דופק מואץ – לקראת מחזור 3 ב- NFL / פריים-טיים זק

 

המחזור השני התעלה על הציפיות והנפיק הרבה משחקים צמודים (9 מהמשחקים נגמרו בהפרש של שבע נקודות או פחות). למרות מזג האוויר הנוח זה היה שבוע קשה לבועטים, ובמיוחד לאלו של מינסוטה וקליבלנד שהחטיאו ביחד 7 שערי שדה / נקודות בונוס שמנעו ניצחונות מקבוצותיהם ואי לכך נחתכו ממשרותיהם באופן מיידי וחסר רחמים וכנראה סיימו את הקריירה שלהם בליגה.

כרגיל יש המון הפתעות בתחילת העונה – בולטת במיוחד הפתיחה המטורפת של ריאן פיצפטריק (ובעיקבותיו טאמפה ביי) שמוביל את הליגה ביארדים במסירה ובדירוג ק"ב (וכל זאת ממעמד של מחליף לג'מיס ווינסטון המושעה – האם הוא גרסת 2018 לסיפור המופלא של קייס קינום במינסוטה בשנה שעברה?). ראויים לציון גם הקשיים של פיטסבורג וניו אורלינס שסומנו כמועמדות לסופרבול לפני פתיחת העונה וכרגע מקומן בפלייאוף נראה בסכנה.

אבל בואו לא נקפוץ למסקנות – הליגה עוד ארוכה והרבה מהסטיות הסטטיסטיות שאנו רואים יתאזנו בשבועות הבאים. יש להניח שפטריק מהומס (שהשיג 10 טאצ'דאונס בשני משחקים – שיא NFL  לשני משחקי פתיחת עונה!) לא יסיים את העונה עם 80…(השיא הוא 55, של פייטון מאנינג, למי שמתעניין).

גם מאזן ההימורים של החתום מטה יירד כנראה בקרוב למספרים  סבירים יותר, אבל בינתיים השגתי השבוע תוצאה של 10- 4 (ותיקו אחד) ובסה"כ 20- 9 בשני המחזורים הראשונים.

במחזור השלישי  האינטנסיביות אמורה לעלות – הקבוצות שפתחו חזק ינסו להמשיך את המומנטום ולפתוח פער בבתים שלהם והקבוצות שהפסידו ישתדלו לא לצנוח למאזן שלילי שיהיה להן קשה לחזור ממנו בעונת ה – NFL  הקצרה.

המשחק הראשון במחזור נערך בשישי לפנות בוקר בקליבלנד ובו קרה האירוע ההיסטורי –  הבראונס ניצחו (!!), לראשונה מזה 635 ימים – תוצאת המשחק היתה קליבלנד בראונס (1- 1-1) – ניו יורק ג'טס (2-1) 21: 17. אחרי רבע ראשון מאופס בו שתי הקבוצות  הציגו התקפות איומות (והגנות טובות), הג'טס עברו לשחק כמעט לחלוטין על הקרקע והשיגו שני טאצדאונס בריצה בדרך ל-14: 0. בשלב זה, ממש לפני המחצית הבראונס התייאשו מטיירוד טיילור שלא עשה כמעט כלום (20 יארד במסירה ורייטינג של  5.6 !) והעלו את בייקר מייפילד הרוקי, שאיתו פתאום ההתקפה נראתה אחרת לגמרי. בדרייב מהיר קליבלנד השיגו שער שדה לפני המחצית במה שהפך לסימן לבאות. במחצית השניה מייפילד המשיך להצטיין (סיים עם מעל 200 יארד ב-17 מ-23 ב-32 דקות משחק) בעוד ההגנה התוקפנית של קליבלנד לא נותנת לדארנולד להתאושש והקבוצה עלתה ברבע הרביעי ליתרון אותו לא שמטה עד לסיום.

זמני כל המשחקים לפי שעון ישראל.

מקום בצמרת – משחקי השבוע (לשריין ביומן!)

  1. אטלנטה פאלקונס (1- 1) מול ניו אורלינס סיינטס (1–1) (אטלנטה, ראשון ב-20:00, METV)

אחד המשחקים הבודדים השבוע שמפגיש שתי קבוצות מאותו הבית – בית ה-  NFC דרום האכזרי. בניגוד לכל הציפיות טאמפה ביי מובילה כרגע את הבית עם שני נצחונות משכנעים, אבל שלוש האחרות מיד בעקבותיה עם מאזן חצוי, כך שכל משחק קובע. שתי הקבוצות שהתחילו את העונה עם ציפיות גבוהות מאד לא הפגינו במחזורים הראשונים יכולת גבוהה במיוחד, וינסו בכל הכח לא ליפול למאזן 1- 2 שיקשה עליהן מאד בהמשך. אטלנטה השיגה בשבוע שעבר ניצחון חשוב בבית על קרולינה, בו מאט ראיין התחפש לקאם ניוטון ששיחק מולו (השיג שני טאצ'דאונס בריצה – יותר ממה שהשיג בכל שש העונות הקודמות ביחד!), ואולי הם מתחילים לעלות על המסלול הנכון למרות המון פציעות, בעיקר בהגנה. מנגד ניו אורלינס ממשיכה להציג יכולת חלשה והיו צריכים להעזר ברצף של ניסים כדי לנצח את קליבלנד החלשה אך העקשנית בבית. שתי הקבוצות מכירות היטב אחת את השניה, שתיהן קבוצות "דום" (אולם סגור) ובשנה שעברה כל אחת מהן ניצחה באולמה.

ההימור שלי – רצף הנצחונות הביתיים יימשך. אטלנטה הביתית היא כרגע בכושר משחק טוב יותר, ולכן תנצח.

מאט ראיין – יתחיל לרוץ לעת זקנה?
  1. לוס אנג'לס ראמס (2–0) מול לוס אנג'לס צ'ארגרס (1–1) (לוס אנג'לס, ראשון ב-23:05, ספורט5 LIVE)

הדרבי של לוס אנג'לס הוא קרב בין שתי קבוצות שנראות טוב בשלב זה של העונה.  הראמס הרשימו בשני נצחונות קלים ונראים עד עכשיו כקבוצה המאוזנת ביותר בליגה  – גם בהתקפה (עם איזון מצוין ביארדים בין ברנדון קוקס התופס לטוד גרלי הרץ) וגם בהגנה, שהשאירה את הקרדינלס האומללים ללא נקודות והגבילה אותם ל-137 יארד בלבד בהתקפה. המשחק הקרוב מול הצ'ארג'רס הוא מבחן הכח הרציני הראשון שלהם וייתן אינדיקציה טובה עד כמה צריך לקחת אותם ברצינות במרוץ לסופרבול. הצ'ארג'רס התאוששו מההפסד לצ'יפס בניצחון יפה מול הבילס (טוב, הבילס…) אבל הם עדיין חסרים את שחקן ההגנה (אנד הגנתי) החשוב ביותר שלהם – ג'ואי בוסה, ובלעדיו יהיה להם קשה להפעיל לחץ אפקטיבי על ג'ארד גוף. פיליפ ריברס יצטרך להשיג הרבה יארדים באוויר מול ההגנה החזקה של הראמס וזה לא יהיה קל. לאור הפתיחה החזקה של הצ'יפס, הצ'ארג'רס חוששים משחזור העונה שעברה (בה פתחו חלש, ניסו לסגור את הפער כל העונה ובסוף לא עלו לפלייאוף) ולכן זה משחק חשוב מאד עבורם למרות השלב המוקדם בעונה.

ההימור שלי – למרות שפיליפ ריברס וחבריו צריכים יותר את הניצחון, הראמס ימשיכו את פתיחת העונה החזקה ויישארו במאזן מושלם.

ג'ואי בוסה – החברים מחכים… מתי הוא חוזר?
  1. טאמפה ביי באקנירס (2- 0) מול פיטסבורג סטילרס (0–1 -1) (טאמפה, שלישי ב-03:15)

אם היו שואלים 100 פרשנים לפני תחילת העונה מי משתי הקבוצות הללו תהיה עם שני ניצחונות ומי תהיה ללא ניצחון אחרי המחזור השני, כל ה-100 היו מנחשים את ההיפך ממה שקרה בפועל. טאמפה ביי מדהימה בינתיים את הליגה עם שני נצחונות מרשימים על מועמדות לאליפות (פילדלפיה וניו אורלינס) והק"ב המחליף שלה פיצפאטריק קובע משחק שני עם יותר מ-400 יארד ומוליך את הליגה עם דרוג ק"ב של מעל 150 (!). ווינסטון הק"ב הפותח מסיים את ההשעיה בתום המחזור השלישי ולדירק קוטר המאמן תהיה דילמה רצינית אם להחזיר אותו להרכב. המשחק הקרוב מול פיטסבורג יהיה מאד משמעותי כדי להבין אם היכולת הזו של הק"ב הוותיק היא שיא רגעי או תופעה קבועה יותר. בינתיים פיצפאטריק נהנה מכל רגע תהילה אחרי קריירה ארוכה ואפרורית  בשבע קבוצות שונות בליגה. אצל הסטילרס הבלגן חוגג. ההגנה נותנת לכל ק"ב יריב לחגוג עליה, לבאון בל עדיין מחרים את הקבוצה, אנטוניו בראון מתלונן בקול רם תוך כדי המשחק ולמרות התאוששות יפה של ביג בן ממשחק הפתיחה החלש ויכולת מצויינת שלו במשחק האחרון (450 יארד!), הקבוצה הפסידה לצ'יפס בשוט-אאוט והפסד נוסף יכול לדחוק אותה מהמרוץ לפלייאוף – למרות שלמזלה יריבותיה בבית ה- AFC  צפון לא טובות יותר. שני הק"בים מובילים את הליגה ביארדים  לאחר שני מחזורים (מעל 1600 יארד לשניהם ביחד!) וכנראה שגם במשחק זה נראה הרבה מאד מסירות ונקודות.

ההימור שלי – כבר שבוע שני רצוף שאני נופל בהימור נגד פיצפאטריק… אבל אני ממשיך באותו קו. פיטסבורג שיחקה טוב יותר במשחק האחרון והיא צריכה יותר את הניצחון. פיצפאטריק יחזור לכדור הארץ ויפסיד הפעם.

ראיין פיצפאטריק – המסע הבלתי אפשרי יימשך עוד שבוע?

כמו כן דורגו – מוקדי עניין נוספים (לראות, אם יש זמן פנוי)

  1. קנזס סיטי צ'יפס (2–0) מול סן פרנסיסקו 49 (1 -1) (קנזס סיטי, ראשון ב-20:00)

כשראו בקנזס סיטי שני משחקי חוץ בתחילת העונה, ועוד מול הצ'ארגרס והסטילרס החזקים, הם לא חלמו שיגיעו למשחק פתיחת העונה בבית עם מאזן 2- 0 . הסנסציה היא כמובן הק"ב הצעיר פטריק מהומס עם 10 טאצ'דאונס ומשחק מרהיב שמשלב גם את טייריק היל וקארים האנט, התגליות הצעירות של שנה שעברה ואת הטייט-אנד הוותיק טראוויס קלסי. ההגנה (כמו בשנה שעברה) לא מצטיינת ומייחלת לשובו של אריק ברי הסייפטי הפצוע אבל עם כמות הנקודות שמהומס מנפיק (בניגוד לקודמו אלקס סמית) זה כנראה פחות מפריע. כבר שכחנו שהק"ב הצעיר והמדובר בליגה לפני תשעה חדשים בלבד היה ג'ימי גארפולו שהצעיד את הניינרס למסע נצחונות מרשים. הוא אמנם הצליח לגרד ניצחון בכורה (לא מרשים) בשבוע האחרון מול דטרויט אבל הופל שש פעמים ונראה שייקח קצת יותר זמן משחשבו תחילה עד שהוא וקבוצתו יוכלו להתמודד על עליה לפלייאוף, במיוחד בהתחשב בעובדה שהם חולקים בית עם הראמס החזקים. קו ההגנה של הניינרס שסבל מול דטרויט יסבול יותר מול חבורת הליינבקרים החזקה של קנזס בראשות ג'סטין יוסטון כך שמצפה לג'ימי ג'י יום ארוך.

ההימור שלי – קנזס שהצטיינו בחוץ לא יהרסו את הפתיחה הביתית ומהומס ילהיב את האיצטדיון בדרך לנצחון שלישי רצוף.

ג'סטין יוסטון – כמה פעמים יפיל את גארפולו?
  1. דטרויט ליונס (0–2) מול ניו אינגלנד פטריוטס (1–1) (דטרויט, שני ב-03:20, ספורט5 )

דטרויט רואה עוד עונה בורחת לה ועוד שנה של מתיו סטאפורד בשיאו מתבזבזת. אחרי שני הפסדים  – אחד סביר בסן פרנסיסקו ואחד מיותר מול הג'טס בבית – הפסד נוסף יכניס את הקבוצה לבור שלא תצא ממנו כנראה, במיוחד בהתחשב בכך שהם משחקים בבית ה – NFC צפון החזק עם גרין ביי ומינסוטה וצריכים לפגוש את שתי הקבוצות העדיפות הללו ארבע פעמים העונה. ניו אינגלנד נהנית מבית הרבה יותר קל ומעמדה בפלייאוף לא נמצא בסכנה אך בכל זאת ההפסד בג'קסונוייל מדליק נורות אזהרה ואולי מסמל את העובדה שהם כבר לא ה – TEAM TO BEAT ב – AFC. לניו אינגלנד אין משחק ריצה משמעותי וכשהיריבה (כמו היגוארים השבוע) מצליחה לנטרל את הקומבינציה בריידי – גרונקובסקי אז לא נשאר לביליצ'ק עם מה לעבוד. אולי בשל כך לקחו הפטריוטים את הסיכון ורכשו את התופס ג'וש גורדון המוכשר אך הבעייתי מקליבלנד. גם בהגנה יש עוד הרבה נקודות לשיפור לפני שיהיה ניתן לדבר על חזרה לסופרבול. מאט פטרישיה (המאמן של דטרויט, ולשעבר מאמן ההגנה של ניו אינגלנד) וביליצ'ק אולי כבר מתחילים להתגעגע זה לזה…בינתיים השבוע הם יפגשו לראשונה כיריבים.

ההימור שלי – ניו אינגלנד בצרות אבל עם כל חסרונותיה היא עדיין טובה יותר מדטרויט הלחוצה. ניצחון לבריידי על סטאפורד במאבק פתוח וחסר הגנות.

ג'וש גורדון – ההימור של ביליצ'ק ישתלם?

בפינה לשיפוטכם – יתר המשחקים (למטיבי לכת / אוהדים שרופים)

מינסוטה ויקינגס (1- 0- 1) מול בפאלו בילס (0- 2) (מיניאפוליס, ראשון ב-20:00) – המשחק הכי קל לניחוש בטופס. מינסוטה שיחקה מצוין בגרין ביי ואלמלא קרלסון הבועט (שנחתך מיד אחרי המשחק) היו מנצחים. עם בועט חדש ומדויק יותר (דן ביילי, לשעבר בקאובויס)  – והאמת אפילו בלי בועט בכלל – יהיה להם קל מאד לנצח את הבילס האומללים שיפתחו שוב עם ג'וש אלן ויקוו שיישאר בחיים מול הגנת מינסוטה הקשוחה. ניצחון קל למינסוטה.

קרולינה פנתרס (1- 1) מול סינסינטי בנגלס (2- 0) (שרלוט, ראשון ב-20:00) – סינסינטי פתחו טוב את העונה ומובילים במפתיע את בית ה- AFC  צפון ללא הפסד. קרולינה הפסידה במשחק קשה באטלנטה (בו דווקא ההגנה החזקה שלהם קרסה מול מאט ראין) וצריכה את הניצחון כדי להשאר במירוץ ב – NFC  דרום. בבית הם יצליחו לייצר הגנת מסירה טובה יותר, לעצור את דאלטון וגרין  ולקחת את המשחק.

בולטימור רייבנס (1- 1) מול דנבר ברונקוס (2- 0) (בולטימור, ראשון ב-20:00) – דנבר עם שני נצחונות אבל לא נראית כל כך טוב וקייס קינום עוד לא מצליח לשחזר את היכולת של שנה שעברה במינסוטה. בולטימור עשו לא מעט טעויות טיפשיות בסינסינטי שעלו להם במשחק. בבית, במיוחד אחרי מנוחה של 10 ימים (שיחקו ביום חמישי במחזור הקודם) הם יתפקדו טוב יותר וינצחו את דנבר שיוצאת לראשונה העונה מאצטדיון ה"מייל היי" ובדרך כלל מתקשה במשחקי חוץ (ניצחו רק משחק חוץ אחד בעונה שעברה).

וושינגטון רדסקינס (1- 1) מול גרין ביי פאקרס ( 1- 0- 1) (וושינגטון, ראשון ב-20:00) – משחק חוץ לא קל לארון רוג'רס וחבורתו, מה גם שעדיין לא ברורה רמת הכשירות הפיזית שלו – אם כי למדנו השבוע שרוג'רס על רגל אחת טוב יותר מרוב הק"ב על שתיים. וושינגטון שיחקו רע בהפסד לאינדיאנפוליס ואלקס סמית זרק את הכדור הרבה יותר מדי. נראה שהם עדיין לומדים איך להשתמש בו נכון, אבל גרין ביי לא ייתנו להם הנחת שכר לימוד. ניצחון ברור לרוג'רס על סמית (שלמי שלא זוכר, נבחר 23 מקומות מעליו בדראפט של 2005).

פילדלפיה איגלס (1- 1) מול אינדיאנפוליס קולטס (1 -1) (פילדלפיה, ראשון ב-20:00) – אינדיאנפוליס שיחקה טוב בניצחון על וושינגטון השבוע ונראה שבנוסף לאנדרו לאק תהיה להם השנה הגנה סבירה – דבר שלא קרה באינדי כבר הרבה שנים. השבוע, עם זאת, מחכה להם משוכה גבוהה הרבה יותר – למרות ההיכרות של המאמן פרנק רייך עם האיגלס, שאת ההתקפה שלהם הדריך בשנה שעברה. פילדלפיה כולה בהתרגשות עצומה משובו הצפוי של קרסון וונץ (וכולם שם מחזיקים אצבעות שיחזור לרמת המשחק שהפגין לפני הפציעה), ולמרות שההגנה שלה לא חזרה עדיין לרמות של קמפיין האליפות, לא נראה שאינדיאנפוליס תצליח לקלקל לה את החגיגה – ניצחון לפילדלפיה.

יוסטון טקסנס (0- 2) מול ניו יורק ג'יאנטס (0- 2) (יוסטון, ראשון ב- 20:00) – שתי הקבוצות שקיוו להגיע לפלייאוף אך התחילו רע מאד נפגשות למשחק הזדמנות אחרונה להציל את העונה. הג'יאנטס קיוו לנצל את הגיוס של בארקלי כדי להגיע להישגים בשארית הקריירה של איליי מאנינג אבל בינתיים יכולתו הרעה של הק"ב (שנובעת גם מקו ההתקפה המזעזע) לא מאפשרת להם להיות תחרותיים. ביוסטון דשון ווטסון עדיין לא מזכיר את השחקן המלהיב מלפני הפציעה וגם שם קו ההתקפה מקשה עליו מאד, אבל יש להניח שכוכבי ההגנה של הטקסנים (שלא הבריקו עד עכשיו) ינצלו את היריבה החלשה כדי לשפר את הסטטיסטיקה שלהם.  יוסטון בהחלט יותר טובים מניו יורק כרגע והשבוע בבית הם ישיגו ניצחון בכורה.

מיאמי דולפינס (2- 0) מול אוקלנד ריידרס (0- 2) (מיאמי, ראשון ב-20:00) –תאמינו או לא, אבל ריאן טנהיל ניצח תשעה מעשרת המשחקים האחרונים בהם פתח! השילוב בינו למאמן אדם גייס מייצר תוצאות יפות ואם הוא יישאר בריא יש סיכוי שמיאמי תגיע לפלייאוף. אוקלנד שיפרה השבוע  את משחק ההתקפה אבל נשארה עם הגנה חלשה שעוד מנסה להתאושש מעזיבתו של חליל מאק, ומולה מיאמי יצליחו לייצר עוד ניצחון ולהישאר בראשות ה- AFC  מזרח (!) לפחות לעוד שבוע.

ג'קסונוויל ג'גוארס  (2- 0) מול טנסי טייטנס (1- 1) (ג'קסונוויל, ראשון ב-20:00) – טנסי הצליחו לנצח את המשחק החשוב מול יוסטון בלי מריוטה (ובעצם בלי ק"ב בכלל – סה"כ 137 יארד במסירה!) אבל גם אם מריוטה יחזור השבוע, האתגר הפעם גדול מדי בשבילו. היגוארים הרשימו מאד בניצחון על הפטריוטס, בורטלס נראה כמו ק"ב עלית ואם הוא יישאר ברמה הזו לא רק הטיטנס צריכים להכין את המקלטים… ניצחון קל לג'קסונוויל בבית והתבססות בראשות ה- AFC  דרום.

אריזונה קרדינלס (0- 2) מול שיקגו ברס (1- 1) (פניקס, ראשון ב- 23:25, METV) – הברס נראים כמו קבוצה בדרך למעלה, ההגנה שלהם בראשות הרכש החדש קאליל מאק הופכת לסיוט של היריבות (תשאלו את ראסל ווילסון  שעדיין מתעורר בלילות בבעתה בעקבות המפגש השבוע) וגם מיטש טרובינסקי משתפר כל הזמן (למרות שעדיין יש לו דרך ארוכה). התחרות של אריזונה היא בעיקר עם בפאלו על תואר הקבוצה הגרועה בליגה וההישגים היחידים שלהם השנה יהיו כנראה בחירה גבוהה בדראפט וכמה משחקי לימוד לג'וש רוזן אחרי שיתיאשו סוף סוף מסם ברדפורד בתפקיד הק"ב. שיקגו ינצחו במשחק החוץ למרות השבוע הקצר (שיחקו ביום שני).

סיאטל סיהוקס (0- 2) מול דאלאס קאובויס (1- 1) (סיאטל, ראשון ב-23:25) – ההגנה של דאלאס ניצחה להם את המשחק מול הג'יאנטס וחיפתה על עוד משחק בינוני של ההתקפה. הכישרון בהתקפה שלה קיים ואם הכל ייתחבר דאלאס תוכל להתמודד על ראשות ה- NFC  מזרח שנראה חלש יותר משחשבו תחילה. סיאטל נמצאת בבניה מחדש עם בעיות הן בקו ההתקפה והן בהגנה (פוסט עידן לגיון הבום) ולכן ספגו שני הפסדים בחוץ, אבל בבית הם קבוצה אחרת ויצליחו להתגבר על דאלאס אחרי קרב צמוד.

 

לפוסט הזה יש 92 תגובות

  1. כל מה שכתוב על הברונקוס –
    נכון (קיינום משחק רע, הברונקוס לא מצטיינים כאשר האוויר פחות דליל).
    בנוסף, גם השנה לרייבנס יש הגנה טובה מאוד. קשה מאוד למסור מולם, והם סולידיים בהגנה נגד הריצה.

    אבל –

    בפוטבול, למאצ' אפ משמעות מכריעה.
    הברונקוס, לתחושתי, מבינים שצריך למסור כמה שפחות, ולשחק כמה שיותר דרך ענן האבק של משחק הריצה (בעונה שעברה שליש מהמהלכים היו מהלכי ריצה. השנה חצי).
    וזה עובד.
    לינדסי ופרימן מספקים (לראשונה בדנבר מזה שנים) איום מתמיד על הקרקע. הם מצטיינים בלהשיג מהלכים גדולים. הם יודעים גם להשיג את הדאון השלישי החמקמק כאשר הוא נדרש.

    זה אומר שלרייבנס יהיה קשה יותר (יחסית) מול ההתקפה מוכוונת הריצה של הברונקוס.

    הצד השני של המשחק, זה המקום בו היתרון (לדעתי) הופך להיות של הברונקוס.
    6 סאקס, ספגו הרייבנס במחזורים הראשונים.
    ודנבר?
    אין דבר שהם אוהבים יותר מלהפיל את הקווטרבאק של היריבה.
    בשבוע שעבר הם פגשו את קו ההתקפה הקשוח של אוקלנד.
    זה של הרייבנס, פחות מרשים, ובהפרש.
    בנוסף, פלקו, יש לו נטייה לפעמים לאבד את הראש, ועוד יותר –
    את הפוטבול.
    כאשר לוקחים בחשבון פאס ראש טופ 5 בליגה, מול קווטרבאק "עצבני", מקבלים מתכון לטאצ'דאון(ס) ההגנתי הראשון העונה של הברונקוס.

    אולי אלו משקפי האוהד,
    אבל ההימור שלי הוא שאחרי המשחק המאזן של הברונקוס יישאר מושלם.

    תודה גדולה מגיעה לצוות הפוטבול, עבודה אדירה אתם עושים.
    כל הכבוד!

  2. למי שלא שמע…יס עומדים להוריד את ערוץ פוקס ספורט ב 7.10 במפגן התחשבות אדיר בצופי הספורט האמריקאי בארץ.
    כל זה בשביל שיהיו עוד מנויים לערוצים החדשים שערוץ הספורט משיק שבהם ישדרו לנו עוד מירוצי יאכטות וביליארד.

    נכוו שיש רדיט ונכון שחש גיימפאס וסטרימים אבל זה לא מסתכם רק בפוטבול
    זה כיף ליפול ככה פתאום על איזה משחק מכללות באמתע שבוע ב 10 בלילה…ועוד מעט גם פלייאוף הבייסבול.
    לא הכל חייב להיות On Demand.

    עצות למניעת רוע הגזירה?
    יש סיכוי בכלל?

    1. הוט הורידו את פוקס ספורט לפני שנה החארות האלו.
      בשנה הראשונה שלי בפוטבול הייתי חורש על פוקס כי כל המשחקים המעניינים היו שם.משנה שעברה אחרי שהורידו אני מוריד את המשחקים המרכזיים למחשב בלי לדעת את התוצאות ומעביר לטלוויזיה 64 אינץ שלי.
      הוט ויס גם הורידו את msnbc ערוץ שהייתי מכור אליו מ 2008 בעיקר בתקופות מערכות בחירות באמריקה.
      שוקל כבר לא מעט זמן להתנתק מהכבלים כי גם בנושא הסרטים והסדרות אני לא צריך אותם.אני מוריד הכל מהאינטרנט.
      כנראה שבסוף החודש אחרי כמעט 30 שנה אתנתק מהכבלים

      1. אין לי טלוויזיה כבר מעל 10 שנים. באמת שלא מבין את הצורך של אנשים לשלם באופן קבוע סכום לא קטן על חבילת ערוצים ש90% מהם לא רלוונטים להם.
        עוד יבוא יום שחברות הכבלים יגיעו לפשיטת רגל ותוכל לשלם פר ערוץ לפי עניין ספציפי

        1. ואז ישאר רק ריאליטי וספורט (עדיף תוכניות טוק שואו קליקבייטיות), בזמן ששאר הערוצים לא ירוויחו מספיק כסף כדי להוכיח כדאיות.
          זה בדיוק ההיפך ממה שנטפליקס עושה, ומצליחה איתו.

          1. מה שבאמת מוצלח בנטפליקס זה כשאתה בוחר להתנתק, זה לוקח חצי דקה.
            אני משתמש בהם כל הזמן לסירוגין, ודווקא נטפליקס הכי מתאימים אישית את חווית הצפייה שלך.
            למה אתה חושב שמה שאנשים רוצים לראות זה ריאליטי וספורט, כשאתה לא נותן להם שום אלטרנטיבה מוצלחת יותר?

          2. כי זה מה שמכניס להם הכי הרבה כסף ביחס להשקעה, לא כי זה הדבר היחיד שאנשים רוצים לראות. ערוצי הטלוויזיה הישראליים דווקא יוצרים דברים אחרים, אבל רק כי הסכמים שונים מכריחים אותם. אחרת גם את זה לא היינו מקבלים כי זה לא רווחי להם (חלק מזה זה ממידע פנימי).
            נטפליקס מתאימים את חווית הצפייה, אבל הם לא דורשים עוד כסף אם אתה רוצה לראות משהו אחר. זה היתרון שמאפשר גם לתכנים אחרים להתקיים. זה מה שעזר ל-HBO בזמנו ליצור כמה מהסדרות הטובות בכל הזמנים. כי היה להם מרחק מסוים משיקולי רייטינג ורווח מיידי שאיפשר אורח רוח.

  3. שאלה לגיא.עד שיתחיל הנבא אני רואה 5 משחקי nfl במחזור ורואה אותם במהלך כל השבוע בלי לדעת את התוצאה.כשיתחיל הנבא ארד ל 3 בשבוע.
    ה 4 המשחקים הראשונים בפריוויו סגורים אצלי ומתלבט לגבי המשחק החמישי.יש 3 אופציות
    1-פנתרס-בנגלס
    2-רייבנס-ברונקוס
    3-ג`גוארס-טייטאנס

    1. לגבי הברונקוס, אני משוחד.
      אבל אם אהיה כנה, לצפות בקיינום כרגע, זו לא חוויה מרטיטה.

      הג'אגוארס הפכו לקבוצה מאוד מבדרת. כיף לצפות בהם בזכות העובדה שהם יודעים לתת מהלכים גדולים גם בהגנה.

      אבל אני הייתי הולך על איגלס – קולטס. לאק כבר חזר. וונץ ישחק לראשונה.
      אלו 2 קווטרבאקים שמסוגלים לתת שואו, יש לי תחושה שזה יהיה אחלה משחק.

      1. אני מסכים שפילדלפיה מול אינדיאנפוליס הוא משחק מסקרן (בעיקר כדי לראות באיזה כושר וונץ חזר מהפציעה) אבל אני חושב שהוא יהיה פחות שקול ממה שגיא חושב. אני הייתי הולך על קרולינה מול סינסינטי – שתי קבוצות עם שאיפות וסיכויי פלייאוף – משחק שלשתי הקבוצות יש סיכוי די דומה לנצח (למרות שהימרתי על הפנתרס)

    2. מה אתה רציני עידן?
      משחקים הרבה הרבה יותר מעניינים וטובים:

      הדרבי של ל.א – בסנריו מסוים זה גם יכול להיות הסופרבול

      קנזס- הניינרס- דרבי ה QB . התופעה של העונה נגד התופעה של שנה שעברה, ובכל מקרה קנזס היא MUST SEE .

      אטלנטה- ניו אורלינס- קרב ישיר בבית בין 2 שרואות את עצמם הולכות רחוק העונה

        1. טמפה ביי נגד פיטסבורג אם אין לך בעיה ל 3 בבוקר ביום שני
          יוסטון- ג'איינטס היום- אודל בקהאם וסקואן בארקלי שווים צפיה במיוחד ששתי הקבוצות במאזן 2-0 והמפסידה הולכת לעונה קשה מאוד..

  4. לא מאמין לכם לגבי ההורדה של פוקס…
    בי אישית זה יפגע המון כי רואה את רוב המשחקים בפוקס (גם בגלל האיכות ביחס ל-METV).
    מה נסגר? קודם הורידו לנו את espn ועכשיו פוקס? אז מה נשאר? ביזיון, ביזיון, ביזיון.
    מה עושים?

    ובנימה זו, כאוהד ברונקוס מקווה כפי שאמרו מעלי שוון מילר, ואולי גם בראדלי צ'אב, יוכלו לנצל את קו ההתקפה הבינוני של בולטימור, והנטייה של פלאקו להחזיר כדור.

    לכו לעזאזל יס! שונא אתכם.

      1. מסכים, צריך להתנתק וכדאי גם להרים טלפון ולהגיד שמתנתקים בגלל יחס מחפיר ללקוחות, אחרת איזה צרכנים אנחנו בדיוק? אני התנתקתי סופית אחרי שהורידו espn לא חזרתי מאז וגם לא אחזור ואני רואה כל משחק שבא לי באיכות מופלאה

    1. בהוט הורידו את פוקס מזמן
      ESPN הפסיקו לשדר במזרח התיכון
      זה ממש מתסכל ,לפני 15 שנה ה NBA TV שידר בישראל
      יש 11 ערוצי ספורט ״ישראלים״ עם ספורט אמרקאי ירוד

  5. לי אישית לא הפריע שהורידו את espn, אבל פוקס זה באמת מכה מתחת לחגורה. כאילו באמת וואט דה פאק? כדי שערוץ הספורט ישימו עוד ערוץ של אולפן זיבולי מוח.אני כל כך מחכה ליום שיאבדו את ליגת האלופות וסופית לא ישאר להם כלום

  6. תודה פריוויו מעולה.
    פילי מול הקולטס נראה לי משחק מבטיח. הקולטס לא פראיירים ונראו טוב עד עכשיו, והאיגלס נראו מקרטע בתחילת העונה. אם פילי יכנסו לפיגור הלחץ עליהם יהיה משמעותי

  7. עצוב עצוב שהורידו את פוקס מעבר לשידורים של הפוטבול חבל שבאמת זה לא יזיז להם כמו שהורידו בזמנו את ESPN.

  8. עדיין לא מאמין שחושבים פה שביג בן השמן יעשה פלייאוף.
    פיץ והבאקס בינתיים בעונה נפלאה.

    החלטה של לוזרים להשים את וונץ לפני פלוס אבל לפחות יהיה מצחיק לראות את האיגלס מפסידים.

    מעניין אם הסיהוקס והליונס מסיימים את העונה מוקדם.

    1. יש בהחלט מצב שהסטילרס לא יעלו לפלייאוף (במיוחד עם הבנגלס ימשיכו לשחק טוב) אבל אם כך, זה לא יהיה בגלל רותליסברגר. השורה שלו בשבוע האחרון – 452 יארד, 3 TD, רייטינג 105 – לגמרי שורה של פלייאוף. כל הבלגן הוא מסביבו (בל, בראון, מצב ההגנה שלא התאוששה מהפציעה של שזיר בשנה שעברה).
      פולס לא שיחק טוב בשני המשחקים הראשונים ובכל מקרה היה ברור שהוא לא הפתרון ארוך הטווח בפילי.
      להערכתי הסיהוקס והליונס אכן יסיימו מוקדם את העונה – אם לא השבוע אז בשבועיים שלושה הקרובים

  9. המלצות ווינר:
    מינסוטה (צריכה לנצח 17 ומעלה)
    ניו יורק ג'איינטס (יכולה להפסיד עד 6 נק')
    אינדיאנפוליס (יכולה להפסיד עד 6 נק')

    ואם הייתי משתגע…
    הראמס מנצחים ב 7 נק' ומעלה
    הניינרס מפסידים ב עד 6 נק'

  10. אמש הייתי במשחק של אטלנטה יונייטד נגד ריאל סולט לייק (ריאל מדריד עלאק…) באיצטדיון מרצדס בנז, דשהוא גם האיצטדיון של הפלקונס בפוטבול (ז"א איצטדיון הפוטבול בו הכדורגל אורחים).
    במשחק הכדורגל – משחק ליגה רגיל, רמה קצת עליונה על ליגת העל בישראל אבל לא בהרבה – היו 72,160 צופים. המשחק הסתיים ב23:00 ומשהו. הדשא (סינטטי) היה כמובן לכדורגל ללא הסימון לפוטבול. כשעזבנו, המקום היה כמו שאיצטדיון נראה אחרי משחק עם 72,000 צופים עם טונות של ג'אנק בכל המושבים וכל מזנוני האוכל מבולגנים, וריקים מכל הטוב שהיה בהם. פחי זבל מלאים, בתי שימוש מלאים על גדותיהם בניירות וג'אנק, ופיפי על המושבים בחדרי השימוש. אתם יודעים כיצד נראה איצטדיון אחרי משחק עם כל כך הרבה צופים.
    ובכן, 12 שעות אחרי שעזבנו מקום שנראה כמו גיהנום תהיה שריקת הפתיחה למשחק הביתי של הפלקונס המתחיל ב-1 בצהריים. השערים נפתחים ב-11, הווה אומר שצוותי ניקוי, וצוותים החייבים להפוך איצטדיון לכדורגל לאיצטדיון של פוטבול, חייבים לעשות הכל תוך איזה 10 שעות, כולל ציוד אוכל חדש לעשרות (בוודאי איזה 200) מזנוני ודוכני האוכל (דוכן אחד היה רק ל-ABSOLUT VODKA…).

    אני בטוח שדעתה, ב-10:40, הכל נקי ומצוחצח כאילו לא נגעו באיצטדיון היפהפה הזה מאז שהוא ניפתח לקהל.

    אונלי אין אמריקה

  11. קריאה למנחם!

    בואו נאגד את כל קוראי האתר נגד החלטת YES וביטול פוקס ספורט.
    הגיע הזמן להפסיק להתבכיין ולהתחיל לעשות קולות.
    מאמין שהם לא יוכלו להתנגד ל 10,000 איש.
    הישראלים הכי חיים בסרט. חושבים את עצמם לעם לא פראייר אבל זה העם שהכי דופקים אותו. הגיע הזמן לדפוק בחזרה וגם אם לא נצליח נמרר להם את החיים.

  12. פינת האוהד- ניינרס אצל הצ'יפס.
    אין לי אשליות לנצח את המשחק הזה.
    קנזס סיטי הייתה בשבועיים האחרונים מס' 1 בהתקפה ובקבוצות המיוחדות ומקום אחרון בהגנה.
    אז אומרים שהסיכוי של הניינרס לנצח יהיה רק לעמוד נקודה לנקודה בשוט אאוט התקפות מטורף.
    אני לא חושב שג'ימי ג'י בנקודה הזו. אנחנו רואים בשני המשחקים של תחילת העונה שיש איזה היסוס בצורה שבה גארופולו מתפקד. כאילו גודל האחריות על עתיד הפרנצ'ייז וכל התקוות שבנו עליו בטרום עונה, סדקו את השיריון. ואולי זו השיטה של קייל שאנאהן? כל עוד הוא נאלץ ללמוד אותה בחלקים, הוא יכל לפעול מאינסטינקט, ועכשיו שהוא יודע את הכל ויודע מה ההיגיון שעומד מאחורי כל תנועה, זה יותר מדיי לעבד בשלב הזה.
    אבל הנקודה היא, שכרגע למרות שהוא מקבל 6, 7, ולפעמים 8 שניות מאחורי הקו התקפה, הוא לא מצליח למצוא את הרסיברים הפנויים וגם לא יודע להפטר מהכדור כשצריך.
    גארופולו שבה את לב האוהדים והפרשנים עם עיבוד מצב מעולה, החלטה זריזה, שחרור חד ומהיר ודיוק גבוהה והצלחה פנומנלית בהמרת דאון שלישי. כל אלו נעלמו בשבועיים הראשונים.
    אני מסרב להאמין שזה משהו טכני. כנראה זה רק משהו בראש.

    מהצד השני פאט מהומס מקבל תוכנית משחק מדהימה מאנדי ריד ויודע לבצע אותה בצורה מושלמת. עוזר לו מאוד קו התקפה שמשאיר אותו נקי והיארדים לאחר תפיסה שעושה טריק היל. מהומס הוא כל מה שהיה ג'ימי גארופולו בסוף עונה שעברה, רק עם תופסים טובים יותר.
    אבל ההבדל בינהם הוא שגארופולו היה מצויין גם תחת לחץ. מהומס נראה אנושי יותר כשהוא תחת לחץ.
    לכן אחד המפתחות לנסות להישאר במשחק הזה הוא לא לעשות יותר ניקוד מהצ'יפס, אלא להלחיץ את מהומס. פה קו ההגנה צריך לשחק את משחק חייו.
    נקודה נוספת היא עצירת היארדים אחרי תפיסה וזה אומר לתקל כמו שצריך, משהו שניינרס התקשו לעשות בשבועיים האחורנים, שניים מהסוף בפספוס תאקלים רק ל…צ'יפס.
    אולי חזרתו של ראובן פוסטר תשפר את אחוז העצירה, ותרסן קצת את טראויס קלסי, כי אם זה תלוי בקורנרים ובסייפטים, חוץ מריצ'רד שרמן אין כרגע על מי לסמוך יותר מדי.
    כאמור, לא חושב שנצא עם נצחון השבוע, כנראה שאצרח על הטלוויזה דיי הרבה הערב, אבל לפחות נתנחם אולי בהפסד של סיאטל ואריזונה.

  13. תודה זק, מחזור מאוד חד-צדדי על פניו. מצטרף למקללים את yes, למרות שיש את האינטרנט הכי נוח זה לצפות בפוקס ספורטס ואני גם חובב הוקי ובייסבול.

      1. לא פייבוריטים ולא בטיח.
        הם צריכים להגיד תודה אם יצאו פה עם ניצחון.
        הם עכשיו נכנסים לקרב עם השדים שלהם כי זה הדבר האחרון שהם ציפו לו.

        האמת שחשבתי שיהיה 7-0 קל למינסוטה בהתחלה ושם דברים יזרמו ברגע שזה היה הפוך מאוד חששתי

  14. רק הגעתי הביתה ל-16-21 של הפלקונס נגד הסיינטס ואני משפשף את עיני, לא מאמין למראה שהן רואות: אני עזבתי את האיצטדיון אמש \בשעה 11 בערב ומשהו, והמשטח היה סינטטי עם קווים צבועים לכדורגל ומידות כדורגל. אפילו ירדתי למטה עם חוטני ובדקתי והצבע היה אחלה צבע שמן שאתה לא יכול למחוק ככה סתם. אמרתי לעצמי איך, איך ישחקו כאן פוטבול בעוד 13 שעות?
    עכשיו אני רואה משטח אחר לחלוטין, צר יותר כמובן כי פוטבול יותר צר מכדורגל. צלצלתי לחותני ושאלתי כיצד זה ייתכן. הוא ענה שמה שהם עושים זה לכסות את משטח הכדורגל במשטח פוטבול, אף הוא סינטטי, אך מסוג אחר. מסתבר שהמשטח לכדורגל הוא עכשיו מתחת למשטח הפוטבול. לא יאומן. כל האזור לא יאומן. בנייני CNN עם המוזיאון; אותם ההאוקס בכדורסל, ובנייני קוקה קולה עם המוזיאון, והקרוסלה הענקית. וואללה איזה חתיכת דאונטאון.

    1. הפציעה הצפויה של השנה, לפחות יהיו לאוהדי פריסקו סיפורים לספר, כאילו שאם הוא לא נפצע העונה הזו הייתה ממשיכה אחרי שבוע שש

    2. יאפ, עדיין לא מעכל. העונה נגמרה.
      הביצועים הפחות ממצופים של גארופולו עד עכשיו אולי קצת מורידים מהמכה, ואולי עכשיו יהיה תירוץ למה הקבוצה לא עומדת בציפיות.
      עדיין, התקרה שלו גבוהה מאוד ואם היה נפטר מהמחסום הפסיכולוגי שחסם אותו, העונה אמורה להיות הרבה יותר קלה מעכשיו והלאה.
      אבל כנראה שלא נדע כבר.

      1. מחסום פסיכולוגי? אולי לחץ בלתי נתפס שהופעל עליו וציפיות לא ריאליות? כל הבאזז המיותר והמוגזם הזה סביבו, הדיבור על איך מאשפת אשפתות פריסקו הפכה למועמדת פלייאוף ועל מה בדיוק? הבלוף זעק למרחקים ועכשיו משלמים שם על מה שבישלו. מועדון מגעיל למדיי אז לא מפריע לי מידי

    1. אל תגזים, לאבד את וויטן ואת בריאנט באותה שנה דורש הסתגלות. אבל פרסקוט לא מראה שום שיפור בטווח היד וזו בעיה. לא יודע אם זה התופסים או שבאמת אין לו יד לטווחים ארוכים, אבל שלפחות יהווה איום וזה יפתח לו את המשחק ויתן לקבוצה לנשום קצת

  15. מורידים את פוקס ספורט … אני בהלם זה לא קורה לי , חברות הכבלים מתעללות בנו אוהבי הספורט האמריקאי . מתנתק מיד .
    חוץ מזה אני כאוהד באפאלו חושב שהספידו אותנו מהר מידי יש איכויות בBILLS שעדיין לא התחברו אסור להספיד קבוצות (מנחם זה אליך ) הפטריוטס טובים מידי כבר שנים ואסור להספיד אותם (מי האמין שמיאמי תהיה 3-0 ) הם עוד יחזרו לצערי ויקחו את הEAST

כתיבת תגובה

סגירת תפריט