בחירת דראפט גבוהה השנה (אר ג'יי בארט?) יכול להיות נחמד מאוד.

    דאלאס נותנת קו קדמי טוב לדונצ'יץ'. גורדון יוכל לשחק עם הגב לסל ולהיות בתפקיד שיתאים לו, ליד רכז כמו לוקה הוא שווה 20 נקודות במשחק והוא שימושי לעתיד. הם ירוויחו זכויות בירד על לופז שמשלים אותו טוב ויתרום לריווח המשחק העונה ובשנה הבאה וככה יוכלו להפטר מדיאנדרה ג'ורדן החלש.

        1. אם היה אפשר להחליף את טוני סנל במשהו סביר+2 בחירות דראפט סיבוב 1 הייתי לוקח בתור אורלנדו. כי אני לא בונה לא על ווצביץ שישאר אצלי ולא על ארון גורדון שיכול להיות שחקן נחמד אבל לא אחד שיוביל אותי לטופ המזרחי.

  35. יוטה מקבלת – מייק קונלי ועמרי כספי
    ממפיס מקבל – ריקי רוביו ודרק פייבורס

    הג׳אז מקבלים רכז הרבה יותר טוב מרוביו ועומק בכנפיים עם כספי נמצא בעונה לא רעה.
    ממפיס נפטרת מהחוזה של קונלי בתמורה לחוזה נגמר ומקבלת את פייבורס שנמצא על חוזה סביר לשנתיים.

      1. ג"מ ממפיס.
        מתקרב. תוסיף לזה גרייסון אלן ובחירת דראפט סיבוב ראשון ונדבר.
        הייתי מעדיף לשמוע הצעות מקבוצות אחרות עם קצת יותר לתת אז בוא נחזור לזה בהמשך.

        1. GM יוטה –
          אני שם או את גרייסון או את הבחירה של העונה (מוגנת טופ 20). אתה יכול לקבל את הבחירות סיבוב שני שלי העונה בנוסף לאחד מהם

          1. מיאמי דפקה את העסקה שרציתי.
            תן לי לעשות סיכום של כל ההצעות על קונלי ונראה.
            מן הסתם 2 בחירות סיבוב שני לא מלהיב אותי במיוחד ואני לא כזה באטרף להיפטר מקונלי כבר עכשיו אם אני לא מקבל הצעה טובה.
            אגב גם טמפל ואנדרסון על השולחן, רקאומר

  36. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybzpdkvb

    פיניקס נותנת את: טי.ג'י וורן, דרגאן בנדר ו-אלי אקובו.
    יוטה נותנת את: ריקי רוביו, גרייסון אלן ו-ג'יי קראודר.
    ממפיס נותנת את: מייק קונלי.

    פיניקס מקבלת את הפוינט גארד שהיא כ"כ חיפשה, עם הזדמנות להחתים אותו על חוזה חדש בקיץ, כמו כן מקבל PF סביר שיעזור בריבאונדים ובהגנה.
    יוטה מקבלת חיזוק משמעותי בעמדת הפוינט גארד, ולא מוותרת על שום דבר דרמטי במיוחד בשבילה.
    ממפיס משתחררת מהחוזה הכבד של קונלי, ומקבלת צעירים טובים.

    1. טרייד טוב ליוטה ופיניקס אבל לממפיס אין מה לעשות עם שחקנים שהבאת. כמה בחירות דראפט יעזרו להעביר את הטרייד

      1. לא מסכים, ממפיס מקבלת שחקנים טובים מאוד, רק צעירים. אוקובו, בנדר, אלן – כולם יכולים להיות אחלה שחקנים בעוד שנתיים שלוש. וורן טוב כבר עכשיו בחוזה נוח.
        בכל זאת, מוכן להוסיף בחירת סיבוב ראשון של מילווקי שמוחזקת ע"י פיניקס.

      1. ממפיס מקבלת את: טי.ג'יי וורן, דראגן בנדר, אלי אקובו ו-גרייסון אלן (פלוס בחירת סיבוב ראשון של מיאמי מפיניקס).
        פיניקס מקבלת את: ריקי רוביו ו-ג'יי קראודר.
        יוטה מקבלת את: מייק קונלי.

        1. ג"מ ממפיס. עם הבחירת סיבוב ראשון של מיאמי אני מקבל.
          מוכן לקחת כאן צ'אנס שאחד משלושת הצעירים יתפתח לשחקן סביר, וורן יהיה כאן סקורר חסר מצפון בקבוצת צעירים ועם הבחירה של מיאמי נוכל לעבוד.
          כאמור לא האופציה הראשונה שלנו אבל יותר טוב ממה ששמענו עד עכשיו.
          מקבל.

          1. גם ככה אתה לא לוקח אז לא אתאמץ, אבל הבחירה של מילווקי ושאר השחקנים שהוזכרו לא מספיק מפתים.
            אולי נשמור את זה לשעות האחרונות אם נראה שאין הצעות יותר נורמליות על קונלי.

    2. GM פיניקס: לא לוקח.
      רוביו יכול להיות מצוין עבורנו אבל אין לי שום סיבה לוותר על וורן עבור חוזה נגמר. אם נרצה את רוביו מספיק בקיץ נוכל לקבל אותו גם בלי לוותר על כלום.

      1. נראה לי שאתה מעריך את וורן יותר מדי.
        הוא לא מתאים לשחק ליד בוקר ואייטון.
        הוא נכס טוב שהגיע הזמן לממש.
        חצי שנה של לראות אם רוביו מתאים לקבוצה (מעריך שכן), ולהתחיל לקבל כיוון, שווה יותר מאשר להמשיך עם מספרים ריקים של וורן

        1. אריק – וורן מועמד ראשי לטרייד ובצדק ואכן צריך לממש, אבל אתה מקבל כאן כלום בחזרה. רוביו יהיה חופשי בקיץ אז מה הרווחת?

  37. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9upx2r4
    קיירי, הורפורד וטייטום לשארלוט, ביומבו, באטום ומארווין וויליאמס לבוסטון. עובר בטרייד מאשין. מאוד סביר והגיוני. כולם מסכימים מבלי לחשוב פעמיים, ללא סייג וללא קונצים.
    אותי זה הצחיק נו עזבו אותי.

  38. והשני בלי ניסיון לטרולינג:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycrt4e47
    ממפיס לדטרויט: מייק קונלי
    דטרויט לממפיס: רג'י ג'קסון, לנגסטון גאלווי ושחקן שכבר הספקתי לשכוח את שמו (פילר)
    לממפיס זה תורם למאמצי הטנקינג וגם מזרז קצת את הריבילד (החוזים של ג'קסון וגאלווי קצרים וקטנים מזה של קונלי)
    דטרויט כבר מחויבת לחוזים ארוכים וגדולים של גריפין ודראמונד ככה שקונלי מתאים לטיימטייבל והטריו הזה אמור להבטיח להם לפחות להיות תחרותיים קצת ולצאת מהאזור המבאס שהם נמצאים בו כבר עשור שלם.

    1. GM דטרויט
      כן, כן, אלף פעמים כן.
      GM ממפיס, אתה לא בדיוק צריך לצאת לנסיעה ארוכה במיוחד? אין זמן לחשוב, פשוט תחתום, אתה אפילו לא צריך להסתכל מה ההצעה. סמוך עליי.

    2. ג"מ ממפיס.
      ממש לא.
      רחוק מאוד מהמטרות שלנו תמורת קונלי שהן שחקן צעיר, חוזים נגמרים ובחירות דראפט.
      תתאמץ יותר. לוק קנארד ובחירת סיבוב ראשון 2020 יעשו לי נעים באוזן.
      גם דראמונד-קונלי ראש בראש אני מוכן לשמוע

      1. מה המטרות שלכם תמורת קונלי?
        אני חושב שערך הטרייד שלו שלילי כרגע. אף אחד לא ייגע בחוזה שלו בתמורה לחלק משמעותי בפאזל.

        1. ג"מ ממפיס.
          כתבתי את המטרות שהן שחקנים צעירים, חוזים נגמרים ובחירות דראפט.
          גם שילוב של 2 מהשלוש עובד.
          לא מסכים שקונלי זה חוזה שלילי. שחקן סף אולסטאר שיכול לקחת כל קבוצה רמה אחת קדימה, אבל מבין שהשוק מוגבל ולכן לא מצפה לבחירה טופ 10 או לפרוספקטים מדהימים, אבל משהו שיתן לי תקווה לעתיד וישחרר לי את התקרה.

          1. אז אני חושב שהמטרות שלך לא ריאליות. מדובר בשחקן בעמדה הכי עמוסה בליגה, אחרי פציעה קשה, אחרי השיא, שחתום על מקסימום לשנתיים וחצי. אין הרבה קבוצות שהיו רוצות אותו ברוסטר שלהן במצב הזה.

          2. רק בשרושורים למעלה קיבלתי 3-4 הצעות טובות יותר.
            לא הולך למכור אותו תמורת כלום. יש לא מעט קבוצות שצריכות את הדחיפה למעלה שקונלי יתן להם.
            ובצורה מפתיעה, למרות שלא מפסיקים להגיד את זה אין באמת כל כך הרבה רכזים מפתים בשוק. בטח לא מנהלי משחק.

  39. טרייד ענקי בין טורונטו אורלנדו ושארלוט-
    טורונטו מקבלת: ווסוביץ, קמבה וג'ונתן סימונס
    שארלוט מקבלת: סיאקם, פורנייה, ודלון רייט
    אורלנדו מקבלת: לאורי, לאמב, הרננגומז ובחירת סיבוב ראשון של טורונטו
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y882ez2d
    על טורונטו אין באמת מה להוסיף.
    שארלוט ממילא תאבד את קמבה בסוף העונה והיא מקבלת שחקנים שיוכלו להיות בשבילה בסיס צעיר.
    אורלנדו גם מקבלת את לאורי, שחקנים צעירים ובחירת סיבוב ראשון.

      1. אתה מאשר? יש לך קבוצה שרצה בראשות המזרח ואתה מעונין לפרק אותה באמצע העונה כשהמשמעות יכולה להיות בקלות שבשנה הבאה אין לך כלום ביד (ווקר, ווצ'ביץ' וקאווי חופשיים).

          1. מהלך כזה משנה את כל הדינמיקה בקבוצה וייכול להיות לו בדיוק אפקט הפוך.
            אתה יודע מה יותר משני ה"חדשים" אתה מנסה להשאיר את קאווי – מספיק שהם יכשלו לעלות לגמר המזרח והוא חותך בשניה.

    1. GM אורלנדו – מסרב.
      לאורי הרבה מעבר לשיאו ויברח לי אחרי שייגמר לו החוזה הקצר. זה לא יפצה אותי על העזיבה של ווצביץ', מה גם שאני מוותר על פורניה שהוא סקורר לא רע. בחירת סיבוב ראשון של טורונטו תהיה נמוכה יחסית.

      1. ווסוביץ יעזוב את אורלנדו ברגע הראשון שהוא יוכל ככה שאתה ממילא צריך לעשות עליו טרייד. אתה מקבל שני שחקנים עם פוטנציאל גבוה + רכז מעולה בדמות לאורי שיכול לעזור לך לפתח את שני שחקני הפנים הצעירים שלך שגם יוכלו לשחק יותר כשווסוביץ יעזוב. לא מבין מה יש לך להתנגד.

    2. מנג'ר שרלוט: לוקח. אני לא חושב שאגיע למקום כלשהו עם קמבה, לאמב סטארטר סביר וזהו והרננגומז לא שומר. לא יודע אם סיאקם יכול להיות יותר משחקן 3-4 בקבוצה ממש טובה אבל אחלה בסיס להמשך לצד מונק ומיילס ברידג'ס. אם הייתי נפטר מחוזה רע במקום לקחת את פורנייה זה היה מושלם, אבל טרייד בסדר גמור מבחינתי.

    3. GM טורונטו: מסרב
      כפי שעידו כתב יותר מדי חוזים נגמרים ופגיעה בכימיה של הקבוצה. מעבר לכך סרג' נותן עונה נהדרת ופסקל חזק מאוד בתמונת השחקן המשתפר של העונה ומסיבה מוצדקת. לא שווה לפגוע גם בעונה הנוכחית וגם בעתיד עבור ווצ'ביץ'. קצבה ולאור בעצמם גם לא שווים את הויתור על דילון. יש אולסטאר ויש אולסטאר של המזרח זה לא הופך את טורונטו לקבוצה טובה יותר

    1. ג"מ ממפיס.
      מסכים.
      הלוואי וגאסול היה יוצא מהחוזה שלו אבל זה לא המצב, וגלינארי האמת אחלה שחקן (כשהוא בריא) ומסכים שיהיה יותר קל להפוך אותו בטרייד חיובי.

    2. GM קליפרס.

      אני גם מסכים. גאלו מאוד חשוב לי אבל הוא שחקן פחות טוב מגאסול וגם החוזה שלו ארוך מדי. הויתור על מילוש קצת כואב אבל שווה את זה.

      יש טרייד!!!

  40. צד א'- בוסוטון מקבלת את אלכסנדר ו2 בחירות סיבוב שני אחד מקליפרס ואחד מדאלאס
    צד ב'- דאלאס מקבלת את בראון
    צד ג'- קליפרס מקבלים את דניס סמית
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yag5ksqo
    בוסטון אוהבים בחירות דראפט ואלכסנדר ויכול להיות שחקן רוטציה טוב
    דאלאס מקבלת שחקן שיכול להשלים את לוקה טוב
    והקליפרס מקבלים פרוספקט טוב

  41. צהריים טובים לכל המטרידים מישראל, ו-אני שומר את יכולות המתמטיקה שלי לחשב חוזים ולא את השעות במדינות האנגלו-סקסיות הרחוקות שהשאר גרים בהם לכל השאר. ובוקר טוב להוא שאולי אפשר להבין מהשם שלו שגר בפנמה.
    השבוע אחזיק בשני כובעים. כי מי שמחזיק היום יותר משני כובעים הוא או מעל גיל 80 או היפסטר שרוצה את כל הזכויות של להיות מעל גיל 80 בלי החובות. או אישה מצרפת.
    נתחיל בקשה יותר. מה קשה, בלחם לא ראיתם קשה כזה. גם לא בביצה. דטרויט.
    אני לא חושב שאנחנו רוצים עדיין לפדות את העונה הבוגרת הראשונה של בלייק. בחייאת דינאק, הבן אדם עדיין אפילו לא הרביץ לאף אחד. וגם עדיין לא סגרנו את הגולל על המגרש החדש שבלייק כרגע היחיד שאולי יכול למלא אותו. אז אם תצליחו לבנות מאוסף החוזים הבלתי אפשריים שיש בקבוצה משהו מסביב לבלייק, במיוחד אם תיפטרו מרג'י ג'קסון, אודה לכם כמעט כמו שדובי יודה להאקר שימחוק את החוזה של הארדאוויי ג'וניור מהליגה.
    עכשיו נעבור לעוד יותר קשה, דנבר. איך אפשר להעביר שחקנים שכולם הם ילדיי? שלמדתי להכיר כל אחד ואחד מהם, קפצתי איתם מאושר על כל שלשה של וולש, רקדתי על הספסל עם אייזיאה תומאס, עצמתי עין כדי לא לראות אותם נפצעים אחד אחרי השני. אז, יאללה. תציעו מה שתרצו ואני אנסה לשכוח שיש בני אדם מאחוריי רשימת המספרים הסטטיסטית ואוסף ה-0 ו-1 שמרכיבים את התמונה שבמחשב.
    בהצלחה למעורבים.

    1. הצעה מעניינת שגורמת לי לחשוב בכתיבה.
      הבעיה שלי היא התזמון – עם כמה שאין לי תועלת במחדל החוזי הנקרא סולומון היל, הייתי רוצה את לין בתחילת העונה ולא עכשיו, כשאני בעצם "משלם" בחירת סיבוב שני לחצי עונה של גארד שלא ימשיך אצלי.

      הקטע הוא שבסופו של דבר, אני כן רוצה להראות לדיוויס שאני מוכן לבצע שינויים כדי לעזור לו להגיע לפלייאוף.
      לכן:
      GM ניו אורלינס – מאשר

  42. צד א : הלייקרס מקבלים את אנתוני דיוויס

    צד ב: ניו אורלינס מקבלים את קנטביוס קולדוול פופ, קייל קוזמה, ברנדון אינגרם ובחירת סיבוב ראשון

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yddu8ngq

    הלייקרס מקבלים את השחקן שרצו ושהם צריכים כדי לעשות קפיצת מדרגה. שחקן שישמח לשחק שם גם מעבר לתום החוזה. משלים את לברון.

    הפליקנס מקבלים חבילה יחסית נאה וצעירה ביחס לשחקן שמאוד לא בטוח שיישאר שם בתום החוזה וללא שום תמורה עבורו. קק"פ בעיקר בשביל להשלים את הטרייד מבחינה כספית ומי יודע, אולי יסכים לקבל חצי ממה שמקבל היום ויישאר בקבוצה.

    1. סוף סוף מישהו מדבר לעניין.
      תשמע, עצם העובדה שהכנסת את אינגרם (שאני פחות אוהב אבל ניחא) לטרייד מראה שאתה מנהל רציני.

      להצעה המקורית אני לא יכול להסכים, אבל תבין אותי: יש לי נכס ייחודי ביד, מה שאני לא יכול לומר על השחקנים שהצעת לי.

      לכן – חשבתי על תרחיש שיסייע לי לשמור על מקום העבודה:

      תרחיש א: אתה מוסיף לי שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון (לא מוגנות) של 2023 ו-2024.
      אני בעצם מקווה שהלייקרס לא תהיה רלוונטית למאבקי האליפות, ועד אז כבר אדע סופית כיצד צעירי הלייקרס התפתחו אצלי.

      תרחיש ב: תוסיף לי לחבילה את ג'וש הארט ובחירת סיבוב ראשון (עם הגנת טופ-3, השנה לא קריטית כרגע), ותיקח ממני את איטוואן מור.
      אתה מפנה לי ככה עוד קצת כסף לעונה הבאה, ועם שלד הצעירים החדש שיש לי (למעשה 5 בחירות דראפט טובות של הלייקרס עם רנדל) אני אנסה לשכנע עוד איזה שחקן טוב להצטרף ולעשות משהו גדול.

      1. קודם כל תודה רבה. דבר שני אני חושב שהטרייד טטב גם בלי התוספות שלך. להוסיף עוד כמה בחירות סיבוב ראשון (ועוד לשנים של אחרי לברון) זאת כבר לא עסקה זאת התאבדות,עם כל הכבוד לדייוויס. בשוק החופשי שהולך להיות בקיץ, הלייקרס יכולים להביא את קליי/דוראנט/קאווי בחינם. ההצעה היא טובה מאוד גם עבור הפליקנס. עובדה שבמתכונת הנוכחית עם דייויס הם לא הגיעו לשום מקום. מקסימום אפשר להוסיף איזה בחירת סיבוב שני בשביל לתת הרגשה טובה

  43. וואי וואי….. עשר דקות אני לא באתר וכולם פה בוחשים ורוחשים….
    שאפו
    תמשיכו בכל הכח, אני עוקב !!!
    (ואישית אני בעד הטרייד של זבוב ב 28)
    🙂

  44. טרייד מרובע מערבי :
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb5a788g

    דאלאס נותנת – סמית ג'וניור, בארנס.
    פיניקס נותנת – וורן, ברידג'ס, קרופורד.
    פורטלנד נותנת – אמינו, טרנר, סת'.
    דנבר נותנת – מילסאפ, בארטון, מונטה מוריס.
    .
    דאלאס מקבלת – מונטה מוריס, בארטון, וורן.
    פיניקס מקבלת – סמית ג'וניור, טרנר.
    פורטלנד מקבלת – מילסאפ.
    דנבר מקבלת – אמינו, בארנס, ברידג'ס, קרופורד, סת'.
    .
    דאלאס מרוויחה ציוות צעיר מעולה לקו האחורי סביב לוקה. בנוסף נפטרת מהחוזה הצעיר של בארנס.
    .
    פיניקס מקבלת את רכז מבטיח, ומחכה לזאיון שישלים חמישיה התקפית של
    סמית ג'וניור, בוקר, ג'קסון, …, אייטון.
    .
    פורטלנד נפטרת מהחוזה של טרנר, מקבלת במקום את החוזה הנגמר של מילסאפ בעמדה שתמיד היתה הבעיה הכי גדולה שלה, לניסוי מעניין של עונה אחת.
    .
    דנבר מקבלת חיזוק לעמדה 3 הכי בעייתית שלה בדמות בארנס, בנוסף ברידג'ס ואמינו, סת' על הקשת, וקרופורד מצטרף לאחיו הצעיר והקטן.. אייזאה תומאס.
    .
    אפשר לתמרן פה ושם עם בחירות דראפט.

    1. GM פיניקס:
      מצד אחד סמית' יכול להיות אחלה עבורנו למרות שאני מעדיף רכז שחושב קודם על המסירה. את טרנר אין לי שום רצון לקחת ועל ברידג'ס אני רוצה לשמור. אז תנסה מקצה שיפורים ממילא דאלאס כבר סירבו.

    2. GM דנבר
      איכשהו פספסתי אותך, וכבר הספיקו לסרב לך וחצי. אז רק בקצרה אני לא רואה איך ברנס במקום ברטון זה שדרוג שצריך לקחת בחשבון, מילסאפ כן שווה בהגנה ומשתפר בהתקפה (וגם ככה החוזה שלו נגמר בסוף השנה ואין סיכוי שהוא חותם על אחד זהה), ברדיג'ס ואמינו באמת מעניינים אותי, אבל אין לי בכלל מה לעשות עם קרי ג'וניור וקרופורד. אבל בסופו של דבר, אני מפיל את הסיפור על מונטה מוריס. לא רוצה שילך. לא ככה.

  45. דאלאס מקבלת: בחירה ראשונה לא מוגנת, ג׳ונתן סימונס.
    אורלנדו מקבלת: דניס סמית ג׳וניור.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7a73tq9
    אורלנדו מקבלת את הפוטנציאל של דניס סמית והוא כבר יותר טוב מהרכזים שיש להם.
    דאלאס מקבלת: בחירה בלוטרי של השנה (כנראה) ואת ג׳ונתן סימונס שיכול לשחק כSF ולפנות לדונצ׳יץ׳ את עמדת הרכז ונפתרו מהפלונטר עם דניס סמית.

    1. GM אורלנדו – מאשר.
      אנחנו צריכים רכז. סמית בחמישיה ואוגוסטין כמחליף יכולים לפתור לנו את הבעיה בעמדת הפוינט גארד.

    2. אני שמח שכולכם אוהבים, אבל אורלנדו חייבת בחירה מוגנת ב2020 לאוקלוהומה. היא מוגנת טופ 20 שזה אומר ב90% שהיא לא תעבור, אבל במצב כזה אתה לא יכול להעביר את הבחירה של 2019 כי זה משאיר אפשרות שלא תהיה לך בחירה שנתיים רצופות, וזה אסור. הבחירה הראשונה שאפשר להעביר היא זו של 2022 – או שאפשר ללכת על ניסוח של "הבחירה הראשונה שזמינה" ואז זה 2020 אם היא נופלת טופ 20 ו2022 אם לא.

      דברו על זה

  46. צד א': וושינגטון מקבלת את קווין לאב
    צד ב': קליבלנד מקבלת את ג'ון וול, דוויט האוורד. בחירת סיבוב ראשון של וושינגטון ב-2019 או 2020.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybpg6qa3

    וושינגטון צריכה להעיף את ג'ון וול, וקווין לאב יעזור לה לבסס פרנצ'ייז לא רע מבוסס ברדלי ביל ששווה פלייאוף בלי בייתיות כבר מהשנה הבאה במזרח.
    לקליבלנד אין מה לעשות עם שאריות הקריירה של קווין לאב, ומה שמעניין אותה זה להשיג בחירות דראפט. בנוסף, אין לה לחץ פיננסי כי שחקני מקס לא עומדים אצלה בתור. אז גם אם תהיה ישועה כלשהי בדראפט, עדיין יהיה אפשר לספוג את החוזה של וול. בנוסף, נגיד והם זוכים באר ג'יי בארט, נוצר להם קו אחורי עם פוטנציאל נפיץ (סטקטון,וול ובארט). האוורד הוא רק לצרכי אישור הטרייד.

    1. הרגת את הקאבס החוזה של וול יקר יותר כל עונה באיזה 10-16 מיליון דולר מהחוזה של לאב. גון בעייתי יותר מלאב, יחרב אותם ואפילו לא תגמלת בבחירות דראפט איכותיות 🙂

      ולזה אתה עוד מוסיף לחדר הלבשה את הקוקסינל דוויט לשנתיים?

      1. לגבי דוויט – לא שנתיים, שנה. ולא קוקסינל, אלא שוכב עם קוקסינלים. וזה חוזה שיהיה קל מאוד לשלוח לקבוצה אחרת (אם דווייט בכלל יממש את השנה).

        לגבי וול – הכל ידוע. בגלל זה ווש נותנת גם בחירת דראפט סיבוב ראשון. לקליבלנד גם ככה אין מה לעשות עם הכסף בשנתיים שלוש הקרובות, ואולי הסיטואציה החדשה דווקא תוציא מוול משהו אחר. בכל מקרה, גם אם הוא פח ויושב ביציע, אז קליבלנד תמשיך לאסוף בחירות דראפט גבוהות, לא שינוי גדול ממה שהם עכשיו.

        1. שכנעת אני רוצה עוד בחירת דראפט סיבוב ראשון בשביל זה גם ככה אני בזבל בקאבס והולך לטנקינג עמוק ועם וול מחתים גם את כרמלו.

          בטוטאל אתה צריך לתת לי 2 בחירות סיבוב 1+בחירת סיוב שני ויאללה וול אצלי

          1. בגלל שהשנה וול מרוויח פחות מלאב, צריך להוסיף מישהו לסגור את הפער ואין אף אחד אחר. תשלח אותו לניקס או משהו. והוספתי בחירת סיבוב ראשון מוגנת טופ 5 (למקרה ופרוייקט ביל יקרוס, למרות שלא נראה לי שזה יקרה)

    2. GM קליבלנד קאבלירס – אני בהחלט יכול להבין איך זה משתלם לוושינגטון, אבל לא מבין איך זה משתלם לקליבלנד. אתה לוקח אולסטאר ונותן לי בחירה אחת, וכנראה לא מאד גבוהה? למה שאסכים? אני צריך צעירים ובחירות. תן לי צעיר ובחירה, או שתי בחירות ואנחנו מתקרבים. שלא לדבר על זה שאני פותר את בעית ג'ון וול – גם על זה צריך לשלם.

    3. GM וושינגטון: מאשר.

      לוקח אולסטאר ושולח אולסטאר ואולסטאר לשעבר. אם רוצה צעיר מוכן לשלוח את סאם דקר + בחירה 1.

      1. לא לוקח את וול מאחר ובחוזה שלו נכנס עמוק לתוך התקופה שבא אנחנו אמורים להתרומם ואני לא סומך על השחקן. הוא גם יפגע בהתקדמות של סקסטון.
        מוכן לחשוב על חבילה תמורת דוויט, צעירים ובחירות. יש לך צעירים לשלוח לי בעשרים מיליון דולר? או שניים צעירים ועוד משלים משכורות כמו דוויט?

        1. זה לא כזה הרבה מעל מה שלאב מקבל, ולאב יהיה ערימת גרוטאות עוד שנה שנתיים. האוורד מקבל 5 מליון וקצת אם הוא מממש את האופציה לשנה הבאה, הוא בטח לא הבעיה.

          יש 2 אפשרויות. נגיד וקליבלנד בוחרת צעירים מוכשרים אבל לא השנה, אז הם עדיין יהיו בחוזי רוקי שלהם על המשכורת של וול. אפשרות שניה- יצא לך בינגו בדראפט הנוכחי, יש לך קבוצה תחרותית בשבילו מהרגע הראשון והבוס שלך כבר הוכיח שהוא בסדר עם מס מותרות. אתה מקבל 2 בחירות דראפט סיבוב ראשון. זה לא מעט עבור הפער שבין וול ללאב במשכורות לאורך השנים.

          חוצמזה שוול עוד לא גמור. לך תדע אולי הטרייד הזה יעיר אותו ותקבל אולסטאר ודראפט תמורת חצי פנסיונר (הפחד הזה אגב הוא הסיבה לדעתי שווש לא תסכים לטרייד הזה בחיים).

  47. נ"א מאבס והיט

    מיאמי מקבלים: דניס סמית, גרו הולידיי

    מאבס מקבלים: ג'וש ריצרדסון, קלי אוליניק, סולומון היל, וויליאמס כלשהו…

    פליקנס מקבלים: דראגיץ, בארנס, אלינגטון+בחירת דראפט מוגנת טופ 8 עוד שנתיים מהמאבס.

    פליקנס נפטרים החוזה הענק של הולידיי שאצלם לא יועיל בכלום, מקבלים באותו חוזה תחליף כבארנס אבל עם חוזה קצר יותר בשנתיים. מקבלים רכז עם חוזה קצר ונוח וקלעי נחמד מאד מחוץ לקשת.

    מאבס מקבלים חיזוק לעמדות 2 ו-4 שחלשים מאד אצלם. ליד לוקה יהיה גארד הגנתי מעולה ישלים אותו טוב וגם יודע התקפה. היל על חוזה נוח נגמר ומפנים ללוקה את הבמה בלי סמית ובארנס

    מיאמי מקבלים רכז עם פוטנציאל שיקבל את ההגנה וגארד איכותי

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybdzvqzc

    1. מיאמי: לקחתי. ג'רו הולידיי אול-סטאר כאן ועכשיו ודניס סמית' יכול לפרוח אצל ספולסטרה. גם אם אני מוותר על דראגיץ' וריצ'רדסון, בסיס של סמית', הולידיי ו-ווינסלו ליד כוכב משמעותי בעמדות הפנים זה עצום. יופי של טרייד.

  48. בוסטון מקבלת : אנטוני דיוויס, אלפריד פייטון וסולומון היל
    ניו אורלינס מקבלת : אל הורפורד, ג׳ייסון טייטום, טרי רוז׳יר ואת הבחירה של פילי/סקרמנטו ב-2019.

    הפליקנס מעבירים את דיוויס שלא יחתום על הסופר מקס בתמורה לאחד השחקנים הצעירים הטובים בליגה, הורפורד שיתן להם ניסיון ויהיה אחלה נכס בשנת החוזה שלו ואת רוז׳יר שבתקווה יחזור להיראות כמו רכז פותח בליגה.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y95jcuk2

  49. יוסטון נותנת את: ברנדון נייט, מרקיז כריס, בחירת סיבוב ראשון (הראשונה שזמינה)
    שיקגו נותנת את: ג'בארי פארקר

    מבחינה כספית, אין כאן סיכון לאף אחד כי כולם מסיימים חוזה (פארקר עם אופציית קבוצה שאף אחת לא תממש).

    הבולס לא באמת צריכה לנצח העונה, ומקבלת עוד בחירת סיבוב ראשון להליך הבנייה מחדש.
    יוסטון מקבלת סוג של תואם מלו רק צעיר יותר ועם פחות אגו, שיעלה מהספסל בלי לעשות פרצופים ויספק נקודות כשהארדן עייף ופול פצוע כרגיל.

    1. ג"מ יוסטון.
      לקחתי. במצב all in ולא היתה לי בחירת סיבוב ראשון כבר איזה 3 שנים, אז מה זו עוד שנה.
      אנחנו מאמינים בכישרון ואם לפארקר יש משהו, זה כישרון.
      וזה שהוא בחוזה נגמר זה בכלל ממתק מבחינתנו.

    2. GM בולס:
      לוקח בלי לחשוב אפילו, הדבר היחידי שאנחנו צריכים אלה בחירות דראפט עתידיות. על הדרך נפתרים גם מפארקר ומפנים יותר דקות לצעירים, אז זה טרייד שאי אפשר לסרב לו. כריס גם לא באמת ייגנוב דקות מהשחקנים האחרים, אז גם בהיבט הזה אין בעיה.
      .
      יש טרייד!!

      1. מעולה אחלה טרייד.
        רק אציין (אחרי שחתמנו) שברנדון נייט חתום לעוד שנה אחרי העונה. עכשיו הוא בעיה שלך 😉

        1. אז תוסיף את פופ שישלים את המשכורות. מבחינתי הייתי עושה טרייד מקולום חמוד אבל לא יוביל לכלום מנסה לרענן את השורות

          1. אין ללייקרס מה לעשות טרייד שמוריד להם מהתקרה, פופ זה לא מספיק (חייבים אותו עם לונזו ואינגרם). מקולום מתאים ליד לברון לדעתי, השאלה עד כמה פורטלנד תהיה מעוניינת

    1. GM פיניקס: לא לוקח
      אם הייתי בטוח שוול מסוגל להיות כשיר הייתי חושב על זה. אבל כרגע מדובר בשחקן שנפצע כל הזמן ואני לא מתכוון לסתום את תקרת השכר שלנו לארבע השנים הקרובות עבור הסיכוי שהוא אולי בטעות יהפוך לשחקן שהוא היה צריך להיות.

  50. תיקון היסטורי לטרייד בין ממפיס ללייקרס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8hngvx2
    הספרס מקבלים את מארק גאסול
    ממפיס מקבלים את פאו גאסול, דגונטה מארי ודאוויס ברטאנס.
    הספרס יוצרים טריו די מפחיד עם דרוזן אולדריג׳ וגאסול וגם נפטרים מהחוזה המעיק של פאו.
    ממפיס מקבלים 2 שחקנים צעירים כולל את מארי שמאוד מתאים לאופי של הקבוצה וברטאנס שנראה כמו פרסונאס אבל אשכרה משחק כדורסל.
    פאו מקבל לגמור את הקריירה בממפיס
    מארק מקבל לשחק כדורסל תחרותי ועם הצוות הרפואי של הספרס בטח הקריירה שלו תתארך באיזה שנתיים שלוש

    1. GM ספרס- מקבל את הטרייד
      אומנם עצוב לי לאבד את מארי, אבל זה שידרוג לקבוצה בשחקן מוכח שהופך אותנו לאחת מהקבוצות הטובות במערב.

    2. ג"מ ממפיס.
      מקבל ושולח נשיקה וסליחה לג"מ הקליפרס. גאלו ישאר אצלו. לוקח את מורי וברטנס בכיף!
      רוצים גם את סלו מו חזרה? בחינם

  51. אינדיאנה: מקבלים את מרקל פולץ
    פילדלפיה: מקבלים את דאג מקדרמוט

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8bp3obf

    אצל הפייסרס גם קוליסון וגם ג'וזף מסיימים חוזה אז תהיה להם חצי שנה להכשיר את פולץ לעונה הבאה. פילי מקבלים את מקדרמוט, שוטר לספסל שהיה חסר מאז שבלינלי עזב ונפטרים מהחוזה של פולץ שמעיק עליהם. ברור שמדובר בהימור מצד הפייסרס, אבל גם ג'רמיין אוניל נחשב באסט מוחלט לפני שהגיע לשם אז לכו תדעו.

    1. GM אינדי – נהדר. מאשר לפני ש-GM פילי מתעורר, ואם צריך עוזר לשכנע וזורק בחירת סיבוב שני שכ"כ אוהבים שם

    2. GM פילי – ממש לא. פולטס תמורת מקדרמוט? בחירה ראשונה עם פוטנציאל תמורת שחקן ללא פוטנציאל שכרגע לא טוב בהרבה אם בכלל מהשחקן עליו אני מוותר? מצטער, לא לוקח

  52. טרייד בין שיקגו לפוטלנד-
    שיקגו מקבלת בחירת סיבוב שני לעוד שנתיים
    פורטלנד מקבלת את כרמלו
    בהתקפה של פורטלנד יש רק שלושה שחקנים שבאמת קולעים, וליריבות נוח לעשות דאבל טים שתוקע את ההתקפה. עם כמה שכאילו מושמץ אני חושב שהוא יכול לעזור לפורטלנד.
    שיקגו ממש לא צריכה את כרמלו ועוד בחירת דראפט מצויינת בשבילה

    1. GM שיקגו:
      וודג' טוען שאין הרבה ביקוש בליגה לכרמלו ואני מאמין לו. יוסטון כבר שילמו את השכר שלו, אז בהיבט הזה אני לא מודאג, רק חשבתי שקבוצה כמו אינדיאנה תהיה מוכנה להציע יותר לאחר הפציעה של אולדיפו.
      לאחר בדיקת השוק מאשר את ההצעה.

          1. נגיד שמעבירים את בולדווין בתמורה (חוץ מהבחירה) זה מסתדר.

            מה שמצחיק שהבולס מאבדים 15 נצחונות לפי האנליזה אבל פורטלנד לא מרוויחים כלום 🙂

  53. הוקס רוקטס

    רוקטס מקבלים: בייזמור

    הוקס מקבלים: חוזים נגמרים של ברנדון נייט ומרקיז כריס+4 בחירות דראפט סיבוב ראשון החל מדראפט 2020+2 בחירות דראפט סיבוב שני
    כמובן אפשר לוותר על אחד החוזים הנגמרים לא יודע מה הערך של כל בחירה במידה וזה עובר בלי זה.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ya6y2br2

      1. יוסטון במצב נואש ואול אין. הארדן בשיא אז הולכים ברבאק. אני הייתי עושה טרריד כזה גם בתור יוסטון במציאות. אפשר לחשוב מה יבוא לי בבחירות 25 ואילך, סיכוי קטן מאד לפגוע במשהו ועד שיתפתחו….והדראפט השנה נראה לי פח זבל עולמי.

        הארדן בשיא ונעשה הכל בשביל למקסם אותו, מה הם 4 בחירות סיבוב ראשון לעומת חוזה 140 מיליון לכריס פול בגיל 33.

        אני יכול להבטיח לך שגם מורי במציאות לוקח את זה

    1. ג"מ רוקטס.
      פחחח מילא ברדלי ביל אבל בייזמור?
      מוכן לתת כריס ונייט יחד עם גארי קלארק ובחירת סיבוב שני.
      ותאמין לי שכואב לי לתת את קלארק על הסיכוי לראות משהו מבייזמור.

  54. דטרויט נותנת לשיקגו את רג׳ ג׳קסון ובחירת סיבוב ראשון ב-2019 ו-2021 ונותנת למיאמי את ג׳ון לואר ואיש סמית
    מיאמי נותנת לשיקאגו את ווייטסייד וסיבוב ראשון 2019 וסיבוב שני 2020
    ו לדטרויט את דראגיץ
    שיקאגו נותנת את ג׳אבארי למיאמי ולאבין לדטרויט
    לינק : http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7q5wget
    הסיבות:
    דטרויט זה די ברור, אם גם ככה אתה מחויב לגריפין עד סוף הזמן אז לפחות תנסה לנצח. בלייק, דראם, דראגיץ, לאבין ובולוק זה יופי של חמישיה למזרח
    המחיר 2 בחירות סיבוב ראשון זניח לגמרי
    מיאמי: היא מנקה 2 חוזים קשים וככה היא תהיה שחקנית בקיץ ( החוזה של ג׳אבארי לעונה הבאה לא מובטח וקל יהיה לעשות בייאאוט ללואר) בנוסף היא מפנה את הבמה לג׳סטיס שנראה ממש טוב מאז הועבר לעמדת הרכז
    שיקאגו: גם ככה המצב אנוש, לאבין לא נראה כמו העתיד( וגם לשלם גם לו וגם לדאן נשמע כמו מתכון ל-50 הפסדים קבוע לאורך החוזה של שניהם ) הם קולטים חוזים רעים שכולם נגמרים בסוף 2020 מקבלים 3 בחירות( שלפחות של מיאמי יכולה להיות לוטרי)
    מי אומר לא?
    נ.ב: אם במקרה פספסתי זמינות הבחירות אז נעשה התאמה בהתאם לשנים

    1. GM דטרויט
      התגובה הראשונית והשקולה שלי: אלוהים אדירים, אני הולך להיפטר מרג'י ולקבל את דראגיץ'!!! ווהו! אמא, אמרתי לך שיום אחד אגשים את החלום שלי. סאק איט.
      בדרך כלל מיד אחרי מגיעה התגובה השנייה שלי. והיא כזו שמנסה לאשר את הביאס של ההחלטה הראשונה. זה בעיקרון הטרייד האידיאלי – ניסיון לרוץ ולדחוף קדימה למרות שאין באמת סיכוי. ועם העיקרון הזה, זכריה לוין עדיין בהחלט עדיף בהרכב על ברוס בראון.
      אבל אז קופץ לו הבחור ההוא. זה שמנסה להרוס לי את הכל. תמיד מגיע עם החששות, חוסר הביטחון, ומנסה להוריד לי. חיסלת את כל הספסל, הוא אומר. זוכר מה קרה שנה שעברה כשעשית בדיוק את זה? ומה עם סף המס? הטרייד בדיוק מעביר אותך אותו וזה… כנראה יפגע בך באיזושהי צורה בהמשך הדרך.
      .
      אז אני מחכה פה בצד בינתיים ל-GMים האחרים. אז נראה אם פרצתי למסיבה הרוסה או שיעשו לי רגשי לצאת עם החבר'ה כשאני מעדיף בסך הכל עוד ערב שקט בבית.

    2. GM שיקגו:
      בשלב זה מסרב לטרייד. אין סיבה להחזיק אצלנו את ווייטסייד, גם עבור בחירות נוספת, הוא פשוט ייקח דקות מהגבוהים שלנו. צריך לחשוב על שחקן אחר להעביר אלינו (G/F).

  55. צד א': אוטו פורטר לסקרמנטו קינגס.

    צד ב': אימן שאמפרט WCS וג'סטין ג'קסון לוושינגטון וויזארדס.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8bwygl8

    סקרמנטו מקבלים את שחקן לעמדה 3 – בה הם כבר אמרו שהם רוצים להביא מישהו. הוויזארדס מקבלים שני כישרונות מבטיחים + הקלה כלכלית של 8 מיליון דולר השנה שתוריד אותם מתחת לתקרת המס, ועוד יותר מזה בשנה הבאה.

    זה הטרייד מהדוגמא 🙂

    1. GM וושינגטון: לא מאשר.

      פורטר אחלה שחקן תמורת 15-20 מיליון, הבעיה היחידה שהוא אוברפייד איזה 7-8 מיליון. רק בגלל זה לא מסכים להחליף אותו בשאמפרט. אוהב את WCS אבל בכל זאת הוא לא קולע שלשות אז למה לי אותו אם יש לי כבר את תומאס ברייאנט שאצטרך להוציא עליו איזה 6-8 מיליון באוף-זיסון אז לא אוכל להשאיר גם את WCS.

      פורטר עובר לסקרמנטו אם אתה מציע את אחד מ: בוגדן, פוקס, באדי.

  56. הניקס והפליקנס –
    הרדוואי פורזינגיס נוקס ובחירה של השנה מוגנת ציון לפליקנס
    דייוויס לניקס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y98qyjw2
    הניקס מקבלים את דייויס ורלוונטיות ראשונה זה שנים וגם מצליחים להיפטר מהרדוואי
    הפליקנס מקבלים תמורה ראויה לדייוויס

    1. GM ניקס מסובב לאטו את המנואלה החלודה שזוקרת אט אט אצבע אמצעית מאורכת.
      טוק טוק טוק טוק. טינג!

      ובכל זאת, הנה ההסבר. פורזינגיס הוא עדיין הפרנצ'ייז שלנו, וכך יישאר בשנה הקרובה לפחות.
      על בחירת הלוטרי של השנה אנחנו עומלים כבר חודשים, ובונים עליה תילי תילים של ציפיות.
      שני אלה, בתוספת חוזה מקסימום נוסף בקיץ, היו ונשארו תכנית א' שלנו.

    2. GM ניו אורלינס – מסרב.
      את הרדוואי והחוזה שלו אני לא רוצה, קווין נוקס סביר, ופורזינגיס? אני לא מתכוון להיפרד מכוכב-על בגלל שהוא כנראה לא יחדש אצלי בשביל להביא שחקן נחמד מאוד אחרי פציעה קשה כדי שלא יחתום אצלי.

  57. הבנתי שהוסבר מספר פעמים אז מתנצל שפספסתי ואני שואל שוב. למה הסלטיקס לא יכולים לעשות טרייד על דייויס כל עוד קיירי אצלם?

    1. גם דיוויס וגם קיירי על חוזה של "רוקי מיועד". על פי ההסכם הקיבוצי קבוצה לא יכול להחזיק שני שחקנים כאלו שהגיעו אליה דרך טרייד. לפיכך מכיוון שקיירי הגיע בטרייד לא ניתן להביא את דיוויס עד שקיירי יסיים את החוזה שלו.

  58. טרייד בין וושינגטון, סקרמנטו ואינדיאנה-

    וושינגטון מקבלת: טייריק אוואנס, בויאן בוגדנוביץ ( האחד מאינדיאנה), זאק רנדולף ואימאן שאמפורט. בנוסף היא מקבלת בחירת סיבוב שני מאינדיאנה ואחת מסקרמנטו.
    אינדיאנה מקבלת את וול.
    סקרמנטו מקבלת את אוטו פורטר.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y85hxrcs

    הטרייד נראה חסר היגיון אבל הוא משדרג את סקרמנטו ואת אינדיאנה ומאפשר לוושינגטון בנייה מחדש סביב ביל.

    וושינגטון מקבלת ארבעה שחקנים עם חוזים נגמרים שתוכל להיפטר מהם + היא מעיפה את החוזים של פורטר ושל וול שמפריעים לה + היא מקבל בחירות.

    סקרמנטו מוותרת על שני שחקנים מבוגרים מאוד (רנדולף בכלל לא משחק) ומקבלת שחקן טוב וצעיר לעמדה שהיא צריכה.

    אינדיאנה אחרי הפציעה של דיפו לא בונה ממש על השנה ככה שהיא יכולה לחכות לשנה הבאה. היא מוותרת על בוגדנוביץ שמשחק דווקא בסדר ועל אוואנס שלא מרשים. שנה הבאה, כשוול ואולדיפו יחלימו יהיה לה קו אחורי מפחיד ומהיר מאוד ועם סאבוניס וטרנר היא תהיה בין הטובות במזרח.

    1. GM אינדיאנה – יש לי אישה+ילד בן שנה וחצי, מה שאומר שאני לא יכול להרשות לעצמי להיות מפוטר.
      מצטער אבל בג'ון וול אני לא נוגע עם מקל שמחובר למקל אחר.

    1. GM אורלנדו – לקחתי. במבה יכול למלא חלקית את החלל שיותיר ווצביץ. קונלי רכז פותח לגיטימי, מה שלא היה לנו כבר שנים. רק שיישאר בריא.

  59. GM קליבלנד קאבלירס – קריאה לציבור הגולשים. אנחנו פתוחים לקלוט את החוזים של פארסונס ממפיס ו/או באטום משרלוט, עבור חבילות של צעירים ובחירות. מי יהיה הגולש היצירתי שיגרום לזה לקרות?

    1. ג"מ ממפיס.
      כל מה שנקבל מהצעירים מהטרייד על קונלי וגאסול הולך אליך איך?
      בינתיים ההצעות הן-
      גרייסון אלן/ בחירת סיבוב ראשון מוגנת טופ 20 מיוטה. אוסיף לך גם את ברטנס שקיבלתי מהטרייד על גאסול ודילון ברוקס. (סורי דג'ונטה מורי נשאר אצלי).
      הבעיה היחידה זה שאני צריך חוזה נגמר במקום פרסונס. מוכן לקחת את ג'יי אר ואלק בורקס

  60. טוב ביקשו שארשום את זה שוב פה אז הנה כי השרשור למעלה ארוך

    טרייד בין מיאמי סאנס פורטלנד ו-ווש

    ווש מקבלים: חסן וויטסייד, דיון וויטרס, ג'יימס ג'ונסון, ראיין אנדרסון, מו הארקלס, ממילס לאונרד (כל החוזים לשנתיים למעט וויטרס וגונסון ל-3 שנים)

    היט מקבלים: ג'ון וול, האוורד, מרקיף מוריס וחוזים נגמרים של בנדר, טרוי דניאלס וסת קרי+מיליון דולר מזומן מווש על וול+בחירת דראפט מווש מוגנת טופ 8. עד 3 שנים הקרובות.

    סאנס מקבלים: דראגיץ, מהינמי

    פורטלנד מקבלים: אוטו פורטר, טרוי בראון

    ווש-נפטרים מחוזה העל של ג'ון וול אבל באותו השכר מקבלים עונש לשנתיים בדמות אנדרסון וויטסייד (וול זה 5 שנים העונש, קיצר נפטרים מ-3 שנים אחרונות בחוזה של וול). יהיה להם סיכוי של אחוז להוציא משהו מוויטסייד אולי באיכות משחק.
    כמו כן מקבלים עונש נוסף בדמות דיון וויטרס לחוזה 3 שנים אבל היי איש לא אמר שיהיה קל להיפטר מוול. קיצר אחרי שנתיים הרוב יהיה נקי ואחרי 3 שנים לא יהיה זכר לאיש מהשחקנים האלו בקבוצה. הרוויחו שנתיים נקיות.

    בנוסף אני גם מחפש להיפטר מהחוזה הגדול של פורטר שלא רואה עתיד איתו בקבוצה שלי ואת חוזה 3 השנים שלי מחליף בשנתיים בשני הלבנים הנגרים של פורטלנד שלינארד אולי יפרח בטעות אצלי עם סיכוי קלוש.
    כל הטרייד נועד למעשה להיפטר מהחוזים הגרועים מוול ופורטר מהינמי ודוויט. ווש נפטרת מהכל תוך שנתיים כבר במצב טוב ותוך 3 שנים יוצאת לדרך חדשה שנגמרים חוזי הזבל שנאספו מההיט.

    -היט- אני לוקח את ג'ון וול ומקווה שאצלי יעשה קצת משהו. הסיכון שלקחתי הוא על שנתיים כי את יתר שכרו כיסיתי בשחקנים נגרים אחרים שהעפתי לקבוצות אחרות. כחלק מהפרס קיבלתי 3 חוזים נגמרים ובחירת דראפט.

    -סאנס מקבליפ: דראגיץ ומהינמי (יש מחיר להיפטר מאנדרסון, אותו אורך חוזה רק פחות ב-5 מיליון לעונה שאני חוסך ואולי הוא גם יתן גוף וכמה דק כמחליף). מקבלים רכז עם חוזה נוח

    -פורטלנד עם פורטר, נואשים לSF ויכול לפרוח בפורטלנד, אם לא יפרח נדפקתי בעונה אחת שלו אבל שווה לי את הסיכון כי אני גם ככה לא מגיע לכלום אז למה לא, אולי הכשרון יתפרץ. ומקבל טרוי בראון בחוזה נוח וזול.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycu29l4j

    מנג'ר הסאנס כבר הסכים
    מנגר ההיט כבר הסכים

    מחכים לתשובת מנגרי ווש ופורטלנד (שלהבת וראובן?)

    1. GM וושינגטון: לא מאשר.

      אם אני שולח את פורטר אני חייב להשאיר את טרוי בראון שהוא שחקן אם פוטנציאל גבוה יותר משל פורטר (כן!).
      חוץ מזה, מעדיף לקבל חוזים נגמרים אם אני כבר יוצא לדרך חדשה.

      1. ואם בראון נשאר אצלך ומישהו אחר הולך? מאשר? אם כן אארגן חבילה אחרת אגב למה מנגר פורטלנד הפלאפון שלו סגור?

        הלו הצלחתי להעיף לך את גון וול!!! לא נראה לי שאתה מבין….

      2. אף אחד לא יביא לך חוזים נגמרים על גון וול, שכח מזה אי אפשר להיפטר מוול בלי עונש כלשהו. אתה חוסך את השנתיים המפלצתיות האחרונות של גון וול שחוזהו 46 מיליון בשנתיים האלו!!! חוסך לגמרי שהוא יהיה בן 32-33 מת מהלך גופה.

      3. הנה טרייד משופר לוקח? טרוי בראון נשאר אצלך

        http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y84evjg5

        פורטלנד מקבלים: אוטו פורטר, מרקיף מוריס (אחלה שחקן או חוזה נגמר מה שיעדיפו)

        סאנס מקבלים: דראגיץ, מהינמי, אנפרני סימונס

        היט מקבלים: גון וול, דוויט וחוזים נגמרים של בנדר, דניאלס, קרי, סוואניגן ואוונס

        ווש מקבלים: וויטסייד, אנדרסון, הארקלס, לאונרד (כולם נגמרים בסוף עונה הבאה) ו-וויטרס וג'ונסון (נגמרים עוד שנתיים). חוסכים ים כסף מעיפים את החוזים של וול, פורטר, מהינמי ודוויט.

        שלהבת יש?

  61. הניקס נותנים את ניליקינה ואת מודיאיי בשביל הצאנס שמרקל פולץ יזרח בשבילם, באותו הזמן הטרייד מסדר לניקס עוד מספר כדורים בלוטרי ולפילי את מודיאיי וניליקינה שני גארדים מחליפים שהיא צריכה נואשות… טרייד שלטא משנה משחק אבל יש בו הרבה סימני שאלה שעשויים להפוך לסימני קריאה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8fgn76g

  62. אינדיאנה נותנת את מיילס טרנר ומפנה מקום לסבוניס.
    בוסטון נותנת את ג'יילן בראון ומקבלת גבוה איכותי.
    אינדיאנה מקבלת מחליף לאולדיפו הפצוע ונשארת תחרותית
    שני החוזים קצרים ונמוכים.

  63. יוטה: טוביאס האריס
    קליפרס: דאנטה אקסום, ג'יי קראודר, בחירת סיבוב ראשון (מוגנת טופ 15) 2019.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8747hmx

    יוטה מקבלת סקורר ליד מיטשל שיכול להתאים מאוד כפאוור פורוורד ליד גובר בהגנה ולהיות הכינור השני שאין שם. האריס יכול ליצור לעצמו מכלום, להרוויח מגובר גם בהתקפה ולהשתלב טוב בהנעת הכדור החכמה שלהם. הוא השחקן שהם צריכים בשביל לעשות צעד קדימה.

    הקליפרס גם ככה יאבדו את האריס בקיץ – הם מחפשים דגים יותר גדולים ממנו בפרי אייג'נסי. קראודר רול פלייר מצויין על חוזה נוח שיהיה שחקן 6-7 בקבוצה עם שאיפות, אקסום חוזה נגמר ובחירת הסיבוב הראשון יכולה להשתלם גם היא. שניהם נכסים לא רעים לטרייד המשך במידה והקליפרס ירצו כזה, ובכל מקרה השנה עם האריס הם לא יעשו יותר מסיבוב ראשון.

    1. GM יוטה – בהחלט כן. אני אשמח לקבל את האריס והמחיר הוגן.

      GM קליפרס – עדיין לא מספיק. אני הולך להפסיד פלייאוף אם אני מעביר את האריס והוא הביטוח שלי למקרה שקוואי וקווין לא יבואו. אני רוצה קצת יותר בשבילו

  64. טוב חשבתי על טריידים עבור קליבלנד ותכלס אין שם כמעט אף שחקן גם שהייתי לוקח בחינם למעט תמורת חוזים יותר גרועים.

    השחקן היחיד שאני מוכן לגעת בו זה לארי נאנס.

    פילי מקבלים: נאנס
    קאבס מקבלים: בולדן חוזה קצר בשנה וזול יותר

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y86gx8z9

    1. GM פילי – לוקח, נאנס יתופקד כ-PF אצלי ויחזק את העמדה הכל כך חלשה הזו. כואב לי מעט על בולדן אבל זה מחיר שאני מוכן לשלם עבורו

    2. GM קליבלנד קאבלירס – בחייך שמעון, עסקה מתקיימת כששני הצדדים מקבלים משהו. מה אני מקבל פה? שחקן פחות טוב ממה שאני שולח, בשכר נמוך שחוסך לי כסף שאני לא צריך… וזהו? מה יוצא לי מזה?
      תוסיפו שתי בחירות בשלוש שנים הקרובות ויש על מה לדבר

  65. פליקנס מקבלים אוברי
    פיניקס בחירת סיבוב שני
    לפיניקס אין מה לעשות איתו באמת עמוסים בענף ואין טעם לתת לו חוזה גבוה שנה הבאה
    פליקנס מקבלים את הבן האובד בחזרה לעיר , בדיוק מה שצריך שחקן שעושה הכל וצעיר

    1. אני מוכן להוסיף את רנדל או מירוטיץ , גם ככה לא רואה בהם צורך , למרות שמצב אמיתי פיניקס היו לוקחים בחירת סיבוב שני

      1. כי אתה החלטת שב"מצב אמיתי" הסאנס היו לוקחים? ואם אתה רוצה שיתייחסו להצעות שלך אז תעלה אותן בפורמט המתאים.

      2. GM ניו אורלינס – בעד ההצעה המקורית בה אני לא מוותר על שחקנים.
        את החוזה הנגמר של מירוטיץ אני לא מבזבז סתם ככה, ורנדל? אני רוצה שימשיך.

  66. צד א – אינדיאנה מקבלת את ג'יילן בראון למשבצת של אולדיפו הפצוע
    צד ב – בוסטון מקבלת את מיילס טרנר למשבצת הגבוה החסר שלה
    לינק – http://www.espn.com/nba/tradeMachine

    הסבר : שני שחקנים צעירים, שניהם בחוזים קצרים ונמוכים, כל קבוצה מקבלת פוטנציאל גדול וחיזוק למה שחסר לה כרגע עם אופציה לחוזה מקס בהמשך

    1. GM אינדי – הצעה מעניינת, אבל ברצוני להציע הצעה נגדית:

      בנוסף לטרנר, גבוה צעיר ומבטיח, אני נותן לך צלף נהדר בדמותו של בוגדנוביץ (וחוזה נגמר!).
      בתמורה? חוץ מג'יילן בראון אני מבקש בסה"כ את מרכוס סמארט.

      1. GM בוסטון – סמארט על חוזה פצצה, ואני אצטרך לשלם לבוגדאנוביץ יותר בשנה הבאה כדי לשמור עליו. עם העלייה במשכורת של טרנר בשנה הבאה, זה לא מבחינתי.

        אני כן מסכים להצעה המקורית הפשוטה של טרנר על בראון. זה הלינק שלה אגב קדם אתה צריך לקרוא שוב את ההוראות של איך להעתיק את הלינק:

        http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydeprpqv

  67. טרייד בין סקרמנטו לממפיס:

    סקרמנטו מקבלים : מארק גאסול ועמרי כספי
    ממפיס מקבלים : ווילי קאולי סטיין, אימאן שומפארט וקוסטה קופוס.

    סקרמנטו משתמשים בחוזים הנגמרים שלהם בשביל להביא סנטר עם הרבה ניסיון שהשילוב שלו עם פוקס הילד ושאר החבורה הצעירה יוליד דברים נפלאים. מעבר לזה, גאסול יקבל לא מעט כסף מדיבאץ.
    כספי יסגור מעגל פעם נוספת ויתן עומק בכנפיים.

    ממפיס נפטרת מגאסול ומקבל סנטר צעיר שיהיה עוגן הגנתי ביחד עם ג׳קסון. שומפארט שחקן משלים לא רע וקופוס שם בשביל המשכורות.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7tz892o

    1. GM סקרמנטו – יש טרייד!
      גאסול יהיה הסנטר הפותח אבל לא ישתה דקות מהצעירים כמו ששטיין עשה ויוכל להוות מנטור לגבוהים הצעירים הסופר מוכשרים: גיילס ובאגלי. אנחנו נפטרים משני גבוהים שגורמים לפקק בעמדה 5. זה משאיר אותנו עם 3 שחקנים רלוונטיים לעמדות הפנים: באגלי, גיילס וגאסול.

    2. ג"מ ממפיס.
      קיבלתי את ברטנס ודג'ונטה מורי על גאסול.
      אנא שפר הצעתך בהתאם.
      צעירים, חוזים נגמרים, בחירות דראפט. 2 מהשלוש, לא אחד.

        1. עדיין ההצעה מסן אנטוניו יותר טובה. סורי.
          מניח שסקרמנטו לא ירצו אבל יש דרך להכניס את פרסונס לתמונה? תשכח מהבחירות ומג'קסון.
          ממפיס מקבלים: זיבו, שמפרט, בייליצה, סטיין וקופוס
          סקרמנטו: גאסול ופרסונס
          אחרת הולך על סן אנטוניו

          1. רק אומר שאתה לא צריך לבחור מותר לך לאשר שני טריידים על שחקן אחד אם זה עומד בקטריונים שלך
            אחרת המשחק בלתי אפשרי למציעים שאינם gm

          2. GM סקרמנטו – לא נוגע בפרסונס עם מקל. מבחינתי הוא דיל ברייקר.
            משום מה כתבתי בטעות שהטרייד יוצא לפועל עוד לפני שממפיס אישרו…נא להתעלם

          3. אני מנסה לדמות את המשחק למשא ומתן שמתרחש באמת.
            זה לא אומר שאני לא יכול לקחת 2 הצעות אבל בגדול מדובר על ההצעה הטובה ביותר שאני וג"מ של הקבוצה היריבה מסכימים עליה.
            אחרת טריידים היו קורים בליגה בלי הכרה.
            חלק מהלברג' והעלייה בדרישות זה הביקוש וההצעות הנוספות שאני מקבל על שחקן מסוים.

  68. הגיע הזמן לתת קצת עבודה לgm נטס
    ברוקלין מקבלת – ג'אברי פארקר
    שיקגו מקבלת – ג'ראד דאדלי, דאמרה קרול ובחירת סיבוב ראשון מדנבר.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yconn384
    שיקגו מקבלת שני שחקנים עם חוזה נגמר ובחירת סיבוב ראשון שהיא רוצה.
    ברוקלין מרוויחה שחקן שיעזור לה לעשות את הפלייאוף

  69. דטרויט-דאלאס
    דטרוייט: מקבלת דניס סמית ובארנס
    דאלאס: מקבלת גריפין
    .
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydccrq52
    .
    לא חזק בזה והטרייד הוא גם לא שלי אלא מהצעה של דה רינגר אבל לדעתי מצויין לשתי הקבוצות. דטרויט לא הולכת לשום מקום וגריפין למרות שהעלה את הרמה לא באמת מצליח לסחוב את הקבוצה על הגב. אני לא בטוח שהיא באמת נחלשת כי היא מקבלת שני שחקני חמישיה שאחד עם פוטנציאל והשני אם לא ילך נגמר שנה הבאה.
    לגבי דאלאס לא נראה לי שיש מה להוסיף על אלה שהולכים אבל גריפין ליד לוקה נראה לי שלוב מנצח. יוכלו להחיות את לוב סיטי יחד עם דיאנדרה.

    1. Gm דאלאס : מעניין מאוד…אני לא אוהב את החוזה של בלייק אבל הוא, דונצ׳יץ ודיאנדרה נשמע כמו שילוב טוב. יאללה, לקחתי.

      1. לא עושה לך דה ז'ה וו למשהו עם לימיט נורא ברור: גריפין-דיאנדרה-פול/גריפין-דיאנדרה-דונצ'יץ'? עם כל ההייפ מלוקה, פול לא שחקן רע…

    2. ווף.
      GM דטרויט
      אני אוהב כשאתרי ספורט מחליטים לכתוב טורים אחרי מסיבת הטבע השנתית. יוצאים דברים מעניינים. בטח אחרי שהממזר מכר להם חומר מקולקל.
      נגיד ככה, אם ההנחה היא שויתרנו על בלייק ויצאנו לשבת בטנק עד שתחלוף הסערה, מה יש לנו לעשות עם חור שחור על חוזה ענקי כמו האריסון בארנס? תציע רשימת חוזים נגמרים במקום, שירדו בסוף השנה וישאירו מקום להמשיך לקחת חוזים גרועים תמורת העתיד בשנים שעד שדראמונד יורד מהפיירול.
      DSJ עוד יש לו פוטנציאל, ובסיטואציה הנכונה ואיזון עדין בין גזר למקל בכל פעם שעולה לו הווסטברוק אפשר להפוך אותו לשחקן טוב מאוד. אבל אז אנחנו קולטים שיש לנו כבר את הפרוטוטייפ של הגרסא הגרועה הכי טובה שיכולה לצאת מדניס כמתחרה על המקום שלו בהרכב.
      וכל זה רק בהנחה שהניסוי של בלייק ככוכב ראשי, בעונה האישית הטובה בקריירה שלו, נגמר. ושהחלטנו למכור אותו בהפסד. בהנחה שהחלטנו לטנקק את הכסף שמגיע מהצופים באיצטדיון החדש. ואני לא חושב שאנחנו שם. מעדיף לנסות לנקות שחקנים ומשכורות שתוקעים את הקבוצה או להשיג שחקנים שיוכלו לקדם אותי בטרייד.

    1. אתה רוצה שהמאבס יביאו את דניס סמית על נגר על שלא יודע להבדיל בין כדורסל לכדור טניס, על בעצם האשים תאביט?

      1. שמעון, כמה פעמים ראית את מו במבה משחק שאתה מזלזל ככה ?
        האשים תאביט לא היה מסוגל לשים סל מחוץ לצבע, אל תגזים.

          1. תשמע ראיתי סרטונים שלו בדראפט וכמה מהלכים בודדים במגיק. נראה סתם מגודל ונגר רצח. אם יגדל להיות דיאנדרה גורדן? ייתכן.

            אני מהמר על האשים תאביט, מוזגוב, קוואמי וכאלו. סתם תחושת בטן

    2. Gm דאלאס : לקחתי.
      אני אוהב את הפוטנציאל של במבה והוא נראה לי כמו הימור טוב. (במציאות אני לא חושב שהיו הולכים על זה בגלל שרוצים להחתים מחדש את דיאנדרה אבל שיהיה..)

    3. לדעתי האישית טרייד נהדר לשתי הקבוצות.
      במבה יהיה שחקן מעולה לצד לוקה. סמית' תפור על הסגל חסר מובילי הכדור של אורלנדו.
      Make it happen!

  70. טרייד בין ממפיס, אינדי, יוטה, מגיק

    אינדי מקבלים: קונלי, גובר

    יוטה מקבלים: ווצביץ, טטייריק

    מגיק מקבלים: טרנר, בוגדנוביץ ונגר כלשהו

    ממפיס מקבלים: קוליסון גוזף מקדרמוט

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycgl3txg

    אינדי הולכים אול אין לעונות הבאות ומחזקים את אולדיפו בשחקני אופי ועם רצון קונלי אולדיפו גובר סאבוניס יכולים להוציא המון בטח במזרח. החסרון שהם סותמים את תקרת השכר שלהם לעונה הזאת+ שנתיים אחריה.

    -יוטה נפטרים מגובר שתוקע אותם והוא התקרה שלהם. מנחיתים סנטר התקפי טוב שיפתח את המשחק גם למיצל. מקבלים סקורר טוב מהספסל וחוזה נגמר ובקיץ יש להם מקום ללכת בכל הכוח על האריס ומירוטיץ יחד בחינם ולהפוך לקבוצה קטלנית. במקום לשקוע בבינונית שבין פלייאוף למקום 9 וולקוות לניסים של סיבוב 1. מיצל בשביל לפרוח חייב שחקנים שירווחו בשבילו את המשחק. הם לא יגיעו רחוק עם גובר.

    -מגיק מקבלים 2 חוזים נגמרים+נגר בחוזה נוח. יכולים להשאיר את טרנר שהוא סבבה וגם להרוויח מבוגדן אבל מהיכרותי איתם הם רפי הבנה ובכלל לא ידעו להשתמש בו.

    ממפיס מקבלים 2 חוזים נגמרים שמורידים להם 17 מיליון מהשכר וחוזה של מקדרמוט

      1. אם מישהו מהמנגרים של מגיק יוטה אינדי יסכים להביא לו סבבה. אני לא רואה בזה צורך. הוא לא יקבל אוצרות על קונלי, אף קבוצה רצינית לא צריכה אותו. קבוצות גרועות לא יגעו בו. נשארו קבוצות הבטן יוטה, אינדי וכו, מה אתה חושב כבר יש להן להציע עבורו? קיבל אחלה חוזים נגמרים, ניקה 17 מיליון מהתקרה. לא יקבל הרבה יותר טוב מזה. יכול לקבל אולי בחירת דראפט של השנה של אינדי

    1. GM אורלנדו – לקחתי. טרנר ובוגדנוביץ שחקנים מצוינים שיש להם עוד לאן להתקדם. טרנר מביא איתו הגנה, ריבאונד, חסימה וגם קליעה. בוגדי מביא איתו יכולת קליעה אבסולוטית, מצרך שחסר לנו לא מעט שנים.

    2. GM אינדי – וואו זו חתיכת הצעה מטורפת.
      עם זאת אני נאלץ לדחות אותה.
      את גובר הייתי מאמץ בחום, אבל קונלי כבר מהצד הלא נכון של גיל 30, ואני נפרד מהמון חוזים נגמרים בשביל לשעבד את הקבוצה לשנתיים של טריו של אולדיפו-קונלי-גובר, שבוא נגיד את האמת – לא מספיק כדי לאיים על הכתר.

    1. טרייד בין וושינגטון לממפיס.
      צד א': וושינגטון נותנים את וול, מרקיף מוריס ובחירת דראפט סיבוב שני 19 (יש לה מאטלנטה)
      צד ב': ממפיס נותנים את קונלי
      http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7dn75es
      הסבר : וושינגטון מקבלים את קונלי בשילוב אידאלי לצד ביל לכאן ועכשיו וגם שנתיים בחוזה פחות מוול. ממפיס מקבלים את וול שיכול יחד עם בחירת דראפט סיבוב ראשון טובה לאפשר בנייה מחדש יחסית מהירה ויהיה האלפא דוג כמו שהוא אוהב, על הדרך בחירת סיבוב שני ואת החוזה לעוד שנה של מוריס שגם יכול להיות סחיר בעונה הבאה מול קונדיטורית שתחפש שחקן ספסל בעל ערך משמעותי.

      1. GM וושינגטון: מאשר.

        מוריס + וול חברים הכי טובים אז נראה לי הגיוני להעביר אותם יחד. ככה וול אולי מוותר על הטרייד קיקר. קונלי וביל יהיה מעניין.

      2. ג"מ ממפיס.
        סורי, אני דווקא אוהב את וול אבל הוא לא בטיים ליין של מה שאנחנו הולכים עליו.
        אנחנו הולכים עכשיו להיות למטה בשנתיים שלוש הקרובות ובונים על תקרה חלקה, בחירות דראפט וצעירים.
        לא אקח שלד מרכזי לקבוצה לשנים הקרובות מעל גיל 24. דבר איתי על פורטר, אני מקשיב.

    1. ג"מ יוסטון.
      טאקר הוא אנטצ'בל העונה מבחינתי אלא אם אתה מביא לי איזה סופרסטאר.
      לא הסכמתי להעביר אותו תמורת באטלר אז על באטום?
      שכח מזה.

    1. GM אינדי: מסרב.
      אני לא מבין מאיפה הבאת את זה שאולדיפו התכוון לעזוב. ההפך הוא הנכון.
      אם זה היה תלוי בו הוא היה חותם על חוזה חדש וארוך עם הקבוצה.

      הפציעה אכן עלולה לשנות הכל, מה גם שאי אפשר להעביר בטרייד שחקן פצוע.
      בכל מקרה, בהתחשב בכך שגם פולץ כל הזמן פצוע ורדיק מסיים חוזה, אני לא רואה תועלת בלוותר על כוכב עם חוזה נוח יחסית

  71. טרייד בין ממפיס לשארלוט :
    ממפיס מקבלת: ג׳רמי לאמב, ווילי הרננגומז, מייקל קיד גילכריסט ושתי בחירות סיבוב שני.
    שארלוט מקבלת: מארק גאסול

    ממפיס מקבלת חוזים טובים ושחקנים צעירים בעוד גאסול יחבור לקמבה ויחווה פלייאוף במזרח.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7ht58t2

    1. ג"מ ממפיס.
      תעביר את אחת הבחירות לסיבוב ראשון ויהיה על מה לדבר.
      ראה ההצעה שקיבלתי מסן אנטוניו. זה הרמה שיש לך להתמודד איתה.
      נסה שנית.

    1. GM ווריורס: מסרב.
      אתה ללא ספק מציע לי את ההשחקן הטוב בטרייד אבל אני צריך שחקנים ולא שחקן במיוחד כאלה שיעלו לי בזול גם בשנה הבאה. מהבחינה הזו אני לא מוותר על מקיני, ולגבי קוק… אני רוצה לשמור את KD מרוצה סטף כבר חתום.

  72. טרייד בין סקרמנטו לפורטלנד :

    סקרמנטו מקבלים : סי ג'יי מקולום ומאיירס לאונרד.

    פורטלנד מקבלים : באדי הילד, בייליצה, ג'אסטין ג'קסון, שומפארט וקופוס.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9udyk4k

    סקרמנטו מקבלים כוכב שני ליד פוקס ושחקן עדיף על הילד.

    פורטלנד מוסיפים עומק וכישרון ומשנים את הפנים של הקו האחורי שלהם שלא ממש הוכיח את עצמו בפלייאוף.

    1. GM סקרמנטו – מתנגד.
      אני לא חושב שמקולום הרבה יותר טוב מהילד אם בכלל. ועוד לא התייחסתי לפער העצום בחוזה שלהם.
      אני גם לא צריך שחקנים כמו לאונרד שגם לו יש חוזה די מופרך.

  73. לא בתור ג"מ אבל מההצעות כאן נראה שהשוק של גאסול יותר מושך עניין מההצעות על קונלי, בניגוד למה שציפיתי.
    מעניין אם זה תואם למה שיהיה במציאות

      1. אחד הרכזים הכי אנדרייטד בליגה.
        לדעתי עדיין שווה את החוזה שלו לקבוצה שמכוונת למעלה כבר עכשיו (יוטה, אינדיאנה לדוגמא).
        יותר מאוחר אולי אעלה קצת סטטיסטיקות להראות עד כמה הוא טוב.

        1. לא אמרתי שלא. ציינת קבוצות עם רכז פחות טוב..זה בדיוק השוק שלו, אינדיאנה, יוטה, פיניקס, אורלנדו..כרכז הוא גם עדיף על טיג למשל אבל החוזה שלו בעייתי במקרים כאלה.

  74. טרייד בין ממפיס לבוסטון.
    בוסטון מקבלים: את מארק גאסול
    ממפיס מקבלים: סמארט, מרכוס מוריס, יבסולה ובחירת דראפט סיבוב ראשון 19 מבוסטון (זו מהקליפרס או זו מפילי/סקרמנטו)
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9sxfd6q
    הסבר: ממפיס מקבלים את סמארט שתפור על ה-DNA שלהם, יבסולה הצעיר ועוד בחירת דראפט ועל הדרך את החוזה הסביר לעונה אחת של מוריס. בוסטון מקבלים ווטרן מוכח שכבר ראה פלייאוף או שניים , שילוב מצוין לטעמי לצד הורפורד וכוח חשוב שמקדם את הרצון של בוסטון לכאן ועכשיו קרי בתור התחלה גמר NBA כבר העונה.

    1. GM בוסטון – זה הרבה יותר מידי לתת על סנטר שלא יהיה מסוגל לשחק מול הווריורס ועם עוד שנה וחצי על החוזה הזה. לא תודה.

      ופעם הבאה תציין איזו מהבחירות זה חשוב ולעיתים קריטי

  75. טרייד בין מיאמי לסקרמנטו :

    מיאמי מקבלת את ווילי קאולי סטיין ואימאן שומפארט
    סקרמנטו מקבלת את חסן וויטסייד.

    סקרמנטו מקבלים סנטר שלא נופל באיכויות שלו מקאולי סטיין ולטווח הארוך יאפשר להם יותר גמישות כלכלית. מיאמי נפטרת מהחוזה של וויטסייד ומקבלת 2 חוזים נגמרים וכישרון לא רע בכלל.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7wr9ew2

    1. GM סקרמנטו – מתנגד.
      ווייטסייד הד קייס רציני עם חוזה גרוע ועצום. אני לא מת על שטיין אבל הוא הרבה יותר זול ומחוייב.
      בכל מקרה אם אתה רוצה להתקדם תביא לי מספר 3 איכותי במקום חסן פלוס בחירת דראפט סיבוב ראשון מוגנת טופ 10 ויש על מה לדבר. יש לי גם ככה מספיק גבוהים.

      1. קח בחשבון שאתה תצטרך לשלם הרבה כסף לסטיין בסוף העונה, וויטסייד מסיים חוזה בעונה הבאה וזה יאזן את הדברים.

  76. שיקגו= פארקר
    לא לייקרס= קולדוול פופ וביזלי
    הלייקרס מקבלים תוספת כח משמעותית לחמישייה וגם תוספת גנתית ושיקגו מתחילים צניה מכוונת שבמהלכה יאבדו את כל הסגל פרט למרקנן וללווין
    ולבחירה הקרובה שכנראה תהיה גבוהה ואפילו מאוד
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y798gnq8

    1. GM שיקגו:
      לא עובר. אין לבולס באמת מה להרוויח מטרייד כזה, בטח בעונה שהלכה לאבדון. אני גם מסרה לקבל את ביזלי לחדר ההלבשה, לאחר שהוכיח לאורך השנים שהוא לא בדיוק האדם שאנחנו רוצים לראות. לא רצינו אותו ב-2008, זה לא הולך להשתנות עכשיו…

  77. GM יוטה. חיכיתי וחיכיתי ואף אחד לא מנסה להעביר לי את פורטר מהוויזארדס אז החלטתי לנסות לדבר בעצמי עם 2 מהמשרדים המוצלחים ביותר בליגה וליזום טרייד…
    יוטה מקבלת – אוטו פורטר
    פניקס מקבלת – פייבורס וספלושה
    וושינגטון מקבלת – ראיין סנדרסון ובחירת סיבוב שני מיוטה
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7huwer2

    יוטה (שזה אני) מקבלת שחקן שתפור לשיטה וימלא יחד עם קראודר 48 דקות בעמדה 4 (וגם יעזור קצת לג׳ינגלס ב-3).
    פיניקס מחליפה את אנדרסון המסכן בֳ2 חוזים נגמרים (יש על פייבורס אופציית קבוצה בקיץ) ואולי פייבורס יוכל ללמד את אייטון כמה דברים על הגנה וזה.
    וושינגטון נפתרת מהחוזה הענק של פורטר ומקבלת חוזה קצר יותר וזול יותר לשחקן שעם כל הפציעות כנראה ישחק דקות משמעותיות שם ובכל מקרה יוריד משמעותית מהמיסים ועוד בונוס קטן עם הבחירה.

    1. אני לא ג'י אם של אף אחת מהקבוצות אבל למה שוושינגטון יפרו מפורטר תמורת כלום ושום דבר? נכון שהוא חוזה גדול אבל זה לא אומר שאי אפשר לקבל עליו הרבה יותר מריאן אנדרסון ובחירת סיבוב שני, במילים אחרות – בחינם.

        1. בשביל לשלוח את פורטר ולספוג את אנדרסון אני צריך אחד מהטריידים הבאים:

          1. שתי בחירות סיבוב 1 של יוטה + בחירת סיבוב 2 של פניקס
          2. גרייסון אלן/רוייס אוניל + בחירת סיבוב 1 של פניקס מוגנת 1-3 שנהיית לא מוגנת ב 2020
          3. בחירה סיבוב 1 של יוטה + קורבר + רוייס אוניל + בחירת סיבוב 2 של פניקס
          4. בחירה סיבוב 1 של יוטה, בחירה סיבוב 2 של יוטה + 2 בחירות סיבוב 2 של פניקס.
          5. גרייסון אלן + רוייס אוניל + 2 בחירות סיבוב 1 של יוטה
          6. גרייסון אלן/רוייס אוניל + בחירה סיבוב 1 של יוטה + 2 בחירות סיבוב 2 של פניקס.

  78. טרייד בין סקרמנטו, קליבלנד והקליפרס :

    סקרמנטו מקבלים : קווין לאב ואייברי בראדלי
    קליפרס מקבלים : זאק רנדלוף והארי ג'יילס
    קליבלנד מקבלים : באדי הילד, בייליצה, קופוס וקאולי שטיין.

    סקרמנטו משיגים שחקן בקאליבר שאין להם ומקבלים סטופר הגנתי שישלים טוב את פוקס בדמותו של בראדלי.
    הקליפרס מפנים עוד מקום בתקרה לקראת הקיץ ומקבלים כישרון איכותי בדמותו של ג'יילס.
    הקאבס נפטרים מהחוזה העצום של לאב ומקבלים חוזים נגמרים עם 2 שחקנים צעירים.

    1. GM , קליבלנד קאבלירס – המחשבה על קופוס ברוסטר מעוררת חלחלה, אבל אף אחד לא אמר שהחיים קלים – מסכים

    2. GM סקרמנטו – אולי פשוט תמכור את הקבוצה שלי באיביי וזהו?
      עם כל הכבוד לרזומה של לאב ובראדלי – השחקנים האלה פציעים בטירוף. באדי הילד חתיכת שחקן. לא מוותרים על אחד כזה.
      חוץ מזה יש לי ימבה גבוהים עם קולי-שטיין וגם בלעדיו. לאב סתם יגרום לפקק תנועה שם.

    1. GM ווריורס: מסרב.
      מעבר לזה שסטף הוא השחקן שהקבוצה בנויה סביבו ושהוא צעיר יותר למה לפרק את מה שעובד? בשביל השעמום? לא תודה.

    2. טרייד מאד דרמטי אבל יחליש את שתי הקבוצות
      לברון לא מתאים לדינמיקה בגולדן, קרי לא יהיה אפקטיבי עם הבלגן בלייקרס

  79. סלחו לי שאני ממחזר את עצמי אבל הג'יאמס של הלייקרס והבלייזרס בשביתה אז מנסה שוב (ומוסיף אופציה דומה)

    לייקרס מקבלת: משולם
    פורטלנד מקבלת: לונזו, אינגראם, kcp, סיבוב ראשון 2020 (או שנה אחרת שתרצו)
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y83lxr6w
    מוכן ואף מעדיף להציע אותו דבר על ביל (סמכו עליי זה עובר).

  80. טרייד בין פליקנס לממפיס
    פליקנס מקבלים-מייק קונלי,עומרי כספי
    ממפיס מקבלים-ניקולה מירוטיץ,סולומון היל ואיטוואן מור.

    הסבר-
    פליקנס-מקבלים חיזוק משמעותי לסגל בדמות מייק קונלי,יוצרים קו אחורי מבטיח מאוד של הולידיי וקונלי.
    מקבלים דיוויס יותר מרוצה,כספי מקבל הזדמנות שנייה בפליקנס ויוכל לקבל דקות משמעותיות.
    חמישייה עתידית תהיה קונלי הוליידי כספי דיוויס ורנדל(או שימשיכו לספסל אותו ויהיה סיקס מן).

    ממפיס-
    החוזה של קונלי הוא יחסית גדול,ולעוד 2 עונות עם אופציית שחקן.
    ממפיס מקבלת במקום זה שני חוזים נגמרים,והיא תמיד תוכל להמשיך עם מירוטיץ בתום העונה.
    אם לא-24 מיליון דולר פנויים,עונה לאחר מכן גם החוזה של מור מתנקה מהסגל,עוד 8-9 מיליון נוספים.
    יוכלו לרכוש שחקנים צעירים בפרי אייגנסי או לקחת חוזים גדולים עבור בחירות בהמשך.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y6v85wwf

    1. יפה. תן לי בחירת סיבוב ראשון ואת דיאלו ונדבר.
      זה טרייד שיכול להציל אתכם מעזיבה של דייויס, אז תיקח אותו ברצינות. אין לכם הרבה לברג'.
      אני גם כולה מרוויח כאן שנה אחת על שחקנים כמו מור והיל שלא שווים כלום בטרייד ויתקעו אצלי שנה הבאה ויחסמו לי מקום בתקרה.

      1. GM ניו אורלינס -איתן, הסבר מצוין שהצליח לשכנע אותי לאשר.
        הבעיה שהמנהל של ממפיס הסתובב יותר מדי זמן בשמש בלי כובע והעז לדרוש ממני בחירת סיבוב ראשון.

        בכל מקרה, אני לא רוצה להיות שזה שמפוצץ את העסקה, אז יש לי הצעה חלופית:

        אני מוכן לספוג את החוזה של קונלי ולקחת את כספי, אבל רוצה לקבל בחירת סיבוב ראשון (עם הגנת טופ 15, אני לא חמדן), ולתת לכם את מירוטיץ' החוזה של היל ואת ווסלי ג'ונסון (צריך את מור, הוא אשכרה יודע לשחק כדורסל).

        אני פתוח למו"מ, אבל אין צורך לנסות לסחוט אותי.
        בסופו של דבר אני עושה לכם טובה עם קונלי, רכז מזדקן ולמוד פציעות עם חוזה עתק.

        1. ג"מ ממפיס.
          תגידו יפה שלום לדייויס וביי ביי לקבוצה בניו אורלינס.
          אתם מאבדים זכות קיום עם כל שנה שתהיו במרתפי הליגה ואני יכול לעזור לכם למשוך זמן עד שזה יקרה.
          הבעיה שאתם חיים בסרט וחושבים שזה יקרה בחינם. קונלי ילך למקום שמעריכים אותו בו ורואים בו נכס חיובי.

  81. זוהי קריאה אחרונה לאוהדי דאלאס – מאז פציעתו של בראה הקבוצה איבדה את המומנטום וההפסדים נצברים. על מנת לאפשר לדרק הגדול וללוקה הקטן ריקוד פלייאוף אחרון וראשון יש צורך במחליף.
    למזלכם, "הכינותי מראש" מחליף מצוין – אנרגטי, מהיר ולוחם – קבלו את דלי!!!!! הדינגו האוסטרלי יחליף את הדינמו הפורטוריקני, עם מנטליות "אני מגיע מחור אבל בכל זאת אנצח אתכם". ההצעות מתחילות לזרום והנה זה קורה.

    1. באמת שניסיתי אבל הטרייד מאשין לא מרשה לשלוח את דלי עם עוד שחקן מה שיהפוך את הטרייד לממש קשה..

      אגב, למה באמת אי אפשר לשלוח את דלי עם עוד מישהו?

    1. GM דטרויט
      אונפרנדת.
      .
      לא, לא באמת. אני עדיין אשמח לצאת איתך בהזדמנות, נשתה בירה, נזכר בערגה ברגע שבו ניסית למכור לי את ג'ון וול ואפילו לא הצעת לקחת את ג'קסון בתמורה, נצחק ונהנה, נמשיך לשתות, ואז תנסה שוב למכור לי את החומה הבצורה שלא שמעה שרוב המהגרים בכלל נכנסים דרך האוויר היום. אולי אהיה מספיק שיכור אז. עכשיו עדיין מוקדם בבוקר בישראל, אז אני רק חצי שיכור.

  82. הנה טרייד משופר לוקח? טרוי בראון נשאר אצלך

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y84evjg5

    פורטלנד מקבלים: אוטו פורטר, מרקיף מוריס (אחלה שחקן או חוזה נגמר מה שיעדיפו)

    סאנס מקבלים: דראגיץ, מהינמי, אנפרני סימונס

    היט מקבלים: גון וול, דוויט וחוזים נגמרים של בנדר, דניאלס, קרי, סוואניגן ואוונס

    ווש מקבלים: וויטסייד, אנדרסון, הארקלס, לאונרד (כולם נגמרים בסוף עונה הבאה) ו-וויטרס וג'ונסון (נגמרים עוד שנתיים). חוסכים ים כסף מעיפים את החוזים של וול, פורטר, מהינמי ודוויט.

    שלהבת יש?

    1. GM וושינגטון: מאשר.
      הלינק לא עולה לי. בעיקרון זה טרייד בעייתי – טרייד 4-קבוצתי כמעט אף פעם לא עובד. אבל אפרגן לך הפעם.

      1. חסר רק אישור מנגר פורטלנד

        מנגר סאנס אישר
        מנגר היט אישר
        מנגר ווש אישר
        מנגר פורטלנד לא עונה לטלפון מאתמול…נראה לי קיבל בקשת טרייד מדמיאן 🙂

      2. משום מה טרייד 4 קבוצתי לא נותן בלחיצת הלינק פה להציג בטרייד מאשין. לא משנה איזה קומבינציה שלוחצים כאן על הלינק הוא תקוע ואילו 2 קבוצות הוא מראה, זה מוזר

  83. מיאמי נותנת את ווינסלו ואת וויטסייד אוקלהומה נוצנת את אדמס.
    Espn.com/nba/trademachine?tradeld=ydak
    3khq

    אוק מקבלת עומק ולא מפסידה יותר מדי מיאמי מקבלת שחקן חמישייה עתידי לקבוצה הבאה שתבנה

    1. GM ניו אורלינס – אם קיבלתי גם את הארט וזובאץ (את ביזלי תשמור לעצמך) – מאשר.
      בי אנטוני, בהצלחה עם לברון.

  84. אטלנטה נותנת את: קנת בייזמור ו-וינס קרטר.
    יוסטון נותנת את: מה שנשאר מברנדון נייט, מרקיז כריס ואייזיאה הארטנשטיין.
    לינק לטרייד מאשין:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycjo7bss

    הערה: לא ידעתי איך (ואם זה אפשרי) להוסיף בחירות דראפט ומה ההיתכנות לכך. אם זה לא בלתי אפשרי, יוסטון יוסיפו בחירת סיבוב ראשון עתידית (מוגנת טופ-5).

    יתרונות לאטלנטה:
    בואו נודה באמת, הקבוצה בבנייה מחדש, ונכון לעכשיו יכולה להרשות לעצמה להפסיד קצת יותר כדיי לכוון לסיכויים טובים יותר בלוטרי. טריי יאנג וג׳ון קולינס הם העתיד של הקבוצה, ובייזמור בסופו של דבר גם ״גוזל״ מהם החזקה בכדור, וגם תורם לניצחונות לא הכרחיים.
    וינס קרטר בעונת פרישה נותן שם תצוגות יפות, אבל למה לא לתת לו איזה פלייאוף אחרון לקראת פרישה?
    החוזה של נייט נגמר מהר יותר משל בייזמור ויפנה להם בעתיד הקרוב יותר מקום בתקרת השכר. כריס והארטנשטיין הם גבוהים צעירים עם פוטנציאל שלא התממש וגם לא יתממש ברוקטס כל עוד קאפלה ופאריד בסביבה. באטלנטה יוכלו לפרוח, ואולי אחד מהם יוכל לשמש אותם כקלף נוסף בטרייד עתידי אחר.

    יתרונות לרוקטס:
    זה ידוע שלרוקטס יש בעיה של סייז, בטח עכשיו כשקאפלה בחוץ. מצד שני, דאנטוני אוהב לשחקן סמול-בול – אחרת למה להביא את פאריד ולהשתמש בו כסנטר בזמן שקאפלה פצוע, ולא לתת לו לשחק כ-4 לצד ננה או הארטנשטיין?
    וזה ברור שעם קאפלה, הדקות של פאריד יירדו והוא יעלה מהספסל כמחליף לקאפלה. אין סיכוי שדאנטוני ישתמש בשניהם ביחד, ועם כן אז לדקות מועטות.
    אז אם כבר הרוקטס לא מאמינים ב-4 קלאסי, שיביאו עוד שחקני כנף. בייזמור הוא לא כזה גבוה, וגם לא נמוך כל כך. הוא שומר מעולה על עמדות 1 עד 3. איתו, יהיו לדאנטוני המון אפשרויות לשחק בהרכבים מהירים שאולי לא כוללים גבוה קלאסי, אבל מצד שני גם לא כוללים ״גמדים״.
    לדוגמה – הארדן מרכז, בייזמור, גרין ואניס בעמדות 2-4, והמאנימל ב-5.
    לגבי קרטר – הוא אולי לא יזכה ליותר מדי דקות, אבל הוא יכול להיות אס נהדר מהספסל בפלייאוף. בשנה שעברה זה לא עבד מי יודע מה עם אייסו ג׳ו, אבל אולי עם קרטר זה יעבוד טוב יותר. מה גם שגם קרטר, בדומה לבייזמור, זה חיזוק נוסף לעמדות הכנף שיפצה על החסרון ב-4 אמיתי.

    מחשבות?.. (תהיו עדינים, פעם ראשונה שלי בטרייד מאשין 🙂).

    1. תוציא את הארטשייטן ו-ווינס אין לי מה לעשות איתו.

      תן לי עוד שני בחירות דראפט סיבוב 1 בשנים 2024 ו-2025 (שיהיו מצידי מוגנות טופ 5) ויש טרייד.

      קיצר בייזמור תמורת 3 בחירות דראפט סיבוב 1 בשנים 2024, 2025, 2026 (מוגנות טופ 5)+החוזים הנגמרים של כריס ונייט ומבחינתי אם הייתי הוקס יש טרייד.

      1. איזה דובדבן? זה בחירה 24 ומעלה. תמורת זה אתה מחזק אותם מאד באחלה שחקן שיכול להיות סחיר בקיץ או בפברבואר הבא כחוזה נגמר יותר טוב.

        מילא הבחירה הייתה לשנת 2026 (שהארדן כבר יהיה גופה ויוסטון יהיו עמוק בחרא בלוטרי) עוד ניחא

      1. מזל-טוב!
        מקווה שלמורי יש איזה צוות שמסתכל על אתרי אוהדים, בין היתר בהופס איי אל, ואולי יספרו לו על הטרייד הזה 😉

  85. עדיין לא הייתה הצעה לא חד צדדית שכללה את דטרויט, ומשום מה עדיין חושבים שמדובר בעונת הארנבים, אז אני יוצא עכשיו בהצהרה, בלייק המקפץ לא על המדף, אבל – נפתחה עונת הברווזים.
    למכירה, ברווז, מטיל ביצי זהב (השריטה הזו? לא, זו שריטה במצלמה. נראה לכם שזהב נשרט כל כך בקלות?), עונה לשם רג'י ג'קסון, אבל מעדיף שיקראו לו כוכב.
    מחפש עבורו חצי קופסת טונה, שני דגי זהב ורצף חוזים נגמרים שיאפשרו לי לפנות מקום לחוזה מקס בקיץ. שמעתי שטוביאס האריס אולי יהיה פנוי.

  86. אורלנדו מקבלת: נמניה בייליצה ובחירת סיבוב ראשון ב-2021 מוגנת טופ 5.
    סקרמנטו מקבלת: ג'ונתן סימונס וג'ונתן אייזק.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7apv3c9

    אורלנדו מקבלת PF בעל נסיון שיכול לשדרג לה את הספסל ונמצא כרגע בעיצומה של עונתו הטובה ביותר בקריירה. זאת בנוסף לבחירת דראפט של סקרמנטו, שעל אף שכרגע עתידה נראה ורוד לך תדע איך דיבאץ' יהרוס לה הפעם.

    סקרמנטו מקבלת את ה-SF שהיא כ"כ צריכה בתוספת צעיר בעל פוטנציאל לעמדות הפנים בדמותו של אייזק.

    *ניתן גם לזרוק בחירת סיבוב שני של סקרמנטו במידת הצורך או בחירה ראשונה מוגנת לוטרי ב-2023

    1. אוקיי פיצלת לי פה את האישיות.
      GM אורלנדו – מאשר. אייזק שחקן צעיר עם פוטנציאל אבל לא משהו שאי אפשר לגרד מבחירת סיבוב ראשון (עם סיכוי ללוטרי).
      GM סקרמנטו – יש טרייד!
      סיכוי טוב שאייזק יוכל לסייע לנו בעמדה 3. רק שיהיה בריא וינצל את כל הדקות שיקבל.

    1. GM ניקס
      טריסטן לא שווה את החוזה שלו, נאנס לא שווה את הזמן שהוא מקבל על המגרש ובכל מקרה יש כמוהו בליגה עשרה בשקל, בחירה גבוהה בכל מקרה תהיה לי השנה. מה בדיוק נותנת לי ההצעה הזאת חוץ מפרידה מוקדמת בחודשיים וחצי מקנטר?

    2. GM קליבלנד קאבלירס
      גם אני לא מסכים – אני לא צריך חוזים נגמרים, אפילו ההפך – מוכן לקבל חוזים רעילים לשנתיים שלוש (לא וול), ואתה דוחה לי את הבחירה – מה אני מרוויח מזה?
      אני רוצה לספוג את כל החר… עכשיו ולקבל תשלום בדמות צעירים ובחירות.

  87. טרייד בין דטרויט לאורלנדו.

    אורלנדו מקבלים : רג׳י ג׳קסון
    דטרויט מקבלים : טרנס רוס וג׳ונתן סימונס.

    המג׳יק שלא מצליחים להביא רכז, מקבלים את רג׳י ג׳קסון עם שנתיים לחוזה שלו וסותמים את החור הזה. החוזה שלו לא קטן אבל גם ככה המג׳יק לא יהיו שחקנים בשוק השחקנים החופשיים בקיץ אז הכל טוב.

    דטרויט מקבל את החוזה הנגמר של טרנס רוס ואת החוזה הנוח והסחיר של ג׳ונתן סימונס.

    כולם יוצאים מרוצים.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8tch6ml

    1. GM אורלנדו – מאשר.
      רג'י ג'קסון הוא לא רכז עילית אבל בהחלט יכול לעשות את העבודה במקום קצת פחות מדכא מדטרויט. למרות הויתור על רוס, חמישיה של ג'קסון-פורניה-אייזק-גורדון-ווצ'ביץ' (עם מחליפים חביבים כמו במבה ואוגוסטין) יכולה לשדרג אותנו. אפשר למצוא שחקנים חופשיים משלימים להרחבת הרוסטר.

    2. GM דטרויט
      ברור לך שזה לא היה אמור להיות קל, כן?
      אין לי מושג איך עשית ומה שכנעת את האחראי באורלנדו.
      אני בכיף יכול לזרוק על בלייק עד סוף העונה עוד אחריות בניהול המשחק תמורת גמישות של 12 מיליון וג'ונת'ון סימונס, שמי תתנגד לקבל אותו כתוספת בטרייד, לקראת אפשרות לצרף שחקן מקס לבלייק ודראמונד בקיץ.
      שני הצדדים יצאו מרוצים.
      יש טרייד.

  88. שני טריידים בשביל מאנו: מחולק לשניים כי הטרייד משין טוען שדלי לא יכול לעבור עם עוד שחקן.
    שניהם ראש בראש דאלאס וקליבלנד.
    דלי תמורת פאוול:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yct5qun4
    .
    בארנס תמורת לאב:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8t5e2cr
    .
    קליבלנד מקבלים אותו חוזה רק לשנתיים במקום לאב, ושחקן צעיר יותר שמתאים לטיימליין.
    דאלאס מקבלים שחקנים שיעזרו כאן ועכשיו, ונפטרים מבארנס שעוד חושב שהקבוצה שלו בשביל שחקן שלא מכריח את עצמו.
    קליבלנד מקבלים פאואר לשנתיים במקום לאב, ומשחררים את דלי שגם ככה הם לא צריכים אלא כקמע.

    1. Gm דאלאס :

      נאלץ לסרב לשני הטריידים.

      יש לי את ברונסון על הספסל שאני רוצה לפתח ולא קריטי לי טם אני עושה פלייאוף השנה.

      לאב בן 30 עם חוזה לחמש שנים, סותם לי את כל התקרה, לא יקרה.

  89. אוק הוקס

    אוק מקבלים: בייזמור

    הוקס מקבלים: רוברסון (נגמר עונה הבאה חוזה)+אברינאס+פלטון+בחירת דראפט סיבוב 1 ב-2025 (מוגן טופ 5)

  90. טרייד בין פיניקס לדטרויט:

    דטרויט מקבלים : בנדר וריאן אנדרסון.
    פיניקס מקבלים: רג׳י ג׳קסון, רג׳י בולוק וחוזה קלדרון.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7659p76

    דטרויט נפטרים מג׳קסון ונאלצים לתת את בולוק שנמצא בעונה טובה. בתמורה הם מקבלים את בנדר עם חוזה נגמר אבל הוא עדיין צעיר ויהיה אפשר לפתח אותו בעלות נמוכה. אנדרסון עם חוזה לעוד שנתיים אבל מקבל פחות מג׳קסון והוא הרבה פחות מזיק ממנו.

    פיניקס נפטרים משחקנים לא שמישים ומקבלים רכז סביר לשנתיים הקרובות ביחד עם בולוק שממתיק מעט את הגלולה.
    בוא נודה על האמת, אף שחקן חופשי משמעותי לא יגיע לפיניקס בקיץ וג׳קסון יהיה סחיר יותר מאנדרסון בעונה הבאה ועד אז גם ישמש כמוביל כדור.

    1. לא הבנתי מה יוצא פה?

      הדטרויט מפסידים פה כי החוזה של אנדרסון כבד מהחוזה של גקסון ב-3 מיליון אז למה להם? היתר שווה לחלוטין. הסאנס גם מקבלים שחקן שיכול לתרום משהו כמו גקסון לעומת גופה של אנדרסון. לא שווה לפיסטונס אלא אם כן התכנון לסיים מקום אחרון בליגה

      1. ג׳קסון יותר מזיק ממועיל. מעבר לעודה שיהיה יותר קל להגיע להסכם ביי אאוט עם אנדרסון, בנדר עדיין צעיר ואולי דטרויט יוציאו ממנו משהו.

        קשה למצוא טרייד לג׳קסון, לפיניקס אין שחקנים אחרים שישלימו משכורות, זה הכי הגיוני.

    2. GM פיניקס: מסרב.
      נתת לי סוכריה רצינית כאן בדמות הנכונות לקחת את אנדרסון אבל אני ממש לא מעוניין בג'קסון כרכז. לא רואה בו שחקן שיכול להוביל קבוצה באופן חיובי.

    3. GM דטרויט
      מצטער, עידן, אוהב את הנכונות, אבל נאלץ לסרב. למרות שאני מוכן להיפטר מרג'י ג'קסון בכל מחיר, זה לא באמת אומר כל מחיר.

  91. טרייד בין אורלנדו לאינדיאנה (יש בעיה עם השכר של טרנר, אם לא הייתה בעיה, הטרייד היה טרנר ומקדרמוט על ווצ׳ביץ ורוס)

    אורלנדו מקבלת: טרנר, מקדרמוט, קורי ג׳וזף ואוקווין
    אינדיאנה מקבלת: ווצ׳ביץ ורוס

    אינדיאנה מקבלת 2 שחקנים עם חוזה נגמר אבל כאלה שיוכלו לעזור לה באופן מיידי בשל היכולת שלהם לקלוע בצרורות.

    המג׳יק מקבלים נכס צעיר עם חוזה ארוך טווח, חוזה סחיר בן 30 שנים (מקדרמוט) ושני חוזים נגמר.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8r9tuxq

    1. GM אינדי – הצעה מעניינת, אבל אני נאלץ לדחות אותה.
      בסופו של דבר, אני לא זוכר מתי הפעם האחרונה שמשכתי תותח רציני בשוק ההעברות, ולכן פינוי מקום בתקרה לא בהכרח עוזר לי.
      בנוסף, בלי אולדיפו אני די מוותר על השאיפות שלי לאליפות העונה, כך שחבל לי להפסיד את טרנר בשביל שחקן שלא בטוח שיישאר אצלי.

  92. טרייד ממפיס-דטרויט

    דטרויט מקבלת: קונלי
    ממפיס מקבלת: רג'י ג'קסון, גאלוואיי וברוס בראון

    דטרויט לדעתי במצב של יוסטון (להבדיל כמובן) במובן של ללכת "אול אין" על מה שהיא יכולה, ועל כן היפטרות מרג'י ג'קסון והבאת רכז טוב יותר במקומו זה מאסט – ההזדמנות נוצרת בדמות קונלי, שביחד עם גריפין ודראמונד יוכלו ליצור חלון הזדמנויות של שנתיים במזרח..
    ממפיס נפטרת מחוזה גדול ומתחילה את הבנייה מחדש עם חוזים קצרים יותר (ניתן להתווכח על שחקנים שדטרויט מעבירה בתמורה..בחירות דראפט לצערנו אין לדטרויט לתת…)

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y84ejc35

    1. GM דטרויט
      בוא נראה מה GM ממפיס רצה בתמורה לקונלי: צעירים מבטיחים, חוזים נגמרים ובחירות.
      החוזה של ג'קסון נגמר עוד שנתיים. צ'ק.
      ברוס בראון צעיר. זה מבטיח. צ'ק.
      גאלאוואיי הוא השחקן מהסגל שבחרת להעביר. צ'ק.
      קונלי נחמד. אני אסכים לקחת אותו מידיה של ממפיס כדי לעזור להם. אני חותם.

    2. ג"מ ממפיס.
      רחוק מאוד.
      לגבי דטרויט אתה צודק בעובדה שהם במצב אולאין אבל אנחנו ממש לא. אין לך ממש נכסים שאנחנו רוצים אלא אם כן התייאשת מדראמונד או שתהיה מוכן להוסיף בחירות דראפט (לפחות אחת סיבוב ראשון).

          1. ג"מ ממפיס.
            מרוצה? לא ממש. אבל ההצעות שאני מקבל על קונלי ממש לא מפתות.
            האמת שאני שוקל פשוט להשאיר אותו אם לא נקבל הצעה טובה.
            מוכן לקחת בחירת סיבוב ראשון של השנה+ בחירת סיבוב שני מוגנת טופ 35 רק כדי שיראה כאילו זה עוד נכס תמורת השחקן הכי טוב שלי.

  93. צד א': ג'רו הולידיי לאורלנדו
    צד ב': ארון גורדון, דניס סמית והאריסון בארנס לנ"א
    צד ג': אנתוני דיוויס לדאלאס
    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y96tohsg
    הסבר: נראה לי טרייד שטוב (גם אם לא מושלם) לכל הצדדים, אורלנדו מאזנים בין שחקני הפנים לשחקני החוץ, נ"א מקבלים נקודת מוצא טובה ושחקנים עם פוטנציאל גבוה לבניית קבוצה חדשה ודאלאס שגילו שלוקה כבר מוכן להוביל, עושים שדרוג לרמה הבאה.
    אני מתנצל מראש, אבל רק גיליתי את האתר המגניב הזה ואני ר ח ו ק מלהכיר את כל פרטי החוזים והחוקים כמו החבר'ה פה…

    1. gm דאלאס : אל תעיר אותי מהחלום..דיוויס ולוקה ביחד? אליפות תוך 4 שנים. לא רואה איך טחן משחרר גם את הולידיי ואת דיוויס בשביל 2 שחקנים על אותה עמדה (הייתי מוסיף איזה בחירת סיבוב ראשון ואת מו במבה).

    2. GM אורלנדו – אל תעיר אותי מהחלום #2.
      הולידיי רכז אדיר שעם אוגוסטין יסגור לנו את המשבצת לשנים קדימה.
      נפטרים מגורדון שמקבל מיליון דולר בכל פעם שהוא מחייך ותכלס ווצביץ עדיף עליו בהרבה. קח גם את במבה. אם ווצביץ' נשאר אין בו צורך. אפשר לבנות קו קדמי של ווץ' ואייזק. יחד עם הולידיי, פורניה ורוס יש פה אחלה בסיס.

  94. טרייד משולש בין ממפיס, אורלנדו ואטלנטה :

    ממפיס מקבלים : ניקולה ווצ'ביץ, טרנס רוס ומיילס פלאמלי

    אורלנדו מקבלים : מארק גאסול וג'רמי לין.

    אטלנטה מקבלים : צ'נדלר פארסונס, די ג'יי אוגוסטין ובחירת סיבוב שני מאורלנדו.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycjxuxem

    ממפיס מקבלים סנטר בשיא הקריירה שישתלב היטב עם ג'קסון, את רוס שנמצא בעונה הכי טובה בקריירה ויעזור להם בקליעה מבחוץ וגם החוזה שלו נגמר בסוף השנה. הכי חשוב- פארסונס הולך הביתה.

    אורלנדו מקבלים סנטר עם ניסיון שיחנוך את מו במבה ( ווצ'ביץ' לא באמת יקח אותם לפלייאוף) ורכז טוב בדמותו של לין.

    ההוקס דואגים שכולם יהיו שמחים וסופגים את החוזה של פארסונס שנגמר בתום העונה הבאה ויוכל לשמש כנכס בטריידים בעונה הבאה.

    1. ג"מ ממפיס.
      מאשר. גם אם אין כאן שחקן צעיר יהיה נחמד לנקות גם את גאסול וגם את פרסונס מחלוקת הצ'קים שלי.
      פותח אפשרות להציע חוזה מקסימום נוסף אם קונלי בסוף ישאר, אולי אפילו לקחת את החוזה של גריפין מדטרויט. רק חושב בקול.

  95. GM אורלנדו – מאשר.
    מוכן לאבד את רוס כדי לקבל את גאסול לשנתיים במקום חוסר הוודאות בקשר לווצ'ביץ'.
    אוגוסטין ולין פחות או יותר שווים.
    עכשיו נשאר רק למצוא רכז פותח.

    1. GM דטרויט
      אם ג"מ ממפיס המכובד מאשר, מי אני שאגיד לא?
      אנחנו זורקים את כל הצ'יפים למרכז השולחן ומבלפים את דרכנו למאבק על מקום רביעי במזרח.
      יש טרייד.

      1. GM טורונטו- בלי הבחירות מוכן לחשוב על זה, פלוס בחירות זה לא כדאי לי, גם ככה להפסיד את גרין יושב כבד על הגנת הפרימטר שלי

  96. טורונטו: איבקה
    מיאמי:וויטרס אבדיו ריצרדסון ווויד
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7l6ltb2
    הטרייד מפנה מספר שנים ומאפשר למיאמי להתחיל בנייה מוקדם יותר ולהטריד את איבקה מאוחר יותר בנוסף טורונטו תתן בחירת דראפט אחת שתהיה די נמוכה
    וטורונטו מקבלים עומק נוסף ונסיון פלייאוף חשוב מאוד

      1. דווקא די הגיוני איבקה מחזיק בחוזה לשנתיים לעומת האחרם וטורונטו בשביל לקחת אליפות י לה חלון די קצר

        1. נתת את 2 השחקנים הכי טובים של מיאמי מבחינה חוזית ומקצועית על סנטר בינוני בן 30, זה הזוי. בנוסף נתת את ווייד, שזה אולי הכי גרוע.

  97. דאלאס את דיאנדרה
    מיני את וויגינס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycxr7z2v
    מינסוטה תנסה לבנות קבוצה על טאונס ודיאנדרה ואם לא יילך עונה הבאה לדיאנדרה כבר אין חוזה ואפשר להחתים שחקן חופשי על מקס ודאלאס קיבלה את וויגינס שאולי ליד דונציץ יתפתח לשחקן שהוא מסוגל להיות ובנוסף תקבל בחירת סיבוב שני אחת או שתיים

    1. ג"מ ממפיס.
      כבר היה. אישרתי ואז קיבלתי את ההצעה הטובה יותר של סן אנטוניו.
      אבל כן, טרייד כזה היה עובד בהיעדר הצעות יותר טובות.

  98. טרייד בין ממפיס , וושינגטון ודטרויט:

    וושינגטון מקבלת : אנדרה דראמונד ולוק קנארד.
    ממפיס מקבלים : אוטו פורטר
    דטרויט מקבלים: מארק גאסול וקייל אנדרסון.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yarm6yxv

    דטרויט נפטרים מהחוזה הגדול של דראמונד ומקבלים סנטר שיהפוך את הקו קדמי שלהם להכי חכם בליגה עם גריפין וגאסול. קייל אנדרסון יכנס לעמדה שלושה בחמישייה ויספק הגנה וקליעה.
    וושינגטון תקבל את הגרסא היותר טובה של דוויט האוורד (מהשנים האחרונות כמובן) וכישרון צעיר בדמותו של קנארד.

    ממפיס נפטרה משני חוזים כבדים וקיבלה שחקן צעיר שתפור עליה.

        1. אני יודע ואישרתי כמה טריידים שונים על גאסול ועל קונלי.
          אבל צריך ליצור סיטואציות שלפחות יהיו דומות לדילמות שמקבלי ההחלטות יתמודדו מולן.
          האם שווה לעשות טרייד בכל מחיר ואם שחקן אחד לא מקבל הצעות שוות אולי שווה לשנות אסטרטגיה ולחפש טריידים אחרים שיתאימו לאסטרטגיה החדשה.
          במקרה הזה אני לא מקבל החלטות בואקום אלא מסתכל על ההצעות שקיבלתי על גאסול ועל קונלי מאנשים שונים.
          עושה את העסק הרבה יותר מעניין ולדעתי גם יותר נכון ותואם למה שעומר חשב עליו עם הפוסט הזה.

    1. GM דטרויט
      אז בעיקרון אני מחליף שני שחקנים חביבים ביותר, אחד פלוס אחד מינוס, בשני שחקנים קצת יותר טובים, אחד פלוס אחד מינוס, אבל מבוגרים יותר?
      אתה יודע מה? אחרי שנים של שותפות עסקית קבועה של בלייק עם דיאנדרה, ועכשיו שנה עם דראמונד, בא לי לתת לו הזדמנות לשחק עם סוג אחר של סנטר. חכם יותר. וגם קייל אנדרסון כזה.
      אבל יותר מזה, אני אוהב את האפשרות לחתוך את הסנטר שנה לפני, כי אין שום סיכוי בעולם שדראמונד יוותר על האופציה היקרה שלו בשנה השלישית.
      לקחתי.

    2. GM וושינגטון: מאשר.

      נייס טו דו ביזנס ויט יו. אחרי שקנרד מגיע אני חותך אותו עם האמנסטי אגב ומפזר את המשכורת שלו על 5 שנים.
      דראמנונד פותר לי את בעיית הריבאונדים. מפתח את טרוי בראון על חשבון הדקות של פורטר.

  99. טרייד בין ניו אורלינס לניו יורק ניקס:
    הניקס מקבלים: מירוטיץ, סולומון היל ו-ווסלי ג׳ונסון.
    ניו אורלינס מקבלים: טים הארדווי ג׳וניור ואנס קאנטר.

    הניקס שמחפשים להיפטר מהארדווי ומקאנטר מקבלים 3 חוזים נגמרים, ביניהם את מירוטיץ שישמח לחתום בקבוצה בקיץ.

    הפליקנס נואשים לשחקנים יוצרים שיורידו את העומס מדיוויס והולידיי והארדווי וקאנטר זה אולי מה שיעשה את ההבדל בין פלייאוף לחוף במקסיקו.

    1. GM נ"א – מסרב.
      הרצו (הפומבי)ן של דיוויס לעזוב משנה את הכל, והארדוואי וקנטר לא יספיקו לי כדי להתקדם במערב

  100. ארייד בין בוסטון לקליפרס :
    בוסטון מקבלים : טוביאס האריס ופטריק בברלי
    הקליפרס מקבלים: ג׳יילן בראון, רוז׳יר, מוריס ויאבוסלה.

    לסלטיקס יהיה קשה לשלם לרוזיר ומוריס בקיץ ואז לבראון כשהוא יהיה חופשי אז עדיף להם להעביר אותם עכשיו תמורת רכז עם הרבה אנרגיות כמו בברלי וסקורר מעולה כמו האריס.

    הקליפרס מקבלים 2 כישרונות צעירים וזולים ואת מוריס שיהיה שווה להשאיר בסכום הנכון.

    1. הבעיה מבחינת בוסטון היא שהם לוקחים סיכון עם האריס שיהיה חופשי בקיץ, ואז בעונה הבאה הם עלולים למצוא את עצמם בלעדיו, בלי קיירי, בראון, מוריס ורוז׳יר. הרבה ״בלי״.
      מצד שני, עם כמה שהאריס ובברלי מוכשרים וגם מתאימים לסגנון של בוסטון, אני עדיין לא יודע עד כמה המהלך הזה ישפר אותם לפוטנציאל אליפות..

        1. לא. אתה אומר שיהיה קשה לשלם לרוז'ייר ומוריס ומשמיט באופן נוח שגם האריס מסיים חוזה השנה והוא צפוי למשכורת הרבה יותר גבוהה. איך נשלם לו?

          GM בוסטון מסרב

  101. טרייד טורנטו שארלוט

    טורנטו מקבלים: ווקר, באטום, זלר

    שארלוט מקבלים לאורי, JV, מיילס+ בחירת דראפט סיבוב ראשון ב-2020 (מוגן טופ 5)

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ya75gk52

    טורנטו נפטרים משרידי הDNA הלוזרים האחרונים ומנחנקי הפלייאוף הקבועים לאורי ו-JV. מיילס ובחירת הדראפט זה המחיר לשלם על היפטרות מהם. הם מקבלים ווינר כמו קמבה לפלייאוף ומס 2 לקאווי במקום לשים את הביצים של לאורי בסל (וכולנו יודעים שהם ישברו בסל). היתר זה עונשים תמורת עונשים. באטום וזל עלולים להפתיע ולהפוך אפילו ללגיטימים פתאום בטורנטו…(אל תבנו על זה אבל יש סיכוי)

    שארלוט מקבלים חוזה 31 מיליון של לאורי לשנתיים ומעיפים את החוזה המחריד של באטום 24 מיליון ל-3 שנים. ככה חסכו שנה שלישית. בשנתיים הקרובות הם במילא לא הולכים לשום מקום. כמו כן הם לוקחים את JV שחוזהו יקר יותר ב-3 מיליון משל זלר אבל לשנתיים במקום ל-3 של זלר. גם פה הם חוסכים שנה וJV גם שחקן טוב מזלר. סי גי מיילס ובחירת דראפט הם בונוס על קמבה ווקר

      1. זה בהנחה שקמבה לא רוצה להמשיך בשארלוט. אם הוא מוכן לחתום בשארלוט חוזה ארוך טווח בטח ששוה לשארלוט להשאירו לא בסופר מקס אבל או מקס. או ששארלוט לא מוכנים לשלם לו מקס/סופרמקס

      1. חחחחחחחחחחחח

        אתה יודע שההצעות הכי טובות זה מבוסטון ואח"כ לייקרס. קבוצות אחרות מועטות ביכולת המו"מ שלהם לעומת שניהן. אם דיוויס מגיע לשנה אחת אף אחד כמעט לא יציע כלום.
        תמורת שנה אחת אני בהחלט רואה את דרל מורי עושה אול אין מטורף ונותן לכם הכל חוץ מהארדן.

        1. well

          אם דיוויס עושה לי דווקא, אני גם אעשה לו דווקא.
          מוכן להעביר אותו לקבוצה שתיתן לי את ההצעה הכי טובה (אשמח גם לבחירות דראפט)

          1. אמרתי לך כבר אם תחכה לקיץ נוכל לעשות הטרייד הזה

            http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ya2tucth

            בוסטון מקבלים:הולידיי, דיוויס

            נ"א מקבלים: רוזיר, בראון, טייטום, הורפורד (אם אתה רוצה אפשר את היוורד מה שבא לך עובר אותו דבר).

            חבילה טובה מזה אין בליגה. אתה מקבל רכז בסדר שאם אימון טוב אפילו יכול לתת יותר אולי, פוטנציאל אולסטאר, פוטנציאל סופרסטאר שאתה מפקיד את הקבוצה בידיו והורפורד שחוזהו נגמר בסוף העונה הבאה.
            תחתים את מירוטיץ בקיץ גם. יהיה לך חמישייה רוזיר, בראון, טייטום, מירוטיץ, רנדל שטובה יותר מהקבוצה הנוכחית שלך ועם יותר פוטנציאל. תפטר את גנטרי, תביא את בלאט ועלית על דרך המלך.

          2. אם אין לך סבלנות, מה שהצעתי לך עם הלייקרס לעכשיו. כדאי לך לחכות לקיץ בינתיים זרום עם AD תעשה טנקינג רצחני ואולי תקבל גם את ציון אם יש לך מזל או גה מוראנט

      2. להיפך הפטיש שלך גם ככה לא היה הסופרמקס אלא דני איינג'. עכשיו קבוצות יודעות שכדאי להן להציע כמה שיותר.

    1. יפ

      Adrian Wojnarowski

      Verified account

      @wojespn
      9m9 minutes ago
      More
      Rich Paul to ESPN on a preferred destination for Anthony Davis: "Anthony wants to be traded to a team that allows him the chance to win consistently and compete for a championship."

      חח ריץ פול איש הקש של לברון. לברון עובד חזק בזמן שהוא "פצוע" LOL

      אין על לברון, בלעדיו הNBA לא אותו דבר מי יעשה את כל אופרות הסבון שהוא מפיק?

      1. כמו שהאשך ואני הימרנו מזמן.
        וכבר בטרייד דד ליין הנוכחי.
        וזה אומר לוק וולטון עף בקרוב. .
        הולך להיות מה זה מעניין… מזל שיש את לברון אחרת הליגה היתה סגורה לעוד כמה שנים. איום אמיתי על הלוחמים.
        מזל דיש את לברון. תאהב או תשנא הבן אדם מכניס עניין לליגה. וואו

          1. יכול להיות שאני לא אתווכח איתך על זה אבל לפחות בחשיבה יש יותר תחרותיות. וחוץ מזה לך תדע. הקרסוליים של סטף… ענינים כאלה. זה פותח את הליגה בטוח. לפחות בתאוריה

        1. אתה והאשך? מה אין קרדיט? תראה פה תגובות מאפריל 2018 ואפילו לפני כן מי אמר שלברון יהיה בלייקרס ושיפטר את המאמן ויעיף את כל הצעירים ויביא 2 אולסטארים. הכל עניין של זמן

  102. טרייד בין אוקלהומה לפורטלנד:

    אוקלהומה מקבלים את לילארד והארקלס.
    פורטלנד מקבלים את ווסטברוק ונואל.

    שתי הקבוצות תקועות, כל אחת במקום אחר. אוקלהומה לא תעבור את ג"ס אם ווסטברוק ימשיך שם. חסרה לה קליעה משלוש ואת זה לילארד יביא. הגבוהים של אוקלהומה יתעסקו במשימות הריבאונד כמו בכל מקום מתוקן ולא יצטרכו לחשוב אם לילארד מגיע לטריפל דאבל או לא. הארקלס יביא איתו גיוון בעמדה 3 שחלשה באופן מסורתי באוקלהומה. שילוב של ג'ורג' ולילארד מחוץ לקשת וגם מהעונשין הוא קטלני במיוחד.
    פורטלנד תקבל את ווסטברוק שגם אם לא יקדם אותה לפחות ינער את המערכת הרדומה שם. לילארד ומקולום יותר מדי דומים. ווסטברוק ומקולום יכול להיות שילוב מעניין. כמו כן פורטלנד מקבלת את נואל בחוזה מגוחך והוא יוסיף לה גיבוי לנורקיץ' בעמדת הסנטר.

    לינק:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7ffgxeu

    1. טרייד מעניין
      התחושה היא שאוק' צריכים להטריד את ראסל . השאלה אם הם יריצו איתו עוד פלייאוף, אולי הפעם זה יתפוס. אם לא יתפוס הם יצטרכו רישאפל רציני.

    2. אתה שוכח שדמיאן לא מנהל משחק רבע מראס. אדמס יהנה פחות ואוק תהנה פחות מצד שני הוא מביא קליעה אמינה שזה מצרך חשוב, יצריך שינוי מערכתי לחלוטין בתור אוק הייתי מחכה לקיץ לראות איך ילך הפלייאוף הנוכחי.
      אבל מוכן להציע את בן סימונס ועוד כמה בחירות דראפט וצנדלר על ליליארד

      1. לילארד יודע לנהל משחק. הוא המנוע של הקבוצה שלו. אני דווקא חושב שהגבוהים ישתדרגו עם לילארד. יותר ריווח בהתקפה שווה יותר טחינה של היריב בצבע.

  103. יוסטון פליקנס

    יוסטון מקבלים: הולידיי, דיוויס

    נ"א מקבלים: 6 בחירות דראפט סיבוב 1 של השנה+ שנים 2023, 2025, 2027, 2028, 2029 של יוסטון.
    ומקבלים את קאפלה, גורדון, אניס וחוזים נגמרים של נייט, וכריס

    יוסטון הולכת על אול אין לאליפות עם פול הארדן הולידיי טאקר דיוויס

    1. טרייד מגניב
      השאלה אם אפשר לתת 6 בחירות דראפט, נדמה לי שיש הגבלה על זה.
      והאם נ"א יכולה לקבל יותר ממישהו אחר, שזה הלייקרס בעצם אם זה בשבועיים הקרובים

    2. ג"מ יוסטון.
      מקבל באופן תיאורטי.
      4 בחירות דראפט כפרה עליהם.
      באופן מעשי אין לי אפשרות להחתים את דייויס ואז אני מאבד את קפלה ונשאר עם החוזה של פול והולידיי ללא עתיד תמורת סיכוי להשנה.
      מפתה אבל לא אפשרי לצערי

      1. סה סיכוי להשנה ולשנה הבאה. אליפות עלולה להשאירו. אתה באמת מוותר על סיכוי לשנתיים לנצח את גולדן באמת בשביל קאפלה? הארדן היה דואג שיפטרו אותך אם היה לו ביצים והיה פוליטיקאי בוחש😁

        1. אמרתי כבר שאני אקח 99% מהטריידים שיביאו לי את דייויס. הבעיה זה לא דייויס אלא החוזים של פול ( 38 מיליון), הארדן (37 מליון), הולידיי (26 מליון לעונה עד 2022) ודייויס (28 מליון). אנחנו ב130 מליון על 4 שחקנים וצריך למצוא עוד 11 להשלים את הסגל.
          בלי הולידיי עוד היה אפשר לעשות את זה, אבל עם הולידיי זה הופך לבלתי אפשרי כלכלית, בטח כשנגיע לקנסות הכפולים של משלמי מס חוזרים.
          הבעלים פשוט לא יאשר טרייד כזה.

      2. אני לא מאמין עליך אפלטון הארדן גם בשיא שלא יהיה עוד שנתיים כל זה בשביל קאפלה החביב? תחשוב שוב… אתה נאבק העונה ועונה הבאה על אליפות ישירה כשווה כוחות ללוחמים. אחכ אוכל אותה נכון אבל אם יהיה אליפות דווה הכל. צעדים גדולים למנהלים גדולים

    1. עם הכבוד לדיוויס,
      אם אני בוב מאיירס, קליי תומפסון לא סחיר.
      העובדה שהוא אול סטאר, שקט, שלא מצריך תחזוקת אגו, ועדיין מספק מספרים פנומנליים,
      הוא גורם מייצב ומרגיע את המערכת.

      ואם אני אדם סילבר,
      אני מבהיר לדיוויס, שבשנה הקרובה הליגה לא תאשר שום עסקה עם הלייקרס,
      בגלל טמפרינג.
      ושלברון יוכל ליהנות מחופשת קיץ ארוכה כבר מחודש אפריל 2019.

    2. GM ווריורס: לא לוקח.
      עקורנית אתה מציע לי דרך מושלמת להמשיך את השליטה בליגה ועוד במחיר סביר. אבל הבעיה היא שהעסקה מגיעה באמצע העונה. אני לא יכול לקחת דיל כזה שבהחלט יכול לגרום לאובדן האליפות. אם זה קורה יש בהחלט מצב שאני מאבד גם את דוראנט. אז אני נאלץ לוותר למרות שזה יכול להיות שילוב מרתק. קליי יחתום בקיץ ואני אסתדר גם עם דריימונד בסופו של דבר.

    1. ברוך שובך Traddedy Machine…

      האם לטעמך הליגה תפיל את הטרייד של דיוויס ללייקרס בגלל טמפרינג?
      הרי הטרייד הזה היה רשום על הקיר/ מאיר את השמיים מרגע שדיוויס חתם אצל ריצ' פול. (ואולי בגלל מהרגע שלברון הגיע ללייקרס…).

      1. אין להם קייס לאור העובדה שהם כבר יצאו בהצהרה שהם חקרו ובדקו שאין ללברון שום אינטרס כספי ב-KLUTCH.

      2. אין בזה טמפרינג.
        ויש ללייקרס לא מעט סיבות לא לעשות את הטרייד הזה עכשיו, אבל קשה לי להאמין שצעד כזה של קלאץ' לא מתואם איתם.

  104. טרייד בין שארלוט ללייקרס.
    הלייקרס מקבלת את קמבה ווקר ואת ג'רמי לאמב.
    שארלוט מקבלת את לונזו בול, קלדוול-פופ שמסיים חוזה + בחירת סיבוב ראשון.
    הלייקרס מביאים ליד לברון רכז תותח סטייל קיירי אירווינג שיוכל להשלים טריו קטלני יחד עם אנתוני דייויס. חמישיה צפויה: לברון, דייויס, ווקר, לאמב וקוזמה.
    מחליפים בכירים: רונדו, אינגראם, מגי/זובאק, הארט וסטיבנסון. הלייקרס הופכים לקבוצה עמוקה וגם רחבה.
    שארלוט לא הולכת לשום מקום וככל הנראה תאבד את ווקר בקיץ והיא סובלת מחוזים מופרכים על שחקנים כמו באטום, ביומבו, זלר וקיד-גילכריסט. קשה לי להאמין שיוכלו לשלם לווקר ולאמב. קלדוול-פופ יסיים חוזה בסוף שנה, לונזו עדיין חוזה זול יחסית ואולי יתקדם במקום יותר שקט. הקבוצה תלך לבנייה מחדש במידת האפשר.
    לינק:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7h2m8mj

        1. לא הבנתי איך זה משנה? עדיין כדי להביא את דיוויס אתה צריך לתת לפליקנס משהו. לפי הליינאפ שאתה רושם שם אתה נותן להם אויר.

  105. GM סאנס: טוב לאור ההודעה של דיוויס אני מבקש הצעות לטריידים שמצד אחד ישכנעו את הפליקנס להעביר את דיוויס אלינו ומצד שני יאפשר לנו להיות מספיק תחרותיים בשנים הבאות כדי שהוא ישתכנע להמשיך בשורותינו.

          1. יותר כמו להנות מזה שסןף סוף קורה משהו מעניין בליגה והחברים האמריקאים שלי הם אלה שצריכים לתקשר מתוך קורי שינה…

  106. טוב הנה ההצעה שלי לפליקנס:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yayr2wru

    ברוקלין מקבלת: אנתוני דיוויס.

    פליקנס מקבלים: ג'ארט אלן (רוקי שבעוד שנתיים יהיה אול סטאר),
    אלן קראב עם החוזה הנגמר שלו.
    2 בחירות סיבוב ראשון – 2019 ו-2021.

    ברוקלין מקבלת את הסיכוי להחתים סופר סטאר שאיתו היא תוכל לעבור סיבוב בפלייאוף, ואולי גם להחתים פרי אייג'נט נוסף הקיץ.
    פליקנס מקבלים אול סטאר בפוטנציה, חוזה נגמר של קראב, ובחירות דראפט.

    לברון מקבל: חופשה ארוכה באפריל.

    1. GM ניו אורלינס – מסרב. אני לא רוצה להפוך לקבוצת לוטרי, ואם דיוויס נשאר בנטס הבחירות סיבוב ראשון לא שוות לי יותר מדי.

  107. נו זה ברור שהוא היה סגור לפני חודש כבר בLA שהוא אמר שלגסי חשוב יותר מכסף, והלך לשבת לארוחת ערב עם המאמן החדש (לברון) אחרי ההפסד לליקרס. הלייקרס צריכה להכות בברזל עכשיו כשהוא חם דיוויס פצוע בוסטון לא בתמונה, אינגרם נתן אתמול משחק מאגדות, זרקו להם איזה בחירת דראפט ראשונה אפילו שניים להמתיק את הגלולה תוסיפו את כל מה שיבקשו פרט ללברון, תמכרו את אינגרם כדוראנט הבא ואת לונזו איר בול כקיד הבא ויאללה. דיוויס ולברון ביחד זה קוטנדרית כבר עכשיו זה שילוב שנברא משמיים שחקן הפיקאנדרול הטוב בהיסטוריה, עם המתגלגל הטוב בליגה.
    .
    לגבי לברון וקלאץ ברור שהוא שותף פעיל ויש לו אחוזים כאשר דייויס חתם בקלאץ לברון פרסם פוסט שאומר ברוך הבא למשפחה יותר מזה?

          1. אני לא תמים בכלל לגבי הטמפרינג והחוקים האלה די מגוחכים גם ככה. מה שכן שותפות עסקית בארצות הברית היא משהו שקשה להסתיר. אני לא יודע איך הליגה בדקה את זה אבל הייתה חקירה של גוף חיצוני שהעלתה שללברון אין חלק עסקי בקלאץ'. ללא ספק יש לו חלק מאד משמעותי בפעילות של הסוכנות לאור הקשר שלו עם ריץ' פול. אתה יכול לזרוק הצהרות לאויר כמו שאתה עושה תמיד… זה בסדר אני לא אתייחס אליהן ברצינות… כמו תמיד.

          2. אז יש לו חלק מאוד משמעותי בפעילות של הסוכנות, והוא עושה את זה כמחווה טובה? אוי אתה ילד ותמים יותר ממה שחשבתי, אין לך שום דרך שמראה את הבדיקה שהליגה עשתה ובכל זאת אתה אומר שהיא בדקה שאין להם קשר, אתה חי בארצות הברית? כזה פשוט להסתיר שותופות עסקית עושים את זה הדרכים עקיפות

          3. לשאלתך – לברון לא עושה את זה כשמחווה אלא מאד נוח לא שיש לו דרך להשפיע על השחקנים איתם ישחק. במילים אחרות זה נותן לו יותר כח.
            אתה יוצא כאן בהאשמות מאד חמורות אז בוא תסביר לנו איך לברון מקבל את הכסף שלו מקלאץ'. הנה אנחנו מקשיבים.

          4. סוכנות שמגלגלת מיליוני דולררים, ולברון ישב וחיבוק ידיים ויצפה בחינם? האיש עונה לשם התאגיד מסיבה מסויימת בעיה לתת לו מתנות יקרות כמחווה טובה, להביא לו אחוזים בחברות שונות בגלל שהם חברים?
            .
            אותו דבר לגבי הליגה אף אחד לא משתמש בסמים, תוכיח לי בליגה שמישהו משתמש בסמים

          5. כן זו בעיה. איך תיתן לו אחוזים בחברות שונות? ובאיזה חברות בדיוק? זה לא שריץ' פול הוא תמנון עסקי חובק עולם.
            מתנות? גם זה משהו שצריך להיות מוצהר עסקית. אז אתה מתכוון מתחת לשולחן? שוב יווצרו לך הפרשי חשבונות שצריך להסביר.

          6. אל תעלב עידו אבל אתה מפתיע אותי לרעה בתמימות שלך ציפיתי ממך להרבה יותר, אני בחופשה במקסיקו יש לי חבר שהוא היה מעורכי דין החזקים בLA למס אני עוד מעט אתקשר ואשאל אותו בשבילך והוא יסביר לך בדיוק מילה במילה אני אכתוב שיסביר לך הם עושים שותפות עסקית מתחת לשולחי

          7. ברור שקלאץ ספורט שייכת ללברון אבל לא תראו על זה את שמו בחיים. ראיתי כבר דבר או שניים בחיי ואני יודע איך הדברים האלו נעשים, לא ארחיב פה אבל מי שמחפש מסמכי BENEFICIAL OWNER ששמו של לברון מופיע שם….שימשיך לחפש.

            לברון אפילו ציני, ראשי תיבות של KLUTCH SPORTS זה KING LEBRON UNITES TEAMS AND CHAMPIONSHIPS

            עד שלא ימצא מסמך כזה גיא ועידו יסברו שלברון סתם מטוב ליבו עושה בהתנדבות לריץ פול החבר היקר שלו.

            חוקי הטמפרינג בכלל בדיחה צריך לבטל אותם גם בכדורגל, כולם מדברים עם כולם כל הזמן בכל עונות השנה ומנסים לעבוד על עצמם למרות שכולם יודעים את זה.

          8. הוא לא עושה שום דבר בהתנדבות – הוא מרוויח מזה כח עצום ושליטה באיפה ומי ישחק איתו. נראה לך שההכנסות של קלאץ' זה מה שחסר ללברון? זה פינאטס עבורו.

          9. עידו גם החקירות הכי טובות יש דברים שלא ניתן למצוא, תאמין לי. להיות בעלים נסתר זה הדבר הכי קל בעולם לעשות וגם לנתק כל קשר.
            אחרי שלברון יפרוש תהיה רכישה שלו של קלאץ ספורטס 🙂

  108. טרייד בין הפלינקס לבולס.

    הבולס מקבלים את AD בתקווה שהוא יסכים לחתום בעיר הולדתו.
    שיקאגו שולחים לניו אורלינס 2 בחירות סיבוב ראשון, את WCJ ובשביל לאזן את המשכורת את רובין לופז ואת ג'ברי (שניהם הופכים להיות חופשיים בסוף השנה)
    בנוסף לגבה ניו אורלינס שולחים גם את איטוון מור. (אין להם מה לעשות איתו עכשיו ויש לו עוד שנתיים בחוזה)
    לשיקאגו יש מספיק כסף לנסות ללכת על שחקן מקס' בקיץ וגם לתת לAD אין המקס' שלו.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaxz4d6e

    1. GM ניו אורלינס – אנחנו מדברים על בחירות לא מוגנות נכון?
      לגבי מור, במקומו אני רוצה להיפטר מווס ג'ונסון.

        1. הייתי מציע לשיקגו לבטח את עצמם ושהבחירה לשנה שאחרי הבאה תהיה מוגנת טופ-8, למקרה שבקיץ ההחתמה של דיוויס תטורפד, תדשדשו עונה נוספת בתחתית, ותפסידו בחירת דראפט שתהיה ככל הנראה גבוהה..

    1. GM ניו אורלינס – מסרב בלי לחשוב יותר מדי.
      אין לי צורך להביא את איבקה ואז לעשות לו ביי-אאוט בעונה הבאה.

  109. אני רואה את טורונטו כמועמדת הבחירה ״לשכור״ את דייויס עם הצעה סביב סיאקאם ואנונובי, אבל זה עדיין תלוי בלייקרס.

    1. טורנטו או יוסטון ילכו אול אין על עונה ורבע של AD ואז יגיע ללייקרס.
      או שהתאגיד מחזיק את דמפס בביצים בתמונות אינטימיות עם דוויט לאחר הניתוח לשינוי מין ואז לייקרס עכשיו
      או שהכי טוב לחכות לבוסטון בקיץ.

      ימים יגידו, מה שבטוח שהוא יהיה באחד מהקבוצות האלו ובסוף אולי אפילו בקיץ יגמור בלייקרס

  110. שארלוט מקבלת: טים הארדוואי, אנס קנטר, טריי בורק + בחירת סיבוב ראשון השנה (מוגנת טופ 3) ובחירת סיבוב שני בשנה הבאה.

    ניו יורק ניקס מקבלת: קמבה ווקר, ביסמאק ביומבו, ג'רמי לאמב.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y84nahfk

    ניו יורק משיגה כוכב (לראשונה זה עשור) שיכול להשתלב עם פורזינגיס או ימשוך (אולי) כוכב נוסף ואת החוזים הנוחים יותר של ביומבו ולאמב.
    שארלוט מתחילה בנייה מחדש עם בחירת דראפט גבוהה ושחקן סביר (הארדוואי) שעדיין ימשוך קהל בזמן הבנייה.

  111. דאלאס מקבלת: אנתוני דיוויס, פרסונס, טמפל, עומרי כספי.
    ממפיס מקבלת: בארנס, סולומון היל, דריוס מילר.
    ניו-אורלינס מקבלת: ג'ורדן, מת'יוס, דניס סמית.
    דאלאס נותנים בחירת סיבוב ראשון ב-2021 וסיבוב שני ב-2022 לניו אורלינס (מוגנת טופ 5) ולממפיס בחירת סיבוב שני.
    דאלאס לוקחים על עצמם את החוזה של פרסונס ומוותרים על בחירת דראפט ודיאנדרה ג'ורדן בשביל הגבה.
    ממפיס נפטרים מפרסונס ומקבלים חוזים נגמרים ובארנס שיכול להיות שחקן חמישייה עתידי בחוזה הבא שיהיה כנראה פחות נורא.
    ניו-אורלינס מקבלים את דניס סמית עם הפוטנציאל שלו, דיאנדרה ג'ורדן שהוא גם חוזה נגמר וגם יכול להיות חלק ממשהו עתידי עם הולידיי וסמית, את החוזה הנגמר של ווסלי מת'יוס ו-2 בחירות, כנראה לא כל כך גבוהות, אבל אף אחת לא נותנת בחירה גבוהה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9dgjlkv

    1. GM נ"א – מסרב.
      אני לא רואה את דניס סמית משתלב טוב עם הולידיי, את ג'ורדן אני לא רוצה להחתים על חוזה מחדש, וגם אם יתפנה לי מקום בתקרה עם הפרידה מג'ורדן ומתיוס, זה לא שיהיה לי הרבה מה לעשות איתו.

    1. GM ניו אורלינס – חשבתי לא מעט, אבל אני נאלץ לדחות.
      הבחירות דראפט זה בדיוק מה שאני מחפש, אבל אני על סמך תקופה טובה של אננובי וסיאקם אני לא יכול להיפרד מדיוויס ולקוות שהכל יהיה בסדר.

      1. במחשבה שנייה…
        אני אמנם לא הכי רוצה אותו, אבל אם אתה נותן לי את איבקה במקום ןלצ'יונאס ומיילס ומפנק אותי בעוד איזו בחירה, אני מוכן לסייע לפנטזיה שהיא לנארד ודיוויס בקבוצה אחת.

        תחשוב על זה.
        פתוח למו"מ

        1. במחשבה שלישית – מתברר שדיוויס ולנארד לא יכולים לשחק ביחד העונה.
          ולא, אני לא רוצה את לנארד לחצי עונה 🙂

  112. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7wsb3e2

    פורטלנד מקבלת: ג'ורדן קלארקסון, מרקיף מוריס.
    וושינגטון מקבלת: טריסטן תומפסון, לארי נאנס, אל פארוק אמינו.
    קליבלנד מקבלת: יאן מהינמי, מיילס לאונרד + בחירת דראפט סיבוב 1 מכל קבוצה.

    פורטלנד מחזקת את הקו הקדמי ומוסיפה עוד עושה נקודות. וושינגטון נפטרת ממהינמי תמורת ריבאונדר טוב יותר וערך מוסף של נאנס ואמינו. קליבלנד אוספת בחירות לעתיד.

    1. GM וושינגטון: מאשר ושולח בקבוק שמפניה למהינמי.
      שמח להעיף את מוריס. מקווה שכך וול יחליט גם לעבור לאיפה שהוא אחרי שלא יהיו לו יותר חברים על המטוס.

  113. טוב אחרי המעבר מטריידים דמיוניים בהחלט לטריידים חסרי בושה..יש היתכנות לדיוויס ליוסטון תמורת כריס פול גורדון וקאפלה?
    ברור שזה רע לנ"א אבל פשוט מדליק הרעיון הזה של הארדן ודיוויס, יאללה ביי גולדן בויז.

  114. אטלנטה מקבלת: ספולושה ובחירת סיבוב ראשון ב-2019 (מוגנת לוטרי, אם לא סיבוב ראשון ב-2020 מוגן טופ 10, ואם לא סיבוב שני ב-2021 ו-2023)
    יוטה מקבלת: וינס קרטר ואלכס לן.
    אטלנטה מקבלת חוזה נגמר ובחירה ומוותרת על שחקנים שספק אם היא צריכה אותם.
    יוטה מקבלת 2 שחקני רוטציה במקום אחד שמתקשה למצוא את עצמו ביוטה, ואת החוזה המאוד סחיר של אלכס לן, שיכול לקרוץ לקבוצות אחרות בעונה הבאה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycjxb6rm

  115. ביקשו דיוויס והארדן ביחד, ולכן:
    יוסטון מקבלת: אנתוני דיוויס.
    ניו-אורלינס מקבלת: אריק גורדון, קאפלה, בחירת סיבוב ראשון ב-2019, ובחירת סיבוב ראשון ב-2021 (מוגנת לוטרי, אם לא אז סיבוב שני ב-2022 ו-2023).
    יוסטון הולכת אול-אין על הארדן ודיוויס.
    ניו-אורלינס מקבלת סנטר שיכול להתאים להם מצוין, שחקן חמישייה שחסר להם, ו-2 בחירות סיבוב ראשון.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yagc2zg9

      1. מה?!? זה הצעה זוועתית. הבחירה של יוסטון ב2019 תהיה סופר נמוכה, ו2021 מוגנת לוטרי. קאפלה אחלה והכל אבל זה לא השחקן לבנות סביבו קבוצה
        יותר גרוע מדמפס אתה

  116. יוסטון מקבלת: AD.
    ניו אורלינס מקבלת: קאפלה, פולץ והבחירה של יוסטון השנה.
    פילדלפיה מקבלת: טאקר.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycyhf9xb

    יוסטון הולכת אול אין על שארית השנים הטובות של פול אבל חייבת לוותר גם על טאקר בשביל המשכורות.
    ניו אורלינס מקבלת סנטר מצוין על חוזה טוב, בחירה ואת הפוטנציאל של פולץ ופילי מקבלת חיזוק רציני כדי ללכת עד הסוף במזרח.

    1. GM פילי – מוכן לקבל את זה רק בתנאי שאני מקבל בחירת דראפט מאחת הקבוצות (כנראה יוסטון). על אף היתרונות של טאקר הפוטנציאל של פולטס הרבה יותר גבוה מהמצב בו טאקר נמצא כרגע, ועל אף שיש לי עומס גארדים ברוסטר פולטס תמורת טאקר הוא לא טרייד משתלם עבורי.

    2. GM ניו אורלינס – אני ממש לא נגד.
      קפלה בחוזה ארוך טווח (וטוב) יחד עם הסיכוי שייצא משהו מפולץ זו התחלה טובה.
      עם זאת, אני מבקש שתי בחירות סיבוב ראשון במקום אחת (עם הגנת טופ-10, זה בסדר).

    3. אתה לא מאמין כמה קשה לי לאשר עסקה כזו.
      מבחירות דראפט לא אכפת לי אבל לאבד את טאקר זה לאבד את הלב הפועם של הקבוצה.
      למרות זאת מנק' המבט של מורי, כל הזדמנות לקבל את דייויס, כמעט הכל הולך.
      מקבל בלב כבד.

      1. ואם משכורות זה הקטע אז ברנדון נייט ובחירת סיבוב ראשון 2020 לפילי הולך?
        אמנם יקר לכל שנה אבל לפחות שנים.

  117. ברוקלין מקבלים: טוביאס האריס.
    קליפרס מקבלים: אנתוני דיוויס, אד דיוויס וסולומון היל.
    ניו-אורלינס מקבלים: גאלינארי, גורטאט, ג'ארד דאדלי ואת הבחירה של ברוקלין ב-2019 (מוגנת טופ 10).
    ברוקלין משיגים אול-סטאר שהוא גם חוזה נגמר למקרה שיש אפשרויות יותר טובות, וגם מוותרים, כנראה, על החירה שלהם, איזה כיף!
    הקליפרס מקבלים את דיוויס וחוזים נגמרים, ושומרים על מקום מתחת לתקרה בקיץ בזמן שכוכב אחד כבר יש להם.
    ניו-אורלינס מקבלים את גאלינארי בעונה מצוינת, כשיש לו כנראה עוד כמה שנים טובות לתת, כמה חוזים נגמרים, ובחירה באמצע הסיבוב הראשון השנה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8pehsu7

    1. GM ניו אורלינס – גאלינרי שחקן מצוין אבל יכול להיפצע בזמן החתימה ולסיים את העונה.
      אני מסרב כי אני בטוח שדיוויס שווה הרבה יותר

  118. אורלנדו מקבלת: פאו גאסול, את הבחירה של טורונטו השנה (מוגנת טופ 20, אם לא בחירות סיבוב שני ב-2022 ו-2023)?
    סאן-אנטוניו מקבלת: ווצ'ביץ', ג'ונתן סימונס.
    אורלנדו מקבלת בחירה וגבוה שפחות יפריע לצעירים ויהיה יותר מנטור חיובי.
    פופ מקבל גבוה אירופאי חכם שיכול להתאים לו ושחקן רוטציה שכבר מכיר את המערכת, והצליח בה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yddy7z49

    1. GM ספרס- הצעה נגדית
      סימונס היה יכול לחתום באותו הסכום אצלנו ולא רצה, אין סיבה להחזיר אותו. את הבחירה של טורונטו אני רוצה לשמור.
      אני מוכן לתת את גאסול עם שני בחירות סיבוב שני תמורת ווצ'ביץ'

  119. לכל הזוממים על מעבר של הגבה ל"צפון" נזכיר כי אותו סעיף שמונע את הערבת דיוויס לסלטיקס בולם גם טרייד שלו לראפטורס (בגללל קאווי) ולסיקסרס (בגלל באטלר). תודה גדולה לגלעד סופר שהעלה את הנקודה.

    1. אתה בטוח בזה? לא מצאתי שום מקור שמאשר את זה,אין שום אתר שמציין על כך שבאטלר וקוואי גם חתומים על חוק רוז

      1. עומר זה לא קשור לחוק רוז. דזיגנייטד רוקי לא חייב למלא את התנאי. אתה יכול לבדוק בתארי קון. אני מצידידי בטוח שזה ככה. מספיק שהוא חותם על ההארכה של חמש שנים.

        1. כן אבל קאווי ובאטלר לא חתמו על הארכה הם חתמו על מקסימום רגיל ל5 שנים ושל 25% כשנגמר להם החוזה. דיוויס חתם על ההארכה שנה קודם ונסיבתית קרה שבשנה הזו הוא לא השיג את הקריטריון (לא עשה all-nba) ולכן קיבל גם את ה25%, אבל בלי קשר לזה הוא חתם על הארכת דזיגנייטד בניגוד לשניים האחרים.

          ככה לפחות אני מבין את זה.

          1. 5 שנים זה לא רגיל. אחרי חוזה רוקי אתה יכול לחתום ל-4 שנים. הדזיגנייטד זה מה שהופך את זה ל-5. לפחות ככה אני מבין את זה. תסתכל על טבלה בסעיף 24 אצל לארי קון ותגיד לי מה דעתך.

  120. מילווקי מקבלת: אנתוני דיוויס.
    ניו-אורלינס מקבלת: בלדסו, ברוק לופז, ת'ון מייקר ו-2 בחירות סיבוב שני (2020 של מילווקי ו-2021 של וושינגטון)
    מילווקי מקבלת את דיוויס שיהי סנטר.
    ניו-אורלינס מקבלת רכז שהצליח להסתדר עם עוד אחד לידו בעבר (פיניקס 2014), סנטר שיכול לרווח את הפרקט, פרוספקט לא רע בדמותו של מייקר וקצת בחירות (מילווקי לא יכולה לתת בחירת סיבוב ראשון עד 2023).
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9pehr4y

    1. מסרב. בלדסו ולופז מסיימים חוזה ולא ימשיכו, ואני לא מתכוון להעביר את דיוויס עבור 2 בחירות סיבוב שני

  121. טרייד אוקלהומה-ניו אורלינס
    ניו אורלינס מקבלת : שרודר, גראנט, פרגסון ודיאלו
    אוקלהומה מקבלת: דיוויס ואלפריד פייטון
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9bdycjw
    מה יוצא לנו מזה? אוקלהומה באול אין מוחלט חמישייה אימתנית של ראסל, ג'ורג', גבה ,אדאמס ונגר תורן (אברינס, רוברטסון שיחזור). ניו אורלינס מקבלת את שרודר כאחלה התאמה לצד הולידיי, את גראנט המתפתח שיכול להתאים לצד מירוטיץ'/ רנדל ושני צעירים עם פוטנציאל וחוזים נוחים מאוד שלא יתקעו אותה בזמן הקרוב.

  122. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybwss9lw

    סקרמנטו מקבלת: ווילסון צ'אנדלר ובחירת סיבוב 2.

    פילדלפיה מקבלת: נמנייה בייליצה, בן מקלמור, פרנק מייסון ג'וניור.

    סקרמנטו מקבלת חיזוק לעמדה 3 ומשחררת את עמדה 4 לצעירים. פילדלפיה מקבלת גבוה שקולע מבחוץ ותוספת קלעים לספסל.

    1. GM סקרמנטו – מסרב.
      ווילסון צ'נדלר שחקן חביב אבל לא זה שיעשה את השינוי בעמדה 3.
      בייליצה חוזה נוח שלפעמים יכול לשחק גם 3.

    1. GM דטרויט
      שוב נפגשים. הזמן עבר, אני חושב שאני קצת יותר קרוב למה שידוע ברפואה הפרטית כ-טוטאל שיטפייס דראנק. ואני אוהב שאתה רוצה את ג'קסון. אתה אחלה.
      נשכח לרגע מה אני חושב על וול. אני שיכור מספיק, מותר לי. מקצועית, נטו, אם אני לוקח אותו, אני סוגר לחלוטין הרמטית את הקבוצה לחמש השנים הקרובות. ואני לא בטוח שוול, בטח אחרי הפציעה, שווה את הסיכון הזה. עם שאר השחקנים יש לי עוד אפשרות לשחק, להוריד ולמחוק מחדש עוד שנתיים.
      אם אזכר פתאום בהתקף של פיכחות מה אני חושב על ידידנו, אני חושש שיש יותר סיכוי שתצליח לשכנע אותי לשכב על הרצפה ולנסות לנשוך את האף של עצמי.
      אז, מצטער, אין קוביות.
      גאד דאמיט, האף כל הזמן בורח! תחזיקו אותו!

  123. טרייד דייוויס לבוסטון
    בוסטון מקבלים: אנתוני דייוויס, סולומון היל
    ניו אורלינס מקבלים: גורדון הייוורד, ג׳יילן בראון, טרי רוזיר ובחירת סיבוב ראשון של סקרמנטו
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y89bbpb8

    דייוויס ביקש טרייד! אני מאמין שזאת אחת ההצעות הכי טובות שניו אורלינס יקבלו אם לא הכי טובה. כמובן שבוסטון לא יוכלו להביא את דייוויס עד הקיץ אחרי שהם יאריכו לקיירי אירווינג את החוזה, אבל אם אני הפליקנס אני לא רואה שום סיבה למהר ולהעיף את דייוויס לפני הדדליין ולא לחכות להצעה משמעותית יותר טובה.

  124. HOLD PRESS!!!!!
    אם כל הטריידים, בין שני האמ-אמא של הקאפסנייקס:
    לברון על דוראנט. אחד על אחד.
    לברון פוינט-פורוורד של האחים ספלאש, יש לזה פוטנציאל. סטיב קר יוכל להגיד שוב על התצוגות שלו, "ג'ורדנסק".
    דוראנט מלך LA (עם התחייבות קדימה). מלך בלתי מעורער, ינג KD, יחי המלך החדש.
    ווין לכולם.

    1. אוקיי זה חתיכת הימור.
      יש המון אפסייד לטרייד הזה, אבל אני מפחד ולכן מסרב בניסיון ללכת על טרייד "בטוח" יותר

    2. GM דנבר
      אהההההההההההההההההההההההההה
      איך אני אמור להתמודד עם הצעה כזו?
      שובר לי את המוח.
      .
      – אנחנו רוצים אותו. צריכים אותו. חייבים להשיג את גבתי.
      – לא. לא את מרי.
      – כן, חמדתי. מרי לא יציב. לא יקח אותך לשום מקום.
      – מרי הוא כוכב בית.
      – אין לך כוכבים. בחיים לא תגיע לטבעת עם מה שיש לך.
      – לא שומע אותך, לא שומע.
      – אתה קבוצה בלי הגנה. בלי כבוד מאף אחד.
      – לא.
      – סיבוב שני גג.
      – אני שונא אותך.
      – איפה תהיה בלעדיי? יוקיץ' וגבתי. פליימייקינג, קליעה, הגנה, פינישינג. הערכה.
      – הוא עלול לעזוב ולעולם לא לחזור.
      – מה אמרת?
      – אם נוותר על כל העתיד בשביל שנה אחת של השכרה של גבתי, אולי כדאי שלא?
      – מה?
      – תוריד את ההצעה מהשולחן, ואל תחזור.
      – לא.
      – תרד מהשולחן ואל תחזור.
      – גרררר.
      – לך ואל תחזור.
      .
      .
      אמרנו לו ללכת. והוא הלך, חמדתי. הלך! אין בחירה! דנבר חופשית!

  125. פיניקס מקבלת: ג'ורג' היל + בחירת סיבוב 2 ממילווקי.
    ניקס מקבלת: ריאן אנדרסון + 2 בחירות סיבוב 1 ממילווקי.
    מילווקי מקבלת: טים הארדוואי.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd4qckou

    פיניקס משיגה רכז ובחירה ונפטרת מהחוזה של אנדרסון. הניקס מקבלת עוד שתי בחירות דראפט ושחקן על חוזה קצר יותר. מילווקי מקבלת עוד קלעי שיתן לה יתרון בקרבות על האליפות.

  126. צד א': ניו אורלינס מעבירה את אנטוני דיוויס

    צד ב': יוטה מעבירה את רודי גובר וגריסון אלן

    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yab7ddxb

    הסבר מילולי:
    יוטה תקבל קבוצה עם פוטנציאל התקפי מטורף, בדמותו של AD ומיטשל. אני לא חושב שהשנה הם יצליחו להגיע מעבר לסיבוב שני בפלייאוף אבל לקבוצה כמו יוטה לא יהיה הזדמנות לקבל שחקן בגודל הזה סתם ככה. (אולי אולי יצליחו לשכנע עוד כוכב כגון קוואי להגיע למרות שזה נשמע לי אופציה הזויה)
    ניו אורלינס תקבל תמורה לא רעה בכלל, בדמות שחקן ההגנה כנראה טופ 3 בליגה ושחקן פוטנציאל לעתיד.
    אנטוני דיוויס רוצה לעבור לקבוצה עם שאיפות מיידיות אך הוא צריך גם לחשוב על המורשת שלו ולכן הוא יכול להביא אליפות למקום כמו יוטה ולהיות הפנים של המועדון שמתנהל בצורה מושלמת (בטח מאז שהכוכב הגדול (גורדון הייוארד) עזב ללא תמורה)

    1. אוהב את גובר אבל אם אני כבר מקבל שחקנים (ולא בחירות דראפט) אני צריך לפחות שניים לגיטימיים.
      אלן לא כזה.

          1. אפשר להוסיף 2 בחירות דרפט ואופציה להחלפה. אני מאמין שניו אורלינס יעדיפו את אלן כי יש להם כבר את מירוטיץ ורנדל שיותר טובים מקרואודר

  127. צד א : פורטלנד : מקולום, נורקיץ ובחירת סיבוב ראשון
    צד ב : ניו אורלינס : דייויס, מירוטיץ.
    ניו אורלינס מקבלת שני שחקנים שחתומים ל3+ שנים כשנורקיץ על חוזה מצויין, ותוכל לבנות סביבם.מקולום יוכל לקבל תפקיד חשוב יותר ליד הולידיי
    פורטלנד מקבלת סיכוי להתמודד על המערב .

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y99kcjza

    1. gm פורטלנד. אולי הרקולס ומאיירס לאונרדו במקום נרקיץ'. אין לנו בחירת סיבוב ראשון השנה גם ככה ועדיף לתת את שני אלה. מוכן גם לאיטואן מור במקום מירוטיץ.

    1. ובצדק מאשר רון ! קבלת פה שני שחקנים די בפיק של הקריירה שלהם ועל חוזים בעיניי טובים יחסית שמשאירים אותך תחרותי גם אחרי הגבה ועוד בחירת סיבוב ראשון על הדרך… לא נראה לי שיותר מדי יכולים להציע יותר טוב מזה

  128. היות ו-GM וושינגטון נראה פתוח למשא ומתן לא רק על וול אלא גם על פורטר אז אציע כאן שני טריידים שלדעתי נותנים לו אופציה מעניינת.
    למרות שתלויים בכך ששניהם יתבצעו כמקשה אחת במובן מסוים אז אולי בעייתי מדי , מקווה שלא חורג מהפורמט.
    טרייד 1- וושינגטון ואורלנדו.
    וושינגטון מקבלים: ארון גורדון וג'ונתן סימונס
    אורלנדו מקבלים: וול ומרקיף מוריס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y6w33p5h
    וושינגטון נפטרים מוול ומקבלים את גורדון הצעיר שעדיין יש לו פוטנציאל התפתחות כלשהו במקום מוריס ואת סימונס על חוזה סביר בהחלט ולא ארוך מדי לאיזון משכורות. אורלנדו מקבלת ווטרן יעיל בדמות מוריס על חוזה נגמר כמעט ואת הרכז שיכול לעזור להם לקפוץ מדרגה לצד ווציביץ' ופורנייה
    (והסליחה מראש עם אוגוסטין)

    טרייד 2- וושינגטון וממפיס
    וושינגטון מקבלים- קונלי
    ממפיס מקבלים- אוטו פורטר ג'וניור, תומאס בריאנט ובחירת הסיבוב השני 19 של המכשפים שעברה אליהם מההוקס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ya7ln79k
    וושינגטון מקבלים את ההשלמה האידיאלית לצד ביל ואת אחד ממנהלי המשחק הפחות מוערכים בליגה משום מה. ממפיס מקבלים את פורטר בחוזה מעט נמוך יותר מקונלי ובשלב בקריירה שלו שצריך להתחיל לפרוח, את בריאנט הצעיר שנמצא בעונת פריצה ועל הדרך עוד בחירת דראפט

    1. GM וושינגטון:
      מאשר טרייד 1.
      לא מאשר טרייד 2. רוצה להחתים את ברייאנט בקיץ. מוכן קונלי תמורת אוטו פורטר, חוסך לך 4 מיליון. מוכן לתת מקס' 2 בחירות סיבוב 2 כדי להנעים את הטרייד, לא יותר.

          1. ג"מ ממפיס.
            מפתה אבל לא.
            אני חייב קודם לרדת מתחת לתקרה לפנות לי שכר. כרגע אני קבוצת לוטרי שמשלמת מעל 120 מיליון משכורות. בטרייד הזה אני לוקח חוזה מקס ליותר זמן ונשאר באותו מצב. גם אם פורטר צעיר יותר, הוא נמצא בחוזה מעבר למידותיו.
            אם הייתי מצליח להיפטר מהחוזה של פרסונס אז היה על מה לדבר אבל עד שזה קורה אני בעיקר מתרכז בלהשיל שכר.
            אם בטרייד על גאסול הייתי גם מצליח להיפטר מפרסונס אז היה על מה לדבר

    2. GM אורלנדו – מסרב. וול חוזה יקר מאוד ולא סחיר. הוא כל הזמן נפצע והוא מקרה ראש לא קל. אני מעדיף רכז פחות ממותג בלי כל הצרות הנלוות.

    1. זה מצוין לנ"א שיקבלו את יוקיץ'.
      דנבר יקבלו אולי שדרוג קל ויצטרכו לבנות תיאום קבוצתי שונה לגמרי, לקבוצה טופ 2 במערב, ודייויס עוד יכול לעזוב בשנה הבאה

    2. GM דנבר
      לא חושב שהבנתם את הקונספט. מלייקרס ביקשתם את לברון? מיוסטון את הארדן? מבוסטון את איינג'?
      רוצים את יוקיץ'? תדאגו שזה ממש ממש ממש ישתלם, או שתדאגו להעביר גם אותי.

  129. טרייד ענק=
    1)ממפיס מעבירה את קונלי לדנוור בתמורה למילסאפ
    2)דנוור מעבירה את יוקיץ בתמורה לדיוויס
    3)ניו אורלינס נותנת את הולידיי בתמורה ללנס תומס וטיםם הרדאווי גוניור מהניקס
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7bfpaja
    ממפיס נפטרת מקונלי דנוור מקבלת סופרסטאר שאחרת פשוט אין סיכוי שיגיע אליהם נו אורלינס מקבלת מס' פרוספקטים ואת יוקיץ כדי לבנות מחדש
    והניקס מקבלים את הולידיי ולנס שהשילו שלהם עם פורזינגיס יהיה מהנה מאוד בעונה הבאה..

    1. GM נ"א – תשמע, עם כל הכבוד לניקס (ואין כבוד), אני רוצה לדבר איתך בפרטי על יוקיץ-דיוויס.
      אין סיכוי שאני נותן את הולידיי בשביל תומאס והארדוואי.

    2. GM דנבר
      אז מבחינתי זה מילסאפ וג'וקר תמורת הגבה?
      בדיוק מעליך אני עומד לסרב לטרייד דומה, רק בלי מילסאפ. נראה לי שהתשובה ברורה.
      רק לא ברור לי על הסופרסטאר שבחיים לא יגיע לדנבר, ואז לתת את שני אלו שכן (אז אני קצת מגזים לגבי פול בשביל להעביר נקודה. הוא עדיין הסכים להגיע).

      1. don't hate the gm, hate the game

        עם כל הכבוד לדנבר, אני רק מנסה לעשות את מה שטוב עבור הקבוצה שלי.

        אולי בפעם אחרת…

        1. לשנוא אותך? חלילה.
          אם מישהו יציע לי דייוויס תמורת מילסאפ, נראה לך שאני אעצור לחשוב עליך מתישהו בזמן שאהנה לצפות בדיו מתייבש?

  130. טרייד משולש בין ניו אורלינס, אורלנדו ואוקלהומה סיטי.
    התאנדר מקבלים : אנטוני דיוויס ואין פרייזר
    ניו אורלינס מקבלים : ג׳ונתן אייזק, ארון גורדון, דניס שרודר וסטיבן אדאמס.
    אורלנדו מקבלים : ג׳רו הולידיי

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycle9y9v

    1. וואו. זה פירוק והרכבה מחדש של הקבוצה שלי.
      בעצם תהיה לי חמישייה של
      פייטון שרודר גורדון רנדל ואדאמס עם אייזיק מהספסל.

      זה לא רע במיוחד, אבל אני דוחה את ההצעה כי אני רוצה לבנות קבוצה פחות מוגבלת.

      1. באמת ? את לא מוכן לוותר על שחקן שחוזר מקרע ברצועות בשביל שחקן טופ 5 בליגה ? או שזו האופציה לראות את זאיון ופורזינגיס באותה קבוצה ?

      1. תשמעו חברים. יכול להיות שאתם צודקים, ויכול להיות שהבומרנג יחזור אליי ויוריד לי את הראש.
        אבל אני עדיין נצמד לתכנית, והתכנית אומרת שפורזינגיס הוא העתיד, ולידו בחירת הלוטרי של השנה, וחוזה מקסימום נוסף, בשאיפה דוראנט.
        לוותר עכשיו על שני שליש מהבסיס הזה בשביל דייויס, שעם כל הכבוד לו את קבוצת הפח האחרונה שקיבל לידיים הוביל לשום מקום, לא יקרה.
        אנטוני דייויס מוכיח כבר כמה שנים שהוא לא יכול לבד. שהוא פוטנציאל אדיר, ושחקן ענק, אבל לא פרנצ'ייז שייקח קבוצה לבד למעלה.
        משמעות הטרייד המוצע כאן היא לזרוק לפח השקעה של שנים, ולהפוך את הניקס לניו אורלינס שנייה, עם הארדוויי במקום הולידיי.
        לא יקרה.

    1. לאורי הולידיי אנונבי גורדון וסיאקם…
      GM נ"א – מסרב.

      לאורי מעבר לשיא ולא בא לי לקלוט את החוזה שלו לצד זה של הולידיי.
      אני מוכן לקבל במקומו את איבקה עם בחירת סיבוב ראשון ללא הגנה (החל מ-2021)

        1. אני לא מאמין שלונזו וקוזמה ביחד הם תרומה הולמת עבור דיוויס.
          תפרגנו לי בשתי בחירות סיבוב ראשון לא מוגנות (מהטווח של 2022-24, לא משנה ממי), ואשמח לעשות עמכם עסקים.

  131. טרייד פורטלנד ושארלוט: אוון טרנר ומוריס הרקולס תמורת באטום. נחסוך להורנטס את האופציית שחקן של ניקולה בשנה השלישית.(25 מיליון)

  132. טרייד פורטלנד – וושינגטון : הארקלס,מאיירס לאונרדו ואמינו, תמורת פורטר ,מרקיף וג'ף גרין. נותן תשלובת להתחקות קצת ולבלייזרס טיפונת יותר צ'אנס.

    אני מוכן לדבר על סיג'יי תמורת סטאר קוואלטי הולם.

  133. טרייד בין וושינגטון, לייקרס וניו אורלינס:

    וושינגטון מקבלת: רנדל, אינגרם, הארט וקולדוול פופ.
    לייקרס מקבלת: דיוויס ומירוטיץ
    ניו אורלינס מקבלת ; קוזמה, בול, ביל, ביזלי ושתי בחירות סיבוב ראשון מהלייקרס.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb3dbpnb

  134. טרייד פילי, פליקנס, לייקרס

    פילי מקבלים: מירוטיץ, טי ג'יי ליף+בחירת סיבוב 1 דראפט 2019 מאינדיאנה (מוגן טופ 12)
    אינדי מקבלים: ג'רו הולידיי, פולץ
    לייקרס מקבלים: דיוויס+2 נגרים מאינדיאנה
    נ"א מקבלים: בול או רונדו (מה שהמנגר של נ"א טחן רוצה), אינגרם, קוזמה, הארט, זובאץ+חוזים נגמרים של צנדלר, טייריק, פופ, קוליסון, גוזף, אוקווין

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yavwgomq

    לדעתי טרייד מושלם לכולם

  135. פיניקס נותנת ג'וש ג'קסון ובחירת דראפט סיבוב שני השנה או מיקל ברידג'ס וקלי אוברה
    אטלנטה נותנת ג'ון קולינס
    פיניקס מקבלת סוף סוף את הפוואר פוורוד שהיא צריכה חמישייה של ג'א בוקר וורן קולינס ואייטון תרוץ חזק מאוד ואטלנטה מקבלת את ג'קסון הכישרוני יותר ובחירת סיבוב שני גבוהה שיכולה להוציא אחלה שחקן או שתקבל את ברידג'ס הכישרוני וקלי אוברה חמישייה של טריי יאנג ברידג'ס הוארטר אוברה ודדמון תרוץ חזק

    1. לצערי, יש בדיוק 0% סיכוי שאטלנטה מסכימים לטרייד שכזה.
      .
      חבל, בגלל שקולינס תפור למידות של הפורוורד שיכול לפרוח לצדו של אייטון –
      יודע לרווח את המשחק, לא צריך את הכדור ביד, שחקן הגנה טוב.

    2. קולינס לא עובר בשום טרייד תמורת צעיר. רק תמורת אולסטאר/סופרסטאר מוכח ולא זקן. בטח לא תמורת הנגרים שהצעת

    1. GM סאנס: לוקח בשתי ידיים.
      עד כמה שקשה לי לוותר על ג'קסון אין ספק שקולינס הוא פוטניאל אולסטאר ונכנס בדיוק לחור שיש לנו בעמדה.

  136. דאלאס מקבלת: קמבה ווקר, מק"ג
    שארלוט מקבלת: דניס סמית ג'וניור, ווסלי מת'יוס, בחירת סיבוב ראשון (הגנה טופ-3)

    דאלאס משדרגת משמעותית את עמדת הרכז ומקבלת אחלה שומר בדמותו של מק"ג, כשיש לה סיכוי רציני להחתים את ווקר בקיץ אם קיובן באמת רוצה.

    שארלוט חוסכת מתן חוזה סופר מקס לווקר בקיץ, מקבלת גארד עם פוטנציאל ובחירת סיבוב ראשון נוספת.

  137. מציע בתור GM אינדי:

    אינדי נותנת: תד' יאנג ובחירת סיבוב ראשון (מוגנת טופ 10)
    פילי נותנת: פולץ ולאנדרי שאמט

    העונה שלי תיגמר בסיבוב הראשון של הפלייאוף בכל מקרה, אז אני שולח את תד' יאנג הנפלא חזרה לפילדלפיה ועוזר לה לבנות קבוצה קטלנית, ומקבל מצד שני שני צעירים זולים לטווח ארוך בתקווה שאשקם את פולץ לצד ויקטור.

  138. כתיקון על טרייד קודם – טרייד מרובע בין אורלנדו, ניו אורלינס, לייקרס ו-וושינגטון

    לייקרס מקבלים: אנטוני דיוויס
    וושינגטון מקבלים : ארון גורדון, אינגרם וביזלי
    ניו אורלינס מקבלים : בול, קוזמה, אוטו פורטר, ג'ונתן סימונס, ג'וש הארט וצבי מחאילוק + בחירת סיבוב ראשון מהלייקרס
    אורלנדו מקבלים : ג'ון וול ומירוטיץ'.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybbn78lg

    1. GM אורלנדו – מסרב. אני מקבל פה שחקן משוגע ויקר שנפצע כל עונה ועוד שחקן שסתם נפצע כל הזמן. תחזיר את ההצעה על ביל..

  139. אורלנדו נותנת: גורדון, טרנס רוס ו-2 בחירות סיבוב שני
    וושינגטון נותנת: ביל וטרוי בראון (לאיזון)

    אורלנדו משיגה גארד ראוי ומוביל, מפנה עוד דק' לאייזיק ובמבה, ופועלת להחתים בקיץ את ווצ' כדי ליצור קבוצה ראויה.
    וושינגטון מקבלת פורוורד מבטיח וצעיר שיכול לפרוח בעונה הבאה ליד וול ולהשכיח את חסרונו של בראדלי בוב או איך שלא קראו לו 🙂

        1. ווג' כתב משהו מעניין היום – יש קבוצות שינסו להביא את דיוויס רק בשביל הריצה לפלייאוף \ אליפות עד סוף שנה ואז יעבירו אותו בטרייד בקיץ.

          תחשבו שדנבר מעבירה את מארי, פורטר ומילסאפ עליו ואז בקיץ מעבירה אותו לבוסטון על טייטום הורפורד וסמארט

          1. חשבתי, ואני נשאר עם מרי ופורטר.
            הכימיה בדנבר חשובה מאוד, ועדיפה בעיניי לריצת הפלייאוף הקרובה יותר מאשר הגבה, ומרי ופורטר במשותף בעיני עדיין כשרון גדול יותר מטייטום.

  140. טוב, אחרי התייחדות עם ה-CBA נראה לי שעומר (ודדי) צודקים. ניתן להעביר את דיוויס לטורונטו או פילדלפיה כבר עכשיו. אז אני מתנצל בפני כל מי שהטעיתי.
    עכשיו למי שמעניין אותו ההסבר: התיוג כדזגנייטד רוקי הוא כלי שמאפשר לתת לשחקן המסיים חוזה רוקי חוזה יותר ארוך מהרגיל. אין לו למעשה קשר לחוק דרק רוז (רק באופן עקיף) שמאפשר לקבל משכורת גבוהה יותר עם עמדת בקריטריונים. מצד שני לתיוג יש משמעות רק כשנותנים הארכה מכיוון שאם שחקן מסיים את חוזה הרוקי וחותם כשחקן חופשי הקבוצה יכולה לתת לו 5 שנים על סמך זכויות הבירד שלו. מכיוון שקיירי ודיוויס חתמו על החוזים בהארכה לעומת קאווי ובאטלר שעשו זאת כשחקנים חופשיים אין מניעה להעביר את דיוויס לקבוצות שלהם.

    1. GM דטרויט
      ג'יזס.
      לא אמרתי שאני לא מחפש טריידים על הארנב המקפץ?
      אממה, משולם.
      את בלייק אני צריך בשביל הסחיבה למעלה, בשביל הקהל, בשביל לגרור את הקבוצה בשולי הצמרת עד לריבילד הבא או שמשהו יפול עלינו מהשמיים. סי ג'יי סוגר לי את הפינה מכל כיוון, ואולי אפילו מצליח לרווח לי קצת יותר בשביל דריי.
      מרגיש לי רע לעקור שחקן מקבוצה שבה גדל והתפתח רק כדי להחליף אותו בעיקור אחר, אבל לא מספיק בשביל למנוע ממני להסכים.

      1. בכיף הייתי נותן לך את רג'י. אפילו תמורת הארקלס. רק שלצערי דה מין אנקין טרייד מאשין מסרבת לעבוד לטובתנו.
        תצטרך לוותר גם על מאיירס לאונרד בשביל השוואת המשכורות, או שתיאלץ להסתפק באחד מהשחקנים היותר זולים שעומדים לרשותינו.

  141. אלא אם כן פספסתי, לא ראיתי כאן טרייד כזה (למרות שהיו דומים לו)…
    וושינגטון: מקבלים את KCP ואת רייג'ון רונדו
    לייקרס: מקבלים את ג'ון וול ואת אנתוני דייויס
    פיניקס: מקבלים את לונזו בול.
    ניו אורלינס: מקבלים את טיג'יי וורן, זובאץ, קוזמה וסטפנסון
    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7pv8qxx
    הסבר: וושינגטון נפטרים מהחוזה של וול ומקבלים שני חוזים שנגמרים בסוף השנה. לייקרס בונים קבוצה עם שני סופרסטארים ואולסטאר. אני גם לא חושב שוול ירשה לעצמו להתנהג בצורה לא מקצועית ליד לברון ודייויס. פיניקס מקבלים את הרכז שחסר להם ופוטנציאל לשיתוף פעולה מעולה עם אייטון (בעיניי הם ללא ספק המרוויחים הגדולים). ניו אורלינס מקבלים שלושה צעירים עם פוטנציאל גבוה מאוד וחוזה אחד שנגמר.
    ניסיתי לחשוב מי מבין הקבוצות תרצה בנוסף בחירות דאפט, אולי וושינגטון וניו אורלינס

    1. GM סאנס: אני מאד אוהב את האיכויות של לונזו כעושה משחק אבל בינתיים הוא עוד לא גילה קליעה יציבה ונוטה להיפצע אז אני רוצה לאשר את הטרייד אבל צריך שתזרוק לי עוד עצם.

  142. איפה מנגר פורטלנד שישיב לטרייד הזה?

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y84evjg5

    פורטלנד מקבלים: אוטו פורטר, מרקיף מוריס (אחלה שחקן או חוזה נגמר מה שיעדיפו)

    סאנס מקבלים: דראגיץ, מהינמי, אנפרני סימונס

    היט מקבלים: גון וול, דוויט וחוזים נגמרים של בנדר, דניאלס, קרי, סוואניגן ואוונס

    ווש מקבלים: וויטסייד, אנדרסון, הארקלס, לאונרד (כולם נגמרים בסוף עונה הבאה) ו-וויטרס וג'ונסון (נגמרים עוד שנתיים). חוסכים ים כסף מעיפים את החוזים של וול, פורטר, מהינמי ודוויט.

    המנגרים של ווש סאנס והיט הסכימו

  143. טרייד משולש בין ניו יורק ניקס, פורטלנד ואטלנטה :

    הניקס מקבלים את וינס קארטר, אל פארוק אמינו ו- ווין בולדווין

    פורטלנד מקבלת את טים הארדווי ג'וניור ודווין דדמון

    אטלנטה מקבלת את אפרנן סימונס ומאיירס לאונרד ובחירת סיבוב שני מפורטלנד.

    דובי והניקס נפטרים מהארדווי ומקבלים 3 חוזים נגמרים

    פורטלנד מקבלת סקורר מוכח שיעלה מהספסל וסנטר מחליף איכותי ועדיף על לאונרד

    אטלנטה מרוויחה כישרון צעיר ובחירת סיבוב שני בתמורה לספיגת החוזה הגרוע של לאונרד שנגמר בקיץ הבא

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaupaoak

  144. צד א': הלייקרס – לונזו בול + סבי

    צד ב': פניקיס- גוש גקסון

    לינק:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yahemqfp
    הסבר מילולי:
    בטרייד על דיוויס (אפשר להציע הארט קוזמה אינגראם ובחירות)
    לייקרס יוותרו סביר להניח על אינגרם קוזמה ויצטרכו מחליף זול בעמדה 3 שגם יתן חוזה יחסית ארול וגם אופציה לטרייד בקיץ
    פיניקס זקוקה כרגע יותר לרכז מעוד שחקן ב3 ולונזו בחוזה נוח נותן גארש שיודע למסור (סופסוף שחקן שיאניס כדורים לאייטון) ושומר סביר פלוס עם פוטנציאל עתידי
    ובנוסף סטראץ 4 צעיר שיכול לתת את מה שציפו מראיין אנדרסון בקצת דקות משחק

      1. בתור אוהד הלייקרס שמאמין בבול,
        אני בטוח שבלי הלחץ, ובטוח שבלי לברון
        נראה אותו פורח בפיניקס
        (אישית אני מקווה שקוזמה אינגראם וכל שחקן שנוותר עליו עוד 3-4 שנים יגרום לנו להצטער, אני מאמין גדול בחברה הצעירים שלנו ומעדיף לוותר על לברון מאשר עליהם)

          1. בטרייד הזה אני מודה אין אינטרס ללייקרס,
            נטו לשלוח לונזו למקום שהוא יוכל להצליח בו
            (אני מעדיף עוד 4 עונות חלשות של לייקרס ולהאמין בצעירים, ולא להביא את לברון ודיוויס עם כמה שהם גדולים ואולי יקרבו אותנו לתואר בהמשך)
            מהפעמים היחידות שבתור אוהד אני לא חושב על הקבוצה אלא על מי ששולחים מהקבוצה

  145. פורטלנד מקבלת: רוביו קראודר גרייסון אלן ובחירת סיבוב ראשון של יוטה ב2019 עם הגנת לוטרי.
    יוטה מקבלת: דמיאן לילארד.
    פורטלנד דורכים במקום וממשיכים להיות קבוצת עונה רגילה נחמדה שתעוף בפלייאוף גג בסיבוב שני אם יש להם מזל. הם מקבלים את רוביו שהוא מנהל משחק טוב מאוד ועל חוזה נח שעומד להיגמר ואז יותר נח להתחיל מחדש. את קראודר שהוא אחלה שחקן רוטציה וחוזה שכיר מאוד שיחזק להם את הספסל. גרייסון אלן זה בשביל שהטרייד יעבור בתקרת שכר ואולי יצא ממנו לפורטלנד שחקן רוטציה בעתיד. הבחירה זה נכס לעתיד שיכולה לעזור להם אם הם מחליטים לבנות מחדש.
    יוטה מקבלים את הסופרסטאר שיהפוך אותם לקונטנדרים ויחד עם גובר ומיצ'ל שרק בשנה השנייה שלו ועוד ישתפר יוצרים טריו חזק שיוכל להביא אותם רחוק מאוד בשלוש שנים הקרובות לפחות.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yc2p74sj

    1. יש מספיק כדורים בשביל מיטשל וליליארד ביחד? נשמע לי שהעסקה כזו עדיף, לשני הצדדים, להעביר את מקולום, לא?

  146. כך אוק נהפכת להיות מועמדת מובילה לאליפות ניו אורלינס ננפטרת מכל החוזים הארוכים שלה ויש לה השדמנות להיבנות ססביב הדראפט

    1. GM סקרמנטו – מתנגד.
      בוגדי אחלה שחקן בעמדה יחסית דלילה (הוא והילד מחזיקים לי את עמדות 2-3) והוא על חוזה נוח.
      אני לא צריך רכז דומיננטי. יש לי כבר את פוקס.
      אם אתה ממש רוצה קח את בייליצה במקום בוגדי.

  147. טרייד משולש בין פיניקס, ניו אורלינס ופורטלנד.
    פורטלנד מקבלת את דייויס.
    ניו אורלינס מקבלת את מקולום וטי.ג'יי וורן.
    פיניקס מקבלת את מירוטיץ' ובחירת דראפט של ניו אורלינס מוגנת טופ 8.
    ניו אורלינס מקבלת סוף סוף את הווינגים שחסרים לה בעמדות 2 ו-3. ביחד עם רנדל והולידיי יש פה חמישיה חזקה מאוד.
    פיניקס מקבלת את מירוטיץ' שהוא סטרץ' פור שמתאים לה כמו כפפה ליד ועם העזיבה של וורן יהיה לה פחות עמוס בעמדה 3 (יישארו ג'קסון, אוברה ולפעמים ברידג'ס על העמדה הזו, תלוי בהרכבים). כמו כן היא מקבלת נכס לדראפט הקרוב שיוכל לסייע לה בתהליך הבנייה שנמשך כבר יותר מדי זמן.
    פורטלנד מקבלת את הגבה והופכת למועמדת לגיטימית לגמר המערב עם נורקיץ', דייויס, לילארד באותה חמישיה כשעל עמדה 2 יש את סת' קרי שלא שיחק הרבה בגלל מקולום, וגם בעמדות הפורוורד יש פתרונות אמינים כמו אמינו, טרנר והארקלס.
    לינק:
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9ta4yue

    1. GM סאנס: לא לוקח.
      רביד כבר הציע לי משהו דומה. אני לא מוותר על וורן בשביל 30 משחקים של מירוטיץ ובחירה 10 בדראפט.

      1. אם מירוטיץ' חותם על חוזה נוח (עד 15 מיליון לעונה) אתה מורווח פה. קיבלת סטרץ' 4 ויש לך בחירת דראפט.
        יש לך מספיק מספרי 3 עם אפסייד גם ללא וורן.

    2. GM נ"א – לא מאשר.
      מקולום אחלה וטי ג'יי וורן גם נחמד, אבל זו לא תמורה מספיקה עבור סופרסטאר, גם אם הוא עוזב עוד שנה וחצי

    1. דרק וייט כוכב עליון! ואני לא רואה מה יש לניו אורלינס לעשות עם כל כך הרבה גארדים. מוכן לשים את ברטאנס או מצו במקום וייט. (אני לא הג"מ של הספרס, סתם מחווה דעה).

    2. GM נ"א – מנהל אכזרי? אולי כי אתה מנסה לגרום לפיטורים שלי.
      מארי אחרי פציעה, לוני ווקר שיחק בסה"כ 3 משחקים בחיים שלו, ודרק ווייט הוא בסה"כ עוד רול פלייר מתוצרת ס"א.
      גם לגבי הבחירות, אני לא מעריך שיהיו גבוהות במיוחד.
      מסרב

  148. יש לי הצעה בקשר למבנה של הפוסט.
    ראיתי שבשנים הקודמות פורסמו ה-GM של הקבוצות בפוסט הסיכום של הפרוייקט.
    לדעתי צריך לפרסם את השמות הללו בפוסט הנוכחי על מנת שכולם ידעו במי מדובר.

  149. יוסטון מקבלת: באטלר, מוסקלה, ג'אמל קרופורד.
    פילי מקבלת: אריק גורדון, וורן, ברנדון נייט כחוזה נגמר.
    פיניקס מקבלת: מרקל פולץ, בחירת סיבוב ראשון (של מיאאמי ב-2021).
    יוסטון מקבלת את באטלר במחיר לא גבוה.
    פילי מקבלת 2 שחקנים עם קליעה טובה לכנפיים במקום באטלר שלא כל כך מסתדר שם.
    פיניקס מקבלת את הפוטנציאל של פולץ ובחירה שעשויה להיות גבוהה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycq272gw

    1. GM סאנס: לא תודה.
      אני משלם כדי לקבל בחזרה את הבחירה של מיאמי שנתתי עבור ברידג'ס? עקרונית אם היא לא מוגנת זה יכול להיות דווקא לא רע, אבל אני מרגיש מרומה כאן. ומה אני מקבל? את הסיכוי שפולץ' יהיה מתישהו שחקן? לא נראה לי.

  150. אטלנטה מקבלת: אנתוני דיוויס.
    ניו-אורלינס מקבלת: קולינס, הוארטר, במברי, פרינס, החוזה הנגמר של בייזמור כדי לאזן משכורות ובחירות (דאלאס ב-2019 [מוגנת טופ 5], קליבלנד ב-2019 [מוגנת טופ 10], אוקלהומה ב-2022).
    אטלנטה מתחילה בנייה סביב הגבה וטריי בידיעה שנשארה לה עדיין בחירת לוטרי של עצמה השנה ומלא כסף פנוי למי שירצה להיות עם דיוויס בקבוצה.
    ניו-אורלינס מענישה את דיוויס על הדרישה לטרייד ושולחת אותו לגלות באטלנטה ומקבלת המון כלים לבנייה מחדש.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9vqvu7r

    1. נ"א – הצעה מעניינת, בעיקר בזכות הבחירות וקולינס שהוא אחלה שחקן.
      אבל… עם כל הרצון (לכאורה) להעניש את דיוויס, אני צריך לחפש את הטרייד הכי טוב מקצועית בשבילי, וכל עוד טריי יאנג עצמו לא מעורב זה פשוט לא משתלם לי.

  151. סאן-אנטוניו מקבלת: ג'יי אר סמית, לארי נאנס ג'וניור.
    קליבלנד מקבלת: פאו גאסול, וויט ו-2 בחירות סיבוב שני (2019, 2021).
    פופ מרוויח 2 שחקני רוטציה מתוך האמונה שהוא היחיד בימינו שיכול להשתלט על ג'יי אר ונפטר מפאו גאסול.0
    קליבלנד מקבלת את הפוטנציאל של וויט ו-2 בחירות שאולי יכולות לעזור להם, מרוויחים מנטור אפשרי בהתקפה לגבוהים ובעיקר נפטרים מהשחקן הכי מזיק בחדרי ההלבשה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycmjzcb3

    1. GM קליבלנד קאבלירס – מסכים, כמובן – דרק וייט כוכב עליון!!! ובחירות, גם אם של הספרס, זה טוב. אבל לצערי אין סיכוי שאיתן יאשר את זה, ובצדק מבחינתו.

      1. GM ספרס
        מאנו, אני מבין שאתה השבוע קליבלנד, אבל אתה רוצה לחזור הביתה ולגלות שהספרס הטרידו את וייט תמורת גופות?
        לא מאשר

  152. טרייד עם 4 קבוצות:
    מילווקי מקבלת: אנתוני דיוויס, מאיירס לאונרד.
    ניו-אורלינס מקבלת: ת'ון מייקר, ברוגדון, ברוק לופז, קאלדוול פופ ובחירות (סיבוב ראשון של הלייקרס ב-2019 [מוגנת לוטרי], אם לא אז 2020 ללא הגנה, סיבוב ראשון של מילווקי ב-2023).
    פורטלנד מקבלת: בלדסו, טוני סנל, רונדו, אינגרם, הארט, זובאץ' ובחירת סיבוב שני של וושינגטון ב-2020 [דרך מילווקי].
    הלייקרס מקבלת: מקולום, איליסובה.
    מילווקי מקבלת את הגבה ביחד עם הגריק פריק במחיר לא גבוה במיוחד.
    ניו-אורלינס מקבלת 2 פרוספקטים ראויים ו-2 בחירות בלי אף חוזה רע.
    פורטלנד מקבלת 2 שחקני חמישייה, כמה רול-פליירס ושיפור משמעותי בהגנה.
    הלייקרס משיגים עוד כוכב שיכול לשחק גם בלי הכדור ליד לברון.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycb4j5a4

    1. GM נ"א – לא חושב ששווה לי.
      תון מייקר לא יהיה שחקן משמעותי בליגה, וברוגדון קרוב לשיא שלו כבר עכשיו (כלומר, רול פלייר מצוין ותו לא).
      גם הבחירות לא יהיו יותר מדי גבוהות.

      אני יודע שמילווקי רוצה, אבל חוץ ממשכון העתיד שלה (3 בחירות סיבוב ראשון), לא חושב שיש לה משהו רציני להציע לי.

  153. הניקס מקבלת: דיוויס והולידיי.
    ניו-אורלינס מקבלת: פורזינגיס, קאנטר, פולץ, בולדן, זאיר סמית, הזוניה והבחירה של הניקס ב-2019.
    פילי מקבלת: קורטני לי, קווין נוקס.
    ניו-יורק מקבלת 2 כוכבים ויכולים לפנות מקום לכוכב שלישי.
    ניו-אורלינס מקבלת ערימת צעירים עם פוטנציאל ובחירה גבוהה.
    פילי מקבלת 2 את קורטני לי היעיל שיעלה מהספסל ואת קווין נוקס שיכול להיות המחליף של קובינגטון.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7tuob9j

    1. דייויס והולידיי יחד הובילו את ניו אורלינס בדיוק לשום מקום. שיגעון הוא לחזור על פעולה ולקוות לתוצאות שונות.

      1. ההבדל הוא שבניו-יורק יש אפשרות להביא שחקנים חופשיים שלא יבואו לניו-אורלינס. אחרי שמעבירים את הארדאווי יש מקום גם לדוראנט.

    1. איתן, אל תסכים – מורי יחזור כמו שד, ואין כל ערובה לכך שסמית יהיה טוב ממנו, ועל זה עוד לתת את פורטל? תבקש את לוקה באותם תנאים, או אפילו להוסיף בחירה או את פורבס 🙂

    2. GM ספרס
      דז'ונטה מארי טוב יותר מדניס סמית בחמש רמות. אז לתת אותו עם עוד שחקן תמורת סמית????
      למה?
      אם אני אומר כן, מאנו ופופ ישר מפטרים אותו, ואני אוהב את העבודה שלי

      בקיצור מסרב

  154. בוסטון מקבלת: בלייק גריפין.
    דטרויט מקבלת: גורדון היווארד ובחירת סיבוב ראשון ב-2019 (של סקרמנטו או פילי – הגבוהה מביניהם – כל עוד היא לא הראשונה).
    בוסטון מרוויחה אולסטאר מוכח עם ניסיון פלייאוף שנמצא בשיא הקריירה ומוכנה לוותר בשביל זה על אחת מהבחירות שלה.
    דטרויט מקבלת חוזה קצר יותר בשנה (וגם טיפה פחות בתקרה) ומרוויחה בחירה שאמורה להיות די גבוהה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycnas5pg

    1. GM דטרויט
      אני עדיין לא בטוח איך וכמה טוב חזר גורדון מהפציעה, בלייק בינתיים מחזיק יפה את הקבוצה ולא ממש בטוח כמה גבוהה תהיה הבחירה המדוברת אפילו אם מדובר בזו של סקרמנטו.
      נאלץ לסרב.

  155. דנבר מקבלת: לילארד, אוון טרנר.
    פורטלנד מקבלת: מילסאפ, ג'אמל מארי, מייקל פורטר ג'וניור, אייזאה תומאס ובחירות סיבוב שני ב-2020 ו-2021.
    דנבר מקבלת סופרסטאר.
    פורטלנד מקבלת הזדמנות לבנות קבוצה סביב משולם ונורקיץ', כאשר מילסאפ ומארי אמורים להתאים מצוין לידם, ואת הרוקי הפצוע שיכול אולי להיות צלע שלישית בעתיד.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd6bpb2t

    1. GM נ"א – מידלטון סנל ודי-וינצ'נזו עבור דיוויס? גם לבחירה אין כזו משמעות כי מילווקי בצמרת.

      בקיצור – מסרב

  156. יעציב אותי לראות את סטיבן אדאמס מוטרד מאוק', אבל הטרייד עם הגבה מסתדר כספית. לא יודע מה זה אומר לגבי היכולת של אוק' להחתים אותו על חוזה מקס וכו' בהמשך. הגבה בסנטר, עכשיו, זה האיום הכי חמור על ג"ס מאז נוסדה האימפריה.
    הפליקנס, ממה שהבנתי, ממילא לא יכולים לעשות על דיוויס קופה אלא רק להקטין נזקים. אם פניהם לריסטארט אדאמס יכול להיות בסיס מעולה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8wx6e5u

  157. ןןשינגטון מקבלת: לברון ג'יימס, קנטביוס קולדוול פופ, לונזו בול (!!).
    לייקרס מקבלת: בראדלי ביל, אוטו פורטר ובחירת סיבוב 1 (במקום את של השנה לדעתי כדאי את של 2023 אחרי שלברון עוזב).

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaberkmp

    חילופי כוכבים. הלייקרס מקבלים כוכב צעיר יותר שמתאים יותר לשאר הסגל ושניתן להביא אליו עוד כוכב תמורת פורטר ותוספות. וושינגטון מקבלים הזדמנות חד פעמית לרלוונטיות ושילוב של וול ולברון. לברון מקבל את החזרה לקונפרנס הפחות תחרותי והזדמנות ליצור קשרים בגבעת הקפיטול לקראת 2027 והריצה לנשיאות.

      1. זו השנה השלישית שאני מציע טרייד מופרך אבל (לדעתי) הוגן ומעניין. אני לא חושב שGM לייקרס יסכים אבל מעניין אם GM לברון יגיב בשמו. 😉

  158. http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8qkg6sp
    מילווקי נותנת: בלדסו, מייקר, סנל, איליאסובה ובחירת סיבוב שני.
    ניו אורלינס נותנת: הולידיי ומירוטיץ.
    מילווקי מקבלת שחקן שמשדרג אותה אוטומטית בהגנה והופך אותה לכמעט קונטנדרית פלוס שחקן רוטציה מצוין שהופך לאחד השחקנים הכי טובים מהספסל. בנוסף היא נפתרת מהחוזה של סנל שמסנדל אותה וממייקר שציין שרוצה לעזוב.
    ניו אורלינס נפתרת מהחוזה של הולידי, מקבלת שחקני רוטציה לגיטימים שיכולים להפוך לבחירות דראפט במקרה הצורך, פוינט גארד איכותי עם חוזה נגמר, שחקן צעיר עם פוטנציאל ובחירת סיבוב שני לקינוח. ווין ווין.

    1. GM נ"א – הרבה מדברים כאן על החוזה הגרוע של הולידיי, אבל בתכלס הוא מספק קבלות על המגרש.
      בכל מקרה, בלדסו לא יחדש אצלי חוזה, ובתור קבוצה משוק קטן אין לי יותר אינטרס בלפנות מקום תחת התקרה לכוכב שלא יגיע, ובחירות סיבוב שני לא יקדמו אותי יותר מדי.
      מסרב

  159. טרייד בין ניו אורלינס, לייקרס ופורטלנד :

    הלייקרס מקבלים : אנטוני דיוויס ואיטוואן מור
    ניו אורלינס מקבלים : אינגרם, בול, מקולום ושתי בחירות סיבוב 1 מהלייקרס
    פורטלנד מקבלים : קוזמה, הארט ופופ.

    הלייקרס מקבלים את מבוקשם, הפליקנס מקבלים סקורר מוכח, 2 שחקנים צעירים עם פוטנציאל גבוה ובחירות דראפט. פורטלנד מקבלים הקלה כלכלית ושחקנים שיתאימו יותר לשחק עם לילארד וגם צעירים יותר .

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaupaoak

    1. GM נ"א – הצעה מעניינת.
      הייתי מעדיף עסקה ישירה עם ל.א ולקבל את קוזמה במקום מקולום, אבל אם אתה מוכן לדחות את הבחירות ל-2021 ו-22 אני מוכן לחתום עליה.

  160. טרייד בין מינסוטה לממפיס:

    מינסוטה מקבלים : מייק קונלי

    ממפיס מקבלים : ג'ף טיג, טאג' גיבסון, ג'ראד בייליס

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9992cqu

    ממפיס נפטרים מהחוזה של קונלי בתמורה לחוזה של טיג שקצר יותר בשנה ושני חוזים נגמרים ( גיבסון יהיה אחלה חונך לג'קסון ויסכים להישאר שם בקיץ תמורת סכום סמלי)

    מינסוטה מקבלים רכז נורמלי שיארגן את ההתקפה שלהם.

    1. GM מינסוטה:

      בטח. גם ככה אנחנו מעל התקרה בשנה הבאה אז אין לנו ממש צורך בחוזים הנגמרים האלה, וקונלי שדרוג מספיק על טיג כדי לקחת עוד שנה של החוזה הזה.

    2. ג"מ ממפיס.
      רק העוהדה שג"מ מינסוטה קפץ ככה על הטרייד אמורה להסביר מה אני חושב עליו.
      לא נראה לי שהבנתם עד הסוף, אני רואה בקונלי נכס חיובי. זה אומר שאני מצפה לקבל דברים בשבילו, או במקרה הכי גרוע לרדת כבר שנה הבאה מתלושי השכר שלי.
      כאן אני לא מקבל לא זה ולא זה.

    1. GM סאנס: ניסיון נחמד אבל hell no!
      אני נותן את ווקר וברידג'ס בנוסף לוורן ומקבל את ווקר בהשכרה ל-30 משחקים? ועל זה אתה עוד רוצה שאני אסחוב את השאריות של מה שהיה פעם ניק באטום? ריאן מקדונו לא גר כאן יותר.

  161. מילווקי נותנת: תון מייקר
    פיניקס נותנת: דרגאן בנדר

    הסבר: מייקר רוצה טרייד והתחלה חדשה בפיניקס עשויה לעזור לו, מה גם שיש לו חוזה נוח עד לעונה הבאה.
    מילווקי תקבל במקום גבוה אחר שיכול לקלוע מבחוץ, ותחת המאמן (אין לי כוח לאיית את השם שלו) הוא יכול להתגלות כמחליף נהדר.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8vu8xxk

    1. GM סאנס: מקבל.
      מייקר שחקן שאני יכול לראות הופך לגבוה לגיטימי בליגה של היום. בנדר סיים אצלנו את הסיפור אני מוכן לתת ליוצר המשחק צ'אנס אצלנו.

    1. GM סאנס: לא לוקח.
      יש לי בעיה בהצעה הזו – אני לא כל כך מאמין בגורדון כשחקן מצד שני הוא סוגר לנו את הפינה בפאוור פורוורד והחוזה שלו ארוך טווח ולא זוועתי. אזאני מתקשה לקחת שחקן שאני לא מאמין בו למרות שהוא עונה לי על צורך. בסופו של דבר אתה גם דורש את ג'קסון שאני מאמין בו ורואה בו חלק מהקבוצה בעתיד אז אני אסרב.

    1. GM ניקס
      נייט תוקע אותי בשנה הבאה עם 15 מיליון, על שחקן שלא ברור איך והאם יחזור מפציעה שמשביתה אותו כבר שני עשורים.
      יוסטון מוזמנים מצידי להזדכות עליו באפסנאות ולבקש תמורתו ג'ריקן או מ"ק

    2. ג"מ יוסטון.
      עד עכשיו אישרתי כמעט כל טרייד כי אנחנו ממש צריכים חיזוק.
      אבל עכשיו הגזמת.
      תחזיר את הג'ריקן לדובי יחד עם קצת בנזין לשרוף את החוזה המופרך של הג'וניור

    1. ואיך אני לא מחפש טריידים על הארדוויי וקורטני לי שמתאימים לתכניות של הקבוצה כמו חור בראש וקוץ בתחת?
      כי אני עצלן ונרגן ומעדיף לסרב בנהמות להצעות הלא מפתות שמביאים לי כאן ולא להתעסק עם המכונה המטומטמת של espn.

  162. בוסטון מקבלת: ווצ'ביץ', טי ג'יי וורן.
    אורלנדו מקבלת: היווארד.
    פיניקס מקבלת: מוזגוב, בחירת סיבוב ראשון ב-2019 (של סקרמנטו או פילי – הגבוהה מביניהם – כל עוד היא לא הראשונה) ובחירת סיבוב ראשון של אוקלהומה ב-2020 (מאורלנדו, מוגנת טופ 20 – אם לא – 2 בחירות סיבוב שני).
    בוסטון מקבלת גבוה על גבול האולסטאר ורול-פלייר שיכול להתאים.
    אורלנדו מקבלת כוכב פוטנציאלי במקום ווצ'ביץ' שלא יישאר ונפטרת ממוזגוב.
    פיניקס מקבלת בחירות וסופגת את החוזה של מוזגוב בתמורה.

    1. GM סאנס:
      בהחלט סיקרנת אם הצעה מפתה אבל אני לא יכול להחזיק בשנה הבאה גם את המשקולת של אנדרסון וגם את זו של מוזגוב. יש לי כבר מספיק כישרון בקבוצה ואני צריך להסתכל קדימה . זה יחסום לי כל אופציה להשתפר משמעותית בעונה הבאה. אז לצערי נאלץ לסרב.

        1. נכון. אבל פה בדיוק צריך ראיה מפוכחת. תסתכל על הסגל של הסאנס שנמצא על המגרש. מה הגיל של השחקנים שם? זו קבוצה סופר צעירה. לוקח זמן לכישרון הזה לבוא לידי ביטוי. קח את התאנדר למשל כדוגמא. זו תהיה טעות לעשות צעדים דראסטיים בהשתמך על האכזבה הנוכחית. לסתום מעל 30 מיליון בתקרת השכר שלך בעונה הבאה מונע ממך את היכולת להפוך את הסג ל המוכשר הזה לתחרותי.

      1. טרייד אדיר לסאנס.
        עם מוזגוב, ולפני חידוש חוזים נגמרים (הולמס, אוברה), יהיה לסאנס פיירול של 93 מיליון.
        מה נעשה עם עוד 17 מיליון פנויים?
        הרי שחקן איכותי מהשוק החופשי, לא נצליח להביא. גג נחתים את אריזה 2.0
        ככה, יהיה לסאנס את היכולת לחדש לאוברה חוזה (אם מחליטים שהוא שווה את זה, אם זה במחיר מתאים),
        יהיו לסאנס בקיץ חוזים נגמרים על סך של 32 מיליון,
        ויהיו את בחירות הדראפט מהטרייד.

        1. אז אתה מוותר נניח לעל ההזדמנות להחתים את ווקר? אתה בעצם אומר שאנחנו נשתפר רק דרך הדראפט. אם אנחנו מוותרים על הקיץ הקרוב אז ברור שזה משתלם. לדעתי זו טעות.

          1. זה בדיוק ההבדל עידן. אני מחתים אותו בקיץ אם הוא מסכים לבוא ולא משלם עליו מחיר. המחיר שאתה מבקש לא יעזור לי להחתים אותו. אין לי שום הגיון בלהשקיע בחוזה נגמר.

          1. אם הייתי מאמין שאפשר להפוך את וורן, לווקר, אז אתה צודק.
            אם הייתי מאמין שאפשר להפוך את וורן לרכז שאפשר להתקדם אתו קדימה, אז אתה צודק.
            אבל להערכתי, ווקר ממשיך בשארלוט עבור מקס.
            ואני לא רואה אלטרנטיבות ראליות לרכז אחר.
            .
            איך שאני רואה את זה, יש 2 שאלות על הפרק –
            האם עתיד הקבוצה כולל את וורן?
            (לטעמי – לא)
            מה מצב שוק השחקנים החופשיים?
            (יותר קבוצות עם מקום פנוי מתחת לתקרה משחקנים חופשיים איכותיים)
            .
            לטעמי, הפועל היוצא מ-2 שאלות אלו הוא שעדיף להטריד את וורן לפני הדדליין, אם המחיר מתאים.
            2 בחירות סיבוב ראשון, וחוזה שבקיץ 2019 הופך לחוזה בשנה האחרונה שלו, זו תמורה נהדרת.
            זה פותח מקום לטריידים בקיץ 2019, זה פותח מקום לטפס בדראפט (במקרה הצורך), זה משאיר מקום להחתים מחדש שחקנים עם חוזה נגמר, זה פותח לסאנס המון אפשרויות בהמשך.

          2. אז אני חושב שהחוזה של וורן יהפוך להרבה יותר אטרקטיבי בקיץ. לכן אני לא מזדרז להיפטר ממנו עכשיו.
            מה אתה מקווה להשיד' משתי בחירות סיבוב ראשון מאוחרות? הראשונה ממילא בדראפט הנוכחי שעומד להיות חלש. אתה מכור לאופציות אני רוצה שחקן שאני יכול להשתמש בו עבור וורן. מאמין שהסבלנות תשתלם.
            את כל החוזים הנגמרים אף אחד לא ימהר לחטוף בקיץ שיש בו הרבה שחקנים פנויים גם לא מקבוצות האיכות הכי גבוהה (בערך חצי ליגה). ואז מה? נשארנו אם שתי אבנים שנוכל לנייד בדדליין של העונה הבאה או שנחכה ונפנה מקום מתחת לתקרה. אבל אז שב תגיד שמה היכולת שלנו למשוך שחקנים בשוק החופשי?

          3. שוק השחקנים החופשיים הוא שוק קשה לקבוצות תחתית.
            אני לא רוצה להחתים את האייזאה תומאס הבא עבור יותר מדי. אני מעדיף כלים שאפשר להשתמש בהם בשביל להתחזק.
            .
            שוב –
            אם הייתי מאמין שיש סיכוי סביר שוורן יאפשר לנו להתחזק כבר בקיץ הקרוב –
            אז אתה צודק.

          4. לטעמי אתה שבוי בחשביבה טנקיסטית של לאגור נכסים. אבל אנחנו כבר לא בשלב הזה – אנחנו צריכים לייצר ניצחונות לפני שנתחיל להפוך לפליקנס הבאים. בשביל זה אני צריך להביא שחקנים שיעזרו לי לנצח – לא חוזים נגמרים. ניצחונות הם גם מה שישכנע שחקנים חופשיים לחתום אצלנו

          5. הפליקנס נמצאים היכן שהם, בגלל חוזים גדולים מדי, וארוכים מדי, עבור שחקנים בינוניים.
            .
            לענייננו:
            את לדעתך הסאנס יכולים להביא, עכשיו או בקיץ, במקומו של וורן?
            את מי לדעתך הסאנס יכולים להחתים בקיץ הקרוב?
            .
            איך שאני רואה את המצב,
            יהיו (נכון להיום) 3 רכזים שיכולים להתאים לסאנס:
            ווקר, דראגיץ', ורוביו.
            אף אחד מהם הוא לא פתרון אידאלי,
            לאף אחד מהם לא הייתי מציע חוזה יקר ארוך.
            ומה לעשות, בשביל להביא את מי מהם לאריזונה, צריך להציע להם חוזה יקר מאוד, וארוך מאוד.
            .
            הדרך השנייה להתחזק, זה דרך טרייד.
            בדד ליין, אני לא רואה את הרכז שיגיע תמורת וורן (ואם יש כזה, אז כאמור – זה עדיף).
            בקיץ?
            אין שום הבטחה שוורן ישמר את נתוניו עד לסיום העונה, שהוא יהיה "שווה" כמו שהוא שווה היום.
            אבל –
            2 בחירות דראפט סיבוב ראשון + חוזים שפג תוקפם בקיץ 2020, יהיו שווים בקיץ לא מעט.
            .
            השורה התחתונה –
            היות ואני לא רואה את וורן ממשיך בקבוצה בטווח הארוך,
            השאלה היחידה היא איך למקסם את ערכו.
            הטרייד ההיפותטי שהוצע, נראה לי כמו דרך לא רעה לקדם את המועדון.

          6. זה ידוע שאני לא מת עליו אבל הדבר הנכון לעשות יהיה ללכת על ווקר וכן זה יצריך לשלם לו מעל הערך שלו. מן הסתם זה יהה תלוי במי שהסאנס יקחו בדראפט.כי אם זה יהיה מוראנט תשומת הלב תכוון לעמדת הגבוה השני – פה כנראה הדגש יהיה על טוביאס האריס.
            מה נראה לך נוכל להשיג בהמשך תמורת החוזים הנגמרים או בחירות הדראפט הנ"ל (מזכיר לך שזה יהיה סביב 10 העונה וכנראה שתי בחירות סיבוב שני)?

          7. הניחוש שלי הוא שווקר יקבל מקס משארלוט.
            .
            מוראנט והאריס?
            חלום.
            .
            הסיכוי לבחירה טופ 2 הוא 27%
            הסיכוי שהאריס יבחר בסאנס, לטעמי נמוך יותר.
            יש 10 קבוצות ב-NBA שצפויות להתחרות על שחקני מקס (מקום מתחת לתקרה, בלי טרייד),
            יש מעט שחקני מקס "אמתיים" שצפויים לעזוב את קבוצותיהם הנוכחיות.
            הסאנס, די בתחתית סולם האטרקטיביות.
            .
            את מי אפשר להשיג בטרייד עבור בחירות דראפט וחוזי שנה אחת?
            זה תלוי איך יתפתח השוק בקיץ.
            אם הסאנס מחליטים שזה הזמן לקפוץ למים הצוננים של התחרותיות, ולנטוש את החיבוק החם של הטנק,
            יהיו להם גם את הבחירה של הבאקס, והבחירה של הסאנס ב-2020 לצורכי מיקוח.
            ג'רו הולידיי, לדוגמה, יכול להיות שחקן שקומבינציה של בחירות + חוזים נגמרים, יכולה להיות המחיר שהפליקנס ידרשו עבורו.
            .
            כאמור –
            גם לי נמאס מהטנק.
            אני לא מחפש להחליף שחקנים בנכסים.
            אם הטרייד המוצא היה על ג'קסון/ברידג'ס, הייתי אומר "לא" החלטי.
            אבל וורן, לטעמי, הוא השחקן שצריך לעזוב.
            יש לו ערך, צריך לנצלו לפני שזה יהיה מאוחר מדי.

          8. זה יותר ווישפול מכרגיל…. הסיכוי שנקבל את הולידיי עבור בחירות וחוזים נגמרים היא אפסית אלא אם זה יהיה עכשיו ואז לבחירה שלנו העונה עוד יש משמעות. אתה מדבר כאן על בחירות נמוכות.

  163. טרייד פילי פליקנס ווש

    פילי מקבלים: מירוטיץ, מרקיף מוריס, ק. וויליאמס
    נ"א: פולץ, חוזה נגמר של צנדלר
    ווש מקבלים: חוזים נגמרים של אלפריד פייטון, מייק מוסקאלה+בחירת דראפט סיבוב ראשון

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb6bmk5m

    פילי מתחזקים בשני קלעים ו-2 שחקנים בעמדה 4 די באותה רמה, יכול להיות ההבדל בין סיבוב 2, גמר מזרח, אליפות מזרח

    נ"א מקבלים חוזה נגמר תמורת חוזה נגמר באותו שווי בדיוק (צנדלר ומירו)+פולץ שאולי הכשרון שלו והקליעה שלו יבואו לידי ביטוי ויהיה רכז לנ"א

    ווש מקבלים חוזים נגמרים של מוסקאלה ופייטון שמעט זולים מהחוזה הנגמר של מוריס+בחירת דראפט סיבוב 1 (כרגע זו בחירה 24)

    1. GM פילי – מסרב. מירוטיץ' ומרקיף מגיעים לשנה אחת בלבד ושום דבר לא מבטיח לי שהם יבחרו להישאר אצלי. יכול להיווצר בו אני מאבד את פולטס, מוסקאלה וצ'נדלר עבור וויליאמס, וזה לא מתקבל על הדעת

      1. חחח פולטס מוסקאלה צנדלר וואו איזה אבידה יש לך יותר סיכויים להחתים את מרקיף ומירו יחד מאשר את צנדלר ומוסקאלה שגם חוזים נגמרים ושחקנים הרבה פחות טובים. מירו ומרקיף יכולים לתת לך מאבק על כתר המזרח כבר היום. מירו ומרקיף ווינרים וקלעי שלשות ויעשו אפקט בלינלי איליאסובה במקום שני פחי האשפה צנדלר ומוקאלה ששייכים ליורוקאפ. אני לא מאמין שאתה מסרב LOL

        אתה בילי קינג 🙂

        פולטס אחי גופה אף קבוצה לא הציעה סיבוב ראשון אפילו עבורו. לאבד את פולץ הבן אדם גופה מהלכת בטח בפילי. בקבוצה אחרת עוד יש סיכוי קטנטן כמו נ"א בלי לחץ, בלי מתחרים על העמדה ועם ראן אנד באלגן

  164. הקליפרס מקבלת: אנתוני דיוויס, סולומון היל.
    ניו-אורלינס מקבלת: גאלינארי, טוביאס האריס, בובאן הענק, 2 בחירות סיבוב שני ב-2019 (אחת של הקליפרס ואחת של פורטלנד/אורלנדו/קליבלנד/יוסטון) ובחירת סיבוב ראשון ב-2022 [מוגנת טופ 5].
    הקליפרס משיגה את הסופרסטאר הראשון ומגדילה משמעותית את הסיכוי להשיג כוכב שני בקיץ.
    ניו-אורלינס מקבלת שחקנים שמכסים לה את החורים בחמישייה ואפשרות טובה לבנות מחדש.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yb55b6xr

  165. טריי יוסטון נ"א

    יוסטון מקבלים: הולידיי מירוטיץ

    נ"א מקבלים: אריק גורדון, חוזים נגמרים של כריס ונייט+בחירת דראפט סיבוב 1 2019.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaowe5zq

    יוסטון מתחזקת מאד כי הולידיי שחקן טוב יותר מגורדון ויתן יותר הגנה, מירוטיץ יטווח שלשות

    נ"א נפטרים מהחוזה המעיק של הולידיי שלא יעשה אצלם כלום וילך וידעך עוד יותר עם השנים בקבוצה ללא שאיפות, מקבלים חוזים נגמרים וחוסכים מלא כסף ומקבלים קלעי נחמד עם חוזה קצר (נגר בסיום העונה הבאה).

    1. GM נ"א – לא מאשר.
      אני יודע שהחוזה של הולידיי עלול להיות מעיק, אבל כרגע הוא משחק מצוין, ואני בכלל לא בטוח שמישהו ברמה שלו יעלה לי פחות.

    2. ג"מ יוסטון.
      הלוואי אבל אני פשוט לא יכול.
      לשים עוד חוזה מקס על השולחן לשנים הבאות?
      הבעלים לא יאשר לי, הוא פאקינג התקמצן לשלם לדוניאל האוס. רק בשביל שחקן שיכול להביא סיכוי אמיתי לאליפות זה יכול לקרות.
      הולידיי מעולה, אבל בשיטת המשחק שלי הוא יהיה בברלי משודרג מהספסל בחוזה מקס.

  166. מיאמי מקבלת: לין, דדמון ווינס קרטר.
    אטלנטה מקבלת: וויטסייד, בחירת סיבוב ראשון ב-2019 (מוגנת לוטרי – אם לא – בחירת סיבוב שני ב-2022) ואפשרות להחליף בחירת סיבוב ראשון עם מיאמי ב-2022.
    מיאמי מקבלת חוזים נגמרים ושחקנים שיכולים לתרום בפלייאוף אליו ההיט כנראה יגיעו.
    אטלנטה מקבלת בחירות.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybw2kayl

  167. אטלנטה מקבלת: גורג'י דנג, בחירת סיבוב שני ב-2019 (של מיאמי) ובחירת סיבוב שני ב-2020 (של מינסוטה).
    מינסוטה מקבלת: מיילס פלאמלי ווינס קרטר.
    אטלנטה מקבלת 2 בחירות.
    מינסוטה מקבלת חוזה יותר נוח ויותר קצר, ואת הניסיון של קרטר שיכול לעזור במאבקי הפלייאוף.

  168. טרייד יוסטון נ"א אחר

    יוסטון מקבלים: הולידיי, דיוויס, מירוטיץ

    נ"א מקבלים: קאפלה, גורדון (נגמר עונה הבאה) ננה (נגמר עונה הבאה) והחוזים הנגמרים של נייט, כריס, הארטשטיין+בחירות דראפט סיבוב 1 2019, 2021, 2023, 2025

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7xo3oof

    יוסטון הולכים אול אין העונה ועונה הבאה על גולדן סטייט על מנת לנגב אותם, האובססיה בשיאה פול בשנתיים האחרונות שעוד יכול לשחק ולתת משהו, הארדן בשיא, הולידיי בשיא, דיוויס בשיא. טאקר החולוניה. מהספסל יעלו מירוטיץ וגרין לתת צאקות. מורי מתגמל את הארדן ובאמת שם את הכל בשביל טבעת, הזדמנות שלא תחזור לעולם.

    נ"א מפנים את כל התקרה, מקבלים סנטר הגנתי טוב ל5 שנים. קלעי סבבה. וערימת חוזים לפינוי תקרה+בחירות דראפט להתחלה מחדש

    1. שלחו למורי את הטרייד הזה במייל מנחם. והוא גם יפנק את דמפס בדולרים מתחת לשולחן על חשבון הבעלים 🙂

    2. ג"מ יוסטון.
      כל טרייד שיביא לי את דייויס 99% שאני לוקח.
      הבעלים יצטרך למצוא משקיע נוסף רק לקנסות המס שהולכים לשלם בשנתיים הבאות אבל פאק איט.
      מאשר

  169. ברוקלין מקבלת: ארון גורדון.
    אורלנדו מקבלת: אלן קראב, ג'ורדן קלארקסון ובחירת סיבוב ראשון ב-2019 (השנייה מבין הבחירות של דנבר, ברוקלין ואורלנדו – כרגע 2 הראשונות אצל ברוקלין ואורלנדו מחזיקה בבחירה שלה).
    קליבלנד מקבלת: ג'ונתן סימונס, בחירת סיבוב ראשון ב-2019 (הגבוהה מבין הבחירות של ברוקלין, דנבר ואורלנדו), ובחירת סיבוב שני ב-2019 (של אינדיאנה – דרך ברוקלין).
    ברוקלין מקבלת שחקן צעיר שיכול להתפתח להיות כוכב, וברוקלין מקום שייתן לו את האפשרות הזאת.
    אורלנדו מקבלת חוזים נגמרים ואולי משדרגת קצת את הבחירה, אבל בעיקר מאזנת את עצמה כלכלית ומקצועית.
    קליבלנד מקבלת בחירות.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ybzbm3bl

  170. צד א': ניו אורלינס שולחת לדאלאס את ג'רו הולידי

    צד ב': דאלאס שולחת לניו אורלינס את דניס סמית ג'וניור, ווסלי מתיוס ודוריאן פיני סמית

    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y8ep2727

    ניו אורלינס מפרקת את החבילה ומקבלת שחקן סופר מוכשר לעתיד ועוד אחד ככה-ככה שהוא בכל מקרה חוזה נגמר, וככה או ככה מפנה 20 מיליון דולר מהתקרה לשנה הבאה.
    דאלאס מקבלת רכז על גבול האולסטאר בעונת קריירה שמעדיף גם לשחק עם עוד מוביל כדור כמו דונציץ, ומאבדת בעיקר את דניס סמית ג'וניור שהם גם ככה אמרו שהם רוצים להעיף.

  171. טרייד בין וושינגטון לחברת AIG

    ווש מקבלים: חוסכים את תשלומי העושק לוול

    AIG מקבלים: ג'ון וול אחרי שאנשים פירקו לו פיקות וגמרו לו קריירה

  172. צד א': מיאמי שולחת לדנבר את ווין אלינגטון

    צד ב': דנבר שולחת למיאמי בחירת סיבוב שני מוגנת 35-60 (בתכלס כלום)

    לינק: http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yasgjmdl

    זה עובד כי לנאגטס יש טרייד אקספשיינים מהטריידים על צ'נדלר ועל פאריד והיא תשתמש באחד מהם בשביל הטרייד הזה (לא יודע למה הטרייד מאשין כועס עליי. זה עובד)
    מיאמי יורדת בדיוק מתחת לתקרת המס בשנה בינונית גם ככה. דנבר מקבלת קלעי טוב ונשארת בדיוק מתחת לתקרת המס. win-win

    1. GM דנבר
      בשנים האחרונות עשינו דברים יפים עם הבחירות הנמוכות. אז מצד אחד, קשה לי לוותר על זה.
      מצד שני, אני בטוח שוויין אלינגטון עדיין יכול להיות השחקן שהיה שנה שעברה.
      לא בטוח כמה נהיה חייבים אותו, אבל אין לי בעיה עם חיזוק נקודתי שלו.
      לקחתי.

  173. ממפיס מקבלת: דדמון, פרינס וברקס.
    אטלנטה מקבלת: קלארקסון, אוטו פורטר, האוורד ובחירת סיבוב שני של ממפיס ב-2022.
    קליבלנד מקבלת: פרסונס, בחירת סיבוב ראשון של וושינגטון ב-2019 [מוגנת טופ 10, אם לא אז טופ 5 ב-2020 או לא מוגנת ב-2021] ובחירת סיבוב שני של בוסטון ב-2019 (דרך ממפיס).
    וושינגטון מקבלת: בייזמור, לין וקרטר.
    וושינגטון וממפיס נפטרות מחוזים רעים.
    אטלנטה מקבלת את אוטו פורטר שיכול אולי להיות צלע שלישית, חוזים נגמרים ובחירה שכנראה תהיה בטווח 30-40.
    קליבלנד מקבלת בחירות, כולל אחת שעשויה במקרה מסוים להיות גבוהה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y7jfp6ur

      1. חוזה של 12.5 ובעונה הבאה הוא יהיה חוזה נגמר ככה שלא נראה לי שזה כל כך מפריע. הוא יכול לעלות מהספסל או לשחק ליד טריי יאנג

  174. שיקגו מקבלת: אוטו פורטר, קלארקסון.
    וושינגטון מקבלת: ריאן אנדרסון, וורן וטריסטיאן תומפסון.
    קליבלנד מקבלת: ג'ון וול, רובין לופז, בחירת סיבוב ראשון של וושינגטון ב-2019 ובחירת סיבוב שני של ממפיס ב-2019 (דרך שיקגו).
    פיניקס מקבלת: ג'אברי פארקר, יאן מהימני ובחירת סיבוב ראשון של וושינגטון ב-2021.
    שיקגו מקבלת 2 שחקנים טובים שיהפכו את הקבוצה למועמדת לפלייאוף במזרח בעונה הבאה.
    וושינגטון נפטרים מהחוזה הכי גרוע בליגה ומעוד אחד רע מאוד ומקבלים 2 שחקנים טובים בתמורה, המחיר בבחירות דראפט הוא יקר.
    קליבלנד מקבלת את ג'ון וול שיכול לחנוך את סקסטון בזמן שוול פצוע (כל הזמן) ואם וול ולאב יחזרו מפציעות תהיה להם קבוצה איכותית.
    פיניקס מקבלת בחירה שאמורה להיות די גבוהה וגם חוסכים כמה מיליונים לקיץ.

    1. GM קליבלנד קאבלירס – לא מסכים. החוזה של ג'ון וול נכנס לי לתקופת ההמראה שלנו ואני לא סומך על הבריאות או האופי שלו.

  175. פיניקס מקבלת: קורטני לי, ג'ונה בולדן, מרקל פולץ.

    פילדלפיה מקבלת: מריו הזוניה, טרוי דניאלס.

    ניו יורק מקבלת: ריאן אנדרסון + בחירת דראפט סיבוב 1 מפילדלפיה.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycqyyj5y

    פילדלפיה מחזקת את עצמה בקלעים, פיניקס משיגה פוטנציאל לרכז וניו יורק משיגה בחירת דראפט נוספת.

    1. GM סאנס: גם אם אני אנסה לסובב את זה מכל כיוון אפשרי אני לא אצליח למצוא סיבה אחת להגיד לא. אתה בא כאן לקראתי מכל זוית אפשרית. גם מוריד ממני את המשקולת של אנדרסון וגם נותן לי רכז ובנוסף שחקן עם פוטנמציאל שאולי עוד יצא ממנו משהו (לא שאני בונה על זה). בקיצור כן, כן כן. רק למה שהאחרים יסכימו.

      1. למה אתה חושב שפולץ שווה יותר מפורטיס?אפילו רמי פורטיס עדיף. לפולץ אין כבר ניצוצות.
        הוא במרחק נגיעה מסין. הסיכוי היחיד של פולץ להצליח בליגה זה בקבוצה בלי שאיפות, בלי תחרות על העמדה שלו שמשחקת משחק מהיר.

        נ"א, מגיק, דטרויט, ניקס. שם זה המקומות לניסוי כלים אחרון לפני הליגה הסינית

        1. ומאיפה הסקת את מה שהסקת על פולטס? במשך כל הזמן הזה הוא היה פצוע ולכן לא נראה טוב. כשאמביד היה פצוע במשך שנתיים כולם חששו ואמרו שהוא פלופ, תראה מה יצא ממנו. פולטס נחשב ע"פ רוב לפרוספקט עם הפוטנציאל הרב ביותר בדראפט 2017 לפני הדראפט, ואם רק חצי מהפוטנציאל שלו יתממש הוא, באטלר, סימונס, אמביד ו-בולדן במידה ויתפתח למשהו/PF שיגיע דרך הדראפט/פרי אייג'נסי יהוו בסיס לקבוצה שמתחרה על אליפות תוך 3-4 שנים.

    1. GM סאנס: לוקח.
      אני מוותר כאן על ג'קסון וזה לא קל לי אבל הטרייד הזה ממלא לי צורך בשני מקומות עם שני שחקנים שאני יכול מאד לראות משתלבים טוב בקבוצה. החוזה של ביילצה מאד ידידותי למשתמש וסמית' גוניור עדיין על חוזה רוקי.

    2. GM סקרמנטו – לוקח. וורן אחלה חוזה וגם סוגר לי סוף סוף את עמדה 3. בייליצה אחלה שחקן אבל דורך לבאגלי וגיילס על הרגליים. לגבי בנדר – מקסימום נחזיר אותו לניקולה..
      GM אורלנדו – לא מת על בארנס אבל אין לי בעיה להעיף את גורדון. ובגלל שאני חבר טוב של GM סקרמנטו ולא רוצה לתקוע את הטרייד, אני זורם.
      יש טרייד !

  176. הטרייד דדליין של הופס עוד כמה שעות. GM וושינגטון פתוח להצעות לנכסים עבור אריזה, מוריס, דקר ופורטר. פנקו ותפונקו.

    1. GM נ"א – מסרב. לא שנקשרתי למור יותר מדי, אבל אין לי מה לעשות כרגע עם מיילס ולדילון נגמר החוזה אז לא שווה לי להשקיע בו

    1. GM וושינגטון: לא מאשר.

      ביקשתי נכסים, כלומר בחירות או שחקנים צעירים עם עתיד. אולי אני מפספס פה משהו – מה לדעתך התקרה של הרי גיילס?

  177. GM יוטה מתקשר לממפיס בנסיון אחרון להשיג את קונלי לפני הדדליין
    אני רוצה רק את קונלי נותן לך בתמורה את החוזה הנגמר של רוביו, הפוטנציאל של אקסום ואת גרייסון אלן aka רדיק 2. מוסיף גם את הבחירה של השנה מוגנת לוטרי.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydeun8tc

  178. פילי מקבלת: אנתוני דיוויס.
    ניו-אורלינס: ג'בארי פארקר, קאלדוול פופ, בולדן, סבי ההוא עם השם המסובך מהלייקרס, בחירת סיבוב שני של שיקגו ובחירת סיבוב ראשון של הלייקרס ב-2023 (מוגנת טופ 3).
    שיקגו מקבלת: לונזו בול וסולומון היל.
    הלייקרס מקבלת: באטלר וכריס דאן.
    פילי מקבלת את דיוויס.
    ניו-אורלינס מקבלת בחירה כנראה גבוהה, צעירים וחוזים נגמרים.
    שיקגו מרוויחה את לונזו שהוא שדרוג משמעותי על דאן ונפטרת מפארקר.
    הלייקרס מקבלת כוכב במחיר סביר לחלוטין.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?
    tradeId=yc7h2bgw

      1. מה יעשו בצבע סימונס דיוויס ואמביד? חח פקק מחלף איילון שלא נדבר שבהגנה הם יצטרכו לרדוף בחוץ אחרי הטווחים מבחוץ. יכול להיות נחמד בלי סימונס ועם צלף שלשות במקומו

    1. GM נ"א – לא מאשר.
      אין לי צורך ממשי לפנות מקום בתקרת השכר במקום דיוויס. זה לא שיהיה לי מה לעשות איתו, ובחירת סיבוב ראשון אחת (ועוד מוגנת) זו לא תמורה מספיק טובה עבורי.

  179. טרייד בין פילי, נא, פורטלנד, ווש

    -פילי מקבלים: ליליארד, הולידיי, מירוטיץ
    פורטלנד מקבלים: בן סימונס, רדיק (חוזה נגמר ואחלה שחקן), מרקיף מוריס (חוזה נגמר ואחלה שחקן), סולומון היל (חוזה נגמר)+בחירת דראפט -2019 סיבוב 1 מפילי
    -נ"א מקבלים: פולץ, זהיר סמית, בולדן וחוזים נגמרים של צנדלר, מוסקאלה, פייטון, קורקמז וגף גרין+בחירת סיבוב 1 של פילי 2021.

    ווש: חוזים נגמרים של סת קרי וגק ליימן.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaqpaeue

    פילי: הולכים אול אין על אליפות, הפרוסס תם. ליליארד, הולידיי, באטלר, מירוטיץ, אמביד חמישיית אליפות בסיכוי טוב

    פורטלנד: גם ככה לא הולכים לשום מקום עם דמיאן ומבזבזים לו ולהם את הזמן. ומקבלים על דמיאן תמואה אדירה בדמות סימונס, רדיק ומרקיף מוריס. מוריס מחזק אותם בעמדה 4. רדיק מביא צליפות מהספסל. סימונס אחלה שחקן ואולי אם הפוטנציאל יתגשם זכו בפרנצייז מגיק הבא. כמובן חוסכים ים כסף ומקבלים גמישות

    נ"א: מקבלים רכז שאם שם לא יגשים פוטנציאל כולם ידעו שהוא גופה, אין מה להפסיד יותר מידי, וחוזים נגמרים שמנקים את כל התקרה הכבדה של הולידיי שאין להם מה לעשות איתו האמת.

    ווש: מקבלים חוזים נגמרים של קרי וליימן שנמוכים יותר מהחוזים הנגמרים של מוריס וגרין וחוסכים כסף קצת לעונה זו. לא מקבלים ומרוויחים כלום.

    1. GM נ"א – לא יודע. הבחירת דראפט של פילי לא אמורה להיות גבוהה מדי, ולהמר כרגע על פוטנציאל של פולץ במקום חוזה ארוך של רכז שבסה"כ מוכיח את עצמו נשמע לי יותר מדי.

        1. ללכת על אליפות היום כשהווריורס מחזיקים בקרי, קליי, דוראנט, גרין וקאזינס זו התאבדות. חוץ מזה, ויתרתי על שבעה שחקנים וקיבלתי רק שלושה, מי יעלה מהספסל? מה יקרה אם אין אליפות העונה? על המשתנים הללו לא חשבת…

          1. זו קבוצה ל-5 שנים לפחות. והם בהחלט יכולים לנצח את גולדן. ספסל? אחרי זה תחשוב על ספסל תאסוף נספחים, גי ליג, חוזי מינימום, וטרנים, למי אכפת? אלו דברים שאוספים על הדרך.

          2. אגב גולדן תמיד יחזיקו בקרי קליי דוראנט הגיע הזמן להדיח אותם וזה חמישייה שיכולה להתעלל בהם גם פיזית הולידיי ובאטלר קטלניים בשני צידי המגרש עם ההגנה של אמביד זה יחידת מחסלים. גולדן עם כל הכשרון רכים וזו בדיוק חמישייה שבנויה לעקוץ ולהציק להם. אמביד ירמח אותם בצבע. לספסל תביא את מוריס מווש יש לך את שאמט תאסוף עוד נגמרים. אריזה בקיץ במינימום, לא קשה בכלל לאסוף נגרים.

          3. אתה חושב לא תצליח להשיג שחקנים זבל כמו צנדלר מוסקאלה? בולדן? אתה יכול למצוא כאלו באירופה אפילו שיסתמו חורים, שלא נדבר שבליגה מסתובבים אלפים כמוהם. שיש לך את באטלר והולידיי אתה אפילו יכול לעלות חמשייה שנייה של הולידיי שאמט, מוריס.
            ולפתוח בלי הולידיי בחמישייה. יש לך מיליון אופציות. על איזה שחקנים אתה מוותר? על אשפה שלכולם יש תחליף מתי שתרצה. שחקני יורוקאפ. קורקמז, בולדן, מוקאלה, כולם יורוקאפ.

            חמישייה שנייה מקונל, שאמט, הולידיי, מרקיף מוריס אמיר גונסון.
            חמישייה ראשונה: ליליארד, באטלר, נגר כלשהו שאפילו אותו אני יכול למצוא לך, מירוטיץ, אמביד

            זו קבוצה לאליפות ל-5 שנים הקרובות באופן קבוע להתמודד

  180. טרייד מרובע OKC, שארלוט, סן אנטוניו ודטרויט.

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycgapovb

    דטרויט: דנטה קנינגהאם, דיאלו + בחירת סיבוב ראשון ב-2020 מ-OKC מוגנת טופ 20.
    שארלוט: לוני ווקר ופורבס + מקבלת בחירת סיבוב שני מ-OKC ב-2019.
    ס"א: אנדרה רוברסון + זכות להחלפת בחירות עם שארלוט ב-2022.
    OKC: ג'רמי לאמב, לוק קנארד.

    דטרויט: מצמצמים הפסדים על לוק קנארד תמורת שנה וקצת של קנינגהאם + דיאלו על חוזה סופר סחיר + בחירת דראפט
    OKC – ההגנה הטובה בליגה ללא רוברסון הפצוע לא צריכה אותו בריא. היא מקבלת את לאמב וקנארד לצורך הקליעה שכ"כ חסרה לה לפלייאוף הקרוב.
    ס"א – מקבלת את רוברסון שמאוד מתאים ל-DNA שלה בחוזה לא רע תמורת שני צעירים שלא עמדו בציפיות.
    שארלוט – הקבוצה לא הולכת לשום מקום, עדיף שמישהו אחר ישלם לג'רמי לאמב שנה הבאה. תהיה שם את הסבלנות לתת לווקר להתפתח במיוחד שהוא מאוד מתאים לטיימליין של ברידג'ס ומונק. פורבס כפילר שגם יכול להתפתח לנכס לא רע.

    1. GM דטרויט
      לא חושב שעדיין הפסדתי על כך על לוקנארד, אבל דיאלו כן נאה בעיניי ומעט זול יותר, אז יאללה, נחכה למנג'ר ספרס שיסרב.

    2. GM ספרס- ברור שמסרב
      פורבס לא הוכיח את עצמו? כנראה אנחנו לא רואים את אותם משחקים
      לוני לא הוכיח את עצמו? מתי הוא שיחק?

      למה שאעביר שחקן רוטציה טוב, ושחקן עם פוטנציאל נפיץ, תמורת כלום?

  181. שארלוט נותנת: קמבה ווקר
    לייקרס נותנת: לונזו + ג'וש הארט

    שארלוט מקבלת שני גארדים צעירים שירצו להוכיח את עצמם בדרך לבנייה מחדש, וחוסכת מעצמה להתחייב לווקר על מקסימום.
    לייקרס מקבלת שחקן התקפי נהדר שלדעתי יסכים לחדש שם חוזה גם על הרבה פחות מהמקס.

      1. הבעיה רון שלונזו פסול אצל מייקל אחרי שלאבר אמר שהיה מנגב את מייקל על רגל אחת 🙂
        יש גם התנגשות של קולקציות נעליים אייר ג'ורדן ואייר בול

    1. זה הכי טוב ששארלוט יקבלו אלא אם כן הם יודעים שווקר מתכוון להאריך חוזה אצלם/הולכים לשלם לו מקס.

      נניח שווקר לא מתכוון להאריך הייתי מבקש את איגראם במקום לונזו. אינגראהם+הארט ויש דיל.

    2. שרלוט – לקחתי. מקבל פה קו אחורי עם הרבה פוטנציאל לשנים קדימה. אם אני בוחר נכון בדראפט (כנראה שלא כי אני שרלוט) יש פה קבוצה שתעשה דברים יפים מאוד בעתיד.

  182. דאלאס נותנת: דיאנדרה ג'ורדן
    דטרויט נותנת: דראמונד
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yctyv5mt

    דטרויט צריכה לדעתי זעזוע, ופרידה מדראמונד שלמרות המס' שלו לא באמת מוביל אותה לשום מקום יכולה לעזור לה. ג'ורדן יתאחד עם בלייק וירצה להוכיח את עצמו בדרך לחוזה הגדול האחרון בקריירה.

    דאלאס משיגה גרסה צעירה של ג'ורדן, וקיובן על הדרך נוקם בג'ורדן ומסנן ממנו שיחות

    1. מאד מאד מפתה. אני חושב שדראמונד שחקן מאד חלש גם בהגנה. הוא לא דיאנדרה של פעם. לא מאמין בדראמונד ואני אישית הייתי מסרב אבל יש הרבה שבטוח יקחו את הטרייד הזה.

    2. GM דטרויט
      ממש מפתה. אבל בעיקרון זה נראה לי כמו מהלך לעשות אם יש לי בקנה טרייד על בלייק כדי לירות הישר לתוך המצנח שלי.
      לא שולל סופית, אבל גם לא שש לחתום עדיין.

  183. לייקרס נותנת: לונזו, אינגרם, הארט והחוזה של קק"פ
    פורטלנד נותנת: החוזה של טרנר ג'וניור (יש שחקן כזה), ו… דמיאן לילארד
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9jxhtov

    כן כן, רעידת אדמה במערב.
    בזמן שכולם מחכים לטרייד על הגבה, הלייקרס מצרפת את רוקי העונה מהמחזור של דיוויס.

    פורטלנד מבצעת צעד כואב אבל כזה שעשוי להשתלם לה עם צירוף של שני שחקני חמישייה צעירים + שחקן שישי, כאשר אינגרם יכול למצות בפורטלנד את כל הפוטנציאל הגלום בו.

    1. לא! על דמיאן אני יכול לקבל כ"כ הרבה יותר….סופרסטאר בשיאו עם חוזה ל-3 שנים וקלעי אדיר. אפשר להוציא מלא מלא על דמיאן

  184. אורלנדו נותנת: ווצביץ' + החוזה של מוזגוב
    ממפיס נותנת: מארק גאסול+בחירת סיבוב ראשון (הגנת טופ 8).

    אורלנדו בעיקר נפטרת מהחוזה של מוזגוב ומפנה מקום למו במבה. גאסול יחנוך קצת את במבה או יקבל ביי אאוט.
    ממפיס: מקבלת סנטר חדש שיכול לעבוד טוב עם טריפל ג'יי וקונלי, בתנאי שהוא מבטיח לה להאריך חוזה (בע"פ).

    1. אם גאסול באמת עוזב בבי אאוט טרייד טוב (אבל זה צריך לשאול את הבעלים אם הוא מוכן לשלם ביי אאוט).

      אני רואה את גאסול כבעל ערך אמיתי שיכול לשדרג רק בספרס או אינדיאנה.

  185. וושינגטון מקבלת: ברנדון נייט ובחירת סיבוב שני
    יוסטון מקבלת: טרבור אריזה

    יוסטון מודה בטעות ומחזירה הביתה את הבן האובד
    וושינגטון לא באמת צריכה את אריזה אז לפחות מוציאה עליו בחירת סיבוב שני

  186. לא בדקתי אם הוצע או לא… לא הצלחתי לעקוב אחרי כל השטף פה.. אז אציע ומקסימום תגידו שכבר היה.
    טרייד בין מילווקי לניו אורלינס:
    מילווקי מקבלים את אנטוני "הגבה" דיוויס
    ניו אורלינס מקבלים את לופז, בלדסו ,סנל ובחירות סיבוב שני של מילווקי 19 + 20.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yd9rr6mp
    מילווקי מקבלים את הצימוד ליאניס וסיכוי כבר העונה לגמר ליגה. ניו אורלינס מקבלים את החוזה המוח והקצר של לופז,
    את בלדסו על חוזה בעל משקל אבל רק לעונה וצימוד מעניין לצד הולידיי ואת סמל כנדוניה לא להיט אבל חוזה סביל.
    כפיצוי גם שתי בחירות דראפט שיאפשרו להתחיל לבנות.

    1. GM נ"א – מצטער חבר, אבל מסרב.
      קו אחורי של בלדסו-הולידיי לחצי עונה לא כ"כ מסקרן אותי, בטח כשבלדסו יגיע בדיכאון אחרי שפנטז על גמר מזרח לקבוצה שלא תגיע לפלייאוף ויצייץ שהוא לא רוצה להיות אצלי.
      ולבנות מחדש אי באמת אפשר עם בחירות סיבוב שני. פה ושם יש מציאות, אבל לרוב לא מדובר ביותר משחקני רוטציה במקרה הטוב.

    1. על דיוויס כבר התקבלו הצעות הרבה יותר טובות. מילווקי לא באמת יכולה להציע משהו סקסי. תן לי בחירות סיבוב 1 2019 2021 2023 2025 ותשאיר את סנל אצלך ויש טרייד מבחינתי.

  187. פאו גאסול ולוני ווקר הרוקי למג'יק+ בחירת דראפט בסיבוב הראשון 2019 של טורונטו
    לספרס נשלחים ניקולה ווצ'ביץ' וג'ונתן סימונס.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycjajd2m
    המג'יק מקבלים חוזה שהם יכולים לחתוך במחיר מצחיק שנה הבאה וצעיר בעל פוטנציאל+ בחירת דראפט אולי יבחרו רכז
    הספרס מקבלים סנטר שעוזר התקפית ושאפשר להחתים אותו מחדש במחיר טוב עם כמה תעלולי תקרה+ שחקן שהיה אצלם פעם, מכיר את פופ ואת השיטה ויכול להיות שחקן חמישייה/ מחליף בכיר לדרוזן.

    1. GM ספרס
      את פאו ובחירת דראפט תמורת ניקולה ווצ'ביץ', אני מסכים.
      את סימונס תשאיר במג'יק ואת לוני אצלי

  188. מי יודע לאן נעלמו פיני ועידן הרחוק שהיו מגיבים בוואלה NBA לפני מספר שנים???
    מאוד מעניין ולמי שזוכר את פיני אז בשביל הנוסטלגיה ======================================================================================================================================= ==================================================================================================================================================================== ======================================================= <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>

  189. טרייד בין מאבס ממפיס קינגס

    מאבס מקבלים: קונלי בייליצה כספי

    ממפיס מקבלים: דניס סמית בארנס

    קינגס מקבלים חוזים נגמרים של בריאה והאריס ובחירת סיבוב 1 של המאבס 2019 מוגנת טופ 3

    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaj24xdh

    מאבס משתדרגים בעמדה 1 ו4 ו

    ממפיס נפטרים מהחוזה הגדול קונלי ומקבלים רכז עם פוטנציאל גדול שהמפתחות יהיו בידיו וסקורר בינוני שנגמר בסיום העונה הבאה.

    קינגס. מקבלים חוזים נגמרים של בריאה ודיוויס שזולים מהחוזה הנגמר דל ביילצה ובחירת דראפט השנה שתהיה גבוהה

    1. GM סקרמנטו – מאשר. הבחירה של דאלאס יכולה להפוך למספר 3 מעניין. בייליצה לא בתוכניות שלי בעמדה 4. יש צעירים שבדרך לפרוץ.

    2. Gm דאלאס – בייליצה זה שדרוג על בארנס ?! אני רוצה שחקן יותר צעיר וחוזה איפה טיפה יותר נוח משל קונלי..בנוסף, אני ממש לא מוותר על הבחירה שלי. מסרב בנימוס

  190. דנבר מקבלת: קמבה ווקר, באטום וביומבו.
    שארלוט מקבלת: מילסאפ, גארי האריס ואפשרות להחליף עם דנבר בחירת סיבוב ראשון ב-2022.
    דנבר מקבלת הזדמנות להחתים כוכב על חוזה ארוך ובתמורה סופגת 2 חוזים גדולים, אבל של שחקנים שיכולים להתאים לקבוצה – ביומבו בהגנה ובאטום בהתקפה.
    שארלוט נפטרת מכמה חוזים מציקים ומקבלים את האריס על חוזה נוח יחסית, ואולי גם בחירה אם הסיפור בדנבר לא יעבוד כל כך.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y84xd73u

  191. פיניקס מקבלת: ניליקינה וקאנטר.
    ניו-יורק מקבלת: ריאן אנדרסון, הולמס, בחירת סיבוב שני ב-2019 ואפשרות להחליף את בחירת הסיבוב השני של שארלוט עם פיניקס ב-2020.
    פיניקס מקבלת מישהו שאולי יכול להיות רכז עתידי במחיר די נמוך.
    הניקס מקבלים בחירה ואם הם יחתכו בקיץ את אנדרסון הוא יעלה להם רק 7 מיליון, שזה לא נורא בכלל.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yc63booh

    1. GM סאנס:
      לא מתלהב מנילקינה. אתה לא מבקש הרבה אבל אני גם לא מקבל מישהו שאני רואה בעתיד הקבוצה.
      לא תודה.

    2. קנטר עולה לי בשנה הבאה אפס, ניליקינה עולה לי גרוש וחצי.
      גבוהים ברמה של הולמס כבר יש לי.
      יוצא לי מכל הסיפור שתי בחירות סיבוב שני והזכות לרפד בשנה הבאה את חשבון הבנק של אנדרסון.
      תודה, לא תודה.

  192. אטלנטה מקבלת: זאיר סמית.
    פילי מקבלת: וינס קרטר, בחירת סיבוב שני ב-2019 (במקור של שארלוט).
    אטלנטה מקבלת רוקי עם פוטנציאל.
    פילי מרוויחה וטרן יעיל ומנוסה שיכול לעזור בניסיון להפוך למועמדת לאליפות (המזרח) במחיר של שחקן שעוד לא דרך על הפרקט.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydf5drh7

  193. גולדן סטייט מקבלת: קרטר, כספי ושלווין מאק.
    אטלנטה מקבלת: מקיני ובחירת סיבוב שני של גולדן סטייט ב-2021.
    ממפיס מקבלת: קוק, ג'רבקו ובחירת סיבוב שני ב-2019 של דאלאס (דרך גולדן סטייט)
    הלוחמים מקבלים רכז מחליף מהטובים בליגה ועוד 2 רול-פליירס יותר יעיליםממה שיש להם שיחזקו משמעותית את הספסל.
    אטלנטה מקבלת את השחקן הצעיר יותר ביחד עם בחירה.
    ממפיס מקבלת גבוה שמסוגל לקלוע מבחוץ ובחירה.
    אנחנו מקבלים עוד טבעת לכספי.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yakysw33

  194. ממפיס מקבלת: פאו גאסול והבחירה של טורונטו ב-2019 (מוגנת טופ 20).
    סאן-אנטוניו מקבלת: כספי, טמפל, ג'מייקל גרין ושלווין מאק.
    ממפיס סוגרת מעגל עם פאו גאסול ונותנת לאחים גאסול להיות באותה קבוצה, לאחר שכבר עברו באותו טרייד לפני 11 שנים וכמובן בחירת דראפט.
    פופ מקבל ערימת שחקני רוטציה עם חוזים נוחים ונגמרים, מתוכם הוא כבר יבדוק מי שם את נשמתו בקופסא המכונה "soul box" ומפנה 16 מיליון לקיץ.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=y9w8sbqf

  195. בוסטון מקבלת: טוביאס האריס וגורטאט.
    הקליפרס מקבלת: היווארד, את הבחירה שלה בחזרה מבוסטון (כרגע מוגנת לוטרי ב-2019 ו-2020 – אם לא אז בחירת סיבוב שני ב-2022). ואת הבחירה הגבוהה מבין סקרמנטו ופילי (מוגנת טופ 1).
    בוסטון מקבלת אולסטראר על חוזה נגמר שמאפשר לה להחליט אם להשאיר אותו, לוותר עליו במקרה שיש אפשרויות יותר טובות או ללכת על סיין אנד טרייד (אולי על דיוויס בקיץ).
    הקליפרס מקבלת אולסטאר שהוביל קבוצה לפלייאוף בעבר, ויכול להשתקם בקבוצה שאין בה שאיפות אליפות עדיין, ומקבלת בחירות מעניינות בדראפט הקרוב, שהן גם נכסים לטרייד בקיץ.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaj6u7xp

    1. GM קליפרס.
      מעניין. אני אהמר על הייווארד שיחזור להיות מה שהיה למרות שזה עלול להתפוצץ לי בפנים. בכל מקרה מקבל 2 בחירות דראפט לא רעות כנראה..
      לקחתי

    2. GM בוסטון:

      קשה לי מאוד, אבל לוקח. אני לא בטוח שהיוורד יכול לחזור למה שהיה והאריס זה גיים צ'יינג'ר. אם אני יכול להשיג אותו ולהוריד את סף המשכורות שלי ככה בקיץ (יחתום מחדש על פחות כסף מהיוורד) אני עושה את זה גם במחיר של שתי בחירות. אנחנו רוצים לנצח עכשיו.

  196. בוסטון – יוסטון
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yadmpgqh
    יוסטון מקבלים: רוזייר, בראון, ביינס. שלושה שחקנים שיודעים לעשות הגנה, שניים מהם צעירים בעלי פוטנציאל די גבוה.
    בוסטון מקבלים: קאפלה. סנטר צעיר ומוכשר עם חוזה ארוך טווח. ככה גם יש תחליף להורפורד שהחוזה שלו נגמר בסוף עונה הבאה (אפשר אפילו לנסות ולשכנע אותו בסוף העונה לוותר על העונה האחרונה ולחתום על חוזה מוקטן, אבל זה כבר פחות קשור לנושא) וגם לא מתבאסים כשדייויס נשלח ללייקרס לפני הדד ליין

  197. טרייד בין דאלאס לספרס:
    דאלאס מקבלים ברין פורבס
    ספרס מקבלים דניס סמית' ג'וניור
    דאלאס מקבלים שחקן צעיר ומבטיח שהוא התאמה הרבה יותר טובה לצד לוקה . הספרס מקבלים אולי את הפרנצייז' הבא שלהם וסומכים על פופ שיוציא ממנו זהב .

    1. לדעתי יש לנו גארדים בשפע (וייט, מורי, ווקר), ואם כבר לוקחים סיכון על שחקן עם פוטנציאל עדיף שיהיה SF.

    2. GM ספרס- מסכים
      למרות שאני מסכים עם מנו, פורבס הוא שחקן פחות טוב מדניס סמית' ג'וניור.
      אין סיכוי שקיובן יסכים לזה

  198. מינסוטה מקבלת: ארון גורדון.
    אורלנדו מקבלת: וויגינס.
    שני שחקנים צעירים שיכולים עוד להתפתח עם משכורת גדולה ל-4 עונות.
    הקו הקדמי של מינסוטה, חוץ מטאונס כמובן, הוא חלש יותר, וחיזוק בו יכול להיות משמעותי.
    אצל אורלנדו המצב הוא די הפוך, כאשר עזיבה של גורדון תפנה מקום להרכבים נמוכים או לבמבה ואין ספק שוויגינס ישדרג את עמדות 2-3, שם כרגע יש רק את פורנייה.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ycjcx4vj

    1. GM אורלנדו – מתנגד. וויגינס לא הרשים אותי עד עכשיו. אני חושב שאני יכול להשיג על גורדון עסקה טובה יותר.

  199. טורונטו מקבלת: לו וויליאמס.
    הקליפרס מקבלת: סי ג'יי מיילס, בחירת סיבוב שני ב-2019 (מוגנת 31-45 – אם נמצא בטווח מבוטל) ובחירת סיבוב שני ב-2020 (מוגנת 31-50 – אם נמצא בטווח אז במקום בחירת סיבוב שני ב-2021 ללא הגנה).
    טורונטו מקבלת שדרוג משמעותי לספסל במחיר נוח.
    הקליפרס מקבלת שחקן צעיר יותר ובחוזה יותר קצר שמתאים יותר לקבוצה בראייה עתידית (גם כי רוב השחקנים החופשיים הבכירים הם גארדים), ומקבלת גם בחירה או שתיים.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=yaob8rgn

    1. GM קליפרס –
      אין סיכוי. וויליאמס הרבה הרבה יותר טוב וחתום על חוזה זול יותר וליותר זמן. עד כמה שאני אשמח לראות אותו בטורונטו שוב בחירות סיבוב שני לא הולכות לעשות את זה

  200. ניו אורלינס מקבלת: אריק בלדסו טוני סנל ת'ון מייקר והבחירת סיבוב ראשון ששיכת למילווקי הכי קרובה לא מוגנת.
    מילווקי מקבלת: ג'רו הולידיי
    כשדיוויס יעזוב ניו אורלינס יתחילו לבנות מחדש והם מקבלים את החוזה הנגמר של בלדסו. את טוני סנל שהוא שחקן רוטציה נחמד לעוד הרבה שנים. את הפוטנציאל שאולי עוד יתממש של ת'ון מייקר. ונכס לבנייה מחדש.
    מילווקי מקבלים רכז מעולה בשני צידי המגרש שאיתו לדעתי הם רשמית הקבוצה מספר 1 במזרח.
    http://www.espn.com/nba/tradeMachine?tradeId=ydh6udc6

    1. GM נ"א – הצעה מאוד מעניימת, בעיקר בזכות הבחירה של 2024.
      הבעיה היא שזה עוד 5 שנים, ועד אז ברור שלא אחזיק בתפקיד וכל הליגה תשתנה אז אני מחליט לא לייחס לכך משקל גבוה מדי.
      למה? כי רוב הסיכויים שבלדסו לא ימשיך אצלי, שמייקר לא יפרוץ, ושטוני סנל יהפוך לעצם שתקועה לי בגרון.

      לכן, אני דוחה את ההצעה בנימוס, ומסתכן בלהשאיר את הולידיי שעלול להיות פחות מבוקש בהמשך.

  201. דיברו כאן הרבה על בחירות של מילווקי – אז ככה:
    מילווקי חייבת לפיניקס בחירת סיבוב ראשון השנה (הטרייד של בלדסו). הבחירה תעבור לפיניקס רק אם היא בטווח 4-16 (כנראה שלא לפי מצבם הנוכחי).
    אם לא, הבחירה תהיה בשנה הבאה מוגנת טופ 7 (קשה להאמין שמילווקי יהיו אחת מ-7 הקבוצות הגרועות בליגה – כך שכנראה הבחירה תעבור), אבל אם בכל זאת מילווקי יהיו גרועים, אז הבחירה שלהם ב-2021 תעבור לפיניקס ללא הגנות.
    מילווקי חייבת גם לקליבלנד בחירת סיבוב ראשון, לא לפני 2021.
    אם פיניקס מקבלים את הבחירה ב-2019, שזה פחות סביר, כפי שאמרנו, אז הבחירה ב-2021 של מילווקי תעבור לקליבלנד (מוגנת טופ 14). אם הבחירה הזאת לא תעבור לקליבלנד (לא משנה אם בגלל שלא עברו שנתיים מאז שפיניקס קיבלו את הבחירה שלהם, או בגלל שמילווקי בוחרים בטופ 14) אז עוברים לבדוק את הבחירה של 2022 – אם פיניקס קיבלו את הבחירה ב-2019 או 2020 אז הבחירה של מילווקי ב-2022 תעבור לקליבלנד (מוגנת טופ 10). אם עד 2023 קליבלנד לא תקבל בחירה, אז הבחירה של מילווקי ב-2023 תעבור לקליבלנד (רק אם היא בטווח 11-24), ואם גם אז לא, אז הבחירה של מילווקי ב-2024 תעבור לקליבלנד (מוגנת טופ 8), ואם גם אז לא, אז מילווקי תעביר לקליבלנד 2 בחירות סיבוב שני – ב-2024 ו-2025.
    בכל מקרה, לקבוצה אסור להעביר בחירת סיבוב ראשון שנתיים רצוף, חוק שעבר בגלל איזה בעלים דפוק של קליבלנד בשנות ה-80, ולכן מילווקי יכולה לעשות תרגיל כמו לתת לקבוצה אפשרות להחליף בחירה, מה שלא יעזור כל עוד מילווקי תקבל בחירות נמוכות, מכיוון שיש להם את הגריק פריק, או לתת בחירות לא לפני 2024.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט