איזון חוזר – לקראת מחזור 9 ב- NFL / פריים-טיים זק

 

זוכרים שבתחילת העונה כל הפרשנים דיברו על כמה ה- NFC חזק, עמוק ומשופע בקבוצות חזקות שיתנו קרב איתנים על כל מקום בפלייאוף בעוד ה – AFC חלש ומלבד הפטריוטס והסטילרס אין בו אף קבוצה שיכולה לתת קרב למעצמות ה- NFC? ובכן, עכשיו כשעברה בערך מחצית העונה, מעניין לראות שהתמונה הרבה יותר מאוזנת – נכון לסוף מחזור 8, בשני הקונפרנסים יש אותו מספר קבוצות (8) עם מאזן שלילי, אותו מספר נמושות (קבוצות עם 2 נצחונות או פחות – 3 בכל קונפרנס), לאחר 34 משחקים בין קבוצות מה-AFC  וה- NFC (מתוך 64 שיהיו במהלך העונה) המאזן הוא 18- 16 לטובת ה-NFC – ממש לא חד צדדי. גם בדרוג העצמה שפירסמתי בשבוע שעבר יש 5 קבוצות מה- AFC בין 10 הקבוצות החזקות בליגה, וכך גם בדירוגים של מרבית הפרשנים האמריקאים.

זה שוב מראה לנו עד כמה הליגה הזו לא צפויה ומרתקת – מי היה יכול לחזות שהצ'יפס יהיו כל כך טובים? או שהצ'ארג'רס יהיו, בניגוד להרגלם, יציבים ויאבדו את הלוזריות המסורתית? או לחילופין, לחזות את הקשיים של האיגלס והקריסה של הג'יאנטס? וזה עוד לפני שדיברנו על האימפקט של הפציעות שחיסלו את העונה של הפאלקונס והניינרס, וחיבלו גם בעונה של הפאקרס. בכל מקרה, לכדור האליפטי יש מסלול משלו ובניגוד לכל הציפיות יגיעו כנראה לפלייאוף שש קבוצות חזקות מכל אחד מהקונפרנסים והמסלול של בריידי חזרה לסופרבול יהיה יותר קשה משצפו תחילה (ושל גוף/בריס/רוג'רס אולי קל יותר…).

השבוע מצפים לנו כמה וכמה משחקים מרתקים במיוחד ובהם בולט מה שכנראה יהיה "משחק העונה" של ה-  NFC (בדומה למשחק העונה של ה-AFC  בין הפטריוטס לצ'יפס שהיה בשבוע 6) שעשוי להכריע את גורל הביתיות בגמר הקונפרנס בינואר. חוץ ממנו יש לנו מוקדם יותר באותו ערב קרב עצום בין שתי יריבות מרות שיהיה מאד משמעותי בתמונת ה – AFC צפון הסבוך ומאוחר בלילה מאבק מרתק בין שני קוורטרבקים שללא ספק יגיעו לשורה הראשונה בהיכל התהילה עם פרישתם – בריידי ורוג'רס. הכינו את הבירות והפופקורן…

ועוד לפני הפופקורן – גם בשבוע 8 השיג הח"מ מאזן הימורים מוצלח של 10- 3, מה שמביא את התוצאה השנתית שלי עד כה ל- 74- 38. נקווה שגם עבורי, המחצית השניה של העונה תהיה טובה לפחות כמו הראשונה.

בחמישי בלילה התקיים "הדרבי של המפרץ" בין שתי הקבוצות מצפון קליפורניה, אבל בניגוד לתקוות מתחילת העונה זה קרה אחרי ששתי הקבוצות הציגו יכולת עלובה עד כה וסיימו למעשה את העונה די מזמן. עם זאת, מסתבר שגם בתחתית הליגה יש הבדל בין קבוצה לא טובה לבין קבוצה איומה – תוצאת המשחק היתה סן פרנסיסקו 49 (2- 7) – אוקלנד ריידרס (1- 7) 34- 3. כמו שהתוצאה מראה בבירור, המשחק התקיים במעמד צד אחד כאשר אחרי שער שדה של אוקלנד, סן פרנסיסקו השיגו 34 נקודות רצופות והפכו את המחצית השנייה לגארבג' טיים ארוך ולא נעים לצפיה. הק"ב השלישי של הניינרס ניק מולנס (שקיבל את התפקיד אחרי הפציעה של סי. ג'יי בת'ארד) נתן הופעת בכורה מהחלומות מול האין-הגנה של אוקלנד והשיג מספרים יפים של 16 מ-22 ל-262 יארד ו-3 ט"ד עם רייטינג של 152 (!) – כרגע הוא מוביל את טבלת הרייטינג של הליגה… בשבוע הבא הוא יפגוש את הג'יאנטס האומללים כך שיש לו סיכוי להמשיך את הפתיחה החלומית שלו ולרחף עוד קצת על ענן לפני שהוא מתרסק אל קרקע המציאות של הליגה. אצל הריידרס החושך הולך ומעמיק ואין לדעת מה עוד יקרה בקבוצה הזו השנה ומי יישאר שם לקראת השנה הבאה (כולל התחלה של דיבורים על פיטורים של גרודן עצמו). מה שבטוח, השנה לא תהיה לאוהדים המסכנים שום סיבה להגיע לאיצטדיון הישן באוקלנד.

זמני כל המשחקים לפי שעון ישראל. שימו לב שהשבוע ארה"ב חזרה גם היא לשעון חורף והמשחקים מתקיימים במועדים הרגילים לפי שעוננו.

אגב – השבוע לא פורסם לו"ז משחקים ב- METV וניתן פרסום חלקי בלבד (משחק 1) בספורט5 – דבר שמראה שוב את רמת הזלזול בנו כצופים. קורא/ים שיודע/ים אילו משחקים משודרים – אשמח לעדכון בתגובות. תודה מראש.

מקום בצמרת – משחקי השבוע (לשריין ביומן!)

  1. בולטימור רייבנס (4- 4) מול פיטסבורג סטילרס (4- 2- 1) (בולטימור, ראשון ב-20:00)

כמה דם רע ויריבות בין שתי הקבוצות האלה, ששולטות כבר כמעט שני עשורים בבית ה – AFC צפון! כל משחק בין הקבוצות הללו הוא קרב עקוב מדם והפעם נוספת למתיחות הקבועה גם הגורליות של המשחק הזה עבור העונה של שתי הקבוצות. המשחק קריטי במיוחד עבור בולטימור שאחרי שני הפסדים רצופים לקבוצות חזקות (ניו אורלינס וקרולינה) לא יכולה להרשות לעצמה להפסיד שוב ולרדת למאזן שלילי, ועוד מול מובילת הבית. בניגוד להפסד מול ניו אורלינס שבו הפגינה יכולת טובה, מול קרולינה שיחקה הקבוצה רע בשני צידי המגרש (כולל ההגנה שהיתה עד אז הטובה בליגה) והיא צריכה למצוא את הדרך לתקן את הדרוש ולחזור למסלול. פלאקו צריך לנצל את הגנת המסירה החלשה של פיטסבורג (מקום 23 בליגה), לחזור ליעילות שאפיינה אותו בתחילת העונה ולהימנע מאיבודים מיותרים (אחרי שני יירוטים בשבוע שעבר). גם ההגנה שנתנה לניוטון מרחב לא אופייני, צריכה לנסות להגביל את רותליסברגר ולא לתת לו למצוא את התופסים המעולים שלו בעומק. פיטסבורג מגיעה בתנופה אחרי הניצחון היפה על קליבלנד (חלק מרצף של 3 נצחונות רצופים) ויודעת שניצחון חוץ במשחק הזה יכול לבסס את מעמדה בראשות הבית. ג'ימס קונר כנראה לא ישיג השבוע (כמעט) 150 יארד בריצה  כמו מול קליבלנד – הגנת בולטימור הקשוחה לא תאפשר זאת, אי לכך, העומס יהיה (שוב) על ביג בן שיצטרך יכולת שיא ושחרור כדור מהיר מול הפאס-ראש של טרל סאגס ושות' (תוך שהוא נעזר בקו ההתקפה המצוין שלו שהוא הטוב בליגה בהגנה על הק"ב) כדי להשיג מספיק נקודות שיפצו על החולשה היחסית של הגנת הסטילרס.

ההימור שלי – קו ההתקפה של פיטסבורג יצליח לנטרל את הגנת בולטימור ולאפשר לרותליסברגר להשיג מספיק נקודות כדי לברוח לפלאקו ולהשיג ניצחון חוץ חשוב מאד.

ג'ו פלאקו – יצליח לחזור ליעילות של תחילת העונה?
  1. ניו אורלינס סיינטס (6- 1) מול לוס אנג'לס ראמס (8- 0) (ניו אורלינס, ראשון ב-23:25)

משחק השבוע בין שתי הקבוצות הטובות ב – NFC ואולי בכל הליגה. ניו אורלינס מקווה לנצח באולמה הביתי ולפתוח מחדש את הקרב על הביתיות לכל אורך הפלייאוף. היא מגיעה במומנטום מצוין אחרי שישה נצחונות רצופים ויכולת שרק משתפרת ממשחק למשחק. עם חזרתו של מארק אינגרם, בריס כבר לא צריך לנצח משחקים עם יכולת פנומנלית וכמות יארדים מטורפת כמו בתחילת העונה. הוא "רק" מפגין יעילות קלינית, משלים אחוז בלתי נתפס מהמסירות שלו (78% בשבוע שעבר – גם אם למרחקים קצרים יותר) ונותן לאינגרם וקמארה לעשות את מרבית העבודה. גם ההגנה משתפרת (מקום שני נגד הריצה! לטוד גרלי לא יהיו חיים קלים השבוע…) וקיבלה חיזוק בעמדת הקורנרבק מספר 2 (בנוסף למרשון לטימור המצוין) עם איליי אפל שהגיע מהג'יאנטס. אפל ולטימור יצטרכו להפגין את כל יכולתם מול קבוצת התופסים המצוינת של הראמס שיש לה את ממוצע היארדים למסירה הטוב בליגה (14.2 יארד). מן הצד השני נקודת התורפה של הגנת הראמס משופעת הכוכבים היא דווקא נגד הריצה (מדורגת 25 בליגה!) ולכן כדי להמנע מהפאס-ראש הקטלני של אהרון דונלד וחבריו נראה כנראה עוד יותר מהלכי ריצה של הסיינטס ומעט מאד מסירות של בריס. ההתקפה המגוונת של הראמס תנסה לשים מוקדם נקודות על הלוח ולא להיקלע לפיגור מוקדם כמו מול הפאקרס השבוע – אם יצליחו לעשות זאת יש להם סיכוי טוב לשמור על המאזן המושלם שלהם. המשחק יהיה כנראה צמוד מאד ויתכן שמהלך של ספיישל-טים או טריק פליי של אחד משני המאמנים (פייטון ומקוויי שנחשבים בין היצירתיים והנועזים בליגה) יכריע את המשחק.

ההימור שלי – במשחק כל כך שקול, הגורמים המכריעים בדרך כלל הם הביתיות והניסיון, ושניהם עומדים לצידה של ניו אורלינס. ניצחון קשה לסיינטס שינחילו הפסד ראשון לראמס.

טוד גרלי – האם ייעצר השבוע ע"י הגנת הסיינטס?
  1. ניו אינגלנד פטריוטס (6- 2) מול גרין ביי פאקרס (3- 3- 1) (פוקסבורו, שני ב- 03:20, ספורט5)

מסכן ארון רוג'רס… אחרי משחק קשה בלוס אנג'לס מול הראמס בו ראה סיכוי לניצחון מתנדף בגלל טעות קשה של טיי מונטגומרי (שבתגובה הולמת נשלח בטרייד לרייבנס), הוא מקבל השבוע משחק חוץ שני ברציפות והפעם מול הפטריוטס בפוקסבורו. השיבוץ האכזרי מוצא את הפאקרס בנקודה מאד קריטית בעונה והפסד נוסף יכול לדחוק אותם מחוץ לתמונת הפלייאוף, בהתחשב בעובדה שהם משחקים בבית קשה עם שיקגו ומינסוטה ונמצאת כרגע רק במקום השלישי בבית. רוג'רס נראה מצוין ובריא בלוס אנג'לס וזה תמיד סימן טוב עבור גרין ביי. המבחן הגדול יהיה של ההגנה, אשר נראתה טוב מול הראמס ותצטרך להחזיק מעמד השבוע מול ההתקפה המפחידה של הפטריוטס. בלי קלינטון-דיקס שנשלח במהלך תמוה משהו בטרייד השבוע, יצטרך הקורנרבק הרוקי ג'איר אלכסנדר שהצטיין במשחק הקודם לעבוד קשה במיוחד. זה לבדו לא יספיק כי בריידי יודע לחלק את המסירות שלו בין הרבה יעדים ולכן חשוב מאד שבלייק מרטינז וקו ההגנה יפעילו לחץ על בריידי לאורך כל המשחק, כפי שעשו מול גוף. ניו אינגלנד מגיעה אחרי חמישה נצחונות רצופים שהבטיחו לה בפועל את ראשות בית ה- AFC מזרח. ההתקפה נראית מצוין אחרי שובו של אדלמן והגעתו של גורדון, כשהרוקי המצוין סוני מישל נותן מימד ריצה חשוב. ההגנה שלהם מאפשרת ליריבות הרבה יארדים אבל היא תוקפנית מאד וכופה הרבה איבודי כדור (11 יירוטים – שניה בליגה, ובנוסף גם 5 פאמבלים) כך שהתקפת גרין ביי שאיבדה לא מעט כדורים (9 פאמבלים עד כה – רביעית בליגה) תצטרך להיות זהירה מהרגיל.

ההימור שלי – משחק מאד קשה לניחוש, עם התקפות שייצרו הרבה נקודות ושני ק"ב שיודעים לייצר דרייב מנצח בסוף המשחק – השאלה למי מהם ייגמר הזמן…בריידי בבית ורוג'רס משחק שבוע שני בחוץ ובסופו של דבר זה מה שיכריע את המשחק לטובת הפטריוטס.

ג'איר אלקסנדר והסקונדרי של הפאקרס – יעמדו בכבוד מול בריידי ושות'?

כמו כן דורגו – מוקדי עניין נוספים (לראות, אם יש זמן פנוי)

  1. וושינגטון רדסקינס (5–2) מול אטלנטה פאלקונס (3–4) (וושינגטון, ראשון ב– 20:00)

קרב הרבה יותר שקול מכפי שהמאזנים של שתי הקבוצות מרמזים. אטלנטה חוזרת משבוע החופש, עוד חולמת על סיכוי להגיע לפלייאוף והמשחק הזה הוא (עוד) משחק הזדמנות אחרונה להמשיך במרוץ. הקבוצה תקווה שהמנוחה עשתה טוב לשחקנים שעומדים תחת עומס עצום בגלל כמות הפצועים הגדולה. מאט ראיין ממשיך לעשות קסמים ובעזרתו חוליו ג'ונס, קלווין רידלי וחבריהם תפסו את כמות היארדים השניה בליגה אבל העדר משחק הריצה (הקבוצה במקום 31 בליגה בתחום זה!)  וההגנה המחוררת שגם היא – כמו התקפת הריצה החלשה –  נובעת במידה רבה מפציעות של שחקני מפתח, מקשות מאד על הקבוצה. עדיין, אחרי פתיחה מזעזעת הקבוצה רשמה שני נצחונות לפני שבוע החופש ותקווה להמשיך בקו העליה ואולי לחזור לתמונת בית ה – NFC דרום , למרות שקרולינה ובעיקר ניו אורלינס כבר פתחו ממנה פער משמעותי. וושינגטון היא אולי תמונת ראי של אטלנטה – קבוצה מאוזנת וסולידית שמסתמכת על משחק ריצה (עם אדריאן פיטרסון המצוין) ומשחק מסירות לטווחים קצרים (אין מי שטוב בתחום זה בליגה מאלקס סמית)  – סגנון שמאפשר כמות קטנה מאד של איבודים (רק 2 יירוטים בשבעה משחקים – מקום שני בליגה, יחד עם אטלנטה). גם ההגנה סולידית ולמרות חולשה מסוימת מול משחק הריצה, לא מאפשרת מהלכים גדולים. בבית ה – NFC מזרח החלש זה מספיק להם כדי להוליך בבטחה. וושינגטון תשאף להכתיב קצב איטי, דרייבים ארוכים ותוצאה נמוכה בעוד אטלנטה תנסה לייצר מהלכי מסירה גדולים שיתנו לה הרבה נקודות.

ההימור שלי – מאט ראיין יצליח להפעיל את הרצים שלו היטב ולהשיג הרבה נקודות מול הגנת וושינגטון וסמית לא יצליח להדביק אותו. ניצחון חוץ לאטלנטה שיחזיר אותה למאזן חצוי.

חוליו ג'ונס – יצבור מספיק יארדים כדי לנצח את וושינגטון?
  1. סיאטל סיהוקס (4– 3) מול לוס אנג'לס צ'רג'רס (5 -2) (סיאטל, ראשון 23:05)

שתי קבוצות עם שאיפות פלייאוף משמעותיות אבל ככל הנראה לא יהיו אלופות הבתים שלהם וינסו להיכנס לחגיגה דרך הוילד-קארד. שתיהן מפתיעות לטובה יחסית לציפיות מהן בתחילת העונה. לסיאטל צפו התרסקות מוחלטת (בעיקר של ההגנה) אחרי גל העזיבות אבל הצוות של פיט קארול נותן עבודת אימון מצוינת בתחום זה והסגל הצעיר ונטול הכוכבים מייצר את ההגנה שלפי דרוג  DVOA נמצאת במקום השני (!) בטיבו בליגה, עם איזון מצוין בין הגנה נגד מסירה ונגד ריצה. ראסל ווילסון מצליח להתגבר על (העדר) קו ההתקפה שלו, רץ לכל עבר, מייצר רייטינג מצוין ומצליח לנצח  – בחמשת המחזורים האחרונים הקבוצה ניצחה ארבעה משחקים וצברה רק הפסד צמוד אחד מול הראמס. הקבוצה כבר לא תדביק את הראמס בבית ה- NFC  מערב אבל עם שלושה ניצחונות בטוחים במשחקים שנותרו להם מול הניינרס והקרדינלס הם יכולים לקוות לגרד עוד 2-3 ניצחונות בשאר המשחקים ולהגיע לפלייאוף. גם הצ'ארג'רס נותנים עונה מצוינת שעוברת בשקט בגלל הדהירה של הצ'יפס בבית ה – AFC  מערב. ריברס נותן את אחת העונות הטובות בקריירה והתקפת המסירה מדורגת שניה רק אחרי הצ'יפס. ההגנה לא מצטיינת אבל ממוקמת במקום טוב באמצע מה שמספיק להתקפה כדי לרשום כבר ארבעה ניצחונות רצופים. לוס אנג'לס חוזרת משבוע החופש ומקווה להתגבר על ההגנה של סיאטל, להמשיך בריצה אחרי הצ'יפס ולקוות למעידה שלהם כדי לתפוס את ראשות הבית. בכל מקרה המסלול שלהם לוילד קארד נראה די בטוח.

ההימור שלי – ההגנה של הצ'ארג'רס לא מפעילה כמעט לחץ על הק"ב היריב ווילסון יוכל לעבוד בשקט ולהפגין משחק גדול. ההגנה של סיאטל תצליח יותר בבית מול ריברס. ניצחון לסיהוקס.

ראסל ווילסון – ינצל את הזמן בפוקט כדי למוטט את הגנת הצ'ארג'רס?

בפינה לשיפוטכם – יתר המשחקים (למטיבי לכת / אוהדים שרופים)

באפלו בילס (2- 5) מול שיקגו ברס (4- 3) (בפאלו, ראשון ב- 20:00) –  שיקגו עומדת במפתיע בראש ה – NFC צפון אבל המצב של הבית צפוף וסבוך כך שהיא לא יכולה להוריד את הרגל מהדוושה. המשחק בבאפלו הוא הזדמנות נוחה לשמור על ראשות הבית עוד שבוע ואולי גם להגדיל את הפער בצמרת. ההגנה הטובה בליגה תפגוש את ההתקפה הגרועה בליגה וכנראה תשמור אותה על מספר נמוך מאד של נקודות. זה יספיק לטרוביסקי כדי לצבור נקודות (למרות שההגנה של באפלו גם היא בין הטובות, במיוחד נגד המסירה) כדי לנצח ואפילו די בקלות.

קרולינה פנתרס (5- 2) מול טאמפה ביי באקנירס (3- 4) (שרלוט, ראשון ב-20:00) – מפגש בתוך בית ה – NFC דרום בין שתי קבוצות שנעות בכוונים הפוכים. קרולינה נמצאת בתנופה והשיגה כמה נצחונות יפים תוך ניצול משחק הריצה של ניוטון והיכולת המגוונת של מקאפרי (שצובר מעל 100 יארד למשחק בתפיסה ובמסירה העונה). מול ההגנה של טאמפה שהיא החלשה בליגה הם הולכים לצבור הרבה יארדים ונקודות. טאמפה חזרה שוב לפיצפטריק בעמדת הק"ב – הוא רושם מספרים פנטסטיים (יש לו את הרייטינג השני בליגה!) אבל הפגין יכולת מאד לא יציבה שגרמה לספסולו מוקדם יותר בעונה. הוא גם כן יצבור נקודות אבל קרולינה ידעו איך להגביל אותו וינצחו בבית.

קליבלנד בראונס (2- 5- 1) מול קנזס סיטי צ'יפס  (7- 1) (קליבלנד, ראשון ב-20:00) – הקרקס הנודד של ריד ומהומס מגיע לקליבלנד. קנזס סיטי מתחילים לבנות מחדש רצף נצחונות ומגיעים אחרי ניצחון לא קל מול דנבר. התקפת הקבוצה היא הטובה והמהנה בליגה ומצליחה לפצות על חולשת ההגנה (משתפרת נגד המסירה אך עדיין הגרועה בליגה נגד הריצה). מול קליבלנד שפיטרה השבוע גם את המאמן הראשי וגם את מאמן ההתקפה לא נראה שהגנת KC תעמוד במבחן רציני מדי. הבראונס יגיעו עם התקפה שמובלת ע"י ק"ב רוקי וללא מאמן קבוע  – זו לא קומבינציה מנצחת ועד שהמצב יתייצב בקליבלנד הם יפסידו גם לקבוצות פחות טובות מהצ'יפס.

מיאמי דולפינס (4- 4) מול ניו יורק ג'טס (3- 5) (מיאמי, ראשון ב-20:00) – שתי קבוצות מבית ה- AFC מזרח שלמרות מאזנים סבירים יחסית לא נראות טוב ושתיהן נוצחו בקלות בשבוע שעבר. מיאמי ימשיכו לשחק עם ברוק אוסויילר בתפקיד הק"ב ולמרות שהוא משחק סביר (רייטינג 94) הקבוצה לא מצליחה לנצח איתו. הג'טס מציגים התקפה לא טובה והגנה שאחרי פתיחה מצוינת של העונה גולשת לבינוניות. מישהו חייב לנצח כאן וככל הנראה אלה יהיו הדולפינס הביתיים.

מינסוטה ויקינגס (4- 3- 1) מול דטרויט ליונס (3- 4) (מיניאפוליס, ראשון ב-20:00) – משחק בתוך בית ה- NFC צפון בו מינסוטה  – אחרי ההפסד הביתי מול הסיינטס – נשארת בבית וחייבת לנצח יריבה קלה הרבה יותר כדי להישאר במרוץ לראשות הבית בו הם בתחרות צמודה מול הפאקרס והברס. גם ההתקפה ובמפתיע גם ההגנה של הויקינגס לא מצליחות לחרוג מהבינוניות בו הן שרויות מפתיחת העונה אך מול דטרויט (שאמנם השיגה כמה נצחונות יפים אך מפגינה חוסר יציבות בהתקפה וחולשה קבועה בהגנה) זה יספיק להם כדי לנצח.

דנבר ברונקוס (3- 5) מול יוסטון טקסנס (5- 3) (דנבר, ראשון ב- 23:05) – יוסטון מגיעה למשחק בתנופה אחרי חמישה נצחונות רצופים והתבססות בראשות בית ה- AFC דרום תוך ניצול חולשתן של חברותיה לבית. דשון ווטסון מציג רייטינג טוב (98) אבל מופל המון (26 פעמים – חמישי בליגה) – מה שמבטיח שהשבוע הוא יופל הרבה ע"י הגנת דנבר שהיא השלישית בליגה בכמות הסאקים. במהלכים בהם יישאר על הרגליים הוא יוכל למסור, בנוסף לדאנדרה הופקינס הנפלא גם לדמריוס תומס שיפגוש כבר במשחקו הראשון במדי הקבוצה את הקבוצה בה שיחק עד השבוע. משחק ההתקפה של דנבר לא התחבר (עדיין?) והגנת יוסטון שמשתפרת ממשחק למשחק כנראה תנטרל את קינום וחבריו בלי קושי מיוחד. זה יאפשר ליוסטון לצבור הרבה נקודות ולנצח במשחק חוץ לא קל.

דאלאס קאובויס (3- 4) מול טנסי טייטנס (3- 4) (דאלאס, שלישי ב-03:15) – שתי קבוצות שחוזרות משבוע חופש ועוד מקבלות יום מנוחה לפני המשחק ביום שני… מנפלאות השיבוץ. גם דאלאס וגם טנסי מקוות לנצל את ההפסקה הארוכה ולאתחל מחדש את העונה שלהן שלמרות המאזן השלילי היא רחוקה מלהיות גמורה בגלל הבתים החלשים בו הן נמצאות. בשתיהן ההגנה היא החלק החזק (כשהגנת דאלאס טובה יותר, במיוחד נגד הריצה) והבעיה מתמקדת בהתקפה שם דאלאס במצב לא טוב (זיק אליוט סוחב את ההתקפה כמעט לבד) אך טנסי במצב קטסטרופלי ולא מצליחה לשים נקודות על הלוח. דאלאס טובה יותר, תנצח בבית, ותקווה לנפילה של וושינגטון כדי להתקרב לפלייאוף.

שבוע חופשי – אריזונה קרדינלס, סינסינטי בנגלס, אינדיאנפוליס קולטס, ג'קסונוויל ג'גוארס, ניו יורק ג'יאנטס, פילדלפיה איגלס.

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. איזה משחק מחכה לנו (לא, אני לא מדבר על בריידי ורודג'רס). הרבה הולכים על הסיינטס אבל אני חושב שהראמס יעלו ליתרון גדול ממנו בריז כבר לא יוכל לחזור.

  2. תודה רבה.
    באסה שאני לא סטודנט או משהו כזה: לילה כזה צריך ללכת מראשיתו ועד סופו לפוטבול. הבעיה: איך קמים…
    אני מצטרף להימור שלך על הסיינטס – לא רק בגלל הביתיות אלא בעיקר בגלל הדברים האחרים שציינת: נראה שלסיינטס יש את המצ' אפ הדרוש בדיוק להכריע את הראמס, או לכל הפחות להיות יריב שקול. ואם זה שקול, חייבים ללכת על בריס…
    על הפטס-פאקרס, לדעתי, יותר מהכל זה יהיה תלוי בכשירות של מישל (מישהו יודע היכן זה עומד). גם בהרחבת האפשרויות ההתקפיות, אבל בעיקר בזכות היכולת לעשות דרייבים ארוכים יותר כשבמשחק מעורב ראנינג באק איכותי, מה שישאיר את רודג'רס יותר זמן על הספסל. אם הוא ישחק, וביכולת טובה (לפעמים עולים חצי פצועים וזה לא הולך), אני איתך גם על הפטס.

  3. משחקים מעולים הערב.
    דווקא דו קרב העיזים הכי פחות בעל השלכות. אבל מעניין מבחינת ההיסטוריה.
    הקרב בין ניו אורלינס לראמס כמובן יכול להכריע את גורל הNFC כולו.

    1. דווקא דו קרב העיזים יכול להיות יותר חשוב, כל ניצחון חשוב בקרב על הויילד קארד בNFC או על הבית הצפוני והמשחק עשוי להכריע את זהות העולות לפלייאוף. כמוכן פטריוטס והצ'יפס קבוצות יותר ביתיות מהראמס למשל ויתרון הביתיות יהיה יותר משמעןותי להכריע את זהות העולה לסוופרבול

  4. מה בן אדם צריך יותר מ-
    רייבנס – סטילרס,
    ואחר כך סיינטס – ראמס,
    לצד כמה וכמה בירות, ושאריות אסאדו מסוף השבוע.

    אלו הלילות שבהם פשוט כיף להיות אוהד פוטבול.

    אני ממש מקווה שהתחזיות שלך למשחקים צמודים יתממשו.
    תודה, זק. פריוויו מעולה.

  5. איזה פריוויו ענק ליום מצויין של משחקים.
    דעתי?
    *הרמס באים לניו אורלינס 0-8 ויחזרו הביתה 1-8. הסיינטס יהיו בסיום המשחק 1-7.
    *לא משנה כמה טובות או טובות פחות הן הפקרס והפנטרס. זה תמיד המשחק המסקרן ביותר כי כאן זאת מסורת נגד מסורת וניו אינגלנד תנצח רק בגלל הביתיותלא מאמין שהרמס טובים לנצח את דרו בריז, ועוד באסטרודום!
    *הפלקונס ברדסקינס? הפלקונס ינצחו כי זה חיים ומוות עבורם.
    *ג'טס בדולפינס: מי שזוכר את ההסטוריה בין הג'טס לדולפיינס יודע שהמשחקים הגדולים והמרתקים בהסטוריה קרו ביניהן.
    *סטילרס ברייבנס? הסטילרס הם 4 מ-5 בבולטימור לאחרונה. למרות שהנם 'נחשבים' לקבוצה טובה יותר, היום הם יפסידו את ה-5 מ-6 נגד הרייבנס.
    *בוקנירס בפנטרס? בוקנירס מקווים ש-FITZMAGIC (ריאן פיטצפטריק) יעשה זאת שוב ויציל ממשחק עם חובת נצחון, אבל אין סכוי.
    *צ'ארג'רס ססיהאוקס? אולי המשחק המסקרן ביותר.

    PLAY BALL!

  6. איזה פריוויו ענק ליום מצויין של משחקים.
    דעתי?
    *הרמס באים לניו אורלינס 0-8 ויחזרו הביתה 1-8. הסיינטס יהיו בסיום המשחק 1-7.
    *לא משנה כמה טובות או טובות פחות הן הפקרס והפנטרס. זה תמיד המשחק המסקרן ביותר כי כאן זאת מסורת נגד מסורת וניו אינגלנד תנצח רק בגלל הביתיות.
    *לא מאמין שהרמס טובים לנצח את דרו בריז, ועוד באסטרודום!
    *הפלקונס ברדסקינס? הפלקונס ינצחו כי זה חיים ומוות עבורם.
    *ג'טס בדולפינס: מי שזוכר את ההסטוריה בין הג'טס לדולפיינס יודע שהמשחקים הגדולים והמרתקים בהסטוריה קרו ביניהן.
    *סטילרס ברייבנס? הסטילרס הם 4 מ-5 בבולטימור לאחרונה. למרות שהנם 'נחשבים' לקבוצה טובה יותר, היום הם יפסידו את ה-5 מ-6 נגד הרייבנס.
    *בוקנירס בפנטרס? בוקנירס מקווים ש-FITZMAGIC (ריאן פיטצפטריק) יעשה זאת שוב ויציל ממשחק עם חובת נצחון, אבל אין סכוי.
    *צ'ארג'רס ססיהאוקס? אולי המשחק המסקרן ביותר.

    PLAY BALL!

  7. מנסה פעם שלישית:

    7
    מנחם לס

    04. נוב, 2018
    12:34

    איזה פריוויו ענק ליום מצויין של משחקים.
    דעתי?
    *הרמס באים לניו אורלינס 0-8 ויחזרו הביתה 1-8. הסיינטס יהיו בסיום המשחק 1-7. לא מאמין שהרמס ינצחו את דרו בריז, ועוד באסטרודום!
    *לא משנה כמה טובות או טובות פחות הן הפקרס והפנטרס. זה תמיד המשחק המסקרן ביותר כי כאן זאת מסורת נגד מסורת וניו אינגלנד תנצח רק בגלל הביתיות.
    *הפלקונס ברדסקינס? הפלקונס ינצחו כי זה חיים ומוות עבורם.
    *ג'טס בדולפינס: מי שזוכר את ההסטוריה בין הג'טס לדולפיינס יודע שהמשחקים הגדולים והמרתקים בהסטוריה קרו ביניהן.
    *סטילרס ברייבנס? הסטילרס הם 4 מ-5 בבולטימור לאחרונה. למרות שהנם 'נחשבים' לקבוצה טובה יותר, היום הם יפסידו את ה-5 מ-6 נגד הרייבנס.
    *בוקנירס בפנטרס? בוקנירס מקווים ש-FITZMAGIC (ריאן פיטצפטריק) יעשה זאת שוב ויציל ממשחק עם חובת נצחון, אבל אין סכוי.
    *צ'ארג'רס ססיהאוקס? אולי המשחק המסקרן ביותר.

    PLAY BALL!

  8. אחלה פריוויו metv ישדרו וושינגטון אטלנטה, ואז סיאטל צרגרס. לא רע בסה"כ. סיינטס ראמס ללא ספק משחק המחזור, בואו נחזיק אצבעות לסיינטס. גרין ביי היום תחטוף עוד מכה קשה לעבר היעדרות מהפלייאוף.

  9. סיקור מצוין
    מספר נקודות, בנוגע לסיינטס הם לא השתדרגו בעמדת הקורנרבק השני, איליי אפל שיחק על הפנים עד כה ובמשחקו הראשון מול הוייקינגס היה השחקן הכי פחות טוב בהגנת הסיינטס, אבל הסיינטס הביאו אותו בתקווה שמאחר ואצלם הוא יהיה מוקף בחבריו מהקולג' הוא גם יחזור ליכולת שהציג בקולג'ים. כמוכן חשוב לציין שהסיינטס היא אחת הקבוצות הביתיות בליגה ובעונות טובות שלה היא בדרך כלל לא מפסידה משחקי בית, לכן אני בהחלט נוטה להסכים איתך בנוגע לסיינטס.

    בנוגע לצ'רגרס האמת שאני קצת מופתע, למרות בוסה ואינגרם הם לא לוחצים את הקוורטרבק? באיזה מקום הם בלחץ וסאקים?

    בנוגע לרדסקינס אני חושב שנוטים להמעיט קצת בערכם, יש להם קו התקפה אדיר, אדריאן פיטרסון שנראה כמו אדריאן פיטרסון, אולי צמד הטייט אנדים הטוב בליגה ואת אלכס סמית שהוא קוורטרבק עונה סדירה מצוין, נוטה לחשוב שהם קוברים היום את העונה של אטלנטה,בעיקר לאור העובדה שאני לא רואה איך ההגנה החלקית של הרדסקינס תעצור את ההתקפה שלהם, וההתקפה של אטלנטה לא תהיה הרבה על המגרש. מה שכן ג'וש נורמן מול חוליו ג'ונס יהיה קרב מצוין

  10. אחחח איזה יום משחקים. כבונוס הג'ייאנטס והקארדינלס בביי בעוד שהריידרס והניינרס שיחקו כבר בחמישי. מה עוד אפשר לבקש.

          1. חחחח, יש כל כך הרבה מהם….
            לא נראה לי שהם ילכו איתו. הן יעדיפו לבדוק אם בראדפורד שווה משהו ואז משחק או שניים ישכנע אותם שכן והופ הלכה עוד עונה.

  11. פריוויו מעולה ליום אדיר. איזה כיף
    היה גם יום נפלא במכללות. אלבמה יכולה בקלות לשחק ב nfl. הם פשוט דורסים כל קבוצה

      1. דווקא מ-LSU לא ציפיתי להרבה, הם קבוצה לא טובה כשרק הניצחון שלהם על ג'ורג'יה הפך אותם למועמדת (שזה כמו להגיד שהניצחון של טקסס על אוקלהומה הפך אותם לכאלה).

        המשחק שציפיתי לו יותר היה דווקא בין קנטאקי לג'ורג'יה, אך הוויילדקטס הוכיחו שהם עדיין לא ברמה של יתר הגדולות, קיוויתי ליותר…

        1. אני חושב שאתה מגזים. בסך הכל הם מנצחים שבוע אחר שבוע קבוצות SEC וגם ההפסד מול פלורידה לא היה מזעזע. לא ציפיתי לניצחון אבל לא לתבוסה כזו מוצת.

    1. לא נתפס בכלל, מה שאלבמה עושים.
      הוסיפו להגנה הכי חזקה (כבר שנים) במכללות קווטרבאק מצוין,
      והעלימו כל תחרות.

      טואה טאנג-מה-שלא-יהיה-השם-שלו, הוא קווטרבאק ברמה, שמאז מקרון, לא היה לטייד.
      27 טאצ'דאונס, אינטרספשין אחד (הלילה, הראשון שלו העונה).
      יוצא דופן.
      (טוב, לשחק כאשר מאחוריך תעודת ביטוח כמו ההגנהשל הקרימזון טייד, אני מנחש שזה הופך את החיים לקלים יותר, מעלה קצת את רמת הביטחון…)

  12. אם לא יקרה משהו לא הגיוני, פגעת בכל הסדרה המוקדמת, סחתיין.

    הסטילרס עשו את העבודה וגם ניצלו מפגיעה מלחיצה בביג בן. הרייבנס לעומתם לא מסוגלים לנצח כשצריך, כפי שתמיד טענתי.

  13. אגב, אני חושב שסיהוקס – צ'ארג'רס זה בדרגת משחקי השבוע, שתי הקבוצות חמות לאללה. למזלן הרע הן עוברות לרקע עבור הסיינטס והראמס.

  14. ריברס חוויה באותה רמה שמאנינג הריץ התקפות בשיא.
    כיף לראות אותו יותר מבריידי ובריזי.

    מצד שני הספשל טים של הצ'ארגרס עלוב
    הבועט של הצ'ארג'ס עושה במכנסיים. לא מתאים לקבוצה שלוקחת את עצמה ברצינות שבוע אחרי שבוע זה קורה להם.

  15. לילה כיפי של פוטבול.
    לא מדברים על זה בינתיים, ואני לא בדקתי סטטיסטיקות, אבל נראה לי שלמרות הכל, אנו חוזים בהתחלת הירידה של בריידי.
    שיהיה ברור, שעדיין ש לו מה למכור, וברבע הרביעי אני עדיין לוקח אותו, אבל משהו בדיוק, בקליניות של העונות שעברות קצת יורד. אני יודע שיש לו יותר חטיפות, אבל דווקא לא מכווין לזה. כי חטיפה זה גם סופר דברים שלא אמורים להיספר והיו כמה כאלה. זה פשוט במראה העיניים, שזה מרגיש מעט שונה משנים קודמות. מה שטוב מבחינתם זה שהמשחק ההתקפי שלהם השנה מגוון הרבה יותר ולכן זה פחות מורגש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט