אירועי דיומא – 09.12.2018: גמר גביע הליברטדורס במדריד, גמר אליפות בריטניה בסנוקר

כדורגל

ליגת העל – מחזור 13 (סוף סיבוב ראשון) / מתן גילור:

19:00 הפועל רעננה-הפועל חיפה (ספורט 5 לייב). רעננה כבר עם 3 משחקים רצופים ללא הפסד, כולל תיקו 0:0 נגד קבוצת הצמרת מחדרה במחזור הקודם. הקבוצה במקום התשיעי עם 14 נקודות, רק נקודה ממקום בבית העליון. הפועל חיפה נקודה מתחתיה, אחרי שחזרה מפיגור בן שני שערים לתיקו 4:4 בביתה עם הפועל ב"ש.

20:15 מכבי נתניה-הפועל חדרה (ספורט 1). במחזור הקודם נתניה סיימה בתיקו 1:1 שני ברציפות, הפעם נגד בית"ר ירושלים, מה שמציב אותה במקום השמיני עם 15 נקודות. חדרה רושמת כבר 4 משחקים ללא ניצחון, מה שהוריד אותה למקום השלישי עם 21 נקודות.

גמר גביע הליברטדורס – משחק הגומלין / דוד "פאקו" סעדה:

21:30-ריבר פלייט-בוקה ג'וניורס (ספורט 2). מרוב הפעמים שהועלה הפריוויו למשחקי הגמר הזה, והם לבסוף לא התקיימו, קשה להתחייב על כך שזה יקרה הפעם, אך הסבירות שמשחק היום יתקיים גבוהה למדי. נזכיר את מאורעות הפרקים הקודמים: לאחר ה-2:2 ההפכפך בבונבונרה, מגרשה הביתי של בוקה (שאף הוא נדחה ביום אחד עקב מזג אוויר סוער), הגומלין במונומונטאל, מגרשה של ריבר, היה אמור להיערך שבועיים אחר כך. אלא שבדרך למגרש נרגם האוטובוס של שחקני בוקה ע"י כמה מאוהדי ריבר באבנים, ובנוסף גז פלפל שהוחדר לאוטובוס פגע בשניים משחקני בוקה, מה שלא איפשר להם להופיע למשחק. המשחק נדחה ליום המחרת, אך בוטל לבסוף ע"י הקונמבול (ההתאחדות הדרום אמריקנית) בלחצה של בוקה. הקונמבול החליטה לבסוף לקיים את משחק הגומלין במגרש נייטרלי, כשלבסוף הסנטיאגו ברנבאו, מגרשה הביתי של ריאל מדריד, הועמד למשימה. שתי הקבוצות מרגישות נפגעות מההחלטה: בוקה דרשה (ועדיין דורשת) לקבל ניצחון טכני עקב הפגיעה בשחקניה. ריבר טוענת שהיא נפגעת מהעברת משחקה הביתי לאצטדיון ניטרלי, מה גם שהפגיעה באוטובוס של בוקה הייתה אמורה להימנע ע"י המשטרה ולא ע"י הקבוצה (כיוון שזה לא קרה באצטדיון עצמו). בנוסף מדובר כמובן בפגיעה באוהדי הקבוצות ובאוהדי הכדורגל הדרום אמריקני כולו. משחק שהיה אמור להתקיים בארגנטינה, בעידודם הנלהב של רבבות אוהדים מקומיים, הועבר למקום מרוחק מחוץ ליבשת. מספר הכרטיסים שהוקצה לאוהדי הקבוצות מועט יחסית, וגם לא בטוח שאלו יוכלו להרשות לעצמם את הוצאות הטיסה והשהות במדריד. הטענות המוצדקות כלפי הקונמבול הן שהיא נכנעה לכסף הגדול על חשבון הנשמה של אוהדי המשחק ביבשת. העוקץ מהמשחק ירד ללא ספק. מחזיקת הגביע תיקבע היום, אך תהיה עליה כוכבית ענקית תהא התוצאה אשר תהא. אשר למשחק עצמו, אם להסתכל על שתי הקבוצות השנה, הרי שאף אחת מהן לא הרשימה במיוחד, ובמאזן ראש בראש ביניהם היתרון הוא של ריבר. הקבוצות יתייצבו למשחק בהרכבים פחות או יותר מלאים, כשריבר תחסר את החלוץ רפאל בורה המוצהב.

לה ליגה– מחזור 15 / אדר בר דוד

17:15 הואסקה – ריאל מדריד (ערוץ one). כאמור, הברנבאו יארח את המשחק המעניין של היום, כנראה של השנה, אבל את ריאל זה לא מעניין והיא רוצה להמשיך להיצמד לצמרת. למרות פתיחת העונה הנוראית של הבלאנקוס, איבוד הנקודות של ברצלונה ואתלטיקו מדריד לאורך העונה השאיר אותה במרחק סביר מהמוליכות. השתיים ניצחו אתמול והפער בין בארסה לריאל חזר ל-8 נק' אבל מאז פיטורי המאמנים אלופת אירופה נראית טוב יותר. הואסקה הקטנה מחזיקה את כל הליגה על גבה עם 7 נק בלבד והיא נראית כמועמדת מספר 1 לסיים את העונה בליגה השניה. כל תוצאה מלבד ניצחון חלק של הקבוצה של סולארי יהווה סנסציה ענקית.

כדורסל

ליגת העל – מחזור 9 / יאיר זעפרני

19:00 מכבי ראשון לציון – הפועל חולון – ממעמקי המקום האחרון בליגה ועם מאמן חדש מאחורי הקווים (גיא גודס), מכבי ראשון לציון, אכזבת העונה הבלתי מעורערת, מארחת הערב את הראשונה בטבלה, הפועל חולון. ראשון שלצד הפרידה מצביקה שרף נפרדה גם מהזרים דיוויד וויבר ומרקיז רייט תעלה למשחק עם שני זרים בלבד (חדשים טרם הוחתמו) ותצטרך לקבל הרבה מהישראלים האיכותיים שלה (קולשוב, בלייזר, אדם אריאל, איתי שגב שחוזר מפציעה, נמרוד טישמן ועמית עבו) בשביל לתת פייט לחולונים שניצחו אותם בכל חמשת משחקי הליגה האחרונים בין השתיים. חולון ניצחה שישה מתוך שבעת משחקי הליגה האחרונים שלה אבל חשוב לציין שהיכולת שלה במשחקי החוץ נמוכה משמעותית מבמשחקי הבית. מצד שני, ראשון לא רחוקה כל-כך מחולון ובהרכב החסר של היריבה, חולון במצב של חייבת לנצח.

20:45: נס ציונה – מכבי ת"א אחרי שני ניצחונות רצופים ביורוליג, חוזרת מכבי ת"א לשתי מסגרות בשבוע עם משחק מול נס ציונה, שבניגוד לצהובים עושה חיל באירופה העונה והעפילה זה מכבר לשלב השני ביורופקאפ. למכבי ת"א צפויים השבוע שלושה משחקי ליגה (משחק השלמה מול הרצליה ביום שלישי והפועל ירושלים במוצאי שבת) וגם משחק ביורוליג מול באסקוניה והם מקווים לא להסתבך מול הכתומים שכבר הקשו עליהם בעבר. נס ציונה מצידה תשחק השבוע גם מול לבסקי סופיה אבל לפני שתעשה זאת תנסה להתאושש מהיכולת החלשה שלה בליגה (ניצחון אחד בשבעת המחזורים האחרונים) מול הקבוצה שהפסידה רק פעם אחת בשבעת משחקיה. קל זה לא יהיה אבל בנס ציונה מתנחמים בכך שהם סוף כל סוף בסגל מלא עם חזרתו מפציעה של אלישי כדיר הוותיק ומקווים להפתעה שתיתן להם קצת אוויר גם בביצה המקומית.

מכללות / עידו גילרי

20:00: (15) וירג'יניה טק [1-7] – סאות' קרוליינה סטייט [8-2]

20:30: (4) וירג'יניה [0-8] – וירג'יניה קומונוולת' [2-7]

22:00: (1) גונזאגה [0-9] – (7) טנסי [1-6]

00:30: גרנד קניון [3-5] – (6) נבאדה [0-9]

 

תוצאות משחקי אתמול:

(5) מישיגן [0-10] 89 – סאות' קרוליינה [5-4] 78  הוולברינס לא עוצרים כשהפעם 28 נקודות של ג'ורדן פול היו יותר מדי לגיימקוקס. איגי בראזדייקיס הוסיף 17 משלו וג'ון טסקה 15 עם 9 כדורים חוזרים. אצל התרנגולים 18 נקודות לצד 12 ריבאונדים לכריס סילבה הגבוני  ו-16 נקודות למאיק קוצאר האסטוני.

סיטון הול [3-6] 84 – (9) קנטאקי [2-7] 83   משחק מטורף שבסופו הפיירטס גברו על הווילדקאטס. שלשה משוגעת של מיילס פאוול העלתה את סיטון הול ליתרון 3 שנייה לסיום המועד החוקי אבל קלדון ג'ונסון הצליח להשוות בשלשה מהחצי על הבאזר. בהארכה שלשה של גונסון נתנה יתרון ראשון לווילדקאטס 47 שניות לסיום רק כדי לראות את מיילס קייל קובר שלשה משלו 11 שניות לסיום שקבעה את תוצאת המשחק כשג'ונסון מחמיץ זריקה לניצחון.. עבור הפיראטים פאוול סיים עם 28 נקודות, קייל עם 17 ומקנייט עם 15. אצל המפסידים פי ג'יי וושינגטון עם 29 נקודות ו-12 ריבאונדים.

פלורידה [4-5] 59 – (10) מישיגן סטייט [2-8] 63  הגייטורס נתנו קרב צמוד אבל הספרטאנס החזיקו ביתרון לאורך כל המשחק ולא שמטו אותו גם בסיום. אקסיבייר טילמן  הוביל את שחקני  מישיגן סטייט עם 14 נקודות ו-9 ריבאונדים כשניק וורד וג'ושוע לנגפורד קולעים 13 כל אחד. בפלורידה 13 כל אחד לקוון אלן ואנדרו נמבהארד.

(21) וילאנובה [2-8] 70 – סיינט ג'וזפס [5-5] 58  האלופה לא הרשימה אך התגברה ללא יותר מדי קשיים על 22 נקודות של לאמאר קימבל עבור ההוקס. אריק פאסקאל הוביל את הווילדקאטס עם 14 נקודות, 9 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים.

סיינט בונוונצ'ר [6-4] 62 – (17) באפאלו [0-9] 80  ג'ייבון גרייבס עם 19 נקודות וג'רמי האריס עם 18 הובילו את הבולס לניצחון קל. סי ג'יי מסינבורג הוסיף 14 נקודות, 9 ריבאונדים, ו-3 חטיפות.

קלמזון [3-6] 71 – (22) מיסיסיפי סטייט [1-8] 82  הבולדוגס שלטו במשחק לכל אורכו וזכו בניצחון מול יריבה לא קלה. 28 נקודות כולל 8 מ-11 לשלוש ללאמאר פיטרס, קווינדארי וות'רספון הוסיף 20 משלו יחד עם 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים כשאריק הולמן קולע 16 נקודות. אצל הטייגרס אמיר סימס עם 23 נקודות ואלייז'ה תומאס עם 18.

(23) מרילנד [2-8] 55 – לויולה שיקאגו [5-5] 41  זה לא היה יפה במיוחד אבל הטרפינס מתאוששים עם ניצחון ברור על הראמבלרס בהנהגתו של אנתוני קאוון עם 17 נקודות.

טולסה [3-7] 47 – (16) קנזס סטייט [2-6] 46  ניצחון מפתיע של הגולדן הוריקן במשחק כואב לעיניים. אקסייביר סניד קלע 13 נקודות והוריד 10 ריבאונדים עבור הווילדקאטס אבל זה לא הספיק כשהקבוצה כולה קולעת ב-30% מהשדה ומאבדת 16 כדורים. את טולסה הוביל קוראן סקוט עם 14 נקודות.

סאות' קרוליינה אפסטייט [8-2] 60 – (25) פורמן [0-10] 74  הפלדינס גמגמו במחצית הראשונה אבל 20 נקודות של ג'ורדן ליונס ו-15 של נואה גרלי הבטיחו את המשך הרומן של הסינדרלה הקטנה עם דירוג AP25 בעוד שבוע.

מארקט [2-8] 74 – (12) וויסקונסין [2-8] 69  ערב עצון של איתן האפ לא הספיק לבאדג'רס שנכנעו בסוף בהארכה לגולדן איגלס. האפ קלע 34 נקודות ב16 מ-21 השדה, הוריד 11 ריבאונדים מסר 4 אססיטים וחף שלוש פעמים. לרוע מזלו הוא לא קיבל מספיק עזרה מחבריו לקבוצה שקלעו 11 סלי שדה בלבד קולע 5 מ-24 מחוץ לקשת. עבור המנצחת מרכוס הווארד קלע 27 נקודות אבל באחוזים נוראים (7 מ-29) כשהאחים ג'ואי וסאם האוזר קולעים 15 ו-13 בהתאמה.

(3) דיוק [1-9] 91 – ייל [3-4] 58 החנונים של ייל היוו מטרד חולף עבור השלישיה של דיוק שעשתה ערב עגול: בארט (30 נקודות), וויליאמסון (20) ורדיש (10).

(24) נברסקה [2-8] 94 – קרייטון [3-6] 75  זה היה קל מהצפוי עבור הקורנהאסרקס כשכל החמישייה רושמת ספרות כפולות בנקודות. ג'יימס פאלמר הוביל עם 30 (6 מ-7 לשלוש), תומאס אלן עם 18 ואייזאה רובי עם 15. אצל הבלוג'ייס 23 נקודות ב7מ-10 מחוץ לקשת למיץ' באלוק.

קונטיקט [3-7] 71 – (11) פלורידה סטייט [1-8] 79  מול עיניהם של בוגריה האלופים – קמבה ווקר וג'רמי לאנב לא הצליחו ההאסקיז לגבור על היריבה החזקה. טרנס מאן קלע 20 והוריד 9 ריבאונדים עבור הסמינולס כשהוא נעזר ב-16 של ניקולס ו-15 של קאבנגלה מהספסל. בשורות ההאסקיז בלט אלטריק גילברט עם 24 נקודות ו-5 חטיפות.

(2) קנזס [0-8] 63 – ניו מקסיקו סטייט [2-7] 60  המדורגת שניייה נאלצה להזיע מול האגיז אבל דדריק לוסון עם 20 נקודות ו-10 כדורים חוזרים דאג לשמור על מאזן נקי של הג'ייהוקס.

(8) אובורן [1-8] 82 – דייטון [4-5] 72  מחצית ראשונה חזקה של הטייגרס הספיקה כדי לעמוד בניסיונות הקאמבק של הפליירס בשנייה. משחק ענק של ברייס בראון שצלף 34 נקודות שיחד עם 20 של ג'רד הארפר הספיקו בהחלט.

 

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות בריטניה – הגמר

*המלצת צפייה* 15:00, 21:00: רוני אוסליבן-מארק אלן (סשן ראשון ביורוספורט 2 ואח"כ יורוספורט, סשן שני ביורוספורט)

חצי הגמר הראשון אתמול בין רוני אוסליבן לטום פורד הלך כצפוי בקלות לאוסליבן. רוקט רוני לא נאלץ להתאמץ מדי כדי לנצח, לאחר שיריבו הזוטר העניק לו במתנה לא מעט פריימים עם טעויות לא מחוייבות המציאות. המשחק השני בין מארק אלן לסטיוארט בינגהאם הניב לנו מותחן כהלכתו בין שני השחקנים המצויינים האלו. המשחק היה בהתחלה בשליטתו של בינגהאם, אלא שטעות חסרת מזל של אלוף העולם לשעבר מנעה ממנו את ההגעה למרחק של פריים אחד מהניצחון. הצפון אירי הצליח לשנות את המומנטום במשחק לטובתו, עד לפריים מכריע. בפריים המכריע היה זה שוב אלן שהצליח לשמור על קור הרוח ולהכריע את אחד המשחקים הטובים של האליפות.

הגמר היום בין רוני אוסליבן למארק אלן (בפורמט הטוב מ-19) צפוי להיות חגיגה התקפית איכותית. רוקט רוני נדמה כמשחק בהילוך שני רוב הטורניר (יחסית למה שאנו רגילים ממנו כמובן), אולי כי הוא לא באמת נתקל ביריבים בעלי שיעור קומה – עד לגמר היום. אלן לעומתו נאלץ לעבור את רוברטסון, מגווייר ובינגהאם, כשבחלק מהמשחקים נאלץ לגייס את כל קור הרוח שלו על מנת להכריע את היריבים האיכותיים. אוסליבן הוא השחקן המעוטר ביותר בענף, שההגעה ליום הולדתו ה-43 (במהלך הטורניר) לא עושה רושם של מאיטה את השחקן המופלא הזה – הוא כבר אוחז בשני תארים העונה, וניצחון היום יעניק לו שיא של שבע זכיות בתואר היוקרתי. אלן לעומתו, למרות יכולתו המוכחת, נדד במדבר לאורך שנים, עד ששבר את הקרח עם הזכייה במאסטרס בשנה שעברה. באותו הטורניר הוא עבר את רוקט רוני בתוצאה המדהימה 8:1 (המפגש האחרון בין השניים), ומאז הזכייה הוסיף עוד טורניר לחגורה. כך שאנו צפויים היום למשחק אדיר בין שניים מהשחקנים הטובים בענף, בטורניר הטריפל קראון הראשון של העונה – משחק שלאף חובב של הענף אסור להחמיץ.

.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. אז מה ההבדל בין מכבי תל אביב של שנה שעברה לזו של השנה?
    שני הבדלים: 1. הפועל ב"ש, 2 מאמן שיודע לא להיות חבר של השחקנים. ויש עוד משהו, אינגנדיס חזר לעניינים.
    מאמן טוב לא צריך להיות סחבק של השחקנים, ב"ש לא יכולה להפסיד ולתת פייט למכבי שהיתה עם חומר שחקנים טוב יותר בשנים האחרונות אבל בלי אש בעיניים כמו שיש להם עכשיו אחרי 3 שנים בלי אליפות. הליגה נראית עכשיו אחרי החצי גמורה לגמרי.

  2. תודה רבה אשר לכוכבים בקלאסיקו
    אז אולי זה נכון .
    אבל אם ריבר תזכה הכוכביות תהיה קטנה בהרבה לדעתי .
    שכן זכייה של בוקה אחרי שהמשחק הוזז ממגרשה של ריבר תהיה שערורייתית במיוחד .

    בלי קשר זה אחד המשחקים הגדולים ביותר בהיסטוריה ואולי הגדול שבהם .
    בהם מגיעות 2 קבוצות יריבות על למשחק הגמר של הטורניר הכי חשוב שבהם יכולות לשחק .
    באירופה נזכיר
    ברצלונה וריאל לא נפגשו אף פעם בגמר אלופות (פעמיים בחצי הגמר במפגש כפול ב 02 ריאל עלתה וזכתה בגביע ו ב 2011 ברצלונה ניצחה עלתה וזכתה בגביע).

    מילאן ואינטר נפגשו אף הם בחצי גמר 03.
    היו גמרים של יריביות אך פחות חזקות.
    כמו
    מילאן -יובה בגמר 03
    או צ'לסי- יונייטד בגמר 08
    או מינכן-דורטמנד בגמר 2013
    היה גם גמר דרבי של ריאל אתלטיקו (פעמיים )
    וזו חתיכת יריבות אבל אם תשאלו אוהד ממוצע של ריאל היריבה סה הידיעה זו ברצלונה.

    לכן גמר כמו ריבר ובוקה טרם היה בטח עם אירועי המשחק שבוטל זו חתיכת יריבות.
    אני מניח שיהיה כדורגל אגרסיבי מאד שכתוב עליו 0-0
    כמדומני שבתיקו ב 90 דקות הולכים ישר לפנדלים ולא להארכה

    1. אהרון, קראתי באיחור את המאמר שלך על הענקת כדור הזהב למודריץ'. נהניתי מאוד מהסקירה ההיסטורית על שנים עברו ועל הפרמטרים השונים להענקת הפרס.
      יישר כוח.

  3. כדורגל ישראלי זה למזוכיסטים בלבד.
    בכדורסל מכבי ת"א התחילה בטורקיה ביום חמישי מסע של 5 משחקים ב10 ימים.

  4. לגבי הליברטדורס, שתי הקבוצות צודקות.

    אמנם ריבר נפגעת שהיא לא מארחת את הגמר באצטדיונה הביתי ובוקה כן, אבל הם צריכים לשמוח שהם לא קיבלו ניצחון טכני.

    לדעתי דרך אגב, היה צריך לבטל את תוצאת המשחק הראשון (מה שלא קרה)ולעשות גמר באצטדיון ניטרלי (שאת זה עושים).
    בכל אופן יהיה משחק אש.

    1. מעשית זה בדיוק מה שקורה. ברגע שהמשחק הראשון הסתיים בתיקו, המשחק השני הוא זה שלמעשה מכריע. אין משמעות לשערי החוץ, כך שכל תיקו יוביל להארכה ולפנדלים.

  5. ספח ממה שכתבתי אתמול בנוגע לשחיתות.
    הנה קישור לאירוע ידוע מעציב/מבדר ומה לא עוד.
    נשיא ההתאחדות הברזילאית ז'וזה מארין גונב מדליה בטכס סיום של טורניר נערים.
    https://www.youtube.com/watch?v=IVZbulmbsc4

    קישור למאמר משנת 2010 שמצביע על ההבדל התהומי בין התרבות הדרום אמריקאית לאירופאית: נא להירגע, לקחת ויאגרה ולקרוא: אלימות, שפעת חזירים, טעויות בספירות שחקנים ועוד אירועים ביזאריים.
    http://sports.walla.co.il/?w=//1671916

    1. המשך:
      היום, אחרי אלפיים שנה יתקיים משחק הגמר בטורניר הקופה ליברטדורס. השנה הטורניר נמשך הרבה מעבר לפרק הזמן המקובל והוא משוחק במקביל לטורניר הקופה סודאמריקנה. היו הפסקות גדולות עקב טורניר גביע העולם ולוח משחקים שנמרח ונמרח. זו גם הסיבה לדחייה ביום של משחק הגמר הראשון. בפרק זמן זה של השנה יורדים גשמים עזים ולא ניתן היה לקיים את המשחק במועד.

      בעבר שני הטורנירים הללו שוחקו בנפרד. קודם הסודאמריקנה ולאחר מכן הליברטדורס ואז לוח הזמנים היה ממש אכזרי כי הקבוצות נאלצו לשחק במקביל גם בליגה וגם במפעלי גביע מקומיים ועוד (בברזיל, לדוגמה יש לפני התחלת הליגה (ברזילראו) טורנירים של המדינות המקומיות וגביעים שונים.. היות והנסיעות בדרום אמריקה ארוכות והתקציב של הקבוצות נמוך בהשוואה לעמיתותיהן באירופה, נהוג להתפשר ולוותר או על הליגה או על הליברטדורס ולעשות רוטציות גדולות. כלומר לשחק עם שתי קבוצות כמעט שונות בהתאם למצב.

      הטורניר מתקיים החל משנת 1960 ותמיד היו שני משחקי גמר.
      הקופה סודאמריקנה מתקיים משנת 1992. כל פעם משנים את הפורמט. בשבוע שעבר התקיים משחק הגמר הראשון בין אתלטיקו ג'וניור הקולומביאנית לבין אתלטיקו פאראננסה הברזילאית. התוצאה 1:1 ומשחק הגומלין השבוע בלילה בין יום רביעי ליום חמישי.

      https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Copa_Libertadores_finals
      רשימת הגמרים. שימו לב שאף פעם לא הגיעו למשחק הגמר שתי קבוצות מאותה מדינה.
      בעבר, אם הגיעו שתי קבוצות מאותה מדינה לשלב חצי הגמר אז הן היו חייבות לשחק בינן לבין עצמן על מנת שבגמר תופענה קבוצות ממדינות שונות.

      תמיד הייתה המסורת של משחקי בית וחוץ במשחק הגמר ולכן זה היה טורניר של הקבוצות והקהל הביתי שיכל לצפות בקבוצתו האהודה במגרש הביתי ולא בפורמט של משחק אחד בלבד. גם בטורניר אליפות אפריקה לקבוצות יש שני משחקי גמר.

      הטורניר הזה הוא לא "קשיח" המבנה וישנם שינויים תכופים בדרך שבו הוא מתנהל.
      לדוגמה. כאשר ריבר זכתה בטורניר בשנת 2015 היא שחקה במשחק הגמר נגד אונאל ממקסיקו. הפעם אין שערי חוץ אבל בעבר בחלק מהשנים התקיים הנוהל הזה.

      החל מהשנה הבאה משחק גמר אחד בלבד במגרש שנקבע מראש (כמו באירופה). הכסף הגדול יחסית של חסויות מסחריות נכנס לטורניר. יש לשיטה הזו חיסרון גדול אחד והוא האוהדים של הקבוצות. רבים מהם בעלי אמצעים נמוכים יחסית ונסיעה למקומות מרוחקים היא מעל ליכולתם.

      ועוד כמה מילים על המשחק הערב.
      כאשר העבירו את המשחק למדריד השיקול היה כלכלי. הרווח מהמשחק צפוי להיות מעל ארבעים מיליון דולר. סכום דימיוני במונחים דרום אמריקאים. חלקו יגיע לכיסים של אנשים וגופים פרטיים וימצא את דרכו למקלטי מס (ראו הקישורים לשחיתות שהובאו קודם).

      ארבעת משחקי חצי הגמר ומשחק הגמר הראשון היו ברמה גבוהה מאד. מתח, מחלוקות בנוגע לשיפוט ומהפכים. אין הבדלי רמות גדולים כמו באירופה והתוצאות צמודות. אז נקווה שהסיום ימשיך את הקו הזה. אבל, אין לצפות לכך שהמשחק יהיה דומה למה שמשוחק באירופה. מדובר בסגנון ובאופן משחק שונים.

      למרות שריבר ניצחה את בוקה בשני המשחקים האחרונים בין הקבוצות בתוצאה 2:0 ושיחקה טוב יותר מבוקה במשחק הראשון היא לא פייבוריטית ברורה. איך נכתב פעמים רבות "לסופר קלאסיקו חוקים משלו".

      שתי הקבוצות מגיעות בהרכבים מלאים וכאשר השחקנים יעלו על המגרש הם ייתנו את הכל על המגרש.

      מאמן ריבר מרסלו גז'ארדו מצוי בעונש הרחקה ולא יוכל להיות נוכח במגרש על הספסל. נראה שהוא יכול להיות במגרש באחד מן היציעים. פרט פיקטי הוא שכאשר עוזר המאמן של גז'ארדו ששמו מתיאס ביסקיי אימן את הקבוצה, היא מעולם לא הפסידה.

  6. אחרי ההפסקה ובסוף הסשן זה כבר 6:2 לרוקט רוני. לא מעט אחרי יותר מדי טעויות של אלן שרוני מתנפל עליהם כמו טורף. לא רואה איך הוא מפסיד את זה עכשיו.

  7. סאות גקרולינה אפסטייט נגד פורמן היה משחק בין שתי אוניברסיטאות במרחק 10 דקות, ו-20 דקות נסיעה מביתי. עולם קטן.

  8. מחצית עכשיו.
    בניגוד למשחק הקודם, המשחק הזה נפתח לא טוב. רואים את המתח הרב של השחקנים שנראים כמו עם משקולות על הרגליים. מסירות לא מדוייקות. אין הזדמנויות כמעט.
    ריבר מחזיקה יותר בכדור אבל לא מגיעה לאף הזדמנות מול שוערה של בוקה אנדרדה.
    בוקה הגיעה לשתי הזדמנויות על ידי פבלו פרז שלא הצליח להבקיע..
    בערך החל מהדקה השלושים נראה שהשחקנים השתחררו מהמתח.
    בערך בדקה ה-43 מסירה גדולה של נהיטן ננדס לדריו בנדטו שהגיע למצב מול ארמאני ולא נכשל.
    בנדטו, שחזר מפציעה ארוכה והחמיץ את המונדיאל הבקיע בשני משחקי חצי הגמר נגד פלמיירס שני שלושה שערים ועכשיו עוד אחד בגמר.
    אבל, צריך לזכור שזוהי רק מחצית והכל פתוח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט